Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Ασφαλώς καί δέν πρέπει νά σέ προβληματίζει αυτό,διότι οπως ειπες καί μόνος σου εισαι μόλις 14/χρόνων καί επιπλέον η σχέση στόν καθένα ερ...
Απάντηση: Κοίτα, τα τελευταία 2 χρόνια ειμαι με ενα παιδί που σπούδαζε εξωτερικό (τον προηγούμενο μήνα τελείωσε με τα μαθήματα) κ τα πηγαίναμε καλά...
Απάντηση: Προσωπικά δεν μ΄ αρέσουν οι μεγάλες διαφορές, ούτε στο ύψος, ούτε στα κιλά, ούτε στην ηλικία, ούτε στη νοημοσύνη. Μ΄ αρέσει να υπάρχει ...
Απάντηση: Φαίνεται οτι θέλεις νά ξεκινήσεις μιά σχέση μαζί του καί δέν θέλεις νά εκδηλωθείς. Αυτό είνα κάτι πού αργά η γρήγορα θά γίνει,αν καταλ...
Απάντηση: Ενα σιντί μέ τά αγαπημένα του τραγούδια ισως..
Απάντηση: Πάντοτε μιλούσα με τους γονείς μου για όλα, ακόμη & για τα προσωπικά μου. Δεν τους έλεγα βέβαια τις "ανατριχιαστικές λεπτομέρε...
Απάντηση: Τωρα πες μου και ποσο χρονων εισαι αν θες, κι ο κολητος σου ;συνομιληκοι;το ρωτω γιατι αν μιλαμε για εφηβεια αυτο που λες εσυ αγαπη εινα...
Απάντηση: Αν θυμαμαι καλα στα τελη της Α λυκειου,ειμουν η μικροτερη στην ταξη,και θυμαμαι ειμουν 15,6 ενω ολοι οι αλλοι ειχαν κλιεσει τα 16 :Ρ
Απάντηση: Ποπο φιλε σε νιωθω!!! :/ και εγω αντιμετωπιζα το ιδιο ακριβως προβλημα..της ειπα πως νιωθω για αυτη και μου ειπε πως νιωθει και αυτη το ι...
Απάντηση: Ίσως να θεωρούν οτι είναι κάτι αναγκαίο στη ζωή τους.Ίσως να σκέφτονται πως αν είναι μόνοι τους,κάτι δεν πάει καλά.Μπορεί να φοβούνται τη...
 

πιστευετε οτι υπαρχουν σχεσεις απο αποσταση;

Εννοεις να τα φτιαξεις με τον αλλον απο κοντα και μετα να χωριστειτε η να μην εχετε συναντηθει ποτε απο κοντα και να τα χετε απλα?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kit

οχι εννοω να τα εχεις με καποιον που σας χωριζει η αποσταση κανονικα δηλαδη χωρις να ειστε μαζι απο πριν κ καποια στιγμη να χωριστειτε!
σχολίασε η sofia1001  - 2012-06-25 01:59:42
δεν εχει ιδεα η κιτ απο αυτα :ΡΡΡ λοιπον, ξερω τι λες, μου εχει συμβει πολλακις, συνηθως και δυστυχως αυτες οι σχεσεις καταληγουν στον "γκρεμο" μετα απο λιγο καιρο γιατι ματια που δεν βλεπονατι, γρηγορα λησμονται λεει ενα σοφο λαικο αποφθεγμα... ετσι ειναι.. :( (κιτ μη νευριασεις..) :)
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 02:36:48
Το λαϊκο άσμα όμως συνεχίζει... "...Οι έρωτες καρδιά μου δεν παθαίνουν μα κοιμούνται για να μπορούν κρυφά να κοροϊδεύουν τον καιρό..."
σχολίασε η nee  - 2012-06-25 02:45:47
καλως τον νομικο μου συμβουλο.. (δεν σε καλεσα) :Ρ
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 02:47:53
η kit τι αποψη εχει για αυτα? (παω στοιχημα θα τραβαει τα μαλλια της απ την οργη) εγω την συμπαθω παρολο που δεν θελει να με δει ουτε ζωγραφιστο.
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 02:50:27
Εγώ είμαι ο νομικός σύμβουλος;;; χαχαχα εγώ απλά τραγουδάω....




σχολίασε η nee  - 2012-06-25 02:55:31
α, μπραβο..
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 03:00:55
Σοφακι μου, εχει τυχει και να κρατησουν τετοιες σχεσεις εξ αποστασεως, αλλα συνηθως το πραγμα χαλαει στην πορεια γιατι ο ενας απο τους δυο (η και οι δυο) θα αναζητησει κατι καινουριο γιατι δεν θα μπορει να αντεξει μια τετοια κατασταση και ετσι στο τελος ολα χαλανε... Αλλα οπως προειπα υπαρχουν και εξαιρεσεις! :)
σχολίασε η kit  - 2012-06-25 03:55:39
ΟΧΙ!!!!!!!!!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η georgia46

οπως και να εχουν τα πραγματα οταν δεν μπορεις να εχεις τον αλλο κοντα σου δεν γινεται τιποτα!!!
σχολίασε η georgia46  - 2012-06-25 02:57:55
μονο το ..... "γουτσι-κουτσι" :Ρ
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 03:01:47
ναι σωστα!!!
σχολίασε η georgia46  - 2012-06-25 03:02:31
τι είναι το "γούτσι-κούτσι" ???
σχολίασε η nee  - 2012-06-25 03:04:29
μελι μελι και τηγανιτα τιποτα
σχολίασε η georgia46  - 2012-06-25 03:05:19
αααααααααα!!! ναι καλό το μέλι... αλλά χωρίς τηγανίτα δε γίνεται...
σχολίασε η nee  - 2012-06-25 03:06:46
μπραβο, τον παιζει μονος του! καλυνυχταν και στην κυπρον, καληνυχτα και στην... what the fuck?? οσακα... χαιρετισματα στον yusimichu hokimoto (ιαπωνας ειναι) :Ρ
σχολίασε ο vasilis83  - 2012-06-25 03:10:48
χαχαχα!!!
σχολίασε η georgia46  - 2012-06-25 03:12:00
lοl
σχολίασε η nee  - 2012-06-25 03:33:55
Εξαρτάται, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, αν δεν έχετε βρεθεί ποτέ από κοντά όμως μάλλον δεν θεωρείται καν σχέση...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η nee

Αυτο πες το λιγο σε κατι ηλιθιους στο fb γιατι οταν τους το λεω εγω, φαινεται δεν το καταλαβαινουν... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2012-06-25 03:56:44
Για τις μικροτερες ηλικιες που το σεξ ειναι ανυπαρκτο ναι μπορει να υπαρξει ενας τετοιος ερωτας - ειδικα σε καποιο κοινωνικο δικτυο fb - που δεν ειναι κανονικος ερωτας αλλα ετσι νομιζουν τα μικρα... Αλλα για ενηλικους που το σεξ ειναι το 50% της σχεσης ΟΧΙ δεν υπαρχει κατι τετοιο. Με οσες καλες προθεσεις και αν παει να ξεκινησει μια τετοια σχεση στην πορεια χαλαει γιατι οι πειρασμοι ειναι τοσοι πολλοι που καποια στιγμη ενας απο τους δυο ή και οι δυο θα υποκυψουν σε κατι "καλο" που θα τους τυχει... και η δυναμη της ηδονης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!!
ναι με το αγορι μου ειμαστε μαζι 2 χρονια ενω αυτος ειναι γιαννενα και εγω κρητη .. οποτε το πιστευω =) αρκει να βρισκεστε βεβαια και καποιες φορες !! αν υπαρχει αγαπη ολα γινονται πιστεψε με ...
Υπάρχουν σχέσεις από απόσταση και είχα για κάποιο διάστημα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κρατήσουν... Ειδικά αν δεν υπάρχει πραγματική αγάπη τότε σίγουρα ένας από τους 2 κάτι θα κάνει, δεν μπορεί!! Καλύτερα να τις αποφεύγεις όσο μπορείς....
πολυ δυσκολα...και οχι για πολυ....!!!!αναλογως βεβαια και σε τι ηλικια ειστε...αν ειστε πχ 13 και δεν την νοιαζει αυτη την ηλικια και πολλα(οχι παντα)μπορει ναι αν ειστε πχ 18 με τιποτα...
Αν υπαρχει αληθινη αγαπη και εμπιστοσυνη ναι!Ειναι και το σεξ ενα θέμα αλλα αν αγαπας καποιον δεν παιζει ρόλο,μπορεις να κανεις υπομονη!
Σχετικές ερωτήσεις
Ναι γίνεται, το έχω κάνει προσωπικά. Αλλά έχει να κάνει με τους ανθρώπους, την απόσταση, τα διαστήματα που θα κάνουν να βλέπονται, για ...
Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,...
Ως προς την εμπιστοσύνη διαφωνώ κάθετα! Δεν λέω να είσαι παρανοϊκός με μανία καταδίωξης, αλλά τυφλή εμπιστοσύνη δεν είναι να έχεις ούτε...
Καλησπέρα.Και εγώ θα σου πω να το παλέψεις...αφού τα πάτε καλά και η κοπέλα σου φαίνεται να έχει κατανόηση πιστεύω πως μπορείτε να το παλ...
Τό τηλέφωνο σίγουρα δέν μπορεί νά βοηθήσει νά ξεκινήσει μιά σχέση ποσο μάλλον καί νά διατηρηθεί. Ευνόητο ειναι νά εχεις στρές η αγχος α...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Σχέσεις - Άλλα

Απάντηση:
Ναι γίνεται, το έχω κάνει προσωπικά. Αλλά έχει να κάνει με τους ανθρώπους, την απόσταση, τα διαστήματα που θα κάνουν να βλέπονται, για πόσο διάστημα θα είναι χώρια συνολικά, για ποιό λόγο χώρισαν εξ αρχής & φυσικά το τι σημαίνει ο ένας για τον άλλον. Γενικά σπάνιο, δύσκολο, αλλά -θα μπορούσε- να γίνει... Διαβάστε περισσότερα...
για πρώτη φορά εχω σχεση τι να κάνω πως να συμπεριφερθώ? εκεινη ειναι έμπειρη και μάλλον ξέρει περισσότερα! Τί να κάνω?Έχω άγχος και φοβάμαι!!!!!
Απάντηση:
Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,γιατί ετσι εχουν καί τήν χάρι τους!!Μήν προκαταβάλεσαι μέ τό αγχος σου,καί χαλάς αυτές τίς ωραίες στιγμές πού είναι ανεπανάληπτες καί γιά τούς δυό σας. Διαβάστε περισσότερα...
Εγώ διάβασα αυτό: "Η καλή σχέση θέλει εμπιστοσύνη, αλλά & χώρο για διαφωνίες." Η δίκη σας γνώμη ποια είναι;
Απάντηση:
Ως προς την εμπιστοσύνη διαφωνώ κάθετα! Δεν λέω να είσαι παρανοϊκός με μανία καταδίωξης, αλλά τυφλή εμπιστοσύνη δεν είναι να έχεις ούτε στον πισινό σου (όπως λένε & στα μέρη μου). Χώρος για διαφωνίες ναι, πρέπει να υπάρχει γιατί είναι φυσικό να προκύψουν & τέτοιες. Ακόμα καλύτερα θα έλεγα "χώρος για διάλογο". Αυτό πιστεύω ότι είναι & το σημαντικότερο για οποιαδήποτε μορφή σχέσης, η επικοινωνία. & φυσικά στην περίπτωση των ερωτικών σχέσεων μεγάλο ρόλο παίζει ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα στην ωραία παρέα του ρώτησε ! Λοιπόν τα έχω με τη κοπέλα μου 6 μήνες τώρα.. από Σεπτέμβρη θα φύγω εγώ... θα μπορώ να έρχομαι κάθε χριστούγεννα, πάσχα, καλοκαίρι... επίσης ίσως και 1 εως το πολύ 2 φορές το μήνα για κανένα σαββατοκύριακο.. Ξέρω ότι είναι νωρίς απλά με έπιασε αυτό τώρα βραδιάτικα και θέλω να ακούσω καμιά άλλη άποψη εκτός φίλων από ξένους, μεγαλύτερους κτλπ.. Πάμε μια χαρά μαζί έχουμε ξεπεράσει πολλά εμπόδια έχουμε δεθεί πολύ δυνατά έχει αυθορμητισμό, περιπέτεια, συνεχώ...
Απάντηση:
Καλησπέρα.Και εγώ θα σου πω να το παλέψεις...αφού τα πάτε καλά και η κοπέλα σου φαίνεται να έχει κατανόηση πιστεύω πως μπορείτε να το παλέψετε όσο να ναι ε; :/ Nα ξέρεις όμως είναι πολύ δύσκολο.Προσωπικά δεν έχω ζήσει κάτι ανάλογο δεν ξέρω τι να σου πω πάνω σε αυτό.Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα μου έλειπε πολύ ο άλλος.Μπορεί ας πούμε μια φορά να είμαι στενοχωρημένη και να θέλω να με πάρει μια αγκαλιά και να μην είναι εκεί. :/ Αλλά κάνεις υπομονή.Και αν είναι να βλέπεστε εκτός απο τις διακ... Διαβάστε περισσότερα...
Πρόσφατα άρχισα να κάνω μια σχέση με έναν 19 χρονο κι εγω ειμαι 17.Δεν πηγαινε καλά γιατί ντρεπόμουν να τον παίρνω τηλεφωνο και τον πηραξε και νομιζε οτι τον εχω γραμμενο.Οταν με παιρνει τηλ. η οταν παω να τον παρω εγω με πιανει ανχος τρομερο.Αυτη ειναι η πρωτη μου σχεση.Κι επεισης με πετυχε σε περιοδο εξετασεων και δν με αφηνανε να βγαινω και μου ελεγε οτι εχει βαρεθει αυτο το πραγμα.Και επειδη δεν τον επερνα τηλ. μου ελεγε οτι εχει τσαντιστει και οτι δν θα με ξαναπαρει τηλ.Την επομενη μερα ...
Απάντηση:
Τό τηλέφωνο σίγουρα δέν μπορεί νά βοηθήσει νά ξεκινήσει μιά σχέση ποσο μάλλον καί νά διατηρηθεί. Ευνόητο ειναι νά εχεις στρές η αγχος απ τήν στιγμή πού δέν εχετε βρεθεί από κοντά νά αναπτυχθεί κάποια οικειότητα μεταξύ σας. Πάνω απ ολα εκανες πολλή καλά πού τόν εβαλες στήν θέση του,γιά τήν ελλειψη κατανόησης πού εδειξε απέναντί σου γιά τόν περιορισμένο χρόνο πού διέθετες, ειδικά στή περίοδο τών εξετάσεών σου. Αλλά κατ αρχην μήν εισαι τόσο αυστηρή μέ τόν εαυτό σου,γιά τό "αντικοινων... Διαβάστε περισσότερα...
Για σας είμαι μολις 14 ετων και δεν εχω ακομη βρεθει σε μια σχεση και δεν μπορω να καταλαβω αν εγω πρεπει να κανω κατι για να γινει αυτο. Ευχαριστω.
Απάντηση:
Ασφαλώς καί δέν πρέπει νά σέ προβληματίζει αυτό,διότι οπως ειπες καί μόνος σου εισαι μόλις 14/χρόνων καί επιπλέον η σχέση στόν καθένα ερχεται, οταν ερχεται καί η κατάλληλη στιγμή γι αυτόν κάτι πού θά τό καταλάβεις. Διαβάστε περισσότερα...
λοιπον πειτε ότι θα φευγατε για σπουδες στο εξωτερικο και θα γυρνουσατε σε 2 χρονια και το καλοκαιρι πριν φυγετε ειχατε γνωρισει μια κοπελααγορι και σας αρεσε,πως θα τηςτου το δειχνατε?οσο καιρο εισασταν στο εξωτερικο από αποσταση εννοω..
Απάντηση:
Κοίτα, τα τελευταία 2 χρόνια ειμαι με ενα παιδί που σπούδαζε εξωτερικό (τον προηγούμενο μήνα τελείωσε με τα μαθήματα) κ τα πηγαίναμε καλά. Ειχαμε προβλήματα, ειχαμε καυγάδες, αλλα υπήρχε αγάπη. Ειναι όντως δύσκολο να πετύχει σχέση από απόσταση, αλλα οχι ακατόρθωτο. Εκτός από καλοκαίρι-Πάσχα- Χριστούγεννα κ τέτοιες γιορτές όπου ερχόταν Ελλάδα, βρισκόμασταν όσο πιο συχνά γινόταν. Μιλούσαμε πολύ στο τηλ (υπήρχε μια καλή χρέωση, αλλα χαλάλι :Ρ) , στέλναμε sms.. Άλλωστε η τεχνολογία βοηθάει πολύ ... Διαβάστε περισσότερα...
παιδια συζητουσα σημερα με μια γνωστη μου,για το αν παιζει ρολο ή μας χτυπάει στο ματι αν μια κοπελα σε μια σχεση είναι κοντη..και το αγορι ψηλο πχμια γνωστη μας είναι 1,54 πολύ ομορφη,γυμνασμενη με πολύ καλες αναλογιες κτλ και τα εχει με ένα παιδι το οποιο είναι 1,82 κολυμβητης(καλα πολύ που σας ενδιαφερει αυτό:P) τεσπα,..και είχαμε διαφωνιες γτ εκεινη ελεγε ότι η σχεση δεν θα προχωρησει και πως είναι πολύ ασχημο στο ματι και δεν θα βολευει καθολου το αγορι πο η κοπελα είναι κοντη..εγω προσω...
Απάντηση:
Προσωπικά δεν μ΄ αρέσουν οι μεγάλες διαφορές, ούτε στο ύψος, ούτε στα κιλά, ούτε στην ηλικία, ούτε στη νοημοσύνη. Μ΄ αρέσει να υπάρχει "συμβατότητα". Από ΄κει & πέρα τόσο αυτό που λέει η φίλη σου όσο & αυτό που λες εσύ, είναι εξίσου άκυρα. Το αν θα προχωρήσει η σχέση έχει να κάνει με αμέτρητες παραμέτρους, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται & τα γούστα τους. Ούτε εσύ μπορείς να το ξέρεις, ούτε η φίλη σου & μάλλον ούτε καν οι ίδιοι (στην αρχή τουλάχιστον). Διαβάστε περισσότερα...
Ονειρεύτηκα ότι τα είχα με τον κολλητό μου και ότι ήμασταν λέει και πολύ ευτυχισμένοι. Ένιωθα τόσο ωραία όταν ήμουν μαζί του και τον αγαπούσα και με αγαπούσε πολύ. Ένιωθα όπως θέλω να με κάνει κάποιος να νιώσω. Τι λέτε να σημαίνει αυτό; Δυστυχώς, αυτό το όνειρο με επηρέασε κάπως και δεν ξέρω τι συμβαίνει...
Απάντηση:
Φαίνεται οτι θέλεις νά ξεκινήσεις μιά σχέση μαζί του καί δέν θέλεις νά εκδηλωθείς. Αυτό είνα κάτι πού αργά η γρήγορα θά γίνει,αν καταλάβει καί ο κολλητός σου οτι τόν θέλεις.Λοιπόν μήπως είναι ωρα νά τού εξηγήσεις πώς αισθάνεσαι απέναντί του; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ενα σιντί μέ τά αγαπημένα του τραγούδια ισως.. Διαβάστε περισσότερα...
γιατι σε ενα ερωτηματολογιο που μας εδωσε μια καθηγητρια ειχε μια τετοια ερωτηση αλλα ειχε ως απαντησεις αν μιλαω στον ενα (γονιο) ή και στους δυο.της λεω λοιπον εγω και μια συμμαθητρια μου εμεις που δεν μιλαμε σε κανενα τι θα βαλουμε? και μας λεει,καλα ρε παιδια δεν μιλατε καθολου με τους γονεις σας,δεν επικοινωνειτε καθολου?της εκανε μεγαλη εντυπωση. τοσο περιεργο ειναι να μην μιλας για τα προσωπικα σου στους γονεις σου?
Απάντηση:
Πάντοτε μιλούσα με τους γονείς μου για όλα, ακόμη & για τα προσωπικά μου. Δεν τους έλεγα βέβαια τις "ανατριχιαστικές λεπτομέρειες" αλλά γνώριζαν με ποιες νταλαβερίζομαι & με ποιους συναναστρέφομαι. Δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να εμπιστεύεσαι έναν ξένο που αποκαλείς "φίλο" (& που αύριο μπορεί να σε "μαχαιρώσει" πισώπλατα) & να μην εμπιστεύεσαι τους γονείς σου που το μόνο που θέλουν είναι το καλό σου. Εννοείται φυσικά πως & οι γονεί... Διαβάστε περισσότερα...
Ζηλεύω τις φιλες τ αγοριού μου γιατι κάνουν πολλη παρεα....μια απ αυτες τη γουσταρε κ ειχε μέχρι προχθές είχε τη φωτο της στο κινητό τ αλλά τις είχε από πολύ καιρό...τις διέγραψε....μ αγαπάει όσο τπτ δε θέλει να με χάσει κ δε με βλέπει μόνο εξωτερικα αφού ερερωτεύτηκε χωρίς να με δει κ συναντηθηκαμε καιρό μετα.....λέει πως μ αγαπάει πραγματικα κ γενικά το εχΩ κτλαβει αλλά ζηλεύω παρα πολυ κ φοβάμαι αφου σε μια προηγούμενη σχέση τα χε με μια και ενώ τα χε μ αλλη τον φιλησε η κολλητή τ και αντ...
Απάντηση:
Τωρα πες μου και ποσο χρονων εισαι αν θες, κι ο κολητος σου ;συνομιληκοι;το ρωτω γιατι αν μιλαμε για εφηβεια αυτο που λες εσυ αγαπη ειναι ενα συναισθημα που σιγουρα αλλαζει οπως αλλαζουν και τα παιδια στην εφηβεια τους που δεν ειναι ολοκληρομενα για να διαχειριστουν συναισθηματα που αλλωστε δεν εχουν ολοκληρωθει λογω του νεαρου της ηλικιας των.Για μενα αδικα φθειρεσαι με ζηλειες που δεν υπαρχει λογος να αισθανεσαι επειδη οτιδηποτε κανεις τωρα ειναι παροδικο αν η σχεση που εχεις εφηβικη.Αλλ... Διαβάστε περισσότερα...
Σε πια ηλικία ηταν η πρώτη σας σχέση ?
Απάντηση:
Αν θυμαμαι καλα στα τελη της Α λυκειου,ειμουν η μικροτερη στην ταξη,και θυμαμαι ειμουν 15,6 ενω ολοι οι αλλοι ειχαν κλιεσει τα 16 :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποπο φιλε σε νιωθω!!! :/ και εγω αντιμετωπιζα το ιδιο ακριβως προβλημα..της ειπα πως νιωθω για αυτη και μου ειπε πως νιωθει και αυτη το ιδιο!!ημουν πολυ τυχερος..μπορει να μην σου τυχει και εσενα το ιδιο..εμενα ομως μου ειχε δειξει και καποια σημαδια!σε εσενα εχει δειξει τιποτα?..και πες οτι της μιλας...αμα σου πει σε βλεπει σαν φιλο,τι εγινε?και παλι παρεα θα κανετε...αλλα μην πας απλα και της πεις "ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ"..μιλα της και πες της πως νιωθεις για αυτην! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ίσως να θεωρούν οτι είναι κάτι αναγκαίο στη ζωή τους.Ίσως να σκέφτονται πως αν είναι μόνοι τους,κάτι δεν πάει καλά.Μπορεί να φοβούνται τη μοναξιά που έχει δαιμονοποιηθεί απο τον κόσμο σαν κάτι το αφύσικο.Έτσι σπεύδουν όσο πιο νωρίς μπορούν να κάνουν ανούσιες εφήμερες σχέσεις πιστεύοντας οτι έτσι καλύπτουν το κενό στη ζωή τους. Διαβάστε περισσότερα...
το ενδιαφερον του αλλου στον συντροφο/η και θελει να ζησει αυτο το κατι διαφορετικο που θα τον αναζωογονει? Σιγουρα σε μια σχεση πρεπει να υπαρχουν καποιες αξιες οπως η εμπιστοσυνη αλλα απτην αλλη.. Τι πιστευετε?
Απάντηση:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "αλλά απο την άλλη..." ? Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν κάποιες αξίες στην σχέση.Και το ότι αποκτάς οικειότητα με τον άνθρωπο που έχει δίπλα σου και τον αισθάνεσαι δικό σου άνθρωπο και ότι μπορείς να το εμπιστευτείς,δεν σημαίνει πως έτσι χάνεται το ερωτικό ενδιαφέρον με αποτέλεσμα να απομακρυνθείτε και να βαρεθήτε ο ένας το άλλο.Αντιθέτως... Διαβάστε περισσότερα...
Αν τύχει να μου αρεσει μια χωρης να την ξερω ουτε αυτη να μην εχουμε ανταλλαγή ουτε μια ματια να μην εχουμε μιλήσει καθόλου να μην έχουμε κοινούς φίλους πως μπορω να την μιλήσω ??
Απάντηση:
Ειναι δυσκολο να βρης τροπο να μιλησετε αν δεν εχετε τουλαχιστον κοινους φιλους...Γιατι δεν προσπαθεις να αποκτησεςι 1-2 φιλους για να αρχισουν να κινουνται και προς το μερος της προκειμενου να ξεκινησετε μια γνωριμια φιλιας;μετα θα δεις τι θα κανεις, Διαβάστε περισσότερα...
Ζήτησε από την φίλη μου να βρεθούν, χωρίς να το μάθω για να συζητήσουν. Έχει πρόβλημα λέει με μένα και θέλει την βοήθειά της. Θα με χωρίσει ε; :(
Απάντηση:
Οχι βεβαια !Αν ηταν να σε χωρησει δεν θα χρειαζοταν να μιλησει με την φιλη σου.Μαλλον κατι τον εχει προβληματισει στην συμπεριφορα σου και θελει να το συζητησει με την φιλη σου επειδη πιστευει οτι σε ξερει καλυτερα.Αλλα ενταξει δεν θα ειναι τιποτα μην αγχωνεσαι.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν τη ζητάς σε σχέση αμέσως. Της ζητάς ραντεβού. Για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο με απαλή μουσική ή αν δεν έχεις λεφτά για κάτι τέτοιο, σε ένα μπαράκι με χαμηλό φωτισμό και ήρεμη μουσική για να μπορείτε να μιλάτε. Μη ντρέπεσαι. Τα κορίτσια δεν έλκονται από τους ντροπαλούς και τα "καλά" παιδιά. Να είσαι θαρραλέος. Διαβάστε περισσότερα...
ας μου απαντηση καποιος σε μια ερωτηση! γιατι ενω ξέρω το παρελθον του συντροφου μου,με πειραζει ακομα..1 χρονο τωρα που ημαστε μαζί με πειραζει.δεν το σκευτομε συχνα,αλλα οταν το σκευτομαι ξενερωνω πολυ και δεν θελω ουτε να τον βλεπω....με πειράζει το γεγονός οτι του αρεσαν αλλες..ο χριστός......ξέρω πως ειναι φυσιολογικό να εχει την ζωη του πριν απο μενα..αλλα εμενα με πειράζει...ας μου πει καποιος τι να κανω για να το αποβαλω αυτο απο πάνω μου.ευχαριστώ πολυ΄:)
Απάντηση:
Εδω την προταση σου θα την συμπληρωνα για να σου απαντησω παρελθον σχεσεις και μελλον.Για μενα το παρελθον σε εχει ξεχασει το παρον δεν σε ξερει και το μελλον σου ειναι αορατο!Μηπως να ξεγραψης και συ το παρελθον και να ζησης το παρον με τον ανθρωπο σου για να τον γνωρισης και καλλυτερα? Ετσι θα μπορεσης να εισαι πιο σιγουρη και για το μελλον που στην εποχη μας πλητει ασχημα τις σχεσεις μας... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
για να στο πω μεσα απο παραδειγμα........εγω τα ειχα με ενα παιδι απο αποσταση 2 χρονια.. ολο ελεγε θα κατεβει κλ.π αλλα δεν .. με αποτελεσμα 2 χρονια να μιλαμε και να ειναι μονο λογια.. το αποτελεσμα? ολη την μερα τσακωνομαστε.. θα χωρισουμε να ησυχασω!! και εγω και αυτος.. αρα απο οτι καταλαβαινεις δεν εχω καλη γνωμη για σχεσεις που ειναι μονο λογια.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τι γνωμη ολων θες?Την δικη μου θα την παρεις! Αν καποιος ΔΕΝ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ και εχει προβλημα μαζι σου,να παρει χαρτι,γομα και μολυβι και ας τραβαει ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ!Εσυ να εισαι ο εαυτος σου και μην επιρεαζεσαι απο τα λογια των αλλων!Η ζωη ειναι μια και κανε οτι θες!Και απαντα οτι θες!Αυτος που πραγματικα ενδιαφερεται να μαθει θα μετρησει τη γνωμη σου!Και για πες μου christyy αν ελεγε "ναι" θα σε ειχε καλυψει πληρως,παρολο που το "ναι" ειναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ λεξη!Το ισως γιατι σε πειρα... Διαβάστε περισσότερα...
Διατηρω σχεση εξ αποστασεως εδω και λιγο καιρο. Με προβληματιζει που δεν μιλαμε πλ κατα την διαρκεια της ημερας. Επειδη εχω μεινει καποιες μερες εκει, αντιλαμβανομαι οτι οι ωρες της σχολης ειναι παραξενες, γυρναει αργα στο σπιτι και είναι πτωμα κλπ και γενικα δεν θα ειναι με ενα κινητο στο χερι συνεχεια.. Αλλα μιλαμε ελαχιστα.. ετσι μου φαινεται τουλαχιστον..δεν μιλαμε ουτε 20 λεπτα την ημερα.. Μπορει να ειμαι υπερβολικη. Απο φιλες που εχουν/ειχαν σχεση εξ αποστασεως ξερω οτι μιλαγαν τουλαχισ...
Απάντηση:
Το έχω ζήσει 2 φορές.Την μία με σχέση 8 μηνών κ την άλλη 6 μηνών.Κανένα δεν κράτησε κ ο λόγος ήτανε ότι αυτό δεν θα άλλαζε.Και τελείωσε από μεριάς μου.Όσο έντονα συναισθήματα κ αν υπήρχαν οι ζωές μας ήταν διαφορετικές και τα προγραμματά μας το ίδιο με αποτέλεσμα όταν ήθελα να του μιλήσω να είναι πχ έξω ή όταν μπορούσε εκείνος να ήμουν εγώ.Κι είναι κ το θέμα ότι όσο να ναι χάνετε ένα μέρος της εμπιστοσύνης.Εγώ προσωπικά ζήλευα πολύ γιατί δεν ήξερα τι έκανε.Δεν ξέρω αν είσαι κ συ στην ίδια φάση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν ειναι σωστό να τη προσβάλλεις...ούτε ο τρόπος που μιλάς για αυτή ειναι ωραίος, αλλα τέσπα :Ρ αγνόησε την κ θα το καταλάβει...αλλιώς πες της πως έχεις σχέση Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Και εγω πιστευω οτι γινεται. Αρκει να υπαρχει κατανοηση στην σχεση σας. Δηλαδη να μην θυμωνει ο αλλος οταν δεν μπορεις να μιλησεις/ να βγεις επειδη πρεπει να διαβασεις. Και συ βεβαια πρεπει να εχεις αυτοσυγκρατηση και μεγαλη θεληση, σε περιπτωση που αλλος δεν διαβαζει και ουτε που ασχολειτε, για να μην σε παρει και σενα η κατηφορα.. Ειδικα στην τριτη Λυκειου .. Διαβάστε περισσότερα...
σχεση.
Απάντηση:
Η αλήθεια ειναι οτι και εγω εχω αυτο το πρόβλημα..ο φίλος μου φεύγει γ σπουδές στο εξωτερικό..κ εγω σε 1 μήνα φεύγω αλλα σε άλλη χώρα απο αυτή που θα παει ο φίλος μου..επιδι το εχω ξαναζεισει κ πιο παλιά..που είμασταν σε απόσταση για αρκετούς μήνες..ήταν δύσκολο..αλλα πιστεύω οτι αν θέλουν κ οι δυο ν διατηρηθεί αυτή η σχέση θα το πετύχουν..για ν διατηρηθεί θέλει εμπιστοσύνη αμοιβαίες υποχορισεις..επικοινωνία κάθε μέρα..κ φυσικά ανάλογος πόσο δυνατή ειναι η αγάπη σας.. Διαβάστε περισσότερα...
Ηρθε ενας νεκρος ,με τον οποιο δν ειχα ποτε προσωπικη επαφη ,οταν ομως φωναζα το ονομα του (εχει ξαναρθει) ερχοτανε τον καταλαβαινα.Και τελικα ανοιξε ενα κουτακι οταν ημουν στο δωματιο μου και εβγαλε απο μεσα ενα σκουλαρικι με ενα σταυρο και το αφησε πανω στο ραφι. Γιατι μπορει να το εκανε αυτο?
Απάντηση:
Εγώ πιστεύω στα πνεύματα...δεν στο κρύβω αλλά αποκλείεται να συμβεί κάτι τόσο ακραίο...ας πούμε ένα δέντρο που ήταν σε μια αυλή στη γειτονιά μου, όταν πέθανε αυτός που το φύτεψε, έριξε όλα του τα φύλλα...στην Αλβανία που έγινε ο πόλεμος με τους Ιταλούς (και αργότερα ήρθαν οι Γερμανοί) για να τους εμποδίσουν να μπουν στην Ελλάδα, όταν πήγαινες εκεί, άκουγες φωνές και ουρλιαχτά στους γκρεμούς και στα φαράγγια και από τότε που πήγε ένας παπάς και τους διάβασε, δεν ξανακούστηκε τίποτα...αλλά κάτι... Διαβάστε περισσότερα...
ειναι ε3ω με τους φιλους του σε σπιτι..εντα3ει οκ απο την μια καταλαβαινω δεν γινεται να ειμαστε ολοι μερα με τα κινητα πρεπει να ζησουμε και λιγο τη ζωη μας το καταλαβαινω..αλλα τουλαχιστον μηλαμε που μηλαμε λιγο δεν μου μιλαει λιγο γλυκα:( ουτε αγαπη μου ουτε τιποτα..τι να κανω ρε παιδια? του εχω πει μηπως ειναι ερωτευμενος με αλλη και μου λεει να μη λεω βλακειες...εχω μπερδευτει πολυ..δεν 3ερω τι να κανω..πως να φερ8ω..ειναι σαν να μην τον νιαζει αλλο για εμενα..:( αυτο μου δειχνει οτι με ...
Απάντηση:
Ελα βρε αμεσως αλλη.. Μπορει να συμβαινει κατι αλλο, να περνα καποια αλλη φαση στη ζωη του. Ξαναρωτα τον τι τρεχει, και αν δεν σου πει καποιον λογο-μην πεις τπτ. Απλα γραψτον και εσυ. Μην τον παρεις εσυ δλδ τηλ αμεσως, περιμενε να σε παρει εκεινος και να του μιλας το ιδιο ψυχρα. Αν δεν αντιδρασει μετα απο λιγο καιρο.. κατι οντως δεν παει καλα και θα ειναι καλο να τον ξεχασεις Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δε θα με φοβιζαν με ατομα που μου εμπνεαν απολυτη επιστοσυνη και θα με εκαναν να νιωθω ομορφα αλλα οι περιστασιακες σχεσεις παντα με φοβιζουν γιατι γινονται πολλα ,αρρωστιες βγαζουν βιντεο και τα κυκλοφορουν ιντερνετ και πολλα αλλακαι γενικα δ εξερεις πως θα εξελιχθει μπορει να σου βγει σε ξυνο...η να πληγωθεις ακομα!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
διπλωματια εννοειται! η ευθυτητα ειναι υπερ καταστροφικη για τα κοριτσια πιστευω! αν λειτουργουσα ετσι νομιζω οτι δεν θα ειχα και πολλους φιλους. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 30 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: