Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Τέτοια επανάσταση βρε Δήμητρα; Τα πάνω κάτω θα φέρεις. Αν είναι νά έχουμε στο στύλ Ντόρας,Μέρκελ κι άλλων τέτοιων,παραπτωμάτων της φύση...
Απάντηση: Σημαινει να μαζευτουν ολα τα κομματοσκυλα της βουλης που τοσα χρονια κανανε χρυσες δουλειες και να πανε σε μια κοινη αποφαση για τη χωρα,...
Απάντηση: Τώρα όχι. Είμαι από την κοινωνική ομάδα των πλουσίων(δημόσιος υπάλληλος είμαι), που κατάλαβε η κυβέρνηση ότι έχουμε πολλά λεφτά και θέλησ...
Απάντηση: Ετσι οπως ειναι τωρα η Ελλαδα,ενδεχομενως να ηταν μια λυση....
Απάντηση: οτι το χειροτερο προσπαθουν να περασουν !! μετα απο αυτο θα ερθει το τσιπ κατω απο το δερμα ... να μην το δεχτει κανεις !! ειναι σαν να...
Απάντηση: μαζι και οι πολιτες βεβαια ...μαζι πανε αυτα
Απάντηση: ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ;
Απάντηση: πρωθυπουργοσ για την ελλαδα θα μπορουσα να πω οτι ειναι ο μπαρακ ομπαμα αλλωστε οτι λενε τα αμερικανακια στον γιωργακη αυτοσ αμεσωσ το πρ...
Απάντηση: ουδεν σχολιον...
Απάντηση: Η Τελωνειακή Ένωση αποτελεί το βασικό στοιχείο της κοινής αγοράς. Μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης, η δημιουργία της αποτέλεσε το...
 

Πως βλέπετε τα πράγματα τώρα με την νέα κυβέρνηση;

Χαλια. Μιλαει για τη Νεα Εποχη, για την ηλεκτρονικη καρτα, ειναι πολυπολιτισμικος, προοδευτικος, αθεος. Ολα τα καλα. Δεν ξερω αν θα δωσει χρηματα στον κοσμο (πιστευω οτι 8α κανει σαν το Σαμαρα ή οτι ειναι μεσα στο προγραμμα η ευρωζωνη να παει για διαλυση), αλλα χιλιες φορες να μην εχουμε χρηματα μακρια απο τους Γερμανους παντα, παρα τα προοδευτικα χαλια να μας βρουν χειροτερα. Αν και βολευει. Σαν αριστερο και φιλελευθερο κομμα, ο ΣΥΡΙΖΑ μπορει πιο ευκολα να μας εκφυλισει απο οτι τα δεξια κομματα

, γιατι δεν εχει την αναγκη να παριστανει την πατριωτικη παραταξη. Τι να πω. Χαλια.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η psycho19

Πάντως σαν πρώτη εικόνα απο οτι ακούω καλοί φαίνονται,οι άλλοι από την αρχή δείχνανε τα χάλια τους
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-30 15:41:49
Κατερίνα, εμένα μου φαίνεται όταν βλέπει κάτι καλό ένας άνθρωπος το βαριέται, αδιαφορεί. Όπως & στις σχέσεις.. εγω απαξιω απλά όταν βλέπω αρνητικα σχόλια. Έχω μάθει να έχω το κεφάλι ψηλά & να έχω ελπίδες & όπου βγει. Αν είμαστε αρνητικοί στο καθετί, τι περιμένουν δλδ; τελος παντων. Ο καθένας έχει τις απόψεις του.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-30 16:45:07
Είναι κρίμα όμως μια κοπέλα 19 χρονών να θεωρεί κάποιον "χάλια" επειδή είναι προοδευτικός.Όταν ξυπνήσουμε οι Έλληνες και ανοίξουμε μάτια και αυτά για να δούμε πιο καθαρά και χωρίς κολλήματα θα είναι αργά δυστυχώς. Εύχομαι ο Τσίπρας να δώσει μια ανάσα στη χώρα,για να βουλώσει και μερικά στόματα.
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 11:36:47
Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά στα ήθη η κυβέρνηση δε θα έλεγα πως και εμένα μου αρέσει.Για εμένα μόνο στην οικονομία ότι καλό κάνει.Στα ήθη πώς να το κάνουμε?με έκφυλη χώρα δε φτάνεις και στη θέωση να το πω και έτσι....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 12:03:56
Εσύ Κατερίνα που δεν πιστεύεις βέβαια καλά κάνεις που υποστηρίζεις αυτά που υποστηρίζεις αλλά η κοπέλα πιστεύει σε κάποια θρησκεία συγκεκριμένη που δεν μπορεί να συμβιβαστεί με <<προοδευτισμούς>>.Είναι απόλυτη.
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 12:06:52
Εγώ θα συγχαρώ τον Τσίπρα αν εκπληρώσει όλες του τις υποσχέσεις και θα είμαι μαζί του.Στα υπόλοιπα θέματα και εμ τη γενική φιλοσοφία της Αριστεράς διαφωνώ πλήρως.....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 12:23:03
Σπύρο λίγοι αντιπροοδευτικοί καταφέρανε να κάνουν κάτι σπουδαίο..η ιατρική ήρθε χάρη στην πρόοδο,το γεγονός ότι δεν πεθαίνουμε από ένα απλό κρυολόγημα ήρθε χάρη στην πρόοδο και την εξέλιξη,το ότι δεν τρίβες πέτρες για να ανάψεις φωτιά να μαγειρέψεις οφείλεται σε προοδευτικούς ανθρώπους,μην αρνείστε την πραγματικότητα ανοίξτε τα μάτια και το μυαλό σας και δείτε καθαρά
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 12:57:36
Δεν το αρνούμαι,αντιθέτως το συγχαίρω.Αλλά μιλάω περισσότερο για τη δήθεν πρόοδο.Εγώ σα Χριστιανός πιστεύω και στις Γραφές και εμπιστεύομαι απόλυτα την ορθότητά της γιατί διαφορετικόα θα ήμουν αιρετικός.Και η δ΄΄ηθεν πρόοδος πολλές φορές διαστρέφει πράγματα του Θείου λόγου με τις πράξεις της.Να υπάρχει πρόοδος αλλά όχι στην Ορθοδοξία....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:02:47
Δε νομίζω να ειπε οτι θα αλλαξει κατι στη θρησκεια σας. Βλέπω δε χάνεις ευκαιρία να μου λες οτι δεν πιστευω στο Θεο σας,αν νομιζει οτι με προσβαλλεις με αυτον τον τροπο κανεις λαθος ;-)
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:04:24
Δεν το κάνω για να σε προσβάλλω.Απλά σου λέω πως εμάς τους Χριστιανούς ο Αλέξης όσα καλά και να κάνει δε θα μας αλλάξει και τη φιλοσοφία.Έχουμε άλλες απόψεις.
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:06:14
Απλά να ξέρεις Κατερίνα πως για εμάς πρώτα οι Εντολές του Θεού και μετά οι κοσμικές αντιλήψεις...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:07:40
Δεν ειπε κανεις να αλλαξετε τη φιλοσοφια σας,αλλα δε μπορω να δεχτω οτι σε μια πολυ κρισιμη περιοδο για την Ελλαδα δε δεχεστε καποιον που μπορει να κανει κατι καλο για την Ελλαδα. Μπορει και να μην καναι τιποτα,αυτο ομως δεν το ξερουμε
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:08:13
Σπύρο δε με νοιάζει να ξέρω τις φιλοσοφίες σας :-)
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:09:04
Μακάρι να τα κάνει όλα σωστά το παιδί.Και εγώ θα τον ψηφίσω αν υλοποιήσει αυτά που λέει διαφορετικά ψήφος στο Βασίλη Λεβέντη....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:09:17
Δε νομίζω να ειπε οτι θα αλλαξει κατι στη θρησκεια σας. Να προσεχεις τι διαβαζεις σπυρο.Μην λεει τα ιδια και τα ιδια η κοπελα
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 13:10:13
Όχι γιατί πολλοί άθεοι προσπαθούν να αλλάξουν φιλοσοφίες στους Χριστιανούς(σε παρέες,παντού...) όπως και εμένα οι αναρχικοί φίλοι μου....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:10:18
Εγώ προσπάθησα να σου αλλαξω κατι; Εγω απλα σου λεω οτι καλο θα ειναι να γινετε λιγο πιο ανοιχτομυαλοι,συμβουλη για το καλο σας,αν θα την ακολουθησετε δε με αφορα
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:12:04
Ανοιχτόμυαλοι,όχι αμαρτωλοί...και είναι χειρότερη αμαρτία να είσαι αιρετικός.Όταν διαλέγεις μία θρησκεία,τα δέχεσαι όλα και όχι όσα σε συμφέρουν.
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:13:45
Εσύ ομως Σπυρο αυτα που σε συμφερουν δεχεσαι μονο :Ρ :Ρ
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:14:32
Για εμάς η κυβέρνηση αυτή δεν έχει το χάρισμα του Θεού.Αυτό σύμφωνα με τη δική μας φιλοσοφία....θα μου πεις και οι άλλοι που το είχαν χειρότερα δεν τα έκαναν?
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:15:14
Τότε θα βράσω για τα καλά στην Κόλαση....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:15:32
Για παράδειγμα αιρετικός είναι και ο Χριστιανός που θεωρεί την ομοφυλοφιλία φυσιολογική.....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:16:16
ένα τυχαίο παράδειγμα είναι αυτό
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:16:31
Αρα μη μου λες οταν δεχεσαι μια θρησκεια τα δεχεσαι ολα,εινα υποκρισια αυτο
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:16:49
Δεν είναι υποκρισία,η αλήθεια είναι...και εγώ μπορεί να προσπαθώ να αλλάξω σε αυτό.Ένας αμαρτωλός δε σημαίνει πως δεν μπορεί να λέει αυτό που πιστεύει για αλήθεια.Κανείς δεν είναι αναμάρτητος σύμφωνα με το Χριστιανισμό πάντα...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:19:02
Το να σου λεω εγω οτι ειμαι αθεη και να πηγαινω την Κυριακη στη λειτουργια ειναι υποκρισια. Το ιδιο κανεις κι εσυ αλλα δε θα το αναλυσω γιατι εχουμε καταντησει αηδια
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:24:57
Ναι αλλά η Αλήθεια είναι αλύγιστη και ακλόνητη για τον καθένα.Άλλο τι κάνει ο καθένας ατομικά και άλλο τι ισχύει.
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:26:08
να κανω μια ερωτηση? που λεει οτι συμφωνα με την χριστιανικη θρησκεια η ομοφυλοφιλια ειναι αμαρτια?
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 13:31:51
Στις Πράξεις των Αποστόλων αν ψάξεις στο σωρίο που λέει <<μήτε οι πλεονέκτες,μήτε οι μοιχοί,μήτε οι αρσενοκοίτες(ομοφυλόφιλοι) ,μήτε οι μαλακοί(θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι...)
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:33:31
Και στην Παλαιά Διαθήκη επίσης λέει σε κάποιο σημείο «Και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα εποίησαν αμφότεροι»
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 13:35:46
α,υπεροχα.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 13:39:16
οπως λεει και ο αλεστος πιο πανω, στην Καινη Διαθηκη διαβαζουμε οτι η ομοφυλοφιλια ειναι αμαρτια και χαρακτηριστικο των εθνικων.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-31 13:45:29
απλα πιστευω οτι ενας σωστος πολιτικος 8α επρεπε πρωτα να εχει εθνικη συνειδηση και να ειναι ορθοδοξος και μετα να τρεχει να υπηρετησει την παγκοσμιοποιηση. απλα εχουμε βαλει ταμπελες σε διαφορες αξιες και αρχες και πλεον τις θεωρουμε ακραιες. ο εκφυλισμος των ηθων, η απωλεια της εθνικης συνειδησης και η εξουδετερωση του χριστιανισμου στη Δυση ειναι ζητουμενα εδω και πολλες δεκαετιες.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-31 13:47:34
Μάλιστα.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-31 13:47:51
αναρωτιεμαι δηλαδγ τι θα κανατε αν ο παπας της εκκλησιας που πηγαινατε ηταν γκει ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 13:48:02
δεν ειναι αναγκη καποιος να ειναι οπωσδηποτε χριστιανος ορθοδοξος για να ειναι σωστος πολιτικος.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 13:48:55
Ναι Σία γιατί λίγοι παπάδες πειράζουν αγοράκια Psycho δεν καταλαβαίνω πώς καταφέρνετε κάθε φορά να εμπλέκετε θρησκεία και πολιτική. Κι εμείς έχουμε αξίες στο κάτω κάτω
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:53:16
ειχαμε τετοιο περιστατικο κοντα στο χωριο μου. δεν τιθεται τετοιο 8εμα. και η ομοφυλοφιλια αδυναμια ειναι, αλλα αν προσπαθουσε ο παπας και ο καθε παπας να το δει ετσι να ζητησει βοηθεια αντι να κανει οπως ο παπα Λαμπρος στο Νησι τοτε οκ.δηλαδη να ειναι αυτο ενα ελαττωμα που δεν γινεται τροπος ζωης ουτε επιθυμια. ειναι απαραιτητο να προαγει την Ορθοδοξια. οι νομοι να την υποστηριζουν. να την προωθουν.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-31 13:54:46
Μη δείτε έναν καλό πολιτικό αμέσως σαν τα κοράκια κοιτάτε πως θα δείξετε το επίπεδο σας. Όπου θέλει θα πιστέψει ο καθένας, κανείς δεν ανάγκασε κανέναν. Γεμίσαμε κουτορνίθια που μπερδεύουν τα πάντα.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-31 13:54:47
πρωτα απο ολα, προσωπικα δεν προσπαθω να επιβαλω την αποψη μου σε κανεναν απο εσας. κι εγω με τον τσιπρα ημουνα. μεχρι που τον ακουσα να μιλαει για τη Νεα Εποχη.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-31 13:56:06
Τί είπε για τη Νέα Εποχή και τί σε ενοχλησε; Δεν το καταλαβα αυτο για τον παπα του χωριου σου...
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-31 13:58:24
Πες τα ρε Αντωνη...
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 14:30:29
Να ξέρεις πάντως Αντώνη πως όποιος δεν έχει φόβο Θεού μετά από ένα σημείο αρχίζει η αντίστροφη μέτρησή του.Ξεκινάει με καλά και αγαθά αλλά μετά πέφτει η μάσκα.Ο Τσίπρας μου θυμίζει την υποτιθέμενη μελλοντική συμπεριφορά του Αντιχρίστου
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 14:53:18
Όποιο κράτος δεν έχει Θεό γενικώς καταλήγει στην αποτυχία.Αυτή είναι η φιλοσοφία μου.Και μιας και μιλάτε για πρόοδο και η σεξουαλική επανάσταση για παράδειγμα πρόοδος θεωρείται.Και πατέρας αυτής της επανάστασης ήταν ο Κίνσευ που ήταν παιδεραστής,μαζοχιστής και διεστραμμένος...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 14:55:30
Και επειδή είδα πως από πάνω λες πως ο ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καταβάλλει προσπάθεια και είναι αποτελεσματικός ακόμα δεν έχει υλοποιήσει τπτ...μην προλέμε
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 14:57:58
η Νεα Εποχη απο μονη της ειναι κατι το κακο. συνδεεται με το Σατανισμο. Ειναι η Νεα Εποχη του αντιχριστου. Και οι πολιτικοι που μιλουν και ασπαζονται τη Νεα Εποχη, θελουν να μας παραδωσουν σε αυτον μεσω του ηλεκτρονικου ελεγχου. της καρτας του πολιτη και αργοτερα του τσιπ.
σχολίασε η psycho19  - 2015-01-31 15:00:47
o.O Πραγματικά μετά από αυτά τα σχόλια θα απαντήσω ότι οι απόψεις είναι οικτρές δεν κολλάνε πουθενά. Έχετε σχηματίσει απόψεις τύπου σαν της Λουκά. Με το βαμβάκι πάνε οι υλοποιήσεις... όποιος έχει ανοιχτά μάτια καταλαβαίνει. Νέα Εποχή δεν σημαίνει αυτό. Πολύ προπαγάνδα κάνετε για το τίποτα. Τα σχόλια δικά σας. Καλή συνέχεια!
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-31 15:16:38
Και τι σημαίνει εσύ που το ξέρεις?
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 15:17:22
Θέλω να μάθω....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 15:17:32
Με το βαμβάκι....μάλλον είμαι πολύ κοιμισμένος για να μην τις βλέπω....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-31 15:20:47
Τι ειναι χειροτερο απο εναν τρελο? Δυο τρελοι.. Μονο αυτο εχω να πω.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-31 16:15:32
εχει αρχισει με καποιες αλλαγες,αλλα ειναι παρα πολυ νωρις ακομα.το θεμα ειναι να κανει σοβαρες και μεγαλες αλλαγες σε καιρια θεματα.οχι μονο να καταργει τις τραπεζες θεματων.θα δειξει.μακαρι να τα καταφερει!
Δεν γνωρίζω!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η mcbs1

Που ταξιδεύεις Μακ;
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-02-01 17:04:46
Οπως και με την παλια σκατα..,ολο υποσχεσεις...κοντα στα 20 δις οι προεκλογικες υποσχέσεις μια δοση μνημονιου δηλαδη...λεφτα υπαρχουν...παντως να τους χαιρεστε αριστερους ψηφισατε δεξιοι σας βγηκαν...το τσιμπησε το Υπουργείο ο καμμενος...μονο απο αυτο καταλαβαίνεις πολλά..,

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο mistiriossss

Τα έχουν βει Όλοι μεταξυ τους συριζαιοι κουμουνια νδ...αυτοι που αντιστεκονται και λενε την αληθεια ειναι φυλακη...αλλα συντομα θα ειναι εξω...λιγος καιρος έμεινε..
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-29 12:38:03
Εσύ τότε μην πας να δουλέψεις στο δημόσιο μιας & είσαι φανατικός Χ.Α.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-29 22:06:42
Είπαμε,στην Ελλάδα υπάρχουν αριστεροί με δεξιές τσέπες."Αλληλεγγύη για τους αδύναμους,αλλά να μην πάρουμε και εμείς 2 Porsche να έχουμε;".
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-30 10:58:02
Δεν κατάλαβα τον ισχυρισμό σου Ζίμμερ. Πιο απλοποιημένα;
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-30 16:47:35
Τι θέλει να πεί ο ποιητής.Οτι οι δήθεν πονόψυχοι που τους νοιάζει για το καλό του κόσμου,είναι και οι μεγαλύτεροι εκμεταλλευτές.Πουλάνε το παραμύθι της κοινωνικής ευαισθησίας για να πείσουν τον κόσμο."Ζήστε εσείς με λίγα(εως ελάχιστα)για να έχουμε εμείς να φάμε περισσότερα".
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-30 17:53:14
Μανο..έλεός
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-30 18:05:20
Δεν λέγομαι Μάνος. το έλεος ήταν άσχετο τελείως σχετικά με την απαντηση μου. Ζίμμερ, μπορεί ναι κάποιο λάκκο να έχει η φάβα. Αλλά με έβγαλε εμένα από το ΕΝΦΙΑ. Τρια σπίτια ενφια εξου & τα τεκμηρια μας ερχοταν καθε μηνα γυρω στα 200 κατι ευρω συν & τους φορους απο ΔΕΗ. Με το νεο συστημα... Συν το οτι δεν δεχεται το συρισα τα 7δις για να μην χρεωθουμε παλι, οπως εκανε ο αλλος. & δεν μπορουμε να συγκρινουμε το τι εκαναν οι αλλοι π.χ. ο Α. Παπ. ο Τσιπρας ειναι πιο απλος & πιο κοντα στον πολιτη. Τωρα για το τι κανει στη ζωη του, δεν μας αφορα. Το κοινο καλο μας αφορα. Κρινετε οπως θελετε. Οπως σεβομαι κι εγω τις αποψεις σας. Σεβαστειτε και τις δικες μου.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-30 18:26:51
Όταν ανοίγεις ένα τέτοιο θέμα θα λάβεις και απόψεις με τις οποίες μπορεί να μην συμφωνείς.Σε έβγαλε εσένα από τον ΕΝΦΙΑ;Κάποιο λάθος κάνεις.Μπορεί να αλλάξει όνομα ο φόρος αλλά θα παραμείνει.Είδες κανένα μέτρο να εξαγγελθεί αυτές τις μέρες που να είναι για το γενικό καλό ή εθελοτυφλείς μπροστά σε αυτά που γίνονται;Να βολευτεί το δημόσιο και οι άλλοι να κόψουν το λαιμό τους;Αυτό είναι κοινωνικό μέτρο;Να βολέψουμε κάτι χιλιάδες άτομα που απολύθηκαν από το δημόσιο και να αγνοήσουμε τα 2 εκατομμύρια των άνεργων;Να δώσω και 2 παραδείγματα έτσι για απλό προβληματισμό.Η Ισπανία και η Αγγλία(τυχαία παραδείγματα),έχουν διπλάσιο και βάλε πληθυσμό από την Ελλάδα.Αλλά έχουν λιγότερους απο τους μισούς βουλευτές που έχει η Ελλάδα.Χρειάζονται 300 άτομα μαζί με τους παρατρεχάμενους τους;Σαφώς και όχι.Στην Ιαπωνία αποφάσισαν να πάρει ο πρωθυπουργός αύξηση στο μισθό του.Που τώρα πλέον είναι 1.600 ευρω το μήνα.Ο δικός μας πρωθυπουργός γιατί να θέλει τα 10πλάσια;
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-31 10:17:57
Και όχι,όταν λες για κάποιον ότι είναι φανατικός ενός κόμματος,μάλλον δεν σέβεσαι τις απόψεις του.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-31 10:32:24
Ο φόρος που αναγγέλεις είναι για τα ψηλά στρώματα το είχε πει ο ίδιος σε συνέντευξή του. Είναι πολύ νωρίς ακόμα. & όσα έχει πει κάποια τα έχει κάνει... & αναμένουμε. Αυτά είναι μούφες για τους μισθούς τα λένε για να μπερδευουν τον κόσμο. Η Κυβέρνηση Σύριζα ήδη έχει καταβάλει αρκετά στις πρώτες μέρες. Όσο για το τελευταίο σχόλιο σου. Διάβασε τα πρώτα σχόλια του Μυστ. Ο καθένας με τις απόψεις του ορθά.
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-31 11:21:49
Θα συμφωνήσω με τον μαν
σχολίασε η lena93  - 2015-01-31 11:38:40
Ο φόρος που αναγγέλλω είναι απροσδιόριστο σε ποιόν απευθύνεται μιας και δεν κατέληξαν τελικά στο πόσο θεωρείται η μεγάλη ακίνητη περιουσία.Το μόνο που βλέπω τόσες μέρες είναι μερικά άτομα να παίζουν κυβέρνηση,τίποτα το σοβαρό.Μπλοφάρουν χωρίς να υπάρχει κάποιο διαπραγματευτικό χαρτί,τίποτα απολύτως.Σημασία έχει πως το όποιο λάθος δεν θα το πληρώσουν αυτοί αλλά ο κόσμος ως συνήθως.Αλλά από ότι βλέπω έχετε φάει το παραμύθι των "σωτήρων" της χώρας οπότε δεν έχει και νόημα να αντιπαρατεθώ.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-02-01 11:44:27
Μετά τον Μάρτη βλέπουμε τι θα γίνει... Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σου!
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-02-01 16:55:03
Χάλια μαύρα.Πολύ παραμύθι."Θα κάνουμε","θα ράνουμε".Εμείς θα σώσουμε τη χώρα.Θα σκίσουμε μνημόνια.Ο σωστός ο άνθρωπος κάνει τη δουλειά του,κλείνει το στόμα του και αφήνει τον κόσμο να κρίνει αν ήταν επαρκής η προσπάθεια του ή όχι.Απο λόγια χορτάσαμε.
Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κρίνουμε....
συμφωνω με τον Σπυρο...Ακομα δεν βλεπω καμια σπουδαια αλλαγη.Στο μελλον θα δουμε.
είναι πολύ νωρίς ακόμα...θα δείξει .
Πιστεύω πως όντως είναι νωρίς!! Αλλά καποιες νέες αλλαγές όσον αφορά την "Τράπεζα Θεμάτων" και την "Κατάργηση της Αξιολόγησης των εκπαιδευτικών" , παραδέχομαι!! Ελπίζω να κάνουν αλλαγές προς το καλύτερο μήπως και σε 4 χρόνια που θα βγούμε στην αγορά εργασίας, βρούμε Δουλειά!!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kyriakii

τι εννοεις καταργηση αξιολογησης εκπαιδευτικων; Καλο δν ηταν αυτο π υπηρχε; Να μη μπαινει οποιος κ οποιος στ δημοσια εκπαιδευση.. ή κανω λαθος;
σχολίασε η trix  - 2015-01-28 21:07:33
Trix έχεις δίκιο αυτή είναι η αξιολογηση ας μας πει όμως η Κυριακή τί εννοεί..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-29 05:36:10
Ο χρoνος θα δειξει... τουλαχιστον εφυγαν (στα τσακιδια κ ακομα παραπερα) οι "σωτηρες μας"... ειναι μια δοση ευτυχιας κι αυτό... αντε να δουμε ποιος θα κανει εργα τις υποσχεσεις να δει μια ασπρη μερα αυτος ο λαος...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο virus1




#t=12
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-28 20:20:42
καλό...πολύ καλό το video......
σχολίασε η frou  - 2015-01-28 21:42:43
Μακάρι να μπορέσουν να τα πραγματοποιήσουν αυτά που υπόσχονταιζζ Δες εδώ τί λένε οι Γερμανοί:http://radiogr.de/nea/topika/oikonomia/item/2088-bild-oi-proeklogikes-yposxeseis-tsipra-kostizoun-20-dis-evro-stous-germanoys

Σχόλια απάντησης

απάντησε η limitededition8

σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-28 20:47:56
Ειναι ακομα νωρις.. Παντως εγω δεν εχω κ πολυ καλο προαισθημα.. Πολλα υποσχεται.. Μακαρι δηλαδη να ειμαι λαθος..:ρ
Είναι ακόμα νωρίς, αλλά σαν πρώτη εικόνα μ αρέσουν... Και μόνο που φύγανε οι παλιο-"σωτηρες" που είχαμε τόσο καιρό, είμαι ικανοποιημένη. Μόνο η επιλογή της Υπουργού Τουρισμού δε μ άρεσε αλλά οκ...
Δεν έχω πρόσβαση στο κλίμα της Ελλάδας, αλλά όπου ακούω πολλά κεράσια, κρατάω μικρό καλάθι. Απλά θα κάνω υπομονή μέχρι να αναλάβουν οι εθνικιστές...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο ataktoulis

Ετσι ρε...συντομα...λαος στρατος εθνικισμος...στη μακρονησο ολοι οι ανθελληνες,προδοτες κλεφτες...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-29 12:21:33
Να είμαι εκεί να το δω με τα μάτια μου...
σχολίασε ο ataktoulis  - 2015-01-29 23:31:00
Ατακτούλη τί σε κάνει να πιστεύεις ότι θα σώσουν την Ελλάδα άνθρωποι που φοράνε παρωπίδες;
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-30 06:09:45
Άλλοι τις φοράνε...
σχολίασε ο ataktoulis  - 2015-02-01 02:36:56
Ενώ οι εθνικιστές θα σώσουν το έθνος..μάλιστα..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-02-01 10:05:44
Θα σώσουν την πατρίδα μας εννοουσα..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-02-01 10:06:08
Οι εθνικιστές ίσως. Οι γκέυ και οι τουρκογλύφτες, δε νομίζω...
σχολίασε ο ataktoulis  - 2015-02-02 01:43:18
"Η καλη μερα απο την αρχη φαινεται" και διακρινω πως εχει ξημερωσει μια καλη μερα για την Ελλαδα.
Σχετικές ερωτήσεις
Όταν έχεις μία επιχείρηση που απασχολεί υπεράριθμο προσωπικό,δεν βγάζει τα έξοδα της,το λογικό δεν είναι κάποια στιγμή να πέσεις έξω;Οπότ...
Όχι.Πάμε πάλι για εκλογές στις 17 Ιουνίου.Το πανηγύρι συνεχίζεται.
Τελικά νομίζω πως βρήκαμε τον καινούριο κολοτούμπα μας ! Ο Κουβέλης ! Και για να σου απαντήσω ,η άποψη μου από πλευράς μου είναι ότι όχι...
Δεν μπορεί να φάει απο τον καημό του,θα μαραζώσει σε λίγο.
Ήδη έχουν κάνει.Έχουν καταφέρει το να είναι η νεολαία απαθής,να μην ενδιαφέρεται για τίποτα απολύτως.Τους έχουν μάθει να φανατίζονται με ...
Δεν μπορείτε να απαντήσετε ερωτήσεις χρηστών που σας έχουν αποκλείσει

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Κυβέρνηση

Απάντηση:
Όταν έχεις μία επιχείρηση που απασχολεί υπεράριθμο προσωπικό,δεν βγάζει τα έξοδα της,το λογικό δεν είναι κάποια στιγμή να πέσεις έξω;Οπότε καλύτερα δεν είναι να την κλείσεις όσο πιο σύντομα γίνεται και να περιορίσεις τις απώλειες;Εκτός βέβαια και αν ο σκοπός είναι να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος και να μην ασχολείται με τα πιο σημαντικά θέματα που είναι η επιβίωση του καθενός,οπότε σκοπός επετεύχθη. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι.Πάμε πάλι για εκλογές στις 17 Ιουνίου.Το πανηγύρι συνεχίζεται. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τελικά νομίζω πως βρήκαμε τον καινούριο κολοτούμπα μας ! Ο Κουβέλης ! Και για να σου απαντήσω ,η άποψη μου από πλευράς μου είναι ότι όχι δεν μπορούν ! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν μπορεί να φάει απο τον καημό του,θα μαραζώσει σε λίγο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ήδη έχουν κάνει.Έχουν καταφέρει το να είναι η νεολαία απαθής,να μην ενδιαφέρεται για τίποτα απολύτως.Τους έχουν μάθει να φανατίζονται με κάποιο κόμμα και να τσακώνονται με τους πολιτικούς "αντιπάλους" τους απλά και μόνο για να είναι απασχολημένοι και να μην βλέπουν το γενικότερο πρόβλημα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τέτοια επανάσταση βρε Δήμητρα; Τα πάνω κάτω θα φέρεις. Αν είναι νά έχουμε στο στύλ Ντόρας,Μέρκελ κι άλλων τέτοιων,παραπτωμάτων της φύσης,αρνούμαι κατηγορηματικά. Θέλω σε στύλ Μπελούτσι,τζολί κι επειδή είμαι βιτσιόζος,βάλε και λίγο κουλτούρα με Ζυλιέτ Μπινός. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σημαινει να μαζευτουν ολα τα κομματοσκυλα της βουλης που τοσα χρονια κανανε χρυσες δουλειες και να πανε σε μια κοινη αποφαση για τη χωρα,να φορτωσουν ολοι μαζι στις πλατες του λαου το χρεος που αυτοι αφησαν να δημιουργηθει,καθολου ανεφικτο αν σκεφτεις οτι ολοι αυτοι τοσα χρονια εκαναν περιουσιες,εβγαζαν φραγκα στο εξωτερικο και τωρα θα αγοραζουν οτι θελουν για λιγα ευρω...... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τώρα όχι. Είμαι από την κοινωνική ομάδα των πλουσίων(δημόσιος υπάλληλος είμαι), που κατάλαβε η κυβέρνηση ότι έχουμε πολλά λεφτά και θέλησε τρεις φορές να μας τα πάρει πίσω, για να ξεπεραστούν οι κοινωνικές ανισότητες(κράτος δικαίου) .Δυστυχώς μας έχει κατεβάσει το μισθό 400 ολόκληρα ευρώ για τιμωρία επειδή είμαστε τίμιοι φορολογούμενοι και δεν μπορούμε να κρύψουμε το εισόδημά μας. Είμαι στην αναμονή μέχρι πού θα πάει. Αν ζω φυσικά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ετσι οπως ειναι τωρα η Ελλαδα,ενδεχομενως να ηταν μια λυση.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οτι το χειροτερο προσπαθουν να περασουν !! μετα απο αυτο θα ερθει το τσιπ κατω απο το δερμα ... να μην το δεχτει κανεις !! ειναι σαν να σε φυλακιζουν πολλα θα σου κανουν με αυτο ... δεν τα λενε... Αν θελεις περισσοτερα να σου στειλω σχεττικο να διαβασεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαζι και οι πολιτες βεβαια ...μαζι πανε αυτα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
πρωθυπουργοσ για την ελλαδα θα μπορουσα να πω οτι ειναι ο μπαρακ ομπαμα αλλωστε οτι λενε τα αμερικανακια στον γιωργακη αυτοσ αμεσωσ το πραγματοποιει για αυτο τον λογο αλλωστε φτασαμε εδω που ειμαστε΄΄ σε τελικη φαση εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει πρωθυπουργοσ αλ΄λα μια παγκοσμια διακυβερνηση ολα εχουν ξεπουλυθει και εμεισ κοιμωμαστε Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ουδεν σχολιον... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η Τελωνειακή Ένωση αποτελεί το βασικό στοιχείο της κοινής αγοράς. Μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης, η δημιουργία της αποτέλεσε τον πρωταρχικό στόχο και διήρκεσε έως το 1968. Τα σημαντικότερα μέτρα περιελάμβαναν: * Την κατάργηση όλων των δασμών και περιορισμών μεταξύ των κρατών μελών * τη δημιουργία κοινού δασμολογίου (ΚΔ), που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρωπαϊκή Κοινότητα στα εμπορεύματα προέλευσης τρίτων χωρών (τα έσοδα που προκύπτουν ανήκουν στους ιδίους πόρους της Κοινότητ... Διαβάστε περισσότερα...
Όσο η Μαμακία δεν είναι Συνταγματικά κατοχυρωμένη, ΌΛΑ τα κόμματα είναι εκτός Συνταγματικού Τόξου!
Απάντηση:
Δεν υπάρχει Σύνταγμα πλέον. Ή μάλλον υπάρχει, αλλά μόνο για όπου θέλουν αυτοί. Τώρα ισχύει το αφορισμένο το μνημόνιο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πιστεύω δεν ξέρει κανένας. Αν το θέμα είναι επείγον μπες στη ιστοσελίδα της ΔΟΕ ή πάρε τηλέφωνο το υπουργείο για να μάθεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα τους παρει ο διαολος αν πηραξουν το επιδομα οι κλεφτες Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
200.000 μούτζες/μήνα.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ψίχουλα μπροστά σε αυτά πού κλέβει νόμιμα και παράνομα ο κάθε πορδηπουργός. Πάντως το μηνιαίο του εισόδημα,φτάνει για να περάσει μιά οικογενεια για ένα χρόνο,έστω φτωχικά. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=b8YSJpyLb9Y
Απάντηση:
Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ξεθεμελιώθηκε και κατεδαφίστηκε όλο το οικοδόμημα των κοινωνικών κατακτήσεων και παροχών εκατονταετιών! Έπρεπε ο κόσμος να αντιδράσει πιο δυναμικά και να μην αφήσει να περάσουν αυτά τα μέτρα. Η αδικία είναι κατάφωρη πια και πρέπει να πληρώσουν αυτοί που τα φάγανε! Η εξαθλίωση του λαού θα είναι πλήρης και θα φτάσουμε στο σημείο να μην έχουμε να πάμε εμείς αλλά και τα παιδιά μας στο γιατρό αν δεν έχουμε να πληρώσουμε, δε θα μπορούν να μορφωθούν παρά μόνο όσοι έχουν χρήματ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
σε οτι αφορα μετα την χουντα ναι...100% αρκετα ειχε κανει μεχρι τοτε η δεξια σε αυτον τον τοπο. Διαβάστε περισσότερα...
ήταν τελικά απαραίτητο να γίνει η απογραφή δημοσίων υπαλλήλων;
Απάντηση:
ναι ήταν αφού δεν ξέραμε πόσοι είμαστε Διαβάστε περισσότερα...
Αν δεν βαριέστε διαβάστε τα. Σημειώστε ότι ο Monti που θα γίνει πρωθυπουργός της Ιταλίας είναι πρόεδρος της Trilateral Europe που ο Παπαδήμος είναι μέλος της. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=324953
Απάντηση:
Δηλαδή τόσο καλά τα πράγματα!!! Το νερό κύλησε στο αυλάκι και το σχέδιο ισοπέδωσης της Ελλάδας ολοκληρώθηκε!!! Μπράβο τους.............. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OAW5eXC9T-Y#! ειναι λιγο μεγαλο αλλα πολυ ενδιαφερον....
Απάντηση:
εεε!οσο ναναι!πολλα λογια λιγη ενοια! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φιλε μ σε παρακαλω αν μπορεις να γραφεις με σωστη ορθογραφια...:) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Να τους παρεις τηλ η να περασεις απ το ταμειο σου.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ο Ελληνας πρωθυπουργός αμείβεται με περίπου 110.000 ευρώ ετησίως. (το διαβασα στο Εθνος http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378& subid=2&pubid=10186826 ) Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 11 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.