Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: τι ειναι
Απάντηση: Μήπως εννοείς την ευκλείδια διαίρεση;
Απάντηση: Από που πήρε το όνομα της η κάθετη διαίρεση?
Απάντηση: Μισθός! :p
Απάντηση: ποιλικο
Απάντηση: θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1
Απάντηση: Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέ...
Απάντηση: Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια
Απάντηση: Πηλικο
Απάντηση: Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποι...
 

πως γινεται η καθετη διαιρεση;

μαθηματικα
Με διαδοχικές αφαιρέσεις του διαιρέτη από τον διαιρετέο
Σχετικές ερωτήσεις
Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος.
πυθαγόρεια
Μάλλον θα εννοείς την ευκλείδεια διαίρεση, αυτή που μαθαίναμε στο δημοτικό, με διαιρεταίο, διαιρέτη, πηλίκο και υπόλοιπο
http://oedb.sch.gr/ books/d05-web/ classD/diairesh/ sections/activity_4/ index.html Ισως βοηθηθεις διοτι μου ειναι δυσκολο να σου περιγραψω ...
Αν ο διαιρέτης είναι δεκαδικός μετακινούμε προς τα δεξιά την υποδιαστολή του διαιρετέου τόσα ψηφία όσα τα δεκαδικά του διαιρέτη ή αν δεν ...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Μαθηματικά

Απάντηση:
Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Μάλλον θα εννοείς την ευκλείδεια διαίρεση, αυτή που μαθαίναμε στο δημοτικό, με διαιρεταίο, διαιρέτη, πηλίκο και υπόλοιπο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
http://oedb.sch.gr/books/d05-web/classD/diairesh/ sections/activity_4/index.html Ισως βοηθηθεις διοτι μου ειναι δυσκολο να σου περιγραψω γραπτα,χωρις να σου δειχνω. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν ο διαιρέτης είναι δεκαδικός μετακινούμε προς τα δεξιά την υποδιαστολή του διαιρετέου τόσα ψηφία όσα τα δεκαδικά του διαιρέτη ή αν δεν έχει δεκαδικά ο διαιρετέος προσθέτουμε μηδενικά στο τέλος. Δηλαδή ο διαιρέτης δεν πρέπει να έχει μηδενικά. Κάνουμε τη διαίρεση κανονικά και όταν κατεβάσουμε το πρώτο δεκαδικό ψηφίο του διαιρεταίου (αν υπάρχει) βάζουμε υποδιαστολή στο πηλίκο Διαβάστε περισσότερα...
375 ΔΙΑ 49 ΚΑΘΕΤΑ
Απάντηση:
Απάντηση:
Μήπως εννοείς την ευκλείδια διαίρεση; Διαβάστε περισσότερα...
23625 ΔΙΑ 63
Απάντηση:
Από που πήρε το όνομα της η κάθετη διαίρεση? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Απάντηση:
θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέσεις το 14:2.5 τότε Πολλαπλάσιαζεις το 14 και το 2.5 με το 10 έτσι γίνεται 140 :25 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποιεις κομπιουτερακι; Που να σκεφτεσαι τωρα τετοια πραγματα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε απο πριν τον αριθμό των κομματιών). Ο καθηγητής αναγράφει στην κορυφή του πίνακα "Συμπλήρωση του Πάζλ" και απο κάτω οριζόντια στον πίνακα ομαδα Νο1 μέλη 0, Νο2 μέλη 0 κ.ο.κ Επιλογή 4 μαθητών στους οποίους μοιράζουμε σε σακουλάκια τα κομμάτια. Σημειώνουμε στον πίνακα τον αριθμό των παιδιών μαζί με το σύνολο των κομματιών (αφου μετρήσουν τι παρέλαβαν) π.χ το παιδί Νο1 εχεί 12 κομμάτια απο τα 54, το Νο2 18 απο τα 54 κ.ο.κ Έτσι όλη η τ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα δεκαδικά του διαιρέτη και διώχνεις την υποδιαστολή. Μετά έχεις διαίρεση ακέραιο με ακέραιο. π.χ. 35:0,73=3500:73 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
διαιρετης επι ποιλικο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις υποδιαστολή στο ποιλίκο και συνεχιζεις κανονικα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
10/2=5 Επαλύθευση κάνεις πολλαπλασιάζοντας τον διερέτη στην πράξη μας το 2 με το πηλίκο στην πράξη μας το 5.Αν ο πολλαπλασιασμός τους κάνει τον διαιρετέο στην πράξη μας το 10 τότε η διαίρεση είναι σωστή. Πράγματι 2*5=10 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη για να δούμε αν πάρουμε το διαιρετέο είναι σωστή η διαίρεση. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη και στο γινόμενο προσθέτουμε το υπόλοιπο. Όλο αυτό πρέπει να μας δώσει το διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τα πολλαπλασιαζεισ και τα 2 με το 10 η το 100 η 1000 μεχρι να γινει ο δεκαδικος ακαιρεος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαθηματικα δεν κανετε σχολειο? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
προσθετεις μηδενικα στο τελος του ακεραιου,τοσα οσα ειναι τα ψηφια πισω απο την υποδιαστολη του δεκαδικου, π.χ το 12,345 : 12 γινεται 12345 :12000 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τη δοκιµή της διαίρεσης την κάνουµε ως εξής: πολλαπλασιάζουµε διαιρέτη επι πηλίκο Στο γινόµενο προσθέτουµε το υπόλοιπο, τότε θα πρέπει να βρίσκουµε τον διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Ειναι δυνατον να γινει ο τετραγωνισμος του κυκλου;
Απάντηση:
μα φυσικα και ειναι δυνατον να τετραγωνισουμε τον κυκλο... δες εδω http://pi.pblogs.gr/ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι κυριότεροι κλάδοι των μαθηματικών προέκυψαν από τις ανάγκες εμπορικών υπολογισμών, μέτρησης του εδάφους και πρόβλεψης αστρονομικών γεγονότων και ξεκίνησαν με την πρακτική αριθμητική, δηλαδή με τους φυσικούς αριθμούς και τις τέσσερις βασικές αριθμητικές πράξεις, καθώς και με την επίλυση απλών γραμμικών εξισώσεων. Η ανάγκη του ανθρώπου να περιγράψει τον κόσμο γύρω του με ποσοτικές μεθόδους και σχήματα ξεκινάει από πολύ παλιά. Παλαιοντολόγοι έχουν ανακαλύψει σε σπήλαιο της Νοτίου Αφρικής χ... Διαβάστε περισσότερα...
η ιστορια των μοναδων μετρησης
Απάντηση:
μ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Διαβάστε περισσότερα...
Πχ. ^Χ=α / ^ β - γ όπου α,β,γ φυσικοί αριθμοί και (^)η τετραγωνική ρίζα
Απάντηση:
Υψώνεις και τα δύο μέλη στο τετράγωνο. οποτε ^Χ=α / ^ β - γ (^Χ)2 =(α / ^ β – γ) 2 ^Χ=α / ^ β - γ Υ.Γ: an htan trith riza tou x tote gia na th dioxeis tha ypswnes ka ta dyo melh sthn 3h. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 149 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: