Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1
Απάντηση: Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέ...
Απάντηση: Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος.
Απάντηση: Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια
Απάντηση: Πηλικο
Απάντηση: Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε απο πριν τον αριθμό των κομματιών). Ο καθηγητής αναγράφει στην κορυφή του πίνακα "Σ...
Απάντηση: βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα δεκαδικά του διαιρέτη και διώχνεις την υποδιαστολή. Μετά έχεις διαίρεση ακέραιο με ακέραιο...
Απάντηση: Έστω x και y οι αριθμοί αυτοί. Ισχύουν: x*y = 98 (1) x/y = 2 (2) x+y = 21 (3) Έχεις 2 αγνώστους, άρα σου χρειάζονται...
Απάντηση: 5,060809 τ.μ
Απάντηση: διαιρετης επι ποιλικο
 

Πως γινεται η διαιρεση δεκαδικων αριθμων;

Σχετικές ερωτήσεις
Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποι...
Για να μην μπερδεύονται αυτοί που έχουν τέτοιες απορίες & προσπαθούν να πάρουν τηλέφωνο με το κομπιουτεράκι! ;p
Μισθός! :p
ποιλικο
ψάξτο στο google
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Μαθηματικά

Απάντηση:
Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποιεις κομπιουτερακι; Που να σκεφτεσαι τωρα τετοια πραγματα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για να μην μπερδεύονται αυτοί που έχουν τέτοιες απορίες & προσπαθούν να πάρουν τηλέφωνο με το κομπιουτεράκι! ;p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Απάντηση:
Απάντηση:
θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέσεις το 14:2.5 τότε Πολλαπλάσιαζεις το 14 και το 2.5 με το 10 έτσι γίνεται 140 :25 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε απο πριν τον αριθμό των κομματιών). Ο καθηγητής αναγράφει στην κορυφή του πίνακα "Συμπλήρωση του Πάζλ" και απο κάτω οριζόντια στον πίνακα ομαδα Νο1 μέλη 0, Νο2 μέλη 0 κ.ο.κ Επιλογή 4 μαθητών στους οποίους μοιράζουμε σε σακουλάκια τα κομμάτια. Σημειώνουμε στον πίνακα τον αριθμό των παιδιών μαζί με το σύνολο των κομματιών (αφου μετρήσουν τι παρέλαβαν) π.χ το παιδί Νο1 εχεί 12 κομμάτια απο τα 54, το Νο2 18 απο τα 54 κ.ο.κ Έτσι όλη η τ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα δεκαδικά του διαιρέτη και διώχνεις την υποδιαστολή. Μετά έχεις διαίρεση ακέραιο με ακέραιο. π.χ. 35:0,73=3500:73 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Έστω x και y οι αριθμοί αυτοί. Ισχύουν: x*y = 98 (1) x/y = 2 (2) x+y = 21 (3) Έχεις 2 αγνώστους, άρα σου χρειάζονται μόνο 2 από τις 3 παραπάνω σχέσεις. Διαλέγεις όποιες θέλεις. Έστω τις (2), (3). Από την (2) ---> x=2y Με αντικατάσταση στην (3) ---> 2y + y = 21 ---> 3y = 21 ---> y=21/3 ---> y=7 και x = 2y = 2*7 ---> x=14 Οι ζητούμενοι αριθμοί είναι οι 7 και 14 Διαβάστε περισσότερα...
5τ.μ 6τ.δεκ 8τ.εκ 9τ.χιλ να γινει σε συμμιγεις
Απάντηση:
Απάντηση:
διαιρετης επι ποιλικο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις υποδιαστολή στο ποιλίκο και συνεχιζεις κανονικα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πως μπορεις να κανεις λαθος στη προσθεση τριψηφιου αριθμου ? δημοτικο πας? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
10/2=5 Επαλύθευση κάνεις πολλαπλασιάζοντας τον διερέτη στην πράξη μας το 2 με το πηλίκο στην πράξη μας το 5.Αν ο πολλαπλασιασμός τους κάνει τον διαιρετέο στην πράξη μας το 10 τότε η διαίρεση είναι σωστή. Πράγματι 2*5=10 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη για να δούμε αν πάρουμε το διαιρετέο είναι σωστή η διαίρεση. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μάλλον θα εννοείς την ευκλείδεια διαίρεση, αυτή που μαθαίναμε στο δημοτικό, με διαιρεταίο, διαιρέτη, πηλίκο και υπόλοιπο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη και στο γινόμενο προσθέτουμε το υπόλοιπο. Όλο αυτό πρέπει να μας δώσει το διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τα πολλαπλασιαζεισ και τα 2 με το 10 η το 100 η 1000 μεχρι να γινει ο δεκαδικος ακαιρεος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαθηματικα δεν κανετε σχολειο? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
προσθετεις μηδενικα στο τελος του ακεραιου,τοσα οσα ειναι τα ψηφια πισω απο την υποδιαστολη του δεκαδικου, π.χ το 12,345 : 12 γινεται 12345 :12000 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τη δοκιµή της διαίρεσης την κάνουµε ως εξής: πολλαπλασιάζουµε διαιρέτη επι πηλίκο Στο γινόµενο προσθέτουµε το υπόλοιπο, τότε θα πρέπει να βρίσκουµε τον διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν ο διαιρέτης είναι δεκαδικός μετακινούμε προς τα δεξιά την υποδιαστολή του διαιρετέου τόσα ψηφία όσα τα δεκαδικά του διαιρέτη ή αν δεν έχει δεκαδικά ο διαιρετέος προσθέτουμε μηδενικά στο τέλος. Δηλαδή ο διαιρέτης δεν πρέπει να έχει μηδενικά. Κάνουμε τη διαίρεση κανονικά και όταν κατεβάσουμε το πρώτο δεκαδικό ψηφίο του διαιρεταίου (αν υπάρχει) βάζουμε υποδιαστολή στο πηλίκο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Στα μαθηματικα οι μιγαδικοι αριθμοι ειναι μια επεκταση του συνολου των πραγματικων αριθμων με την προσθηκη του συνολου (i) που λεγεται φανταστικη μοναδα.οι αριθμοι αυτοι συμβολιζονται κυριωσ με γραμματα α,β. Φανταστικοι ειναι οι αριθμοι που ειναι τα πολλαπλασια του (ι) και η ενωση τους με πραγματικους αριθμους δημιουργησε του μυγαδικους αριθμους. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ενας ευκολος τροπος ειναι να κανεις τον δεκαδικο κλασμα και μετα να εχεις ενα συνθετο κλασμα που το κανεις απλο. Π.χ. 1.66/7= (166/100)/7=166/700 Διαβάστε περισσότερα...
ποιο ειναι το θεωρημα και πως το εφαρμοζουμε σε ασκησεις
Απάντηση:
Αρχικα ο Νομος του Μπερνουλι λαμβανει χωρα στη φυσικη, και ειναι γνωστος και ως το θεμελιωδες θεωρημα της υδροδυναμικης. Ουσιαστικα προκειται για την αρχη διατηρησης της ενεργειας στα υγρα, και χρησιμευει συχνα στον υπολογισμο της πιεσης που επικρατει στα υγρα αυτα. Ουσιαστικα λεει οτι το αθροισμα της ενεργειας θεσεως, της δυναμικης και υδροστατικης πιεσης παραμενει παντα σταθερο. Περισσοτερα και πιο αναλυτικα δες εδω: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CF%8C%CE%BC% CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%B... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 86 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: