Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Απο ποια πολη εισαι πρωτα απολα.Δευτερον αυτο που κανεις ειναι επικινδυνο,anyway.
Απάντηση: Θα πρέπει να πάρεις το ρίσκο! Αναγκαστικά...Θεωρώ ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.Φέρτο της με τρόπο,Ξεκίνα τη συζήτηση λέγοντας της ...
Απάντηση: Υπαρχουν πολλες εκφανσεις μιας φιλιας.Δεν ειναι παντα φιλιες που εχουν αρχη τους τις αρετες μιας φιλιας εχουν φιλιες που εχουν αλλους σκο...
Απάντηση: και γω το ιδιο μειονεκτημα εχω... μπορεις να της πιασεις τη κουβεντα και σιγα σιγα να δεθειτε συναισθηματικα μιλα της για οτιδηποτε και...
Απάντηση: Δικαιολογίες...δεν είναι ανάκγη να λες ψέματα.Έχεις και άλλα πράγματα να κάνεις απο το να περνάς όλη την ημέρα με ένα άτομο.Αυτή η κοπέλα...
Απάντηση: Είχα μια συμμαθήτρια στη τρίτη γυμνασίου που το έκανε αυτό αλλά θυμάμαι της έκαψα τον αέρα.Σε σχέση με τους υπόλοιπους της συμπεριφερόμου...
Απάντηση: Δεν σημαίνει πως επειδή σε ειπε κολλητη σε θεωρεί κιόλας. Βεβαια ουτε εγω ηθελα βα κάθομαι με καποιες φίλες μου στο θρανίο για διάφορους ...
Απάντηση: Κατεμέ μή ρίχνεις ευθύνες στόν εαυτό σου! Μπορεί νά μήν τού φταίει κάτι,απλώς είναι απορροφημένος περισσότερο από ποτέ στά παιχνίδια το...
Απάντηση: Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλιά σου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: μήήήπως, λέω μήπως... ζηλεύεις; Μην απαντήσεις εδώ, ποσώς με νοιάζε...
Απάντηση: Δηλαδή για να κατάλαβω Γιατι τα λες και μπερδεμένα,έπαιξε φάσημε αυτήν και το αγόρι σου και έγινε κολλητή με την παλιά σου κολλητή?
 

Υπαρχει φιλια αναμεσα στα δυο φυλα?

Εγω πιστευω πως ναι, απο προσωπικη εμπειρια. Εσεις?
υπαρχει φιλια αναμεσα στα δυο φυλα αλλα ειναι οπως το παρει ο καθενας..Αμα ο αλλος ειναι πεποισμενος να βρει συντροφο αυτην την στιγμη που μιλαμε,την πεφτει στον αλλον.Τοτε οχι...Αν ολα ειναι φυσιολογικα τοτε ΙΣΩΣ(το τονιζω)υπαρξει...Εξαλλου οι ανθρωποι καταληγουν στον γαμο αρχιζοντας απο μια απλη-αθωα φιλια.Οποτε δυσκολα τα πραγματα.Θα διαφωνησω λοιπον απο προσωπικη εμπειρια....Ειστε φιλοι και επειδη μια φορα σε υποστηριξε σε εναν καβγα με μια φιλη σου,το πηρες πανω σου οτι του αρεσεις!Φιλια υπ

αρχει κυριως απο τα ιδια φυλα(κοριτσια-κοριτσια,αγορια-αγορια).Αυτο που πιστευω δεν σημαινει πως ειναι και το σωστο...Την γνωμη μου εξεφρασα.Ο καθενας πιστευει αυτο που νομιζει!
υπαρχει αλλα δε κραταει για πολυ..καποια στιγμη καποιος απο τους δυο θα το δει και αλλιως..παντως απο την δικη εμπειρια παντα αυτο γινοταν..μονο ενα αγορι φιλο-κολλητο ειχα που κρατησε για πολυ καιρο η φιλια μας αλλα ηταν γκευ..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η superstar

Λενε οι ο γκευ ειναι ο καλυτερος φιλος της γυναικας!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:07:17
Α παπα!
σχολίασε ο skia  - 2011-10-02 18:21:41
και ειναι μεγαλη αληθεια αυτο!εγω οσα γκει παιδια ειχα γνωρισει ηταν ολοι ενας και ενας!πολυ χιουμορ,πολυ ανοιχτομυαλα ατομα,μπορεις να κανεις απιστευτες συζητησεις μαζι τους,πολυ εξυπνα και πολυ καλα παιδια!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 18:33:20
Γι αυτο κι εγω παντα ηθελα να γνωρισω εναν!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:51:21
αμα θελεις πολυ θα γνωρισεις κιττακυ..δοξα το θεο υπαρχουν πολλοι!χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 20:21:19
ναι το βλεπω στο σχολειο!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:21:21
Που ειδες μωρη εσυ γκευ κι εγω δεν το πηρα χαμπαρι?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:22:56
α!μου φαινετε οτι δεν ξερεις τη συμαινει το ειναι καποιος γκευ!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:25:49
Ναι, καλα! Ειδες εσυ γκευ και εγω δεν το καταλαβα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:28:08
ουουουου!πολλοι!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 23:49:59
Να μου τους δειξεις αυριο γιατι εχω περιεργεια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:53:26
κοριτσια δε πατε να τα πειτε αλλου?με ενοχλειτε εδω περα!χαχ
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 23:59:34
οχι δεν παμε proplem;
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-03 00:01:10
εννοει problem...κολλητουλα μου..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:02:56
χαχα,ναι το καταλαβα..ναι αναστασια εχω μεγαλο proplem!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 00:08:10
ακουω!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-03 00:10:05
εγω νομιζα οτι βλεπεις αλλα αμα ακους κιολας να μη στα γραφουμε να στα λεμε κατευθειαν!με ακους τωρα?τι σου λεω?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 00:13:35
χαχαχαχχαχχαχαχχαχ αχ κι εσυ βρε Σισσυ!!Να σου πω αυριο πριν παμε για καφε ,εχω κομμωτηριο θα ερθεις???Μη μου πεις οχι μωρη τρελη,θα φρικαρω..θα ειναι και η Ντοντι,η Νταντι και η Ντιντι..
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:15:27
αν και την ντιντι δεν την γουσταρω καθολου θα ερθω βρε φιλεναδα,ετσι για παρεα..πως θα τα κανεις τα μαλλια?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 00:17:07
ρε κοριτσια πως την ειδατε εδω περα μας ενοχλειτε,χαχαχαχααχχαχαχα
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-03 00:17:26
Παλι στης Κιτ την ερωτηση ειμαστε??? φτουυυυυυυυυυυυ...την κανω παμε σε αλλουνου ερωτηση να μιλησουμε ελευθερα..
