Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Αν φτιαξουν κομμα θα τους ψηφισω, Θα ηθελα εναν πρωθυπουργο ανωνυμο χωρις να ξερω ποιος ειναι και να προσπαθει να κανει την ζωη μου καλυτ...
Απάντηση: δε γνωριζω και πολλα γι αυτο το θεμα, αλλα το να βγουμε απο την ευρωζωνη θα μας κανει ζημια? το να εχουμε δικα μας τυπογραφεια χρηματων,...
Απάντηση: Σημαίνει μία τριμελή επιτροπή που αποτελείται απο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα, και τους εκπροσώπους της...
Απάντηση: Απο 30 Μαρτιου εως και 13 Απριλιου
Απάντηση: Χρησιμοποιειται μεταφορικα οι ρωσοι ως τροικα ενωουν την αμαξα που σερνεται απο 3 αλογα. εδω εχει την σημασια μιας ομαδασ 3 ατομων π...
Απάντηση: Πειναααα... :Ρ
Απάντηση: Αν θυμασαι,ειχα θεσει μια ερωτηση πριν λιγο καιρο,που ανεφερα οτι το σχεδιο ειναι για παγκοσμια κυβερνηση,παγκοσμια θρησκεια,ενιαιο παγκο...
Απάντηση: Θα υπαρχει στρατος και αστυνομια εξω απο τις τραπεζες για να μην προλαβουμε να παρουμε τις καταθεσεις. Επισης θα υπαρχουν συσιτια. Οποιοι...
Απάντηση: στην αυξηση τελων κυκλοφοριας και στην αυξηση του ΦΠΑ διαφωνω. πρεπει ομως να καταλαβουμε πως σε μια τετοια δυσκολη φαση που βρισκομαστε ...
Απάντηση: Γειά σας κατα την ταπεινή μου άποψη ελεγχόμενη πτώχευση είναι αυτό το είδος της πτώχευσης που δεν παρασέρνει τα άλλα κράτη της ένωσης στη...
 

ποια ειναι η διαφορα του εθνισμου απο τον εθνικισμο?

εθνισμου?Δεν ηξερα οτι υπαρχει τετοια λεξη..;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rolita

ναι βρε κοπελια υπαρχει..ειναι ο εθνισμος και ο εθνικισμος,,και παντα τα μπερδευα αυτα τα δυο,,
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 21:19:21
Νομιζω οτι αν την βαλεις στο google π.χ δεν θα στην βγαλει γιατι δεν υπαρχει σαν λεξη.Δεν ξερω αν στην καθομιλουμενη καποιοι ανθρωποι την χρησιμοποιουν,αλλα δε την εχω ακουσει προσωπικα.Γνωριζω μονο τον εθνικισμο-εθνικιστης.Μπορει να κανω και λαθος,αλλα δεν νομιζω..
σχολίασε η rolita  - 2011-09-01 21:22:31
και εγώ το εθνισμός δεν το ξέρω
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 21:44:41
τον εθνιστη δηλαδη δεν τον εχετε ακουσει ποτε?
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 21:50:52
Τον εθνιστη την εχω ακουσει σαν λεξη,αλλα γνωριζω οτι βγαινει απο τον εθνικιστη σε συντομια,χωρις να υφισταται ομως σαν λεξη και εχουν την ιδια ακριβως εννοια.Εθνισμος παντως δεν υπαρχει σαν λεξη.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-01 21:52:56
ενταξει το βρηκα,εθνισμος ειναι οταν καποιος αγαπαει το εθνος του κατι σαν τον πατριωτισμο δηλαδη ενω εθνικισμος ειναι ο φανατισμος,αγαπω το εθνος μου και δεν αποδεχομαι τιποτα αλλο εκτος απο αυτο,κατι σα ρατσισμος δηλαδη για οτιδηποτε ξενο,γιαυτο εχει αρνητικη σημασια
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 21:58:00
υπαρχει σα λεξη ρολ,τη βρηκα και στο λεξικο του τεγοπουλος-φυτρακης και το εθνισμος και το εθνικισμος και ειναι αλλο το ενα και αλλο το αλλο,,
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 21:59:48
Κατι θα ξερει ο Τεγοπουλος -Φυτρακης παραπανω απο μενα..;) Προσωπικα δεν την εχω χρησιμοποιησει ποτε αυτη τη λεξη,ασε που δεν μου καθεται στα αυτια μου καλα σαν λεξη και προτιμω τη λεξη "πατριωτισμος"..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-09-01 22:30:58
ναι οντως ειναι καπως,,το πατριωτισμος ειναι καλυτερο..εμεις αυτα τα καναμε στην εκθεση τριτηςς λυκειου αν θυμαμαι καλα,,απλα δε θυμομουν τη διαφορα,,
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 22:32:47
Σημασια εχει οτι την βρηκες την διαφορα..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-09-01 22:34:33
iδεολογική στάση που προωθεί την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης χωρίς να δείχνει περιφρόνηση απέναντι στην ιστορία και την ταυτότητα άλλων εθνών http://el.wiktionary.org/wiki/ %CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF% 83%CE%BC%CF%8C%CF%82
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-02 02:10:35
ναι αλλα δεν εγραψες και τι σημαινει εθνικισμος¨:η υπερτίμηση του έθνους που οδηγεί σε εχθρότητα απέναντι σε άλλα έθνη
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 02:13:45
τελικα ειχα δικιο οτι υπαρχει εθνισμος,αφου υπαρχει και στο βικιλεξικο
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 02:15:27
Δια την τεκμηρίωσιν του δικαίου σου παρενεβειν... φιληνάδα... sml Εστειλα και ολοκληρωμένη απάντηση αν πρόσεξες.. Αμέσως να μου τη πείς....
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-02 02:22:12
χαχα,ευχαριστω μανωλιο για την υπερασπιση!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 02:33:52
Ρωτησα απο περιεργεια μεχρι τωρα γυρω στους 20 ανθρωπους...Κανεις δεν την ηξερε σαν λεξη και κανεις δεν την χρησιμοποιησε ποτε.Ρωτησα επισης τη θεια μου που ειναι δασκαλα και μου ειπε οτι σημαινει ακριβως το ιδιο ...Κι εδω θα σας πω οτι για μενα ειναι το ιδιο οπως αλλοι λενε λουκανικοπιτα και αλλοι λουκανοπιτα ή σπανακοτυροπιτα και αλλοι σπανακοπιτα.Μεχρι τωρα απο αυτα που διαβασα δεν βρηκα ουσιαστικες διαφορες.Μηπως μπορειτε να μου της πειτε εν ολιγεις εσεις?Χωρις να μου βαζετε link,απο αυτα που γνωριζετε.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:09:11
με λιγα λογια ρολ ειναι αυτο που εχει γραψει ο εντι απο κατω,ο εθνιστης ειναι ο φιλαθλος και ο εθνικιστης ο χουλιγκαν!δε ξερω αν σε βοηθαει αυτο,,παντως στανταρ υπαρχει γιατι διδασκεται και στα σχολεια και μου κανει εντυπωση που η θεια σου δε την ηξερε..
σχολίασε η superstar  - 2011-09-03 23:12:44
Ειναι δασκαλα δημοτικου,δεν ξερω αν διδασκεται πλεον σε γυμνασιο-λυκειο.(Λεω πλεον γιατι εγω δεν το διδαχτηκα ποτε).Οποτε ομως μιλαμε παλι για την ιδια εννοια,αγαπανε την πατριδα τους,απλα οι εθνικιστες ειναι πιο παθιασμενοι.Καταλαβα καλα?Και τι κανει ενας εθνιστης που δεν κανει ο εθνικιστης?(Αποριες ειναι γιατι εχω σκαλωσει..:P)
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:19:39
Επισης ενα σχολιο στο link που εβαλε ο Μανωλιος πιο πανω. Στη λεξη εθνισμος γραφει απο κατω "δειτε επισης εθνικισμος" που σε απλα ελληνικα σημανει οτι ειναι λεξη συνωνυμη.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:24:06
αν πατησεις εκει που λεει δειτε επισης,,θα δεις οτι δινει αλλη εννοια για τον εθνικισμο,,και τα βαζουν μαζι γιατι συνηθως μαζι πανε αυτα και εγω ετσι τα ειχα διδαχθει τοτε,απλως το ενα το προβαλλουν σα θετικο και το αλλο σαν αρνητικο ,και εννοειται πως ειναι αλλο το ενα και αλλο το αλλο με την εννοια οτι αλλο να πιστευω σε κατι με αγαπη και αφοσιωση και αλλο να ειμαι φανατισμενος και κολλημενος και να καταδικαζω οτιδηποτε ειναι αντιθετο με αυτο,,
σχολίασε η superstar  - 2011-09-03 23:36:02
Καλα οκ.Κατανοητο ετσι οπως το γραφεις τωρα.Νομιζω το επιασα.;)Παντως ειναι μια λεξη που δεν χρησιμοποιω,οποτε και να μην ξερω την ακριβη σημασια δεν χαθηκε κι ο κοσμος..χαχαχχαχαχαχχαχα
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:41:25
εγω παλι τη χρησιμοποιω σχεδον καθε μερα,ειδικα οταν βγαζω λογο στη βουλη! χαχαχαχα..
σχολίασε η superstar  - 2011-09-03 23:52:46
Ειδικα αν εβγαζες σημερα με τα σημερινα δεδομενα λογο στη βουλη δεν θα την χρησιμοποιουσες καθολου,δεν θα σε συμφερε,απο τη στιγμη που εχουν πουλησει ολη την πατριδα..:P χαχχαχαχχαχα
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:56:40
ολη την πατριδα?η ολοι την πατριδα?οπως και να το εννοεις παντως καλα τα λες !ετσι ειναι,,το πολυ πολυ να χρησιμοποιουν τον εθνικισμο για να χαρακτηρισουν αυτους που δε τους συμφερει να τους αποκαλουν εθνιστες..
σχολίασε η superstar  - 2011-09-04 00:03:58
Ολη την πατριδα.Παει η Ακροπολη,παει η Αρχαια Ολυμπια,παει η Επιδαυρος,σε λιγα χρονια θα το καταλαβουμε ολοι...αστα.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-04 00:12:01
o εθνισμος ειναι οι Ελληνες που ζουν σε ολο τον κοσμο ο ελληνισμος που λεμαι ο εθνικισμος ειναι κατι το ακρο δεξιο κατι σαν την χρυση αυγη δεν ειμε και πολυ συγουρος αν σε βοηθισα

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο makis108

παντως αν θυμαμαι καλα ο εθνικισμος δεν ειναι τοσο καλο.. δηλαδη οταν λενε οτι καποιος ειναι εθνικιστης ανεξαρτητα με τα κομματα και αυτα το εννοουν σα κατι αρνητικο..ενω ο εθνιστης ειναι κατι καλο.. δε ξερω αν καταλαβαινεις τι λεω..αλλα δε ξερω ποια ειναι η διαφορα τους..
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 21:33:45
Πρωτη φορα ακουω αυτη λεξη! Το εθνικισμος το εχω ακουσει μια δυο φορες, αλλα αυτο...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kit

εισαι μικρη ακομα γιαυτο ..θα τα μαθεις στο λυκειο αυτα..χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 22:28:03
χαχαχα! Εχω δηλαδη ακομα καιρο!
σχολίασε η kit  - 2011-09-01 22:31:36
θα τα κανεις στο λυκειο αυτα στην εκθεση,οπως τους τροπους και τα μεσα πειθους,επιληση στην αυθεντια,επικληση στη λογικη και κατι τετοια,,χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 22:35:12
Ωχ Παναγια μου! Καλα που ειμαι καλη στην εκθεση!
σχολίασε η kit  - 2011-09-01 22:38:57
ε αμα εισαι καλη δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-01 23:02:57
Εθνισμός-εθνικισμός http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο manolis002

Εδω που πατησα ειδα τι ειναι εθνικισμος(που ηδη ηξερα)...ο εθνισμος που ειναι?
σχολίασε η rolita  - 2011-09-03 23:22:05
Πριν τη μαύρη παύλα που διαχωρίζει τις δύο διευθύνσεις.. http://el.wiktionary.org/wiki/ %CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF% 83%CE%BC%CF%8C%CF%82
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-04 00:54:16
http://el.wiktionary.org/wiki/ %CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF% 83%CE%BC%CF%8C%CF%82 Την έχω γράψει και πιό πάνω..
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-04 00:58:05
ερώτηση: τρολίτα, η σπανακοτυρόπιτα και η σπανακόπιτα διαφορετικά δεν είναι; η μία έχει σπανάκι Plus τυρί η άλλη μόνο σπανάκι.
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-04 15:26:49
Αν πας να ζητησεις σπανακοπιτα με τυρι θα σου δωσουν...αν πεις νηστισιμη θα σου δωσουν χωρις τυρι...;)
σχολίασε η rolita  - 2011-09-04 15:30:52
α τώρα κατάλαβα. θενκς ντάρλινγκ
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-04 15:32:24
Παρακαλω παιδι μου..:P
σχολίασε η rolita  - 2011-09-04 15:35:17
Χούλιγκαν-Φίλαθλος

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο eddi

σωστος!μονο που τα εγραψες αναποδα,,(αναλογως με τη σειρα που τα εχω στην ερωτηση εννοω)
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 02:39:55
ε σιγα το πιασανε το νοημα πιστευω....αυτο μετραει.
σχολίασε ο eddi  - 2011-09-02 02:45:50
ε ναι σιγουρα!δε θα μπορουσες να το εξηγησεις καλυτερα!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 02:50:08
Πάλι μου τηνε λες.. Κι αυτή τη φορά άδικα.. Για ξάνοιξέ το πάλι.. Κακιά απούσαι.. sml
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-02 02:59:31
Κακιά απού σαι*
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-02 03:01:13
χαχα,η δικια σου μανωλιο μου,ειναι πιο επιστημονικη και πιο τεκμηριωμενη εξηγηση,απλως του eddi ειναι για να το πιασουν και οι πιο απλοι θνητοι!χαχα!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 03:10:32
Ααα... Εμπέρδεσα.. Γράψε λάθος.. Εθάρουνα πως τό λεγες εμένα..
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-02 03:22:52
Ααα..ενταξει τοτες..
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 03:24:58
εθνισμος ειναι η εθνικη συνειδηση,η φιλοπατρια δηλαδη ειναι εθνιστης ειναι αυτος που αγαπαει την πατριδα του και σκεφτεται ελληνικα αλλα σεβεται και το μη εθνικο.Εθνικιστης ειναι οποιος ειναι φανατισμενος με την πατριδα και μπορει να ειναι επιθετικος,ρατσιστικος και σωβινιστικος.Βοηθησα;

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zackfair

παρα πολυ καλη εξηγηση!σε ευχαριστω ζακ!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 16:00:28
ειδες τι βρισκεις στο google;παρακαλω.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-09-02 16:04:05
απο το google τη βρηκες?και εγω νομιζα οτι ηταν δικια σου!χαχα!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 16:13:48
50/50 για να ειμαι δικαιος και σωστος΄.
σχολίασε ο zackfair  - 2011-09-02 16:20:14
α μαλιστα..και εγω το κανω πολλες φορες αυτο,βαζω τα δικα μου και συμπληρωνω και κατι απο το google,οπως και να χει ωραια απαντηση!
σχολίασε η superstar  - 2011-09-02 16:28:26
Δεν υπάρχει Εθνισμός.
Πιστεύω ότι είναι το ίδιο πράγμα. ¨Οπως δήποτε πεποίθηση μου είναι ότι ο εθνικισμός από τον ραστισμό απέχουν μεταξύ τους όσο είναι τα πάχος μιας κλωστής.
Εθνισμός είναι όταν υπερασπίζεσαι το έθνος σου κ την συνείδηση αυτού χωρίς να περιφρονείς την ιστορία κ την ταυτότητα άλλων εθνών.
Σχετικές ερωτήσεις
Δηλαδη αν κανουμε απεργιες πιστευετε ολοι οτι θα λυθει το προβλημα. Βλεπετε την κατασταση που υπαρχει στην ελλαδα με τισ απεργιεσ τα εκτρ...
ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΙΡΑΤΑ
Δε θα γίνει όχι. Αν γίνει, δε θα πάρουν τα λεφτά των δανείων και ομολόγων μας. Δεν τους συμφέρει να μας 'πτωχεύσουν'. Αν βγούμε απ'το ευρ...
εννοια σου και εχουν να κερδισουν πολλα.. οσα πιο λιγα εξοδα της εταιριας προς αλλους, τοσο πιο ευκολα θα πληρωνουν φορους και οφειλες πρ...
Δεν μπορείς να αλλάξεις πια τις δραχμές σε ευρώ μέχρι το 2002 μπορουσες
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Εθνικά θέματα

Γιατί ρε παιδιά, ενώ όλοι καταπιεζόμαστε, ο ένας κάνει συγκέντρωση με τη ΝΔ, ο άλλος με το ΠΑΜΕ, ο άλλος με το ΚΚΕ κλπ???? Δηλαδή αντιδρούμε στο σύστημα, με μεθοδεύσεις του συστήματος??? Οτι μας πεί το κόμμα??? Κλαυθμώνος ο ένας, ομόνοια ο άλλος.... Και σε τι αντιδρούμε τότε???? Καλά κάνει λοιπόν ο γιωργάκης και ο κάθε γιωργάκης..... Σπρώξε κι άλλο πρωθυπουργέ..... Τα ζώα ακόμη δεν έχουν καταλάβει τι γίνετε... ΠΡΟΣΟΧΗ είμαι ενάντια της οποιαδήποτε βίας σε όποια συγκέντρωση. Καταλα...
Απάντηση:
Δηλαδη αν κανουμε απεργιες πιστευετε ολοι οτι θα λυθει το προβλημα. Βλεπετε την κατασταση που υπαρχει στην ελλαδα με τισ απεργιεσ τα εκτροπα που γινονται εκει απο ομαδες ανθρωπων να γινονται σε αλλα ευρωπαικα κρατη. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΙΡΑΤΑ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δε θα γίνει όχι. Αν γίνει, δε θα πάρουν τα λεφτά των δανείων και ομολόγων μας. Δεν τους συμφέρει να μας 'πτωχεύσουν'. Αν βγούμε απ'το ευρώ, δηλαδή την ΟΝΕ, πάλι δε θα μπορούμε να ξεχρεώσουμε. Αυτό που θα γίνει είναι ένα ξεζούμισμα για 2-3 χρόνια και μετά θα έχουμε ανάπτυξη. Κατά κάποιο τρόπο έχει γίνει ήδη πτώχευση, στην οποία οδηγηθήκαμε λόγω μιας άλλης σπουδαιότερης πτώχευσης, αυτής των ηθικών αξιών. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.moneyonline.gr/site/article/2814/miosis-misthon-ke-apozimioseon-ston-idiotiko-tomea-zita-i-troika εντάξει με τους δημοσίους υπαλλήλους που τους πληρώνει το κράτος αλλά απο τους ιδιωτικούς τι έχουν να κερδίσουν;
Απάντηση:
εννοια σου και εχουν να κερδισουν πολλα.. οσα πιο λιγα εξοδα της εταιριας προς αλλους, τοσο πιο ευκολα θα πληρωνουν φορους και οφειλες προς το δημοσιο. επισης αν ο δημοσιος τομεας γινει πιο ευνοϊκος για τους εργαζομενους, τοτε θα υπαρξει παλι συμφορηση στο δημοσιο. και γενικα, φροντιζουν να μας κρατουν οσο πιο εξαθλιωμενους γινεται. να εχουμε τοσα προβληματα ωστε να γονατιζουμε και να μας πατανε και να μην εχουμε το κουραγιο να αντιδρασουμε..(στο πλαισιο αυτο αυξανονται και οι μερες εργασιας ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν μπορείς να αλλάξεις πια τις δραχμές σε ευρώ μέχρι το 2002 μπορουσες Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν φτιαξουν κομμα θα τους ψηφισω, Θα ηθελα εναν πρωθυπουργο ανωνυμο χωρις να ξερω ποιος ειναι και να προσπαθει να κανει την ζωη μου καλυτερη...! Διαβάστε περισσότερα...
O ελληνικής καταγωγής Γερμανός Ευρωβουλευτής Γιώργος Χατζημαρκάκης υποστήριξε ότι οι δανειστές μας θα μας διώξουν από την Ευρωζώνη τον Ιούλιο. Σε συνέντευξη του στο ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης 9.84, ο κ. Χατζημαρκάκης αποκάλυψε ότι το σχέδιο των δανειστών της χώρας προβλέπει την διατήρηση της Ελλάδας στη ζώνη του ευρώ μέχρι και τον Ιούλιο προκειμένου να μην καταρρεύσει η Ευρωζώνη, αφού τυχόν πτώχευση της Ελλάδας θα συμπαρασύρει κι άλλες χώρες. Μάλιστα ο ευρωβουλευτής επεσήμανε πως αφού οι δανειστές μας εξασφαλίσουν μέσω ενός νέου μηχανισμού ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να τους μολύνει θα την αφήσουν στην τύχη της. «Μετά ο Θεός να βάλει το χέρι του» είπε χαρακτηριστικά. Ο Κρούγκμαν προβλέπει ότι η Ελλάδα θα εγκαταλείψει το ευρώ http://www.express.gr/news/finance/570235oz_20120228570235.php3 Οι Times προτείνουν τη νέα δραχμή για την Ελλάδα http://www.express.gr/news/finance/559121oz_20120131559121.php3
Απάντηση:
δε γνωριζω και πολλα γι αυτο το θεμα, αλλα το να βγουμε απο την ευρωζωνη θα μας κανει ζημια? το να εχουμε δικα μας τυπογραφεια χρηματων, δεν ειναι ενα πλεονεκτημα? απλα ρωταω.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σημαίνει μία τριμελή επιτροπή που αποτελείται απο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα, και τους εκπροσώπους της Ευρωπαικής ΄Ενωσης. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απο 30 Μαρτιου εως και 13 Απριλιου Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Χρησιμοποιειται μεταφορικα οι ρωσοι ως τροικα ενωουν την αμαξα που σερνεται απο 3 αλογα. εδω εχει την σημασια μιας ομαδασ 3 ατομων που ασκουν εξουσια. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γράφει ο Dr Nielsen Knudsen, επίκαιρος παρά ποτέ... Η κατάσταση είναι τόσο σοβαρή ώστε η οικονομική σας κατάρρευση συνδέεται άμεσα με τον εθνικό κίνδυνο που θα καταλήξει σε ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ της Ελλάδος. Οι ΗΠΑ, με τους πράκτορες της 5ης Φάλαγγας κηρύσσουν την «Νέα Τάξη», η Τουρκία (ευνοούμενη του Ομπάμα) κηρύσσει την…… θεωρία του ζωτικού χώρου. Kαι oι δύο αυτές νέες λέξεις είναι η παλιά ευρεσιτεχνία του Χίτλερ. Οι ΗΠΑ, με φερέφωνο τον πράκτορα και συμπατριώτη τους, ονειρεύονται «Παγκόσμια Κυβέρνηση»,την παλιά ευρεσιτεχνία της 3ης Διεθνούς του Στάλιν. Η 5η Φάλαγγα του Χίτλερ έχει δώσει την θέση της στην 5η Φάλαγγα της «Νέα Τάξης», της 4ης Διεθνούς που λέγεται τώρα «Παγκόσμια Κυβέρνηση» που ο Πρωθυπουργός σας «με αμερικάνικη καρδιά» την θέλει …«γρήγορα»! Ο ρους της Ιστορίας σήμερα είναι μολυσμένος με τον ιό (virus) της βλακείας των μηδαμινών «ηγετών» που στον πυρετό της αρρώστιας τους βλέπουν νοσηρές, φασιστικές, οπτασίες υποδουλώσεως των λαών. Η Κεντρική Ευρώπη το ξέρει, ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ; -------------------------------------------------------------------------------- Για σας η πρώτη ένεση έγινε με το ΜΝΗΜΟΝΙΟ για να σας κοιμίσει πριν από την μεγάλη εγχείρηση. Ερωτήσατε στην Βουλή σας ΓΙΑΤΙ το ακριβές αντίγραφο του Μνημονίου που σας επεβλήθη δεν εφαρμόζεται σε καμία άλλη χώρα που μπορεί να έχει και μεγαλύτερο χρέος από την χώρα σας; ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ; Είναι σήμερα οι δειλοί που θέλουν να ρίξουν το βάρος για την καταστροφή σας «στην προηγούμενη κυβέρνηση που λιποτάκτησε». Νομίζουν τον ελληνικό λαό ηλίθιο να πιστεύει ότι τόση ολοκληρωτική κατάρρευση και εξουθένωση ενός Έθνους μπορεί να επιτελεσθεί μέσα σε δύο ή τρία χρόνια. ΟΜΩΣ Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΡΙΝ. Πρέπει να ανατρέξουμε στην πολιτική που εφήρμοσε ο Ανδρέας Παπανδρέου και ΕΜΙΜΗΘΗ ο λεγόμενος «ΕΘΝΑΡΧΗΣ» σας. Γιατί; Διότι οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. ΔΗΛΑΔΗ: Η Ελλάς, από το 1953 έβαινε σίγουρα στο να καταστεί μεγάλη οικονομική δύναμις. Επί μία 20ετία (1953-1973) υπήρχε ετήσια αύξηση του ΑΕΠ 8% Επί μία 20ετία υπήρχε ετήσια αύξηση ιδιωτικών επενδύσεων 10% Αυτή η πρόοδος όπου όλοι στην Ευρώπη μιλούσαμε για το «ελληνικό οικονομικό θαύμα» ανησύχησε την Αμερικανική κυβέρνηση. Γιατί; Διότι αν η Ελλάς είχε γίνει οικονομική δύναμη στην ξηρά, όπως ήταν στην θάλασσα, θα ήταν αδύνατη η νοσηρή επιρροή των διαφόρων Πιουριφόϊ. (Ή μήπως δεν ξέρετε ότι το βαθύ κράτος σήμερα βρίσκεται μέσα στους τοίχους της Αμερικανικής πρεσβείας;). Οι λόγοι του παμπάλαιου «Ανατολικού Ζητήματος» ακόμη σας βαρύνουν. Η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδος έπρεπε να σταματήσει. Η πρώτη κίνηση άρχισε με τον «ΕΘΝΑΡΧΗ» που θέλησε να μιμηθεί τα διατεταγμένα από το βαθύ Αμερικανικό κράτος συνθήματα του εξ Αμερικής ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Η δίωξη των Ανδρεάδη και Νιάρχου, ο εκφοβισμός του κεφαλαίου των επενδυτών, η §3 του άρθρου 106 του Καραμανλικού Συντάγματος, ήταν η πρώτη εκδήλωση για τα σχέδια και τους σκοπούς της «Νέας Τάξης». Αποτέλεσμα άμεσο: πτώση του ΑΕΠ στο 3,5% και ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤ. ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ στο 0,6% (προσέξτε Έλληνες, από το 10% στο 0,6% !). Στην Ευρώπη ακούσαμε το πρώτο σύνθημα «ούτε δραχμή πλέον για επένδυση στην Ελλάδα». Παράλληλα οι κραυγές του Ανδρέα Παπανδρέου ενάντια στο «Διευθυντήριο των Βρυξελλών» και στο «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο Συνδικάτο» και το «ενάντια στο μεγάλο και ντόπιο ξένο κεφάλαιο». Αυτό σημαίνει το 0,6%! Ποιος είχε το βαθύ συμφέρον από την διατεταγμένη αυτή πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου; Όχι βέβαια ο Έλληνας εργάτης. Αλλά βέβαια η Αμερικάνικη πολιτική – ή μήπως, Έλληνες, δεν το βλέπετε αυτό που ΞΕΡΟΥΜΕ στην Ευρώπη; Όταν το ΠΑΣΟΚ πήρε την εξουσία το 1981, υπήρξε πτώση του ΑΕΠ στο 1,5% (!!), με τις Ιδιωτ. επενδύσεις στάσιμες στο 0,6%. Και αρχίζει το ξήλωμα ΚΑΘΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΟΣ. Η Ελλάς που εξήγαγε ψυγεία στην Γερμανία απέμεινε να παράγει μόνο γιαούρτια (και αυτά με …εισαγόμενο γάλα). Και ακολούθησε η μεγάλη ευρεσιτεχνία του μεγάλου οικονομολόγου Ανδρέα Παπανδρέου, αμέσως. Από το 1981. Ποια ήτανε; Η θριαμβευτική επιτυχία του «Τσοβόλα δώστα όλα». Ποιά «όλα»; Τα δανεικά. Το δημόσιο χρέος, από 700 εκατ. δολάρια που το άφησε η Χούντα, έφτασε σήμερα με γεωμετρική πρόοδο τα 400 (περίπου) δισεκατομμύρια Ευρώ! Θρίαμβος του πολιτικαντισμού. Δανείσου και Μοίραζε χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς. Αυτή η μοιρασιά ήταν η μεγαλοφυής έμπνευση του οικονομολόγου που εξασφάλισε θέση Σουλτάνου στον πολιτικό βίο της χώρας σας. Συστηματική αποβιομηχάνιση με παράλληλη δαιμονοποίηση του επενδυτικού κεφαλαίου και παράλληλη αυθαιρεσία των εργατοπατέρων σας που νομίζουν ότι «βοηθούν» τον εργάτη ενώ είναι αυτοί που τον κατέστρεψαν. Αυτοί που διώχνοντας το επενδυτικό κεφάλαιο δημιούργησαν την ανεργία. Πόλεμος κατά της Πεσινέ, εκδίωξη της Πιρέλλι (προς την Τουρκία), Σόγιας (προς την Μάλτα), αμόκ ενδυναμωμένο από το ΠΑΣΟΚ «ενάντια στο μεγάλο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο», παροχές για άγρα ψήφων με διαρκώς αυξανόμενο δανεισμό. ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. •Είναι τυχαία όλα αυτά ή είναι καθοδηγούμενα; •ΠΟΙΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ; •Ποιος δολοφονεί το εθνικό φρόνημα του λαού; •Και τώρα, ποιος ωφελείται; Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ. Το προσκείμενο στην Αμερικανική κυβέρνηση περιοδικό Stratfor σας το λέει κατάμουτρα: «η Ελλάς δεν έχει καμία γεωστρατηγική θέση για την Δύση και συνεπώς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ». Συνεπώς, είστε η μόνη χώρα που καταδικάστηκε στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Ο Αμερικάνος πρωθυπουργός σας, έκανε …«σκληρή διαπραγμάτευση» ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΝΩΘΕΝ με σαφείς σκοπούς. Κατάφερε με τον μαθητευόμενο μάγο, άπειρο και ανώριμο, Υπουργό της Οικονομίας να σας επιβάλει το καπέλο του ΔΝΤ. Τώρα, λέγει ο Πρωθυπουργός σας, «πρέπει να βιαστούμε για την Παγκόσμια κυβέρνηση». Και, αφού διώξατε τους μεγάλους Έλληνες επενδυτές τρέχει να βρει επενδυτές στην… Τουρκία! Όνειρο καμουφλαρισμένου φασισμού και υποτέλειας ενός ηλιθίου. Αυτή είναι η ανατομία του εγκλήματος που διέπραξε ο πολιτικός κόσμος εναντίον του ελληνικού λαού. ΚΑΙ ΤΩΡΑ: Αν όπως σας το λένε δεν έχετε «ούτε φίλους ούτε συμμάχους στην Δύση», τι πρέπει να κάνετε; Ή γινόσαστε Ήρωες ή ραγιάδες. ΕΛΛΗΝΕΣ: η Ευρώπη σας θέλει πάντα Ήρωες. Αν δεν έχετε φίλους και συμμάχους στην Δύση ψάξτε τους εκεί που υπάρχουν και σας έχουν ανάγκη. Ψάξτε τους στον ιστορικό (για σας) Βορρά και στην μεγάλη ανερχόμενη δύναμη της Ασίας. Αλλά αυτό θέλει τόλμη που η πολιτική σας ηγεσία δεν την έχει, διότι δεν τολμά κανείς να απαλλαγεί από τα ταμπού της υποτέλειας. Άρα; ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ!!!
Απάντηση:
Αν θυμασαι,ειχα θεσει μια ερωτηση πριν λιγο καιρο,που ανεφερα οτι το σχεδιο ειναι για παγκοσμια κυβερνηση,παγκοσμια θρησκεια,ενιαιο παγκοσμιο νομισμα...Αυτο το σεναριακι υπαρχει εδω και πολυ καιρο,απλως αδυνατουμε να το κατανοησουμε και να το αποδεκτουμε. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Θα υπαρχει στρατος και αστυνομια εξω απο τις τραπεζες για να μην προλαβουμε να παρουμε τις καταθεσεις. Επισης θα υπαρχουν συσιτια. Οποιοι ειναι απο επαρχια και εχουν χωραφια και ζωα και επιζησουν στις μεγαλες πολεις θα υπαρξει μεγαλη ανεχια Διαβάστε περισσότερα...
Τα πρόσθετα δημοσιονομικά μέτρα για το 2011, σύμφωνα με το προσχέδιο του προϋπολογισμού, είναι τα εξής: • Εισφορά αλληλεγγύης υπαλλήλων του δημόσιου τομέα για την καταπολέμηση της ανεργίας, • μείωση του αφορολόγητου ορίου στα 5.000 ευρώ για φυσικά πρόσωπα με ηλικίες 30-65 έτη, • ειδική εισφορά αλληλεγγύης στα φυσικά πρόσωπα, με βάση το εισόδημά τους κατά το 2010, • ειδικό τέλος επιτηδεύματος στους ελεύθερους επαγγελματίες, • έκτακτη εισφορά σε οχήματα μεγάλου κυβισμού, σκάφη και πισίνες, • βαθμιαία εναρμόνιση του φόρου πετρελαίου θέρμανσης με το φόρο πετρελαίου κίνησης, • αλλαγή στη δομή του ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) στον καπνό και συντόμευση του περιθωρίου καταβολής του, για τις εταιρείες από τις 56 στις 26 ημέρες, • αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ στην εστίαση από 13% σε 23% από 1/9/2011, • ειδικό τέλος στις επιχειρήσεις που εξαιρούνται από τον αντικαπνιστικό νόμο, • επιβολή ΕΦΚ στο φυσικό αέριο, • αύξηση των τελών κυκλοφορίας οχημάτων, • δήλωση ως ιδιωτικών των σκαφών αναψυχής που είχαν εικονικά χαρακτηριστεί ως επαγγελματικά και ρύθμιση για την εγγραφή τους στα αρχεία των φορολογικών αρχών, • είσπραξη παραβόλων κατά την υποβολή αιτήσεων για ρύθμιση αυθαίρετων κτισμάτων και αλλαγών χρήσης ακινήτων και • επιβολή έκτακτου ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών (αυθαίρετα). Την ικανοποίησή του εξέφρασε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών για το προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή και προβλέπει όχι απλώς μείωση του ελλείμματος, αλλά αύξηση σε πρωτογενές πλεόνασμα 3,2 δισ. ευρώ το 2012. «Με τον προϋπολογισμό του 2012 ολοκληρώνεται μία δύσκολη προσπάθεια δημοσιονομικής προσαρμογής, που από πρωτογενές έλλειμμα 24 δισ. ευρώ το 2009, φθάνει σε πρωτογενές πλεόνασμα 3,2 δισ. ευρώ το 2012». Σύμφωνα με το προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2012 που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα και κατατέθηκε στη Βουλή, η ύφεση της ελληνικής οικονομίας θα συνεχισθεί το 2012 και θα διαμορφωθεί στο 2,5% από 5,5% φέτος, ενώ το έλλειμμα θα υποχωρήσει στο 6,8% του ΑΕΠ από 8,5% το 2011. «Το προσχέδιο κινείται στο πλαίσιο που έχει συμφωνηθεί με την τρόικα και υποστηρίζεται από τη δέσμη των μέτρων που έχουν ήδη αποφασιστεί και ανακοινωθεί και τα οποία, στο σύνολό τους, θα έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων πριν το τέλος του Οκτωβρίου», είπε ο κ. Βενιζέλος. Με τα μέτρα αυτά διασφαλίζεται η επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του 2012 (δημοσιονομικό έλλειμμα 14,65 δισ. ευρώ), που μας επιτρέπουν να καταγράψουμε, για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, πρωτογενές πλεόνασμα της τάξης του 1,5% του ΑΕΠ, σημείωσε. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόβλεψη για έλλειμμα 8,5% εφέτος μπορεί να μην επιβεβαιωθεί, καθώς, όπως λέει το υπουργείο Οικονομικών, «εξαρτάται προφανώς από τη στάση των Ελλήνων πολιτών και της κοινωνίας συνολικά απέναντι στην κρίσιμη κατάσταση της χώρας». Σε διαφορετική περίπτωση, όπως επισημαίνεται στο προσχέδιο, το έλλειμμα μπορεί να αυξηθεί κατά 0,5% στο 9% του ΑΕΠ. Σε ό,τι αφορά πάντως, το κρατικό χρέος, εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί εφέτος στα 356,5 δισ. ευρώ ή 161,8% του ΑΕΠ και το 2012 θα εκτοξευθεί στα 371,9 δισ. ευρώ ή 172,7% του ΑΕΠ. Ο λογαριασμός των νέων μέτρων είναι 7,11 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,11 δισ. αφορούν το 2011 και τα υπόλοιπα το νέο έτος. www.tanea.gr
Απάντηση:
στην αυξηση τελων κυκλοφοριας και στην αυξηση του ΦΠΑ διαφωνω. πρεπει ομως να καταλαβουμε πως σε μια τετοια δυσκολη φαση που βρισκομαστε ολοι πρεπει να βοηθησουμε.δυσκολο να γινει αλλα δεν υπαρχει αλλιως σωτηρια. Αλλωστε οι πολιτικοι που διαθετουμε ειναι ο δικος μας καθρεφτης... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γειά σας κατα την ταπεινή μου άποψη ελεγχόμενη πτώχευση είναι αυτό το είδος της πτώχευσης που δεν παρασέρνει τα άλλα κράτη της ένωσης στη χρεοκοπία (ντόμινο) εξασφαλίζει τους δανειστές ότι κάποια στιγμή έστω και με ''haircut'' (με ζημία) ή με επιμήκυνση θα πάρουν τα λεφτά τους(μάλλον εκεί βαδίζουμε) .Είναι αυτός ο περιβόητος μηχανισμός στήριξης που σώνει στο παρά πέντε τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και συρρικνώνει και αποδυναμώνει τους πολίτες της χώρας που εντάσσεται σε αυτόν.......... Απλά... Διαβάστε περισσότερα...
Τασος ισαακ-σολωμος σολωμου https://www.youtube.com/watch?v=iaqrybyxozy
Απάντηση:
Απάντηση:
ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΗΜΕΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙ ΑΚΡΗΒΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ. ΑΣ ΠΕΡΙΟΡΗΣΤΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΑ ΣΗΡΙΑΛ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΣΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΥΤΑ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΕ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οποια κι απο τις 2 εκδοχες και να κρατησεις,το αποτελεσμα θα παραμενει το ιδιο..;) Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΡΙΧΩ ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΗΛΘΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟ Ε.Ε.ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΕΣΠΑ ΜΕ ΑΠΑΛΑΓΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ,ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ Η ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ?
Απάντηση:
γιατί ορέχτηκε στους <<εταίρους>> μας να αναλάβουν την διαχείρηση των σχετικών κονδυλίων,εν λευκώ ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μετά το 1924 οι γυναίκες απέκτησαν ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ δικαιωμα ψηφου στις δημοτικές εκλογες. εδώ μπορείς να δεις την εξέλιξη http://agonigrammi.wordpress.com/2009/09/20/%CF% 84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE% BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE% B1%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE% BA%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1/ Διαβάστε περισσότερα...
http://vimeo.com/25509060
Απάντηση:
Αυτή είναι η άλλη όψη του νομίσματος.Είναι απορίας άξιο το γιατί δεν προβάλλεται αυτή η μεριά της Ελληνικής πραγματικότητας.Αντίθετα ακόμα και τα ΜΜΕ της Ελλάδας προβάλλουν συνέχεια την εικόνα του μέσου Έλληνα ως τεμπέλη,ανεπρόκοπου που περιμένει επιδοτήσεις για να τις ξοδέψει.Σκόπιμα γίνονται όλα αυτά για να μας υποβαθμίσουν σαν άτομα και να πουληθούμε για ψίχουλα.Νασαι καλά Σοφία που έβαλες αυτό το video,μας χρειάζεται να βλέπουμε και την άλλη όψη. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=OcTvAFOHqiA
Απάντηση:
ακριβώς το ίδιο πράγμα ρώτησα και γω προχθές.. http://www.rotise.gr/erotisi/exairetika-perierges- anakoinoseis-apo-eypatrides-tis-omogeneias-poy- kiryttoyn-oti-tha-sosoyn-tin-ellada-apo-to- dimosio-chreos.html ..δεν πρέπει να είναι τόσο εύκολο μάλλον.. κάποιο λάκκο έχει η φάβα νομίζω.. θα έπρεπε να έχει μεγάλος θόρυβος.. ακούσατε εσείς κάτι σχετικό από κάποιο άλλο μέσο, εκτός από τη συγκεκριμένη συνέντευξη στο Κρέτα τσάνελ?? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η εξουσια που ασκειται απο 3 ατομα εχει μεταφορικη εννοια. Διαβάστε περισσότερα...
οπως να χτιστουν καινουργιες αν και ειναι χρονοβορο και κοστιζει.......δεν μου ερχεται κατι αλλο
Απάντηση:
Να βγαλουν κοσμο εξω?? Τι λενε μωρε, θα βγαλουν τους εγκληματιες ελευθερους, επειδη αυτοι ειναι ανικανοι να κανονισουν να φτιαξουν καινουριες?? Δεν παμε καλααα.... :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οταν επιστρεψουμε αυτα που εχουμε δανιστει απο την τροικα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολύ καλή ερώτηση, σίγουρα το 2011 θα είναι πάρα πολύ ζόρικο. Αρκετοί Έλληνες είτε θα στραφούν στην επαρχία είτε θα μεταναστεύσουν. Με κάποια μόρφωση ή ανειδίκευτοι δεν έχει σημασία, τα πράγματα θα είναι τόσο ζόρικα που θα φύγουν αρκετοί θέλουν δε θέλουν... Κρίμα... Και αν αλλάξουν τα πράγματα θα είναι μάλλον προς το χειρότερο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
είναι η αποκλειστική οικονομική ζώνη δες εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CE%BF% CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA% CE%AE_%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC% CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%96%CF%8E%CE%BD%CE%B7 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η πτώχευση ενός κράτους επιβαρύνει τους πάσης φύσεως πιστωτές του, το ίδιο το κράτος, την Οικονομία του και τους Πολίτες του. Αναλυτικότερα, διακρίνουμε τα εξής: (α) Όπως είναι φυσικό, οι πιστωτές ενός κράτους χάνουν εξ’ ολοκλήρου ή ένα μέρος αυτών που του έχουν δανείσει, καθώς επίσης τους τόκους των χρημάτων τους. Συχνά βέβαια, στα πλαίσια διεθνών διαπραγματεύσεων, συμφωνείται η πληρωμή ενός ποσοστού των χρεών (για παράδειγμα, στη γνωστή κρίση της Αργεντινής οι πιστωτές έχασαν μέχρι ... Διαβάστε περισσότερα...
http://www.tuned.gr/koinonika/13-koinonika/3182-ksanthies-melaxroines
Απάντηση:
δεν ειμαι χαζη παντως!!!1 Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 105 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.