Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Τα ελαστικά πρέπει να φουσκώνονται όταν είναι κρύα στην ενδεδειγμένη πίεση από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου,αν και αρκετοί κατασκευασ...
Απάντηση: analoga ti theleis kai posa xrimata theleis na xalaseis... gia kati ftino ena filtro aera typou K&N - mpouzi DENZO IRIDIUM typou VR ...
Απάντηση: Με αυτό τον κινητήρα επάνω,αγόρασε και ένα μουλάρι να τραβάει το αμάξι.Θα δείς μεγάλη διαφορά.Ή να πηγαίνεις σε κατηφόρες μόνο.Άν αποφασί...
Απάντηση: Ναι, να φας καμιά μούφα και να κλαις...
Απάντηση: tft
Απάντηση: εχει φιλτρο προγραμα εξατμηση... Εχει 6-7 βελτιοτες στην Αθηνα που ασχολουνται με αυτο το μοτερ
Απάντηση: Κανονικά όχι.Όσο σηκώνει η τσέπη σου,τόσο αναβαθμίζεις το όχημα σου.Βέβαια απο ένα σημείο και έπειτα μόνο πρόσφυση δεν θα έχεις στις πίστ...
Απάντηση: Κρυογενική επεξεργασία είναι π επεξεργασία εκείνη που γίνεται σε κάθε μεταλλικό αντικείμενο το οποίο ψύχεται σε θερμοκρασία χαμηλότερη τω...
Απάντηση: Δεν αναφέρετε και κυβικά όμως.Μπορείτε να πάτε στο 215/45/17 αν έχετε 1.800 κυβικά μοτερ.Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε 225/45/17.Άν είνα...
Απάντηση: χαμμερ εχεισ?? :P
 

ΤΗ ΚΟΣΤΗΖΗ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ me 28% ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 5 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ infofasma@gmail.com
δεν ειναι μονο ποσο κοστιζει...αλλα πιο αξιζει...και πιο δουλευει για να μην μας δουλευουνε...www.hydrogenkit.eu για οποιον θελει να διαβασει να ρωτησει και να μαθει....μακρυα απο τους παπατζηδες...
Σχετικές ερωτήσεις
αν τα παλια λαστυχα τα φαγωνη μονοπατα καντην αμεσως μολης τα φορεσης αν ομος οχι και ειναι σχετηκα ομαλο το φαγωμα περπατησετα για 500...
Εγώ ξέρω ότι ελεύθερη εξάτμιση λέγεται αυτή που δεν έχει ούτε σιγαστήρα, ούτε καταλύτη, ούτε τίποτα,μια σκέτη σωλήνα. Και επειδή το αυτοκ...
στα αξεσουαρ εχει κατι καθαριστηκα για ζαντες αλλα αν ειναι καμενες απο τα τακακια δεν θα κανης και πολα μονο καλο πλησημο με σαπουνια ...
Για κάθε χρήση άλλη μάρκα είναι καλύτερη.
Τι αμάξι έχεις; Ίσως μπορώ να σου προτείνω κάτι καλό
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Βελτιώσεις

Απάντηση:
αν τα παλια λαστυχα τα φαγωνη μονοπατα καντην αμεσως μολης τα φορεσης αν ομος οχι και ειναι σχετηκα ομαλο το φαγωμα περπατησετα για 500/1000 χιλ//περηπου να πατησουν που λεμε στο αμαξι και μετα καντηναλλα να προσεξης ακρομπαρα συνεμπλοκ αν ειναι εστο και λιγο φαγωμενα ειναι αχρηστη να την κανης η αν εισαι πολι καθησμενος απο ελατηρια παλι δεν κανη Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εγώ ξέρω ότι ελεύθερη εξάτμιση λέγεται αυτή που δεν έχει ούτε σιγαστήρα, ούτε καταλύτη, ούτε τίποτα,μια σκέτη σωλήνα. Και επειδή το αυτοκίνητο ουρλιάζει, απαγορεύεται η χρήση της κοντά σε κατοικημένες περιοχές. Χώρια που ρίχνει και την ιπποδύναμη. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
στα αξεσουαρ εχει κατι καθαριστηκα για ζαντες αλλα αν ειναι καμενες απο τα τακακια δεν θα κανης και πολα μονο καλο πλησημο με σαπουνια να της βελτιοσης λιγω αν ειναι πολ χαλια αν εναι αλουμινιου μονον πλισημο αν ειναι βαμενες προτημοτερο βαψτες εχει χρωματα που αντεχουν θερμοκρασιες Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για κάθε χρήση άλλη μάρκα είναι καλύτερη. Διαβάστε περισσότερα...
πως μπορω να διαλεξω την καταλληλη εξατμηση βελτιωσης για το αμαξι μου?
Απάντηση:
Τι αμάξι έχεις; Ίσως μπορώ να σου προτείνω κάτι καλό Διαβάστε περισσότερα...
Πως μπορώ να φροντίσω τα ελαστικά του αυτοκινήτου μου ώστε να κρατάνε περισσότερο και να έχω και καλή απόδοση;
Απάντηση:
Τα ελαστικά πρέπει να φουσκώνονται όταν είναι κρύα στην ενδεδειγμένη πίεση από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου,αν και αρκετοί κατασκευαστές αναγράφουν την σωστή πίεση όταν αυτά είναι ζεστά. Η αυξομείωση της πίεσης είναι απαραίτητη όταν το φορτίο του αυτοκινήτου μεταβάλλεται. Η υπερβολική ή μικρότερη πίεση αυξάνει την φθορά τους, μειώνει το κράτημα τους, ταλαιπωρεί της αναρτήσεις ,μειώνει τον χρόνο ζωή τους, αυξάνει την τριβή με τον δρόμο και την κατανάλωση καυσίμου. Το συστηματικό "καβά... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
analoga ti theleis kai posa xrimata theleis na xalaseis... gia kati ftino ena filtro aera typou K&N - mpouzi DENZO IRIDIUM typou VR - exatmisi veltiomeni me xtapodi - anavathmisi programatos tou egefalou Διαβάστε περισσότερα...
θελω να μαθω πως να ανεβασω κατα πολυ την ιπποδυναμη του κορολλα.με υπερκυβισμο και με τοποθετηση τουρμπο ή με την τοποθετηση ενος μεγαλυτερου κινητηρα?
Απάντηση:
Με αυτό τον κινητήρα επάνω,αγόρασε και ένα μουλάρι να τραβάει το αμάξι.Θα δείς μεγάλη διαφορά.Ή να πηγαίνεις σε κατηφόρες μόνο.Άν αποφασίσεις να αλλάξεις μοτερ(η πιο ορθή κίνηση),θα πας προς το 1.600αρι που έμπαινε στο Starler Glanza.Το να το βρείς βέβαια είναι άλλο θέμα.Αλλά για αρχή θα έχεις ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.Χρειάζεται να βάλεις και μεγαλύτερα φρένα γιατί ωραία είναι να είναι γρήγορο το αμάξι αλλά πρέπει να σταματάει κιόλας.Και ανάρτηση.Και θα χρειαστεί επιπλέον ράψιμο για να μ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι, να φας καμιά μούφα και να κλαις... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
εχει φιλτρο προγραμα εξατμηση... Εχει 6-7 βελτιοτες στην Αθηνα που ασχολουνται με αυτο το μοτερ Διαβάστε περισσότερα...
