Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Βεβαίως βεβαίως και συμφωνώ! Επαυξάνω μάλιστα προσθέτοντας ότι την σήμερον ημέραν δεν πρέπει να εκπλήττεται κανείς με τίποτα. Όλα είναι σ...
Απάντηση: διαβασα αυτα που αναφερεις ως ψεματα αλλα αυτο καθεαυτο δεν αποδεικνυει οτι ειναι και ψεματα.επισης δεν βλεπω πως το ενα λεγομενο της κοπ...
Απάντηση: και ο μπάμπης ο σουγιάς, ο πέτρος ο πέτρας και ο μανώλης ο μεντεσές καλά παιδιά είναι
Απάντηση: Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι δεν λέει η παροιμία? Πολλές είναι οι περιπτώσεις τέτοιων σχέσεων φιλίας και συγκεκριμένα ανά...
Απάντηση: αφου ειστε κολλητοι μπορεις απλα μια μερα που θα ειστε μαζι μονοι σας να κανεις μια προσπα8εια ν τον προσεγγισεις αλλη μια προταση ειναι ...
Απάντηση: αυτο δεν ειναι ερωτηση....Ειναι χαρμα οφλαμου....
Απάντηση: Εμένα δε με έχεις στις φίλες σου από ό,τι βλέπω,αλλά δεν πειράζει,ας σου στείλω ένα γειάα σου! ;)
Απάντηση: ψψψψ αυτα ειναι!
Απάντηση: ΠΑΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΦΟΤΟ Τ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΦΙΛΟΥ...
Απάντηση: Αν και 30 δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο ακόμα.
 

Συμφωνειτε με το παρακατω?

"Πες μου με ποιον καθεσαι,για να σου ποιος εισαι"!
Τι εννοείς με ποιον κάθομαι για να μου πείς τί?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dimitra50

Εννοει οτι μπορεις να καταλαβεις (καποιον) για το τι χαρακτηρα εχει,βλεποντας απλα με ποιον κανει παρεα!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-04 10:58:49
Pardon? :Ρ
οχι......
πες μου το φιλο σου να σου ποιος εισαι εν ολιγοις.....σε πολλες περιπτωσεις ισχυει.αν δεν εχεις κοινα με καποιον δεν μπορεις να κανεις και παρεα μαζι τους.βεβαια υπαρχουν πολλα ατομα με πολυ ελαστικη προσωπικοτητα που κανουν παρεα ακομα και με ατομα εντελως αντιθετα...πιστευω λοιπον οτι ισχυει αλλα οχι παντα

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skouk

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Το ότι κάνεις παρέα με άνε άτομο δεν σημαίνει ότι συμφωνείς και ταυτίζεσαι σε όλα μαζί του.
σχολίασε η openminded  - 2011-12-04 00:57:09
εννοειται αυτο αν και μαλλον δεν ειναι ο κανονας στην κατασταση αυτη..στις περισσοτερες περιπτωσεις που εχω συναντησει τα ατομα που αποτελουν ενα γκρουπ,μια παρεα συνηθως εχουν πολυ νεγαλη ταυτιση ο ενας με τον αλλο....οπως ειπα ομως,οχι ολες οι περιπτωσεις
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-04 01:05:23
Εγώ αυτήτ ην ταύτιση που λες δεν την παρατηρω συχνά, ίσως γιατι είμαι ένα από τα άτομα που μπορούν να κάνουν παρέα ακόμα και με άκυρα με μένα άτομα. Βέββαια από την άλλη όταν μανγητιζόμαστε από κάποια άτομα και κάνουμε παρέα μαζί τους, συνήθως στα βασικά ταυτιζόμαστε, αλλά το θέμα είναι και τι θεωρεί ο καθένας βασικό.
σχολίασε η openminded  - 2011-12-04 01:09:50
και εγω τετοιος τυπος ειμαι....δεν βρισκω συχνα ατομα που να εχουμε κοινα οποτε εχω μαθει και προσαρμοζομαι σε οτιδηποτε δεν προσβαλλει τον κωδικα ηθικης μου.παντως δεν εχει να κανει,απλως παρατηρω ατομα και καταστασεις,και γιαυτο εχω διακρινει αυτο το φαινομενο..
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-04 01:14:43
Είσαι ιδιόμορφος κ εσύ ε? χαααχαχχα. Εντάξει κάτι παίρνουμε και από τους διαφορετικούς από μας. Εγώ επειδή έκανα παρέα με πιο καθώς πρέπει κοπέλες, τις βοήθησα να χαλαρώσουν και να γίνουν λίγο πιο χύμα και αυτές μου μάθανε να ντύνομαι πιο θηλυκά. :Ρ
σχολίασε η openminded  - 2011-12-04 01:22:11
ενω πριν πως ντυνοσουνα;P ποσο χυμα;
σχολίασε ο zackfair  - 2011-12-04 01:27:04
ιδιομορφος οντως....τωρα αν πηρα κατι απο τις παρεες μου...γενικα κρατω μια αποσταση για να θυμαμαι ποιος ειμαι εγω στο τελος της ημερας.συνηθιζω πολυ ευκολα την οποιαδηποτε κατασταση και αυτο μερικες φορες σε συγχυζει...απο τον κολλητο μου εχω παρει στοιχεια και εχω γινει πολυ πιο χυμα απο οτι ημουν..αν και πιστευω οτι ετσι ημουν απλως με βοηθησε να το εξωτερικευσω.απο την αλλη επειδη ειναι τελειως στον κοσμο τους οι περισσοτεροι ο ρολος μου στην παρεα ειναι να τους θυμιζω να πατουν και λιγο σαυτο το μικρο μερος που λεγεται"Γη"...
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-04 01:30:53
φόραγα ρούχα που μου πρόσθεταν 10 κιλά.εχεχεχεεχχχε Και το ειρωνικό της υπόθεσης? ότι είστε χαζά και σεις τα αγόρια ώρες ώρες, όταν φόραγα τα φαρδιά ούτε να με φτύσουν, με το που έβαλα κολλητό τζιν και μπλουζα, τρια τρια έσκαγαν τα λυγούρια. :/
σχολίασε η openminded  - 2011-12-04 01:32:26
skouk, αυτό που λες ότι σε βοήθησε να εξωτερικεύσεις αυτό που είχες μέσα σου ισχύει. Οι φίλοι βοηθάνε πολύ σαυτό και είναι ωραίο.
σχολίασε η openminded  - 2011-12-04 01:33:51
τι περιμενες?...τα περισσοτερα αγορια λειτουργουν με την ακολουθη σειρα..ξυπνουν"σεξ...α...καλημ ερα!.",μεσημερι"σεξ....α μεσημεριανο!"....βραδυ"...ε καταλαβες τωρα...
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-04 01:35:00
καταλαβα ναι οντως ειμαστε χαζα!
σχολίασε ο zackfair  - 2011-12-04 01:36:42
υπαρχουν και εξαιρέσεις δεν ειναι ολοι ιδιοι.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-12-04 01:37:35
κανεις δεν ειπε οτι ειναι ολοι οι ιδιοι.αλλα τα ατομα αρσενικου φυλλου ειναι κατα κανονα οπτικοι τυποι,οποτε πριν σε πλησιασουν για να εκτιμησουν και το χαρακτηρα σου(δεδομενου οτι καποιος δεν ψαχνει μονο σεξ)θα πρεπει ναα νιωσει την ερωτικη ελξη που θα τον ωθησει να σε πλησιασει.ισως ακουγεται ρατσιστικο,αλλα να ξεκαθαρισω οτι με αυτο δεν εκφραζω μια προσωπικη πεποιθηση αλλα αυτο που τεινει να επικρατει ως γενικη αληθεια..
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-04 13:18:46
Είναι δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι. Κάποιες φορές ισχύει αν ο φίλος σου είναι παλιοπαρέα και δεν τον θέλει κανείς ακόμα και αν εσύ είσαι καλό παιδί οπότε σε κάνουν στην άκρη αλλά από την μπορεί να μην ισχύει.
Έστω οτι το θεωρούμε ως σωστό.Δεν έχω φίλους,παρέες γενικότερα.Τί υποδηλώνει αυτό;

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο papasouzas

Χωρις παρεξηγηση πιστευω οτι δηλωνει οτι δεν εισαι και τοσο κοινονοικος.Ανθρωπος χωρις παρεες δεν γινεται.Δηλαδη τι κανεις ολη μερα αν δεν εχεις παρεες.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-12-04 14:55:50
Δεν παρεξηγούμαι.Γιατί δεν γίνεται όμως;Δεν αισθάνονται όλοι οι άνθρωποι άνετα με παρέα.Τουλάχιστον εγώ δεν αισθάνομαι.Τί κάνω όλη μέρα;Δουλεύω.Κοιμάμαι και 4 ώρες την ημέρα.Αυτά.
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-04 18:28:17
ουτε εγω νιωθω ανετα με παρεα. με ενα δυο φιλους μια χαρα εισαι. με την παρεα το μονο που παθαινεις ειναι ενας πονοκεφαλος, αφου μιλανε ολοι μαζι!
σχολίασε η excelsa  - 2011-12-05 00:31:32
Εννοείς σίγουρα το...δείξε μου τον φίλο σου να σου πώ ποιός είσαι.
σε πολλες περιπτωσεις ισχυει. δε θα μπορουσες να κανεις παρεα με ενα ατομο με εντελως διαφορετικα ενδιαφεροντα, για τι απλα θα βαριοσουν καποια στιγμη.
Πολυ σωστο!Μπορει να καταλαβουμε τι ανθρωπος εισαι,απο τις παρεες που κανεις!
μν εισαι απολυτη...ολα παιζονται...δν ειναι στανταρ υπαρχουν κ εξαιρεσεις...
Σχετικές ερωτήσεις
εισαι ντροπαλος πιστευω, και ισως να εχεις μια καπως ελλειψη αυτοπεποιθησης..εισα ι στην εφηβεια ομως, η καταλληλη περιοδος, για να προσπα...
Συμφωνώ με όλα. Μπορεί να είναι κάπως "τραβηγμένα" αλλά η ουσία είναι αληθινή. Κάποια απ αυτά τα βλέπω & στον εαυτό μου εν...
Τα μάτια είναι μάτια.Εκφράζουν κάποια συναισθήματα μέσα από το βλέμμα και το ύφος γενικότερα του προσώπου.Ωστόσο η ψυχή στην ολότητά της ...
Γλώσσα για να μπορώ να συνομιλώ μαζί του,έτσι θα μπορέσω να καταλάβω κάποια ουσιώδη πράγματα. Άν έχει καλλιέργεια,αν είναι έξυπνος κ.α....
αυτο που λες ειναι λαθος! Μαγκας ειναι να εισαι σοβαρος (σε οχι ολες τις καταστασεις) ,να ξερεις να λες αστεια (καλα) οχι βλακιες , να α...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Φίλοι

Οταν βρισκομαι σε οποιαδηποτε μερη με πολυ κοσμο μονος μου ή σε ξενο σπιτι με αρκετους αγνωστους εστω και στο σπιτι ενος φιλου μου νιωθω αβολα και με πιανει αγχος.Ενω οταν ειμαι με εναν καλο φιλο ή με την οικογενεια μου καπου με πολυ κοσμο ειμαι λιγο πιο ανετος διοτι νιωθω <<προστατευμενος>>.Ακομα και στο σχολειο οταν λειπουν οι φιλοι μου και ειμαι ολομοναχος απομονωνομαι.Επισης οταν ειμαι σε μια παρεα παιδιων που εχω πρωτογνωρισει ή δεν γνωριζω καλα δισταζω να μιλησω(να συμμετεχω...
Απάντηση:
εισαι ντροπαλος πιστευω, και ισως να εχεις μια καπως ελλειψη αυτοπεποιθησης..εισαι στην εφηβεια ομως, η καταλληλη περιοδος, για να προσπαθησεις να απαλλαγης απο ολο αυτο!! :-) Διαβάστε περισσότερα...
http://www.aou.gr/2012/09/o-dekalogos-toy-swstoy- ellinara.html
Απάντηση:
Συμφωνώ με όλα. Μπορεί να είναι κάπως "τραβηγμένα" αλλά η ουσία είναι αληθινή. Κάποια απ αυτά τα βλέπω & στον εαυτό μου ενώ -όλα- τα βλέπω καθημερινά γύρω μου σε συγγενείς, φίλους, συνάδελφους κ.λπ.. Πιστεύω όποιος τα αρνείται είναι είτε αφελής είτε "πολύ χωμένος στα πράγματα & ευνοημένος" & δεν τα παραδέχεται. Διαβάστε περισσότερα...
εγώ απόλυτα....εσείς;
Απάντηση:
Τα μάτια είναι μάτια.Εκφράζουν κάποια συναισθήματα μέσα από το βλέμμα και το ύφος γενικότερα του προσώπου.Ωστόσο η ψυχή στην ολότητά της δεν πιστεύω ότιο μπορεί να καθρεφτιστεί στο πρόσωπό μας. Διαβάστε περισσότερα...
ποια ειναι τα κριτηρια σας για να κανατε σχεση με καποιον???Βαλ τε μια σειρα στα παρακατω: θρησκεια,εθνικοτητα,γλωσσα,χρωμα,χαρακτηρα,εξωτερι κη εμφανιση,λεφτα!
Απάντηση:
Γλώσσα για να μπορώ να συνομιλώ μαζί του,έτσι θα μπορέσω να καταλάβω κάποια ουσιώδη πράγματα. Άν έχει καλλιέργεια,αν είναι έξυπνος κ.α. Να είναι χριστιανός ορθόδοξος,για να μη έχουμε τα διάφορα επακόλυθα όσον αφορά την πίστη.Τον προτιμώ Ελληνοκύπριο για να έχουμε κοινή κουλτούρα και νοοτροπία.Αν μπορώ να το πώ αυτό.Δεν έχω τίποτα ρατσιστικό ούτε με το χρώμα η ότι άλλο αλλά προτιμώ το λευκό. Έτσι συνήθισα τόσα χρόνια ανάμεσα στον κόσμο που ζώ.Πάνω απο όλα να έχουμε χημεία.Να έχει χαρακτήρα.Τ... Διαβάστε περισσότερα...
Μαγκια δεν ειναι να βαρας χωρις να σε βαρανε... Μαγκια ειναι ν αγαπας χωρις να σ αγαπανε...
Απάντηση:
αυτο που λες ειναι λαθος! Μαγκας ειναι να εισαι σοβαρος (σε οχι ολες τις καταστασεις) ,να ξερεις να λες αστεια (καλα) οχι βλακιες , να αναγνωριζει τα λαθοι του και να ξερει να λυνει τα προβληματα του με εξυπνο και σωστο τροπο! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βεβαίως βεβαίως και συμφωνώ! Επαυξάνω μάλιστα προσθέτοντας ότι την σήμερον ημέραν δεν πρέπει να εκπλήττεται κανείς με τίποτα. Όλα είναι σχετικά, τίποτα αιώνιο και πολλές φορές οι αρχικές κοινωινικές μας συμβάσεις (φιλίας, σχέσης... ας πούμε) αναθεωρούνται. Διαβάστε περισσότερα...
Ειχα μια φιλη που, αρχικα, εβαλε εμενα και την κολλητη μου να τσακωθουμε (αλλα τωρα τα εχουμε βρει)... Μετα μας ειπε οτι τα ειχε με δυο αγορια με τα οποια μιλουσε που και που στο Facebook, αλλα μονο αυτο.... Λιγο πριν μας ειχε πει οτι εχει και καλα μια θεια σχεδιαστρια μοδας στο Παρισι.... Και αλλα πολλα παρομοια με αυτα..... Εσεις τι λετε γιατι μπορει να το κανει αυτο? Εχω ακουσει καποιες αποψεις αλλα θα ηθελα να ακουσω κι αλλες...
Απάντηση:
διαβασα αυτα που αναφερεις ως ψεματα αλλα αυτο καθεαυτο δεν αποδεικνυει οτι ειναι και ψεματα.επισης δεν βλεπω πως το ενα λεγομενο της κοπελιας αναιρει το αλλο,ειναι πολυ πιθανο να εχει μια φιλη που της τα κανε κουλουβαχατα με την κολλητη της και ειναι πολυ πιθανο να εχει και δυο αγορια(δεν ειναι η μονη)και επισης πιθανο ειναι να εχει μια θεια σχεδιαστρια στο Παρισι.επομενως [πανω σε αυτα δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω εξαιτιας του γενικου τους χαρακτηρα.οσο για το λογο που μπορει να λεει ψ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
και ο μπάμπης ο σουγιάς, ο πέτρος ο πέτρας και ο μανώλης ο μεντεσές καλά παιδιά είναι Διαβάστε περισσότερα...
εδω και μια εβδομαδα εχω μαλωσει με 2 φιλες μου με τις οποιες ειμαστε και στην ιδια γειτονια. τωρα πως μαλωσαμε..λοιπον: ειχαμε παει σε ενα παρτι που ειμασταν και οι 3 καλεσμενες. τις πηγα και τις εφερα με τους γονεις μου χωρις να ταλαιπωρηθουν οι γονεις τους καθολου(μιας και ηταν πολυ μακρια εκει που θελαμε να παμε) και μετα επειδη περνουσαν υπεροχα οι δυο τους και οι γονεις τους ειπαν οτι επρεπε να φυγουν εκεινη τη στιγμη τους ειπα να ερθουν σπιτι μου για να κοιμηθουνε ωστε να καθισουμε λι...
