Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Δεν θα αποφασίσει ο άντρας σου για αυτό, αλλά το δικαστήριο! Αν δεν νιώθεις καλά πια σε αυτόν τον γάμο φύγε.. Αν μείνεις θα γίνουν χειρό...
Απάντηση: κ γτ να το κρατησεις κοπελα μ?? τι σημασια εχει αφου χωρισατε? δν μπορω να καταλαβω πως σκεφτεσαι...
Απάντηση: Στις 16 Σεπτεμβρίου και στις 29 Οκτωβρίου
Απάντηση: ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ.
Απάντηση: Τιποτα απο τα δυο! Τι τον θελουν τον γαμο αφου μετα απο 2-3 μηνες χωριζουν??? :Ρ
Απάντηση: διαφημιση του εαυτου σου κανεις?τ κανεις τωρα για να καταλαβουμε δλδ....
Απάντηση: laoura moip
Απάντηση: ΤΙ γουρούνι. Δεν φτάνει που του μαγείρευε η κοπέλα, την κατηγορούσε κιόλας. Τα φουσκώματα δημιουργούνται από την αδηφαγία κυρίως. Τρώει κ...
Απάντηση: οχι.
Απάντηση: Εξαρταται ,με αεροπλανο ξεκιναει απο 60 ευρω και με πλοιο ξεκιναει απο 38 ευρω
 

Πως θα αντιδρουσατε αν σας ελεγαν οτι ειστε υιοθετημενοι?

εξαρταται ,,σε ποια ηλικια να μου το ελεγαν?τωρα που ειμαι 25 η οταν ημουν 5 ας πουμε..?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η superstar

Τωρα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:33:38
θα τους πυροβολουσα!!..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 17:43:11
χαχαχα! Κι εγω κατι παρομοιο!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:44:01
ε ναι λογικο ειναι..ποιος θα αντεχε να ακουσει κατι τετοιο σε μια σχετικα μεγαλη ηλικια?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 17:45:40
μηπως υπερβαλλετε λιγο.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-10-02 17:46:52
Εγω σε οποιαδηποτε ηλικια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:47:20
Εγω θα τους πυροβολουσα επειδη δεν με αφηναν να ζησω ξεγνοιαστη και με φορτωσαν με αυτο το βαρος!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:51:30
τι λες βρε νικο?αν ερχονταν οι γονεις σου τωρα και σου ελεγαν "παιδι μου πρεπει να σου πουμε κατι,δεν εισαι δικο μας παιδι!τους πραγματικους σου γονεις δε τους γνωρισες ποτε!"δε θα φρικαρες?εγω παντως θα εφευγα απο το σπιτι επιτοπου..αν δε τους πυροβολουσα πρωτα..χαχα..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 17:53:12
Κι εγω!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:54:51
δες απο κατω.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-10-02 17:54:57
Παιδια το χουμε παρει συνηθεια το "δες απο πανω", "δες απο κατω"! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:56:38
Οχι και να τους πυροβολουσα,μαλλον θα τους αγαπουσα περισσοτερο γιατι μου φερθηκαν οπως λιγοι γονεις στα πραγματικα παιδια τους και θα τους εκτιμουσα ακομα περισσοτερο.Αν μου το ελεγαν στην εφηβεια,ισως αντιδρουσα σπασμωδικα,οχι ομως σε αυτη την ηλικια.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 18:09:39
Εγω παλι...
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:11:33
οχι βρε κοπελια,διαφωνω!σε αυτην την ηλικια θα με πειραζε πολυ περισσοτερο!!να ξερω οτι 25 ολοκληρα χροονια δυο ανθρωποι που υπποτιθεται οπως λες με αγαπουσαν με κοροιδευαν τοσα χρονια?αφου με αγαπουσαν γιατι δε μου ελεγαν την αληθεια?και ολα αυτα τα χρονια που πιστευα οτι οι τα τυχον αδερφια μου η τα ξαδερφια μου η οι θειοι μου η οι παππουδε μου δε μου ηταν τιποτα?οχι με τιποτα δε θα το δεχομουν ετσι απλα!!αν μου το ελεγαν σε ποιο μικρη ηλικια ιισως και να το δεχομουν πιο ευκολα..οσο για την εφηβεια το πιστευω οτι και εγω θα αντιδρουσα υπερβολικα αλλα πιο πολυ λογω ηλικιας..δε θα το συνειδητοποιουσα τοσο...σε αυτη την ηλικια σιγουρα θα με πειραζε ακομα πιο πολυ!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 18:27:53
Εχεις αδικο κατα την ταπεινη μου αποψη,γιατι πρωτον δεν το θεωρω κοροιδια.Δεν μπορεις να ξερεις ποσο δυσκολο ή ευκολο ειναι να πεις σε ενα παιδι σε τρυφερη ηλικια την αληθεια.Δεν μπορεις να λες οτι ξαδερφια-αδερφια κ.τ.λ δεν τους ειχες τιποτα,γιατι δεν μας κανει συγγενεις το dna,αλλα η σχεση που εχουμε(αν εχουμε)αναπτυξει.Εχω ξαδερφια που δεν εχω δει ποτε μου,ουτε αναπτυχθηκε ποτε η ξαδερφικη αγαπη και ο ενας ο παππους μου δεν μου μιλαγε για 17 χρονια.Αντιθετα ενας αλλος παππους (οχι εξ αιματος) με ειχε σαν παιδι του και τον φωναζα παππου.Απο εκει και περα ενας δικος μου ανθρωπος ειναι υιοθετημενος,ειναι 23 ετων και ακομα δεν γνωριζει τιποτα.Πηγαινε ρωτα την μητερα του ποσο ευκολο ή δυσκολο ηταν να του πει και αν θα του το πει.Οσο ηταν παιδακι δεν τολμαγε,οσο ηταν στην εφηβεια επισης και τωρα 23 ετων αντρας δεν βρισκει το κουραγιο φοβουμενη μην φυγει.Αυτος ο φοβος εμποδιζει απο την αληθεια και οχι η κοροιδεια.Ανθρωποι που ειναι διπλα μου τοσα χρονια δεν θεωρω οτι με κοροιδευουν.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 18:35:09
..τη κοροιδια δε τη συγχωρω ευκολα!πιστευω οτι καθε ανθρωπος εχει δικαιωμα να ξερει ολη την αληθεια για την ζωη του!!οπως και σε μια σχεση πολυ ευκολα μπορω αν συγχωρεσω καποιον που θα ερθει να μου πει οτι με απατησε παρα αν δε μου το πει ποτε και με κοροιδευει και με αφησει να πιστευω μια ζωη οτι μου ηταν πιστος..καπως ετσι το βλεπω και με μια μανα η εναν πατερα που αγαπαει το παιδι του και υποτιθεται ξερει καλα το παιδι του και προτιμα να του στερησει την αληθεια απο το να το χασει..οσο για αυτην την γυναικα που λες οτι δεν το λεει στον 23χρονο γιο της κακως δεν το ειχε πει τοσα χρονια και αυτο που λεει οτι φοβαται μηπως φυγει μου ακουγεται πολυ εγωιστικο..οπως και να χει ειχε το δικαιωμα να ξερει την αληθεια και οχι να την ξερουν ολοι οι αλλοι εκτος απο τον ιδιο...
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 18:57:49
εγω βασικα πιστευω οτι επειδη ποτε δε ξερεις τι οδηγησε καποιον να παρατησει τα παιδια του για παραδειγμα,θα ηθελα να ξερω την αληθεια για αυτους.δεν ειμαι κατα της υιοθεσιας αν και για μενα το ιδανικο ειναι οι αληθινοι σου γονεις να ειναι και σωστοι γονεις..ομως επειδη συμβαινουν και αυτα που ειπες θα ηθελα απλα να ξερωτην αληθεια!θα ειχα το δικαιωμα να ξερω την αληθεια!να ξερω ποιοι ειναι οι εξ αιματος γονεις μου,γιατι με παρατησαν γιατι δεν τους γνωρισα ποτε,τι σοι ανθρωποι ηταν,αν εχω κατι απο αυτους..και ολα αυτα τα ερωτηματα που ειναι πολυ λογικο να θελει ενας ανθρωπος να γνωριζει..το να μου κρυψει ομως καποιος την αληθεια το θεωρω μεγαλο λαθος!και αν με μεγαλωσε οπως λες σωστα και με αγαπουσε δε θα αλλαζε τιποτα για μενα αρκει να μου το ελεγε καποια στιγμη και να μη περιμενε να περασουν 25 χρονια..ουτε και να με αφηνε να το πιστευω μεχρι να πεθανω..!!εννοειται πως αν ηταν σωστοι γονεις δε θα αλλαζε κατι σε αυτα που θα ενιωθα για αυτους αλλα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 18:57:58
θα επρεπε να ξερω την ΑΛΗΘΕΙΑ!!τελος..χαχα..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 19:08:32
what the f
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 19:09:57
πως γραφεις μονο αγγλικα ρε νικο?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 19:20:14
Η αποψη σου ειναι αυτη Σισσυ και σεβαστη,εγω ομως σαν Ρολιτα τα βλεπω αλλιως τα πραγματα.Απο την στιγμη που δεν το εχεις βιωσει ομως,κρατα κια μια "πισινη" γιατι δεν μπορεις να ξερεις τι ειναι σωστο και τι λαθος σε μια τετοια δεδομενη περιπτωση.Δεν μπορεις να ξερεις τι θα εκανες στη θεση αυτης της γυναικας και δεν σου εχει τεθει ποτε τετοιου ειδους διλημμα.Απο την αλλη δεν θα μπορουσα να συγκρινω την αληθεια της απιστιας με την αληθεια της υιοθεσιας.Η πρωτη γινεται γιατι ΔΕΝ υπαρχει αγαπη και η δευτερη γιατι υπαρχει αγαπη.Μην τα ομαδοποιουμε.Οπως και να χει εγω ανθρωπους που σταθηκαν διπλα μου,με μεγαλωσαν ,αφιερωσαν χρονο,χρημα κ.τ.λ για μενα,θα τους συγχωρησω αυτη τους την κοροιδια οπως λες και θα τους δωσω κι ενα ελαφρυντικο,οτι αυτο που εκαναν το εκαναν απο φοβο και απο αγνη-καθαρη αγαπη.Δεν θα τους σταυρωσω...εξαλλου ποια ειμαι εγω(που αν δεν υπηρχαν μπορει να ημουν σε κανα ορφανοτροφειο και να κοιμαμαι στα παγκακια) που θα τους κρινω?Αποψη μου ετσι?Μπορει να μην ειναι η σωστη.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 19:30:13
Γραφει και παταει το εντερ μετα και δημοσιευση!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:32:19
ναι ρε κοπελια συμφωνω σε αυτο που λες ουτε και εγω θα τους σταυρωνα ουτε θα τους διεγραφα απο τη ζωη μου αν οντως ηταν σωστοι γονεις και τους αγαπουσα..αλλα σιγουρα θα μου στοιχιζε πολυ αυτο το ψεμα και σιγουρα θα χρειαζομουν αρκετο καιρο για να το ξεπερασω και να τους το συγχωρησω..οσο για αυτο με την απιστια δε τα θεωρω ασχετα και καποιος που σε αγαπαει μπορει να σε απατησει αλλα αν σε αγαπαει πραγματικα θα βρει και το θαρρος και το κουραγιο και θα ερθει να στο πει!αυτο πιστευω οτι πρεπει να κανουν και γονεις που αγαπουν τα παιδια τους!οπως λες εχουμε διαφορετικη αποψη η μαλλον ιδια αποψη εχουμε απλως την εκφραζουμε διαφορετικα..αυτο διαπιστωσα τωρα..χαχα..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 19:42:22
Αλλα νταλα να αγαπιομαστε!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:45:25
"αλλα νταλλα της παρασκευης το γαλα"ετσι το ξερω εγω,,χαχα..κιττακυ καλα που μου ειπες για το κολπο του νικου γιατι αυτος το κραταει μονο για την παρτη του!χχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 19:50:33
:(
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 19:51:17
Ναι, ειμαι ο κρυφος ρεπορτερ! Ολα τα μαθαινω και ολα τα διαδιδω! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:54:38
whats up nikos?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 19:54:53
Βρε εσείς ηρεμήστε. Και τι που σας λένε ότι είσαστε υιοθετημένοι? Αλλάζει κάτι? Μήπως θα τους λέγατε θέλω να γνωρίσω και τους "αληθινούς γονείς μου"? Ουσιαστικά αυτοί είναι οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ σας γονείς αφού αυτοί είναι που σας μεγάλωσαν και σας έδωσαν ότι είχατε ανάγκη. Είναι δυνατόν να καλείς μητέρα αυτή που σε παράτησε? Ή τον πατέρα που ούτε καν νοιάστηκε? Ακους εκει θα τους πυροβολούσα...ίσα ίσα με το μυαλό που υποτίθεται ότι έχετε θα έπρεπε να τους καταλάβετε...για αυτό και το λένε ότι είναι υιοθετημένοι. Δεν χωράνε ονόματα εδώ και κανόνες. Μάνα δεν είναι αυτή που σε γεννάει αλλά αυτή που σε μεγαλώνει! Αυτή που θα κάτσει και θα ξαγρυπνήσει δίπλα σου για να σε μεγαλώσει. Αυτή που ασχολείται μαζι σου και ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ μαζί σου. Και για να μην έχουμε καμια παρεξήγηση και μου πείτε ότι μπορει να μην φταινε και θέλουμε να τους βρούμε (τους βιολογικους γονεις) θα έρχονταν οι ίδιοι να σας βρουν, ΑΝ πραγματικα νοιάζονταν.
σχολίασε η darknessvictim  - 2011-10-02 19:56:12
Εγω για αλλο λογο θα τους πυροβολουσα, αλλα τελος παντων...!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:58:12
holy crap
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 19:58:15
Εγω να ρωτησου τωρα τι ειναι τουτο η να το αφησω να περασει? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:59:17
ποιο
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 20:03:41
Το σχολιο του Νικου!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:06:51
συμφωνω με τον darknessvictim αλλα δεν ξερω πως θα αντιδρουσα για το οτι μου κρυψαν την αλειθια!
σχολίασε ο miltos10  - 2011-10-02 20:08:41
Εγώ είχα μια τέτοια συζήτηση με την μανα μου. Καταλήξαμε και οι δύο να συμφωνούμε ότι Μάνα είναι αυτή που ξενυχτάει, ξεσκατίζει, ψάχνει απεγνωσμένα για εφημερευον νοσοκομειο, σε αγκαλιάζει, σε ταίζει, σου δίνει Αγάπη, που Πονάει για σένα. Η βιολογική πόνεσε μόνο στη γέννα και να πάει να γ*****ί στη τελική.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 20:15:55
εγω επειδη βλεπω πολυ παμε πακετο..χαχα..σε πληροφορω υπαρχουν πολλα παιδια που καταδικαζουν τους γονεις τους πριν τους γνωρισουν ειτε γιατι δεν τους ειχε πει κανεις την αληθεια για αυτους ειτε γιατι νομιζαν οτι τα ειχαν εγκαταλειψει και επειδη ποτε δε ξερεις τι μπορει να οδηγησει εναν γονιο να παρατησει το παιδι του καλο ειναι να μαθαινεις πρωτα την αληθεια πριν τους καταδικασεις..πολλα παιδια τους τα επαιρναν με το ετσι θελω οι δικοι τους γονεις..πολλοι γονεις χανουν τα ιχνη των παιδιων τους αλλα δε παυουν ποτε να τα αναζητουν..πολλοι γονεις ηταν σε ανηλικη ηλικια η πολυ φτωχοι και αναγκαζονταν να τα δωσουν για να εχουν μια καλυτερη ζωη απο την δικη τους..εννοειται πως υπαρχουν και εξαιρεσεις βιολογικων γονιων που οντως δεν αξιζουν να λεγονται γονεις και εννοειται πως υπαρχουν θετοι γονεις που μεγαλωνουν τα παιδια τους πολυ καλυτερα και πολυ πιο σωστα απο τους αληθινους αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με το αν πρεπει η οχι να ξερουν την αληθεια τα παιδια τους!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 20:16:38
αυτο που απαντησα παει στο σχολιο της darknessvictim γιατι ειδα οτι γινατε πολλοι..χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 20:18:34
εγω θα πυροβολλα,κρεμαζα ήκατι παρομοιο!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:19:21
"...ξεσκατισει.." Ελιωσα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:21:06
Οταν μιλαω εγω για εκτρωσεις σε συγκεκριμενες περιπτωσεις,με λετε κακια...Οχι αγαπη μου,αν δεν μπορει να με ζησει,να μη με γεννησει καν.Δεν με ενδιαφερει τι την οδηγησε να κανει το εγκλημα,αλλα οτι το εκανε.Φυσικα θα τη συγχωρησω,δεν θα την δικασω,δεν ειμαι αναμαρτητη,αλλα δεν τη θελω στη ζωη μου και αυτο ειναι η δικια μου επιλογη κατ επεκταση.Εκανε τις επιλογες της κι εγω θα κανω τις δικες μου.Η δραση εχει και αντιδραση.Εδω η κολαση,εδω ο παραδεισος,εδω και η τιμωρια.Η καλη μου η μανουλα ομως που με μεγαλωσε θα εχει το ακατολογιστο απο μενα.Αυτο παει σε Σενα Σισσυ...ΠΕΘ ΚΙ ΕΘΥ ΘΙΘΥΥ..:p:p
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:23:47
να ξεσκατισει ?τι ενοεις?
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:27:33
Καπου απο πανω το διαβασα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:30:16
χεχεχε..αυτή η λέξη πάντα αφήνει εντυπώσεις..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 20:32:32
χαχαχαχαχαχα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:33:46
δεν ειναι εγκλημα να σου στερησω τελειως τη ζωη και ειναι εγκλημα να σου χαρισω το μεγαλυτερο δωρο που ειναι η ζωη αλλα να σε παρατησω η να σε δωσω καπου αλλου ωστε να ζησεις καλυτερα?οχι ρε κοπελια σε αυτο διαφωνω καθετα!!κανενα απο τα δυο δεν ειναι σωστο σιγουρα αλλα δε θα καταδικαζα ανθρωπους που δε γνωρισα ποτε και δεν ηξερα για ποιο λογο με εγκατελειψαν!αλλα το θεμα μας δεν ειναι αυτο το θεμα ειναι αν ειναι σωστο η οχι να σου κρυβει καποιος την αληθεια σχετικα με τη ζωη σου,τις ριζες σου με το ποιοι τελοσπαντων ηταν αυτοι οι ανθρωποι που σου εδωσαν η ζωη!απο εκει και περα το κατα ποσο θα τους αγαπουσα η οχι και το κατα ποσο θα τους θεωρουσα γονεις μου ειναι αλλο θεμα..εννοειται πως αυτοι που σε μεγαλωνουν και σε ξεσκατιζουν οπως η ειπε και η openmind ειναι οι πραγμματικοι γονεις αλλα σκεψου οτι αν δεν υπηρχαν και οι βιολογικοι σου γονεις να σου δωσουν τη ζωη δε θα σε ξεσκατιζαν τωρα οι θετοι γονεις σου..δε ξερω αν καταλαβαινεις τι θελω να πω..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 20:37:03
ναι...
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:40:30
Καταλαβαινω,αλλα με αυτο χανεις το νοημα.Τι σημασια εχει ποιες ειναι οι ριζες σου?Αν μαθαινες οτι ο πατερας σου π.χ ηταν βιαστης και εγκληματιας και αφησε εγκυο τη μανα σου που ηταν πρεζονι,θα αλλαζε κατι στη συνειδηση σου για τις ριζες σου? Και ναι προτιμω να με δολοφονουσε πριν αναπνευσω καν που δεν θα με ενδιεφερε και οσο ημουν στην κοιλια της,παρα να γεννηθω και να μην εχω την τυχη να με υιοθετησουν και να μεγαλωσω σε ενα ορφανοτροφειο χωρις αγαπη,χωρις γονεις,χωρις ζωη.Ποιο δωρο ζωης εχουν παιδια που βιωνουν κακουχιες,ξυλοδαρμους,μισος και συναφι?Δεν ειναι ολα τυχερα.Αποψη μου ετσι?
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:41:07
Και γω είμαι ΚΑΤΑ της έκτρωσης. Μάγκες τα προφυλακτικά δεν εφευρέθηκαν χτες. Είναι πιο φτηνά από την άμβλωση + παρεχουν προστασία από ασθένειες. Γι αυτό πάντα να έχουμε ένα πάνω μας. Είμασυε ανεξάρτητες ρε, θα περιμένουμε από τον άλλον να αποφασίσει αν θέλει να πάει στο περίπτερο; ------------ Εκτός θέματος είμαι πάλι.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 20:43:52
ποιος!εγω?
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:43:53
Κι εγω ημουν κατα της εκτρωσης μεχρι που μου χτυπησε την πορτα εμμεσα...Οταν σας χτυπησει την πορτα(που ευχομαι να μην συμβει ποτε) αποφασιστε τοτε πως θα το χειριστειτε,οχι στην θεωρια αυτη τη φορα,αλλα στην πραξη..(Εκτος θεματος κι εγω)...
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 20:51:47
εννοειται υπαρχουν και εξαιρεσεις και δεν ν ειναι και λιγες..αλλα αυτο δε πρεπει να μας κανει να ειμαστε απολυτοι..και να λεμε οτι γονεις ειναι μονο αυτοι που σε μεγαλωνουν και οτι ολοι οσοι εγκαταλειπουν τα παιδια τους δεν ειναι αξιοι να λεγονται γονεις..γιατι γονεις ειναι και οι δυο και αυτοι που σε μεγαλωνουν και αυτοι που σε φερνουν συτη ζωη ααλλα οι συνθηκες της ζωης τα εφεραν ετσι ωστε να μη μπορεσουν τελικα να σε μεγαλωσουν οι ιδιοι!δε πρεπει να τα ισοπεδωνουμε και ολα!και ο πατερας μου οταν ηταν πολυ μικρος εκανε ενα παιδι αλλα επειδη οι γονεις του δεν το ηθελαν αναγκαστηκε να το δωσει και να μεγαλωσει μεσα στο ορφανοτροφειο για 15 ολοκληρα χρονια!!εγω ομως ξερω ποσο τον βασανιζε ολα αυτα τα χρονια το γεγονος οτι εχασε 15 ολοκληρα χρονια μακρια απο το παιδι του και ποσο του στοιχισε που αναγκαστηκε να το "εγκαταλειψει"!ομως σημερα σε πληροφορω εχουν την καλυτερη σχεση και εχουν καταφερει να καλυψουν και με το παραπανω αυτα τα κενα!!αν ομως καποιος τον ιυοθετουσε
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:00:43
πολλα λογια:P βαριεται να τα διαβασει κανεις!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:03:25
Οκ.Ερωτηση:Μια γυναικα μενει εγκυος και γενναει ενα παιδι.Το δινει και η τυχη τα φερνει ετσι και δεν ξανακανει ποτε παιδι.Μια αλλη γυναικα δεν καταφερει να βιωσει την εγκυμοσυνη και να κυοφορησει,αλλα υιοθετησε ενα παιδακι και το εφτασε 40 ετων.Ποια απο τις δυο εγινε μητερα και δικαιουται τον τιτλο ΜΑΝΑ??
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:03:31
τον ιυοθετουσε για παραδειγμα και δε ο πατερας μου εχανε τα ιχνη του και οι θετοι γονεις δε του αποκαλυπταν ποτε την αληθεια καταρχην πρωτα απο ολα ο πατερας μου θα ειχε πεθανει τωρα απο το μαραζι!!εγω δε θα ειχα γνωρισει ποτε τον αδερφο μου!!και ο αδερφος μου δε θα γνωριζε ποτε τον πατερα του που ειναι και ιδιοι!!τοσο σε χαρακτηρα οσο και σε εμαφανιση!!!γι αυτο θεωρω οτι κανενας δεν εχει το δικαιωμα να μας στερει τετοιες αληθειες!!και στη τελικη ειτε το θελουμε ειτε οχι ολοι ειμαστε παιδια των γονιων μας!!!μεσα μας κυλαει το αιμα τους ,εχουμε τα γονιδια τους και πολλες φορες μοιαζουμε πολυ σε αυτους ειτε εμφανησιακα ειτε στο χαρακτηρα!εμενα προσωπικα η μητερα μου για παραδειγμα καταλαβαινε τι εχω πριν καν της το πω γιατι ειχε το ενστικτο της μανας!δε νομιζω με μια ξενη να συνεβαινε το ιδιο οσο και αν με αγαπουσε!!και δε θα ηθελα να φανταστω ποτε στη ζωη μου οτι καποιος θα ,μου στερουσε αυτο το δικαιωμα!!το να γνωριζω την αληθινη μου μητερα ειτε μου αρεσε αυτη η αληθεια ειτε οχι !
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:04:03
πωωω δε βαρεθηκατε?πραγματικα ομως.δεν εχω καν το κουραγιο να τα διαβασω ολα αυτα :Ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 21:04:15
μαρεσει που συνεχιζεται!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:05:28
Αυτό το ένστικτο είναι εμπειρικό. Το έχει γιατι ζήσατε μαζί. όχι γιατι σε έβγαλε από τα σπλάχνα της.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 21:07:58
μαζεψου!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:09:56
χαχαχα! Γιατι πρωτη φορα συμβαινει κατι τετοιο? Που να δεις φαση οταν βριζονται κιολας! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:12:55
Σωστα συμφωνω με οπεν.Οπως καταλαβαινω την κολλητη μου ποτε δεν ειναι καλα,επειδη ειμαστε χρονια φιλες,ετσι και μια μανα.Καθαρα απο εμπειρια,η ξενη γυναικα εφοσον δεν θα σε ειχε ζησει,δεν θα μπορουσε να σε ξερει,επειδη απλα φερετε το ιδιο dna.,αλλα εγω δεν θα συγχωρουσα οποια γυναικα με εδινε για υιοθεσια επειδη ας πουμε δεν θελανε οι γονεις.Για αλλα και για αλλα εκαναν επανασταση τα παιδια τοτε,κλεβοντουσαν τοτε τα ζευγαρια και παταγανε ποδι σε γονεις,αλλα για το παιδι δεν θα μπορουσαν να πατησουν ποδι?Τελος παντων ,μεγαλη κουβεντα και ο καθενας εχει τις αποψεις του και εχει και ενδιαφερον βεβαια ομολογω,αλλα λεω να παω σε καμια αλλη ερωτηση,το εξαντλησα αυτο το θεμα χαχαχαχχα..:P
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:14:57
ΝΑ ΜΗΝ ΝΕΥΡΙΑΣΩ ΤΩΡΑ!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:15:02
αυτο το ενσικτο το ειχε απο τοτε ποου γεννηθηκα σε πληροφορω!και οχι μονο με εμενα αλλα με ολα της τα παιδια!!ο αδερφοος μου οταν 6-7 χρονων ειχε βαρια μορφη πνευμονιας και τον ειχαμε παει σε ολους τους παιδιατρους και ολοι ελεγαν οτι ειναι μια απλη ιωση και του εδιναν σιροπια!!ενα βραδυ η μητερα μου σηκωθηκε 2 ωρα τη νυχτα και ξυπνησε τον ποατερα μου και του ειπα σηκω να παμε το παιδι στο νοσοκομειο τωρα!!τσι χωρις κανβενα λογο,ο αδερφος μου κοιμοταν εκεινη την ωρα!ακομα το θυμαμαι και ανατριχιαζω!!ο πατερας μου της ελεγε κατσε να ξημερωσει και βλεπουμε ο!ομως αυτη επεμενε!τελικα τον πηγααν και οταν τον πηγαν τους ειπαν οι γιατροι οτι το παιδι δε θα ξυπνουσε το πρωι αν δεν το φερνατε!τα πνευμονια του ηταν γεματα υγρο και θα εσκαγε αν αμεσα δεν εκαναν κατι!!αυτο εγω δε το λεω καθολου τυχαιο !!και δε πιστευω οτι οποιαδηποτε θετη μητερα θα διαισθανοταν κατι τετοιο οσο και αν το αγαπουσε!! τα βιολογικα μας παιδια ειναι ενα κομματι του εαυτου μας οτι και να λεμε τωρα!!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:21:51
Τωρα αν σου πω οτι το ιδιο εκανε και η θετη μητερα του 23χρονου παιδιου που σου ειπα πριν,τι θα μου απαντησεις?
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:23:38
Εσυ μωρη τρελη γιατι να νευριασεις?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:24:35
το ενσικτο με την κολλητη σου που λες ρολιτα δεν εχει καμια σχεση με το ενστικτο της μανας!!μη συγκρινουμε αντιθετα πραγματα!!!και δε νομιζω οτι εκανε το ιδιο και η μανα του 23χρονου..μπορει να αγαπησει πολυ ενα παιδι μια θετη μητερα δεν αντιλεγω σε αυτο αλλα δε πιτευω οιτι μπορει να αγαπησει καποιος περισσοτερο ενα ξεενο ποαιδι απο οτι το δικο του!!αν αυτη η γυναικα που λες ειχε και δικα της παιδια τοτε θελω να δω τι αγαπη θα του ειχε και αν το ξεχωριζε καθολου απο τα υπολοιπα!!και ξερω πολλα παραδειγματα γονιων ποου δε μπορουσαν να κανουν παιδια και ιοθετησαν και οταν καποια στιγμη καταφεραν να γεννησουν δικο τους παιδι το ειχαν σε πολυ διαφορετικη μοιρα απο το ιυοθετημενο!1σιγουρα ααν δεν εχεις καθολου παιδια το ιυοθετημενο το αγαπας πιο πολυ γιατι δεν υπαρχει μετρο συγκρισης!!κανενας ομως δε πιστευω να μπορει να αγαπησει περισσοτερο το ιυοθετημενο του απο το βιολογικο του παιδι!!και αυτο ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι μια αληθεια!!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:32:07
το μαζεψου που πηγαινε μικρη αναστασια?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:33:12
Ποια Αναστασια?Υπαρχει και Αναστασια στο διαλογο?Δεν την ειδα.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:34:35
Οχι Σισσυ,στα δικα μου παραδειγματα,γονεις που υιοθετησαν και εκαναν παιδια,θεωρουσαν το υιοθετημενο το γουρι τους και το αγαπουσαν περισσοτερο.Ισως ειχες άλλα παραδειγματα εσυ.Τα δικα μου ειναι υελειως διαφορετικα γι αυτο και εχω σχηματισει αλλη αποψη.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:36:28
ποια η γνώμη σου για τις παρένθετες μητέρες?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 21:36:45
στη κυρια openminded! και συ βρε rolita μου φαινεται γκαβω εισαι!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:39:32
μωρέ τι είσι συ?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 21:40:35
12 χρονων..αν σου λυνει την απορια.Εχεις δικιο βρε Αναστασια,τωρα εβαλα τα γυαλια μου και σε προσεξα,συγνωμη και παλι.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:41:44
λυκος χαχαχα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:41:46
χαχαχα! Η κολλητη μου! Με μεγαλη δοση τρελας οπως κι εγω! Μην την παρεξηγειτε, ετσι μιλαει!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:42:24
Αμ δεν είναι έτσι η τρέλα..Αυτό που μας παρουσιάζει εδώ είναι...ΟΥΓΚ
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 21:43:56
στραβοκοκοτα!,ελεγα τη γιαγια μου μεχρι τωρα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:44:44
Ετσι μιλανε εδω στα χωρια της Ηπειρου! Εγω ευτυχως μενω πολη...
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:45:27
Αφου στο επετρεπε δεν φταις εσυ,αλλα η γιαγια.Αυτη η νεολερα μας,εε συγνωμη η νεολαια μας.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 21:46:23
σε ποιον παει η ερωτηση οπενμαιντιν γιατι εχει κουραστει ο εγκεφαλος ..σε εμενα?και που κολλανε οι παρενθετες μητερες και τι σχεση εχουν με τις βιολογικες και με τις θετες μητερες?καταρχην εγω δεν ειπα πουθενα οτι ειμαι κατα των θετων γονιων ουτε οτι θεωρω οτι δεν αγαπανε τα παιδια τους!!αλλα δε μπορω να δεχθω οτι μπορουν να τα αγαπησουν οσο τα βιολογικα τους!και μαλλον αυτες που θα ξερεις εσυ ρολιτα θα ειναι εξαιρεσεις στον κανονα!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:46:44
χαχαχα! Η νεολερα μας! Οχι ειναι καλο κοριτσι η Αναστασια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:48:36
Η παρένθετη μητέρα είναι αυτή που γεννάει, άρα η βιολογική. Πιστεύεις ότι αυτό της δίνει το ένστικτο για ένα παιδί που πληρώθηκε για να το φέρει στο κόσμο?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 21:48:41
καταρχας κατι τετοια στα χωρια τα περνουμαι για αστειο!:(
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:50:07
Δεν καταλαβαινουν τετοια αστεια εδω! Γι αυτο σου λεω να τα λες μονο σε εμενα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:56:24
δηλαδη αν εγω βαλω τον καρπο και φυτεψω ενα δεντρο στη γλαστρα σου δημαινει οτι ειναι και δικο σου?.επειδη η γλαστρα ειναι δικια σου?δε καταλαβαινω τι θες να πεις..η παρενθετη μητερα δεν θεωρειται καν μητερα ουτε τον καρπο βαζει ουτε μεγαλωνει το παδι..απλως το γενναει και το δινει!1κκαι ξαναλεω οτι εγω δεν ειπα πουθενα οτι ολες οι βιολογικες μητερες ειναι καλες ουτε οτι οι θετοι γονεις δεν αγαπουν τα παιδια τους!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 21:58:45
άυμφωνα με τη δικη σου λογικη η παρενθετη ειναι αυτή που έχει το σουπερ ντουπερ ένστικτο για το παιδί και όχι αυτή που τελικά θα το πάρει σπίτι της.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:00:46
αχ τι να κανουμε εμεις τεριαζουμε!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:12:27
αυτο καταλαβες οτι λεω τοση ωρα?οτι η βιολογικη μητερα που γενναει και δινει το παιδι ειναι καλυτερη απο αυτην που το μεγαλωνει?τοτε μαλλον πρεπει να γινεις λιγο πιο οπενμαιντιντ γιατι εγω δεν ειπα που θενα κατι τετοιο!και επειδη βαριεμαι να ξαναεξηγω εσυ με τη δικη σου λογικη η μανα που μεγαλωνει το παιδι αξιζει μονο να λεγεται μανα ενω αυτη που γενναει το παιδι αλλα οι καταστασεις την αναγκαζουν να το εγκαταλειψει δεν θεωρειται μανα ουτε εχει το δικαιωμα εστω και αργα να γνωρισει η να ζησει καποες στιγμες κοντα στο παιδι της?και εννοειται οοτι πουθενα δε συγκρινα μια μανα που απλα γενναει και εγκαταλειπει το παιδι της με μια μανα που το μεγαλωνει και το φροντιζει!εγω αυτο που ειπα ειναι οτι η βιολογικη μανα που μεγαλωνει και γενναει το παιδι εχει το σουπεντουπερ ενστικτο που λες σε σχεση με αυτην που απλα το μεγαλωνει!αλλα και οι δυο μπορουν να το αγαπησουν!
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 22:12:28
αυτη εδω εχει κολλησει με την βιολογικη μητερα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:14:18
αναστασια δε πας να παιξεις με τις κουκλες σου ?
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 22:15:56
ρε αναστασια παντου χωνεις τη μυτη σου να πεταξεις την πιπα σου οτι ακυρο σου ερθει.δε βαρεθηκες?
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 22:16:23
αφού και εσύ είσαι απόλυτη σε αυτό που λες, γιατί μπριζώνεις. η μάνα αν αναγκάστικε όπως λες να το δ΄λωσει, θα μπορούσε να το δώσει σε κα΄ποιο συγγενή. Αλλά όχι το θεωρούν τόσο βάρος που δε θέλουν να τους επιβαρύνουν. Δεν υπάρχει συγχώρεση για μένα. Μόνο αν της το έκλεψαν συγχωρείται
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:16:31
Ναι, δεν τους βλεπεις εδω φαγωνονται! Καλα μου ειπε η μανα μου οτι τους αναστατωσα βραδιατικα και θα ψαχνουν να δουν αν ειναι υιοθετημενοι στις φωτογραφιες! Που να δειτε το δικο μου σουπερ-ντουπερ ενστικτο να βαραω! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:17:03
Φέρτε μου τα άλμπουμ...τώρα τώρα να δούμε ποιος είναι ποιανού..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:19:06
Α παιδια για ηρεμηστε! Εδω ειναι η ερωτηση ΜΟΥ! Κι αν υπαρχει καποιος που επιτρεπω να λεει οτι του κατεβει στην ερωτηση ΜΟΥ αυτος ειναι η Αναστασια!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:20:43
Αααα!οχι γιατι εσεις εχετε ξεφυγει απτο θεμα λιγο δεν συμφωνιτε?
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:20:47
δε ξερω κατα ποσο εχουν ξεφυγει τα παιδια απο το θεμα,αλλα κανουν ενα διαλογο που φαινεται πολυ ενδιαφερον.εσυ αναστασια απο την αλλη μπουκαρεις και πετας οτι να ναι.ουτε καν συμμετεχεις σε αυτο το διαλογο οσο εκτος κι αν ειναι του θεματος.μοναδικο σκοπο εχεις να προκαλεσεις και να τραβηξεις πανω σου την προσοχη αυτο εχω καταλαβει εγω
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 22:23:06
οκ το δεχομε!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:26:28
Λοιπον, ξερετε τι θα κανουμε? Θα την κλεισουμε την ερωτηση και θα τελειωνει το θεμα! Δεν δεχομαι να μου προσβαλλουν την κολλητη μου! Αν παλι η Αναστασια σπαει πλακα και θελει να συνεχισει οκ! Εγω θα κανω οτι μου πει!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:29:35
Κιτ συγνωμη που επεμβαινω στην ερωτηση ΣΟΥ,αλλα μαλλον ηταν ακομψο αυτο που ειπες,για το ποιος επιτρεπεις να λεει ο,τι θελει στην ερωτηση ΣΟΥ,δεν νομιζεις?
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 22:30:44
Ας τις αφήσουμε μόνες να δούμε τι θα χουν να λένε μετα σε μια ερώτηση που θα την διαβάζουν μόνο αυτές..
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:32:26
Ακομψο ξεακομψο δεν εχει σημασια! Η Αναστασια ειναι ενας ανθρωπος που ξερω χρονια τωρα και ειμαστε σαν αδερφες και δεν θα κατσω να βλεπω να την ενοχλουνε ανθρωποι που ουτε ξερω πως ειναι στην φατσα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:33:41
τοτε στη ΠΥΡΑ ολες οι μαναδες που δινουν τα παιδια τους για μια καλυτερη τυχη!!εγω δεν ειμαι καθολου απολυτη open και πουθενα δεν ειπα οτι ολες οι βιολογικες μαναδες ειναι καλες αλλα ουτε και οτι ολες οι μαναδες που ιυοθετουν παιδια ειναι σουπερ!..η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δε μπορουμε να καταδικαζουμε ουτε τις μεν ουτε τις δε!εγω ξερω πολλες ανυπαντρες γυναικες 50-60 χρονων που αποφασιζουν να ιυοθετησουν και οταν τις ρωτας γιατι το κανουν σε τετοια ηλικια σου λενε για να εχω καποιον να με φροντιζει στα γεραματα μου!τι μανα ειναι αυτη και τι μητρικο ενστικτο μπορει να εχει?σκεφτεται μονο το δικο της συμφερον!ας παρει εναν νοσοκομο να κανει αυτη τη δουλεια και οχι να ταλαιπωρει ενα παιδι που θα αναγκαστει να μεγαλωσει με μια γιαγια και να την γηροκομισει!!γι αυτο δε πρεπει να ειμαστε απολυτες σε καμια απο τις δυο περιπτωσεις και ουτε να λεμε δεν συγχωρω καμια μανα που εδωσε το παιδι της για κανενα λογο εκτος και αν της το εκλεψαν!δε ξερεις ποτε ποτε πως τα φερνει η ζωη..
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 22:33:49
μόνο που αυτή ειναι που ενοχλεί.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:35:31
πολλα και διαφορα δεν ξεκουμπηζαστε τωρα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:35:41
στη φατσα κιτ δε με ξερεις οπως δε σε ξερω και ουτε θα με μαθεις οπως δε θα σε μαθω.οταν βλεπω κατι εγω το λεω και δε με πολυνοιαζει αν θα αρεσει η οχι.την κολλητη σου που την ξερεις χρονια να λετε τις μαλακιουλες σας μεταξυ σας και οχι δημοσια που τα βλεπουν τοσοι ανθρωποι.εμενα με χαλαει να βλεπω ακυρα μεσα σε ενα σαϊτ για τους αλλους δε ξερω.
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 22:35:47
χαχαχαχαχαχαχα, να ξεκουμπιστούμε λέει...ρε ΟΥΓΚ!!!
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 22:37:13
Το οτι ειστε κολλητες στη ζωη,δεν σου δινει κανενα δικαιωμα να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ εδω μεσα.Μονο ο αποκλεισμος σου δινει αυτο το δικαιωμα και χρησιμοποιησε τον.Αν θες να κανεις το δικηγορο της καντον,αλλα οχι και ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ .Αλλιως βρειτε αλλο χωρο να κανεις τη μαμα της..Α και μην μου ξαναπειραξετε το Νικο και τη Σουπερ σταρ γιατι ειμαστε κολλητοι.....:P
σχολίασε η rolita  - 2011-10-02 22:39:14
τι ΟΥΓΚ ρε μογκολε που ουτε ο παππους μου δεν το λεει αυτο να φωναξει της γιδες!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:39:39
Ααα δεν θα τα παμε καλα! Εσεις δεν ειπατε οτι θα μας αφησετε μονες μας? Ε καντε το επιτελους!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 22:39:46
ελα ρε ρολιτα,χαχαχαχαχα.πρεπει να αρχισουμε να λεμε κι εμεις τα δικα μας να μη καταλαβαινουν τιποτα οι υπολοιπο :Ρ
σχολίασε ο nikosmetalas  - 2011-10-02 22:40:42
Κατι ηξερα και ελεγα δεν μπορει να ειναι αυτοι οι γονειςς μου καποιο λαθος θα εγινε στο νοσοκομειο.Α ετσι εξηγειτε.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zackfair

χαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:35:23
περα απο την πλακα αν και θα επηρεαζομουνα το οτι με αγαπανε και νοιαζονται για μενα δεν θα αλλαζε τιποτα.εσυ τι θα εκανες;
σχολίασε ο zackfair  - 2011-10-02 17:41:37
Κοιτα απο πανω!!!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:44:28
μην μου βαζεις ιδεες.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-10-02 17:47:19
χαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:50:50
χαχαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-02 18:01:06
ωστε δεν εισαι απο αυτους τους τοιπους με τα "μπαμ"η"κρατσ"!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 20:49:39
Τι λες καλε? Μια και δυο εχω δειρει τον Γελαδαρη?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:14:45
ποτε τον εδειρες?
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:18:01
Καλα μωρη, στα διαλειμματα τι κανουμε καθε μερα?
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:39:04
χαχαχαχα!ααα!ναι μωρε κι αυτο σαν τα κουνελια τα βαρας δεν τα βαρας τιποτα δεν λενε οχι τα βαραω οποτε μου σκαει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ γιατι το χερι μου το εχουν για καροτο!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 22:24:57
Σίγουρα δεν θα στεναχωριομουνα... Ούτε θα πεταγα και από χαρά... Μικρή πίστευα ότι όντως είμαι υιοθετημενη δεν ξέρω γιατί απλά νόμιζα ότι ήμουν... Μάλλον θα αδιαφορουσα... Οκ είμαι υιοθετημενη και; Σιγα το πράγμα... :)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η fishaki

Ναι, οπως λες "Ξεβαψε το τζιν μου." Τοσο απλα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:39:51
Χαχαχα κάπως έτσι! Κοιτά αν μου το ελεγαν μικρή στο δημοτικό τότε που νόμιζα ότι ήμουν σίγουρα θα με επιρεαζε πολύ θα το επερνα κατακαρδα... Αν μου το πουν ομς τώρα οκ τι κάνω δεν μπορώ να αλλάξω κάτι θα το δεχομουνα χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να αλλάξει κάτι ιδιαίτερα...
σχολίασε η fishaki  - 2011-10-02 17:54:48
Καθε χαρακτηρας το παιρνει διαφορετικα.Αν οι "θετοι" γονεις σου για παραδειγμα ηταν αυστηροι τοτε για σενα ειναι αυτο λεμε "Ευτυχως".Αν ομως ειναι καλοι και παραπονο απο αυτους δεν εχεις "Δυστυχως και Ευτυχως ταυτοχρονα".Ευτυχως δεν ανηκω σ αυτην την περιπτωση αλλα ημουν αρχικα θα ψαχνα για τους πραγματικους μου γονεις,ισως ειχα εναν ελαφρυ θυμο απο μεσα μου για τους θετους γονεις μου που δεν μου το χαν πει νωριτερα...αλλα αφου ανακαλυπτα τους πραγματικους θα ζητουσα συγνωμη απ τους πρωην γονεις μου και θα χα δυο οικογενειες.Μια την πραγματικη και η αλλη ναι μεν η ψευτικη αλλα εκεινοι με μεγαλωσαν,στερηθηκαν διαφορα πραγματα οποτε θα μουν ενα παιδι τους!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η vasoulaa

Εγω παλι θα τους πυροβολουσα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:48:16
καλά κ εσύ αυτούς που στερήθηκαν για να σε μεγαλώσουν θα πυροβολούσες? τους άλλους που σε παράτησαν και που υπάρχει μια πιθανότητα να μη θέλουν ούτε να σε ξέρουν, τι θα τους έκανες? αγκαλιά? εγώ πιστεύω ότι πρέπει να λένε στα υιοθετημένα παιδιά ότι είνα, έτσι ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεως αν ο μετανιωμένος΄-άσωτος- γονιός αποφασίσει να έρθει σε επαφή.
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 17:56:17
Θα τους πυροβολουσα που μου ειπαν την αληθεια! Θα προτιμουσα να με αφηναν στην ησυχια μου!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:00:41
και άμα σε έβρισκε ο πραγματικός γονιός και σου τα ξεφούρνιζε όλα, δε θα τους κατηγορούσες που σου έκρυψαν την αλήθεια?
σχολίασε η openminded  - 2011-10-02 18:02:07
Πολυ λιγοτερο απο την αλλη περιπτωση! Θα το εκαναν για να με προστατευσουν!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:08:27
Πρέπει κιτ να διαχωρίσεις λίγο την αλήθεια και απο το πραγματικο καλο. Όταν κρύβεις κατι πάντα θα βγει στην επιφάνεια. και όσο περισσότερο αργεί τόσο χειροτερο θα είναι. Μετά αν δεν σου το έλεγαν θα τους πετούσες "γιατί δεν μου το είπατε?" "ειχα το δικαίωμα κτλ κτλ"
σχολίασε η darknessvictim  - 2011-10-02 19:59:50
Δεν νομιζω, παντως αν με εβαζαν να διαλεξω τωρα αυτο θα διαλεγα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 20:03:01
σιγα ρε παιδια γεμισαμε αιματα εδω μεσα! δεν μπωρουμε να σηκωσουμε οπλο σε εναν αγνωστο, ποσο μαλλον στουσ γονεις μας! αφηστε τους πυροβολισμους.
σχολίασε ο miltos10  - 2011-10-02 20:47:18
χαχαχα! Αυτο με τους πυροβολισμους απο πλακα ξεκινησε, τωρα πως καποιοι το πηραν στα σοβαρα... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:15:46
πυροβολισμους! θα...χαχαχαχαχα!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-10-02 21:25:16
ε ναι ρε κιτακι, πολυ βαρυ! ας ειμαστε λιγο ποιο αντικειμενικοι! ειδηκα σε θεματα που δεν σηκωνουν και πολυ πλακα!
σχολίασε ο miltos10  - 2011-10-02 21:25:53
Θυμαμαι η σουπερσταρ το ξεκινησε και το πηραν ολοι πιπιλα μετα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:30:51
Δεν ξέρω γιατί δεν μου έχει τύχει και αν μιλήσω υποθετικά, μπορεί να σου πω ψέματα. Σε λένε εσένα και ρωτάς?

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο panostakis2

Ετσι απλα ρωταω γιατι αν μου ειχαν πει τετοια πραγμα δε θα βρισκομουν εδω τωρα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:53:23
Γιατί??
σχολίασε ο panostakis2  - 2011-10-02 17:55:10
Γιατι θα ημουν στο νεκροταφειο!!!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:01:09
Κεραυνός εν αιθρία!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skia

Δε λες τιποτα!
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 17:55:10
Εντάξει οτι θές,δεν λέω τίποτα!
σχολίασε ο skia  - 2011-10-02 17:57:35
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 18:01:24
Δε θα με πείραζε καθόλου.Γνώρισα πριν λίγους μήνες μία γυναίκα γύρω στα 40,η οποία μου είπε ότι είναι υιοθετημένη και δεν γνώρισε ποτέ τους βιολογικούς της γονείς.Αγάπησε πολύ τους θετούς της γονείς,είναι πολύ σκληραγωμένη,πολεμίστρια αλλά και ευχάριστος άνθρωπος με θετική στάση απέναντι στη ζωή,έχει έναν γιο που λατρεύει και έχει μάθει να λειτουργεί ανεξάρτητα και να μην θεωρεί τίποτα δεδομένο στη ζωή.Κάπως έτσι την ψυχοχαρτογράφησα.Γονείς δεν είναι αυτοί που σε γεννάνε αλλά αυτοί που σε αγκαλιάζουν με την αγάπη τους και σε μεγαλώνουν δίνοντάς σου όπλα ψυχής και γερά εφόδια ώστε να ανοίξεις τα φτερά σου όταν έρθει η ώρα και να πετάξεις έστω κι αν πρέπει να σε αποχωριστούν και τέτοιοι δεν είναι απαραίτητα οι βιολογικοί γονείς.
Απολυτα φυσιολογικα,ισως να ηθελα να μαθω τις ριζες μου,αλλα μαλλον θα εγραφα τους πραγματικους γονεις μου ,ακριβως με τον ιδιο τροπο που με εγραψαν κι αυτοι και με δωσανε.Οποιοι κι αν ηταν οι λογοι,δικαιολογια δεν υπαρχει καμμια.Θα αγαπουσα τους θετους γονεις μου περισσοτερο και θα τους εβγαζα το καπελο για όσα υπομειναν για χαρη μου,χωρις να με εχουν γεννησει...Μην ξεχναμε μανα και πατερας ειναι αυτοι που μεγαλωνουν και οχι αυτοι που γεννουν...
Εξαρταται σε τι ηλικια θα μου το πουν..
8α τους εστηνα εικονισμα :P αν βεβαια οι αλλοι κανονικοι μου γονεις ηταν οκ ατομα κι οχι προβληματικα.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η mariza

χαχαχα! Που αντεξαν να σε προσεχουν? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 19:33:00
Αναλόγως σε τι ηλικία θα μου το λέγανε, αν μου το λέγανε στα 12 θα τους ρώταγα ήρεμα αν τους ξέρουν τους κανονικούς μου γονείς, αλλά πάντα θα τους αγαπούσα και αυτούς, αν μου το έλεγαν στα 18 θα θύμωνα και δεν ξέρω αν θα τους συνχωρούσα!!!
Δεν θα με πείραζε καθόλου.Για αυτά τα παιδιά γονιός είναι αυτός που σε μεγαλώνει απο οταν είσαι μωρό και οχι αυτος που θα σε φέρει στον κόσμο.Και αν μου έλεγαν οτι είμαι υοθετιμένος και να παω να δω τους βιολογικούς μου γονείς μετα απο χρόνια θα έλεγα όχι.
Βρε παιδιά βλέπω μεγάλα κέφια πέσανε σήμερα και το χάρηκε η ψυχή μου.Σοβαρό το θέμα σας βέβαια αλλά άπαικτες οι ατάκες σας. Μακάρι να σας βρίσκω πάντα σε τέτοια χαρούμενη ατμόσφαιρα. Γέλασα με την ψυχή μου με τα σχόλια ολονών σας .Νάστε όλοι σας καλά. Η δική μου γνώμη για την ερώτηση σου Κιτ είναι απλή και δεν διαφέρει απο των άλλων, δηλαδή αυτό που έχει σημασία είναι ότι αυτοί σε μεγάλωσαν σαν δικό τους παιδί και τόσα χρόνια αυτό αισθανόσουνα.Γιατί να νοιώσεις θυμωμένη?Έγω θα έλεγα ότι έπρεπε να νοιώσεις την αγάπη σου γι αυτούς να γιγαντώνει και να τους αγκαλιάζει γιατί τόσα χρόνια σου έδωσαν όσα σου έδωσαν έστω και άν δεν είναι αυτοί που σε γέννησαν.Το ξέρεις βέβαια ότι υπάρχουν και κάποιες σκληρές εξαιρέσεις που οι βιολογικοί γονείς να αποτυγχάνουν στο να δώσουν την αγάπη που πρέπει στα παιδιά τους κάνοντάς τα δυστυχισμένα.Ε τι λές ???

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dimitra50

Η αληθεια ειναι οτι δε θα ενιωθα θυμωμενη, νεκρη εγκεφαλικα θα ενιωθα! Ασε που παντα τετοιες πλακες δεν γινονται στις ερωτησεις μου? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-10-02 21:17:34
Στην αρχή θα πάθε να ένα σοκ αλλά μετά θα περίμενα να μου τα πούνε όλα...μπορεί να ζητούσα να μάθω για τους πραγματικούς γονείς να μάθω γιατί με παράτησαν...αλλά μέχρι εκεί θα έμενα με τους γονείς που ξέρω τόσα χρόνια για γονείς και όχι με τους πραγματικούς... γιατί το θεωρώ αχαριστία να γυρίσω την πλάτη στους ανθρώπους που με φρόντιζαν και με αγαπούσαν τόσα χρόνια...θα κρατούσα μια επαφή με τους πραγματικούς αλλά σταθερή σχέση με τους θετούς...
Σχετικές ερωτήσεις
Άμα δεν τα γουστάρεις, απλά αγόρασε μόνο ελληνικά προιόντα (και από αυτά λίγα είναι που δεν έχουν πουληθεί ακόμα σε ξένες εταιρίες) Αντ...
πριν μερικα χρονια, μεχρι το 2008 ηθελα να επιδιωξω να περιοριστει αυτο, με δικους μου απογονους, τωρα ομως δεν ξερω και δε με βλεπω να τ...
εγω οχι οι γονεις μου ναι και εχουν 5 μικρα παιδακια με εμενα μαζι χαχαχα
Ωραια ερωτηση.Φυσικα,αν το κρατος δεν ειχε τοση γραφειοκρατια και δεν ζητουσε να ειμαι κορη του Ωναση σε περιουσιακα στοιχεια θα το εκανα...
θα δοσουν
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Οικογένεια

Απάντηση:
Άμα δεν τα γουστάρεις, απλά αγόρασε μόνο ελληνικά προιόντα (και από αυτά λίγα είναι που δεν έχουν πουληθεί ακόμα σε ξένες εταιρίες) Αντί να τα βάζετε με τα ξένα προιόντα, καλύτερα να απαιτήσετε μείωση των τιμών στα ελληνικά. Εγώ προσωπικά κοιτάω τις τιμές και την ποιότητα και μετά την προέλευση, Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πριν μερικα χρονια, μεχρι το 2008 ηθελα να επιδιωξω να περιοριστει αυτο, με δικους μου απογονους, τωρα ομως δεν ξερω και δε με βλεπω να το κανω αυτο, παροτι θα το ηθελα ακομα. τα παιδια ειναι ευλογια! αλλα δυστυχως δεν εχω λεφτα για να λαδωνω γυναικολογους, για να δινω 20 ευρω τη βδομαδα για γαλα, 500 ευρω για κουνια, 30 ευρω για πανες-μωρομαντηλα κι αλλα χιλια το μηνα για ενοικιαση και λοιπους λογαριασμους... καποτε τα ειχαμε. επειδη δε θελω να πεινασει κανενα παιδι μου, προτιμω να μην κανω ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εγω οχι οι γονεις μου ναι και εχουν 5 μικρα παιδακια με εμενα μαζι χαχαχα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ωραια ερωτηση.Φυσικα,αν το κρατος δεν ειχε τοση γραφειοκρατια και δεν ζητουσε να ειμαι κορη του Ωναση σε περιουσιακα στοιχεια θα το εκανα με πολυ μεγαλη μου ευχαριστηση!!!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Δεν θα αποφασίσει ο άντρας σου για αυτό, αλλά το δικαστήριο! Αν δεν νιώθεις καλά πια σε αυτόν τον γάμο φύγε.. Αν μείνεις θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα.. :/ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
κ γτ να το κρατησεις κοπελα μ?? τι σημασια εχει αφου χωρισατε? δν μπορω να καταλαβω πως σκεφτεσαι... Διαβάστε περισσότερα...
Βρίσκω τις ημερομινίες 16.9. άλλα και 29.10. , ποια υσχεί;
Απάντηση:
Στις 16 Σεπτεμβρίου και στις 29 Οκτωβρίου Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τιποτα απο τα δυο! Τι τον θελουν τον γαμο αφου μετα απο 2-3 μηνες χωριζουν??? :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
διαφημιση του εαυτου σου κανεις?τ κανεις τωρα για να καταλαβουμε δλδ.... Διαβάστε περισσότερα...
την μαμα της παττυ
Απάντηση:
Απάντηση:
ΤΙ γουρούνι. Δεν φτάνει που του μαγείρευε η κοπέλα, την κατηγορούσε κιόλας. Τα φουσκώματα δημιουργούνται από την αδηφαγία κυρίως. Τρώει και συμπεριφέρεται σαν γουρούνι, σε λίγο θα βγάλει και ουρά. ΥΓ. Επίσης μπορεί να είναι αλλεργικός σε κάτι. Αλλα δεν πειράζει γιατί είναι γουρούνι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Εξαρταται ,με αεροπλανο ξεκιναει απο 60 ευρω και με πλοιο ξεκιναει απο 38 ευρω Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εχουμε ισοτητα στο δικο μας το σπιτι...Αφεντικα εχουν οι σκυλοι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι συγκρούσεις και οι διαμάχες είναι ένα αναπόσπαστο μέρος των ανθρωπίνων σχέσεων. Είναι αναπόφευκτες και είναι απαραίτητο όχι μόνο να τις αναμένουμε αλλά και να γνωρίζουμε με ποιο τρόπο μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε. Μέσα στην οικογένεια οι διαφωνίες και οι συγκρούσεις είναι μέρος της φυσιολογικής λειτουργίας. Το ζήτημα δεν είναι εάν θα υπάρξουν ή όχι διαμάχες αλλά το πως θα αντιμετωπιστούν με επιτυχία. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι όταν οι διαφωνίες και διαμάχες επιλυθούν με ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
εγω μια φορα της ειχα παρει μια μικρη γλαστα και μια αλλη λουλουδια.μπορεις να της παρεις και κανενα φθηνο κοσμημα.φο-μπιζου δηλαδη. Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΤΟ ΦΕΗΣΜΠΟΥΚ
Απάντηση:
απο την ωρα που το διαβασα,αγχωθηκα...τελικα τι εκανες?ενημερωσε για να ηρεμησω...... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είσαι σοβαρός; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Είμαι 13 ετών και έχω μεγάλο πρόβλημα με την μάνα τσακωνόμαστε συνεχώς και έχει μεγάλες απαιτήσεις από εμένα...Θέλει να είμαι σε όλα πρώτη και δεν καταλαβαίνει πως δεν μπορώ...όσες φορές και αν προσπάθησα να κάτσω και να λύσω τα προβλήματα που έχουμε δεν βγήκε τίποτα εγώ ξέρω πως φταίω και της το έχω πει πως το ξέρω αλλά υπάρχει πρόβλημα και από την μεριά της αυτή όμως επιμένει πως τα προβλήματα προέρχονται μόνο από εμένα...!!!Σήμερα ήρθε στο γυμνάσιο μου για να ενημερωθεί!Οι καθηγητές της είπαν πως είμαι καλή αλλά θέλω και άλλο διάβασμα (μέσο όρο πρώτο 3μηνο έβγαλα 18,3) η μάνα μου όμως το πήρε πολύ προσωπικά αυτό και το ότι δεν έγραψα καλά σε δύο διαγωνίσματα και μου ακύρωσε τις εξόδους μου τα Σάββατα μέχρι να ξαναενημερωθεί και να της που πως βελτιώθηκα...!!Τι να κάνω δεν την μπορώ με έφτασε στο αμήν μου !!!
Απάντηση:
αχ αυτές οι μανάδες!!!όλοι μας τα έχουμε περάσει!!!το πρόβλημα μάνα ειναι ένα διαχρονικό πρόβλημα που απασχολεί την ανθρωπότητα χιλιάδες χρόνια!!!!δυστυχώς λύση στο πρόβλημα σου δεν υπάρχει γιατί οι μανάδες είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τα παιδιά και τους μπαμπάδες!!!θα κάνεις υπομονή και να ξέρεις οτι,ότι κανει το κάνει για το καλό σου!!!όσο για τις εξόδους που σου έκοψε δεν πειράζει μικρή είσαι ακόμα εχεις άπειρα χρόνια να βγεις!!!sorry αν έγινα δυσάρεστος...:P :P Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αντρας ειναι δεν ειναι καμια αδερφη φανταζομαι και θα περνει και ιδεες για να κανετε μαζι οποτε ασε το παιδι να βλεπει οτι θελει χιχιχχι Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι και να μην το νιωσεις ποτε αυτο οκ? Διαβάστε περισσότερα...
Στο σπίτι μου έχουμε συνεχεια φασαρίες...ποτε δεν είχαμε χαρούμενα Χριστούγεννα κ Πάσχα λογω του πατέρα μου...μας κάνει ψυχολογικό πόλεμο κάθε μέρα...η μανα μου συνέχεια είτε παίρνει το μέρος του οταν τσακωνόμαστε είτε δεν λέει τίποτα...χτες λοιπόν καθόμουνα το βράδυ και έστελνα ένα μηνυμα από το κινητό..και ξαφνικά έρχεται ο πατερας μου και μου φωνάζει : άστο το τηλεφωνο και τραβά να ανοίξεις κανένα βιβλίο!!! Του απαντώ : μα διάβασα σήμερα... Τότε άρχισε να γκαρίζει και να με φωνάζει σκύλ@... Τότε αρπαχτηκαμε και οταν πήγα και το είπα στη μανα μου γυρνάει αυτή και μου λέει : και εγώ τι θές να κανω??και οπως της εξηγούσα την κατασταση μου κάνει : άμα δε σταματήσεις,θα φύγω από το σπίτι.... Πείτε μου τωρα μια μανα έτσι κάνει οταν νοιάζεται για το παιδί της σε τέτοιες περιπτώσεις?
Απάντηση:
Δεν ξερω τι να σου απαντησω.. :/ Υπομονη,και μολις φτασεις τα 18 ριξε μαυρη πετρα πισω σου..Αδερφια δεν εχεις? Διαβάστε περισσότερα...
Γεννηθηκα στην ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ τησ Αυστραλίας το 1971 απο μετενεστες γονεις. Επέστρεψα μαζί με τουσ γονεις μου το 1976. Είναι ευκολο να μεταναστευσω μετ την οικογένειά μου; τι δικαιολογητικα χρειάζομαι;
Απάντηση:
Αν και δεν εχω ασχοληθει με την Αυστραλια , εχω μονον με Καναδα και Αμερικη, το ιδιο πραγμα εκανα και εγω. Η γυναικα μου ηταν κατοικος Καναδα αλλα εφυγε παντρευτηκε και ζει στην ελλαδα τα τελευταια 15 χρονια. Αυτο με την συζηγο ειναι αβανταζ γιατι μπορει να κανει επαναπατρισμο, και μετα η ταυτοχρονα να δωθει και σε εσενα βιζα σαν immigrant λογω family spouse και καποιον εγγυητη . Ακου αυτα που σου λεω ειναι γενικα. Εσυ χρειαζεσαι συγκεκριμενες και σωστες πληροφοριες. Σου εβαλα τα στοι... Διαβάστε περισσότερα...
Μπορω να σας πω κατι?Η εμπολεμη καταστση συνεχιζεται στο σπιτι μου με τον πατερα μου να μην μιλαει καθολου στη μανα μου και να επικρατει μια βαρια ατμοσφαιρα...Θα σας εξηγησω το γιατι...Σας εχω μιλησει για τον πατερα μου...Στις 24 του απριλη η μητερα μου ειχε γενεθλια..και αποφασισε να καλεσει το απογευμα στο σπιτι μας τις φιλες της ακομα και τη γιαγια μου (τη μανα της) Ο πατερας μου χτυπουσε και τη γιαγια μου παλια και μαλιστα σε κοινη θεα....τωρα , τα τελευταια χρονια το παιζει πως δεν εχει προβλημα μαζι της αλλα καταβαθος την μισει θανασιμα...Με το που μας ανακοινωσε η μανα μου πως θα ερθει η ιαγια στο σπιτι μας στα γενεθλια της καταλαβα αμεσως πως θα ειχαμε προβληματα.....Εφτασε η ημερα... πολλες φιλες της μανας μου που θα ρχοταν της ειπαν οτι δεν νιωθουν καλα οταν ειναι ο πατερας μου μπροστα και οτι τον φοβουνται...ετσι η μανα μου πηγε και ειπε στον πατερα μου με ευγενικο τροπο να παει εξω με ενα φιλο του για καφε αφου του εξηγησε πως θα ημασταν μεγαλη γυναικοπαρεα και δεν θα ειχε τι να κανει μαζι μας....Πραγματ εφυγε...και μια φιλη της μανας μου της ειπε : Βρηκα τον αντρα σου,ειναι νευριασμενος και μου ειπε πως τον εδιωξες για να φερεις τη μανα σου στο σπιτι...Η γιαγια μου ειχε 4 χρονια να πατησει στο σπιτι μας,και επισης τη στιγμη που οι φιλες της μανας μου της ειπαν οτι τον φοβουντι,εκεινος εριξε ολη τη χολη του επανω στη γιαγια μου....αφου εφυγε νωριτερα η γιαγια μου γτ ειχε μια δουλεια,γυρισε ο πατερας μου φουρτουνιασμενος..μιλουσε με ειρωνικο υφος στη μανα μου μπροστα στους μουσαφρεους,ουτε γλυκο ηθελε ουτε τπτ...και λοιπον απο εκεινη την ημερα δεν εχει ανταλαξει ΚΟΥΒΕΝΤΑ με τη μανα μου!!!φροντιζω ωστε να μην ειναι κοντα η μανα μου με τον πατερα μου γτ ετοιμοι ειναι να αρπαχτουν....Και εχτες η μανα μου μιλησε για αυτο το πραγμα στον αδερφο της που μενει σουηδια και της ειπε : Βλεπεις οτι η κατασταση δεν παει αλλο,βλεπες οτι δεν σε σεβεται,δεν σε εκτιμα,γιατι επιμενεις??Γιατι καταστρεφεις τη ζωη σου ετσι με καποιον που δεν αξιζει?Χωρισε τον, παρε διαζυγιο,φυγε απο αυτυη τη φυλακη με το παιδι και ζηστε τη ζωη σας...η μανα μου του απαντησε πως ειναι τρελος πως δεν ξερει τι λεει...της ειπα μετα πως αυτα που της ειπε ο αδερφος της ειναι ολοσωστα και μου απανταει : ο καενας λεει οτι του κατεβει,μην ασχολεισαι... και της εξηγω πως δεν ειναι καθολου ετσι και πως σε οποιον και να το πει αυτο τα ιδια θα της πουν...εσεις τι γνωμη εχετε για ολο αυτο?
Απάντηση:
Πιστεύω πως όντως η κατάσταση δεν πάει αλλο.Εδω δερνει την γιαγια σου κ;ι δεν κάνετε τίποτα?ακόμη και καταγγελία να κάνατε σε αυτον τον αμθρωπο,λίγο θα ειναι.Η καλύτερη λύση είναι το διαζύγιο,και να γινεται καιωμετακομιση Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εσένα περίμεναν οι όμορφες γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 149 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.