Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος
Απάντηση: Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα ...
Απάντηση: "Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p
Απάντηση: Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπ...
Απάντηση: ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ ....
Απάντηση: θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση...
Απάντηση: Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου.
Απάντηση: οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρε...
Απάντηση: Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστ ε κ μετα πατε οπου θελετε!
Απάντηση: Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητ...
 

Προβλήματα γάμου μετά τον τοκετό.

Γεια σας. Είμαι 30 χρονών και είμαι παντρεμένος σχεδόν ένα χρόνο. Έχω και ένα παιδάκι 6 μηνών. Εκεί που με τη γυναίκα μου είχαμε 100% σεξουαλικές επαφές οι οποίες με κάλυπταν απόλυτα, μετά τον ερχομό του παιδιού τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Δεν κάνουμε καθόλου σεξ (δεν έχει όρεξη λέει), κι αν κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με το πως ήταν πριν. Το μυαλό της είναι συνεχώς στο πως θα κάνει δουλειές στο σπίτι, τι κουρτίνες ταιριάζουν στο σαλόνι, το παιδί, το παιδί, το παιδί και ένα σωρό πράγματα τα οποία με κάνουν να αναρωτιέμαι μήπως έκανα λάθος που την παντρεύτηκα και ο έρωτας δεν με άφηνε να δω το πόσο "γυναικούλα" είναι. Συγγνώμη αν μιλάω τόσο χύμα, αλλά πιστεύω πως έτσι θα καταλάβετε το πόσο μεγάλη φρίκη έχω φάει μέσα στο κεφάλι μου... Επίσης να σημειώσω πως έχασα τη δουλειά μου εδώ και καιρό και είμαι μαζί της μέσα σε ένα σπίτι να μεγαλώνουμε ένα παιδί, σε σημείο να νιώθω πως μένω με συγκάτοικο και όχι με σύζυγο. Το έχω συζητήσει άπειρες φορές μαζί της αλλά η κλασική απάντηση που παίρνω είναι "σε θέλω και σε αγαπάω μωρό μου αλλά... Πραγματικά δεν ξέρω τι έχω πάθει". Πιάνω τον εαυτό μου να ξενοκοιτάει, πράγμα το οποίο δεν έκανα ποτέ σε καμία σχέση μου, πόσο μάλλον στο γάμο μου. Με όσα κάνει είναι σαν να με εξωθεί στο να βρω άλλη. Παρ όλα αυτά, όπως λέει, φοβάται μη με χάσει με όλα αυτά που της λέω. Δεν κάνει κάτι όμως για αυτό... Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Όποιος απαντήσει με σκοπό να τρολλάρει έχει να ακούσει ό,τι χειρότερο ξέρω. Ευχαριστώ.
αχχχχχ λοιπον αυτο εγινε και με τον ξαδερφο μου που μετα το πρωτο τους παιδι η γυναικα του δεν ειχε ορεξη και κοιταζε συνεχεια το παιδι και τις δουλειες του παιδιου!!!!!Αλλα μην ανισειχεις(σορρυ για την ορθογραφια)οταν το παιδι θα φτασει 10-12 μηνων η γυναικα σου θα βρει την ισσοροπια της και θα σε ευχαριστει και εσενα!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο Anonimos

Πιστεύω πως θα είναι αργά μέχρι τότε... Έκανε προχτές μια προσπαθεια αλλά δυστυχώς δεν ήθελα εγώ... Μάλλον εγινε αυτό που φοβόμουν. Ξενερωσα εντελώς και προτιμώ τον αυνανισμό από το να κανουμε σεξ. Λυπάμαι και φοβάμαι κιόλας.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-02-03 06:44:51
Μετά τον τοκετό έχω ακούσει πως μειώνεται η ερωτική διάθεση της γυναίκας, αλλά όχι και να μηδενίζεται. Πρέπει να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Να καταλάβει η γυναίκα σου πως δεν είναι καλό να είναι 24 ώρες πάνω από το κεφάλι του παδιού. Να καταλάβει πως δε χρειάζεται να λιβανίζει τις κουρτίνες και τα λοιπά συμπράκαλα διαρκώς. Πρέπει να αφιερώσει και κάποιο χρόνο για τον εαυτό της, για το ζευγάρι, για το γάμο της, για την οικογένεια της. Όπως θέλει συντήρηση το σπίτι και φροντίδα το παιδί, το ίδιο θέλει και η σχέση. Προσωπικά, καταλαβαίνω πως κάτι την τρώει, κάτι τη βαραίνει, κάτι την έχει κουράσει. Ίσως να μην είναι κάτι υπαρκτό, αλλά να βρίσκεται μέσα στο μυαλό της. Στην εποχή μας η άποψη μου είναι πως τα ζευγάρια δεν πρέπει να παντρεύονται τόσο σύντομα, γιατί με το αλυσοδέσιμο του γάμου, δημιουργούνται προβλήματα που πριν δεν υπήρχαν. Εφόσον όμως έγινε αυτό, μάλλον πρέπει να ζητήσεις βοήθεια ειδικού. Χαίρομαι πραγματικά να βλέπω τους φίλους μου να έχουν σοβαρή σχέση, γάμο, αρρωβώνα κλπ και να περνάνε καλά, αλλά εγώ δεν έχω κάνει σχέση ακόμα και δε μπορώ να βοηθήσω σε κάτι παραπάνω. Ζήτα βοήθεια ειδικού, γιατί σε βλέπω πως ενδιαφέρεσαι για το γάμο σου και καλό είναι να μην έχεις τύψεις μετά πως μπορούσες να κάνεις κάτι παραπάνω και δεν το έκανες. Τώρα που είναι νωρίς, γιατί μετά ίσως δε διορθώνεται...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο ataktoulis

Ενδιαφέρομαι πολύ γιατί είμαστε μαζί μετά από πολύ κόπο και άλλου είδους θέματα τα οποία είχαμε... Αλλά αυτό είναι που με "σκάει" πιο πολύ απ όλα. Ότι ξεπεράσαμε ένα σωρό προβλήματα και τώρα που θα πρέπει να είμαστε πιο καλά από ποτέ, τώρα ξεκίνησαν άλλα... Τι να πω; Ευχαριστώ για την απάντηση :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-15 21:44:43
Έγινε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στη ζωή της, απέκτησε παιδί και όσο να ναι αγχώνεται, λογικό είναι. Προσπάθησε να την βοηθάς για να μην αγχώνεται τόσο. Πάντως, σίγουρα μην την απατήσεις γιατί αυτό θα καταστρέψει τα πάντα. Όταν σε λίγο καιρό βρει την ισορροπία της με το παιδί, θα φτιάξει η κατάσταση. Κι ότι πρόβλημα έχεις μαζί της, να της το λες.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η thehater

Δυστυχώς ή ευτυχώς τη βοηθάω πάρα πολύ. Λέω έτσι γιατί σκέφτομαι μήπως αυτό επέδρασε αρνητικά στο πως με βλέπει τώρα. Άσε που δεν θέλω να της το λέω συνέχεια. Απλά, άντρας είμαι, έχω κι εγώ τον εγωισμό μου (με την καλή έννοια). Είμαι κατά της απιστίας. Αλλά με αναγκάζει. Νιώθω πως δε μετράω πια κι ας μου την πέφτουν. Αυτό που με νοιάζει είναι να αρέσω στη γυναίκα μου, όχι στις άλλες. Πόσο ακόμα να περιμένω; Πάνε τόσοι μήνες. Ευχαριστώ για την απάντηση :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-15 21:47:46
εγώ θα πρότεινα να δείτε κάποιον ειδικό . κρίμα να διαλυθεί ο γάμος πριν μαθεις την πραγματική αιτία της ακατανοητης συμπεριφορας της..ίσως πάσχει απο επιλόχεια κατάθλιψη , κάτι που απευχομαι...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η frou

Αυτό με το θέμα του ειδικού θα το κοιτάξω. Όσο για την επιλόχεια κατάθλιψη σίγουρα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, μια φίλη το είχε πάθει και ήταν πραγματικά ΧΑΛΙΑ ψυχολογικά. Έπαιρνε το αυτοκίνητο και εξαφανιζόταν. Η σύζυγός μου δεν έχει τέτοια θέματα, κάθε άλλο μάλιστα... Ευχαριστώ για την απάντηση :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-15 21:49:38
παρακαλώ...γι αυτό είμαστε και στο ρώτησε για να λέμε τη γνώμη μας. τώρα , για τον ειδικό επιμ ενώ ,εφ όσον φυσικά συμφωνήσει και η σύζυγος σου. σου εύχομαι τα καλυτερα !!
σχολίασε η frou  - 2015-01-15 23:03:56
επιμένω*
σχολίασε η frou  - 2015-01-15 23:04:59
Τά προβλήματα αυτά είναι κατανοητά αλλά καί λογικά μετά τόν τοκετό γιά ολες τίς γυναίκες.Αποτελούν κανόνα,οπως εχω ενημερωθεί σχετικά! Είναι πολύ φυσικό μετά τόν τραυματισμό πού δέχεται η μήτρα από εναν τοκετό ανεξάρτητα, αν είναι φυσιολογικός η οχι,νά συμβαίνουν διάφορες αλλαγές συναιαθηματικές καί ορμονικές στήν γυναίκα.Δηλ η ψυχολογία τής γυναίκας μέ αλλα λόγια,συχνά από τήν σωματική της ταλαιπωρία στήν γέννα μπορεί νά τής δημιουργεί τήν ελλειψη τής ερωτικής διάθεσης. Επίσης ενδέχεται νά εχει ελλειψη ερωτικής διάθεσης, από αγχος γιά τήν προσαρμογή της,στούς δύο ρόλους πού καλείται νά παίξει στήν ζωή της,τόν ρόλο τής μάννας καί τής συζύγου. Πάρτε λοιπόν τό διαχειριστικό θέμα επάνω σας!Συζητήστε οτι σάς απασχολεί ανοικτά μαζί της!Δώστε της χώρο νά προσαρμοσθεί στούς νέους της ρόλους καί φροντίστε νά ανασύρεται στήν μνήμη της ερωτικά παιχνίδια τού παρελθόντος,δείχνοντας τήν καλή σας διάθεση,καί τήν ανάγκη σας νά επικοινωνήσετε συναισθηματικά. Αρκεστείτε λοιπόν σέ ερωτικές περιπτύξεις,στό μέτρο καί στό οριο πού μπορεί η σύντροφός σας ,νά ανταποκριθεί καί νά είσθε υπομονετικός μαζί της. Η αγάπη,η τρυφερότητα,καί η ερωτική ελξη,πού επί τής ουσίας σάς είχε ενώσει στό παρελθόν θά βρούν τόν δρόμο τους νά συνεχίσουν αυτήν τήν ομορφη σχέση σας πού τώρα τήν συμπληρώνει καί ενα υπέροχο μωράκι.Σύντομα θά βρείτε τούς ρυθμούς σας ξανά καί θά γίνεται οπως παλιά,επειδή η ζωή είναι γενναιόδωρη σέ ανθρώπους πού προσπαθούν αλλά καί επιμένουν νά διατηρήσουν μέσα από τόν γάμο τους μιά τέτοια ωραία σχέση σάν τήν δική σας.Υπομονή λοιπόν!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η papia

Ήταν μια πολύ όμορφη σχέση η αλήθεια είναι κι αυτό που με λυπεί είναι το ότι ΗΤΑΝ και δεν είναι πια... Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Και συζήτηση για το τι πρόβλημα υπάρχει και κάποια ερωτικά παιχνίδια. Δυστυχώς απομακρύνεται και όταν πάω να της δώσω ένα απλό ρομαντικό φιλί, πόσο μάλλον αν την πλησιάσω με "πονηρή" διάθεση. Επίσης της έχω δώσει άπλετο χώρο - χρόνο. Πάνε 6 ολόκληροι μήνες. Πόσο ακόμα...; Απλά για να είμαι ειλικρινής, φοβάμαι εμένα πιο πολύ. Τώρα δεν έχω εγώ διάθεση. Και όχι από εγωισμό, αλλά λόγω των καταστάσεων. Νιώθω εντελώς ανόητος να "κυνηγώ" και μάλιστα δίχως αποτέλεσμα τη σύζυγό μου. Σας ευχαριστώ για την απάντηση :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-15 21:54:22
Με συχωρεις, ισως να φταιει και η ηλικια μου (19), αλλα το μονο προβλημα ειναι το σεξ? Και τελος παντων για αυτο παντρευεται ο κοσμος, για να ανοιξει ενα σπιτικο και να κανει οικογενεια. Εσυ ασχολεισαι καθολου με το παιδι? Ασε που οταν κανεις οικογενεια, το ξερεις οτι πολλα πραγματα θα πανε πισω για χαρη του. Δεν ξερω πώς ακριβως ειναι τα πραγματα, αλλα το μονο που μπορω να σκεφτω μηπως και βοηθηθεις ειναι οχι να ξενοικοιτας (και δεν εχεις καμια δικαιολογια για αυτο), αλλα οπως ασχολειται η γυναικα σου με το παιδι σου ετσι να ασχολεισαι κι εσυ. Και οχι μονο με το παιδι. Με οτι και να ασχολειται, να ασχολεισαι και εσυ μαζι της, για να εχετε μια συνοχη σαν ζευγαρι και σαν οικογενεια.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η psycho19

Γράφω καθαρά και στο κείμενο και στις απαντήσεις πως η έλλειψη σεξ σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι κάτι το οποίο κάνει τον οποιονδήποτε (είτε άνδρα είτε γυναίκα) να νιώθει την απόρριψη και την αδιαφορία του έτερου ήμισυ. Ασχολούμαι και μάλιστα πάρα πολύ, το γράφω κι αυτό. Άλλωστε ποιος θα ήθελε να είναι ΜΟΝΟ πατέρας/μητέρα; Επειδή ανοίξαμε σπιτικό όπως λες θα ξεχάσουμε και το ενδιαφέρον μας; Λυπάμαι αλλά είναι λόγος διαζυγίου αυτός και εύχομαι να μην το συναντήσεις ποτέ. Άλλωστε και για την απιστία δεν φταίει ποτέ μόνο ο ένας. Δεν το εγκρίνω αλλά έτσι είναι. Όπως επίσης δεν είπα ότι θα το κάνω. Οπότε...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-16 16:28:35
Πραγματικα ευχομαι να μην φτασουν τα πραγματα στο διαζυγιο. Ειναι κριμα. Το παιδι δεν φταιει σε τιποτα. Πρωτα το παιδι, και μετα ολα τα αλλα. Και ναι. Σιγουρα για να κοιταξει καποιος αλλου, και ο συντροφος κατι κανει λαθος. Αλλα χαρην υπεθυνοτητας, πρεπει να ριξεις ευθυνες στονβ εαυτο σου και να μην δικαιολογεισαι.Το σεξ μπροστα στην οικογενεια ειναι ασημαντο.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-16 16:55:59
αποψη μου παντοτε. προσπαθησε το οσο μπορεις παντως. με οποιο τροπο. ειναι κριμα.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-16 16:56:18
Δεν δικαιολογούμαι άλλωστε απάντησα περί απιστίας. Και το σεξ όπως είπα και παραπάνω έχει κι άλλα παρελκόμενα.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 00:47:09
αυτο που μου βγαζεις ειναι αδιαφορια και οτι δεν προσπαθεις πραγματικα και αρκετα.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-17 09:50:33
Και γιατί να ασχοληθώ τόσο, γράφοντας κείμενο σε αυτό το site, σχολιάζοντας και απαντώντας σε όλους, εκθέτοντας έστω και ανώνυμα ένα προσωπικό μου πρόβλημα αν είμαι όντως αδιάφορος;
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 15:15:00
Λογος διαζυγιου οι 6 μηνες χωρις ερωτα? συγνωμη αλλα οχι.Λογος διαζυγιου ειναι η απιστια. Το μωρο σας ειναι 6 μηνων.Δεν παει πολυς καιρος απο την γεννηση του.Μητερα ειναι,εχει αγχος.Εσυ αν επρεπε ολη μερα να αλλαζεις πανες,να φιαχνεις κρεμες,να τρεχεις σε σουπερ μαρκετ,να καθαριζεις το σπιτι,να πλενεις,να σιδερωνεις, το βραδυ θα ειχες πολυ ορεξη? μπα.. Δωσε της λιγο ακομα χρονο.Δεν ειναι και πολι ευκολο.Εσυ πως βοηθας την γυναικα σου?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η wonderful

Μου αρέσει που έχεις διαβάσει όλα τα παραπάνω, κείμενο και σχόλια αλλά παρ όλα αυτά λέμε τα ίδια. Τη βοηθάω κάνοντας όλα όσα είπες (ΚΑΙ εγώ, όχι μόνο εγώ) και ναι έχω όρεξη κάθε βράδυ, εκτός από τις τελευταίες μέρες. Τα εξηγώ όλα πολύ απλά. Όσο για το θέμα της απιστίας δεν θα το ξανα-αναλύσω. Τα είπα όλα παραπάνω.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 00:49:06
προς θεου δεν ειπα να αναλυσεις τιποτα.. Αφου κανεις τοσα πραγματα,τι να πω και εγω..Μαλλον η καλυτερη λυση ειναι να επισκευτειτε εναν ψυχολογο(οχι οχι δεν σας λεω ψυχωτικους) ειδικο σε οικογενειακα θεματα...
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-17 09:42:54
Θα το δούμε κι αυτό σαν λύση. Τι να πω;
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 15:29:48
Το θέμα είναι πως είναι δύσκολο για ένα άτομο να ανταπεξέλθει σε πολλούς ρόλους ταυτόχρονα.Και να είναι νοικοκυρά και σύζυγος και μητέρα ταυτόχρονα.Σε κάποιο τομέα θα δώσει παραπάνω βάση.Δύσκολη η θέση και των δυο σας μιας και οι δύο έχετε δίκιο από τη μεριά σας.Μάλλον σε αυτή την περίπτωση υπερισχύει το μητρικό ένστικτο παρά οτιδήποτε άλλο.Να πω να κάνεις υπομονή είναι λίγο άτοπο μιας και της έχεις δώσει χρόνο και χώρο.Εφόσον έχετε κάνει κουβέντα και δεν έβγαλε πουθενά ίσως θα ήταν καλό να επισκεφθείτε έναν ειδικό σε θέματα γάμου.Όχι για να κάνει τον κριτή αλλά για να σας φέρει αντιμέτωπους με το πρόβλημα και να βρείτε την λύση σας.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

Τι να πω δεν ξέρω κι εγώ. Την καταλαβαίνω αλλά μέχρι ένα σημείο όμως. Κι εγώ δούλευα 10 με 16 ώρες τη μέρα (διπλοβάρδια), κι εγώ έχω σκοτούρες αλλά εκείνη τη στιγμή τα αφήνω κάπως στην άκρη όλα αυτά...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 15:29:17
Ίσως να είναι μια κατάσταση"δέσαμε τον γάιδαρο μας".Παντρευτήκαμε,κάναμε ένα παιδί και τέλος.Είναι δεδομένο ότι θα είναι κάποιος στο πλευρό μας από εδώ και πέρα.Οπότε δεν χρειάζεται να του δίνουμε τόση σημασία όπως πριν.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-18 19:28:13
Αυτό φοβάμαι κι εγώ. Και είναι ένας λόγος που ένας εκ των 2 απατούν το σύντροφο ή και χωρίζουν ακόμα.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:35:21
Δεν χρειάζεται να φτάσεις ως το χωρισμό.Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει και ένα παιδί ανάμεσα σας.Απλά μην κυνηγάς τόσο πολύ,κάνε τον αδιάφορο λίγο.Ώθησε την να σου δείξει λίγο ενδιαφέρον.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-18 19:41:48
Έχω σταματήσει να την κυνηγώ. Μέχρι και μια φίλη φίλου που είναι μοντέλο μου την έπεσε (στημένο σκηνικό). Ζήλεψε και εκνευρίστηκε πολύ, αλλά παρ όλα αυτά ακόμα δεν έχουμε κάνει τίποτα...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:53:02
Γνώμη μου είναι να μην παίζεις παιχνίδια με άλλες γυναίκες για να σου κάνει σκηνή γιατί μπορεί να έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιθυμείς..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 19:56:09
Το έκανα κι αυτό σαν δοκιμή. Μία φορά. Είδα πως τουλάχιστον ενδιαφέρεται (αν δεν το έκανε από γυναικείο εγωισμό) και το σταμάτησα. Τώρα τι άλλο να κάνω δεν έχω ιδέα. Πιστεύω πως εξάντλησα όλα τα περιθώρια.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 20:05:14
Γίνε ψυχρός τότε.Αδιαφόρησε.Μέχρι να δείς που θα πάει η κατάσταση.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-19 18:25:11
Σε αυτή τη φάση βρίσκομαι εδώ και κάποιες μέρες... Θα δούμε τι θα γίνει.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-21 14:58:31
Κακά τα ψέματα,το σεξ είναι πάρα πολύ βασικό σε μια σχέση ενηλίκων ανθρώπων.Εγώ θα σου πρότεινα να πάτε σε ένα σύμβουλο γάμου για να σας καθοδηγήσει στο πώς να λύσετε τα προβλήματά σας.Στα 30 σας δεν είναι φυσιολογικό να κάνετε μια φορά το χρόνο σεξ..Στα 50 τί θα κάνετε; Αν αρνηθεί η γυναίκα σου να επισκεφθείτε σύμβουλο,πήγαινε μόνος σου σε έναν ψυχολόγο,όλο και κάπως θα σε συμβουλεύσει :-)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η limitededition8

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Είμαστε 30, ούτε χρόνο παντρεμένοι και έχουμε ξεχάσει τι εστί "μαγεία", "έλξη" κλπ. Στα 50 μας που θα έχουμε βαρεθεί ο ένας τον άλλον τι θα κάνουμε; Το βρίσκω εντελώς παράταιρο να έχουν ενεργό σεξουαλική ζωή οι γονείς μου (είναι αλήθεια αυτό) και να μην έχουμε εμείς...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 15:31:48
Προσπάθησε να συζητήσεις ξανά μαζί της και πες της αυτά που μου έγραψες εδώ.Κι αν δεν αλλάξει κάτι πήγαινε σε κάποιον ψυχολόγο πιστεύω θα σε καθοδηγήσει σωστά στο πώς να χειριστείς την κατάσταση!
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 16:29:43
Δυστυχώς τα έχω πει πάμπολλες φορές. Μάλλον ο ψυχολόγος είναι το επόμενο βήμα.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-17 17:25:26
Μη χάνεις πάντως τις ελπίδες σου,υπάρχουν τρόποι για να λυθεί το θέμα σας ;-)
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 17:42:32
Ευχαριστώ :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:35:40
Να σαι καλά,καλή τύχη και εύχομαι να τα ξαναβρείτε γρήγορα!
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 19:56:34
Μακάρι! :)
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 20:06:29
Ετσι οπως σε καταλαβαινω μαλλον εσυ δεν ησουν ετοιμος για μια νεα προ σαρμογη στο γαμο ιδιαιτε ρα μετα τον τοκετο. Κατεληξα σε αυτο το συμπε ρασμα μετα απο την εκφραση σου οτι δεν συνειδητοποιησες ποσο "γυναικουλα ειναι". Οι ρολοι του ζευγαριου αλλαζουν με τον ερχομο του παιδιου αλλα και ειναι απαραιτητο να την νιωθετε αυτη την αλλαγη εαν θελετε να λεγεσθε γονεις και συντροφοι.Το κυνηγι του σεξ αντικαθισταται με τρυφεροτητα και στοργη που σας φερνει κοντα πανω σε αλλη βαση πραγματων.Ισως ομως με οσα σου συμβαινουν και στον εργασιακο σου χωρο να μη σε αφηνουν χαλαρο να ζησεις τις αλλαγες αυτες που θα πρεπει να νιωσεις διπλα στη συντροφο σου.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ira2014

Ήμουν και παραήμουν έτοιμος. Απλά τι σημαίνει ότι κάναμε παιδί; Θα ξεχάσουμε και τις προσωπικές μας στιγμές; Όταν λέω πως δεν κάνουμε σεξ, εννοώ πως δεν αγγιζόμαστε καν. Ούτε τρυφερά και ρομαντικά, ούτε πρόστυχα και πονηρά. Είναι νορμάλ αυτό;
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:37:27
Άσε που πλέον όπως είπα και στο κείμενο δεν έχω πια εργασιακό περιβάλλον... :(
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:38:01
Γειά.Μήπως τα έχουν παίξει οι ορμόνες τις μετά τη γέννα; Συμβαίνει ξέρεις.Και μετά δεν ξέρεις τι σου φταίει και σε πιάνει μια μανία με το σπίτι ,την διακοσμισή του κ.τ.λ. :D :p Μπορεί να μην έχει συνέλθει ακόμα απο την γέννα ξέρω γω.Και εγώ έχω ακούσει ότι η ερωτική διάθεση μειώνεται.Αλλά έξι μήνες τώρα τίποτα; :/ Εντάξει αναμενόμενο είναι λόγο του παιδιού απο κούραση να το κάνετε πιο σπάνια αλλά όχι και καθόλου. :/

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

Όταν θα πλένει τα πιάτα πήγαινε απο πίσω της και ψυθιρέ της κάτι "βρώμικο" αυτο αυτί. ;) :p Δείτε μαζί μια ταινία ,κάνετε κάτι μαζί τέλως πάντων.Να της κάνεις μασαζ να την βοηθήσεις με τις δουλειές.Πες της την αποψή σου για το τι χρώμα κουρτίνες πιστεύεις ότι πάνε στο σαλόνι. :D χαχα Ok; Το μόνο που θέλουμε καμιά φορά για να έχουμε όρεξη είναι τρυφερότητα και κατανόηση. ;( Ντάξει; :p
σχολίασε η dupstepic  - 2015-01-18 01:39:11
Από αυτά άλλο τίποτα. Δοκίμασα όλους τους τρόπους. Και τον πρόστυχο και τον τρυφερό και τον υποτιθέμενο "απρόοπτο" και το "στημένο" και όλα. Η απάντηση κάτι παραπάνω από αποκαρδιωτική...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:39:58
Ε τότε δεν ξέρω τι άλλο να πω.Δεν γίνεται να βρίσκει διαρκώς δικαιολογίες και αποκλύεται να μην της ήρθε να θέλει να κάνει σεξ. :p Ενδέχεται το σώμα της να απέκτησε κάποιες ατέλειες λόγο της εγκυμοσύνης και έτσι να ντρέπεται για το σώμα της. Μπορεί να είναι αυτό.Αλλιώς δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ.
σχολίασε η dupstepic  - 2015-01-19 16:56:14
αυτο με το σωμα και εγω το σκευτηκα..
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-21 15:08:26
Ας μου το πει... Τι είναι προτιμότερο; Να το κρατάει και να έχει αντίκτυπο στη μεταξύ μας σχέση ή να το πει και να το λύσουμε; Που, μεταξύ μας, μια χαρά είναι μη πω κιόλας ότι έτσι με λίγα κιλάκια παραπάνω μου αρέσει περισσότερο.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-22 22:39:50
Ρωτα την.Μπορει να ντρεπεται να σου το πει.Οπως και να εχει το "δεν ξερω τι εχω" δεν ειναι απαντηση
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-23 08:47:52
Μα τι να ρωτήσω; Αφού δε χάνω ευκαιρία να της λέω πόσο όμορφη είναι και τι ωραίο σώμα έχει κλπ... Αν τη ρωτήσω φοβάμαι πως θα λειτουργήσει αντίθετα το όλο θέμα.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-23 13:17:29
Προσπαθησε...
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-23 13:32:53
Θα το κάνω... Αν και η φάση πάλι είναι "ακατάλληλη" κατά τη γνώμη της. Τώρα έχει να ασχοληθεί με τη Βάπτιση και όλα τα άλλα αδιάφορα (γι αυτήν πάντα). Απλά λέω πως μερικές γυναίκες είναι τόσο καπάτσες και ξέρουν το κουμπί σου και πως μερικές άλλες σε κάνουν να ξενερώνεις στο δευτερόλεπτο.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-23 14:06:32
απο τωρα? η Βαπτιση δεν γινεται οταν το παιδι εχει κλεισει τουλαχισοτν ενα χρονο? ο.0
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-23 15:58:00
Καλά λέει η Σία όταν είναι 1 έτους δεν γίνεται η βάπτιση;Άσε που τι σχέση έχει το σεξ τώρα με την βάπτιση;Δεν είναι δικαιολογία αυτό για να μην κάνεις σεξ. Μερικές φορές τις γυναίκες δεν τις καταλαβαίνω.Ή έκανες κάτι και ξενέρωσε πάρα ή δεν νιώθει το ίδιο πια για σένα. :/ Βασικά αν είχε ξενερώσει δεν θα το έδειχνε μόνο με την αποχή απο το σεξ αλλά και με την συμπεριφορά της γενικότερα.
σχολίασε η dupstepic  - 2015-01-23 20:28:57
Συμφωνω.Κατι την τρωει ρε παιδι μυο και δεν θελει..αλλα τι ειναι το θεμα
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-23 20:35:21
Τι να πω βρε παιδιά ειλικρινά, έχω κουραστεί και βαρεθεί πολύ. Σταμάτησα να ασχολούμαι... Δυστυχώς αλλά έτσι είναι.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-02-03 17:00:16
Τι λετε βρε παιδια..ισα ισα οι περισσοτερες βαπτισεις γινονται πριν το παιδι γινει ενος χρονου..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-02-08 02:20:53
Ναι.Ε δεν έχω ασχλοληθεί με το πότε βαπτίζεται ένα παιδί.Εγώ ήμουν 1 έτους...
σχολίασε η dupstepic  - 2015-02-09 21:07:54
:p
σχολίασε η dupstepic  - 2015-02-09 21:08:21
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και θυμό. Όπως λες εσύ προσπαθείς και την πορσεγγίζεις αλλά αυτή δε θέλει κι ούτε προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση και σίγουρα αυτό σε ενοχλεί περισσότερο από την αποχή.. Έχεις σκεφτεί για ποιο λόγο η γυναίκα σου μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μη σε θέλει καθόλου; Δεν γίνεται να ξύπνησε και να την απωθούσες τόσο πολύ ερωτικά που να μη θέλει ούτε να σε φιλήσει. Σίγουρα επηρεάζει ο ερχομός του παιδιού, οι υποχρεώσεις, η ευθύνη για αυτο κτλ αλλά θα έπρεπε να ολοκληρώσει την ευτυχία σας και να σας φέρει πιο κοντά από πριν.. Έχεις το δεδομένο της εγκυμοσύνης και εκεί εστίασε, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης συμβαίνουν πάρα πολλές αλλαγές ώστε να καταφερει η γυναίκα να κυοφορήσει κα να γεννήσει το μωρό. Πολλές φορές αυτές οι αλλαγές δεν ρυθμίζονται πλήρως ή αμέσως μετά τη γέννα και φυσικά επηρεάζουν το ζευγάρι. Δεν είναι απλό το σώμα και ο οργανισμός της γυναίκας να πάει από το ένα άκρο στο άλλο, θέλει πολλές φορές το χρονο του. Εχω ακούσει πολλές φορές για γυναίκες που μετά τη γέννα δε θέλουν ούτε να βλέπουν και να ακούν το σύντροφο τους, πόσο μάλλον να βρεθούν ερωτικά με αυτόν. Για γυναίκες που όχι μόνο τις απωθεί ο συντροφός τους (πολλές φορές και το παιδί τους) αλλά νιώθουν και πολύ άσχημα και εχθρικά συναισθήματα για αυτόν. Κάνε μια αναζήτηση στο διαδύκτιο και θα βρεις κι άλλες τέτοιες μαρτυίες. Φυσικά δε φταίνει οι γυναίκες, δεν νομίζω να θέλουν να χαλάσουν τη σχέση τους, ούτε ξαφνικά να έπαψαν να τις ελκύει ο άνθρωπός τους. Παραπάνω σε ένα σχόλιο είδα ότι απέριψες την επιλόχειο κατάθλιψη. Κακώς γιατί κάθε γυναίκα και κάθε άνθρωπος δεν εκδηλώνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο την κάθε πάθηση. Μακάρι να μην έχει κάτι τέτοιο η γυναίκα σου, να είναι κάτι ορμονολογικό που να διορθώνεται εύκολα ώστε να βετιωθεί η σχέση σας και να είστε ξανά ευτυχισμένοι. Μη της θυμώνεις, συζήτησέ το μαζί της και πηγαίντε πρώτα σε έναν γιατρό και μετά σε κάποιο σύμβουλο ανν χρειάζεται, αλλά πρώτα στο γιατρό γιατί θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι ορμονολογικό. Καλή τύχη! :)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η minore

"Εχω ακούσει πολλές φορές για γυναίκες που μετά τη γέννα δε θέλουν ούτε να βλέπουν και να ακούν το σύντροφο τους, πόσο μάλλον να βρεθούν ερωτικά με αυτόν. Για γυναίκες που όχι μόνο τις απωθεί ο συντροφός τους (πολλές φορές και το παιδί τους) αλλά νιώθουν και πολύ άσχημα και εχθρικά συναισθήματα για αυτόν." Καταλαβαίνεις όμως ότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό,έτσι;είναι η εξαίρεση κι όχι ο κανόνας..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 09:45:48
Καλημέρα! :) Ναι φυσικά, μιλάω για το συγκεκριμένο παράδειγμα της γυναίκας του, απλά αναφέρω ότι δεν ειναι η μόνη..
σχολίασε η minore  - 2015-01-18 09:50:27
Αχ ναι μωρέ,εγώ η αγενέστατη ούτε καλημέρα δεν είπα :Ρ Καλημέρα λοιπόν κι από μένα! :-)
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 09:57:23
Χαχα κανένα πρόβλημα! :)
σχολίασε η minore  - 2015-01-18 10:05:52
Με δική της πρωτοβουλία μίλησε με το γυναικολόγο της γι αυτό το θέμα. Της πρότεινε ένα τζελ (σαχλαμάρες κατά τη γνώμη μου) το οποίο ενισχύει τη γυναικεία σεξουαλική επιθυμία. Εγώ πιστεύω, και της το είπα κιόλας, πως δεν έχει ανάγκη από οιστρογόνα στα 30 της και πως όλα είναι μέσα στο μυαλό της. Δηλαδή και το τζελ αυτό να χρησιμοποιήσει αν δεν συνεργάζεται και η ίδια και σκέφτεται, την ώρα που πάμε να ξεκινήσουμε κάτι, ποιο λευκαντικό δε γαριάζει τα ρούχα, ε τότε δεν καταφέρνουμε τίποτα...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:43:55
Έδωσα άπλετο χρόνο. Και ο λόγος που με οδήγησε να εκθέσω εδώ το θέμα αυτό, είναι ότι πλέον βαρέθηκα να την "κυνηγώ". Φοβάμαι εμένα, μήπως όταν έρθει εκείνη η στιγμή γυρίσω πλευρό και της πω να πάει να χεστεί. Και όχι από εγωισμό, απλά επειδή πια ξενέρωσα εντελώς νομίζω...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 19:47:32
Καταλαβαίνω ότι έχεις κουραστεί και είναι λογικό αλλά γιατί αποκλείεις εντελώς το δεδομένο να έχει κάποιο πρόβλημα ορμονικό; Ψαξ τε το κι ας είναι το τελευταίο που θα κάνετε για τη σχέση σας, είναι κρίμα.
σχολίασε η minore  - 2015-01-18 20:04:21
Ναι, βέβαια εννοείται πως θα το ψάξω. Απλά ξέρεις... Λίγο ο ανδρικός εγωισμός, λίγο το ότι είχα συνηθίσει για χρόνια να έχω ενεργό σεξουαλική ζωή, λίγο και οι επιτυχίες που είχα σε αυτό το θέμα, με κάνουν να νιώθω τελείως περιττός πια.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 20:08:22
Σίγουρα, δίκιο έχεις. Αν η γυναικα σου δε θέλει συνειδητά να βρίσκεστε σεξουαλικά είναι ένα σοβρό πρόβλημα. Αν δεν το ελέγχει όμως, δε φταίει, τουλάχιστον ερευνίστε το για να ξέρεις κι εσυ πώς να ενεργήσεις! :)
σχολίασε η minore  - 2015-01-18 20:15:05
"Δε με θέλεις πια. Όλη σου η ζωή είναι το παιδί και το σπίτι. Εγώ περισσεύω". - "Δεν είναι έτσι. Σε αγαπάω και σε θέλω. Απλά δεν ξέρω τι έχω πάθει. Έχω τόσες δουλειές να κάνω και δεν έχω και όρεξη" - "Ναι. Για καλό μου το λες αυτό"; - "Μα σε πιάνει κι εσένα κάτι ώρες... Εντελώς ακατάλληλες". - "Και ποια είναι η κατάλληλη ας πούμε;" - "........" (ΜΟΎΓΚΑ!). Πες μου ποιος άλλος θα το ανέλυε τόσο;
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 20:30:39
Πες της να το ψάξει λίγο βαθύτερα,κάτι είπες για τζελ,δεν πιστεύω ότι θα βοηθήσει,πες της ότι πρέπει κι εκείνη να δείξει ότι προσπαθεί,πηγαίνετε στην τελική σε ένα σΰμβουλο
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 20:32:11
Μα σίγουρα δεν θα βοηθήσει. Μέθοδος placebo 100%. Θα το δούμε κι αυτό.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-01-18 20:34:37
Τι έγινε τελικά; :) Το κοιτάξατε καθόλου;
σχολίασε η minore  - 2015-02-04 10:01:24
Δεν ακούει τίποτα. "Έχουμε δουλειές" , "έχουμε άλλες προτεραιότητες" κλπ κλπ κλπ. Τα κατάφερε. Με απομάκρυνε τελείως...
σχολίασε ο skoufos  - 2015-02-06 21:07:40
Κρίμα..λυπάμαι για αυτό που σας συμβαίνει..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-02-06 22:37:02
Εγώ να δεις... Ειδικά τώρα που εδώ και κάνα 3άρι μέρες σκοτωνόμαστε συνεχώς. Σήμερα ειδικά έπιασα τον εαυτό μου να νοσταλγεί τις μέρες της "ελευθερίας" μου.
σχολίασε ο skoufos  - 2015-02-07 22:21:52
Σχετικές ερωτήσεις
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :)
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ό...
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά.
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός ...
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου.
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Γάμος

Παιδιά,παντρευόμαστε με τον καλό μου το σάββατο με πολιτικό!!Είμαι πολύ ευτυχισμένη και έτσι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας! <3
Απάντηση:
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ότι ΠΡΕΠΕΙ να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά. Δε μπορεί να συμβαίνει αυτό όταν η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει τις βασικές αρχές που χρειάζονται. Το μόνο αποτέλεσμα που βγαίνει από αυτή τη κατάσταση είναι οικογένειες που δεν είναι σωστές. Φυσικά όμως, αν κάποιος πιστεύει σταλήθεια ότι μπορεί να τα καταφέρει, εννοείται ότι καλά κάνει και παντρεύεται. Αλλά σ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα θα κανω το γάμο μου στο κτήμα acropolis στο κορωπί ξέρει κανείς αν είναι καλό? η΄καμια συμβουλή για γάμο σε κτημα
Απάντηση:
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά. Διαβάστε περισσότερα...
Θα κανατε εναν τετοιο γαμο?
Απάντηση:
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός γυρίσει από τη δουλειά..αλλά δε θα μπορούσα να παντρευτώ κάποιον για τον οποίο δε νιώθω τίποτα απλά επειδή είναι πλούσιος..θα ήμουν δυστυχισμένη. Διαβάστε περισσότερα...
Ξέρει κανείς τί δικαιολογητικά χρειάζομαι απο Ελλάδα? Είμαι Διαζευγμένος.
Απάντηση:
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου. Διαβάστε περισσότερα...
ακυρωση πολιτικου γαμου με αλλοδαπο γιατι αυτος μενει σε αλλη χωρα
Απάντηση:
Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα εισοδήματα της περιουσίας του ή το προϊόν της εργασίας του δεν αρκούν για την διατροφή του .Αρκεί λοιπόν τα εισοδήματα του ανηλίκου παιδιού από την περιουσία του να μην επαρκεί για να δικαιούται διατροφής χωρίς να χρειάζεται προηγουμένως να εκποιήσει την περιουσία του. Ο υπόχρεος προς διατροφή γονέας δεν μπορεί να προβάλει τον ισχυρισμό ότι δεν μπορεί να δώ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπορείς να κάνεις κάτι.Μόνο αν χωρίσετε ,θα μπορείς να διεκδικήσεις συμμετοχή σου στα μέσα στο γάμο αποκτήματα κατά το 1/3.Δε μου έρχεται κάτι αλλο στο μυαλό αυτή τη στιγμή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ .... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρευτεις (απο ερωτα παντα κι οχι απο συμφεροντα) τις περισσοτερες φορες το θες πραγματικα οποτ δεν καταλαβαινω γιατι να χαρακτηρισεις τυχαιο γεγονος μια σοβαρη σχεση και αποτυχημενη προσπαθεια το γαμο. απτην αλλη εγω διαφωνω με το γαμο απο ιδεολογικη αποψη και απο τα ιδανικα που μας εχουν περασει υποσυνειδητα για το γαμο, γιατι πιστευω οτι ετσι χανεται καπως ο ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστε κ μετα πατε οπου θελετε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητησεις ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και στην αντιστοιχη ΠΡΕΣΒΕΙΑ του κρατους απο το οποιο καταγεται το αλλοδαπο ατομο καθως καθε ξενη χωρα εχει αλλες νομοθεσιες. Χρειαζεται μια διαδικασια για να αποφευχθουν δυσαρεστες καταστασεις οπως εμποριο οργανων, trafficking και χιλια δυο αλλα. Ο πολιτικος γαμος γινεται στο δημαρχειο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ο φυλακισμένος δικαιούται να συνάψει γάμο, να δέχεται επισκέψεις του/της συζύγου και των τέκνων του σε ιδιαίτερο χώρο του (σωφρονιστικού) καταστήματος, καθώς και να του χορηγηθεί έκτακτη άδεια προς εκπλήρωση οικογενειακών αναγκών εξαιρετικού χαρακτήρα. Και τα δικαιώματα πάντως αυτά ισχύουν υπό προυποθέσεις. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/4.pdf Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βασικά αυτά είναι προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις... Δεν νομίζω να ισχύουν... Όπως πχ. αυτό με την ομπρέλα, με τη μαύρη γάτα... Υπάρχουν πολλά... Μερικούς τους επηρεάζει μόνο και μόνο επειδή έχουν μεγαλώσει με αυτά!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν συμφωνω.και οσον αφορα την αρμονια του συνολου μαλλον το αντιθετο προκαλουν.τοσο τωρα οσες και σε παλαιοτορες εποχες. πχ)εφτανει μια κοπελα σε καποιοια ηλικια που καποιοι θεωρουσαν σωστη για γαμο και καλα και αρχιζαν: πρεπει να βρεις ενα καλο παιδι,να αποκατασταθεις να κανεις οικογενεια...αργοτερα δεν θα σε θελει κανεις και θα μεινεις στο ραφι και τι θα λεει ο κοσμος... O_o ελεος! και το κακο ειναι οτι συμβαινει και στις μερες μας!μπορει μια κοπελα να ειναι 25 χρονων να εχει σχεση και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα τα ρωτησετε αναλητικα στον ΔΗΜΟ οπου ανηκεται Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
KΑΜΙΑΑΑΑ!!!με κοροιδευεις?εκτος αν θες να κανεις παιδι.αλλα καλυτερα ειναι να εχεις ενα σκυλι:P εξαλλου και αυτο σαν παιδι ειναι^_^ τι ειδα παραπανω θεε μου...25-26?????????ΟΜG!τα καλυτερα χρονια αντι να εισαι ανεξαρτητος....η ανεξαρτησια ειναι τελεια....:D δεν λεω μπορει να εχεις σχεση με τον αλλο και να μενετε και μαζι^_^ αλλα γαμος???0.ο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί, τους γονείς σου θα παντρευτείς ή τα αδέρφια σου; ο0 Πού κολλάει το ένα με τ΄ άλλο; Εκτός αν εννοείς τα "συζυγικά προνόμια/δικαιώματα", οπότε η απάντηση είναι ότι δεν τα χάνεις. Μάλιστα ήταν να ψηφιστεί να τα έχουν & αυτοί που απλά συζούν (εκτός γάμου δηλαδή, με σύμφωνο συμβίωσης) αλλά δεν ξέρω αν έγινε τελικά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειναι καλο να τα ρωτησεις στην Ν.Υορκη αυτα δεν ειναι τα ιδια με την Ελλαδα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εγω ειμαι ηδη χωρισμενη,με ενα παιδι,εδω και 4 χρόνια.Ισως και να βιαστηκατε,αφου δε γνωριζοσασταν καλα-εγώ ετσι τη πατησα με τον πρωην ανδρα μου-και εισαι και παρα πολυ νεα και με 2 παιδια ηδη!Δε ξερω ποσων ετων ειναι ο ανδρας σου αλλα οπως τα λες-χωρις να θελω να κρινω κανεναν και χωρις να ειμαι και σιγουρη 100%-του έπεσε κάπως βαρύ μάλλον όλο αυτο...Ειναι δυσκολο πραγμα ο γαμος και ειδικα οταν υπαρχουν και παιδια-και ειδικα για τη γυναικα-γτ πρεπει να εισαι πρωτα μητερα,νοικοκυρα αλλα και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
φράση που λέγεται για κάποιον που είπε κάτι άστοχο,κάτι που δεν ταίριαζε και ήταν δυσάρεστο ή προσβλητικό! Διαβάστε περισσότερα...
αλλα ουτε και το μεταβιβαζει εγω πληρωνω ολο το δανειο για να μη με κυνηγαει η τραπεζα πως ξεπλεκω μαζι του? πως μπορω να τον υποχρεωσω να το μεταβιβασει αφοθ το πληρωνω ολο εγω???
Απάντηση:
Ειναι λιγο μπερδεμενη αυτη η κατασταση λογω του δανειου,,,Ομως θα ηθελα να σε ρωτησω αν πληρωνει διατροφη για το παιδι,αν δεν πληρωνει μπορεις να τον χρησιμοποιησεις σαν μοχλο πιεσης ,κ να τον κανεις να πληρωνει ,γιατι οταν ενας γονιος δεν πληρωνει διατροφη εχει φυλακιση.ΠΛΗΡΩΝΕΙ?ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τιποτε δεν ειναι σιγουρο ολα αλλαζουν με τον καιρο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σήμερα αναζητάμε τον γάμο, όχι όπως την εννοούσαν οι παλιότερες γενιές, όχι απλά για να αποκτηθούν παιδιά, οικονομικά ανταλλάγματα ή να μεγαλώσουν περιουσίες. Στις προηγούμενες γενιές, οι διευρυμένες οικογένειες, με όσο το δυνατόν περισσότερους συγγενείς, εξ αίματος ή αγχιστείας, ( συμπέθεροι, κουμπάροι κλπ) έδειχναν μια θέση δύναμης στην κοινωνία αλλά και πολλά εργατικά χέρια για τη συλλογή της σοδειάς. Το ζευγάρι σήμερα « πατά» στις κατακτήσεις των προηγούμενων γενεών. Ο κόπος και ο μόχθ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποιός αποφασίζει και με ποιό τρόπο. Ο τρόπος που συνεργάζεται ένα ζευγάρι για να πάρει αποφάσεις, δείχνει αν υπάρχει αγάπη, περιφρόνηση ή ακόμα και εκβιασμός. Το αυτονόητο Η διάχυτη αντίληψη ότι ο σύντροφος οφείλει να γνωρίζει τι θέλει ο άλλος. Αυτό μοιάζει με μαντική και γίνεται αιτία για παράπονα και ανεξήγητους θυμούς. Εμείς οι δυο είμαστε ένα Μια τέτοια προσδοκία είναι αντίθετη με το Εγώ- Εσύ - Εμείς, δεν αφήνει περιθώρια αυτονομίας και οδηγεί στην αίσθηση εγκλωβισμού. Μια ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πρόσεχε, άν ήταν μουσουλμάνος καί έγινε χριστιαννός, πιθανόν το έκανε για να πάρει την Ελληνική υπηκότητα. Οι μουσουλμάνοι (ειδικά οι Πακιστανοί,Αυγανοί και άλλοι) τις γυναίκες δεν τις έχουν καθόλου σε εκτίμηση, γι αυτό πρόσεχε να μήν έχεις προβλήματα.Αυτό έτυχε σε πάρα πολλές γυναίκες, οι οποίες είχαν σοβαρά προβλήματα γιατι δεν ήξεραν και μερικές το πλήρωσαν ακόμη και με την ζωή τους. Διαβάστε περισσότερα...
Ποια διαδικασία χρειάζεται προκειμένου να αλλάξει το πατρικό επίθετο της συζύγου μου μετά το γάμο μας;
Απάντηση:
Διαβασε ενα αρθρο που βρηκα Το Δ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ αριθμ. 1044/2010 απόφασή του έκρινε ότι μπορεί η σύζυγος μετά το γάμο της να ζητήσει από τη Νομαρχία την αλλαγή του επωνύμου της και την απόκτηση του επωνύμου του συζύγου της. Ωστόσο, λόγω της σπουδαιότητας του συγκεκριμένου ζητήματος η υπόθεση παραπέμφθηκε στην αυξημένη επταμελή, σύνθεση του ίδιου Τμήματος προς οριστική κρίση. Η αλλαγή του επωνύμου της συζύγου πριν την εφαρμογή του Ν. 3791/2008 ήταν δυνατ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 48 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: