Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Σοβαρα?Δεν ειναι και σιγουρο μπορει να σε βλεπει και σαν καλη φιλη σου το λεω γτ το κανω και εγω αυτο
Απάντηση: Ναι...και ειναι και φυσιολογικο.Εδω καλα καλα δε γνωριζουμε τον εαυτο μας τον ιδιο.Εμεις οι ιδιοι κοιταμε στο παελθον αντιδρασεις λογια κ...
Απάντηση: Όχι ο χαρακτήρας του ακριβώς,αλλά μερικές συνιστώσες φανερώνονται και όχι μόνο μέσα από το θυμό του αλλά και από τα συναισθήματά του γενι...
Απάντηση: έχω διαβάσει βιβλίο για την γλώσσα του σώματος :p Δεν το έχω διαβάσει κατά γράμμα...μια γενική επισκόπηση του βιβλίου έκανα. Λοιπόν,απ...
Απάντηση: Η συνήθεια είναι πολύ ύπουλη, μπορεί να σε "πνίξει" πολύ εύκολα αν την αφήσεις.. Δεν πιστεύω ότι είναι πιο δυνατή από την αγάπη...
Απάντηση: Εξαρτάται για ποιά αλήθεια μιλάμε.Την αλήθεια που βλέπει αυτός που δήθεν τη λέει νομίζοντας ότι είναι έτσι ?Την αλήθεια την πραγματική ?Π...
Απάντηση: Η ανταγωνιστικη του διαθεση, η ελλειψη βαθυτερων- πνευματικων επιθυμιων και η προτιμηση καλλιεργησης υλικων επιθυμιων. Η ανασφαλεια του πο...
Απάντηση: Λεω ψεμματα μονο για πραγματα που εμπλεκουν αποκλειστικα εμενα και κανεναν αλλον. Τις περισσοτερες φορες ομως προτιμω να απανταω αοριστα ...
Απάντηση: Γενικα θεωρω τον πολιτικο ακυρο. Μονο στα χαρτια βολευει. Κατα τα αλλα δεν μπορει το δημαρχειο να γινει ξαφνικα οικος του Θεου και ο δημα...
Απάντηση: Κοιτα εγω πιστευω οτι η ωριμοτητα παιζει πολυ μεγαλο ρολο για μενα....Μπορεις να κατσεις σαν ανθρωπος να συζητησεις θεματα κ.λ.π κι οχι ν...
 

Οταν πιστευετε οτι σας λενε ψεματα..τι κανετε για να τους ξεμπροστασιετε;;;

Τίποτα διότι οι αδύναμοι εκδικούνται, οι δυνατοί συγχωρούν και οι έξυπνοι αδιαφορούν! ;)
Τίποτα δεν πέφτω στο επίπεδο τους!
Δεν προσπαθησα ποτε να εκδικηθω καποιον. Ποτε δεν με εχει πιασει ταση εκδικησης. Πιστευω δεν αξιζει κιολας... Οποτε, αφου ξεκαθαρισω πρωτα τα πραγματα δεν ξανασχολουμαι! :)
Θα τα κραταγα ολα μεσα μου!!
τιποτα μωρε ασε τους αυτη ειναι η τιμωρια τους να ζουν μες στο ψεμα !!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η antonia92

Ξεμπροστιασετε.. * μιλαμε για φιλους ομως.. οχι για καποιον αγνωστο :)
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:34:55
το ιδιο λεω και εγω
σχολίασε η antonia92  - 2013-06-12 22:38:44
δηλαδη να μην παλευουμε για την αληθεια; :/
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:40:58
τι να κανεις?? κοιτα να λες την αληθεια εσυ και ασε τους αλλους να κανουν οτι θελουν καποτε θα ερθει η σειρα τους καποτε θα πουν κατι που θα καταλαβουν οι αλλοι οτι ειναι ψεμα
σχολίασε η antonia92  - 2013-06-12 22:48:57
Το κακο ειναι οταν εισαι ειλικρινης.. σε εκμεταλλευονται.. καταντας θυμα.. καλα λενε ομως ο ψευτης & ο κλεφτης τον πρωτο χρονο χαιρονται... Σε ευχαριστω Γατακι για τις συμβουλες σου!!!
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:51:20
:) :*
σχολίασε η antonia92  - 2013-06-12 23:03:44
βασικα δεν εχω αισθανει ποτε την αναγκη να ξεμπροσταισω καποιον...ειδικα αν τα ψεματα δεν αφορουν εμενα η αυτα που λεει δεν με επιραζουν με καποιο τροπο. αλλα και να συναιβαινε θα ξεκαθαριζα μαζι του την θεση μου δεν θα μου αρεσε να ταπεινωσβ καποιον μπροστα σε κοσμο και μαλακια να εχει κανει :/

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

*ξεμπροστιασω
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:35:59
Ναι σε μια φιλικη σχεση σου λεει ξερω εγω π.χ. δεν μιλαω με αυτο το ατομο... και μαθαινεις αργοτερα οτι μιλανε.. απο μια πηγη... τι κανεις;
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:36:58
σκασιλα μου :p
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:40:14
Αν ομως σου ειναι ατομο που του εχεις ανοιχτει στα παντα;
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:40:42
ειδικα αν ειναι φιλος τοτε εινα που δεν θες να ξεμπροστιασεις τον αλλο:/ δεν θα με ενοιαζε και πολυ....
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:41:10
αυτο το "δεν με νοιαζει" δεν μου φαινεται να ισχυει χΔ
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:43:17
χμ...σε γνωστους και περιστασιακους φιλους δεν ανοιγομαι τοσο.μονο σε πολυ λιγι ατομα που ξερω χρονια αλλα και παλι προσεχω.αν τους πω κατι προσωπικο μου του λεω οτι θελω να μεινει μεταξυ μας.εξαλλου αυτα τα παιδια κανουν παρεα και με αλλα παιδια που δεν γουσταρω αλλα αυτο δεν με πειραζει καθολου.δεν θα πω στην κολλητη μου με ποιον να κανει παρεα επειδη ειναι κολλητη μου!
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:43:36
πραγματικα μπορω να πω πως αυτο συμβαινει. εχω μαθει να κοιταω την δουλεια μου και οχι τι κανει ο αλλος με ποιον μιλαει και τι λεει και τι εκανε χθες. αν θες το πιστευεις.αν οχι?παλι σκασιλα μου!
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:45:53
:p
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:46:02
δεν αντιλεγω... ανοιγομαστε μονο εκει που μπορουμε να αισθανθουμε σιγουρια... αλλα υπαρχουν περιπτωσεις που μπορεις να προδωθεις απο τον καλυτερο σου φιλο... σωστο δεν επιβαλουμε τους φιλους που πρεπει να κανει αλλα .. μια καλη συμβουλη δινουμε να προσεχει δηλ με τι παει να μπλεξει.. αλλα εγω πιστευω ειναι σωστο μερικες φορε να αφηνουμε τους ανθρωπους να φανε τα μουτρα τους για να καταλαβουν τι αξιζουν περισσοτερο...
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:46:40
κοιτα ναι αυτο το πιστευω και εγω,οτι μεσα απο τα λαθη μας και απο το να τρωμε τα μουτρα μας:p μαθαινουμε αλλα αν μπορεις να προστατεψεις καποιον απο μια πολυ ασχημη κατασταση καλο ειναι να το κανεις σαν φιλος.οχι να επιβαλεις στον αλλο τι να κανει αλλα να τον συμβουλεψεις η να τον προειδοποιησεις.απο κει και μετα ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει...
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:50:20
Ναι καμαρι μου αυτο παει να πει φιλια να δινεις καλες συμβουλες μετα τον αφηνεις να επιλεξει :)
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:52:43
ναι καμαρι μου δεν χρειαζεται να μου το εξηγησεις... :p
σχολίασε η dupstepic  - 2013-06-12 22:55:29
το ελεγχω αν ειναι οντως ψεματα και πολυ απλα επιφυλασσομαι για την επομενη φορα να του την σκασω η αν εχω αποδειξεις... πολυ απλα χαμος... αλλα με μαρτυρες παντα.... βεβαια πιο σωστο θα ηταν να περιμενεις για να του τη σπασεις ασχημα και να σαστισει η και ακομη να φυλασεσαι και να μην εχεις απλα εμπιστοσυνη σε αυτον τον ανθρωπο και οταν σου λεει κατι να το διπλοξεκαρεις...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η phoebe57

σωστα... μονο που τις αποδειξεις τις εχω.. αυτο ειναι το προβλημα θα αρχισει την παρλα.. οτι δεν κανουμε παρεα απλα μιλαμε.. και τσακ τους βλεπεις για καφε μαζι....
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:38:49
ε εξαρτάται τη κατάσταση..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

δεν βοηθας :P
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:42:50
εε αν είναι καμιά φίλη μου πχ κ μ πει κάνα ψεματάκι μικρούλι ασήμαντο, άντε, κάνω πως δε το άκουσα... αν είναι φίλη/ φίλος κ μου πει σοβαρό ψέμα πετάω σπόντες οτι ξέρω την αλήθεια πολύ ενοχλητικά :P αν είναι γκόμενος τον έχει πάρει ο διαο*ος!
σχολίασε η lena93  - 2013-06-13 11:49:02
Δυστυχως..τιποτα!!Ειναι μια κοπελα στο σχολειο,γνωστη μου,που λεει καθε μερα απιστευτα ψεματα ακομα και για τα πιο απλα,ασημαντα πραγματα και ειναι και χαζη γιατι δεν ξερει να τα λεει με "τροπο" οποτε ολοι ξερουν οτι ψευδεται..Αυτη θα θελα να την ξεμπροστιασω γιατι θαβει πολλα ατομα και λεει πραγματα που ουτε καν υφιστανται και τις περισσοτερες φορες δεν υπαρχει λογος...αλλα παντα λεω :αντε χεστην,την ηλιθια.δεν χρειαζεται νασχοληθεις..κριμα ομως,της αξιζει να γινει εστω τοσο δα λιγουλακι ρεζιλι!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η annita5

Καλα για οτυς αγνωστους χ*στηκα να στο πω ετσι.. στο τελος βγαινουμε εμεις κακοι.. μονο να προσεχουμε αυτου που θελουμε να εοχυμε κοντα μας :)
σχολίασε ο trego  - 2013-06-12 22:48:36
αμα ειναι φιλος μου μπορει και να του την χαρισω!μπορει ομως και να του την πω!εξαρταται απο τι ψεμα μου ειπε.
Αυτο θα το κρινω αναλογα το ψεμα. Αν δεν ειναι σοβαρο ή μου απεκρυψε την αληθεια για καλο σκοπο δεν θα εκανα κατι εννοειται! Επειδη εδω ομως προφανως δεν μιλαμε για καλο σκοπο, αν ηταν φιλη-φιλη μου καλη, θα πληγωνομουν καταρχην. Δεν θα ηθελα να της κανω καποιο κακο ή αντιποινα εφοσον θα ηταν καλη μου φιλη και οπως κ να χει η αγαπη δεν αλλαζε απο την μια μερα στην αλλη, απλα θα την επιανα να μιλησουμε θα την εκραζα και μετα ξεκοβα τα πολλα-πολλα. Αναλογως παντα το μεγεθος του ψεματος και του τι θα επηρεαζε αυτο το ψεμα.
Δεν δίνω και ποτέ σημασία στο τί λένε οι άλλοι άνθρωποι,αλήθεια ή ψέματα οπότε δεν με απασχολεί το να ξεμπροστιάσω κάποιον.
αναλογως το ψεμα....αν ειναι βαρυ θα το πω,ετσι απλα,χωρις θεατρινισμους
εγω απλα σε οποιον μου λεει ψεματα η με κοροιδευει η κρυβει αληθεια η κατι τετοιο τελος παντων, του πεταω ελαφρια υποννοουμενα, σιγουρευομαι οτι καταλαβε οτι το χω πιασει και μετα τον αφηνω. ε μετα η τα ομολογει ολα, η προσπαθει αγαρμπα να το καλυψει με μεγαλη αποτυχια ;)
Χμ.. Δε θεωρώ το ψέμα τόσο άσχημο.. Δεν με προσβάλλει κάποιος με το να μου λέει ψέματα.. Τον εαυτό του κοροιδεύει.. Θεωρώ πως αυτός που ψεύδεται βρίσκεται σε δυσκολότερη και πιο μειονεκτική θέση από τη δική μου.. Δεν θα έκανα κάτι για να ξεμπροστιάσω κάποιον.. Άμα κάποιος δικός μου άνθρωπος μάθω ότι μου είπε ψέματα θα προσπαθήσω να καταλάβω για ποιο λόγο το έκανε.. Αν κάποιος απλός γνωστός μου έκανε το ίδιο, ε δεν χρειάζεται να ασχοληθώ περεταίρω.. Εξάλλου δεν περιμένω ανθρώπους που δε γνωρίζω καλά να είναι απόλυτα ειλικρινείς μαζί μου..!
Δν ξερω πολλα!!
τιποτα
Τους εκθέτω.
Σχετικές ερωτήσεις
Πιστεύω πώς δέν υπάρχει πιά το φιλότιμο,αφού κατά τήν γνώμη μου,εχουν χαθεί καί τά στοιχεία πού τό συνθέτουν οπως "η αυτογνωσία&quo...
Αυτο δεν ειναι κανονας. Παντα θα υπαρχουν εξαιρεσεις. αλλα θα ελεγα οτι σε γενικες γραμμες ειναι υποκειμενικο και εξαρτα...
Nαι κάποιοι πιστεύουν πως ένας τέτοιος άνθρωπος είναι αντιπαθητικός.Προσωπ ικά,εκτιμώ ανθρώπους που είναι ειλικρινείς.Εντάξει ,στην αρχή δ...
Συνεργαστείτε στενά με το σχολείο για να πληροφορηθείτε για την έκταση και τη σοβαρότητα του περιστατικού καθώς και για τους τρόπους αντι...
Οχι παντα,αλλα εξαρταται και το ατομο που θα συζητηση για μενα,αν ειναι αγνωστος που δεν τον ξερω καν σαφως και οχι..ας κρατησει την αποψ...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Κοινωνικές σχέσεις

Απάντηση:
Πιστεύω πώς δέν υπάρχει πιά το φιλότιμο,αφού κατά τήν γνώμη μου,εχουν χαθεί καί τά στοιχεία πού τό συνθέτουν οπως "η αυτογνωσία""ο αυτοέλεγχος"καί η "ενθαρρυνση τού εαυτού μας"... Υπάρχει ομως "η συγνώμη"μέσα από τήν οποία αναγνωρίζουμε τά λάθη μας καί μάς βοηθάει μέσα από "υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη",νά ζούμε καλύτερα μέσα στις σχέσεις μας. Νά σού θυμίσω αλλωστε καί τό γνωμικό,γνωστό σέ ολους μας πώς "απ τήν στιγμή πού βγήκε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αυτο δεν ειναι κανονας. Παντα θα υπαρχουν εξαιρεσεις. αλλα θα ελεγα οτι σε γενικες γραμμες ειναι υποκειμενικο και εξαρταται απο την οπτικη γωνια που το βλεπει καποιος. Διαβάστε περισσότερα...
Πιστεύετε μερικές φορές ότι ένας ειλικρινής άνθρωπος γίνεται αντιπαθητικός, όταν μιλάει ξεκάθαρα; Έχω παρατηρήσει ότι πολλοί άνθρωποι εκτιμούν ένα καλοφτιαγμένο παραμύθι παρά μια αλήθεια..
Απάντηση:
Nαι κάποιοι πιστεύουν πως ένας τέτοιος άνθρωπος είναι αντιπαθητικός.Προσωπικά,εκτιμώ ανθρώπους που είναι ειλικρινείς.Εντάξει ,στην αρχή δεν θα σκεφτώ και τα καλύτερα για αυτούς(εξαρτάται και απο τον τρόπο που λένε κάτι) :p αλλά όταν έχεις επίγνωση για κάποια πράγματα,λαμβάνεις υπόψιν σου αυτά που λέει ο άλλος και εκτιμάς το γεγονός ότι είναι ειλικρινής!Άσε που τέτοιους ανθρώπους μπορείς να τους επιστευτείς πιο εύκολα! Αυτό που δεν μου αρέσει,είναι να λέει κάποιος κάτι με άσχημο τρόπο,ίσως ακ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Συνεργαστείτε στενά με το σχολείο για να πληροφορηθείτε για την έκταση και τη σοβαρότητα του περιστατικού καθώς και για τους τρόπους αντιμετώπισής του Παρέχετε στο παιδί σας υποστήριξη και ασφάλεια, χωρίς να το κατακρίνετε Ακούστε προσεκτικά τι έχει να σας πει το παιδί σας για τα συναισθήματά του και για τις ανάγκες του Παρακολουθείτε την εξέλιξη της κατάστασης αλλά και την υγεία του παιδιού σας Αν το παιδί σας παραπονιέται για μεγάλο χρονικό διάστημα ότι έχει σωματικούς πόνους, αν πα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οχι παντα,αλλα εξαρταται και το ατομο που θα συζητηση για μενα,αν ειναι αγνωστος που δεν τον ξερω καν σαφως και οχι..ας κρατησει την αποψη του για τον εαυτο του..Αν ειναι δικο μου ατομο και δεν υπερβαλει σε κατι,κ θελει το καλο μου σαφως και θα ακουσω την αποψη του.Απο δικα μας ατομα που μας νοιαζονται πραγματικα οι γνωμη τους ειναι σημαντικη,γιατι πολλες φορες ειναι για το καλο μας. Διαβάστε περισσότερα...
οταν μιλας σε εναν τυπο και αυτος αρχικα κανει επιδειξη δυναμης με καποιο τροπο, στη συνεχεια σε κοιταει χαμογελαστος με το κεφαλι ελαφρως γυρτο, μετα τον κοιτας βαθια στα ματια και αυτος παιρνει τα μαλλια του που πεφτουν κατω για να δειξει το λαιμο του, σκυβει λιγο μπροστα προς τα εσενα, μετα γινεται κατακοκκινος,τριβει τη μυτη του και ανοιγοκλεινει τα ματια του ενα καρο φορες συνεχομενα, υπαρχει περιπτωση να σε θελει?
Απάντηση:
Σοβαρα?Δεν ειναι και σιγουρο μπορει να σε βλεπει και σαν καλη φιλη σου το λεω γτ το κανω και εγω αυτο Διαβάστε περισσότερα...
δηλαδή να αντιλαμβάνεστε οτι δεν θα ξεπερνούσε κάποια όρια και ξαφνικα να σας εκπλησει με τη συμπεριφορα του.
Απάντηση:
Ναι...και ειναι και φυσιολογικο.Εδω καλα καλα δε γνωριζουμε τον εαυτο μας τον ιδιο.Εμεις οι ιδιοι κοιταμε στο παελθον αντιδρασεις λογια και πραξεις και δε πιστευουμε οτι πραξαμε κατα ενα συγκεκριμενο τροπο...ποσο μαλλον για εναν αλλο ανθρωπο...ειναι ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...τιποτα δε σου εξασφαλιζει οτι παντα θα ειναι 100% αξιοπιστος...Κοιτα να μαθεις καλα την παρτη σου...αυτο μονο.Αν μπορεσεις να προστατεψεις και να προστατευθεις απο τον εαυτο σου τοτε μπορεις απο ολους... Διαβάστε περισσότερα...
<<στην σχεση μου εβλεπα το αγορι μου τελειως διαφορετικο οταν θυμωνε ενιωθα οτι ειχα να κανω με αλλον ανθρωπο>>Αυτα μου ειπε μια φιλη μου λιγο πριν χωρησει...
Απάντηση:
Όχι ο χαρακτήρας του ακριβώς,αλλά μερικές συνιστώσες φανερώνονται και όχι μόνο μέσα από το θυμό του αλλά και από τα συναισθήματά του γενικότερα.Μπορεί να εκδηλώσει ένα στοιχείο με το θυμό του και ένα ακριβώς αντίθετο στοιχείο με τη χαρά του...δεν είναι από λυτο λοιπόν αυτό που λές.Ή μπορεί το ίδιο άτομο ανάλογα με την περίσταση να αντιδρά και να θυμώνει κάθε φορά με εντελώς διαφορετικό τρόπο... Διαβάστε περισσότερα...
Τα δακτυλα μας αποκαλυπτουν πολλα πανω στο ατομο κυριως συναισθηματα.Ποια η γνωμη σας για μια δυνατη χειραψια απο ενα χερι που κρεμεται αδυναμο....
Απάντηση:
έχω διαβάσει βιβλίο για την γλώσσα του σώματος :p Δεν το έχω διαβάσει κατά γράμμα...μια γενική επισκόπηση του βιβλίου έκανα. Λοιπόν,απο όσο θυμάμαι ένα χέρι που κρέμεται δείχνει άτομο που δεν έχει αυτοπεποίθηση ή που μπορεί να να μην συμπαθεί τόσο αυτόν στο οποίο δίνει το χέρι του.Ή μπορεί να αισθάνεται φόβο...πάντως γενικά μια τέτοια χειραψία έχει να κάνει με αρνητικά συναισθήματα και αδύναμο χαρακτήρα. Μία "δυνατή"χειραψία δείχνει ότι ο άλλος σε ακτιμά σε σέβεται,σε θαυμάζει..... Διαβάστε περισσότερα...
Καμμια φορα αισθανομαι να τα μπερδευω αυτα τα δυο...
Απάντηση:
Η συνήθεια είναι πολύ ύπουλη, μπορεί να σε "πνίξει" πολύ εύκολα αν την αφήσεις.. Δεν πιστεύω ότι είναι πιο δυνατή από την αγάπη δεν νομίζω ότι συγκρίνονται κι όλας.. Απλά πολλές φορές όταν χάνεται και ξεθωριάζει η αγάπη με τον καιρό η συνήθεια παίρνει τη θέση της.. Διαβάστε περισσότερα...
... ειλικρίνεια.. (Όσοι δεν κατάλαβαν να με ρωτήσουν να τους πω πιο αναλυτικά).
Απάντηση:
Εξαρτάται για ποιά αλήθεια μιλάμε.Την αλήθεια που βλέπει αυτός που δήθεν τη λέει νομίζοντας ότι είναι έτσι ?Την αλήθεια την πραγματική ?Ποιά αλήθεια και ποιός είναι αυτός που θα την ορίσει?Εκτός αυτού εξαρτάται και από τα βαθύτερα αίτια που υποκινούν το άτομο που την ξεστομίζει και τις προθέσεις του.Υπάρχει σε αυτά αγαθή προαίρεση ή κρύβεται κάτι άλλο αρνητικό όπως ενδόμυχη έχθρα ας πούμε που μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους.Είναι λοιπόν ένα θέμα η ειλικρίνεια που πάντα εκδηλώνεται σωσ... Διαβάστε περισσότερα...
που καταλήγει μόνος του;
Απάντηση:
Η ανταγωνιστικη του διαθεση, η ελλειψη βαθυτερων-πνευματικων επιθυμιων και η προτιμηση καλλιεργησης υλικων επιθυμιων. Η ανασφαλεια του που τον ωθει στο να καλλιεργει ο,τι ειναι φανερο στους αλλους,ακολουθωντας τις συγχρονες τασεις, με την πρωτη ματια και οχι ο,τι 8α τον γεμισει ψυχικα και συναισθηματικα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Λεω ψεμματα μονο για πραγματα που εμπλεκουν αποκλειστικα εμενα και κανεναν αλλον. Τις περισσοτερες φορες ομως προτιμω να απανταω αοριστα ή γενικα οταν με ρωτανε ή να μην λεω τιποτα και να αφηνω τους αλλους να νομιζουν οτι θελουν. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γενικα θεωρω τον πολιτικο ακυρο. Μονο στα χαρτια βολευει. Κατα τα αλλα δεν μπορει το δημαρχειο να γινει ξαφνικα οικος του Θεου και ο δημαρχος ιερεας. Οποτε ναι.Παντα πρεπει να γινεται θρησκευτικος γαμος. Αυτος εχει ολη την ουσια. Τωρα θα μου πεις. Ναι, αλλα οι ανθρωποι που ανηκουν σε διαφορετικες θρησκειες? Ας βαφτιστουν ολοι χριστιανοι. Διαβάστε περισσότερα...
Εγώ πιστεύω προσωπικά η ωριμότητα που μπορείς να την συναντήσεις ακόμη & σε εφηβικές ηλικίες. Υπάρχουν ενήλικα άτομα που μπορεί να χαρακτηριστούν πιο άπειρα στο σκεπτικό από τι ένα ανήλικο.
Απάντηση:
Κοιτα εγω πιστευω οτι η ωριμοτητα παιζει πολυ μεγαλο ρολο για μενα....Μπορεις να κατσεις σαν ανθρωπος να συζητησεις θεματα κ.λ.π κι οχι να κανει σαν νεατερνταλ. Εχω γνωρισει ατομα 15 -16 χρωνον πολυ σοβαρα και ωριμα (σπανιο αλλα εχω γνωρισει) και απο τα 2 φυλλα επεισης εχω γνωρισει και ατομα ανω τον 18+ που λες ως ενηλικες τωρα αυτη σοβαρη κ.λ.π και εκαναν σαν 5 χρονα κυριολεκτικα... Διαβάστε περισσότερα...
Θέλω να πω ότι & αυτοί/ες που "πουλάνε μούρη" μπορούν να κάνουν πολλές κουτοπονηριές.
Απάντηση:
Ναι ισχυει αυτο. Ο αλλος/η ειναι ησυχος ξερεις δεν σου παει το μυαλο αλλα την που@@@α μπορει να στην κανει! Δεν λεω οτι ΟΛΑ τα σιγανα ποταμακια ειναι ετσι υπαρχουν και αρκετες εξερεσεις αλλα ολοι κοιτανε το συμφερον τους!! Επεισης ισχυει και το αλλο που λενε "σκυλι που γαβγίζει δεν δαγκώνει". Διαβάστε περισσότερα...
Και αν έχουμε, θα το βρούμε ποτέ;
Απάντηση:
φυσικά και ναι αλλά θα το βρεις μόνο όταν περάσεις από δοκιμασίες (τα λάθος άτομα) και δυστυχώς πολλοί το βρίσκουν όταν είναι τέρμα πληγωμένοι και αδυνατούν να νιώσουν όπως θα ένιωθαν πριν χάσουν τις ελπίδες τους για την αγάπη και τον έρωτα. σχετικά με άλλες απαντήσεις παραπάνω δεν συμφωνώ ότι δεν θα το βρείς ποτέ διότι (ποτέ μη λες ποτέ) μπορεί το άλλο σου μισό / ιδανικό ταίρι μπορεί να το δεις στο δρόμο και τότε να είναι πολύ αργά γιατί π.χ. θα είσαι παντρεμένη/ος με παιδιά.. πολλές φορές λ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μου ερχονται διαφορα, περα απο αυτα που γραψανε οι παραπανω -ελα ρε πες μου δε θα γελσω, το υποσχομαι -δε θα το πω σε κανεναν -εχω διαβασει και συμφωνω με τους ορους χρησης -μονο ενα θα φαω -ελα ρε ερχομαι, στο δρομο ειμαι -αλλο ενα επισοδειο και τελος. μετα διαβασμα. και καποια σχολικα που ακουω καθημερινα: -το εχω κανει, απλα ξεχασα το τετραδιο -μα εχω διαβασει, δεν ξερω τι μου συμβαινει -ετσι ηταν το θρανιο, εγω δεν ζωγραφισα τιποτα -αργησα γιατι δεν ακουσα το κουδουνι -μαθε... Διαβάστε περισσότερα...
Δεν νιώθουν τύψεις; Δεν νιώθουν άσχημα όταν το κάνουν; γιατί τόση κοροϊδία και αναισθησία; Δεν θα ήταν πιο εύκολα όλα αν λέγαμε πραγματικά στον άλλον αυτό που αισθανόμασταν;
Απάντηση:
φυσικα και θα ηταν πολυ πιο ευκολο.. για καποιο λογο οι ανθρωποι εχουμε την ταση να κανουμε τις σχεσεις πιο δυσκολες με εγωισμους και πεισματα ενω θα μπορουσε καθε μερα να ειναι ευτυχισμενη. ειναι γελοιο το πως ενα πεισμα μπορει να καταστρεψει την μερα δυο ανθρωπων και το πως μια απλη κινηση (πχ ενα μηνυμα, μια καλημερα, μια εκπληξη κλπ) μπορουν να κανουν δυο ανθρωπους πραγματικα ευτυχισμενους Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ενας ανθρωπος που δεν εχει νιωσει την αγαπη σιγουρα εχει εγκαταστησει την μοναξια στο πετσι του για τα καλα και θα ειναι παρα πολυ δυσκολο να την αντικαταστησει με την αγαπη που θα του φαινεται και κατι αγνωστο, ποσο μαλλον να πρεπει και να την προσφερει κιολας σε καποιον αλλον. Διαβάστε περισσότερα...
Θα συγχωρούσατε κάποιον αν σας ζητούσε να τον συγχωρέσετε για την πράξη του που θα σας είχε ενοχλήσει; Αν επαναλάμβανε ξανά τα ίδια λάθη & χειρότερα.. τι θα κάνατε;
Απάντηση:
Ναι, είμαι πολύ υπέρ των δεύτερων ευκαιριών.. Οι άνθρωποι κάνουν συχνά λάθη.. Κάποιο τα καταλαβαίνουν, μετανιώνουν και ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία να διορθώσουν το λάθος τους.. Το θεωρώ πολύ άδικο να μην τους αφήσω να προσπαθήσουν τουλάχιστον.. Το ίδιο θα ήθελα να συμβεί και για μένα.. Αν πάλι παρόλο που τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία ξανακάνουν τα ίδια λάθη, θα τους έδινα κι άλλη.. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν από τη μία στιγμή στην άλλη.. Χρειάζεται υπομονή.. Βέβαια δεύτερη ευκαιρία δίνω σε αν... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Παυλο" αλλά επειδη η ελληνικη γλωσσα ειναι πολυ ευπλαστη, εφευρετικη κ σε περιοριζει μονο η φαντασια σου... θα μπορουσες να πεις κ "Παυλε"... δεν ειναι λαθος! Διαβάστε περισσότερα...
Απαντήστε αιτιολογικά όσοι δεν συμφωνείτε.
Απάντηση:
οχι αν δεν το επιτρεψεις. αν καταλαβεις οτι μια κατασταση που εζησες στο παρελθον ειναι διαφορετικη απο μια αλλη που ζεις τωρα δεν θα αφησεις τα αρνητικα συναισθηματα που εζησες τοτε να επιρεασουν τωρα την ζωη σου.πρεπει να μπορεις να απελευθερωθεις απο το παρελθον οσον αφορα τα ασχημα συμβαντα. βεβαια εξαρταται και απο το τι εχει συμβει. ακομα μπορει να λες στον εαυτο σου οτι εχει ξεπερασει κατι αλλα υποσεινηδειτα αυτο να σε επιραζει και σημερα.ή να εχεις ακομα και αποθημενα,φοβους... πι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είναι απλό.Τώρα,πριν τα γενέθλια σου,είσαι 15 χρονών 11 μηνών και κάτι ημερών(αυτό το υπολογίζεις σύμφωνα με την μέρα που γεννήθηκες).Οταν έρθει η μέρα που έχεις γενεθλια,θα κλείσεις τα 16 και θα πάρεις την πορεία για τα 17.Δηλαδή την επόμενη μέρα των γενεθλίων σου,θα είσαι 16 και 1 ημερών,τον επόμενο μήνα 16 και ενός μηνών και πάει λέγοντας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
και γω εχω περάσει αυτό το στάδιο προφανως κατι θελουν να κρυψουν μημπως εχουν καποια κρυφη σχεση και δε θελουν να τη μαθεις?Μημπως εχεις καποιο ελλατωμα οπως πχ λεω τωρα να μαρτυρας μυστηκα και φοβουνται?Μήμπως σε ζηλευουν επειδη είσαι ομορφη η ευκαταστατη και φοβουνται τον ανταγωνισμο?Μημπως εχεις καποια κιλα παραπανω γιατι παιζει να συμβαινει και αυτο σ εκαποια αρρωτμενα μυαλα να κανουν ρατσιστικες διακρισεις οπως και να εχει σιγουρα θα βρεις καλυτερες φιλες καποια στιγμη απλα μην απογοητε... Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=bX81eWNL1r8
Απάντηση:
Δεν ξέρω σε ποιους ανθρώπους αναφέρεσαι.. Δεν είναι όμως όλοι οι άνθρωποι έτσι, αδικείς πολύ κόσμο με το να το λες αυτό..! Ας ξεκινήσουμε να βελτιώσουμε τον ευατό μας και αμέσως θα δεις που θα αλλάξουν πολλά στη ζωή μας.. Και οι καταστάσεις και οι άνθρωποι..! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
,,εγω θα σου έλεγα ότι πάρα πολύ σπάνια θα βρείς εναν πολύ καλό και παντοτινό φίλο,, τώρα δεν ξέρω ια κοινό,, αλλά για ατομικό συμφέρον σίγουρα θα βρείς πολλούς,, Καλή τύχη με την πραγματικότητα,,);;);;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τωρα γλυκανες πολυ που ειναι η μικρηηη μουυυ χαχαχαχα μια χαρα εισαι τωρα οντως ισουν λογο αποτομη :P θυμασαι την κοροιδια που καναμε σε εκεινον τον ανωμαλο? χαχαχα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
χμ...εγω παλι πιστευω οτι αυτα τα λενε οσοι λενε συχνα ψεματα και πολλα ψεματα για αυτους που ειναι πραγματικα ειλικρινης.τους <<καιει>>η ειλικρινια του αλλου και ετσι αν δεν εχουν τα κοτσια να αλλαξουν λενε ψεματα.παλι..;) εμ...δεν θα πω οτι εγω ειμαι ειλικρινης παντα.βεβαια αποφευγω παρα πολυ να λεω ψεματα γιατι πρωτον καποια στιγμη η αληθεια θα φανερωθει και δευτερον ο αλλος το εκτιμα.. ακομα δεν μπορω να λεω ψεματα σε ανθρωπους που συμπαθω πολυ.και αν πω μετα θα τους πω την ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
για να καταλαβουμε και εμεις εσυ εχεις ελλειψη αυτοπεποιθεσης απο καποιον πρωην σου;τωρα εχεις συντροφο που μαλλον ενδιαφερεται για σενα κ συ εχεις ελλειψη αυτοπεποιθησης ..εισαι υγυης ,νεα μαλλον εχεις μια κανονικη σχεση τι σου φταιει;ο καθρεφτης ειναι το προβλημα πως βλεπεις τον εαυτο σου ..το προβλημα αυτο ειναι μαλλον οτι κυνηγας το τελειο στην εικονα σου και αυτο δεν γινεται θελεις να παιρνεις επιβεβαιωση για να ανεβαινεις ψυχολογικα απο τους αλλους ;δηλαδη βλεπεις τον εαυτο σου λιγοτερο... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 148 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.