Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Το αντίθετο πιστεύω.Μια γυναίκα που είναι ανεξάρτητη και είναι ικανή να διαζειρίζεται τη ζωή της δεν σπάει τόσο να νεύρα ένος άντρα όσο ν...
Απάντηση: Η ερωτική σχέση ειναι από μόνη της μιά ...νεροτσουλίθρα καί παρασέρνη καί τούς δύο σέ μιά σχέση,μέ ημερομηνία λήξης. Δέν θεωρώ οτι κάν...
Απάντηση: Ας απαντήσω κ εγω, ετσι για το γαμωτο :Ρ Μ αρέσει η γυναίκα να εχει στυλ. Να ξερει να ντύνεται κ να εχει αέρα. Αυτό θαυμάζω πιο πολύ σε ...
Απάντηση: Η κατάλληλη ηλικία θά ελεγα,είναι γιά αυτήν,οταν αισθάνεται ετοιμη νά αναλάβει τήν ευθύνη τής ζωής της καί τών υποχρεώσεων πού απορρέουν ...
Απάντηση: Πιάσε τάχαμου φιλική συζήτηση. Πες μια καλημέρα συστήσου καντης κοπλιμεντα ..με οριο παντα μην φανεις λιγουρης και πεφτουλας ...κ μην ζητ...
Απάντηση: Ξερεις οχι,μου την σπαει παρα πολυ, ειναι πολυ ενοχλητικο..ειτε το αγορι μου ειτε ο οποιοσδηποτε..ειναι πολυ εκνευριστικο για εμενα και δ...
Απάντηση: Μιλατε καθολου ή μπα?
Απάντηση: Υπάρχουν δύο είδη ρομαντισμού. Ο ρομαντισμός γενικά σαν ιδέα & ο ρομαντισμός ως προς ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Το πρώτο είδος έφυγε...
Απάντηση: Αυτό δείχνει ανασφάλεια και ανωριμότητα. Σκέψου μόνος σου πώς το κρίνει.
Απάντηση: Μηπως εννοεις "χ*νει"? αλλά κ παλι δεν καταλαβαινω τι να χ*νει... τσεκαρα στο Βικιλεξικο κ λεει " χυνω: προκαλώ τη ροή ...
 

Πόση σημασια έχει για έναν άντρα το "παρελθόν" μιας γυναικάς?

Δεν εχεις ακουσει για ερωτησεις του τυπου: "Με ποσους εχεις παει?" :Ρ

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kit

Μου εχει συμβει,δεν εχω ακουσει μονο,γι αυτο ρωταω...
σχολίασε η rolita  - 2011-11-12 21:32:23
χαχαχα! Επρεπε να του πεις: "που να κατσω τωρα να μετραω...¨" :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-12 21:37:33
Δεν έχει σημασία το πόσες σχέσεις έκανε,αλλά η ποιότητα των σχέσεων,πού δείχνει και τον χαρακτήρα.
σχολίασε ο skia  - 2011-11-13 11:29:12
Ναι αλλα το "ταμπλας" θα του ερχοτανε... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-13 12:13:15
Οχι ταμπλας δεν του ηρθε γιατι δεν ειναι μεγαλος ο αριθμος,αλλα η ερωτηση μου ειχε να κανει με το λογο που γινεται η ερωτηση.
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 12:45:25
Πιστευω οτι θελουν να ξερουν αν αυτο που εχουν μαζι σου ειναι κατι περαστικο η αν κρατας σχεσεις... Οπως ειπαν και οι αποκατω σιγουρα απο ζηλια αλλα και περιεργεια να δουν που βρισκονται στην... "καταταξη"... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-13 12:53:28
Μαλιστα και μια ερωτηση προς τον skia.Φυσικα εχει σημασια η ποιοτητα των σχεσεων,ομως το παρελθον ενος ανθρωπου το γνωριζει μονο ο ιδιος και αν ο ιδιος κρινει οτι δεν ειναι "αξιολογο" πιστευεις οτι θα ειναι ειλικρινης και ως προς τον αριθμο και ως προς την ποιοτητα που θα παρουσιασει?Θελω να πω στην ουσια δεν ειναι μια ακυρη ερωτηση?