...για τη μέγιστη ιπποδύναμη των αυτοκινήτων;
Απάντηση:
Κανονικά όχι.Όσο σηκώνει η τσέπη σου,τόσο αναβαθμίζεις το όχημα σου.Βέβαια απο ένα σημείο και έπειτα μόνο πρόσφυση δεν θα έχεις στις πίστες για πατιναζ που χαριστικά αποκαλούμε δρόμους.Πρόβλημα μόνο με τον θόρυβο θα έχεις αν έχεις υπερβολικά ελεύθερη εξάτμιση.Ότι εξάρτημα αναβάθμισης μπεί στο όχημα,επιβάλλεται να δηλωθεί στην τροχαία και να περαστεί στην άδεια κυκλοφορίας. Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι η κρυογενική ανακρυστάλλωση;
Απάντηση:
Κρυογενική επεξεργασία είναι π επεξεργασία εκείνη που γίνεται σε κάθε μεταλλικό αντικείμενο το οποίο ψύχεται σε θερμοκρασία χαμηλότερη των -150c Κατά την κρυογενική επεξεργασία η κρυσταλλική δομή κάθε μετάλλου μεταβάλλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα άτομα να δημιουργούν πιο πυκνή διάταξη μεταξύ τους. Έτσι τα κενά στην κρυσταλλική δομή του μετάλλου εξαλείφονται και οι παραμένουσες τάσεις του εκτονώνονται. Επιπλέον στα ανθρακούχα κράματα του σιδήρου (ατσάλι, μαντέμι) παρ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν αναφέρετε και κυβικά όμως.Μπορείτε να πάτε στο 215/45/17 αν έχετε 1.800 κυβικά μοτερ.Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε 225/45/17.Άν είναι 1.600 κυβικά όμως θα κόψει αρκετά απο τη δύναμη του αυτοκινήτου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
χαμμερ εχεισ?? :P Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
FERSTONE ΤΑ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μαζί με το αυτοκόλλητο στο πλάι που θα γραφει TURBO η χωρίς Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι το turbo και πως χρησιμοποιείται;
turbo 
Απάντηση:
το τουρμπο ειναι ενα εξαρτημα που συμβαλει στην βελτιωση του μειγματος καυσιμου-αερα που βρισκετε στον θαλαμο καυσης.βασικα αποτελειτε απο δυο φτεροτες που συνδεονται μεταξυ τους.η πρωτη περιστρεφετε απο τα καυσαερια και μεταδιδει την κινηση στην δευτερη,αυτη αναροφα αερα απο το περιβαλον αυξανει την πιεση του και μεσω σωληνοσεων τον στελνει στον θαλαμο καυσης.Για ποιο αυξιμενες επιδοσεις τοποθετειται και ενα ιντερκουλερ μεταξυ τουρμπινας και εισαγωγης που μειωνει την θερμοκρασια του σιμπιεσμ... Διαβάστε περισσότερα...
γιρο στα 400 ευρο.αναλογα τα κιβικα.ομος απο εμπιριαμου η εκσηκονομηση καυσιμοθ δεν λεη και πολα γιατη πανο απο 10%δεν εχο δι πουθενα
Απάντηση:
Ωραία.Τί κάνει γύρω στα 400 ευρω γιατί έχασα τη μπάλα με όσα γράφετε; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
15ρια λάστιχα με τόσο φάρδος και προφίλ δεν νομίζω να υπάρχουν.Μήπως εννοείς 17ρια ή 18ρια;Τα 17ρια ξεκινάνε απο το 215/45 και ανεβαίνει η διάσταση. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πουλαω κιτ εισαγωγεις τις κν για τς καινουργιο στο κουτι του 6938982115 παναγιωτης Διαβάστε περισσότερα...
εχω το mazdarx8 cosmo
Απάντηση:
0,5 bar είναι χαμηλή πίεση.Λογικά δεν θα σου βγάλει πρόβλημα.Με αυτή την πίεση δεν είναι και απαραίτητο να βάλεις intercooler αλλά καλού κακού βάλε ένα.Το θέμα δεν είναι αν θα αντέξει ο κινητήρας αλλά κατα πόσο θα κάνει σωστή δουλειά ο μηχανικός και πόσο θα το ταλαιπωρεἰς το αμάξι. Διαβάστε περισσότερα...
αν μπορω να ανεβασω την ιποδυναμη
Απάντηση:
Ο κινητήρας είναι το τελευταίο μέρος του αυτοκινήτου που βελτιώνεται. Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν τα λάστιχα, το τιμόνι, τα φρένα. Με παραπάνω ταχύτητα χρειάζεσαι και μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για να χαρακτηρίζονται sport,να μην είναι πιο σκληρά;Απλή λογική. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Έτσι έλεγαν πιο παλιά με αφορμή τις κόντρες που γίνονταν.Τώρα πρέπει να επιτρέπεται.Αλλά είναι ημίμετρο.Καλύτερο είναι να γίνει μια συνολική αναβάθμιση του κινητήρα παρα να γίνεται μια αύξηση της ιπποδύναμης για ελάχιστο χρόνο. Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΘΕΤΗΣΗ ΚΙΤ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟΥ? ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ? ΑΝ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ(ΠΟΛΗ-ΤΗΛ-ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ) ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
Απάντηση:
Δεν ακούγονται καλά λόγια για τα βουλγάρικα. Κάντο στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 46 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: