Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Ο μεσαίος, μέσος ή διάμεσος αριθμός έχει να κάνει με μια ομάδα αριθμών, με ένα σύνολο. Εδώ που το σύνολό σου έχει μόνο έναν αριθμό, ο μ...
Απάντηση: Πιστευω οτι ειναι ακριβα. Εχω ακουσει για τις ιδιες ωρες τα μισα λεφτα.
Απάντηση: Μισθός! :p
Απάντηση: ποιλικο
Απάντηση: Για τι επίπεδο μιλάμε?
Απάντηση: θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1
Απάντηση: θα μπορουσε να ειναι αληθεια....αν εχουμε 10 γαλανοματιδες,απο τους οποιους οι 8 ειναι ξανθοι,τοτε οι ξανθοι εχουν ενα ποσοστο 80% μεσα σ...
Απάντηση: αυτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι το κατα ποσο σε ενδιαφερει να εισαι καλος σε αυτο το πραγμα,στα μαθηματικα δηλαδη.... εαν δεν σε ενδια...
Απάντηση: Exponent ειναι ο εκθετης exponentiation ειναι η υψωση σε δυναμη H ύψωση σε δύναμη είναι μαθηματική πράξη, που συμβολίζεται ως αn και ...
Απάντηση: Αν πούμε με το τι πλήρωσαν αυτοί θα πούμε: 3χ9=27 πήρε από αυτά 2 ο σερβιτόρος και 25 ο καταστηματάρχης και είναι όλα καλά. Αν πούμε ότι ...
 

πως κανουμε καθετη διαιρεση στα μαθηματικα

Σχετικές ερωτήσεις
Εγω διαπιστωσα οτι αν αρχισεις να προσπαθεις με το μυαλο μετα τα υπολογιζεις πιο γρηγορα.. Οταν ειμαι σπιτι την κανω με το μυαλο και μετα...
και μένα -38 μου βγήκε,ελπίζω να μην έκανα κανένα λάθος.Τι σε δυσκόλεψε;Πρώτα κάνεις τις πράξεις μες τις παρεθνέσεις μετά του πολλαπλασια...
αφιερωμένο; γιο;
Ειναι αναλογα τον καθηγητη που θα σου τυχει !1 Στο δημοτικο μου αρεσαν πολυ τα λατρευα .. πλεον με αυτον τον καθηγητη που μπλεξαμε δεν κα...
μπες στο google και πάτα "ασκήσεις μαθηματικών"
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Μαθηματικά

Απάντηση:
Εγω διαπιστωσα οτι αν αρχισεις να προσπαθεις με το μυαλο μετα τα υπολογιζεις πιο γρηγορα.. Οταν ειμαι σπιτι την κανω με το μυαλο και μετα τσεκαρω αν ειναι σωστη με αριθμομηχανη, αν μ ειναι ευκαιρη. Συχνα κανω και καθετες πραξεις οπως στο δημοτικο :ρ Διαβάστε περισσότερα...
(3+4)x 5+15-(7x2)+8 x 0+8+18-(111-11)= Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε ποσο ισούται το αποτέλεσμα της παραπάνω πράξης??
Απάντηση:
και μένα -38 μου βγήκε,ελπίζω να μην έκανα κανένα λάθος.Τι σε δυσκόλεψε;Πρώτα κάνεις τις πράξεις μες τις παρεθνέσεις μετά του πολλαπλασιαμούς και μετά τις υπόλοιπες πράξεις. Διαβάστε περισσότερα...
Για τη ξαδερφούλα μου από Κύπρο :)
Απάντηση:
αφιερωμένο; γιο; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειναι αναλογα τον καθηγητη που θα σου τυχει !1 Στο δημοτικο μου αρεσαν πολυ τα λατρευα .. πλεον με αυτον τον καθηγητη που μπλεξαμε δεν καταλαβαινω τιποτα και αρχιζω να τα σιχαινομαι .. Η φυσικη μου αρεσει .. Διαβάστε περισσότερα...
Ξερει κανεις που να βρω ασκησεις μαθηματικων στο ιντερνετ?
Απάντηση:
μπες στο google και πάτα "ασκήσεις μαθηματικών" Διαβάστε περισσότερα...
Πιος ειναι ο μεσαίος αριθμός του 3 ?? Εγω παντός δεν το ξερω
Απάντηση:
Ο μεσαίος, μέσος ή διάμεσος αριθμός έχει να κάνει με μια ομάδα αριθμών, με ένα σύνολο. Εδώ που το σύνολό σου έχει μόνο έναν αριθμό, ο μεσαίος αριθμός του είναι ο ίδιος ο αριθμός, το 3 δηλαδή. Για να βρεις τον μεσαίο αριθμό ενός συνόλου X αριθμών, προσθέτεις όλους τους αριθμούς & διαιρείς με το X. Έτσι π.χ. ο μεσαίος των {1, 2, 6, 11} είναι το 5: (1 + 2 + 6 + 11) / 4 = 20 / 4 = 5 Ο μεσαίος του {3} είναι το 3: 3 / 1 = 3 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πιστευω οτι ειναι ακριβα. Εχω ακουσει για τις ιδιες ωρες τα μισα λεφτα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Απάντηση:
Για τι επίπεδο μιλάμε? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1 Διαβάστε περισσότερα...
ενας γριφος ο οποιος θα σας μπερδεψει σιγουρα.... Το ποσοστό των ξανθών μεταξύ των ανθρώπων που έχουν γαλανά μάτια είναι μεγαλύτερο από το ποσοστό των ξανθών στον συνολικό πληθυσμό. Αληθεύει ότι το ποσοστό των γαλανομάτηδων μεταξύ των ξανθών είναι μεγαλύτερο από το ποσοστό τους στον συνολικό πληθυσμό;
Απάντηση:
θα μπορουσε να ειναι αληθεια....αν εχουμε 10 γαλανοματιδες,απο τους οποιους οι 8 ειναι ξανθοι,τοτε οι ξανθοι εχουν ενα ποσοστο 80% μεσα στη συγκεκριμενη ομαδα ατομων. αν τωρα πουμε οτι ολος ο κοσμος εχει 100 ανθρωπους,απο τους οποιους οι 20 ειναι ξανθοι,τοτε οι ξανθοι αποτελουν το 20% σε ποσοστο.αρα το ποσοστο ξανθων στη 1η ομαδα ειναι μεγαλυτερο απο το ποσοστο ξανθων στη 2η,ακομα κι αν στην πραγματικοτητα,οι ξανθοι της 2ης ομαδας,αριθμητικα ειναι πολυ περισσοτεροι απο εκεινους της 1ης. Διαβάστε περισσότερα...
Ποτέ δεν ήμουνα καλός στα μαθηματικά(ειδηκά της 2ας γυμνασίου και πάνω,εξισώσεις,αλγόριθμοι,αρθροιστικές και αυτά)και το παραδέχομαι! Αλλά δεν είμαι και βλάκας..τα πιάνω γρήγορα!Μόνο στα μαθηματικά,φυσική και χημεία δεν τα πάω καλά επειδή είναι πολλές οι πράξεις και με προβληματίζουνε οι πολλοί αριθμοί!=/ Και όσο για το φυτό δεν το λέω με κακό τρόπο απλά επειδή έχει επικρατήσει,εγώ σέβομαι όσους/ες προσπαθούνε για να έχουνε μέλλον!Όταν μου το είπε αυτό όλοι γέλασαν,εγώ έκανα σαν να μην το ά...
Απάντηση:
αυτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι το κατα ποσο σε ενδιαφερει να εισαι καλος σε αυτο το πραγμα,στα μαθηματικα δηλαδη.... εαν δεν σε ενδιαφερει τοσο,μπορεις δεν μπορεις την επομενη φορα που θα το παιξει εξυπνος πες του ενα"στην πουτσαααρα μου" και τελειωνει εκει.στην τελικη και αυτος σκατιας ειναι σε κατι που δεν εχει ενδιαφερθει να μαθει στο οποιο εσυ μπορει να εισαι καλος.κακως δινεις αξια στα λογια του. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Exponent ειναι ο εκθετης exponentiation ειναι η υψωση σε δυναμη H ύψωση σε δύναμη είναι μαθηματική πράξη, που συμβολίζεται ως αn και περιλαμβάνει δύο αριθμόυς, την βάση α και τον εκθέτη n. Όταν το n είναι θετικός ακέραιος, η ύψωση σε δύναμη αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο πολλαπλασιασμό, με άλλα λόγια είναι το γινόμενο n παραγόντων α Ο εκθέτης συνήθως είναι επιγεγραμμένος στα δεξιά της βάσης. Η ύψωση σε δύναμη αn μπορεί να διαβαστεί ως α στη n-οστή δύναμη ή απλά α στη n-οστή. Κάποιοι ε... Διαβάστε περισσότερα...
πανε 3 ατομα καπου να φανε και πληρωνουν μαζι 30 ευρω (10 ο ενας) ομως επιδη ο ιδιοκτητης ηταν φιλος τους ειπε στον σερβιτορο να τους επιστρεψει 5 ευρω. αλλα ο σερβιτορος κρατησε τα 2 ευρω για τν εαυτο του και τους εδωσε τα 3. αρα το κα9ε ατομο πληρωσε 27 ευρω .. και 2 π εκλεψε ο σερβοτορος 29,, απο το 29 μεχρι τ 30 ειναι ενα ευρω διαφορα .. που πηγε το 1 ευρω (μονο για εξυπνους ) το προβλημα λυνετε! πειτε μου την λυση αν τν ξερετε και εμενα μ το ειπε καποιος αλλα δν μπορω να βρω την λυση
Απάντηση:
Αν πούμε με το τι πλήρωσαν αυτοί θα πούμε: 3χ9=27 πήρε από αυτά 2 ο σερβιτόρος και 25 ο καταστηματάρχης και είναι όλα καλά. Αν πούμε ότι έδωσαν 30 αρχικά μετά κράτησε από αυτά 25 ο ταβερνιάρης και 2 ο σερβιτόρος 27 και 3 ρέστα 30 και πάλι όλα καλά. Το ΄΄τρυκ΄΄ που χρησιμοποιείται για να γίνει ΄΄πρόβλημα΄΄ είναι ότι παίρνεις δεδομένα λίγα από τα ρέστα και λίγα από τα αρχικά που αντιβαίνει στη μαθηματική λογική. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαθηματικααα!!! αν και δεν ειναι το αγαπημενο μου μαθημα.. τα αρχαια δεν τα μπορω.. δεν ηθελα να βλεπω το βιβλιο ..!! ηλικρινα.. ειχα τρελαθει.. διαβαζα και δεν καταλαβαινα τι διαβαζω.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μπα οχι ιδιαιτερα...ειδικα τωρα στο λυκειο τα εχω παρατησει ενω στο γυμνασιο που ασχολιομουν ημουν καλη...αλλα παντα γινοτανε το εξης περιεργο κολαγα στα ευκολα και ελυνα τα δυσκολα...και οι καθηγητες μου το λεγανε....το γιατι παραμενει αναπαντητο ακομα... :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέσεις το 14:2.5 τότε Πολλαπλάσιαζεις το 14 και το 2.5 με το 10 έτσι γίνεται 140 :25 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Δε γίνεται να γίνεις πληροφορικάριος χωρίς να μάθεις μαθηματικά! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποιεις κομπιουτερακι; Που να σκεφτεσαι τωρα τετοια πραγματα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μικρότερο και μελαλύτερο.... Όταν βλέπεις π.χ: 3<5 σημαίνει ότι το 3 είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ από το 5, ενώ όταν βλέπεις αυτό: 5>3 σημαίνει ότι το 5 είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από το 3. Ελπίζω να βοήθησα.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε απο πριν τον αριθμό των κομματιών). Ο καθηγητής αναγράφει στην κορυφή του πίνακα "Συμπλήρωση του Πάζλ" και απο κάτω οριζόντια στον πίνακα ομαδα Νο1 μέλη 0, Νο2 μέλη 0 κ.ο.κ Επιλογή 4 μαθητών στους οποίους μοιράζουμε σε σακουλάκια τα κομμάτια. Σημειώνουμε στον πίνακα τον αριθμό των παιδιών μαζί με το σύνολο των κομματιών (αφου μετρήσουν τι παρέλαβαν) π.χ το παιδί Νο1 εχεί 12 κομμάτια απο τα 54, το Νο2 18 απο τα 54 κ.ο.κ Έτσι όλη η τ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Γιάννενα, Ηράκλειο, Σάμο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα δεκαδικά του διαιρέτη και διώχνεις την υποδιαστολή. Μετά έχεις διαίρεση ακέραιο με ακέραιο. π.χ. 35:0,73=3500:73 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Nai kai polu kala malista!!!! H plhroforikh einai sunufasmenh me ta mathimatika!!! Den einai tuxaio pou polu plhroforikaroioi einai ptuxiouxoi mathimatikoi kai kanoun metaptyxiaka plhroforikhs! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
διαιρετης επι ποιλικο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις υποδιαστολή στο ποιλίκο και συνεχιζεις κανονικα Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 144 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: