Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστ ε κ μετα πατε οπου θελετε!
Απάντηση: Ειναι πολυ δυσκολο να μεινεις συνεπης στους ορκους που δινεις οταν εισαι ερωτευμενος και ζεις με την βεβαιοτητα πως θα περασεις μια ολοκλ...
Απάντηση: ναι θελει και αδεια παραμονης
Απάντηση: Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητ...
Απάντηση: κ τα παλια τα χρονια σε εμας,ισως κ σε κανα χωριο χωριο ακομα να γινεται,ετσι γινοταν. οταν ομως η γυναικα μπηκε για τα καλα στην αγορα ...
Απάντηση: Κάθε προσωπική απάντηση σ΄ αυτό το ερώτημα, κινείται πάνω σε μια βασική πρόθεση: Γάμος για μια καλύτερη ζωή, μέσα από τη χαρά της σχέσης....
Απάντηση: Αν θέλει ο κουμπάρος και ...αντέχει και η τσέπη του τα έξοδα δεν υπάρχει πρόβλημα!
Απάντηση: όχι για μένα δεν είναι μόνο μια υπογραφή και μια αναγνώριση.Ο γάμος είναι η επίσημη ένωση ενός ζευγαριού η οποία ένωση ευλογείται ΄με το ...
Απάντηση: Βλεπωωωω βλεπωωωω... αχ δε δείχνει καλά η κρυσταλλινη σφαίρα! Ασημωσε! Ασημωσε!
Απάντηση: poistopioitiko oikogeneiakis katastasis,k genniseos,,adeia gamou apo ton dimo sou,epikiromeno to diavatirio soy,,k ola me apostille....y....
 

Θα παντρευοσασταν ποτε απο συμφερον??

Όχι, δεν θα το έκανα ποτέ!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η iwannitca

Οκ!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 18:19:00
Όχι . Ούτε από συμφέρων ούτε από αγάπη .

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο grenade

Κατα του γαμου??!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:12:15
Κατά των δεσμεύσεων , γενικώς
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 17:13:52
Αα οκ!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:15:06
μονο αν ηταν ομορφη...γτ καποια στιγμη θα τν αγαπουσα :P

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο scorpion97

Αν ειχε λεφτα δλδ και δν ηταν και τοσο ομορφη??
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:25:08
οχι φυσικα! Ο γαμος δεν ειναι ευκολο πραγμα οταν παντρευεσαι απο αγαπη...ποσο μαλλον οταν παντρευεσαι απο συμφερον!;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η akhslove

Αα μαλιστα!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:26:13
χαχα :Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:28:37
Γελαει :Ρ Εγω θα εκανα τετοιο γαμο!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:30:10
γιατι?
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:31:18
και γτ οχι??!! Θελω να εχω οσο πιο ανετη ζωη
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:32:16
ναι αλλα δεν θα προτιμουσες να ζεις μια ευτυχισμενη ζωη με καποιον που σε αγαπαει και τον αγαας...απο το να εχεις μονο λεφτα?
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:33:40
Μπορει μετα να τον αγαπησω αλλα πανω απο τα πολυτελη ταξιδια σε ολο το κοσμο τα χιλιαδες παρτυ στην μυκονο το καλοκαιρι και αραχοβα τον χειμωνα κ.λ.π θελω τα λεφτα!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:36:32
οκ...! εγω παντως δεν συμφωνω...! :\
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:38:32
Γνωμη σου!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:40:37
και δικη σου...;)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:42:13
αυτο ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:43:01
χαχαχα :Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:43:38
akhslove ελπίζω να αναθεωρήσεις τώρα που είσαι μικρή πρίν το μετανιώσεις.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:45:08
τι δηλαδη?? ειναι προτιμοτερο να παντρευτω απο συμφερων?
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:46:34
kinikos κοιτα δν μπορεις να πεις σε ολους παντεψου για τα λεφτα αλλα στην εποχη που ζουμε ολα για τα λεφτα γινονται δν θελω οτι δν υπαρχει αγαπη!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:51:17
Που θα πάτε 40+ χρονών και θα λέτε πως έπρεπε να έπαιρνα εκείνο το πλούσιο το παιδί και θα χτυπάτε τα κεφάλια σας στον τοίχο τότε θα καταλάβετε.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:55:33
Χριστο κι εσυ αυτα τα σχεδια εχεις??!! Να παντρευτης καποια πλουσια κοπελα και να περασεις ζωαρα??!! (αυτο καταλαβα)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:57:59
Ναί.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:58:47
Γιατί εσύ όχι;
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:59:03
εμενα δεν με νοιαζει αν ο αλλος θα εχει λεφτα ή οχι...!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 20:59:09
Κι εγω αυτα σχεδια εχω μενω και σε πλουσια περιοχη (κηφισια) ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:00:18
kinikos εγώ ελπίζω εσύ να αναθεωρήσεις.. Συμφωνώ με την akhslove.. Ζήστε μια πλούσια ζωή, φτωχή όμως από ευτυχία και αγάπη.. Να δούμε μετά ποιος θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:10:09
Και αυτο ειναι σωστο!!;) Τωρα ο καθενας κανει οτι γουσταρει
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:11:27
πες τα βρε Ιωάννα...:) τα χρηματα δεν κανουν τον ανθρωπο ευτυχισμενο!! και ασε που αν παντρευτεις καποιον απο σεμφερον οχι μονο δεν θα τον αγαπησεις...αλλα θα τον μισησεις οσο περναει ο καιρος!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:12:52
Μακάρι να βρώ καμία πλούσια αλλά χλωμό το βλέπω μπατιράκι θα πεθάνω. Βρέ ioannan πότε θα καταλάβεις πως δεν υπάρχει καλό και κακό άσπρο μαύρο, ότι κάνουμε το κάνουμε για εμάς και το συμφέρον μας.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:13:06
akhslove γτ να τον μισησεις??
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:14:26
εγω παντως ετσι θα ενιωθα αν παντρευομουν καποιον απο συμφερον...και δεν θα μισουσα μονο αυτον...αλλα και τον εαυτο μου!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:16:03
Δεν συμφωνώ kinikos..Σκοπός της ζωής μου είναι να ευτυχίσω και δεν πρόκειται να το πετύχω ποτέ δίπλα σε κάποιον πλούσιο που δεν αγαπώ.. Και που δεν πρόκειται να τον αγαπήσω, γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν μπορείς να αγαπήσεις τον καθένα.. Όσα πλούτη και να μου προσφέρει, πάντα θα νοιώθω κενή.. Να τονίσω ότι δεν κρίνω τη σκέψη σας αυτή, ο καθένας κάνει τις επιλογές που θεωρεί καλύτερες για τον εαυτό του, απλά εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα.. ;)
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:16:24
Για πιο λογο??!! Επειδη ηταν για συμφερον??!! μπορεις να παρεις διαζυγιο!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:17:18
και εγω συμφωνω Ιωαννα..
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:17:37
και τι θα εχω καταφερει?? θα εχω κανει ενα γαμο μονο και μονο για να κερδισω (εαν κερδισω) κατι! δεν νομιζω να το εκανα αυτο ποτε...
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:18:38
Ούτε εγώ.. Θα έχανα κάθε αξιοπρέπεια νομίζω τότε..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:19:48
akhslove, ioannan γνωμη σας και την σεβομαι εγω και ο kinikos εχουμε αλλη γνωμη!!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:20:11
ακριβως! και ασε που πιστευω οτι δεν θα ημουν ευτυχισμενη...
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:20:37
Οκ!! Εγω πιστευω οτι θα ημουν γτ κοιταω το εγω μου και οχι το εμεις!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:22:11




τα εχει πει ολα η Ευσταθια...;)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:24:01
Γιατί εμείς δεν κοιτάμε τον εαυτό μας; Απλά έχουμε διαφορετική άποψη του τι σημαίνει ευτυχία!
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:24:24
akhslove χαχαχαχαχαχ κελεπουρι ο τυπος ioannan γνωμη σου και γνωμη μου σου ξαναλεω
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:26:11
και εμεις τον εαυτο μας σκεφτομαστε...γιαυτο θελουμε να κανουμε ενα γαμο και να αγαπαμε τον αντρα μας...και οχι με τον τραπεζικο του λογαρισμο
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:27:33
Του μπαμπά σας γιατί του λέτε μπαμπάκα σε αγαπώ μόνο οταν σας δίνει λεφτά για ψώνια;
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:29:40
Βρε christyyy το είπα κι εγώ αυτό.. Δεν κρίνω την επιλογή σου, απλά διαφωνώ..! Σεβαστές είναι οι επιλογές σου (και του καθένα)..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:30:23
Καταρχην συγκρινεις ανομια πραγματα! και δεν του λεμε μονο τοτε σε αγαπω!;)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:31:05
Εγω περνω απο την μανα μου,με τον πατερα μ καθε 5 λεπτα τσακωνομασται χαχα :ρ
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:31:06
kinikos το ότι το κάνεις εσύ αυτό, δεν σημαίνει ότι το κάνουμε όλοι μας.. -.-
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:31:57
Εγω παντως θα ημουν πιο περιφανη αν πηγαινα διακοπες στην Μυκονο και στην Αραχωβα με χρηματα που εχω βγαλει εγω...και οχι με τα λεφτακια του αντρουλη μου που θα μου τα δινει για να πηγαινω για ψωνια και αυτος να τρεχει στην γκομενα!;)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-22 21:32:31
1ον ioannan δεν ζητάω λεφτά απο τον πατέρα μου 2ον έχω να αγοράσω ρούχα και γενικά πράγματα με λεφτά απο τους γονείς μου πάνω απο 2 χρόνια, μόνο φαγητό μου αγοράζουν και είμαι απόλυτα ευγνώμον για αυτό και δεν θέλω και τίποτα άλλο και ξέρω πως ότι μπορούνε κάνουνε για μένα και τους ευχαριστώ.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:39:25
μπα... γενικά, ακόμα και σχέση κάνω μόνο με κάποιον που μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ... για να κάνω κάτι με κάποιον πρέπει να τον θέλω, αλλιώς ούτε να με φιλάει δεν αντέχω :P

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Ααααα μαλιστααα. Κι εγω το εχω αυτο αν δν ξερω καποιον η λεμε μονο γεια δν θελω να με αγαλιαζει
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:28:52
Λένα κι εγώ ακριβώς το ίδιο! :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:25:06
Το έχω προσπαθησει να κάνω κάτι με έναν που δεν ήθελα κ δε μου έβγαινε με τίποτα :Ρ
σχολίασε η lena93  - 2013-08-22 21:40:27
ναι ;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η antonia92

Ααα μαλιστα!! Κι εγω θα παντρευομουν απο συμφερον!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 17:58:08
... κοριτσια εχω κ κοτερο...! :p

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο virus1

Εισαι ελευθερος?? χαχα
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 18:35:37
ε αφου τα ειπαμε αυτα... σε προλαβε αλλη! :p
σχολίασε ο virus1  - 2013-08-22 18:37:22
Πωωωω κριμαα ;(
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 18:39:02
Καλα θα παω να βρω κακεναν αλθητη η εφοπλιστη ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 18:40:59
εγινες τραγουδιστρια;
σχολίασε ο virus1  - 2013-08-22 18:42:17
Ναι ;3
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:23:51
Βασικα ηθοποιος!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:24:22
εννοειται πως οχιι!!:)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η m12

Οκ!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:24:13
Φυσικά και όποιος πεί όχι είναι πλούσιος και δεν έχει τα προβλήματα που έχουμε εμείς τα μπατιράκια.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kinikos

Χαχα σωστος ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:28:22
Ο άλλος δεν θα μας παντρεύοταν

Σχόλια απάντησης

απάντησε η vasiametallica

Αν ησουν ωραια γυναικα και καταφερνες να τον τιληξεις γτ οχι?
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:30:47
Εκτος κι αν ζουμε στην εποχή του βέγγου
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 19:31:01
Ισως αλλα ποτε μην λες ποτε!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:32:40
vasiametallica αν είσαι όμορφη σε συμβουλεύω να βρείς ένα πλουσιόπεδο, καλά θα περνάς μωρέ και θα έχεις και ότι θέλεις, και μέσα μέσα θα του πετάς και κανά κέρατο και όλα καλά κι ωραία.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 19:38:44
Χαχαχαχαχα +φωνο με τον kinikos ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:40:05
vasiametallica βασικα κατι τετοιο θα γινεις με πλουσιο αντρα http://weheartit.com/entry/ 67328647/search? page=14&query=%CE%BC%CE%B5%CE% BB%CE%B1%CF%87%CF%81%CE%B9%CE% BD%CE%B5%CF%82
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 19:54:21
Ο μύθος της μοντέρνας σταχτοπούτας είναι εκτός τόπου και χρόνου , άμα κάποιος είναι πλούσιος ,έχει αναπάσα στιγμή πανέμορφα κολ γκέρλς για όλα τα γούστα ,και παντρεύεται μια πλούσια , η οποία και να μην ήταν πριν όμορφη πολυ κάνει 2-3 πλαστικές ,πάει κάνα γυμναστήριο , κάνα κωμμοτύριο και γίνεται μουνάρα
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:08:53
το* πολύ
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:09:51
Καλα ρε ανθρωπε δεν ειπα αυτος να μενει η κοπελα Νικαια και αυτος Εκαλη. Η κειτ δλδ γτ?
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:12:30
Ναί η Κείτ καλύτερη είναι απο σένα (τώρα που τα λέμε ωραίο μουνάκι η Κέιτ μας).
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:15:37
Η Κέιτ Μίντλτον γεννήθηκε στις 9 Ιανουαρίου του 1982 στο Royal Berkshire Hospital στο Ρέντινγκ (Reading) και βαφτίστηκε στο St Andrews Bradfield του Μπερκσάιρ στις 20 Ιουνίου του 1982. Είναι η κόρη πιλότου. Οι γονείς της είναι ιδιοκτήτες της εταιρείας Party Pieces, ΔΗΛΑΔΗ αν έμενε αθήνα από Κηφισιά και πάνω μεριά!
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:16:28
Ειναι δεν λεω αλλα τον πριγκιπα πως τον πηρε??!! οποτε κι εσυ vasiametallica μπορει να βρεις καποιον πλουσιο!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:17:39
Ήταν πλούσια ,ήταν πλούσιος και είπανε να ενώσουν τις περιουσίες τους?΄Σα να λέμε πως εγώ που μένω Εκάλη και έχω πίσινα, καθαρίστρια, μάγειρα και κηπουρό ,μπορώ να παντρευτώ με την ομορφιά μου έναν τυπάκο που έχει ελικόπτερο και ιδιωτικό jet και μένει Ψυχικό. Ναι αυτό παίζει να ισχύει
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:23:17
Ε όχι και πλούσιος ο πρίγκιπας δισεκατομμυριούχος είναι και η Κέιτ μία απλή πλούσια ηταν, και σιγά να μην περίμενε ο πρίγκιπας να ενώση την περιουσία του με της Κέιτ.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:27:26
Και παλι ολοκληρος πριγκιπας ειναι. Ολα τα βορεια προαστια. Και το μαρουσι δεν ειναι στα βορεια προαστια?? Εσυ δλδ εισαι απο τα βορεια??
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:28:29
kinikos πολυ σωστος θα μπορουσε ο να παντρευτη πριγκιπισα κι οχι απλα μια πλουσια
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:29:17
Ναί και η Κέιτ θα μπορούσε να παντρευτεί κάποιον πιο όμορφο αλλά μπατίρι και φτάνουμε στο εξής συμπέρασμα ότι η Κέιτ παντρέυτηκε τον πρίγκιπα απο συμφέρον.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:35:15
Προφανώς ο επικοινωνιολόγους του συμβούλεψε να κάνει ένα άνοιγμα και εκτός βασιλικής οικογένειας για να ικανοποιήσει το λαικό αίσθημα
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:35:19
Ένας πρίγκιπας πρέπει να προσέχει την δημοτικότητα του
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:35:56
Θα συμφωνησω παλι με τον kinikos vasiametallica και παλι τι με αυτο??! Ο καρολος πηγε την Νταιανα απο συμφερων ενο ηθελε την Καμηλα θα μπορουσε να κανει και αυτο ο ουιλιαμ
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:40:13
Ναί γιατί όλοι ξέρουμε πόσο νοιάζει τους βρετανούς για τον πρίγκιπα(στα αρχίδια τους έχουν γραμμένη τη βασιλική οικογένεια).
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:40:26
Μωρέ τους νοιάζει και τους παρανοιάζει για δες τι πανηγυρισμούς και φιέστες κάνουνε σε γάμους , γεννήσεις κλπ
σχολίασε η vasiametallica  - 2013-08-22 20:44:22
ναι τους νοιαζει.
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 20:45:04
vasiametallica επειδή το κάνουν κάποι δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι οι βρετανοί. Και οι περισσότεροι ασχολούνται με τη βασιλική οικογένεια για το λόγω ότι η βασιλική οικογένεια παίζει μεγάλο ρόλο στην οικονομία της πατρίδας τους.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 20:50:42
Αν εννοείς να παντρευτώ κάποιον πλούσιο για να ζήσω μια άνετη ζωή, όχι με τίποτα! Θα παντρευόμουν όμως κάποιον αν ήταν για το καλό κάποιου αγαπημένου μου προσώπου και ήταν μεγάλη ανάγκη..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ioannan

Οκ τοτε γνωμη σου!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:14:01
Άρα θα παντρευόσουν απο συμφέρον.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:16:30
Σαν αυτοθυσία θα το έκανα kinikos για κάποιον που αγαπάω.. Για δικό μου συμφέρον ΠΟΤΕ..!
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:18:25
Πάλι δικό σου συμφέρον είναι γιατί θέλεις τον αγαπημένω σου να είναι καλά εσύ το θέλεις.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:19:23
Όχι kinikos..! Συμφέρον θα ήταν αν παντρευόμουν κάποιον πλούσιο που δεν αγαπάω για να ζήσω μια άνετη ζωή.. Το να θυσιάζεσαι για να βοηθήσεις τον άνθρωπό σου λέγεται Αγάπη.. Τα έχεις μπερδέψει μου φαίνεται..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:23:03
Πως πιστεύεις δηλαδή ότι θα μπορούσες να βοηθήσεις κάποιον με το να τον παντρευτείς ; Σε τι θα τον ωφελούσε αυτό ;
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:25:26
Συμφέρον είναι γιατί εμέσος πλήν σαφώς γαμάς κάποιον άλλο (εκείνον που παντρεύεσαι).
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:25:30
Με το γαμάς εννοώ εκμεταλλεύεσαι.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:27:38
Δεν ξέρω, δεν μπορώ να σκεφτώ και το λόγο.. Λέμε τώρα.. Καλά δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε kinikos, πίστευε ό,τι θες.. Ό,τι και καλά θα το ευχαριστιέμαι αυτό; Μάλιστα..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:27:58
Ποτέ δεν ξέρεις ! Όλοι μας έχουμε βαθιά μέσα μας , μια δόση σαδισμού η οποία βγαίνει στην επιφάνεια , όταν ξέρουμε ότι έχουμε κάποιον υπό το έλεος μας ! Μπορεί λοιπόν να παντρευτείς κάποιον ευαίσθητο , αδύναμο ή κοινωνικά ευάλωτο και να το μαστιγώνεις όλη ήμερης και όλη νυχάτης ! Για όλα είσαι ικανή εσύ !
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:31:08
Χμ.. Έτσι που το περιγράφεις, δεν ακούγεται και άσχημο.. :ρ Πέρα από την πλάκα, δε συμφωνώ.. Δεν έχουμε όλοι μας μια δόση σαδισμού μέσα μας.. :ρ Ούτε θα ευχαριστηθώ με τον πόνο του άλλου..
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:39:28
Τς τς τς ! Τελικά παρά είσαι « καλή » ! Για αυτό δεν ταιριάζουμε ..
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:42:28
Με τρομάζεις grenade! :ρ:ο Δηλαδή εσένα σε ευχαριστεί αυτό; :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:44:37
Παρά είναι <<καλή>> αλλά πόσο τα πιστεύη και τα τηρεί αυτά που λέει δεν ξέρω.
σχολίασε ο kinikos  - 2013-08-22 21:48:01
Σωστά , αυτό που το πας ; Λες η Ιωαννα να μας βρήκε Αρτέμης Μάτσας ;
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:52:55
βγηκε
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:53:07
Σου έχω απαντήσει ήδη σε αυτό.. Μην επαναλαμβάνομαι...
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:53:54
Στο αν εισαι Αρτεμης Ματσας ;
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-22 21:55:30
Χαχαχα! :ρ Όχι, στον κινικό πήγαινε αυτό..! :ρ:)
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-22 21:59:02
για πες μας εσυ!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο bbking

Εγω ναι το ειπα τοσες φορες εσυ??
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:28:22
προικοθηρααααα!!! εγω οχι, δε νομιζω!
σχολίασε ο bbking  - 2013-08-22 21:44:49
προικοθηρα??!! εγω?? γτ??
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:46:21
και η προικα ειναι ενας λογος που παντρευονται μερικοι! ;)
σχολίασε ο bbking  - 2013-08-22 21:48:02
Ουυυυ κι εγω εγω προικα. Με προξενειο εσυ θα παντρευοσουν δλδ??? Εγω οχι!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:49:30
οχι ρε τι προξενιο! για σενα την ειπα την προικα! εσυ που λες οτι θα παντρευοσουν απο συμφερον, θα μπορουσες να παντρευτεις μονο για την προικα!
σχολίασε ο bbking  - 2013-08-22 21:55:09
Ααααααααα
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 22:00:00
Οχι.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η punkothrashou

Οκ!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 21:46:01
Δεν θελω γενικα να παντρευτω ποσο μαλλον απο συμφερον.το θεωρω καταντεια αυτο το πραγμα Ουτε για λεφτα,ουτε για κοινωνικη καταξιωση ουτε γιατιποτα.εξαλλου μου αρεσει να ζω απλα.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

Οκ!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-22 22:39:13
Οχι.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kapios22

οκ ;)
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-23 00:58:01
Ποτέ όμως... 0_ο

Σχόλια απάντησης

απάντησε η denialove

οκ!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-23 11:55:49
ποτε.. θα παντρευομουν και σημερα αν μπορουσα τον ερωτα της ζωης μου αλλα ειμαι ανηλικη(δυστυχως) .. δεν θα τον παντρευομουν απο συμφερον, αλλα επειδη ειναι ολη μου η ζωη και θελω να την περασω μαζι του..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η sweet98

αα ωραιαα!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-23 12:55:16
οχι εννοειτε και οχι αλλα η ζωη ποτε δεν ξερεις πως θα σου τα φερει και ποτε μη λες ποτε....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η iremhdynamh

σωστο και αυτο!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-26 02:01:51
εννοεις να παντρευτω καποια για τα λεφτα της?οχι δεν θα εριχνα τον εαυτο μου τοσο χαμηλα και μακαρι να μην το εκανε κανεις

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο scorpion

ωωω μαλισταα!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-26 02:02:01
Οχι ποτε!! καποια στιγμη το μετανοιωνεις σιγουρα...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο epilegmenos

ναι σωστα!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-27 00:57:25
Δεν νομίζω, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα ζώ με εναν ανθρωπο τόσα χρόνια μόνο και μόνο από συμφέρον :/

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο blacklabel22

αα οκ!
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-31 23:04:11
Λενε ποτε μη λες ποτε γτ δεν ξερεις ποτε τι θα σου ερθει και γιαυτο αντι να σ απανησω ποτέ θα σ απαντησω οχι

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rouvitsa

Αχα μαλιστα!!
σχολίασε η christyyy  - 2013-09-30 22:56:31
Σχετικές ερωτήσεις
Καλα γενικα να παντρευτω δεν θελω.... Δεν μου αρεσει πολυ ολο αυτο περι γαμου.... γιατι αν αγαπας καποιον εισαι μαζι του για παντα και χω...
Εγώ προτιμώ να πεθάνω παρά να παντρευτώ!! :p Όχι,δεν πιστεύω ότι πρέπει να την παντρευτείς...
Τό καλό η τό κακό χαρακτηρίζεται από τά αποτελέσματα τών πράξεών μας,πού συνήθως είναι εν κατακλείδι οι ιδιες οι αποφάσεις μας. Κακό δέ...
Νταξει δε με νοιαζει ν σ πω την αλήθεια...Ασε που είμαι σχετικά μικρή για να με καίει το θέμα του γάμου... :Ρ για την ωρα θελω απλα να πε...
οχι προσφατα δεν ακουσα κτι. αλλα θυμαμαι πριν χρονια ειχα ενα φιλο που η ξεδερφη του πρεπει να ηταν κτι σε αρραβωνιασμενη μζ του. ετσι υ...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Γάμος

Απάντηση:
Καλα γενικα να παντρευτω δεν θελω.... Δεν μου αρεσει πολυ ολο αυτο περι γαμου.... γιατι αν αγαπας καποιον εισαι μαζι του για παντα και χωρις να παντρευτεις.... αλλα για να απαντησω στην ερωτηση οχι δεν θα παντευομουν ουτε γενικα μου αρεσει να στιριζω τις σχεσεις μου στο συμφερον! αν λεμε τωρα παντευομουν θα το εκανα μονο απο πραγματικη αγαπη και τιποτα αλλο! Διαβάστε περισσότερα...
Με τον πατερα της κοπελας ειχαν δωσει παλια ορκους να συγενεψουν και τωρα πρεπει να παντρευτω εγω αθτην οπως και εκεινη εμενα??ουτε την εχω γνωρισει(Και οι 2ειμαστε 21 χρονων)
Απάντηση:
Εγώ προτιμώ να πεθάνω παρά να παντρευτώ!! :p Όχι,δεν πιστεύω ότι πρέπει να την παντρευτείς... Διαβάστε περισσότερα...
Κατα την γνώμη σας ; Πως θα το βλέπατε εσεις και τι θα λέγατε σε ενα αγαπημένο σας πρόσωπο αν σας το έλεγε;
Απάντηση:
Τό καλό η τό κακό χαρακτηρίζεται από τά αποτελέσματα τών πράξεών μας,πού συνήθως είναι εν κατακλείδι οι ιδιες οι αποφάσεις μας. Κακό δέν θά τό ελεγα,νά κάνεις ενα παιδί χωρίς νά παντρευτείς,αλλά σίγουρα θά πρέπει νά ληφθούν υπ οψιν οι προυποθέσεις πού θά στηρίξουν αυτήν τήν απόφαση.Ενα παιδί γιά νά ερθει στόν κόσμο,χρειάζεται νά υπάρχουν κάποιοι κανόνες πού απαραίτητα πρέπει νά γίνουν αποδεκτοί καί από τούς δύο γονείς,κατά τήν αποψή μου,προκειμένου νά μεγαλώσει σωστά τό παιδί μέσα στό κοι... Διαβάστε περισσότερα...
εγω παντως εχω μεγαλη περιεργια ;)
Απάντηση:
Νταξει δε με νοιαζει ν σ πω την αλήθεια...Ασε που είμαι σχετικά μικρή για να με καίει το θέμα του γάμου... :Ρ για την ωρα θελω απλα να περνάω καλα. Οχι οτι ειμαι κατά του γάμου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι προσφατα δεν ακουσα κτι. αλλα θυμαμαι πριν χρονια ειχα ενα φιλο που η ξεδερφη του πρεπει να ηταν κτι σε αρραβωνιασμενη μζ του. ετσι υποθετω οτι εχει καιρο παντρεμενος.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστε κ μετα πατε οπου θελετε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειναι πολυ δυσκολο να μεινεις συνεπης στους ορκους που δινεις οταν εισαι ερωτευμενος και ζεις με την βεβαιοτητα πως θα περασεις μια ολοκληρη ζωη με τον ανθρωπο που παντρευεσαι. Οι ανθρωποι δεν πρεπει να παντρευονται οταν ειναι ερωτευμενοι, αλλα μονο οταν αγαπιουνται βαθια κι εχουν περασει χρονο/χρονια μαζι!Οταν θελουν συνειδητα να δημιουργησουν οικογενεια και οχι οταν θελουν να κανουν ενα παιδι για να..δεσουν τον γαιδαρο τους, γιατι τοτε κατα κανονα θα φερουν στον κοσμο ενα δυστυχισμενο παιδι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ναι θελει και αδεια παραμονης Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητησεις ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και στην αντιστοιχη ΠΡΕΣΒΕΙΑ του κρατους απο το οποιο καταγεται το αλλοδαπο ατομο καθως καθε ξενη χωρα εχει αλλες νομοθεσιες. Χρειαζεται μια διαδικασια για να αποφευχθουν δυσαρεστες καταστασεις οπως εμποριο οργανων, trafficking και χιλια δυο αλλα. Ο πολιτικος γαμος γινεται στο δημαρχειο. Διαβάστε περισσότερα...
Ή είναι κάποιο έθιμο στην χώρα τους με το να παντρεύονται τόσο νωρίς; :S
Απάντηση:
κ τα παλια τα χρονια σε εμας,ισως κ σε κανα χωριο χωριο ακομα να γινεται,ετσι γινοταν. οταν ομως η γυναικα μπηκε για τα καλα στην αγορα εργασιας κ σηκωσε κεφαλι,αλλαξαν πολλα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κάθε προσωπική απάντηση σ΄ αυτό το ερώτημα, κινείται πάνω σε μια βασική πρόθεση: Γάμος για μια καλύτερη ζωή, μέσα από τη χαρά της σχέσης. Η θέληση κάποιου να βελτιώσει τη ζωή του και μέσα από τον γάμο, είναι γεμάτη από όνειρα και προσδοκίες. Σ΄ αυτές επενδύει κόπους και προσπάθειες και περιμένει την ανταμοιβή του: Αφοσίωση, σεβασμό, φροντίδα κουράγιο και κοινό μόχθο για την απόκτηση υλικών αγαθών, ερωτική ανταπόκριση και κάθε εκδήλωση αγάπης, γιατί ο γάμος είναι μια ακόμη εμπειρία αγάπης, ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν θέλει ο κουμπάρος και ...αντέχει και η τσέπη του τα έξοδα δεν υπάρχει πρόβλημα! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
όχι για μένα δεν είναι μόνο μια υπογραφή και μια αναγνώριση.Ο γάμος είναι η επίσημη ένωση ενός ζευγαριού η οποία ένωση ευλογείται ΄με το αντίστοιχο ιερό μυστήριο ενώπιον του θεού και των ανθρώπων και δημιουργεί δικαιώματα και υποχρεώσεις εκατέρωθεν για τα άτομα που τον τελούν.Το όλο τελετουργικό συνιστά τον τύπο με τον περιβάλλεται ο γάμος,αλλά η πραγματοποίηαη της τέλεσής του συνεπάγεται συνέπειες ουσίας. Διαβάστε περισσότερα...
σε τι ηλικια θα παντρευτω και θα κανω παιδια
Απάντηση:
Βλεπωωωω βλεπωωωω... αχ δε δείχνει καλά η κρυσταλλινη σφαίρα! Ασημωσε! Ασημωσε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
poistopioitiko oikogeneiakis katastasis,k genniseos,,adeia gamou apo ton dimo sou,epikiromeno to diavatirio soy,,k ola me apostille....y.g mi ta metafraseis edo den theloun,,apo ellada,ekei tha tin kaneis k tha ftiaksei i kopela sou ypefthini dilodi oti den ksereis rosika ktl giana sou metafrasei ton gamo ekei... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πλακα μας κανεις; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
2 άτομα που θρησκεύουν στην ταυτότητα μόνο και δεν είναι κολλημένοι στη θρησκεία τους, μεταξύ τους δε νομίζω ότι θα έχουν πρόβλημα. Άν όμως πιστεύουν και εφαρμόζουν αυτά που λέει η θρησκεία τους και οι 2 θρησκείες είναι μέρα με τη νύχτα τότε σίγουρα θα υπάρχουν συγκρούσεις και πολλές διαφορές στη νοοτροπία και στον τρόπο διαβίωσης που θα θέλει να ακολουθήσει ο καθένας. Επίσης πέρα από τη μεταξύ τους σχέση, μην ξεχνάμε και την υπόλοιπη οικογένεια που σίγουρα θα έχει ως συνήθως ενστάσεις και θα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
γύρο στα 24-28! εκει πέρα! αλλα κοίτα αμα είστε 3 χρόνια μαζί και υπάρχει μυαλό και ερωτας δεν βρικο τον λόγο και γιατί >24; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να ρωτήσεις στην Καναδική Πρεσβεία αν υπάρχει στην Ελλάδα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί δεν τον ρωτάς; Φοβάσαι μήπως σου πεί,άν ξέρεις το άλλο με τον τοτό; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να πάεις στην εκκλησία της ενορίας σου για να σε πληροφορήσουν για το κάθετι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Συγκρατήσου αχαλίνωτε και μόνο ότι παντρεύεσαι,είναι έκπληξη Η μεγαλύτερη έκπληξη θα είναι αυτή πού θα σου κάνει εκείνη,αφού παντρευτείτε κι ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλή. Εύχομαι βίο ανθόσπαρτο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ένα καλό φορμάτ στον εγκέφαλο,ίσως σου δώσει την απάντηση πού ψάχνεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
στην εποχη μας ειναι ΔΥΣΚΟΛΟ εως ακατορθωτο να παντρευτεις για τον απλουστατο λογο οτι δεν ξερεις αν θα εχεις δουλεια αυριο και μια οικογενεια δεν τρεφεται με λογια αγαπης και αγκαλιες......ενα παιδι επισης δεν χορταινει με φιλακια,αλλα με γαλα και φαι....επισης τα παγια εξοδα μιας οικογενειας με σπιτι,δεκο,τηλεφωνα,αυτοκινητο βενζινες,κοινοχρηστα,σουπερ μαρκετ ειναι στα 1000 ευρω το μηνα το λιγοτερο...αν σου περισσευουν παντρευεσαι.....δεν μιλαω για να ανοιξεις ενα σπιτι που θες το ΄λιγοτερο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
σε ποία σχεδιάζεις ? αλλά και για ποίο λόγο ακριβώς να παντρευτείς ? γάμος να είναι και ό,τι να είναι,απλώς για να καταξιωθείς στα <<μάτια>> της κοινωνίας ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τώρα αυτό που ρωτάς πάει για αστείο η σοβαρά μιλάς? Δεν γίνεται να σκέφτεσαι ότι το πάν στον κόσμο είναι ο γάμος? Δεν λέω ότι στη φύση του ανθρώπου είναι κάποια στιγμή να καταλήξη σ αυτόν και να κάνει τη δική του οικογένεια.Αλλά ηρέμησε κοίταξε να βρείς πρώτα τον εαυτό σου.Βρές πράγματα να ασχοληθείς και για την ώρα πάψε να τον σκέφτεσαι.Στάσου στα πόδια σου χαμογέλασε και πάψε να θέλεις άλλους να σε κρατάνε.Ρίξε τα μαλιά σου πίσω κάνε καινούργια αρχή, χαμογέλα,η ζωή παρόλα τα χάλια της κατα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μολις εβαψα τα νυχια μου κ ειναι λιγακι δυσκολο........ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μωρε,να σου πω κατι????Δεν φταινε οι χωρες που βγαλανε τετοιους νομους,φταιει ο κοσμος που τον ψηφισε!!!Για να αποδεχτουν αυτον τον νομο οι πολιτες θα πρεπει να χανουν.Ποια γυναικα θα το δεχοταν αυτο το πραγμα???Γυναικες που δεν εχουν το δικαιωμα της ελευθεριας και του λογου!!!Με τετοιους νομους,οποια χωρα το επιτρεπει,θα παει πολυ μπροστα!Αμα η χωρα ειναι στο μαυρο της το χαλι,απ την ιδια παστα θα ναι οι πολιτες της!Ειναι αυτο που λενε και εχουν απολυτο δικιο: "Πες μου με ποιον καθεσαι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για να πάρει την υπηκοότητα πιο γρήγορα.Οι αλλοδαπές που παντρεύονται Έλληνες παίρνουν αυτόματα μετα τον γάμο την υπηκοότητα του άντρα τους.Οι αλλοδαποί που παντρεύονται Ελληνίδες παίρνουν την υπηκοότητα σε μικρότερο χρονικό διάστημα απο οτι αν ήταν ανύπαντροι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Στις φτωχές χώρες έχεις δει για ποιους λόγους παντρεύονται οι γυναίκες... Η κρίση χτυπάει πρώτα και κυρίως τις γυναίκες (είναι οι πρώτες που απολύονται ή δέχονται μείωση μισθού και οι τελευταίες που προσλαμβάνονται σε μια θέση εργασίας), οπότε οι ακραίες καταστάσεις οδηγούν τους απελπισμένους ανθρώπους στα άκρα... Δεν νομίζω ότι θα έχει κανείς το μυαλό του στον έρωτα σε λίγο καιρό... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 12 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: