Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Θα συμφωνήσω με την Atalanti & με την Papia. Εξαρτάται απ΄ τον άνθρωπο αλλά & για τι είδους φοβίες μιλάμε. Υπάρχουν φοβίες που ...
Απάντηση: Πιστεύω για να δραπετεύσουν όπως λες και εσύ απο το παρόν το οποίο ίσως να μην είναι και τόσο ευχάριστο.Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει πάντα.Ό...
Απάντηση: Εχεις απολυτο δίκιο γιά τά ψυχιατρεία,καί τήν κατάστασή τους οπως τήν περιέγραψες. Νά ξέρεις βέβαια οτι λόγω τήν σημερινής κατάστασης τώ...
Απάντηση: ναι ειναι πολυ καλο αν εχουμε αυτο το χρωμα στο υπνοδωματιο μας διοτι μας προσφερει ανακουφηση απ το στρεςς.
Απάντηση: Η κλειστοφοβια εχει οριστη σαν ενας συνεχης και παραλογος φοβος εγκλεισμου σε μικρους χωρους.Μπορει και να υποδηλωνει και καποιο τραυμα π...
Απάντηση: εγιναν..οπως λες κ συ ηταν πραγματα που εγιναν... δυστυχως το παρελθον δε μπορεις να το αλλαξεις,ουτε να παρεις πισω κουβεντες ή πραξεις...
Απάντηση: Πολυ λογικο ειναι να αισθανεστε ετσι αυτο το συναισθημα σιγουρα δεν χανεται αν δεν θελης εσυ να χαθη.Το νοημα του χωρισμου ειναι ενα διαβ...
Απάντηση: Οι περισσότεροι άνθρωποι θα έκαναν ό,τι μπορούν για να μην είναι λυπημένοι. Μήπως όμως τελικά κάνουν λάθος; Ένας αυξανόμενος αριθμός ψυχι...
Απάντηση: Οι άνθρωποι κάνουμε πολύ συχνά ένα μεγάλο και βασικό λάθος, νομίζουμε ότι αυτό που λέμε σε κάποιον άλλον, αυτός το εκλαμβάνει όπως εμείς ...
Απάντηση: Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε παρατεταμένο άγχος, υπάρχουν σημαντικότατες επιδράσεις στην ψυχική του διάθεση, ...
 
Προσοχή: Οποιεσδήποτε πληροφορίες δεν προέρχονται από ειδικούς. Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθούν ως υπεύθυνες ιατρικές συμβουλές. Με την περιήγηση σας στο Ρώτησε! αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.

Συνδέεται ,,εποχές ,χώρες ,ανθρώπους ,γεγονότα ΜΕ π.χ τραγούδια ,μυρωδιές,χρώματα..ακόμη και φρούτα ή κατι άλλο ;;;

Εγω παντός το κανω ,,εσείς ;; Και τι πιστεύεται για αυτό ;;μερικοί λένε πως ειναι νευρολογικο άλλοι ψυχολογικό . :)))!!!
Ναι.....

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο timon

Χμμ..ωραία:)
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 18:43:23
Ναι πχ η μυρωδιά του λαδιού μου θυμίζει εκκλησία ένα αφρόλουτρο μου θυμίζει ένα καλοκαίρι...και αλλα που τρ δεν τα μυρίζω.....:P
σχολίασε ο timon  - 2015-05-04 18:51:04
Χαχαχα..:p Και εγώ έχω πολλα .. Πολλούς ανθρώπους τους παρομοιάζω καίμε φρούτα Χαχαχα
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 18:55:40
Χαχαχχα καλό!!!
σχολίασε ο timon  - 2015-05-04 18:56:48
:))
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 19:00:37
Μυρωδιές κυρίως.Μερικές μυρωδιές με πάνε πίσω σε άλλα χρόνια.Είναι περίεργο το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο μυαλό και πώς συνδέει πράγματα φαινομενικά ασύνδετα.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

Ναι ,όντως .. Τόσο περίεργο όσο και αξιοθαύμαστο !;)
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 18:47:43
Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό πάντως.Τραγούδια μπορεί να μας θυμίζουν κάποια περιστατικά του παρελθόντος μόνο στο άκουσμα τους.Γεύσεις να φέρνουν αναμνήσεις.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-05-04 18:52:20
Ναι!!!ειναι πολυ ωραίο ,γιατι εκεί που το μυαλό ξεχνάει κατι στο θυμίζουν οι αισθήσεις σου..:)
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 18:57:08
ναι αλλά δεν πιστεύω οτι ειναι νευρολογικό ή ψυχολογικο ...))))

Σχόλια απάντησης

απάντησε η frou

Εγώ πιστεύω :πως ειναι πολυ φυσιολογικό και πολυ ΤΕΛΕΙΟ!!:)))
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 18:49:12
κι εγώ .:*****
σχολίασε η frou  - 2015-05-04 20:54:38
Ναι μου συμβαίνει και είναι απόλυτα φυσιολογικό να συμβαίνει σε όλους,κυρίως αυτό με την οσμή,είναι από τα αρχέγονα ένστικτα του ανθρώπινου είδους :-)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η limitededition8

Ναι ..ειναι αλήθεια.:)))!!!
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 19:00:09
Εννοειται. Το καλοκαιρι το συνδεω με τα καρπουζια,τα πεπονια,τις παραλιες... Την Ελλαδα την συνδεω με τις παραλιες,το κλιμα και τα μνημεια της..Την Ελβετια τη συνδεω με τις σοκολατες.Καποιους ανθρωπους τους συνδεω με τη μουχλα κλπ κλπ

Σχόλια απάντησης

απάντησε η wonderful

Χαχαχαχα... Καλό!!:)
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 19:18:19
Χαχαχαχ:ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-05-04 19:30:29
εμενα με τι με συνδεεις; ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ... ;)
σχολίασε ο virus1  - 2015-05-04 19:36:03
Εσενα Λευτερη σε συνδεω με τις καλυτερες στιγμες της ζωης μου ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-05-04 20:32:27
χαιρομαι που σου προσφερω ωραιες στιγμες... φυσικα μπορουν να γινουν ακομα πιο ευχαριστες αν εισαι εξυπνο κοριτσι... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-05-05 10:02:06
ειμαι.Και εννοειται πως θα γινουν ακομη πιο ευχαριστες :3
σχολίασε η wonderful  - 2015-05-05 17:51:16
Φυσικα... Απλα δε πιστευω οτι ειναι ψυχολογικο... Φυσιολογικο ειναι

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Ναι!!!:);)..
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-04 20:09:05
Nαι. :3

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

:))
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-08 19:38:44
καποιες φορες ναι καποιες αλλες οχι μονο αν κατι μ κανει εντύπωση εκεινη την ωρα

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο magkas14

Χμμ..ευχαριστω για την απάντηση.;)
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-08 19:39:32
Βεβαίως συνδέω μεταξύ τους,ολα αυτά που αναφέρεις,και είναι απόλυτα φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό ,με μέτρο πάντα! Δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα ψυχιατρικό η ψυχολογικό επάνω σε αυτό. Αντιθέτως,λειτουργεί εξισορροπιστικά πιστεύω ,η ολη αυτή κατάσταση σε σχέση με τον συναισθηματισμό μας.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η papia

Τέλειο ..:D Ευχαριστω πολυ ...
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-08 19:41:24
Ναι.. Αλλά συμβαίνει και το αντίθετο, θυμάμαι κάτι και μου έρχεται η μυρωδιά...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο ataktoulis

Αχαμ.. Ενδιαφέρον ;)..
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-08 19:40:01
ειναι λιγο περιεργο αυτο που λες.δεν νομιζω πως το κανω.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kimonito

Εγώ νομίζω όλοι το κάνουμε ,,λίγο, πολυ ..:))
σχολίασε η mcbs1  - 2015-05-08 19:40:50
Συνήθως συνοδεύεται...σε βοηθάει να φαντάζεσαι καταστάσεις η μουσική..
Σχετικές ερωτήσεις
Ναι, κανα δυο φορες... τη μια θυμαμαι πως ηταν δυο γυναικες που δε τις ηξερα κι η μια μου φωναζε πως δε μπορω να σκοτωσω, πως ειμαι αδυνα...
Γιατί;Μα το πρότυπο του ανθρώπου που προβάλλεται κάθε μέρα,όλη την ημέρα από τα μέσα,δεν έχει αξίες αλλά είναι μανιώδης καταναλωτής.Και ο...
Την ψυχική του ηρεμία,όσο περίεργο κι αν φαίνεται..και ο θυμός πρέπει να εξωτερικεύεται,με σωστό τρόπο,ώστε να είνσι ωφέλιμος..από το να ...
Γιατί είναι άνθρωποι. & σαν άνθρωποι δεν κοιτούν απλά να επιβιώσουν μαζεύοντας τα απολύτως αναγκαία, αλλά κοιτούν να μαζέψουν όσο μ...
Γιατί να τους αντιμετωπίζουν ρατσιστικά, ανήκουν σε άλλη ράτσα; Κατάλαβα βέβαια ότι ρωτάς "αν θα σταματήσουν να κάνουν διακρίσεις ...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Ψυχική υγεία

εγω παντως,προχθες το βραδυ σκοτωσα εναν,με πολυ βιαιο τροπο!
Απάντηση:
Ναι, κανα δυο φορες... τη μια θυμαμαι πως ηταν δυο γυναικες που δε τις ηξερα κι η μια μου φωναζε πως δε μπορω να σκοτωσω, πως ειμαι αδυναμη κα κατι τετοια, και πηρα την αλλη απο το λαιμο και της εκοψα την αρτηρια στο λαιμο.... Εχω δει κι αλλα περιεργα, αλλα δε τα θυμαμαι... Εσυ πως τον σκοτωσες? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί;Μα το πρότυπο του ανθρώπου που προβάλλεται κάθε μέρα,όλη την ημέρα από τα μέσα,δεν έχει αξίες αλλά είναι μανιώδης καταναλωτής.Και ο χαζός ο κόσμος που δεν θέλει να πάρει κάποια ευθύνη στη ζωή του,ακολουθεί τυφλά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Την ψυχική του ηρεμία,όσο περίεργο κι αν φαίνεται..και ο θυμός πρέπει να εξωτερικεύεται,με σωστό τρόπο,ώστε να είνσι ωφέλιμος..από το να είμαστε αναίσθητοι και "πρόβατα",καλύτερα να θυμώνουμε και να αντιδράμε σε ό,τι δεν είναι σωστό! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί είναι άνθρωποι. & σαν άνθρωποι δεν κοιτούν απλά να επιβιώσουν μαζεύοντας τα απολύτως αναγκαία, αλλά κοιτούν να μαζέψουν όσο μπορούν περισσότερα & καλύτερα πράγματα. & ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουν αυτό είναι μαζεύοντας χρήμα, το μέσο συναλλαγής των πάντων. Καλώς ή κακώς, αν δεν υπήρχε αυτή η "μανία" θα ήμασταν ακόμα στις σπηλιές. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί να τους αντιμετωπίζουν ρατσιστικά, ανήκουν σε άλλη ράτσα; Κατάλαβα βέβαια ότι ρωτάς "αν θα σταματήσουν να κάνουν διακρίσεις εις βάρος τους", αλλά δεν κατάλαβα γιατί το ρωτάς. Σε ποιες ακριβώς διακρίσεις αναφέρεσαι; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Θα συμφωνήσω με την Atalanti & με την Papia. Εξαρτάται απ΄ τον άνθρωπο αλλά & για τι είδους φοβίες μιλάμε. Υπάρχουν φοβίες που είναι λογικές & έχουν να κάνουν με την αίσθηση της αυτοεπιβίωσης (π.χ. υψοφοβία) & υπάρχουν φοβίες που οφείλονται στην ανασφάλεια (π.χ. αγοραφοβία). Βέβαια υπάρχουν & άλλοι λόγοι, όπως τραυματικές εμπειρίες, κοινωνικά στερεότυπα, παράνοια κλπ., αλλά σε "φυσιολογικές" καταστάσεις οι φοβίες είναι είτε αντανακλαστικές, είτε λόγω ανασ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πιστεύω για να δραπετεύσουν όπως λες και εσύ απο το παρόν το οποίο ίσως να μην είναι και τόσο ευχάριστο.Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει πάντα.Όνειρα μπορείς να κάνεις και όταν είσαι χαρούμενος και ευχαριστημένος απο τη ζωή σου.Ίσως ο άνθρωπος κάνει όνειρα επειδή θέλει να κάνει τη ζωή του καλύτερη ,να θέτει στόχους και έτσι η ζωή του να έχει περισσότερο νόημα. Διαβάστε περισσότερα...
τους γονεις τους και δεν τους δεχεται κανενας συγγενης?Ενας απο αυτους τους ανθρωπους ειμαι και εγω.Τι κανει το κρατος για ανθρωπους σαν και εμας που ειμαστε ανικανοι για το παραμικρο?Εχω 67% αναπηρια και εχω νοσηλευτει σε ψυχιατρειο,εχω δει πολλες χειροτερες καταστασεις απο την δικια μου.Τι απογινονται ολοι αυτοι οι ανθρωποι που ειναι αρωστοι και δεν αρωστησανε απο μονοι τους απλα γεννηθηκανε ετσι.Και εγω δεν διαλεξα να ειμαι ψυχασθενης απλα απο τα 15 και μετα το μυαλο δεν ηταν ικανο για πολ...
Απάντηση:
Εχεις απολυτο δίκιο γιά τά ψυχιατρεία,καί τήν κατάστασή τους οπως τήν περιέγραψες. Νά ξέρεις βέβαια οτι λόγω τήν σημερινής κατάστασης τών μονάδων υγείας,τά νοσοκομεία διαρκώς συρρικνώνονται. Κάπου φώς στό τούνελ φαίνεται νά υπάρχει από προτοβουλίες συλλογων,καί αυτό πάντα σε ιδιωτικά ψυχιατρεία. Τέτοια υπάρχουν στήν Γλυφάδα καί στό Μαρούσι ... Αλλα θά σέ συμβούλευα ότι θά πρέπει νά καταλάβεις,οτι μέ το κλείσιμο τών ψυχιατρείων,εκατοντάδες συνάνθρωποί μας βρέθηκαν στόν δρόμο μέ χειρότεα ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ναι ειναι πολυ καλο αν εχουμε αυτο το χρωμα στο υπνοδωματιο μας διοτι μας προσφερει ανακουφηση απ το στρεςς. Διαβάστε περισσότερα...
Κλειστοφοβια: ο φόβος για τους κλειστους χωρους. Παράδειγμα: Πηγαινω στην καβα και φοβαμαι μην ειναι κλειστα....:P :P :P
Απάντηση:
Η κλειστοφοβια εχει οριστη σαν ενας συνεχης και παραλογος φοβος εγκλεισμου σε μικρους χωρους.Μπορει και να υποδηλωνει και καποιο τραυμα παιδικης ηλικιας και εκδηλωνει καμμια φορα και πανικο επισης ναυτια ταχυκαρδια εφιδρωση κ.τ.λ .λοιπον η θεραπεια της κλειστοφοβιας βασιζεται σε ψυχολογικες μεθοδους θεραπεια συμπεριφορας ,γνωσιακη θεραπεια,θεραπεια εκθεσης ,και θεραπεια εικονικης πραγματικοτητας ,θεραπεια νευρογλωσσικου προγραμματισμου αλλα και φαρμακοθεραπεια..Αυτες οι τεχνικες περιλαμβανο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εγιναν..οπως λες κ συ ηταν πραγματα που εγιναν... δυστυχως το παρελθον δε μπορεις να το αλλαξεις,ουτε να παρεις πισω κουβεντες ή πραξεις!αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να δεις πως μπορεις να αλλαξεις το τωρα κ το αυριο αν επιθυμεις,αν μπορεις.αν σκεφτεσαι διαρκως οτι εκανες λαθος,με αποτελεσμα ναχεις ενοχες,θα κλεινεσαι στο καβουκι σου κ η ζωη θα περασει νερο κ δε θα το καταλαβεις..τα λαθη ειναι καλα μαθηματα για τη ζωη,καποιες φορες τα πληρωνουμε ακριβα αλλα ερχεται ανταμοιβη με τη μορφη ... Διαβάστε περισσότερα...
μετα απο 25 χρονια σχεσης τα οποια απο αυτα τα 21 γαμος με ενα παιδι 14 χρονων μου ζητησε να χωρισουμε εχω πεσει σε βαθια κατθληψη γιατι ακομα την αγαπαω τι να κανω ?
Απάντηση:
Πολυ λογικο ειναι να αισθανεστε ετσι αυτο το συναισθημα σιγουρα δεν χανεται αν δεν θελης εσυ να χαθη.Το νοημα του χωρισμου ειναι ενα διαβατηριο για κατι καινουργιο που θελουμε στην ζωη μας και αν αυτο συμβαινει μονο στον ενα απο τους δυο τοτε η μοναξια εχει μονο ενα ονομα-<<μοναξια και παλι μοναξια>> και οτι απορρεουν απ αυτην.Αποψη μου αφου την αγαπας θα πρεπει να την θελης και ευτυχισμενη οποτε αστην να φυγη.Αλλα να ξερης κατι που το ξερουν ολοι.Οταν φευγη κατι στην θεση του αργ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι περισσότεροι άνθρωποι θα έκαναν ό,τι μπορούν για να μην είναι λυπημένοι. Μήπως όμως τελικά κάνουν λάθος; Ένας αυξανόμενος αριθμός ψυχιάτρων και ψυχολόγων προειδοποιούν ότι είναι λανθασμένη η τάση ορισμένων γιατρών να δίνουν φάρμακα για να καταπολεμήσουν τη συνηθισμένη λύπη και μελαγχολία, σαν να είναι ασθένειες, φοβούμενοι συνήθως ότι η συνηθισμένη λύπη θα επιδεινωθεί σε κανονική κατάθλιψη. Σύμφωνα με το νέο αυτό σκεπτικό, τα συναισθήματα αυτά επιτρέπουν τελικά στους ανθρώπους να αντιμε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι άνθρωποι κάνουμε πολύ συχνά ένα μεγάλο και βασικό λάθος, νομίζουμε ότι αυτό που λέμε σε κάποιον άλλον, αυτός το εκλαμβάνει όπως εμείς το εννοούσαμε. Νομίζουμε δηλαδή ότι ο «δέκτης» του μηνύματος το αντιλαμβάνεται όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς «ο πομπός». Υπάρχει όμως μία σημαντικότατη παράμετρος η οποία συχνά «αλλοιώνει» το νόημα του μηνύματος στην αντίληψη του ανθρώπου. Η παράμετρος αυτή είναι ο τελείως μοναδικός τρόπος με τον οποίο ο εγκέφαλος του κάθε ανθρώπου επεξεργάζεται τα διάφορα ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε παρατεταμένο άγχος, υπάρχουν σημαντικότατες επιδράσεις στην ψυχική του διάθεση, και κατ’ επέκταση στον οργανισμό του, π.χ. η μείωση της άμυνας του οργανισμού, μέσα από έναν πολύπλοκο μηχανισμό που οφείλεται στην επικοινωνία νευρικού και αμυντικού συστήματος του οργανισμού μας (βλ άρθρο «η επίδραση του άγχους στην άμυνα του οργανισμού μας»). Όπως έχει αποδειχθεί, ο εγκέφαλος μας, συγκεκριμένα η περιοχή που χαρακτηρίζαμε ως «συναισθημ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καθόλου σπάνια, οι γυναίκες αξιολογούν τους αγαπημένους τους με τον πιο ευνοϊκό και εξυπηρετικό τρόπο: να τον κάνουν να είναι όπως θέλουν! Συχνά εθελοτυφλούν σε όσα το περιβάλλον βλέπει ξεκάθαρα. Ερωτευόμαστε τον λάθος άνθρωπο για πάρα πολλούς και πολύ προσωπικούς λόγους: Α. Ερωτευόμαστε ένα άνδρα αποκλειστικά και μόνο για την ωραία εμφάνισή του. Συνδέουμε το προνόμιο της φυσικής ομορφιάς με τα στοιχεία χαρακτήρα. Ετσι, φαντασιώνουμε ότι ένας ωραίος άνδρας είναι κατ΄ανάγκη κοινωνικός, δ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Από τη γέννηση μας καθώς και σε όλη την πορεία εξέλιξης του εαυτού μας ερχόμαστε σε μια επαφή με τα “θέλω” μας και πολύ νωρίς συνειδητοποιούμε ότι δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλες μας τις επιθυμίες. Ξαφνικά κοιτάμε γύρω μας και βλέπουμε ότι μας περιορίζουν χιλιάδες επιβεβλημένα “πρέπει” τα οποία έρχονται σε αντίθεση με τις δικές μας ανάγκες. Από την πλέον γνωστή άποψη ότι τα αγόρια δεν πρέπει να κλαίνε και χιλιάδες άλλες άκαμπτες και σκληρές πεποιθήσεις σε σχέση με ποία πρέπει να είναι ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλοί άνθρωποι θεωρούν λανθασμένα ότι δεν είναι «ψυχικά δυνατοί». Άλλοι μπορεί να φοβούνται μήπως δεν «φανούν» ψυχικά δυνατοί στο περιβάλλον τους. Η αυτοεικόνα μας «σχηματίζεται» ως ένα σχετικά σταθερό «νοητικό σχήμα» από τον εγκέφαλο, μέσα από δύο παράγοντες. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε εμείς για τον εαυτό μας, μέσα από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, και από αυτό που αντιλαμβανόμαστε από μικρή ηλικία, ότι πιστεύουν οι άλλοι για εμάς (γονείς, οικογένεια). Όσο έξυπνο δηλαδή και αν είνα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τα περισσότερα ζευγάρια, ειδικά με μακροχρόνια σχέση ή γάμο, είναι αρκετά ευάλωτα σε δεύτερες σκέψεις, μια; δεύτερη ευκαιρία επανασύνδεσης και πολύ περισσότερο το πρώτο διάστημα του χωρισμού. Συχνοί λόγοι επανασύνδεσης Οι λόγοι μιας δεύτερης ευκαιρίας επανασύνδεσης είναι πολλοί αλλά κανένας δεν εγγυάται την επιτυχία αν οι δυο σύντροφοι δεν είναι προσεκτικοί και αποφασισμένοι για αλλαγές. Συχνά οι υποσχέσεις που δίνονται, παρά την καλή πρόθεση, μένουν μόνο στα λόγια: Κάναμε και οι δυο λ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πριν τον θάνατό του ο Νίκος Καζαντζάκης είχε ζητήσει να τοποθετηθεί στο μνήμα του η επιγραφή «Δεν ελπίζω τίποτα, Δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος». Τι εννοούσε όμως με την φράση αυτή; Είναι κακό να ελπίζουμε; Η ελπίδα ότι θα βελτιωθούν, ότι θα αλλάξουν «άσχημα» πράγματα στην ζωή μας από μόνα τους, μπορεί να μας «βλάπτει», αναβάλλοντας την αντιμετώπιση του άγχους, της απάθειας, της μελαγχολίας; Μπορεί δηλαδή να μας «εμποδίζει» από το να «βγούμε» από τέτοιες συναισθηματικές καταστάσεις... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τα περισσότερα ζευγάρια, ειδικά με μακροχρόνια σχέση ή γάμο, είναι αρκετά ευάλωτα σε δεύτερες σκέψεις, μια; δεύτερη ευκαιρία επανασύνδεσης και πολύ περισσότερο το πρώτο διάστημα του χωρισμού. Συχνοί λόγοι επανασύνδεσης Οι λόγοι μιας δεύτερης ευκαιρίας επανασύνδεσης είναι πολλοί αλλά κανένας δεν εγγυάται την επιτυχία αν οι δυο σύντροφοι δεν είναι προσεκτικοί και αποφασισμένοι για αλλαγές. Συχνά οι υποσχέσεις που δίνονται, παρά την καλή πρόθεση, μένουν μόνο στα λόγια: Κάναμε και οι δυο λ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολύ συχνά ρωτούν γραπτά άνθρωποι πως μπορούν να αντιμετωπίσουν ένα άγχος ή μία θλίψη μόνοι τους. Επίσης όμως πολλοί άνθρωποι θεωρούν την συναισθηματική τους κατάσταση ή το άγχος πχ, ως σύμπτωμα (πχ σαν μία γρίπη) που «πρέπει» να αντιμετωπίσει μόνο του (διότι αλλιώς δεν νιώθει «δυνατό»), και όχι ως αποτέλεσμα («ειδοποίηση» του μυαλού μας) κάποιων μη συνειδητών αιτιών που τους επηρεάζουν και που είναι σημαντικό να διερευνηθούν. Το ότι υπάρχουν βαθύτερες αιτίες, δεν σημαίνει ότι ένας άνθρωπος ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
«Στην ουσία οι άνθρωποι που συναντήθηκαν αληθινά ποτέ δε χάνονται ακόμη κι αν δεν επικοινωνούν με ραντεβού, τηλεφωνήματα, γράμματα, λόγια και αγγίγματα. Η ασημένια κλωστή, που τους έδεσε κάποτε με αυθεντικά αισθήματα, μπορεί να μακραίνει, να τυλίγει όλη την υδρόγειο, να προχωρά και να πηγαίνει πέρα, στον ουρανό, στην άλλη, τη μετά το θάνατο ζωή, αλλά ποτέ δε θα λυθεί εκείνος ο μοιραίος κόμπος. Πάντα μας συνδέει, μας περιτυλίγει, πότε πότε τραβάει και μας ξυπνά από το λήθαργο της λησμονιάς, τη... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η ικανότητα να διατηρεί κάποιος θετική στάση αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο των ηγετικών δεξιοτήτων και της υπευθυνότητας. Οπότε, πάρτε μια βαθιά ανάσα και φορέστε το χαρούμενο πρόσωπό σας. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό. Η θετική στάση, ακόμη και το να πασχίζετε να είστε πρόσχαροι, δεν είναι πάντοτε εύκολο στο χώρο εργασίας. Η Pat Heim θυμάται μια έντονη αντιπαράθεση σε μια αίθουσα συνεδριάσεων μεταξύ δύο ανδρών, με τα εκτελεστικά στελέχη να φωνάζουν το ένα στο άλλο και να χτυπούν τις... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η ερωτική σχέση περιέχει μια μεγάλη αντίφαση: την διαρκή αγωνία για την διατήρησή της, τον φόβο της απώλειας αλλά και την εμπειρική γνώση ότι αυτή η σχέση κάποια στιγμή θα αποδειχθεί ένας μύθος, μια πλάνη του μυαλού, την ανακάλυψη ότι η ερωτική σκέψη καθοδηγείται μόνο από την επιθυμία και την φαντασία. Φαίνεται ότι έχουμε ανάγκη να παραπλανηθούμε, να εξορκίσουμε την εμπειρία και να πιστέψουμε ότι κάποιος άλλος είναι ικανός να δώσει νόημα στη ζωή μας, να μας εξυψώσει, να μας κάνει για πάντα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Συμφώνα με τους διεθνείς οργανισμούς οι άνθρωποι με αναπηρίες αποτελούν το 10% του συνόλου του πληθυσμού. Αυτό σημαίνει πως στην Ελλάδα υπάρχουν, ή θα έπρεπε να μπορούν να ζουν για να υπάρχουν, 1.000.000 Έλληνες και Ελληνίδες με αναπηρίες. Το μέγεθος του προβλήματος Στην Ελλάδα δεν γίνεται δεκτή η ανάπηρη κανονικότητα, ως αυτόνομη υπόσταση και ως διαφορετική αντίληψη των συνθηκών και όρων ζωής. Η αναπηρία γίνεται δεκτή μόνο ως απόρριμμα. Οι αναπηρίες εμφανίζονται σαν κάποια κατασκευαστικά ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εξαρτάται πώς εννοείς το "φυσιολογικά". Όσο ζουν οι γονείς του θα τα έχουν αυτοί φαντάζομαι. Όταν αποβιώσουν όμως? Θα τα κλείσει σε ίδρυμα? Κι άντε αυτός το κάνει. Εσένα σου πάει η καρδιά? Ούτε στις γιορτές και στις διακοπές δεν θα τα παίρνεις? Ψυχη έχουν κι αυτά! Μπορεί να μην έχουν μυαλό αλλά έχουν αισθήματα. Εισπράτουν αγάπη φόβο η εχθρότητα και ανάλογα ανταπωδίδουν αγάπη φόβο ή εχθρότητα. Και όχι δεν είναι επικίνδυνο ή κληρονομικό, είναι λάθος της φύσης. Μπορεί με αυτόν να... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεκάδες νέες γονιδιακές μεταλλάξεις που παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση σχιζοφρένειας προστίθενται στη λίστα των... γενετικών ποικιλομορφιών που συνδέονται με τη νόσο, υποδεικνύει νέα έρευνα. Η σχιζοφρένεια, συνήθως εμφανίζεται σε ανθρώπους κατά τη διάρκεια της εφηβείας ή της έναρξης της ενήλικης ζωής, αλλά πολλές από τις νέες μεταλλάξεις είναι πιο πολύ ενεργές κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του εμβρύου, σύμφωνα με ερευνητές του Columbia University Medical Center στη Νέα Υόρκη. Δήλωσ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όσο περισσότερο φόβο έχουμε τόσο χειρότερη εκτίμηση κάνουμε όσον αφορά το χώρο και τις αποστάσεις των αντικειμένων. Για την ακρίβεια όταν ο φόβος... π.χ., για το φίδι ή την αράχνη που έρχεται προς το μέρος μας είναι μεγάλος, τείνουμε να θεωρούμε πολύ μικρότερη από όσο πραγματικά είναι την απόσταση που μας χωρίζει από αυτό, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Current Biology. Οι ερευνητές υπέβαλλαν τους συμμετέχοντες σε ένα πείραμα όπου μέσω μιας οθόνης έβλεπαν ν... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η δημιουργικότητα είναι συχνά μέρος μιας ψυχικής νόσου, με τους συγγραφείς να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε αυτό το θέμα, υποστηρίζει μια νέα έρευνα, κατά την οποία εξετάστηκαν ... πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι. Όπως ανακοίνωσαν Σουηδοί επιστήμονες του Ινστιτούτου Karolinska, οι συγγραφείς ήταν οι πιο «ψυχικά ασθενείς», καθώς διέτρεχαν τον υψηλότερο κίνδυνο άγχους και διπολικών διαταραχών, σχιζοφρένειας, μονοπολικής κατάθλιψης και κατάχρησης ουσιών. Ταυτόχρονα, είχαν σχεδόν διπλάσιες ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 30 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.