Απάντηση:
Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι δεν λέει η παροιμία? Πολλές είναι οι περιπτώσεις τέτοιων σχέσεων φιλίας και συγκεκριμένα ανάμεσα στα κορίτσια. Σίγουρα αυτή η συμπεριφορά της φίλης σου που γνωρίζεστε 12 χρόνια είναι καθόλου σωστή απέναντι σου εφόσον εσύ έχεις προσφέρει πάρα πολλά για αυτήν και έδειξε πως δεν τα εκτίμησε και είναι αχάριστη. Σίγουρα αν τα είχες πολύ καλύτερα με την άλλη κοπέλα και αντέδρασαν έτσι και οι δύο μετά το πάρτυ σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά εδώ. Κάτι μπο... Διαβάστε περισσότερα...
πως να την πέσω στον κολλητό μου ;
Απάντηση:
αφου ειστε κολλητοι μπορεις απλα μια μερα που θα ειστε μαζι μονοι σας να κανεις μια προσπα8εια ν τον προσεγγισεις αλλη μια προταση ειναι με κανενα μηνυμα στο κινητο αγκαλιτσες και φιλακια και με λιγο ποτακι παραπανω τον προσεγγιζεις καλυτερα και ειναι και αυτος πιο ανοιχτος ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αυτο δεν ειναι ερωτηση....Ειναι χαρμα οφλαμου.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εμένα δε με έχεις στις φίλες σου από ό,τι βλέπω,αλλά δεν πειράζει,ας σου στείλω ένα γειάα σου! ;) Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ
Απάντηση:
ψψψψ αυτα ειναι! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΠΑΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΦΟΤΟ Τ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΦΙΛΟΥ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν και 30 δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο ακόμα. Διαβάστε περισσότερα...
Οταν ενα παιδι μεγαλωνει με γωνεις που δεν το φροντιζουν,το βαρανε,δεν του ιδνουν σημασια και γενικα στην ζωη ειναι μονο του,ειναι πιο δυνατο και ωριμαζει πιο γρηγορα,σωστα?
Απάντηση:
Ναι αλλα ωριμαζει απο τα βασανα και την κακοποιηση ....Δεν ειναι η ωριμανση που του φερνη η ζωη μεσα απο τις επιλογες του! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
γιατι ετσι γουσταρω Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
το καλο πραγμα αργει να γινει μν εισαι βιαστικια.... Διαβάστε περισσότερα...
Ειμαι κλειστος χαρακτηρας και μη κοινωνικη και οσες φορες εχω προσπαθησει να πλησιασω καινουρια ατομα δεν τα εχω καταφερει...μπορει να ειμαι μαζι με καποιον/καποια αλλα δεν μου ερχεται κατι για να συζητησουμε...παντα το παθαινω και στο βολλευ εχω μια φιλη μονο...με τις υπολοιπες δν μου ερχεται κατι να πω για να ανοιξουμε συζητηση..θελω να γινω πιο ομηλιτικη και οχι βαρετη
Απάντηση:
Ίσως όταν ειναι με άλλες.δυσκολεύεσαι γιατι δε σαφηνουν. Ξέρεις κατι κολλητές που οποίος πάει να πλησιάσει τον κοιτάνε κάπως. Καμία μόνη της εχει βρει? Διαβάστε περισσότερα...
Έχω ένα πολύ καλό φίλο αρκετά χρόνια τώρα,9 σχεδόν χρόνια τώρα.Μετακομίσαμε και οι 2 τυχαία στη Γερμανία,σε διαφορετικές πόλεις,αλλά εδώ κι ένα εξάμηνο είμαστε πλέον κοντά.Όταν ήρθε τον φιλοξένησα για ένα μήνα στο σπίτι μου,τον βοήθησα να τακτοποιηθεί και ό,τι κι αν χρειαζόταν ήμουν πάντα δίπλα του.Εδώ και 2 μήνες όμως τα έμπλεξε με μια χωρισμένη η οποία δεν τον αφήνει να κάνει βήμα.Εκείνος αν και λέει πως δεν είναι ερωτευμένος(κι αυτό το πιστεύω γιατί τον ξέρω)κάνει ό,τι του λέει κι επειδή εκείνη με ζηλεύει εκείνος απομακρύνεται.Όταν τον ρώτησα γιατί απομακρύνεται,απ´τη στιγμή που μου είχε πει ότι δε θα βάλει καμία γκόμενα πάνω απ´τη φιλία μας,μου είπε ότι έχει λόγο που το κάνει αλλά δε θέλει να το συζητήσει μαζί μου ακόμα.Η αλήθεια είναι ότι έχει αρκετά ωφέλη απ´αυτήν(μεταξύ αυτών και οικονομικά).Πώς μπορεί όμως να με θεωρεί φίλη μου,εφ´όσον δε θέλρι να μου σταθεί σε μια δύσκολη στιγμή που περνάω;να σημειώσω ότι αυτή η σχέση σύμφωνα με τον ίδιο έχει "ημερομηνία λήξης".Εγώ τί να κάνω;πώς ν´αντιδράσω;δε θέλω να τον πιέζω γιατί τραβάει κι εκείνος ζόρια,αλλά εγώ έχω μάθει ότι οι φίλοι είναι πάντα δίπλα ο ένας στον άλλον.Και τον έχω στηρίξει αρκετά.Αυτός γιατί δε θέλει να το κάνει;Ποιά είναι η γνώμη σας;
Απάντηση:
Καλύτερα να τον αφήσεις να κάνει αυτό που καταλαβαίνει. Θα ακουστεί κακό, αλλά να τη λουστεί. Όταν φτάσει η ημερομηνία λήξης, ξαφνικά θα τα ξεπεράσει όλα, ζήλιες, μίλιες... Διαβάστε περισσότερα...
γεια σας.. ειμαι 19 χρονων και εχω ενα προβλημα εδω και μερικους μηνες εχω γνωρισει μια παρα πολυ καλη κοπελα.. με τον καιρο αναπτυχθηκε μια πολυ καλη σχεση αναμεσα μας, μιλαμε καθε μερα , βγαινουμε συχνα, αγκαλιαζομαστε και κρατιομαστε απο το χερι.. γενικα υπαρχει μια τρυφεροτητα μεταξυ μας. το προβλημα ειναι οτι εγω ειμαι ερωτευμενος οσο δε παει μαζι της, αρχικα απλα μου αρεζε σαν κοπελα αλλα στη συνεχεια καταλαβα πως νιωθω πολυ περισσοτερα πραγματα ... πιστευω πως ενδιαφερεται και αυτη για μενα, αλλιως δε θα ασχολιοταν τοσο μαζι μου τουλαχιστον φιλικα...της εχω πει πως ειναι σημαντικη για μενα, πως οτι χρειαστει θα ειμαι διπλα της και νοιαζομαι για αυτην οπως για κανεναν αλλον .. Θα ηθελα πολυ να την φιλησω αλλα δεν ξερω τον τροπο με τον οποιο αυτη θα αντιδρασει.. ισως θα θελησει να ξεκοψει εντελως, και αυτο ειναι κατι που θα με πονεσει πολυ, τοσο καιρο δεν εχω κανει κινηση γιατι δε διακινδυνευω να την χασω απο διπλα μου, αλλα δεν αντεχω να την βλεπω να χαραμιζεται με τον καθε ηλιθιο που απλα θελει να κανει σεξ μαζι της εχω προσπαθησει να την ξεχασω και να προχωρησω, αλλα μου ειναι σχεδον αδυνατον, ισως η απορριψη ειναι ο μονος τροπος.... εγινε κατι και με αλλη κοπελα στο μεσοδιαστημα, αλλα πιστευω οτι εκ μερους μου αυτο δεν ηταν σωστο γιατι απλα εψαχνα εναν τροπο να γεμισω το κενο που εχω μεσα μου, ακομα και οταν φιλουσα την δευτερη κοπελα ειχα την αλλη στο μυαλο μου και φανταζομουν πως ειναι αυτη ισως δεν ειναι σωστο, εχω σκεφτει να την φιλησω ενω εχουμε πιει αλκοολ, αν μη τι αλλο να εχω τη δικαιολογια οτι ημουν μεθυσμενος, αν κατι παει στραβα. τοσο φοβαμαι μηπως τελικα τη χασω με συμβουλευετε να επιχειρησω κατι ή να το αφησω ως εχει το πραγμα, επειδη κατα τη γνωμη σας δε θα οδηγησει πουθενα ;
Απάντηση:
νομιζω οτι πρεπει να της πεις τι νιωθεις αλλα χωρις αλκοολ και μαλακιες....βεβαια ενα ποτακι να φυγει η ενταση,κακο δεν θα κανει.βλεπεις ηδη οτι αυτο το πραγμα σε κατατρωει.αν της μιλησεις και σε απορριψει θα πονεσεις μεν,αλλα τελικα θα νιωσεις καλυτερα γιατι ξερεις σιγουρα τι εγινε.πες της ξερω γω οτι εχεις αλλα συναισθηματα για εκεινη,οτι το παλεψψες,οτι δεν το ηθελες,οτι εκανες οτι μπορουσες για να το καταπνιξεις αλλα απλως δεν γινεται.βαλε λιγο συναισθημα στην κουβεντα και καλη τυχη.....τ... Διαβάστε περισσότερα...
Λοιπον... Περσι, με την συγχωνευση των σχολειων γνωρισα πολλα καινουρια ατομα με τα οποια δεσαμε... Ενα απο αυτα ειναι η Χ (ετσι θα την λεω)... Απο την αρχη με εντυπωσιασε ο τροπος που μιλαγε, γελαγε συνεχεια (δεν ειναι χαζοχαρουμενη) και ηταν πολυ αστεια. Απο την αρχη ελεγα "εγω με αυτη να δεις που θα ταιριαξουμε"... Πολυ συντομα γιναμε φιλες και ενω γνωριζομασταν πολυ λιγο καιρο αρχισε να με εμπιστευεται και μου ειπε τα παντα για αυτην, απο τον εαυτο της μεχρι τον τριτο της ξαδελφο! :Ρ αρχισα και εγω να την εμπιστευομαι και καταληγαμε να μιλαμε με τις ωρες για τους εαυτους μας... Λιγο καιρο ομως αργοτερα αρχισε να την πεφτει εμφανως σε αυτο που μου αρεσε τοτε ενω το ηξερε! Και δεν ηταν ιδεα μου, το ειχαν παρατηρησει και αλλες κοπελες, μου ειχαν πει μαλιστα οτι την ειχε πεσει και σαυτους που αρεσαν και στις φιλες μου... Τελος παντων, δεν λεω τιποτα! Μετα αρχισε να απομακρυνεται γιατι εγινε κολλητη με μια αλλη κοπελα απο την ταξη που την ξερω απο 5 χρονων και δεν ειναι το πιο αξιολογο ατομο! Ολο τσακωνοταν μαζι της, ετρωγε του κοσμου τα στολιδια απο αυτη και ερχοταν σε μενα κλαμμενη μερικες φορες! Δεν καταλαβαινω γιατι την συγχωρουσε συνεχεια και ακομα το κανει! Το προσπερναω και αυτο... Πριν λιγο καιρο η κολλητη μου η Υ (ετσι θα λεμε αυτην τωρα) εμαθε οτι οσο τα ειχε με εναν η Χ πηγε και του ειπε ποσο αδιορθωτη και εγωιστρια ειναι η Υ... Υποτιθεται ειναι φιλη της απο πολυυυυ μικρα, και παει και της το κανει αυτο; Η Χ δεν ειναι η κολλητη μου να πουμε, αλλα ειναι στενη μου φιλη και την αγαπαω... Ωρες ωρες μου δειχνει και αυτη το ιδιο αλλα ειναι στιγμες που δεν την καταλαβαινει κανενας, σαν να προσπαθει να τους πληγωσει ολους... Ειναι πολυ ευχαριστη και συμπαθητικη κοπελα, αλλα υπαρχουν στιγμες που αναρωτιεμαι αν αξιζει που καθομαι και με στεναχωρει... Αξιζει; :/
Απάντηση:
καταρχας η αγαπη ειναι μεγαλη κουβεντα και εκτος απο μια πολυ εντνονη συμπαθεια προς αυτη την κοπελα πολυ αμφιβαλλω οτι νιωθεις κατι παραπανω.επειτα,απο οσα λες μου ακουγεται για την κλασσικη περιπτωση ανωριμης κοπελας που ειναι καλη με ολους και αδερφη και κολλητη και καραμελακι και σαγαπω μαγαπας μεχρι να βγει παραεξω η attention whore που κρυβει μεσα της.προφανως δεν νοιαζεται για φιλια,διαφορετικα ουτε θα σας εθαβε σε αλλα ατομα ουτε θα την επεφτε σε γκομενους ή υποψηφιους γκομενους σας..... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
o_O δικος μου ειναι που τον βρηκες;;;;; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καλη ξεκουραση εννοεις! :) Διαβάστε περισσότερα...
http://a-href-----style--di.pblogs.gr/files/f/226232-88.gif
Απάντηση:
Αχουυ!! Καληνυχτα αγαπη μου!! :* ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Διαβάστε περισσότερα...
ημουν κολλιτη με ενα αγορι εδω και 4 χρνια αυτος ειχε κοπελα 2 χρονια και εγω αγορι γ 4 χρονια ,ειμασταν αχωριστοι εγω διπλα του σε ολα και αφτος διπλα μου σε καθε δυσκολια...ξαφνικα εγω εφυγα πολυ μακρια και χαθηκαμε γ λιγοθς μινες οταν γυρησα ολα ηταν διαφορετικα μου ειπε πως με ερωτευτηκε και χωρισε την κοπελα του γ μενα εγω ειμαι ελευθερη...ειμαστε μαζι αλλα η γνωμη μου ειναι να μην μαθευτει γιατι οι περισσοτεροι ελεγαν απο την αρχη πως τρεχει κατι μεταχυ μας.περναω υπεροχα μαζι του αλλα δεν ξερω τι νιωθει ακριβως μου δειχνει πολλα αλλα δεν θελω ποτε να χαθουμε,ειναι σωστο αυτο που γινετε?σε λιγοτερο απο ενα μηνα μπαινει φανταρος κ εγω φευγω εξωτερικο...τι να κανω?
Απάντηση:
Να ζησετε αυτο που ζειτε τωρα και να αφησετε το αυριο..Τι παθαινετε ολοι με το μελλον?Με το να αγχωνεσαι για το τι θα γινει αυριο,χανεις το σημερα κοπελια.Οσο για το πρωτο ερωτημα,σαφως και δεν υπαρχει φιλια μεταξυ ενος αντρα και μιας γυναικας.Ειναι δυνατον?Αργα η γρηγορα θα βγουν ερωτικα ενστικτα..Η φιλια ειναι απλως το προσχημα για να εισαι μαζι με ενα αλλο ατομο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
κατα τη γνωμη μου οχι.ασ την να επιλεξει ελευθερα τι θα κανει με τα αγορια.αν το φαει το κεφαλι της θα μαθει και δε θα κανει τα ιδια την επομενη Διαβάστε περισσότερα...
εχω 2 φιλους με τους οποιους κανουμε πολλη παρεα μαζι....τον εναν απο τους 2 τον ξερω 9 χρονια και τον αλλο 3....Δεν καναμε ιδιαιτερα παρεα μεχρι φετος που ειναι μπροστινοι μου και ηρθαμε πιο κοντα...Το προβλημα μου ειναι οτι ωρες-ωρες(για να μην πω παντα) με γραφουνε,δεν με παιρνουν στα σοβαρα , με μειωνουν , με κοροϊδευουν και με προσβαλλουν και προβαλλουν ως δικαιολογια σε ολα αυτα οτι τα λενε με την καλη εννοια και για πλακα...Βεβαια ενταξει 1-2-3 φορες να τα πουνε , το καταλαβαινω οτι κανουν πλακα...ομως αυτοι το κανουν σε καθημερινη βαση! Τους το λεω όποτε με ενοχλει λενε οκ αλλα μετα τα επαναλαμβανουν...!Και η ειρωνεια ειναι οτι μια αλλη φιλη μου(ειναι της παρεας μας και αυτη) που την ξερουνε και οι 2 , 3 χρονια της φερονται πιο μαζεμενα και καλυτερα και θελω να πω οτι δειχνουν περισσοτερο σεβασμο ενω αυτη ειναι 10000000000000000000 φορες πιο "τρελη" απο μενα :/ 1)γιατι μου φερονται ετσι,τι τους εχω κανει? 2)ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος για να τους "τιμωρησω" που μου φερονται ετσι και με στεναχωρουν κατα την γνωμη σας? [ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΟΡΙΩΝ]
Απάντηση:
Μηπως αυτη η φιλη σου ειναι πιο... πως να το πω τωρα... γοητευτικη/ελκυστικη ισως? Γιατι αν ναι, τοτε υπαρχει περιπτωση να τη γουσταρουν (εστω ο ενας, αν οχι κι οι δυο, εχει τυχει)... Οσο για την συμπεριφορα τους προς εσενα, μπορεις να τους πληρωσεις με το ιδιο νομισμα! Φαινεται εισαι καλη μαζι τους και σε εκμεταλλευονται! Για δοκιμασε να τους αγνοησεις για λιγο, να ξεκοψεις την παρεα μαζι τους και να τους δωσεις να καταλαβουν οτι μπορει να σε χασουν! Δειξε τους οτι εχεις κι αλλους φιλους κα... Διαβάστε περισσότερα...
http://www.xanthitimes.gr/wp-content/uploads/2012/05/elliniko_prwino.jpg
Απάντηση:
Καλημερα Σοφια, παντα πρωινη και εσυ !!! :) Το σημερινο πρωινο ναι το εγκρινω, το αυγουλακι βεβαια θα το πεταξω... :) :) :) Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 151 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: