Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Άν υπάρχει πρεσβεία στην Ελλάδα ψάξε το εκεί,αν όχι να αποταθείς στο γραφείο που την έφερε στην Ελλάδα....
Απάντηση: Ανάλογα την γυναίκα νομίζω . Κι αυτό το λέω εξαιτίας κάποιων υπεύθυνων που είχα σε προηγούμενες δουλειές μου . Κάποιες εκεί που ήταν ότι ...
Απάντηση: προσπαθω να μην το βαζω κατω αλλα καμια φοραα νιωθω οτι δεν αντεχω και πεφτω ψυχολογικα.εσυ δημητρα ολα good;λογικα θα αντεχεις στα δυσκο...
Απάντηση: Μην μας βλεπεις ετσι, κατα βαθος ειμαστε πολυ καλα ατομα... :Ρ
Απάντηση: Yπαρχουν 2 ειδων.Αυτοι που πινουν και γελανε και το απολαμβανουν και κανουν καλο μεθυσι και υπαρχουν και αυτοι που κλαινε,που βριζουν,που...
Απάντηση: δεν μπορεις να αποκλησεις την προσβαση στο διαδικτυο σε ανθρωπους. αφυσικο ομως ειναι να το χρησιμοποιουν με λαθος τροπο. ειδικα αρκετοι ...
Απάντηση: Η όλη διδαχή που παίρνεις απο το σπίτι σου.Οι καλοί τρόποι,η καλή συμπεριφορά,ο χαρακτήρας που καλλιεργήται πρώτα απο την οικογένεια και ...
Απάντηση: ΕΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΔΗΜΟ η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
Απάντηση: ριχτης καμια μπουφλα
Απάντηση: Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα?
 

Ποσο επηρεαζουν εναν ανθρωπο τα οικογενειακα βιωματα για τις επιλογες του στην πορεια της ζωης του?

απλα στο 100% ακομα και αν δεν το καταλαβαινει το ιδιο το ατομο

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο dimitrisk2

Δεν υπαρχει περιπτωση να ξεφυγει απο τα "οικογενειακα προτυπα" δηλαδη?
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 02:40:21
οχι ο τροπος σκεψεως θα ειναι παντα συνηφασμενος με τα οικογενιακα βιαωματα,,,
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-06-20 02:41:45
Δηλαδη αν ενα παιδι μεγαλωνει μεσα σε οικογενειακη βια,θα την αναπτυξη και στην δικη του οικογενεια?
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 02:43:57
οχι το πιθανοτερο ειναι οχι αλλα αυτα τα βιωματα τα οποια σαν παιδι μπορει να βιωσει (φοβος αδυναμια και μεσα απο αυτα αισθηση κατωτεροτητας)θα εχουν αντιχτυπο στις επιλογες τις ζωης του με αποτελεσμα ο τρομος τις παιδικης ηλικιας να εξελιχθει σε μη σεβασμο του ιδιου του ατομου προς τον εαυτο του και τις μη αναγνωρισεις της αξιας του....αυτο ειναι φοβος απο την ριζα....οικογενιακη βια
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-06-20 02:47:49
Νομιζω με καλυψες απολυτα!!
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 02:52:31
εαν σκεφτεις οτι η οικογενεια ειναι ο πρωτος φορεας κοινωνικοποιησης και διαμορφωσης της προσωπικοτητας του ατομου, τοτε θα ελεγα πολυ..............

Σχόλια απάντησης

απάντησε η athani

Κι αν τα θελω σου ειναι διαφορετικα απο αυτα που βιωσες ολα αυτα τα χρονια?Θα κανεις επιλογες εν τελει που θα ειναι στην ουσια επηρεασμενες απο την οικογενεια και απλα δεν θα το καταλαβαινεις να υποθεσω?
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 02:42:22
το οτι σε επηρεαζουν δε σημαινει οτι προδιαγραφουν τη ζωη σου... κ η επιρροη δε σημαινει ταυτιση με τα οικογενειακα προτυπα... μπορει να σημαινει κ πληρης διαφοροποιηση απο αυτα... ασε που απο κει κ περα θα εχεις κι αλλες εμπειριες ζωης που σε επηρεαζουν..
σχολίασε η athani  - 2011-06-20 02:44:39
Νομιζω οτι συμφωνω απολυτα ετσι οπως το εθεσες...Με βοηθησες πολυ σε ενα ζητημα...:D
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 02:46:23
τιμη μου κοπελα μου..
σχολίασε η athani  - 2011-06-20 02:49:09
οσο για την ενδοοικογενειακη βια, επειδη εχω κανει ενα σεμιναριο πανω σε αυτο, επηρεαζουν κατα πολυ τα παιδια... βιωνοντας τη βια σε καθημερινη βαση και μη βλεπωντας αντιδραση και απαξιωση της απο το ατομο που ειναι το θυμα, συνηθως η γυναικα, τοτε τα αγορια τεινουν να εξελιχθουν σε δραστες ενδοοικογενειακης βιας στο μελλον και τα κοριτσια παθητικοποιουνται και γινονται εν δυναμει θυματα... επιπροσθετα, η εικονα της μητερας απαξιωνεται διοτι ο αστικος μυθος "δε χωριζω για τα παιδια" καταρριπτεται, καθώς τα παιδια δεν το αντιλαμβανονται ετσι και την απαξιωνουν με λεγομενα του τυπου, τον αφησες να κανει οτι θελει, δεν προστατευτηκες, ησουν υποχειριο κοκ... Ωστοσο, θετικα σκεπτομενη θελω να πιστευω πως αυτη ειναι μονο η μια εκδοχη του μελλοντος... αλλα δυστυχως αυτη που δειχνουν ως επικρατεστερη οι στατιστικες..
σχολίασε η athani  - 2011-06-20 02:54:48
Ετσι οπως το λες εχει μια λογικη βεβαια.Μια ισχυρη λογικη εξηγηση.Τεσπα,σ ευχαριστω και παλι.
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 03:04:23
αρκετα μπορω να πω, εφοσον οι γονεις μας μας μεγαλωσαν... :/ τωρα αν θες θελεις εσυ να προχωρησεις, εκεινοι (λογικα) απλα θα σου δωσουν τη συμβουλη τους και εσυ μπορεις απο κει και περα να ακολουθησεις οποιο δρομο θελησεις.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η valouko

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Επίσης θέλω να προσθέσω ότι σίγουρα τα παιδικά μας χρόνια μας ακολουθούν σε όλη μας την ενήλικη ζωή αλλά τα βιώματα σαν παιδιά μένουν στην παιδική ηλικία, εκεί όπου ανήκουν, είναι απόφαση δική μας να συνεχίσουμε την ζωή μας όσο και άσχημα βιώματα έχουμε από την οικογένειά μας και να κάνουμε τις δικές μας επιλογές. Υπάρχουν πολλά παιδιά που διάλεξαν διαφορετικό δρόμο από τον δρόμο των γονιών τους και άλλα που έκαναν τα ίδια λάθη με αυτά των γονιών τους!!!!
σχολίασε η newyork  - 2011-06-20 11:13:31
ναι, θα συμφωνησω και εγω μαζι σου..!! :)
σχολίασε η valouko  - 2011-06-20 12:15:02
Η οικογένεια είναι ουσιαστικά το πρώτο <<σχολείο>> του ανθρώπου.Είναι εκείνη που μας πλάθει τον χαρακτήρα μας.Βέβαια αργότερα όσο μεγαλώνουμε μπορεί αυτός ο χαρακτήρας να μην μας αντιπροσωπεύει και να αλλάξουμε.Κάτι που γίνεται ελάχιστες φορές αφού όταν είμαστε μικροί αποκτούμε συνήθειες και γνώσεις τις οποίες δεν ξεχνάμε ποτέ.Στην περίπτωση την ενδοοικογενειακής βίας το παιδί-θύμα αν είναι αγόρι ή θα προσπαθήσει να ξεφύγει από αυτόν τον τρόπο ζωής ή όταν μεγαλώσει θα ακολουθήσει το μονοπάτι του πατέρα του πιστεύωντας ότι ειναι και το κατάλληλο.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η elaki

Καταλαβα...
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 16:28:22
καλη ερωτηση.... Οταν ενα μικρο παιδακι βλεπει, παιρνει, δεχεται ερεθισματα απο το οικογενειακο του περιβαλλον τοτε ο χαρακτηρας του και οι κινησεις του πλαθονται βαση του τι βλεπει απο την οικογενεια. Οταν μεγαλωνεις με ηθη εθιμα και σωστες αντιληψεις τοτε να μην φοβασαι....οταν μεγαλωνεις με κλειστοφοβικα συνδρομα, πουριτανικες και συντηρητικες αποψεις τοτε αυτο θα επηρεασει σαφως εσενα και κατα δευτερον τα ατομα που νομιζεις πως ειναι γυρω σου.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο optimus

Οποτε επηρεαζει και την επιλογη συντροφων κατα συνεπεια..σωστα?
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 16:27:55
λογικο δεν ειναι? αλλο να εισαι εξω καρδια και να νιωθεις χαρουμενος και ευτυχισμενος και αλλο να εισαι μιζερος και μονιμα να ψαχνεις αιτιες και προβληματα
σχολίασε ο optimus  - 2011-06-20 16:32:54
Σωστα...
σχολίασε η rolita  - 2011-06-20 16:33:30
φερνει τα πανω κατω !!! δεν χερει κανεις ουτε μπορε να μαντεψει τι θα γινει !! Πολλες φορες θα εχετε ακουσει για κατι που εκανε καποιος και ολοι λενε ...ηταν ησυχος δεν ειχε δωσει δικαιωματα ... δεν νευριαζε και ενα σωρο αλλα!! Αλλα ηταν ικανος να διαπραξει !!!γιατι μεσα του υπηρχαν καταπιεσμενα πραγματα και απλα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου !!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DNA ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ/ΣΧΟΛΕΙΟ. δΕΧΟΜΕΝΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΚΑΛΑ Η ΚΑΚΑ. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΜΑΤΙΑ,
Σχετικές ερωτήσεις
υπαρχει προγραμμα αλλα πληρωνεις συνδρομη....
Ναι ολοι ετσι λενε προκαταληψεις και τετοια.. Αυτο που αναφερομαστε ως γρουσουζια εχει να κανει με την ενεργεια του συμπαντος. Το ιδιο ι...
Οι γυναίκες που στην παιδική ηλικία είχαν καλές σχέσεις με τον πατέρα τους, έχουν την τάση στη ζωή τους να διαλέγουν σύντροφο ή σύζυγο πο...
A! και εγώ στην ίδια φάση είμαι.... Εγώ συνήθως λέω οτι γεννήθηκα Αθηνα και μεγάλωσα Καρδίτσα!! Εξάλλου και που μεγάλωσα εδώ τον περισσότ...
Πρώτα απόλα,σε επίπεδο προσωπικών σχέσεων, την απιστία!Και μετά την υποκρισία σε επίπεδο φιλικών σχέσεων.
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Οικογένεια - Άλλα

Απάντηση:
υπαρχει προγραμμα αλλα πληρωνεις συνδρομη.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι ολοι ετσι λενε προκαταληψεις και τετοια.. Αυτο που αναφερομαστε ως γρουσουζια εχει να κανει με την ενεργεια του συμπαντος. Το ιδιο ισχυει και με το ματιασμα. Θα μπορουσα να σου δωσω επιστημονικη εξηγηση αλλα πιστεψε με, 7000 χαρακτηρες δε φτανουν..!Συν οτι η κοινωνια μας δεν ειναι τοσο ανοιχτομυαλη οσο νομιζει ωστε να αποδεχεται κατι που δεν μπορει να συμπεριλαβει ο πενιχρος νους της! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι γυναίκες που στην παιδική ηλικία είχαν καλές σχέσεις με τον πατέρα τους, έχουν την τάση στη ζωή τους να διαλέγουν σύντροφο ή σύζυγο που μοιάζει με αυτόν. Αντίθετα οι γυναίκες με κακές ή λιγότερο καλές σχέσεις, δεν ελκύονται από άντρες με χαρακτηριστικά που μοιάζουν με αυτά του πατέρα τους. Τα εν λόγω συμπεράσματα, προέκυψαν από έρευνα Βρετανών και Πολωνών ανθρωπολόγων και ψυχολόγων που εξέτασαν σε γυναίκες το ρόλο των γονικών χαρακτηριστικών στη διαδικασία αποτύπωσης χαρακτήρα στο σε... Διαβάστε περισσότερα...
Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό το πράγμα. Όταν με ρωτάνε σε άλλους λέω είμαι από Καστοριά, σε άλλους ότι έχω γεννηθεί Αθηνα και μεγάλωσα Καστοριά, τελικά το σωστό ποιό είναι;
Απάντηση:
A! και εγώ στην ίδια φάση είμαι.... Εγώ συνήθως λέω οτι γεννήθηκα Αθηνα και μεγάλωσα Καρδίτσα!! Εξάλλου και που μεγάλωσα εδώ τον περισσότερο καιρό δεν έχω κάμια σχέση με την νοοτροπία, ομιλία κλπ της περιοχής, οπότε καταλαβαίνουν και μόνοι τους :-p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πρώτα απόλα,σε επίπεδο προσωπικών σχέσεων, την απιστία!Και μετά την υποκρισία σε επίπεδο φιλικών σχέσεων. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Άν υπάρχει πρεσβεία στην Ελλάδα ψάξε το εκεί,αν όχι να αποταθείς στο γραφείο που την έφερε στην Ελλάδα.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ανάλογα την γυναίκα νομίζω . Κι αυτό το λέω εξαιτίας κάποιων υπεύθυνων που είχα σε προηγούμενες δουλειές μου . Κάποιες εκεί που ήταν ότι χειρότερο κι ευχόσουν να έρθει η μέρα να έχουνε ρεπό ,εκεί γίνανε ότι καλύτερο κι έλεγες να τις είχες κάθε μέρα . Κάποιες άλλες πάλι είτε γίνανε μανούλες είτε όχι ,έμειναν ίδιες κι απαράλακτες . Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
προσπαθω να μην το βαζω κατω αλλα καμια φοραα νιωθω οτι δεν αντεχω και πεφτω ψυχολογικα.εσυ δημητρα ολα good;λογικα θα αντεχεις στα δυσκολα πιο πολυ απο εμας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μην μας βλεπεις ετσι, κατα βαθος ειμαστε πολυ καλα ατομα... :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Yπαρχουν 2 ειδων.Αυτοι που πινουν και γελανε και το απολαμβανουν και κανουν καλο μεθυσι και υπαρχουν και αυτοι που κλαινε,που βριζουν,που τσακωνονται κ.τ.λ. και κανουν το λεγομενο κακο μεθυσι.Και στις δυο περιπτωσεις ξερουν πολυ καλα τι λενε,με το ποτο λυνεται η γλωσσουλα και λες παντα την αληθεια πολυ πιο ευκολα.Ειναι σαν να εχεις κατι στη γλωσσα και να μην μπορεις να σταματησεις να μιλας και να λες αυτο που σκεφτεσαι.Ξερον και τι κανουν και τι λενε.....ειναι αυτα που θελουν εκεινη τη στιγμη. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν μπορεις να αποκλησεις την προσβαση στο διαδικτυο σε ανθρωπους. αφυσικο ομως ειναι να το χρησιμοποιουν με λαθος τροπο. ειδικα αρκετοι απο αυτους αν δεις σε τι σελιδες μπαινουν θα καταλαβεις πως δεν ειναι και καλων προθεσεων.αρα εχω να σου πω το εξης.οσο παραξενο ειναι να ακους εναν πιτσιρικο να παιζει με το ιντερνετ αλλο τοσο ειναι να βλεπεις εναν ανθρωπο ανω των 50. δεν εχω προβλημα αρκει να γινεται σωστα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η όλη διδαχή που παίρνεις απο το σπίτι σου.Οι καλοί τρόποι,η καλή συμπεριφορά,ο χαρακτήρας που καλλιεργήται πρώτα απο την οικογένεια και μετά απο την κοινωνία. Αυτό που εσύ βγάζεις έξω στον κόσμο είναι το αποτέλεσμα της παιδείας που πήρες απο το χώρο και τους ανθρώπους που σε μεγάλωσαν. Διαβάστε περισσότερα...
πιστοποιητικο οικογενειακης καταστασεως Ανθηδωνος
Απάντηση:
ΕΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΔΗΜΟ η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Διαβάστε περισσότερα...
Η ξαδέρφη μου πάει 1 λυκείου και συνεχώς μου μπαίνει.Μου λέει ότι δεν μπορώ να την ξεγελάσω να κάνω κάτι για να της σπάσω τα νεύρα και με λεέι συνεχώς μωρό. Χρειάζομαι επειγόντος βοήθεια γιατί δεν την αντέχω αλλο
Απάντηση:
ριχτης καμια μπουφλα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μπες www.diorismos.gr Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν εισαι ενηλικος δεν εχουν καμια νομικη υποχρεωση απεναντι σου Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΕ ΑΝΕΡΓΗ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΚΝΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 67%
Απάντηση:
Αυτά θα σου τα εξηγήσει ο λογιστής σου. Διαβάστε περισσότερα...
Ολο το καλοκαιρι μου ελεγε συνεχως να μην παω θεωρητικη και οτι ολοι πανε τεχνολογικη και θετικη και δεν εχει μελλον κανενα επαγγελμα απο την θεωρητικη.Εχουμε τσακωθει ποσες φορες και εγω της λεω οτι θα κανω αυτο που θελω εγω και οχι ο,τι θελει εκεινη γτ εγω ξερω τις δικες μου δυνατοτητες στα μαθηματα και οχι αυτη,συμφωνει με αυτα που λεω αλλα το κυρηγμα συνεχιζει.Γενικως νιωθω πολυ πιεσμενη διοτι αυτη η χρονια ειναι η πιο δυσκολη για μενα.Τον Δεκεμβριο δινω προφισενσι μετα απο δυο χρονια προετοιμασιας αλλα δεν νιωθω ετοιμη και καθολου αισιοδοξη οτι θα το περασω και για αυτο ειχα αποφασισει να δωσω μονο μια φορα και ο,τι γινει.Στην αρχη το ειπα στους δικους μου και συμφωνησαν και τωρα μου ταλλαζουν και μου λενε τζαμπα πηγαινες τοσα χρονια και κλτρα να μην ξεκινουσες καθολου και κανε ο,τι θες μπροστα σου θα τα βρεις.Εγω ειχα παρει την αποφαση μου και με αυτα που κανουν τα αλλαζουν ολα.Ειχα αποφασισει να δωσω μονο μια φορα και να σταματησω για να εχω περισσοτερο χρονο για το σχολειο και ισως για φροντιστηρια που θα προκυψουν στην πορια.Εχω ακομα και τα γερμανικα οπου τωρα ειμαι σε επιπεδο Β2 και πρεπει να κανω πολυ σχολαστικο διαβασμα για να δωσω τον Σεπτεμβρη του 13 να περασω για να μην εχω στην 2α λυκειου ξενες γλωσσες.Εχω επηρεαστει και απο ολους τους φιλους μου και τα παιδια του σχολειου γτ ολοι εχουν αποφασισει τι θελουν να κανουν στο μελλον και τι κατευθυνση θα ακολουθησουν και εγω δεν εχω κατασταλαξει πουθενα και ολοι με ρωτανε(μικροι-μεγαλοι)τι κατευθυνση θα παω και τους λεω οτι δν εχω αποφασισει ακομα και ολοι λενε κακως επρεπε ηδη να ειχες αποφασισει και με αγχωνουν πιο πολυ.Το αλλο που με απασχολει ειναι οτι το σχολειο μας εχει λιγα σχετικα παιδια και η φετινη 1η λυκειου ειμαστε γυρω στα 35 απο τα οποια τα μισα θα πανε στο τεχνικο και τα υπολοιπα εχουν αποφασισει να πανε θετικη ή τεχνολογικη εκτος απο εμενα(?)και αλλο ενα κοριτσι που εχει πει θεωρητικη.Το κακο ειναι πως αν ειμαστε μονο δυο παιδια δεν θα σχηματιστει τμημα θεωρητικης και θα πρεπει να αλλαξω σχολειο(το ιδιο ειχε συμβει και με τον αδερφο μου οταν πηγαινε 3η λυκειου αναγκαστηκε να φυγει γτ πηγαινε θετικη και δεν γινοταν κατευθυνση μονο με δυο παιδια). Αυτο ομως το εξηγω στους γονεις μου και δεν ειναι σε θεση να με καταλαβουν λενε οτι με απασχολει κατι αλλο και το σχολειο το βρισκω σαν δικαιολογια και οτι αυτη δν ειναι συμπεριφορα και κατι τετοια,γτ εγω οταν στρεσαρομαι ή οταν νευριαζω κλαιω και νομιζουν οτι απλα ξεσπαω για καποιο αλλο θεμα.Εμενα ομως μονο το σχολειο με εχει αγχωσει και τιποτα αλλο γτ αυτος ειναι ο μονος προορισμος σε αυτη την ηλικια,αυτο πρεπει να με απασχολει κατα κυριο λογο. Τοσο ακραιος ειναι πια ο τροπος που σκεφτομαι;Τι να κανω με τους γονεις μου που ο,τι και να τους πω συνεχεια αντιρρηση φερνουν και υποβαθμιζουν τα δικα μου θελω και μου παρουσιαζουν ιδανικες τις δικες τους ιδεες;; Και επισης να πω πως τοσο καιρο δν ανοιγομουν πολυ απεναντι τους γτ ηξερα τι θα ακολουθουσε και πλεον δεν θα συζητησω τπτ σχετικο με σχολειο μαζι τους...
Απάντηση:
Καταρχην! Κουλάρησε....Νομίζω πως πας σε ιδιωτικό, και οι γονεις σου ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΟΙ. Οτι ειναι να γινει θα γινει. Πρεπει να βαλεις προταιρεοτητες. Σχεση Φιλοι Σχολειο Οικογενοια Διαλεξε τι θα βαλεις πρωτο και τι τελευταιο. Βασικα μην ανχωνεσαι. Σκέψου ότι εσυ αυτη τη στιγμη έχεις τοσες επιλογες να διαλεξεις , είχες πολλές ασχολιες και ζεις μια ζωή που σου παρεχει πολλα. Σκέψου αυτα και σκεψου παράλληλα πως μια κοπελα στην ηλικια σου σε ενα αλλο μερος του κοσμ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι, δεν μου φαίνεται κάτι περίεργο.. :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Θυμάμαι θολές εικόνες από τη στιγμή που έκανα τα πρώτα μου βήματα. Ήμουν με τον ξάδερφό μου στην αυλή του σπιτιού των παππούδων μου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δικηγορο χρειαζεσαι....οι νομικες συμβουλες ειναι δωρεαν και θα σε καθοδηγησει σωστα. Διαβάστε περισσότερα...
Εσεις πως νομιζετε οτι θα τελειωσει αυτο το σεναριο η συγγραφεας που περιγραφει την ζωη της σε αυτο!
Απάντηση:
"Ο ερωτας με προδωσε, γιατι δεν αφησα τον εαυτο μου να ευτυχησει μες στον πονο μιας γεματης καρδιας.Η αγαπη με εγκατελειψε, γιατι δεν ειχα την υπομονη και την επιμονη να την χωρεσω στην καρδια μου." Συμληρωνοντας αυτα, θα ελεγα οτι το σεναριο τελειωνει με τη συγγραφεα να κανει την αγαπη χωρις ανταλλαγμα τροπο ζωης και με αυτο τον τροπο να γυρναει τη σελιδα που λες. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είναι οι γονείς τα «αφεντικά» στο σπίτι; Σε πολλές οικογένειες, όχι. Αρκετοί γονείς προτιμούν να είναι πρωτίστως «φίλοι» με τα παιδιά τους και δεν προσπαθούν να ελέγξουν τη συμπεριφορά τους. ΄Οπως αναφέρει Το Βήμα (28.02.2010), έχουν αφήσει στο περιθώριο το δημιουργικό παιχνίδι και αδιαφορούν για τη διατροφή των παιδιών, ακόμη και κατά την τρυφερή βρεφική ηλικία. Οι ειδικοί επιχειρούν να συμβουλέψουν τους νέους γονείς και προτείνουν τέσσερα βασικά βήματα τα οποία θα βοηθήσουν στην ψυχοσωματικ... Διαβάστε περισσότερα...
ποιες ειναι οι προυποθεσεις υιοθεσιας παιδιου;
Απάντηση:
πρεπει να εισαι κατο απο 40.να εχεισ αρκετο χορο για το παιδι(θα περασουν ειδικι) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
επισεις να εισαι καλα εσυ και η οικογενια σου! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
30 Φεβρουαρίου,του Αγίου Ποτέ.Οι γυναίκες έχουν γενέθλια,ονομαστικές γιορτές,ημέρα της γυναίκας,ημέρα της μητέρας,επετείους και ότι άλλο σκεφτούν.Ο άντρας δεν γιορτάζει τίποτα.Ισότητα κατα τα άλλα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τι να σου πω??? Θα σε γελασω...Ηρθες στον καταλληλο ανθρωπο! Διαβάστε περισσότερα...
ειμαστε παντρεμενοι με τον αντρα μου 3 μηνες. τι συγγενεια εχω εγω με την ξαδερφη του?
Απάντηση:
ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΣΑΡΚΑ ΜΙΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η ομοφυλοφιλία είναι μια συμπεριφορά που έχει γίνει αντικείμενο μεγάλης διαμάχης κατά τη διάρκεια σχεδόν όλου του περασμένου αιώνα έως και σήμερα. Ίσως γιατί -όπως κάθε αποκλίνουσα συμπεριφορά- έχει το στοιχείο του ξένου, του διαφορετικού, του "άλλου" που αυτόματα ταυτίζεται με την απειλή και τον κίνδυνο. Τα τελευταία χρόνια η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την φύση της ομοφυλοφιλίας. Γεννιόμαστε ομοφυλόφιλοι ή γινόμαστε; Προσωπικά δεν μπορώ να κατανοήσω τον λόγο που υπάρχει τόσο μ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 148 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.