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 13:04:14
εχει δικιο ο φιλος ο skia
σχολίασε ο makis108  - 2011-11-25 20:28:17
Εχω παρατηρησει πως οι αντρες χωριζονται κυριως σε δυο κατηγοριες.Στην πρωτη προσπαθουν να μαθουν τα παντα σχεδον με λεπτομεριες,στην δευτερη δεν ρωτανε απολυτως τιποτα.Αλλα απολυτως τιποτα.Νομιζω πως και οι δυο ακραιες αυτες συμπεριφορες οδηγουν στο ιδιο συμπερασμα.Ενας αντρας οταν ερωτευεται μια γυναικα,και καθως ειναι το δυνατο φυλο,θελει να αισθανεται πως στα ματια της ειναι μοναδικος,πως υπερ-εχει κατα καποιο τροπο απεναντι στο παρελθον της και φυσικα φοβαται πολυ τη συγκριση ειτε στο σεξουαλικο κομματι ειτε στο συναισθηματικο.Νομιζω πως φοβουνται πραγματικα τη συγκριση και πως τους δημιουργει ανασφαλεια η σκεψη οτι μια γυναικα εχει πολλες εμπειριες.Παρα το γεγονος οτι πολλοι δηλωνουν απελευθερωμενοι και μοντερνοι,κατα βαθος η κλασικη ερωτηση του στυλ Με ποσους εχεις προχωρησει,για εκεινους ειναι μια ερωτηση μεσα απο την οποια κανουν τους δικους τους υπολογισμους για να καταληξουν σε καποια δικα τους βαθια συμπερασματα.Η γνωμη μου ειναι πως ενας αντρας ο οποιος δειχνει υπερβολικη ενασχοληση με το παρελθον μιας γυναικας εχει εντονο προβλημα ανασφαλειας καθως αυτο ,(μια υγειη συναισθηματικα γυναικα)κανονικα,την προσβαλλει.Ισως επισης τελικα μια γυναικα να μην ειναι απαραιτητο να απαντησει σε μια τετοια ερωτηση η τουλαχιστον εχει καθε δικαιωμα να κρατησει και καποια πραγματα για τον εαυτο της και χωρις να αισθανεται ασχημα γιαυτο.Και φυσικα σε κανεναν μας δεν μας αρεσει να κανουμε τετοιες συζητησεις γιατι αυτοματα δημιουργειται ενα περιεργο κλιμα αγχους και ζηλιας!Επισης πιστευω πως παρα το γεγονος οτι βρισκομαστε στο 2012 σχεδον,δεν παει πολυς καιρος απο τοτε που η γυναικα επρεπε να ειναι θεωρητικα παρθενα μεχρι και το γαμο και τα ταμπου της κοινωνιας μας πολυ φοβαμαι πως ειναι βαθια ριζωμενα εστω και στο υποσυνειδητο μας.Εν ολιγοις,η προσωπικη μου γνωμη ειναι πως ναι μεν,αυτο ειναι υποκειμενικο αλλα σε γενικες γραμμες κανενας δεν θα χαιροταν στο ακουσμα ενος μεγαλου αριθμου.Καπου μεσα του ενας αντρας θελει διπλα του μια γυναικα αγνη στην οποια θα μαθουν καποια πραγματα και θα καθοδηγησουν εκεινοι οπως θελουν.Εννοειται ομως πως καμια γυναικα δεν πρεπει ουτε να ντρεπεται ουτε να νιωθει ασχημα για το παρελθον της.Αν καποιος τη σεβεται και την αποδεχεται ουσιαστικα,θα ειναι σε θεση να κρινει σωστα τον ανθρωπο που εχει απεναντι του και να σεβαστει τις επιλογες και οτι την εκανε να ειναι αυτη που ειναι σημερα.
εγω προσωπικα το ειχα ροτισει απο ζηλια...
για αλλους εχει για αλλους οχι.πιστευω αν τους πεις εναν λογικο αρι8μο θα ειναι καλυμενοι αν πεις πολυ λιγοτερο 8α νομιζουν πως αυτοι 8α στα μαθουν ολα οποτε μαλλον θα τους αρεσει κι αυτο.πιστευω αν πεις μεγαλο αριθμο τοτε σε περνανε για εξ ολης κ προολης(οχι ολοι βεβαια τονιζω).ή επισης για γυναικα που δεν μπορει να κρατησει σχεση κτλ.
βασικα ειναι απο τα τελευταια πραγματα τα οποια θα ρωτουσα αν και δεν νομιζω να ρωτησω γιατι το παρελθον αποτελει παρελθον οτι εγινε εγινε και δεν αλλαζει,οπτε διαγραφεις το παρελθον και ζεις με το παρον-μελλον.συμφωνεις Ρολιτα;

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zackfair

Δεν διαγραφεις ποτε το παρελθον,απλως το αφηνεις πισω σου.:) Στην τελικη το παρελθον ειναι αυτο που θα παρουσιασουμε εμεις,αληθεια-ψεμματα κανεις αλλος,εκτος απο εμας τους ιδιους,δεν μπορει να το γνωριζει..¨)
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 12:47:48
συμφωνω δεν το διαγραφεις απλα το αφηνεις πισω σου και οπως ειπα για μενα σημασια εχει το παρον-μελλον και οχι το παρελθον του.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-11-13 16:27:41
Σωστος,αλλα η αντρικη περιεργεια δημιουργειται εκει που δεν πρεπει.Κανει μια ερωτηση που θα τον χαλασει στανταρ η απαντηση..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 16:38:05
παλι θα συμφωνησω αλλα θα βαλλω σκοπο να μην ρωτησω ποτε. αναρωτιεμαι ποσο ενδιαφερον εχει το παρελθον ενος αντρα για μια γυναικα;
σχολίασε ο zackfair  - 2011-11-13 16:40:05
Πολυ μεγαλο..Αν εχει παει με δυο γυναικες και αν εχει παει με 102..εχει διαφορα οπως και να το κανουμε.Αν εχει απωθημενα,αν νιωθει οτι δεν ειναι καλυμμενος στο σεξουαλικο κομματι,αν ειναι αχορταγος.κτ.λ.
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 17:05:21
απαντησες στην αρχικη σου ερωτηση με αυτο που μου ειπες!
σχολίασε ο zackfair  - 2011-11-14 00:01:44
Εχει σημασια για τους αντρες το παρελθον,γιατι ειναι αυτοι που κερατωνουν πιο ευκολα διοτι κατι αλλο τους κατευθυνει και οχι η καρδια.Γι αυτο και ρωτησα για το παρελθον της γυναικας και οχι του αντρα ή γενικοτερα και για τα δυο φυλλα.Μια γυναικα για να απιστησει θα πρεπει να νιωσει ελξη και ερωτα.Ενας αντρας για να απιστησει αρκει να σηκωθει το μαγκουρακι του...
σχολίασε η rolita  - 2011-11-14 16:44:29
αν καια σκεφτομαστε ποιο πολυ με το κατω κεφαλι παρα με το πανω δεν νομιχω οτι αλλαζει κατι.απο την στιγμη που για την γυναικα(μεση) παιζει σημαντικο το παρελθον ενος αντρα το ιδιο θα ειναι και για τον (μεσο)αντρα!
σχολίασε ο zackfair  - 2011-11-15 00:51:05
Το παρελθόν μας και τού άνδρα και της γυναίκας,δείχνει το ποιόν μας κι όπως και να το κάνουμε,όλα μετράνε στην ζωή.
συμφωνω με την μαριζα! καποιοι ζηλευουν και ρωτανε καποιοι θελουν να ξερουν με ποια εχουν να κανουν.ποσο εμπειρη ειναι.και ποσο απειρη..κατι τετοιο!
Οι άντρες που κάθονται και ασχολούνται με το σεξουαλικό παρελθόν και γενικά με το παρελθόν μιας γυναίκας, έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση και ανασφάλεια. Ρε φίλε αφού η κοπέλα στο παρόν είναι ΜΑΖΙ ΣΟΥ, τι σε νοιάζει το παρελθόν? Ζήσε τη στιγμή. Δε μπορώ να καταλάβω, γιατί αρέσει στους ανθρώπους να γυρνάνε στο παρελθόν...χάνουν το παρόν έτσι. Αγόρια, εννοείται πως η κοπέλα σας έχει παρελθόν, όπως κ εσείς. Απλά σεβαστείτε το όπως θέλετε και εσείς να σεβαστούν το δικό σας.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η openminded

Δυο υποθετικοι διαλογοι: α)-Με ποσους εχεις παει κοριτσι μου? -Με 3 (ενω εχει παει με 3) -Ναι καλα,αποκλειεται... β)-Με ποσους εχεις παει κοριτσι μου? -Με 3 (ενω εχει παει με 15) -Ναι καλα,αποκλειεται... Και στις 2 περιπτωσεις λοιπον ειτε εχει παει με 3,ειτε με 15 δεν θα γινει πιστευτη και ο αντρας θα βγαλει τα δικα του συμπερασματα,οποτε για ποιο λογο γινεται η ερωτηση εξ αρχης?
σχολίασε η rolita  - 2011-11-13 13:14:23
Ειλικρινά δεν ξέρω. Μετά λένε ότι η δική μας ψυχή είναι άβυσσος.
σχολίασε η openminded  - 2011-11-13 13:26:48
E oσο να ναι θα εχει.Άλλο να εχει παει με 40 αντρες και αλλο με 5.Αλλο να εχει κανει σχεσεις και αλλο να εχει κανει πηδουλους της μιας βραδιας.Να εχει παρελθον μια γυναικα,οχι ομως να μαθεις μετα οτι ηταν πρωταγωνιστρια σε τσοντες.
Με ξενίζει λίγο αυτή η ερώτηση. Με ποιό δικαίωμα ο άντρας να σκαλίζει το παρελθόν της κοπέλας του. Αυτός δηλαδή ήτανε παρθένος και θέλει εξηγήσεις? Εγώ κατανοώ και καταλαβαίνω ένας νέος άνθρωπος που ερωτεύεται ,ολοκληρώνει την σχέση του όταν νοιώσει ότι αυτός ο άνθρωπος τον γεμίζει.Άν οι άνδρες χάνουν το λογαριασμό με πόσες πήγαν και μάλιστα το καυχόνται ,τότε για πέστε μου σας παρακαλώ γιατί να ενοχληθούν η και γιατί πιο σωστά να θέλουν να μάθουν αν η κοπέλα τι και πώς.Τώρα άν αυτός ζητά κάτι άλλο γιατί κι αυτός είναι το κάτι άλλο το κατανοώ και το επικροτώ.
παλια σιγουρα επαιζε πολυ σημαντικο ρολο το παρελθων της γυναικας σημερα δε νομιζω οτι υπαρχειπαρα μονο σε κατι κολλημενους οπως πχ ενας φιλοσ μου
Αν και θεωρω οτι τελικα δεν εχει σημασια το παρελθον μιασ γυναικαs,πιστευω οτι οι αντρεs το θεωρουν πολυ σημαντικο και πολλεs φορεs κολλανε μονο σ αυτο.
αν ενας αντρας εχει παει με πολλες θεωρειται μαγκας,ενω η γυναικα π.....βλακειες κατα την αποψη μου.φυσικα και πρεπει ο αντρας να εχει παει με ενα σεβαστο τουλαχιστον αριθμο γυναικων για να μην εχει αποθημενα.οχι πως και με 1000 να εχει παει θα εχει χορτασει.....αλλα ας το προσπερασουμε αυτο.απο την αλλη θεωρω πως στη γυναικα προκυπτουν απωθημενα αν εχει παει με ενα δυο.οποτε λεμε παντα τρεις και τελειωσε η υποθεση.αν οι συγκυριες και οι καταστασεις(ασχημοι χωρισμοι,ξεσπασματα κλπ)εχουν μεγαλωσει λιγο τον αριθμο δεν σε κανουν π...........αυτο θα πρεπε να καταλαβαινουν οι αντρες οι οποιοι φταινε και συνηθως εως παντα οταν ενα κοριτσακι απο την καψουρα του ξεφευγει λιγο.στο κατω κατω μια ζωη την εχουμε και μεχρι να γινεις μανουλα και να σιδερωνεις τα ρουχα του αντρα σου που εχει παει σιγουρα με πολλες... ας εχεις γλεντησει λιγο!
εχει κ παραεχει γιατι εσυ με ποσους εχεις παει οχι οτι ειναι κ κακο μεγαλο να κανεις την ζωη σου απλα λεω τι να πω εγω που πειγα μονο με εναν κ τι καταλαβα..........
Εγω προσωπικα ειμαι σε σχεση 1 χρονο και κατι ψιλα και το αγορι αυτο ειναι ο πρωτος μου.ωστοσο με πρωην μου-4- ειχα κανει τα γυρω γυρω.στις πανελλήνιες που εδινα τον μαιο το 12 τον επιασε κριση κ αρχισε να με λεει πουτανα και πως με σιχαινεται για το παρελθόν μου και μου μιλα απαισια κ κατα καιρους τον ξαναπιανει αυτο.μου εχει δημιουργήσει τρομερο προβλημα στην Ψυχολογία μου και το θέμα ειναι πως επειδή δινει αυτός φέτος μου λεει πως ό.τι λεει δεν το εννοει και ειναι απ την πιεση κ καθε φορα μ ζητα συγνωμη..πως μπορω να διορθωσω αυτο το θεμα εκτος απ το να τον χωρισω?του εχω εξηγήσει πως με κανει ν νιωθω..
Σχετικές ερωτήσεις
Ελαχιστα.....εγω πολυ συχνα το λεω στην κοπελια μου και εννοω ακριβως αυτο που λεω.Θελω λιγο χρονο για τον εαυτο μου,να ακουσω τη μουσικη...
Ολα οσα ειπώθηκαν πιό πάνω μέ βρίσκουν σύμφωνη..Σίγουρα οι γυναίκες,εχουν καί τίς δυό ιδιότητες μέσα τους,τόν τσαμπουκά αλλά καί τήν γλυκ...
Είναι θέμα γούστου..Εγώ ας πούμε σαν χαρακτήρες προτιμώ τις δυναμικές γυναίκες και με εκνευρίζουν αυτές που κλαίγονται και νιαουρίζουν! Α...
Ο αυθορμητισμός μας,οπως επίσης και οι ιδιόρυθμες εκφράσεις που δείχνουμε τα αληθινά συναισθήματά μας σε κάποιον που εχουμε σχέση μαζί το...
Αμφισβητείς τη χαρτορίχτρα; Ντροπή σου, τίποτα άλλο δεν έχω να σου πω... -.-
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Ερωτικές σχέσεις

η φραση θελω να μεινω λιγο μονος μου ποσα πραγματα μπορει να κρυβει??
Απάντηση:
Ελαχιστα.....εγω πολυ συχνα το λεω στην κοπελια μου και εννοω ακριβως αυτο που λεω.Θελω λιγο χρονο για τον εαυτο μου,να ακουσω τη μουσικη μου,να χαζεψω λιγο εξω απο το παραθυρο,να διαβασω ενα βιβλιο,να σκεφτω...Να απολαυσω μερικες στιγμες μονο με τον ευατο μου,ησυχα.... Βεβαια δεν ειμαστε ολοι ιδιοι,αλλος μπορει να εχει δευτερη ζωη,μπορει να εχει αλλη γκομενα ή να μενει μονος του για να κατακρεουργει τα σκυλια των γειτονων και να τα τρωει,ξερω γω... Οταν εισαι με καποιον ομως,πρεπει να εισα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ολα οσα ειπώθηκαν πιό πάνω μέ βρίσκουν σύμφωνη..Σίγουρα οι γυναίκες,εχουν καί τίς δυό ιδιότητες μέσα τους,τόν τσαμπουκά αλλά καί τήν γλυκύτητα,τίς οποίες ιδιότητες αυτές, εκφράζουν κατά περίπτωση,εκεί καί οπου ο αλλος θέλει νά τίς δεί. Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας!! Εσεις οι άντρες τι είδους γυναίκες προτιματε; βασικα οταν μια κοπελα ειναι 18-19 οπως εγω, προτιματε να ειναι δυναμικη γενικα, και έμπειρη στο κρεβάτι ή να ειναι ντροπαλουλα , εχοντας βεβαια να πει πράγματα και να ειν κ οριμη στη σκεψη απλα ν μην δειχνει οτι ξερει ή οντως ν μην ξερει πολλα απο σεξ;;
Απάντηση:
Είναι θέμα γούστου..Εγώ ας πούμε σαν χαρακτήρες προτιμώ τις δυναμικές γυναίκες και με εκνευρίζουν αυτές που κλαίγονται και νιαουρίζουν! Αντίθετα, ο κολλητός μου πιστεύει ότι το νάζι είναι το παν σε μια γυναίκα! Είναι το που θα πέσεις! Διαβάστε περισσότερα...
Συγγνώμη αλλά για σχέση ενός μήνα το αντρακο μου και τα αγάπη μου κλπ θεωρούνται υπερβολή ; ειναι πολυ δυνατό αυτό που έχουμε και μου βγαίνει αυθόρμητα πλέον και το ς αγαπω
Απάντηση:
Ο αυθορμητισμός μας,οπως επίσης και οι ιδιόρυθμες εκφράσεις που δείχνουμε τα αληθινά συναισθήματά μας σε κάποιον που εχουμε σχέση μαζί του,ασφαλώς και δεν είναι υπερβολή! Κάποιες φορές ομως αυτές οι εκφράσεις, ισως κουράσουν τον αλλον μέσα στην σχέση,οπότε θα αναγκασθεί(χωρίς μάλιστα και να στο πεί)να απομακρυνθεί απο κοντά σου,κάτι που μάλλον δεν θα το ηθελες φαντάζομαι! Θα σε συμβούλευα λοιπόν,να είσαι πιο διακριτική στις εκφράσεις σου μέχρι να γνωρίσεις καλύτερα το αγόρι σου. Διαβάστε περισσότερα...
θα παντρευτώ πλούσιο άντρα ή η χαρτορίχτρα της γειτονιάς ψεύδεται;
Απάντηση:
Αμφισβητείς τη χαρτορίχτρα; Ντροπή σου, τίποτα άλλο δεν έχω να σου πω... -.- Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το αντίθετο πιστεύω.Μια γυναίκα που είναι ανεξάρτητη και είναι ικανή να διαζειρίζεται τη ζωή της δεν σπάει τόσο να νεύρα ένος άντρα όσο να ναι. xD ;p Το διαπιστώνω μεγαλώνοντας αυτό. ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ να μην σνομπάρει τον άλλο κάνοντας τον να πιστεύει ότι είναι κατώτερος για τον x,y λόγο. Πχ) Ένας άντρας είναι οδηγός φορτηγού και μια κοπέλα είναι δικηγόρος.Δεν είναι ωραίο να θεωρεί ότι ο φίλος της κάνει υποδεέστερη δουλειά. :/(καμιά δουλειά δεν είναι υποδεέστερη) Δε λέω η μόρφωση είναι απαραίτη... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η ερωτική σχέση ειναι από μόνη της μιά ...νεροτσουλίθρα καί παρασέρνη καί τούς δύο σέ μιά σχέση,μέ ημερομηνία λήξης. Δέν θεωρώ οτι κάνει διάκριση,ανάμεσα στό ζευγάρι,διότι από μόνη της χάνεται μέσα στό χρόνο,ετσι τήν...πατάνε καί οι δυό,στό τέλος. Διαβάστε περισσότερα...
(Ερωτηση κυριως προς τα αγορια)
Απάντηση:
Ας απαντήσω κ εγω, ετσι για το γαμωτο :Ρ Μ αρέσει η γυναίκα να εχει στυλ. Να ξερει να ντύνεται κ να εχει αέρα. Αυτό θαυμάζω πιο πολύ σε μια γυναίκα. Μετά προσεχω μαλλιά- δέρμα- σώμα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η κατάλληλη ηλικία θά ελεγα,είναι γιά αυτήν,οταν αισθάνεται ετοιμη νά αναλάβει τήν ευθύνη τής ζωής της καί τών υποχρεώσεων πού απορρέουν απ αυτή. Αυτό συμβαίνει μαζί μέ τήν δυνατότητα της,νά μπορεί νά ξεκαθαρίζει τά συναισθήματα της καί τά συναισθήματα τού συνρόφου τής,κάτι πού τήν βοηθάει νά αποφασίζει μέ αποφασιστικό τρόπο γιά τήν ολοκλήρωση της σχέσης της. Διαβάστε περισσότερα...
ειμαι 19 χρονων και ειμαι φοιτητης. πηγαινω γυμναστηριο εδω και πολυ καιρο και υπαρχουν κοπελες που με κοιτανε. τι μπορω να κανω για να τις προσεγγυσω? υπαρχει τροπος ωστε να κανω κατασταση με περισσοτερες απο μια στο ιδιο γυμναστηριο? ειμαι απειρος και χρειαζομαι καθοδηγηση. επιπλεον οταν βγαινω εξω η οταν δω καποια οπουδηποτε που να μου αρεσει πολυ ι να κανω??
Απάντηση:
Πιάσε τάχαμου φιλική συζήτηση. Πες μια καλημέρα συστήσου καντης κοπλιμεντα ..με οριο παντα μην φανεις λιγουρης και πεφτουλας ...κ μην ζητήσεις απο την πρώτη μέρα ραντεβού σιγά σιγά ....συγκεντρωσου στην κοπέλα π θες "βαλτην στόχο " και μίλα της όταν την βλεπεις..ενα δυο κοπλιμεντα την φορά ειναι εντάξει ,.κ προσθεου να την κοιτάς στα μάτια ...οχι στο σώμα αν ειναι απο το γυμναστήριο.γτ μπορεί να σ θεωρήσει κατευθείαν λιγούρη και να σε αποριψει...ενω αν την πλησιάσεις ευγενικά ..τη... Διαβάστε περισσότερα...
σας αρεσει οταν σας πιανουν τα οπισθια?ειναι ευχάριστο?(οχι ο οποιοσδηποτε ,το αγορι σας)
Απάντηση:
Ξερεις οχι,μου την σπαει παρα πολυ, ειναι πολυ ενοχλητικο..ειτε το αγορι μου ειτε ο οποιοσδηποτε..ειναι πολυ εκνευριστικο για εμενα και δεν το αντεχω ΚΑΘΟΛΟΥ. Ε ρε μεγαλε,τωρα τι ερωτηση ειναι αυτη? Ξερεις κοπελα που να μην της αρεσει,ειδικα απο το αγορι της? :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μιλατε καθολου ή μπα? Διαβάστε περισσότερα...
Μπορείτε να απαντήσετε όσοι γνωρίζετε... Έχω κάνει διάφορες συζητήσεις με γυναίκες από 17 μέχρι 30 ότι δεν τους αρέσει ο ρομαντισμός ή κάποιο ρομαντικό τραγούδι.. γενικώς τα ρομαντικά πράγματα.. Δεν ξέρω αν διατύπωσα σώστα τις λεπτομέρειες.. Θα θελα να μου πείτε γιατί οι γυναίκες της δικής μας εποχής έχουν αλλάξει τόσο ώστε να μη συγκινούνται με τον ρομαντισμό & το βαθύ συναίσθημα;;
Απάντηση:
Υπάρχουν δύο είδη ρομαντισμού. Ο ρομαντισμός γενικά σαν ιδέα & ο ρομαντισμός ως προς ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Το πρώτο είδος έφυγε απ΄ την μόδα κάπου εκεί γύρω στον Μεσαίωνα. :p Αυτό που έμεινε είναι η (ανυπόστατη) "φήμη" ότι οι γυναίκες είναι πιο ρομαντικές. Σίγουρα, τότε ήταν λογικό η γυναίκα να περιμένει στο κάστρο τον πρίγκηπα του παραμυθιού & ο άντρας να είναι ο πολεμιστής "ο βάρβαρος". ;p Σήμερα που έχει αλλάξει η κοινωνία & οι ρόλοι των φύλων, τέ... Διαβάστε περισσότερα...
δηλαδη τη μια βδομαδα την κοιτω συχνα και ειμαι κοντα της και την αλλη σαν να μην υπαρχει.μια κρυο μια ζεστη δηλαδη..το καταλαβαινει οτι την γουσταρω ή πιστευει οτι παιζω μαζι της ??
Απάντηση:
Αυτό δείχνει ανασφάλεια και ανωριμότητα. Σκέψου μόνος σου πώς το κρίνει. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μηπως εννοεις "χ*νει"? αλλά κ παλι δεν καταλαβαινω τι να χ*νει... τσεκαρα στο Βικιλεξικο κ λεει " χυνω: προκαλώ τη ροή ενός υγρού από το δοχείο στο οποίο βρισκόταν προς τα κάτω... έχυσες τον καφέ πάνω στα ρούχα σου... " ε μαλλον ο ανδρας θα χ*νει τοτε που ξεκιναει να πινει καφε... :p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι βέβαια. Μόνο οι γυναίκες μπορούν να "βολέψουν" 2 άντρες... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όταν λες περιπέτειες; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αμάρτημα της απιστίας,λες και έχει υπογράψει συμβόλαιο αποκλειστικότητας ο ένας με τον άλλο και θα αθετηθεί κάποιος όρος.Πιο πιθανό είναι πάντως σε μικρότερη ηλικία ο άντρας να κοιτάζει και να ψάχνεται απο ότι η γυναίκα που έχει την αυταρέσκεια μέσα της και μια ζωή θέλει να επιβεβαιώνεται οτι είναι επιθυμητή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν έχω κάνει σχέση, οπότε εμένα δε με πιάνει. Για τις αταξίες, μπορώ να πω ότι ισχύει. Αλλά έχω ακούσει για τις γυναίκες, όπως λένε και οι από πάνω, πως χρησιμοποιούν πολλές περισσότερες λεπτομέρειες... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να έχει δυνατό χαρακτήρα, να μην κάνει π0υστιές, να έχει πάει στρατό, να έχει πάει στο νοσοκομείο λόγω τραυματισμού, να μην κλαίει, μόνο να δακρύζει, να είναι προστατευτικός με τους αδύναμους και να το έχει κάνει. Διαβάστε περισσότερα...
Θεωρείτε τα "καλά" παιδιά ιδανικά για σχέση; Σύμφωνα με ποια κριτήρια να είναι "καλά" ;
Απάντηση:
Ναι οκ,να είναι καλό παιδί αλλά όχι ξενέρωτος και χαζός :p Να έχει μυαλό και να ξέρει να συμπεριφέρεται σαν άντρας και όχι σαν 5χρονο.Να είναι σοβαρός εκεί που πρέπει και να μιλάει ωραία.Ακόμα να έχει μπέσα που λέμε και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί υπάρχουν και άντρες που συμπεριφέρονται χειρότερα απο γυναικούλες:p.Να έχει φίλοτιμο με λίγα λόγια...να μιλάει όμορφα και να συμπεριφέρεται όμορφια στις γυναίκες ^-^ Γιατί υπάρχουν παιδιά που φαινομενικά είναι "καλά"αλλά σκέφτονται... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν μας λες τι ακριβώς θέλεις όμως.. :ρ Λοιπόν, ο φίλος σου διάλεξε να είναι με αυτήν την κοπέλα και για να είναι μαζί της σημαίνει ότι περνάει καλά.. Μπορεί όπως λες να μην του αξίζει αλλά αυτός έχει μάλλον άλλη γνώμη.. Έχετε μια πολύ όμορφη σχέση αλλά μπορεί να είναι μόνο φιλική από μέρους του.. Θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τώρα κάποια κίνηση μιας και είναι σε σχέση.. Μπορείς να του δείξεις το ενδιαφέρον σου αλλά να μην τον διεκδικήσεις.. :) Διαβάστε περισσότερα...
Εσείς τι λέτε;
Απάντηση:
Δε συμφωνώ με αυτό που έγραψες.Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και ως τέτοια πρέπει να την εξετάζεις,μη γενικεύεις με πορίσματα που δεν ισχύουν για όλους.Κα΄τι αντίστοιχο μπορεί να κάνει και κάποιος άνδρας και να θεωρήσει λ.χ.την "εύκολη" ασόβαρη και τη "δύσκολη"ψηλομύτα,σνομπ και ψώνιο,τί θα πεί δηλ.αυτό,ότι έτσι είναι κιόλας?Οι σχέσεις είναι αλληλεπίδραση και στηρίζονται στη χημεία των χαρακτήρων,ό,τι λοιπόν δε μας ταιριάζει ας μην το κατηγορούμε. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα μαθεις να ξεχωρισεις τον ερωτα απο την αγαπη οταν το νιωσεις πραγματικα... προσωπικη μου γνωμη antonia92 δεν παιζει ρολο η ηλικια σε αυτα τα θεματα! ειναι απλα ποτε θα σου τυχει... ερωτας ειναι αυτο που ζεις στην αρχη... που δεν ξεκολλας τα ματια σου απο πανω του/της... ειναι και αυτο μ λεμε "ειμαι ερωτευμενος/η"....αγαπη ομως ειναι οταν αρχισεις να νοιαζεσαι τον αλλον, να εχεις βαθια συναισθηματα για αυτον... να μην μπορεις να ζησεις μακρια του, να θες να ξυπνας μαζι του, να θε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν ερεθίζουν όλες τις γυναίκες τα ίδια πράγματα.. Υπάρχουν βέβαια κάποια στάνταρ, όπως υπάρχουν και στους άντρες.. Εσύ να βρεις τι ερεθίζει εσένα, αυτό εχει σημασία..! Διαβάστε περισσότερα...
απο εμφανιση μεχρι και συμπεριφορα!
Απάντηση:
πιστευω η ελικρινεια ειναι το μεγαλυτερο προτερημα δηλαδη να μην κρυβεται πισω απο στατους στο φβ και να το παιζει καλη απλα να μην ειναι σκυλα οπως λεει και το παιδι απο πανω και κατι αλλο να μην φλιαριζει ειδικα με αυτην την τσιριχτη φωνη ποοο δεν αντεχεται αλλα να μην ειναι συνεχεια σε στιλ βρες κατι να πεις ναξερει να κραταει ζωντανη μια συζητηση πχ ειμαι σε ραντεβου να μην ειμαι αναγκασμενος να προσπαθω συνεχεια να βρω ενα θεμα να συζητησουμε για να μην βαρεθουμε αν βρω καποια που να βλε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να δεχτείς την απόρριψη και να μην προσπαθήσεις να φανείς άνετος ή ότι δεν σε πείραξε καθόλου.. Μην προσποιηθείς εννοώ.. Μπορείς να της πεις ότι την συμπαθείς πολύ και θα ήθελες να μιλάτε, να κρατήσετε επαφές χωρίς να υπάρχεικάτι ερωτικό μεταξύ σας..! :) Διαβάστε περισσότερα...
πος μπορω τα φιαξω με ενα κοριτσι που αγαπω
Απάντηση:
πηγαινε με αυτοπεποιθηση και πες της θελω να γινεις το κοριτσι μου Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εεε ενταξει...δεν μπορεις να πεις οτι υπαρχει κατι συγκεκρυμενο...θελω να πω ειναι κατι που σου βγαινει.αν μια γυναικα ξερει γενικα να μιλαει και δεν μιλαει ουτε συμπεριφερεται σαν νταλικερης θα μπορεις να φλερταρει πιστευω χωρις να γινει ροπμα... το θεμα ειναι να εισαι ειλικρινης σε αυτα που λες και στον τροπο που συμπεριφερεσαι.θα φαινεται στα ματια σου γενικα θα φαινεται και ο αλλος θα το εκτιμησει. να χαμογελας στον αλλο οταν σου αρεσει και σε κοιταει η οταν σου λεει κατι ωραιο.να μην ... Διαβάστε περισσότερα...
πριν μια 4 μερες χωρισα με την κοπελια μου που τα ειχαμε 3,5 μηνες, για μια εβδομαδα δεν μου μιλουσε ουτε σε κλησεις ουτε σε μηνυματα... μολις περασε η εβδομδα μου εστειλε μηνυμα στο κινητο οτι δεν θελει να ειμαστε μαζι γιατι δεν αισθανεται οπως παλια, για 4 μερες δεν της μιλησα καθολου, την πεμπτη μερα της εστειλα μηνυμα το οποιο ηταν σαν αποχαιρετισμος της σχεσης μας και απο την μερια μου. Δυστιχως επειδη παντα δοκιμαζω να κανω μια επανασυνδεση, 3 μερες μετα, κατα το απογευμα περιπου, της ...
Απάντηση:
μηπως εκανες τιποτα μαλακιες και εσυ? και εγω ετσι εκανα αλλα οχι σε σχεση βεβαια. το μετανιωσα πολυ αλλα μετα δεν μπορεις να αλλαξεις και πολλα δεν γυριζει ο αλλος πισω. αλλη εκδοχη ειναι οτι δεν σε γουσταρει αλλο.η ποτε δεν σε γουσταρε για αυτο ξεκολλα. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 31 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.