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:18:26
που να πηγαινουμε τωρα,καλα ειναι και εδω,δε μου ειπες πως θα τα κανεις τελικα τα μαλλια?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 00:19:36
τζισους :ρ για να μαθαινουν τα κοριτσακια: γκεϊ ειναι ο "αντρας" που γουσταρει αντρες θυληπρεπης ειναι ο "αντρας" με αδερφιστικη συμπεριφορα ρε γαμωτο σε λιγο οι γκομενες τους γκεϊ θα θελουν κι εμεις θα μεινουμε με το στο χερι :Ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-03 00:20:19
Φιλεναδα θα τα κανω σαν της Ντιντι,κοτσιδες(για να μπορω να τις τρωω)κριμα που δεν την γουσταρεις,ειναι συμπαθητικια καταβαθος,λιγο σκυλα μεν,αλλα ειναι εξυπηρετικια.Θα μας δωσει το δικο της αμαξι..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:22:02
΄Μη στενοχωριέσαι..Όταν οι gay της φτύσουν για τον κολλητό τους, θα γυρίσουν πάλι σε σας :)
σχολίασε η openminded  - 2011-10-03 00:22:20
χαχααχαχαχαχχχα..ναι κοτσιδες να τα κανεις θα σου χρειαστουν..χαχαοσο για ντιντι δε ξερω μωρε η αληθεια ειναι οτι αντιπαθητικια και κακια δε την λες αλλα ειναι λιγο κομπλεξικια και σπαστικια..αλλα αν ειναι να μας δωσει το αμαξι της μια χαρα..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 00:27:52
Εισαι πολυ μικρη για να εχεις προσωπικη εμπειρια αν υπαρχει φιλια μεταξυ ενος αγοριου κι ενος κοριτσιου απο τη στιγμη που δεν υπαρχει το σεξουαλικο.Σε μεγαλυτερες ηλικιες φυσικα δεν υφισταται αυτο,και μπορεις να το διαπιστωσεις ξεκινωντας απο αυτο το site που ολοι και ολες γουσταρουν τον κολλητο/κολλητη τους και δεν ξερουν πως να το πουν.Κι εγω λοιπον απο προσωπικη εμπειρια απαντω πως δεν υπαρχει.Το σεξουαλικο παντα θα υποβοσκει και ποσο μαλλον οταν με τον κολλητο σου τα βρισκετε και γουσταρεις την παρεα του,το επομενο βημα θα ειναι η ερωτικη ελξη που θα κανει πολυ ειτε αργα ,ειτε γρηγορα την εμφανιση της.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rolita

Αναμεσα στα παιδια παντως υπαρχει καθως δεν εχουμε τετοιες επαφες!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:10:32
Αν σκεφτεις οτι στα 9 μου πηρα το πρωτο μου φιλι απο τον κολλητο μου...ισως και να μην υπαρχει τελικα.....
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 18:12:52
Περιπτωσεις πολλες υπαρχουν... Δεν ειναι ολες ιδιες!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:14:36
Το 99% κιτακι απο το νηπιαγωγειο ξεκιναει,χροοοοοονια τωρα.Ειναι φυσικη ελξη και εξελιξη,αγορακια- κοριτσακια.Ποσοι γονεις π.χ δεν ρωτανε τους γιους τους ποιο κοριτσακι αγαπανε και το αντιθετο?Αν ανηκεις στο 1% εισαι μαλλον η εξαιρεση και οχι ο κανονας.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 18:19:28
Σιγουρα, αλλα υπαρχει και αυτη η περιπτωση!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:24:16
Αυτη η περιπτωση οδηγει συνηθως στις ομοφυλοφιλιες...γκευ και λεσβιες αντιστοιχα.Ετσι δεν λενε?Οτι γεννιουνται ομοφυλοφιλοι...;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 18:37:27
Φτου φτου φτου! Κουνησου απο τη θεση σου καλε! Υπαρχουν και οι ασεξουαλικοι πλεον!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:52:27
Δεν τους αποδεχομαι σαν οντοτητα..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:01:32
Εδω κοντευουμε να αποδεχτουμαι τους εξωγηινους, αυτους εσυ δεν αποδεχεσαι?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:04:22
Κακο ειναι?
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:07:55
Θες την αληθεια?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:09:16
Τη δικη σου αληθεια?Οχι ευχαριστω.Οσο για μενα δεν ειναι κακο να μην αποδεχομαι καποια πραγματα,για τους αλλους μου περισσευει..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:10:43
Δεν υπαρχει δικη μου και δικη σου αληθεια. Κακο ειναι που εμεις οι ανθρωποι δεν μπορουμε να δεχτουμε τη διαφορετικοτητα, αλλα φυσιολογικο.
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:13:45
Ναι κιτ δεν μπορω να δεχτω ετσι ευκολα καποια πραγματα,γιατι εχω αποψη πλεον,εχω ζησει καταστασεις,εχω δει πολλα περισσοτερα απο εσενα και εχω κατασταλλαξει στο τι ειναι κακο και τι οχι μεσα απο πραξεις και οχι μεσα απο θεωριες,οπως εσυ.Θες μηπως να μου αλλαξεις γνωμη στα 32 μου?
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:18:35
Καλα 31 ησουν, ποτε τα εκλεισες? Χρονια πολλα! Αλλα αυτοι οι ανθρωποι ειναι κατι νεο στην κοινωνια και ειναι φυσιολογικο ο κοσμος μην μην τους ξερει καν, πσο μαλλον να τους αποδεχεται! Παντως εχουν δικαιωμα να επιλεξουν τι θα κανουν στη ζωη τους ασχετα με την γνωμη των αλλων!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:25:08
Σε 2 μηνες τα κλεινω τα 32 ευχαριστω,δεν θα κολλησω στους 2 μηνες σαν τις γυναικουλες και να λεω οτι ειμαι ακομα 31...Κι οπως εχω ξαναπει, δεν με ενδιαφερει τι νεο θα βγαλει η κοινωνια μας ακομα εκτος απο το γαμο ομοφυλοφιλων,τσατ των νηπιων στο ιντερνετ,κινητα απο τα 11,παππουδες να φλερταρουν στο facebook με το γκομενακι,σεξουαλικη συνευρεση με ζωα κ.τ.λ....ουτε και με ενδιαφερουν οι νεες τασεις μοδας στη σεξουαλικοτητα.Οταν θα γινω μητερα ξερω τι διαπαιδαγωγηση θα δωσω στα παιδια μου και σε τι περιβαλλον θα τα μεγαλωσω και με τι αξιες,αν παρολα αυτα θελησουν να ακολουθησουν την εποχη τους....ο δρομος θα ειναι ανοιχτος και τα σκυλια θα τα εχω δεσει και καμια ευθυνη δεν θα φερω,διοτι το καθηκον μου σαν γονιος θα το εχω κανει.;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:34:15
Εεε, ο γονιος που κολλαει???
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:22:18
΄Ε,άμα το πιστεύεις εσύ,τότε και γώ ασπάζομαι την γνώμη σου. Ψηφίζω Κιτ.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skia

χαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:14:52
Υπαρχει μερικες φορες.. αν και εγω προσοπικα ειχα 3 αγορια κολιτους.. ο ενας στο τελος μου τν επεσε.. ο αλλος με επιασε και με φιλησε και ο τριτος αποδιχθηκε ομοφυλοφιλος

Σχόλια απάντησης

απάντησε η grieksealex

χαχαχαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:53:27
υπαρχει εστω στην αρχη.μετα ομως εστω απτην μερια του ενος ισως παει στο ερωτικο.σπανια μενει φιλια
δυσκολο
Εννοείτε πως υπάρχει, ποιος τις λέει αυτές τις βλακείες ότι δεν υπάρχει! Βέβαια ο καθένας έχει τη γνώμη του εγώ πιστεύω ότι υπάρχει!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η penpap

Θες να δεις ποιος τις λεει τις βλακειες? Για ριξε μια ματια απο πανω! Εγω παντως εχω φιλους αγορια και κολλητους μαλιστα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:08:16
Εγώ πάντως δεν συμφωνώ πιστεύω ότι υπάρχει, γιατί το έχω ζήσει! οκ υπήρχε ένα διάστημα που με γούσταρε αλλά τελίκα είμαστε σαν αδέρφια!
σχολίασε η penpap  - 2011-10-02 20:15:15
Καλα αυτο σε ολους μπορει να συμβει καποια στιγμη αλλα το αποτελεσμα μετραει!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:16:43
Ναι :)
σχολίασε η penpap  - 2011-10-02 20:20:46
ασφαλως και υπαρχει και πολυ καλη μαλιστα φτανει να το αποδεχονται και οι συντροφοι γιατι συνηθως καπου εκει χαλαει!
σχολίασε ο miltos10  - 2011-10-02 20:23:24
Ρε κιτ εχω και ονομα,δεν εχω προβλημα στο να αναφερεσαι στο ονομα μου.Εξαλλου δεν θελω να πεισω ενα παιδι που ειναι ασεξουαλικο οπως ειπες(δεν γνωριζα οτι υπαρχει τετοιος ορος)για το αν υπαρχει φιλια μεταξυ ενος αντρα και μιας γυναικας,εφοσον κατα τα τωρινα σου λεγομενα παντα,δεν θα δεις ποτε ερωτικα εναν αντρα,παρα μονο σαν φιλο.Οποτε δεν θα επρεπε να κανεις καν ΕΣΥ αυτη την ερωτηση.Εγω δεν θεωρω οτι υπαρχει φιλια αναμεσα στα δυο φυλλα και τελειωνει εκει.Ρωτησες αν υπαρχει και μεσα απο τις προσωπικες μου εμπειριες(που δεν τις λες και λιγες)κατεληξα σε αυτο το συμπερασμα,δεν θα απολογηθω κιολας.Και τελος κατα τη φτωχη και ταπεινη μου αποψη,για να διαλεξουμε αν μας αρεσει ο "μουσακας" θα πρεπει πρωτα να τον φαμε....;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:48:54
Εγώ μπορώ να κρατήσω μια σχέση σε φιλικό και μόνο επίπεδο με έναν άντρα. Έχω δει γυμνούς τους φίλους μου και δε συγκινήθηκα ερωτικά. Το θέμα είναι ένας άντρας τι θα κάνει αν δει τη φιλενάδα του με τα εσώρουχα?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 20:53:03
Δεν θες να ξερεις...κι εκει αναφερομαι τοση ωρα...
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:53:57
Εγ δεν εννοουσα μονο εσενα Ρολιτα εννοουσα τους περισσοτερους που ειχαν απαντησει ως τοτε στην ερωτηση μου!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:24:14
αμα δουμε καμια φιλη μας με εσωρουχα ε?χμμμμ...
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:27:30
Αυτό ακριβώς..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:29:37
ηθελα να πω θα εμενα εντελως αδιαφορος (και καλα)
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:31:26
και καλα..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:36:03
Ναι ρε παιδια, αλλα τι δουλεια εχει να με δει ο κολλητος μου με τα βρακια??? Αυτο ουτε η μανα μου δεν το βλεπει!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:40:23
εγώ όταν πήγαινα στη φίλη μου να ετοιμαστούμε για τη βραδινή έξοδο, άλλάζαμε η μια μπροστά στην άλλη. Το ίδιο έκανα και με τους φίλους μου μια μέρα που είχαμε ντυθεί επιτηδες φρίκουλα για να ταράξουμε τους φλώρους της πόλης..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:44:50
κι εγώ έτσι νόμιζα, γιατι είχα κολλήτη φιλια με ενα αγόρι, αλλά μας την εκανε ο τύπος και έμαθα ότι δε με έβλεπε όπως νόμιζα ότι με έβλεπε... πάντως εξακολλουθω να το πιστεύω, αλλα είμαι πιο προσεκτική....!
φυσικα και υπαρχει και θεωρω βλακεια να πιστευει καποιος το αντιθετο. και να πω γιατι? ο κουνιαδος μου κι ο κουμπαρος μου δηλαδη, πως θα με δουν, σαν γκομενα? οποτε φυσικα και υπαρχει. και δεν ειναι οι μονοι αυτοι οι δυο.... χρονια τωρα ειμαι φιλη με ενα παιδι κι ουτε το χερι δε μου εχει πιασει. συζηταμε για τα παντα και βοηθαει ο ενας τον αλλο με συμβουλες. γιατι, δηλαδη, αν εχεις αγορι ή αντρα δεν κανεις παρεα με αλλους αντρες, γιατι υποτιθεται οτι δεν υπαρχει φιλια μεταξυ μας? δε βρισκω λοιπον καμια λογικη στο να μην υπαρξει φιλια αναμεσα σε μας και τους αντρες!!!!!!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η excelsa

Συμφωνω απολυτως!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:24:55
αφου αποκτησες εμπειρια στα 12 σου να λες πως υπαρχει φιλια,που ακομα δεν ξερετε τι εχετε κατω απο τα ποδια σας, τοτε μπραβο εχεις καλη κριση οπως εχω δει....

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο chucknorris

Επειδη ακριβως δεν ξερουμε τι εχουμε κατω απο τα ποδια μας, γι αυτο αναπτυσσεται αγνη φιλια στα παιδια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:11:05
οταν μαθετε ομως δεν θα υπαρχει αγνη φιλια?
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:11:54
Σε λίγο καιρό έλα να μας αν η φιλία κράτησε...
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:13:23
*πεις
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:13:37
Δεν θεωρω τιποτα σημαντικο να χαλασει μια δυνατη και πραγματικη φιλια! Και μην ανησυχειτε θα σας ειδοποιησω! ;)
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:16:10
Αυτός σίγουρα θα βρει κάτι σημαντικό για κείνον, στο παντελόνι του... ;)
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:18:11
συμφωνω με την προλαλεισα openminded
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:19:49
Μπορει να το χρησιμοποιησει με αλλες κοπελες! ;Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:24:23
γιατι οπως εχεις πει και δηλωσει οτι δεν σε ενδιαφερουν τα αγορια σωστα?
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:25:03
Καλά σίγουρα ΚΑΙ με άλλες κοπέλες
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:25:41
Σωστα! Αλλα δεν καταλαβαινω γιατι δεν μπορει να εχει το κοριτσι του και να εχει και μενα φιλη!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:29:22
Εγώ δε μιλάω για αυτούς που είναι σε σχέση
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:31:48
Θα μεγαλωσεις και εσυ...
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:33:49
Καλα, μεχρι να φτασουμε σε ηλικια που ο κολλητος μου να εχει σχεση θα εχουν περασει πολλααα χρονια! Ασε που και οι ασεξουαλικοι κανουν σχεσεις απλα οχι ολοκληρωμενες και μπορει να εχω εγω μια τετοιου ειδους σχεση τοτε!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:35:39
τι ειναι οι ασεξουαλικοι?
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:37:25
αυτοι που και καλα δε θελουν ερωτες κλπ κλπ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:38:47
κανα υβρίδιο..ξέρω κ εγώ έχω απορήσει..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:39:35
ασεξουαλικοι.μαθαινω και καινουργιες λεξεις.ασεξουαλικοι ασεξουλικοι. Και μετα μου λες ρε Νικο πως αυτο το κοριτσι δεν θα ξεκινησει τις εκδρομες στην "Λεσβο".....
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:40:29
εμένα η σκύλα μου είναι ασεξουαλική..μήπως να την ταχυδρομήσω κατά kit μεριά;
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:41:36
Για να μην γινεται παραπληροφορηση οριστε: http://news.pathfinder.gr/ periscopio/ a_sexual_revolution.html
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:41:37
τι ελεγα? Ο.ο κατι ακυρο τωρα που μου ηρθε.αυτες οι κινεζες που βγαινουν σε διαφημισεις στο ρωτησε λενε τιποτα η μπα? :Ρ :Ρ :Ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:45:41
ποιες κινέζες? :/
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:47:01
οπως τριγυρνας στο ρωτησε ξεφυτρωνουν εδω κι εκει κατι διαφημισεις
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:48:01
Δεν τις εχεις δει?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:48:06
δεν μου αρεσουν οι κινεζες.
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-10-02 23:48:17
κριμα :ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:48:46
δε με έχουν βρει ακόμα..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:54:40
Που θα παει, θα σε πετυχουν κι εσενα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 23:56:07
και τι διαφημιζουν?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 23:58:55
τη κορμαρα τους ;)
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 23:59:27
χεχεχεχεχε...κόψε κάτι, κόψε..που άμα δε μπει σιλικώνει μοιάζοθυν με 11χρονα
σχολίασε η openminded  - 2011-10-03 00:00:43
οχι παντα.ειναι και πανευκολο να καταλαβεις αν ειναι σιλικονη η αληθινο πραμα οποτε δε μασαμε :Ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-03 00:01:36
ξυπνήσατε και σεις lol
σχολίασε η openminded  - 2011-10-03 00:02:44
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-03 00:03:35
Μια ερώτηση έκανε η πιτσιρίκα και ξαμολήθηκαν οι κατέχοντες την γνώση να αποδείξουν με νύχια και με δόντια,οτι μόνο αυτοί ξέρουν κι οι υπόλοιποι να βγάλουν τον σκασμό. Λές και τα βιώματα τους αποδεικνύουν την αλήθεια. ΄Ετρεξαν ο Γολιάθ να τα βάλει με τον Δαυίδ κι όταν είδε ότι ο τύπος δεν μάσησε,έτρεξε κι η παρέα να βοήθήσει,με τσιτατα κι ειρωνιούλες. Τελικά όμως ο Δαυίδ,την έριξε την πέτρα και τους βρήκε κατακούτελα.
σχολίασε ο skia  - 2011-10-03 09:28:53
Κι εν κατακλείδι,ναι ρε,υπάρχει φιλία ανάμεσα μας,αν δεν βγάλουμε τα πουλιά μας και τα κρατήσουμε κι οι δυό πλευρές εκεί που πρέπει,τότε θα υπάρξει φιλία,ακόμα κι αν μας αρέσει ο άλλος σαν άνδρας ή σαν γυναίκα. Δεν έχω πρόθεση να υπερασπιστώ τους γκευ,αυτό είναι ικανοί να το κάνουν μόνοι τους,αλλά τι ρατσισμός και τι καρακατσουλιό σκέψης,είναι αυτός,απο άτομα υψηλού επιπέδου;
σχολίασε ο skia  - 2011-10-03 09:36:14
Αντε μπραβο βρε σκια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-03 10:48:04
Σχετικές ερωτήσεις
Εγω προσωπικα απολαμβανω τη παρεα των αγοριων, ειναι εντελως ανωμαλα! xD Ειμαι 99% οτι υπαρχει, στην εφηβεια βεβαια ειναι δυσκολο γιατι ...
πήγαινε στην πρεσβεία της αυστρίας,στην αθήνα,να σου πουν τί μπορεί να γίνει ή αν μπορούν αυτοί να πληροφορηθούν ότι χρειάζεσαι. οι ελλη...
λοιπον η να ξεκοψετε μαζι της!!! αλλα νταξει δεν το θεωρω σωστο !! αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι να την αφησεται ησυχη κ οταν την χωρ...
ναι καμια φορα βρισκεις καλυτερους φιλους απο το ιντερνετ απο οτι εχεις ηδη στη καθημερινη ζωη οχι βεβαια οτι θα σου δωσουν και δανεικα α...
Ελεος κοπελα μ οχι με τπτ!!! Τσάμπα σπαταλας τον χρονο σ υπάρχουν και αλλα άτομα οχι μονοαυτα τα 5 κκορίτσια. Βρες αλλα κορίτσια για να κ...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Φίλοι

Απάντηση:
Εγω προσωπικα απολαμβανω τη παρεα των αγοριων, ειναι εντελως ανωμαλα! xD Ειμαι 99% οτι υπαρχει, στην εφηβεια βεβαια ειναι δυσκολο γιατι οι ορμονες χοροπηδανε σαν τρελες, ο εγκεφαλος φερνει 1000 στροφες και οι 900 θα ειναι "πονηρου" περιεχομενου! Ειναι αναποφεκτο λοιπον, εκτος αν ειναι και οι δυο "μπαζα" (αν και δεν μετραει η εμφανιση) η αν εχουν και οι δυο καποιον αλλο στο μυαλο τους! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πήγαινε στην πρεσβεία της αυστρίας,στην αθήνα,να σου πουν τί μπορεί να γίνει ή αν μπορούν αυτοί να πληροφορηθούν ότι χρειάζεσαι. οι ελληνικές πρεσβείες,οπουδήποτε,ποτέ δεν βοήθησαν κανέναν έλληνα. είναι διακοσμητικές και οι έλληνες εντελώς απροστάτευτοι ... [ :( ] Διαβάστε περισσότερα...
Ενα χρόνο τωρα κάναμε υπομονή αλλα της είπαμε κάποτε πως νιώθαμε ! Αυτή θεωρούσε βέβαια ότι εμείς οι 10 είχαμε άδικο και μόνο αυτή είχε δίκαιο ! Μαζί μας βγαίνει μόνο μια φορά στους 3 μήνες και αυτο επειδή δεν μπορεί το αγόρι της ! Κανονίζει και μας το ακύρωνει τελευταία στιγμή για να βγει με εκείνον .νευριαζει πολύ με οτιδήποτε αρνητικό πούμε για αυτόν ! Νομίζει ότι ειναι ο καλύτερος του κόσμου ! Επίσης όταν βγαίνει μαζί μας βγαίνει για να σταματήσουμε να της γκρινιάζουμε το εχει πει δεν το ...
Απάντηση:
λοιπον η να ξεκοψετε μαζι της!!! αλλα νταξει δεν το θεωρω σωστο !! αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι να την αφησεται ησυχη κ οταν την χωρισει ο αλλος (αν το κανει) θα γυρισει μονη της και θα καταλαβει το λαθος της Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ναι καμια φορα βρισκεις καλυτερους φιλους απο το ιντερνετ απο οτι εχεις ηδη στη καθημερινη ζωη οχι βεβαια οτι θα σου δωσουν και δανεικα απλα να εχεις τα ιδια ενδιαφεροντα και να ταιριαζετε να κανετε παρεα.Παντως θελει πολυ προσοχη γιατι πολυ εκμεταλευονται την ανωνυμια στο ιντερνετ και ειναι επικυνδυνο πολυ αυτο. Διαβάστε περισσότερα...
Είμαι 14 και πάω 3η γυμνασίου. Είμαι σχετικά κοινωνική αλλά και ντροπαλή αλλά μπορώ να ξεκινήσω μια συζήτηση αλλά δεν έχω και πολλές φίλες. Απο την τάξη μου Είμαστε μια παρέα 5 κοριτσιών αλλα τελευταία κάνω παρέα και με ένα κορίτσι το οποίο δεν το πολυσυμπαθουν οι φίλες μου γιατί ακούνε φήμες για αυτήν αλλα εγώ την γνώρισα και ένα πραγματικά καλό κορίτσι. Τώρα οι φίλες μου με αγνοούν τελείως και αγκαλιάζονται μπροστά μου και μου γυρνάνε την πλάτη. Δεν είναι ότι τις παράτησα, αυτές απο πέρυσ...
Απάντηση:
Ελεος κοπελα μ οχι με τπτ!!! Τσάμπα σπαταλας τον χρονο σ υπάρχουν και αλλα άτομα οχι μονοαυτα τα 5 κκορίτσια. Βρες αλλα κορίτσια για να κάνεις παρέα απο μικροτερες η μεγαλύτερες ταξης αμα δεν σε ικανοποιεί. Η παρεα σ και γράψτες κανονικοτατα αφου δεν σε στήριξαν στις δυσκολες στιγμές δεν αξίζουν να λέγονται φίλες;D Διαβάστε περισσότερα...
Γειά σας... Είμαι 16 ετών ...Υπάρχει κάποιος.. κάποια που θα ήθελε να γίνουμε φίλοι...??? Να βγαίνουμε ,να μιλάμε κ.Τ.Λ.. Από ηλικία 14 έως το 17 ...??
Απάντηση:
Απο ποια πολη εισαι πρωτα απολα.Δευτερον αυτο που κανεις ειναι επικινδυνο,anyway. Διαβάστε περισσότερα...
η Κατερινα μια φιλη μου με θεωρει κολητη της,ενω εγω απλα φιλη,νιωθω ασφικτικα μαζι της και τις πιο πολλες φορες δεν φευγει απο κοντα μουεπειδη ομως εχει περασει πολλα δεν θελω να της το πω γιατι θα την πληγωσω,με την κολητη μου(η οποια ειναι και αυτη φιλη με την Κατερινα και παμε ολες στην ιδια ταξη)ειπαμε να ειμαστε ποιο πολυ μαζι και να απομακρινθουμε λιγο απο την Κατερινα μηπως και το καταλαβει μονη της;Τι αλλο θα μπορουσαμε να κανουμε χωρις να την πληγωσουμε;
Απάντηση:
Θα πρέπει να πάρεις το ρίσκο! Αναγκαστικά...Θεωρώ ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.Φέρτο της με τρόπο,Ξεκίνα τη συζήτηση λέγοντας της ξέρω ότι με θεωρείς κολλητή σου αλλά εγώ δεν αισθάνομαι το ίδιο.Για να συνοψίσω,πες της το απλά πες της το με τρόπο! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Υπαρχουν πολλες εκφανσεις μιας φιλιας.Δεν ειναι παντα φιλιες που εχουν αρχη τους τις αρετες μιας φιλιας εχουν φιλιες που εχουν αλλους σκοπους,τωρα για να σου απαντησω και στο ερωτημα σου.,,αν μια φιλια ειναι βασισμενη σε σωστες βασεις ,τοτε μπορεις να πεις οτι σε καποια χαρακτηριστικα οι φιλοι ταιριαζουν ,,εχουν τις ιδιες αποψεις.για ενα θεμα αλλα δεν γινεται να ειναι ιδιοι για να μπορουμε να πουμε αυτη την φραση ,αλλωστε δεν θα ηταν φιλοι.αν ειχαν τις ιδιες σκεψεις ,αλλα με το χρονο επειδη ζ... Διαβάστε περισσότερα...
Γεια!!!Λοιπον φιλους-ες πως κανεις ???? Λοιπον εγω φιλους δεν εχω μονο 1 επειδη κανουν παρεα η μαμα μου με τη δικια του.Λοιπον παρεα[οταν κανω]στο σχολειο κανω με τα αγορια γιατι τα κοριτσια στην ταξη μας λενε πραγματα ποιον αγαπας ποιος ειναι ο ποιος ομορφος κτλ που δεν με αφορουν .Φετος ηρθε ενα καινουργιο κοριτσι στην ταξη μας και επιτελους βρηκα καποιο κοριτσι που να ταιριαζουμε στον χαρακτηρα!!!Λοιπον για να μην χασω τετοια ευκαιρια πως να την κανω φιλη μου ???Και εχω το μειονεκτιμα που...
Απάντηση:
και γω το ιδιο μειονεκτημα εχω... μπορεις να της πιασεις τη κουβεντα και σιγα σιγα να δεθειτε συναισθηματικα μιλα της για οτιδηποτε και αν ταιριαζετε θα γινετε φιλες Διαβάστε περισσότερα...
Οι φιλες της ειναι ακομα διακοπες και θελει να εχει παντα παρεα. Εγω ομως βαρεθηκα καθε μερα να την βλεπω.Θελω να την συνανταω αλλα οχι για τοση ωρα .Μου αρεσει να βγαινω και με αλλους αλλα και να ειμαι για καποιες ωρες μονη μου.Εχουμε βρεθει τοσες φορες που πλεον δεν λεμε κατι αλλα παρολα αυτα επιμενει να συναντιομαστε. Πως να το αποφυγω ??Εχω πει πολλες δικαιολογιες και δεν ξερω τι αλλο να της πω
Απάντηση:
Δικαιολογίες...δεν είναι ανάκγη να λες ψέματα.Έχεις και άλλα πράγματα να κάνεις απο το να περνάς όλη την ημέρα με ένα άτομο.Αυτή η κοπέλα δουλειές δεν έχει;Και εμένα μου συμβαίνει αυτό στο εξοχικό μου αλλά δεν μπορώ να πηγαίνω σε ένα καφέ και να κάθομαι με τις ώρες...θέλω να κοιμηθώ κιόλας το μεσημεράκι ,κάνω και δουλειές στο σπίτι.Έτσι λέω στον άλλο ότι δεν μπορώ,πηγαίνω και βρίσκω αργότερα τους άλλους αλλά και πάλι δεν βγαίνω κάθε μέρα.Θέλουν πχ κάποια παιδιά να πηγαίνουμε κάθε βράδυ για πο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είχα μια συμμαθήτρια στη τρίτη γυμνασίου που το έκανε αυτό αλλά θυμάμαι της έκαψα τον αέρα.Σε σχέση με τους υπόλοιπους της συμπεριφερόμουν πιο ωραία ,ακόμα και φίλες που δεν είμασταν της μίλαγα καμιά φορά αλλά είχε καταλάβει ότι δεν θέλω πολλά πολλά μαζί της. Πραγματικά καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση,για τον οποιοδήποτε θα ήταν δύσκολο να πει στον άλλο έστω και ευγενικά ότι ξέρεις δεν ταιριάζουμε ή έχω την παρέα μου και θα βγω με αυτούς κ.λπ.Απο την άλλη όμως δεν είσαι υποχρεωμένο... Διαβάστε περισσότερα...
Νομιζα πως μονο εγω την ειχα κολλητη αλλα μια μερα που ειπε ελα κολλητη και καταλαβα πως με εχει και αυτην αλλα αυτη δεν θελει να καθομαστε μαζι στο θρανιο ???
Απάντηση:
Δεν σημαίνει πως επειδή σε ειπε κολλητη σε θεωρεί κιόλας. Βεβαια ουτε εγω ηθελα βα κάθομαι με καποιες φίλες μου στο θρανίο για διάφορους λόγους αλλά αυτο ειναι αλλο θεμα.βασικα βρες άλλη κολλητη Διαβάστε περισσότερα...
γεια σε ολους. εχω εναν φιλο που ταυτοχρονα ειναι και 3ος ξαδερφος. τεσπα. αυτος λοιπον ειναι εθισμενος στα παιχνιδια οταν παιζει δεν ακουει κανεναν. παντα οταν του εγραφα στο fb καθως και στο steam που ηταν online αλλα επαιζε συνεχεια σε μενα τουλαχιστον μου απαντουσε κατευθειαν. τωρα τελευταια ομως με γραφει κανονικα. ποτε δεν μου απανταει ακομα και αν τελειωσει το παιχνιδι. σιγουρα εγω φταιω σε αυτο. δεν ξερω ομως τι να κανω? να ξερετε απλα οτι ειμαι σπαστικος και ειρωνικος και τον ελεγα κ...
Απάντηση:
Κατεμέ μή ρίχνεις ευθύνες στόν εαυτό σου! Μπορεί νά μήν τού φταίει κάτι,απλώς είναι απορροφημένος περισσότερο από ποτέ στά παιχνίδια του καί εσένα.... σέ εχει σίγουρο..νά ενδιαφέρεσαι γι αυτόν! Πιστεύω οτι πρέπει νά μήν τού δίνεις σημασία πιά,μέχρι νά δείς τί θά κάνει. Διαβάστε περισσότερα...
Ποιά η γνώμη σας για τις φίκες/φίλους που σε ακυρώνουν συνέχεια για να βγουν με τη σχέση τους???
Απάντηση:
Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλιά σου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: μήήήπως, λέω μήπως... ζηλεύεις; Μην απαντήσεις εδώ, ποσώς με νοιάζει η απάντηση. Σκέψου το & απάντα στον εαυτό σου. - Σχετικά με την ερώτησή σου τώρα. Δεν μου έχει τύχει αυτό που ρωτάς, οπότε θα μιλήσω γενικά. Αν για τον οποιονδήποτε λόγο ένας φίλος δεν μου φαινόταν πλέον & τόσο "φίλος", θα τον έστελνα. Δεν θα έκλαιγα τη μοίρα μου, δεν θα σύστηνα ανακριτική επιτροπή, δεν θα ρώταγα περαστικούς & α... Διαβάστε περισσότερα...
Λοιπον η κολλιτη μου πριν καποιους μηνες με παρατησε για το αγορι εμεινα στον τοπο εντελως τοτε εκανα παρεα με μια κοπελα δεθηκα πολυ μαζι της αργοτερα ομως η κολλιτη μου γυρισε και εγω χωρις δευτερη σκεψη πρατησα την αλλη για να ξαναπαω μαζι της.... Περναγε ωραια οεμενα ομως μου ελυπε το αγορι μου που ειχαμε χωρισει πριν λιγους μηνες ετσι συμφωνησαμε να με βοηθησει θα του την επεφτε ετσι ωστε να ερχοτταν και να τον εβλεπ και μετα γξερα οτι θα τα βρισκαμε ευσι και εκανε λοιπον ομως μια μερα τ...
Απάντηση:
Δηλαδή για να κατάλαβω Γιατι τα λες και μπερδεμένα,έπαιξε φάσημε αυτήν και το αγόρι σου και έγινε κολλητή με την παλιά σου κολλητή? Διαβάστε περισσότερα...
τηνξερω τοσα χρονια ,να την εχω σαν αδερφη μου, να την βαζω πιο πανω απ ολους ,να της κανω ολα τα χατηρια ,να της λεω ολα μου τα μυστικα ,να εχουμε περασει τοσα πολλα μαζι, να την εμπιστευομαι, και αυτη να αρχιζει να με παραμελει , να με γραφει εκει που δεν περναει μελανι, να βαζει πανω απο ολους και απο ολα καποιον που ξεροει μονο μερικους μηνες, το αγορι της και εκεινη ακουει μονο αυτον ,δεν μπορω ουτε για καφε μαζι της γιατι βγαινει συνεχεια μαζι του κ δεν την αφηνει το αγορι της να βγαιν...
Απάντηση:
Απλά μην ασχολείσαι μαζί της. Όταν σου ζητάει χάρες αγνόησε την. Να τα περιμένεις όλα από όλους ανεξαιρέτως. Και να μην βάζεις κανένα πάνω από σένα. Μην τους εμπιστεύεσαι!!!! Και άφησε την να φάει τα μούτρα της. Και όταν έρθει μετανιωμένη μην της πεις τίποτα. Αγνόησε την όπως έκανε και εκείνη. Για να καταλάβει. Στο τέλος θα έρθει μετανιωμένη. Συνήθως αυτά τα άτομα προέρχονται από οικογένεις που δεν δίνουν σημασία οι γονείς στα παιδιά. Ίσως να ισχύει αυτό για τη φίλη σου. Και όταν της μιλά κ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απλα πραγματακια... ΑΝΤΡΙΚΕΣ ΦΙΛΙΕΣ:Λιγες αλλα υπαρχουν.Υπαρχουν 4-5 φορες στη ζωη του καθενα απο εμας που θα εμφανιστει ενας πραγματικος φιλος ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΙΛΙΕΣ:Δεν υπαρχουν.Απλα λιτα κι απερριτα.Τις περισσοτερες φορες υπαρχει συμφερον στη μεση.Αν δεν υπαρχει ειναι οι συγκυριες...ξερεις...η συμμαθητρια απο το γυμνασιο,η γειτονισσα,η σεριτορα που μας ξεσφινωσε το τακουνι απο τον κωλο στο πανηγυρι της Αγιας Αννας της ανοιχτοποδαρουσας και τετοια. ΑΝΤΡΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ.Εδω γελαμε...Φυσικα και δεν ... Διαβάστε περισσότερα...
Απο παιδική ηλικία εκανα παρεα με ενα παιδί. Πολυ παρεα καθε μερα μαζι μένουμε κοντά μου άρεσε η παρεα του ώσπου χαθηκαμε βλεπόμαστε ελάχιστα Απο το καλοκαίρι βλεπόμαστε ελάχιστα Τι να κανω??
Απάντηση:
Γιατί χαθήκατε;οταν υπάρχει πραγματική φιλία,πάντα υπάρχει τρόπος νά διατηρηθεί. Από μόνος σου δέν μπορείς νά κάνεις κάτι.Θά πρέπει να μάθεις γιατί απομακρύνθηκε ο φίλος σου,ισως νά μήν τόν ενδιαφέρει πιά αυτή η φιλία.. Διαβάστε περισσότερα...
Περυσι το καλοκαιρι τσακωθηκα με μια φιλη για εναν πολυ χαζο λογο και θελω να μου πειτε εσεις αν με εβλεπε σαν φιλη της ή δεν με υπολογισε καν.οι φιλικες μας σχεσεις ειχαν ξεκινησει πολυ καλα αλλα με τον καιρο αυτο χαλασε οταν μεσα στην παρεα μας μπηκαν και αλλα ατομα..της ελεγα οτι δεν ειμαστε οπως ειμασταν οτι πλεον με γραφεις και οτι δεν βγαινουμε οπως βγαιναμε και μου ελεγε συνεχεια αλλα καλα ειναι ξεκολλα της εκανα παραπονα συνεχεια για αυτο το θεμα ωστε μια μερα νευριασε και μετα δεν μο...
Απάντηση:
Εντάξει ρε δεν είναι κακό να κάνετε και παρέα με άλλα άτομα,αυτό σε πείραξε; Eκτός αν πράγματι ένιωθες ότι σε παραμελεί ή ότι σε άφηναν απο έξω ξέρω γω... Αλλά γιατί να μην λέγεται φίλη σου δεν καταλαβαίνω;Είδες τα ξαναβρήκατε και συμπεριφέρεται σαν να μην συναίβει τίποτα.Μήπως το "πρόβλημα"το έχεις εσύ και τσακωθήκατε εξαιτίας σου; Διαβάστε περισσότερα...
Έχω ένα πολύ καλό φίλο αρκετά χρόνια τώρα,9 σχεδόν χρόνια τώρα.Μετακομίσαμε και οι 2 τυχαία στη Γερμανία,σε διαφορετικές πόλεις,αλλά εδώ κι ένα εξάμηνο είμαστε πλέον κοντά.Όταν ήρθε τον φιλοξένησα για ένα μήνα στο σπίτι μου,τον βοήθησα να τακτοποιηθεί και ό,τι κι αν χρειαζόταν ήμουν πάντα δίπλα του.Εδώ και 2 μήνες όμως τα έμπλεξε με μια χωρισμένη η οποία δεν τον αφήνει να κάνει βήμα.Εκείνος αν και λέει πως δεν είναι ερωτευμένος(κι αυτό το πιστεύω γιατί τον ξέρω)κάνει ό,τι του λέει κι επειδή ε...
Απάντηση:
Εχεις δίκιο γιά τά ερωτήματα, πού σέ βασανίζουν γύρω απ τό θέμα της φιλίας.Σίγουρα, απ τόν τρόπο πού σού απαντησε, γία τον αισθηματικό του δεσμο(οτι εχει ημερομηνία λήξης)πιστεύω,οτί δέν βάζει τήν φιλία του, πάνω απ τά αισθηματικά ,αλλά συστυχώς,εχει συσειδητοποιείσει οτι θά πρέπει νά ξεμπλεξει απ την πηγή του προβλήματος, πού τόν κρατά μακρυά σου,χωρίς νά εμπλακείς καθόλου εσύ.Θα σού συνιστούσα λοιπόν νά κάνεις υπομονη,καί νά τόν εμπιστευθής,αλλά καί νά κατανοήσεις τήν δύσκολη κατάσταση στή... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν ξέρω απλά στα τεχνικά λύκεια έχουν κάποιες ειδικότες ηλεκτρολόγοι,μηχανολόγοι αυτοκινήτων και τέτοια...και έχουν και εργαστήρια. Δεν είναι κακό κατά τη γνώμη μου να υπάρχουν τεχνικά λύκεια.Βέβαια λένε ,ένας καθηγητής μου το έλεγε ότι εκεί πάνε χάλια μαθητές και κωλόπαιδα αλλά αυτά υπάρχουν σε όλα τα σχολεία -_- Το σχολείο μου ήταν ενιαίο και είχε χειρότερα παιδιά απο αυτό που δούλευε η μαμά μου που ήταν τεχνικό.Και είχε και καλούς μαθητές... Άσε που αυτά τα παιδιά επειδή κάνουν εργαστήρ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είχα και εγώ τέτοιο φίλο τρελέ. Δε με έπαιρνε και πολύ σοβαρά, έκανε το δικό του και μετά κλαιγότανε. Τον άφησα να κάνει ότι θέλει, μόλις περάσαμε στις σχολές χαθήκαμε και τώρα έχει ο καθένας τη ζωή του και τις παρέες του. Διαβάστε περισσότερα...
Εγω δυναμικους
Απάντηση:
Σαλιάρα,παιχνιδιάρα,εγωίστρια,εγωκεντρική,έξυπνη και αγγελικό διάβολο :D Διαβάστε περισσότερα...
Εχω μια κολλητη μου που μενει σε αλλη πολη λιγο μακρια απο την πολη μου εχει παρα πολλα προβληματα και δεν αισθανεται καθολου καλα τον τελευταιο καιρο.Την παρασκευη λοιπον μου στελνει μηνυμα οτι δεν αντεχει αλλο και θελει να πεθανει,πως εχει παρει ξυραφακι μαζι της και θα παει στις τουαλετες του σχολειου της και θα κοψει τις φλεβες της.Μολις το ειδα αυτο πανικοβληθηκα και το εδειξα στη φιλη μου που ειναι και εκεινη κολλητη της.Αμεσως την πηραμε τηλ αλλα το ειχε κλειστο.Τοε πηγαμε στον διευθυ...
Απάντηση:
Αν πράγματι αντέδρασαν έτσι οι γονείς σου, είναι πολύ υπερβολικοί. Κατανοώ όμως ότι το έκαναν από ενδιαφέρον & από φόβο για ΄σένα. Δεν είναι λίγο στα καλά καθούμενα να τους λες για αυτοκτονίες & τέτοια, για σκέψου το. Όπως & να ΄χει, η αντίδρασή σου στα λεγόμενα της φίλης σου & η ενημέρωση του διευθυντή ήταν πολύ έξυπνη & ώριμη κίνηση & ίσως καθοριστικής σημασίας για τη ζωή της. Γι΄ αυτό αλλά & γιατί μετά ενημέρωσες & τους γονείς σου, σου αξίζουν συγχαρη... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είχε εμφανιστεί πριν λίγες μέρες με τελείως διαφορετικό προφίλ ελπίζοντας ότι θα ήταν μη αντιληπτό από τους διαχειριστές , αλλά οι απαντήσεις του τον πρόδωσαν . Διαβάστε περισσότερα...
Λοιπόν ακούστε, εδώ και 4 μήνες περίπου έχω γνωρίσει μια κοπέλα, είναι λίγο περίεργη διότι εκεί που είναι μια χαρά κάτι παθαίνει και χαλάει η διάθεση της.. Όταν είμαστε μαζί είναι μια χαρά απέναντι μου, όταν είμαστε χώρια συμβαίνει το αντίθετο και είμαστε χάλια... Δεν μου μιλάει ή αν μου μιλήσει θα μου δίνει μονολεκτικές απαντήσεις... Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ υπομονή αλλά κάπου την χάνω σιγά σιγά... Δεν ξέρω.. Τι να φταίει;;; Επίσης μια μέρα μου είχε πει να σταματήσω να την ελέγχω... Τι λ...
Απάντηση:
Αυτο που θα σου ελεγα εγω ειναι να προσεξεις λιγο την στμπεριφορα της γιατι ειναι πολυ περιεργη...προσωπικα πρωτη φορα το ακουω αυτο!!δεν θα σου πω να ξεκοψεις αλλα θα σου πω να προσεχεις και αν δεις οτι το συνεχιζει θα σου ελεγα να κανεις μια κουβεντα μαζι τηε για το πως νιωθεις...αυτο ειναι το καλυτερο Διαβάστε περισσότερα...
Οι φιλες" μου μιλανε ολη την ωρα πισω απο την πλατη μου και οταν ειμαι μπροστα κανουν πως δεν εγινε τπτ τι να κανω με αυτες? 6 χρονια τα ιδια μου κανουν!! Δεν αντεχω αλλο!
Απάντηση:
(Τι εννοείς "6 χρόνια τα ίδια", από 5 χρονών άρχισαν αυτές το κουτσομπολιό; Γεννημένες κατίνες δηλαδή! :D) Στη θέση σου θα έκανα τα εξής. Θα τις ρώταγα γιατί το κάνουν μόνο & μόνο για να μάθω πώς σκέφτεται ο κόσμος για ΄μένα. Μετά θα τους έκοβα & την καλημέρα, γιατί άνθρωποι που (ακόμα & αν έκανες λάθη) δεν σου μιλάνε κατάμουτρα, είναι για φτύσιμο. Τέλος, θα καθόμουν να σκεφτώ αυτά που μου είπαν (αν τελικά σου δώσουν εξηγήσεις) & θα προσπαθούσα απ΄ την πλευρά ... Διαβάστε περισσότερα...
Εχω μια παλια φιλη της οποιας θυμαμαι μονο το μικρο ονομα. Εχω τον αριθμο του κινητου της(Wind), που ισχυε το 2006 που ειχαμε τη τελευταια επαφη, αλλα δεν ισχυει πια.. Η κοινοποιηση στοιχειων συνδρομητη κινητης τηλεφωνιας απαγορευεται εαν δεν υπαρχει εισαγγελικη εντολη απ οσο ξερω. Εχω ψαξει στα διαφορα sites που με αντιστροφη αναζητηση εμφανιζουν το ονομα του συνδρομητη κινητης τηλεφωνιας, αλλα τιποτε.... Καμια ιδεα κανεις (περα απο το λαδωμα υπαλληλου της Wind, ή πληρωμη σε ντετεκτιβ)? Εχω...
Απάντηση:
Μηπως απο καποιους κατοικους της περιοχης αν εχης περισσοτερα στοιχει για την φιλη σου εκτος απ το ονομα.Απο την τηλεφωνια δεν παιρνεις πληροφοριες .. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όπως είπανε κάποιοι παραπάνω το "για πάντα" είναι μεγάλη κουβέντα κι ας αποτελείται από μόλις 2 λέξεις. Αλλά σε εμένα προσωπικά έχει αποδειχθεί ότι ναι υπάρχουν.Είμαι με την παρέα μου από 2 χρονών(παρέα οι γονείς μας,παρέα κι εμείς)και ακόμα κι αν κάποιοι έχουμε φύγει σε άλλη γη σε άλλα μέρη,πάντα τρέχουμε έστω και τηλεφωνικά να ακούσουμε ο καθένας τον πόνο του άλλου ή την χαρά του άλλου . Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βασική προυπόθεση θα ήταν να ήταν φίλος/φίλη αυτό το άτομο;Σε αυτή την περίπτσωση δεν γνωρίζω πως θα αντιδρούσα,δεν έχει συμβεί να έχω φίλους.Σε άλλες περιπτώσεις που έχει συμβεί να ψεύδεται κάποιο άτομο συνήθως τύχαινε να προδοθεί απο μόνο του,δεν χρειαζόταν να παραδεχθεί οτι έλεγε ψέματα.Κατευθείαν σουτ ήταν η αντίδραση χωρίς δεύτερη σκέψη. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 59 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: