Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Το μονο σιγουρο ειναι αυτο ποο σου λενε οτι δεν θα μεινεις μονη και οσο περιμενεις με ανυπομονησια αυτο το κατι τοσο δεν ερχεται.Ειν...
Απάντηση: Ωραια το καταλαβαινω οτι εισαι κολλημενη μαζι του αλλα αν καταλαβαινω και απ τις κινησεις του και αυτος το εχει καταλαβει οτι το εχεις πα...
Απάντηση: Δεν θα έκανα σχέση με κοπέλα οποιασδήποτε εθνικότητας που έχει (ή που είχε στο κοντινό παρελθόν) επιθετική στάση & βλέψεις εναντίον ...
Απάντηση: κοιτα εγω θα σου ελεγα να της πεις τι νιωθεις. αν ημουν στη θεση της θα μου αρεζε να ερχοσουν να μου το πεις και μην ανυσηχεις για το οτι...
Απάντηση: Γιατι τοσος φοβος?κακο ειναι να ειναι το παιδι τους ερωτευμενο?Καλυτερα να περιμενεις θα σου ελεγα ..
Απάντηση: Φυσικά και υπάρχει και είναι παντού, απλά δεν είμαστε όλοι άξιοι να τη δούμε ή να την αποκτήσουμε! ;)
Απάντηση: Είναι λάθος ο τρόπος που σκέφτεσαι.. Βρέθηκε κάποιος στο δρόμο σου που σε πλήγωσε, δεν θα είναι όλοι έτσι! Μπορεί με αυτόν να έχεις μια ε...
Απάντηση: Πιστευω οτι πολλες φορες αυτο που αποκαλεις παθος ειναι απορροια του εγωισμου και της αυτοκαστραφικης τους τασης,οποτε πιστευω οτι αρκετε...
Απάντηση: Ναι.....να του το πεις με ραβασακι(ανωνυμο) και να τον κοιτας συνεχεια χαμογελωντας για να καταλαβει οτι το εστειλες εσυ ;) Δεν θα εχει α...
Απάντηση: συγουρα σε συμπαθει πολυ,και αυτα ολα οσα γραφεις διχνουν οτι σε συμπαθει παρα πολυ και σε γουσταρει και θελει να τα φτιαξετε
 

Οταν εισαι πραγματικα ερωτευμενος/η υπαρχει περιπτωση να δεις ερωτικα εναν αλλον ανθρωπο?

οχι για κανεναν λογο και οποιος πει το αντιθετο απλα δεν εχει ζησει τον αληθινο ερωτα.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο chucknorris

γεια σας και από μένα! είπα να βοηθήσω και εγώ αφού με βοηθήσατε! θα συμφωνήσω και εγώ με αυτό που λες!! αχ ο απόλυτος έρωταςςς!
σχολίασε η mariaantouaneta  - 2011-08-27 02:37:56
πολυ απολυτος εισαι ρε τσακ..συμβαινει..μπορει να νιωσουμε ενα μικρο σκιρτημα και για καποιον αλλλο και ας ειμαστε ερωτευμενοι με αλλον..ανθρωποι ειμαστε,,ανθρωπινες αδυναμιες εχουμε..ποιος ειναι δηλαδη ο απολυτος ερωτας?
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 02:39:33
και αν υπαρχει ο απολυτος ερωτας τοτε σιγουρα δε κραταει για παντα..οποτε και παλι παιζει να δεις και καποιον αλλον ερωτικα..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 02:41:04
Εμενα παντως αυτο το σκιρτημα μου συνεβει μονο οταν τελικα δεν ημουν απολυτα "δωσμενη" στη σχεση μου.Οταν χτυπησε για τα καλα η καρδια μου,δεν εβλεπα και δεν βλεπω τι περναει διπλα μου..
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 02:43:28
να εισαι ερωτευμενος με αλλον και να νιωσεις ενα σκιρτημα?πως γινεται αυτο?
σχολίασε ο chucknorris  - 2011-08-27 02:46:35
παιδια ο ερωτας ειναι πολυ υπουλο συναισθημα και καθολου ελεγχομενο κι δε ξερεις ποτε ,ποτε θα σου ερθει,,εννοω οτι ειναι πολυ ευκολο να δεις ερωτικα καποιον και ας εισαι πολυ ερωτευμενος με τον συντροφο σου,,αυτο ββεβαια δε σημαινει οτι δεν εισαι πραγματικα ερωτευμενος με τον συντροφο σου αλλα στη τελικη εισαι και ανθρωπος και μπορει να δεις και αλλους αντρες -γυναικες καπως διαφορετικα ..δε ξερω αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη με βαση τις δικες μου εμπειριες,,και εγω εχω ερωτευτει παρα πολυ μια φορα στην ζωη μου μονο,,ομως ακομα και τοτε υπηρξαν στιγμες που τυχαινε να δω και καποιον αλλον ερωτικα ασχετα που δε θα χωριζα το αγορι για κανενα αλλον και σε καμια περιπτωση αλλα σα συναισθημα εβγαινε ,δεν μπορεις να το ελεγξεις αυτο,,
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 02:55:50
Εγω ξερω οτι οταν νιωθω ερωτευμενη απολυτα και αγαπαω πολυ,δεν μπορω να φανταστω την εικονα καποιου αλλου να με αγγιζει,οποτε πως θα δω ερωτικα καποιον αλλο?Δεν μιλαω να θαυμασω καποιον,αλλα να τον επιθυμησω ερωτικα.Οταν μου συνεβαινε στο παρελθον καταλαβα πως δεν ημουν τελικα ερωτευμενη οσο πιστευα.Μαλλον ηταν μονο ενθουσιασμος και οχι απολυτη αγαπη-ερωτας.
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 03:01:29
το να δεις καποιον ερωτικα δε σημαινει οτι τον ερωτευτηκες κιολας,,εγω οταν λεω να δεις ερωτικα εννοω να θαυμασεις καποιον αλλο σαν αντρα περα παο το συντροφο σου η αυτο το συναισθημα που πολυ συχνα βγαινει οταν βρισκονται μαζι ενας αντρας και μια γυναικα..αυτη η περιεργη ενεργεια που αναπτυσσεται αναμεσα στα δυο φυλα..χωρις να σημαινει οτι τον θες και στη ζωη σου..οταν εισαι πραγματικα απολυτα ερωτευμενος οπως λετε δε μπαινεις καν στη διαδικασια να σκεφτεις οτι θα σε αγγιξει καποιος αλλοςς η να κανεις κατι με καποιον αλλον εκει οντως σημαινει οτι δεν εισαι πραγματικα ερωτευμενος..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:14:49
παο ολε ολε!!
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:15:36
κοιμηθηκατε?μονη μου τα γραφω μονη μου τα διαβαζω μου φαινεται.. παντως ρολιτα πανω κατω τα ιδια πρεπει να λεμε απλω ςμε διαφορετικες λεξεις,, δε ξερω ισως να μην εχω νιωσει και τον απολυτο ερωτα οπως λετε γιαυτο να ειμαι πιο επειφυλακτικη στο αν γινεται να δεις καποιον αλλο ερωτικα η οχι! αντε καλο ξημερωμα!με πονεσε και το κεφαλι μου απο τον πολυ συλλογισμο!
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:29:21
Κοιμηθηκαμε Σισσακι!!!!..:P:P Οσο για την απαντηση σου,καλα κανεις και εισαι επιφυλακτικη ,καποιες φορες θα πρεπει να βιωσουμε κατι για να καταλαβουμε.
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 15:51:39
εγω πιστευω πως ναι μπορει να σου συμβει και αυτο γιατι εχω μαθει να μην αποκλειω τιποτα γιατι στη ζωη μπορει να σου συμβουν κυριολεκτικα τα παντα ομως!!!!!
σχολίασε η maria0045  - 2011-08-28 12:39:24
ΝΑΙ!!!
σχολίασε η lydiakiko  - 2011-09-28 18:46:28
το "ναι" που πηγαινει lidiakiko?στο οτι μπορεις η στο οτι δε μπορεις να δεις καποιον αλλον ερωτικα?
σχολίασε η superstar  - 2011-09-28 18:49:08
ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ...ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ...ΔΕΝ ΕΛΕΝΧΕΤΕ..
σχολίασε η lydiakiko  - 2011-09-28 18:51:53
υποπτο το αισθημα σου υποπτο ..παντα ηθελες να το χεις διπορτο.. τι ερωτηση ειναι αυτη κοπελια?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η superstar

χαχαχχαχαχχχα...Ειχα μια συζητηση πριν και ειπα να εκθεω την απορια μου.;;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 02:39:21
εκθεσω*
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 02:39:30
Δεν αποκλειεται αυτο το συμβολαιο δεν εχει υπογραφεs.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο fanoyris

Εχει υπογραφες οχι ως προς τον αλλον ,αλλα ως προς τον εαυτο μας.Απαξ και χτυπησει η καρδια για κατι αλλο,καλο θα ειναι να αφηνεις αυτο που εχεις. Υ.Γ Μιλαω για τον απολυτο ερωτα-αγαπη και απολυτο δωσιμο στο συντροφο μας και οχι για ευκαιριακη σχεση.
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 02:47:39
Καλη μερα rolita. και συγνωμη ισωs να μην εχω εμπειρια απολυτου ερωτα
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-27 02:56:53
καποιος που συμφωνει μαζι μου!γιατι αρχισα να εχω αμφιβολιες για την ιδιοσυγκρασια μου!χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 02:57:50
Καλη μερα και σε σενα Φανουρη..δεν ξερω την ηλικια σου,αλλα κι εμενα δεν μου ηρθε νωρις ο απολυτος ερωτας..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 02:58:55
αλλαξοπιστησες και εσυ ρε φανουριε?..τι να πω,εγω πιστευω οτι μπορει να δεις και καποιον αλλον εερωτικα χωρις να σημαινει οτι δεν εισαι απολυτα ερωτευμενος και δωσμενος στο συντροφο σου..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:00:18
Ελπιζω να μην μπερδευεις τον θαυμασμο απεναντι σε καποιον,με την ερωτικη επιθυμια.Δεν ξερω,βεβαια αποψεις ειναι αυτες,αλλα οπως εγραψα και πιο πανω,εγω δεν μπορω να φανταστω να με αγγιζει αλλος πως θα τον δω και ερωτικα αυτο τον αλλο?Θα τον θαυμασω,ματι ειναι αυτο,αλλα δεν θα μου δημιουργησει κανενα αισθημα επιθυμιας.Πιο παλια βεβαια Σισσυ ειχα την αποψη σου για να ειμαι ειλικρινης,εφτανε κατι για να αλλαξω γνωμη..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 03:05:42
Ομωs το [ΑΠΟΛΥΤΟ] στην ανθρωπινη διαστασι με προβλειματιζη πιστευω αλλο ερωταs αλλο ΑΓΑΠΗ εαν συμπεσουν με γεια μαs και ,,,,χαρα μαs που λεει και ο λογοs.
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-27 03:09:38
οντως αυτο το απολυτο πολυ απολυτο μου ακουγεται..,τι να σου πω βρε ρολιτα και εγω εχω αγαπησει πιστευω πργματικα μια φορα στη ζωη μου,αλλο ο ερωτας αλλο η αγαπη βεβαια,ο ερωτας ερχεται και παρερχεται η αγαπη μενει..και θελει κοπο για να χτιστει μεσα μας ως συναισθημα αλλα ο ερωτας ερχεται μπαμ και μπορει να φυγει και στο μπαμ
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:22:42
Παπακαλω προσεξτε με υπαρχει και μια μυστηρια λεξι που λεγεται....
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-27 03:28:57
ΚΑΨΟΥΡΑ ευχαριστω.
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-27 03:30:06
πως λεγεται?δε σεπιασα αγαπητε φανουρη..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:30:41
α μαλιστα τωρα το ειδα το καψουρα!!οντως παιζει και αυτη .. και πολλες φορες συγχεουμε τον ερωτα με τη καψουρα και την αγαπη..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:32:09
Επι τελουs θα φεξη ο ηλιοs kai σημερα.
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-27 03:36:35
σωστος!!αν εννοεις αυτο που καταλαβα..
σχολίασε η superstar  - 2011-08-27 03:48:15
οχι σε καμια περιπτωση....

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο dimitrisk2

Μαζι σου..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 15:48:58
νομιζω πως ναι!ολοι καπου ξεφευγουμε σε ολα, ακομα και στον ερωτα.Και εγω ειμαι τρελα ερωτευμενη με ενα παιδι για 4 χρονια που ειναι λιγο σπανιο για την ηλικια μου γιατι δν συνηθιζονται τετοιοι "μακροχρονοι" ερωτες στην ηλικια μου αλλα το τελευταιο χρονο εχω κοιταξει ερωτικα και αλλο ενα παιδι αλλα λιγοτερο απο τον αλλον!δηλαδη ενωω πως αμα εισαι πραγματικα ερωτευμενος/η με καποιον μπορει να κοιταξεις και εναν αλλο ανθρωπο αλλα λιγοτερο απο τον αλλον που εισαι πιο ερωτευμενος/η! αποψη μου....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η bbj

Σεβαστη η αποψη σου γλυκια μου.Βεβαια οσο θα μεγαλωνεις καποιες αποψεις θα αλλαζουν..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 15:49:38
Ποτε δεν ξερεις! Στο κατω κατω, ερωτας ειναι αυτος! Ειναι υπουλος!
όταν είσαι απλα ερωτευμενος με καποιον μπορει να σου τυχει να ερωτευτεις και καποιον αλλον. πιστευω οτι συμβαινει, οταν δεν εχεις ανταποκριση απο τον πρωτο, μονο τοτε μου εχει τυχει. οταν ομως αγαπας τον αλλον πραγματικα κι ειναι ο ανθρωπος σου δε νομιζω να μπορεις να ερωτευτεις ξανα, γιατι εισαι πλεον ολοκληρωμενος σε αυτο το συναισθημα!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η excelsa

Θα συμφωνησω..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 15:50:15
Συμφωνα παντα με την γνωμη μου,εγω οταν ειμαι ερωτημευνη με καποιον ποτε δεν κοιταζω αλλον αντρα ερωτικα εφοσον ειμαι ευτυχισμενη με αυτον που βρισκομαι.Ομως,αμα αγαπας καποιον και δεν εισαι σωματικα ευχαριστημενη,τι να κανεις,μπαινεις σε πειρασμο και πας στην αμαρτια!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο delxxx18

Θα συμφωνησω και με σενα..:)
σχολίασε η rolita  - 2011-08-27 15:50:30
οχι! Δεν θα ελεγα κατι τετοιο, απλα μπορεις να το παθεις αυτο μονο εαν ο αλλος σου αρεσει πααααρα πολυ, και οχι οταν εισαι ερωτευμενος!
δε νμζ..
Ερωτικα οχι σεξουαλικα ισως
Για τον αντρα ναι,για την γυναικα δυσκολο.
τοτε αυτο θα σημαινε πως δεν εισαι πραγματικα ερωτευμενος
για κανεναν λογο δεν γινεται αυτο
οχι αλλο να πεις ειναι ωραιο παιδι και μεχρι εκει..ερωτικα σε καμια περιπτωση....
πιστευο ποσ οχι
Αποκλείεται, όταν είσαι πραγματικά ερωτευμένος πέφτει τόοοσο σκοτάδι που δεν βλέπεις τίποτα άλλο, ούτε στον ύπνο σου αλλά ούτε και στον ξύπνιο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο dmtrs

Ποσο θα συμφωνησω μαζι σου!!!
σχολίασε η rolita  - 2011-09-08 21:06:35
Σε ευχαριστώ.
σχολίασε ο dmtrs  - 2011-09-08 21:11:26
Όχι , όχι και όχι
Όταν είσαι στην αρχή της σχέσης σου και είσαι πολύ ερωτευμένη, είναι δύσκολο. Επειδή όμως ο έρωτας είναι συναίσθημα παροδικό που φθείρεται με την πάροδο του χρόνου - ειδικά όταν μεσολαβούν άσχημες και επίπονες κακουχίες ( όχι απαραίτητα να αγγίζει χωρισμό ) - είναι φυσιολογικό να ερωτεύεσαι κάτι που σου το προκαλεί αυτό το συναίσθημα. Η άμυνα όμως της προστασίας των ήδη αγαπημένων / αγαπημένου σου προσώπου σε μπλοκάρει να ερωτευθείς σε μεγάλο βαθμό και έτσι σου αφήνει μια γεύση πολύ αγαπητού σου προσώπου που πολύ θα ήθελες να το ξαναδείς χωρίς να μπορείς να προσδιορίσεις γιατί το θέλεις. Φιλικά, ΩΙωάννα.
ο ερωτασ ειναι μεγασ δεμων τον εχεισ μπροστασου και δεν μπορησ να τον αγγιξησ
Ερωτεύεσαι πάντα στην αρχή μιας σχέσης πιστεύω εγώ .Και τι εννοώ . Όταν είσαι στην αρχή μιας σχέσης ,ερωτεύεσαι αυτόν που ξεκινάς αυτή την σχέση ,ή προυπάρχει ο έρωτας ήδη . Με τον καιρό όμως ο έρωτας περνάει και έρχεται να αντικατασταθεί από την αγάπη . Άλλο έρωτας,άλλο αγάπη για εμένα . Οπότε αυτόν τον άνθρωπο απλά τον αγαπάς ,μπορεί να τον λατρεύεις ,αλλά είναι από έρωτας, αγάπη για εμένα . Κι όπως καταλαβαίνεις ,η απάντηση μου είναι πως ναι ,μπορεί να δεις κάποιον ερωτικά κι ας αγαπάς κάποιον άλλο .
κοίτα, όχι, αλλά αν έχεις πείσει τον εαυτό σου να το πιστεύει πως είσαι ερωτευμένη σίγουρα μπορείς να δεις!
το να είσαι ερωτευμένος με έναν άνθρωπο είναι ότι πιο όμορφο μπορεί να σου συμβεί... ωστόσο η ερωτική έλξη συνεχίζει να υπάρχει και προς άλλα άτομα... δεν λέω ότι είναι συνηθισμένο αλλά συμβαίνει και είναι φυσιολογικό... ωστόσο αν είσαι πραγματικά ερωτευμένος με το αρχικό πρόσωπο η ερωτική έλξη θα πρέπει να σταματήσει να υπάρχει εντός λίγων λεπτών...
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dimitra50

Κι εγω αυτο νομιζω Δημητρα.Μπορει να ειμαι λαθος,δεν ξερω,αλλα δεν μπορω να διανοηθω οτι θα ειμαι με τον ανθρωπο μου και παραλληλα θα σκεφτομαι ερωτικα καποιον αλλον.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-28 18:51:46
Σε προσωπικο παντα επιπεδο, ουτε με σφαιρες! Οταν χτυπησε για τα καλα η καρδια, μου την πεφτανε γυναικες και ολες φαγανε ακυρο. Δεν ξερω για ερωτα, αλλα οταν αγαπας πραγματικα, αδιαφορεις για το οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει διπλα σου.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο hliaskaze

Κι εμενα το ιδιο μου συμβαινει,αλλα φανταζομαι οχι σε ολους.
σχολίασε η rolita  - 2011-09-22 22:46:17
φυσικά. ο κάθε άνθρωπος έχει κάποιο πρότυπο. αν πχ ο πατέρας ενός αγοριού απατούσε συνεχώς την μητέρα του το παιδί πολύ πιθανό να θεωρεί πως έτσι πρέπει να γίνει και αυτό. Το ότι συμβαίνει αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ερωτευμένος πραγματικά. Ο έρωτας εκφράζεται διαφορετικά από τον κάθε άνθρωπο.
αν εισαι πραγματικα ερωτευμενος.....φυσικα οχι!!! Οταν ομως ο χρονος φερνει τη ρουτινα και τη συνηθεια, καμια φορα ξεφευγουμε, αλλες φορες χωρις να το θελουμε, αλλες φορες εσκεμμενα..... Αλλα δεν ειναι παραξενο το να μας ελκυσει καποιος/α και δεν ειναι και κακο......
Ειναι πιθανο να υπαρξει μια στιγμιαια ελξη και αμηχανια, γιατι αυτος ειναι ο νομος της φυσης. να ελκονται τα αντιθετα φυλα. Αλλα σιγουρα οταν εισαι ερωτευμενος δεν επιθυμεις και δε σενδιαφερει να το πας παρακατω. ουτε στην πραξη ουτε στη σκεψη.
Εχω την αίσθηση οτι και σε αυτόν τον τομέα της ζωής, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κάθε ένας από μας είναι μοναδικός και ανεπανάληπτος και ως εκ τούτου είναι πολύ δύσκολο να βρει το απόλυτο ταίρι. Επειδή η ζωή δεν είναι επίπεδη αλλά έχει σκαμπανεβάσματα, πιστεύω πως όταν κάποιο νέο πρόσωπο μπει στη ζωή σου όταν είσαι για "χ" λόγους στα "κάτω" σου, είναι πολύ πιθανό να το δεις ερωτικά κι ας έχεις την πεποίθηση οτι ήδη έχεις βρει τον άνθρωπο της ζωής σου. Προσωπικά δεν είμαι απόλυτος. Αλλωστε το νόημα της ζωής είναι να είμαστε ευτυχισμένοι. Εγώ προσπαθώ να αφουγκράζομαι τον εαυτό μου και την καρδιά μου ακολουθώντας βέβαια τις αρχές μου και, σε δεύτερη μοίρα το "κοινωνικώς πρέπον" και το "κοινωνικώς αποδεκτό".
Ο έρωτας είναι θεριό που δύσκολα αντιμετωπίζεται. Είναι πέρα απο λόγια και λογικές,πέρα και ξέχωρα απο την ηθική που έφτειαξαν οι άνθρωποι.
Θαυμασμό και εντυπωσιασμό για κάτι όμορφο μπορεί να νιώσεις ναι, να ερωτευτείς παράλληλα όχι και αν κάποιος νιώσει διαφορετικά τότε δεν είναι ερωτευμένος. Και δεν υπάρχει λίγο ερωτευμένος, πολύ ή απόλυτος έρωτας, υπάρχει ο ΕΡΩΤΑΣ.
κοιτα,ξερεις σε εμενα τι ισχυει?ποτε μην λες ποτε.ο ερωτας σ ερχεται απο εκει που δεν το περιμενεις.δεν σημαινει απαραιτητα οτι εσυ το εχεισ προκαλεσει.αλλα αυτα γινονται απο μονα τους...αρα,αμα δεν εχεις βρει τον καταλληλο,φυσικα κ 8α ερωτευτεισ ξανα

Σχόλια απάντησης

απάντησε η emmanoyela23

Εννοουσα να εχεις σχεση,να πετας στα συννεφα,να εισαι απολυτα ερωτευμενη και να "λιγουρευτεις" το γκομενακι που στην πεφτει στο φαναρι.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:23:45
γιατι να μην γινεται?σε αυτην την ζωη π ζουμε,ολα γινονται πιστεψε με
σχολίασε η emmanoyela23  - 2011-10-03 00:32:26
Σαφως και γινεται,επειδη ομως δεν μου εχει συμβει,ηθελα να γνωριζω τις αποψεις των αλλων και πως το βλεπουν απο την προσωπικη τους πλευρα.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 00:34:43
εδω εχω γνωστουσ π ερωτευτηκα καποιον μεσα απο την οικογενεια.πχ τον κουμπαρο,τον ξαδερφο του αντρα τουσ κτλ κτλ....οχι εναν αγνωστο....αλλωστε δεν μπορεισ να βαλεισ κ φραγμουσ στην καρδια σ
σχολίασε η emmanoyela23  - 2011-10-03 00:44:37
Συγνωμη κουκλα μου,αλλα εδω θα διαφωνησω...Θα βαλεις φραγμους στην καρδια σου.Υπαρχουν καποιοι αγραφοι νομοι που δεν επιτρεπουν να συναψεις ερωτικη σχεση π.χ με τον αδερφο του αντρα σου,με τον πεθερο σου,με τον αντρα της φιλης σου,με τον ξαδερφο του αντρα σου κ.τ.λ.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...Σκεψου την κολλητη σου με τον αντρα σου ή ακομα χειροτερα τη μητερα σου με τον αντρα σου...Γινονται σαν περιστατικα,αλλα τα καταδικαζω εξ ολοκληρου.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 17:56:17
κοιτα εγω μαζι σ,κ συμφωνω απολυτα....αλλα γινονται αρκετα συχνα κ αυτα....με τον αδερφο ξαδερφο πε8ερο κτλ τ αντρα μ δεν 8α εκανα κατι οχι....αλλα εχω φιλη π μ την εχει κανει......αμα τωρα ειχα την δυνατοτητα πιστεψε με 8α εκανα κ εγω το ιδιο για εκδικηση.κ να σ πω κ το αλλο?δεν φταιει μια γυναικα αν δεν μπορει να κρατησει τον αντρα τησ....η το αντι8ετο......
σχολίασε η emmanoyela23  - 2011-10-03 23:08:02
Διαφωνω.Το οτι ο γκομενος μου πηγε με την κολλητη μου,δεν σημαινει οτι θα πηγαινα με τον κολλητο του για εκδικηση.Μαλλον "τσουλακι" θα με χαρακτηριζα.Θα προτιμουσα να κραταγα την αξιοπρεπεια μου και να την εκανα με ελαφρα,εξαλλου δεν θα κερδιζα και κατι.Ουτε θεωρω οτι θα φταιω εγω που δεν ηξερα να τον "κρατησω",επειδη πηγε με την κολλητη μου.Ανθρωποι ανηθικοι που εξιταρονται με την παρανομια με καποιο"γνωστο" προσωπο μου ειναι αδιαφοροι και δεν θελω να τους "κρατησω" στην τελικη....
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 23:14:18
δεν ειπα οτι 8α πηγαινα με τον κολλητο του γκομενου μ.....δηλαδη πρεπει να πηδηχτεισ για να παρεισ εκδικηση?ειπα οτι αμα τοτε ειχα την δυνατοτητα,απλα 8α τησ τα χαλαγα με το αγορι τησ.γιατι φυσικα με τον τοτε δικο μ,ηταν απλα μια ξεπετα,μετα η κοπελα βρηκε αλλον....αλλα στασου λιγο....χαρακτηριζεισ ανη8ικο αυτον π απλα εξιταρεται οπως λεσ με το παρανομο.κ τι ειναι τελικα το παρανομο?παρανομο εν ολιγοις,ειναι οταν εισαι με τον δικο σ,κ κοιτασ καποιον αλλον....οταν εισαστε σε ιδιαιτερεσ στιγμεσ κ σκεφτεσαι καποιον αλλον....οταν φαντασιωνεσαι καποιον αλλον....ασχετο οτι το κρατασ για εσενα...αυτο δεν ειναι παρανομο δηλαδη?ολα στο μυαλο ειναι αλλωστε....
σχολίασε η emmanoyela23  - 2011-10-03 23:28:30
Εγραψα με την "παρανομια με καποιον γνωστο μου προσωπο"αυτο ειναι για μενα περισσοτερο ανηθικο.Υπαρχουν τοσοι ανθρωποι, πρεπει να με απατησει με την αδερφη μου,κολλητη μου,μανα μου,ξαδερφη μου?Αυτο δηλωνει ανθρωπο χωρις αρχες και δεν μου κανει.Αν δεν μπορει να θεσει ορια και να ελεγξει τις ορμες του,δεν μου κανει.Αυτο εννοουσα Εμμανουελα.Οσο για την εκδικηση που ανεφερες εχει να κανει καθαρα με τον ανθρωπο.Δεν ειμαι υπερ,γιατι δεν κερδιζεις κατι σε αυτες τις περιπτωσεις,ειμαι της αποψης οτι ο καθενας βρισκει στην πορεια της ζωης του ,αυτο που του αξιζει.Κυκλος ειναι και αυτο που μου εκανες,θα το λαβεις με τον ενα ή τον αλλο τροπο,γιατι να γινω αυτοχειρας εγω?Φυσικα αποψεις ειναι αυτες και ολες δεκτες..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-03 23:43:38
συμφωνω οτι τροχος ειναι αυτος κ γυριζει....ανη8ικος τωρα οπως μ το ε8εσεσ,συμφωνω οτι ειναια αυτοσ π 8α παει με την αδερφη μ,μανα μ κτλ.αλλα απο την αλλη,οπωσ κ να το κανουμε,αυτοσ ειναι ενασ ξενοσ ετσι?η αδερφη μ η μανα μ κτλ,γιατι απλα το "δεχτηκαν"?εν παση περιπτωση ομωσ,ο κοσμοσ μασ εχει αλλαξει αρκετα 8α ελεγα.ολα πλεον ειναι φορα στο κυμα πιστεψε με.κακωσ βεβαια ετσι?δεν το εγκρινω κα8ολου αυτο εννοειται...ισα ισα ειμαι υπερ τησ οικογενεισ εννοιειται αυτο....αλλα ετσι οπςσ ειμαστε,ο κα8ενασ κοιταζει τι κ πωσ μπορει να αρπαξει γενικα.....
σχολίασε η emmanoyela23  - 2011-10-03 23:50:07
Συμφωνω με αυτο που λες,θελω να πιστευω στις εξαιρεσεις,γιατι αν πιστεψω οτι ειμαστε ολοι ετσι,τοτε ολα θα ειναι ματαια...;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-04 16:02:45
ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ..ΑΛΛΙΩΣ ΟΧΙ.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kostantinoula

ουαου!37 απαντησεις?!!πρωτη φορα το βλεπω αυτο σε ερωτηση!!χαχαχα..πολυ δημοφιλης η ερωτηση σου κοπελια!..τελικα πρεπει να υπαρχουν πολλοι οι απιστοι σε αυτον τον κοσμο..χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-03 23:45:29
Ειναι δημοφιλης,γιατι βγαινει στην πρωτη σελιδα...μαζι με αλλες 3,οποτε οποιο νεο μελος μπει,αυτη θα δει πρωτη..;)
σχολίασε η rolita  - 2011-10-04 18:23:17
α μαλιστα,χαχα
σχολίασε η superstar  - 2011-10-04 18:39:33
σιγουρα οχι
Πιστεύω πως γίνεται να δεις κάποιον άλλον ερωτικά αλλά φυσικά είναι κ έχει να κάνει το πόσο είσαι ερωτευμένος κ πως διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις δλδ το πόσο σωστός είσαι με τον εαυτό σου κ κατά συνέπεια στο σύντροφό σου.
απο οτι ξερω οχι....εκτος και αν δν σε ολοκληρωνει ο ανθρωπος ο οποιος εισαι ερωτευμενη/ος...
κατα τη γνωμη μου νομιζω πως μπορει να συμβει...το να εισαι ερωτευμενος με εναν ανθρωπο πραγματικα δεν σημαινει πως φορας παροπιδες σε καθε αλλον ανθρωπο που μπορει να σου κανει κλικ...το να εισαι δωσμενος σε καποιον δεν σημαινει απαραιτητα οτι σε αποκλειει απο ολους τους αλλους....και φυσικα δεν αναφερομαι σε ελευθερη σχεση!
μονο αν δεν σε γεμιζει το ταιρι σ...αν εισαι πραγματικα ερωτευμενος/η οντως δεν υπαρχει τπτ κ κανεις γυρω σ....εισαι δωσμενη ολοκληρωτικα σαυτον/ην κ ζειτε στον κοσμο σας που δν χωραει κανεις αλλος...!!!!!
κατα τη γνωμη μου ναι μπορει να γινει... να νιωσεις ενα σκιρτιμα για καποιον αλλο... εαν ομως υπαρχει και αληθινη αγαπη δεν κανεις τπτ....
το ερωτημα ρολιτα ειναι... ποτε εισαι πραγματικα ερωτευμενος? μπορεις να το ξερεις αυτο?? δεν νομιζω... ο καθενας μας εχει διαφορετικα πιστευω σε αυτην την ερωτηση... ειναι το τι πιστευουμε :)
Ναι!!!
αμα εισαι ερωτευμενη, παει και τελειωσε! εισαι ερωτευμενη!
με τιποτα.....
ναιγινεται να βλεπεις καποιον αλλον ερωτικα.κ εγω ερωτευμενη ειμαι αλλα αυτο δεν σημαινει πως δεν βλεπω αλλους ερωτικα.
Κατά την γνώμη,όταν είσαι με κάποιον και λες ότι είσαι ερώτευμένη μαζί του και τότε αρχίζουν να γεννιούνται έντονα συναισθήματα για κάποιον άλλο τοτε πιστεύω ότι ή ίσως να μην είσαι αρκέτα ερωτευμενη με αυτό το άτομο αλλά απλά να έχεις ενθουσιαστεί ή ότι τα συναισθηματά σου για κάποιο λόγο αρχίζουν να διαλύονται...Και εξάλλου τα ανθρώπινα αισθήματα δεν μπορεί κανεις να τα ελέγξει...Σε αυτά τα πραγμάτα προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπαρχουν κανόνες,πρέπει κ.τλ.
Καλημέρα κι από μένα!!Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση όταν ερωτευτείς κάποιον/α να γυρίσεις να κοιτάξεις άλλον άνθρωπο ερωτικά!!! www.millennium-katharismoi.gr
Με βαση την ερευνα του εγκεφαλου ο ερωτας εχει σχεση με την εκκριση ντοπαμινης και σεροτονινης Ετσι ειναι πολυ πιθανο καποιος/α που σε φλερταρει καποια στιγμη να σου δημιουργησει τετοια εκκριση και πραγματικα να αισθανθεις ερωτικα χωρις να εχεις καμμια ευθυνη στο τι συμβαινει στον εγκεφαλο γιατι απλα δεν ελεγχεται Οποτε καταληγουμε στο οτι δεν πρεπει να εμπιστευομαστε τον εαυτο μας στο φλερτ που μας κανει τριτο προσωπο γιατι ειμαστε ανισχυροι ...στον εγκεφαλο μας και τις εκκρισεις του!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο npanayos

Οποτε αν καταλαβα καλα,αν μας απατησει καποιος,δεν θα εχει ευθυνη ο ιδιος,αλλα η ντοπαμινη και η σεροτονινη.
σχολίασε η rolita  - 2011-10-30 10:50:50
Σχετικές ερωτήσεις
Και είναι ερωτευμένος μαζί σου;Το "νοίαζετε για μένα" είναι δήλωση ή ερώτηση; :p Το ότι σταματάει να σε κοιτάει σημαίνει ότι ν...
Αν δεν ξεκαθαρισεις τις προτιμησεις σου δεν γινεται τιποτα αλλα καλυτερα να περιμενεις.Στην εφηβεια νομιζουμε οτι ο ερωτας με τα βελη του...
Εγώ πάντως ( αν ήμουν στην θέση σου δεν θα έκανα κάτι μαζί του . Εφόσον είπες ότι δεν σου κάνει κλικ δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσετε … Τ...
καλα ρε παιδες οχι ετσι ξαφνικα..βγειτε με καμια κοινη παρεα, και μολις πιστευεις οτι ειναι η καταλληλη στιγμη πεστου να βγειτε μονοι,η π...
Όχι.... Ο έρωτας δεν έρχεται με το φιλί... :Ρ Τουλάχιστον στη περίπτωση μου :Ρ Να ερωτευτείς καποιον με τη πρώτη ματιά..χμμ ούτε σε αυ...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Ερωτικές σχέσεις

Όταν κοιταζόμαστε δείχνει να ντρέπεται και σταματάει να με κοιτάει...τι σημαίνει?? Νοίαζεται για μένα ... Μένουμε ακριβώς δίπλα είμαστε γείτονες κ τν βλέπω σπάνια και καν το ονομά του δν ξέρω πως ειν...
Απάντηση:
Και είναι ερωτευμένος μαζί σου;Το "νοίαζετε για μένα" είναι δήλωση ή ερώτηση; :p Το ότι σταματάει να σε κοιτάει σημαίνει ότι ντρέπεται όπως λες και εσύ ... :p Μπορεί να μην σημαίνει κάτι παραπάνω ... Μένετε δίπλα ο ένας στον άλλο;Αλλά βλέπεστε σπάνια; Ρίξε επείτηδες κάτι στο μπακλόνι του και χτύπησε την πόρτα στο διαμερισμά του για να στο δώσει xD και έτσι μπορεί να γνωριστήτε. :D Πες ότι σου τελείωσε η ζάχαρη και ζήτησε του να σου δανείσει λίγη... :3 Όταν κάνεις πάρτυ καλεσέ... Διαβάστε περισσότερα...
14 χρονών πάω τρίτη γυμν κ μου αρέσουν δύο αγόρια το ένα πάει τρίτη λυκείου κ το άλλο δευτέρα με το ένα είμαστε γείτονες(αυτόν που πάει τρίτη λυκείου) κ δείχνει να του αρέσω...τώρα ο άλλος ειν το όνειρο κάθε κοπέλας...έχει γαλανά μάτια καστανόξανθα μαλλιά και 1,80 ύψος ειν ποδοσφαιριστης κ πολύ καλό παιδί αλλά ειν πολύ δύσκολο να με ερωτευτεί.οπότε ποιον από τους 2 κ αν ειν ο ομορφούλης ποδοσφαιριστής πως να τν κάνω να με ερωτευτεί?
Απάντηση:
Αν δεν ξεκαθαρισεις τις προτιμησεις σου δεν γινεται τιποτα αλλα καλυτερα να περιμενεις.Στην εφηβεια νομιζουμε οτι ο ερωτας με τα βελη του μονο σε εμας κεντραρει.Κατ αρχην αν σε εχουν δει κι σε προσεξαν θα κανουν καποια κινηση απο μονοι τους,αλλα να εισαι σιγουρη ποιον και τι θελεις.Απλα το λεω διοτι δεν ειναι ερωτας αυτο που αισθανεσαι.Ειναι το σκιρτημα της νιοτης απ την εφηβεια και νομιζω αν περιμενεις λιγο θα τους ξεχασεις. Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας τι κανετε?? Ειμαι η Christyyy :ρ εχασα τον κωδικο του αλλου λογαριασμου τεσπααα το θεμα μου δεν ειναι αυτο αλλα ειναι ενας τυπος ο κολλητος της κολλητης μου που με γουσταρει καλο παιδι μπορω να πω βεβαια παιζει πολυ ξυλο:ρ και η κολλητη μου με κυνηγαει εδψ και ενα μηνα για να μου κανει κονε! Εμφανισιακα κ ετσι μια χαρα ειναι αλλα εμενα δεν μου κανει κλικ :\ Εσεις τι λετε? Να κανω κατι μαζι του αν και δεν μαρεσει τοοοσο??! Βεβαια το θεμα μου ειναι πως αυτος ειναι στην ιδια ηλικια με ε...
Απάντηση:
Εγώ πάντως ( αν ήμουν στην θέση σου δεν θα έκανα κάτι μαζί του . Εφόσον είπες ότι δεν σου κάνει κλικ δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσετε … Το θέμα είναι να κάνεις μεστές σχέσεις με άτομα που σε ελκύουν .. Και όχι να συμβιβάζεσαι με όποιον να ναι όταν σου δοθεί η ευκαιρία .. Δηλαδή να κάνεις σχέσεις για το prestige .. Μόνο και μόνο για να λες ότι : Ξέρετε κάτι ; Έχω και εγώ γκόμενο ! . Τώρα το ότι έχει μείνει στην ίδια τάξη που κολλάει ακριβώς , δεν κατάλαβα … Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
καλα ρε παιδες οχι ετσι ξαφνικα..βγειτε με καμια κοινη παρεα, και μολις πιστευεις οτι ειναι η καταλληλη στιγμη πεστου να βγειτε μονοι,η προσπαθησε να μαθεις το προγραμμα του πχ αν παει καπου βολτα κτλ Διαβάστε περισσότερα...
μπορει να ερωτευτεις καποιον τον οποιο μολις γνωρισες και ειδες μονο μια φορα και μετα απο τη λιγη ωρα γνωριμιας να φιληθηκατε? βασικα το φιλι στο στομα μπορει να επηρεασει στο να ερωτευτεις καποιον; με λιγα λογια το φιλι δημιουργει συναισθηματικους δεσμους;
Απάντηση:
Όχι.... Ο έρωτας δεν έρχεται με το φιλί... :Ρ Τουλάχιστον στη περίπτωση μου :Ρ Να ερωτευτείς καποιον με τη πρώτη ματιά..χμμ ούτε σε αυτό πιστεύω... Μ αρέσει να ξέρω τον χαρακτήρα του άλλου πριν ερωτευτώ :Ρ μπορω να γοητευτώ από μια ωραία εμφάνιση, αλλα μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα θα το έχω ξεχάσει :Ρ Όσον αφορά το φιλί.. Αν θέλαμε καποιον να μας ερωτευτεί θα του σκάγαμε ενα γλωσσόφιλο κ όλα κομπλε :Ρ δε παίζει αυτό Διαβάστε περισσότερα...
eimai 15 xronon kai den exo kani akomi kamia sxesi! to ksero tha pite oti eimai poli mikri akoma kai exo kairo mprosta mou alla kourastika na vlepo atoma tis ilikias mou na exun sxesi na agkaliazonte kai na filiounte to ksero oti aftes oi sxeseis tis efivias einai dokimastikes kai piramatikes kai den antexun kai poli alla zilevo :s kai fovamai oti an den dokimasto kai ego se tetoies empiries apo tora den tha gini pote kai den etixe na me plisiasi kapoio agori aresa se kapoious pio palia alla ...
Απάντηση:
Το μονο σιγουρο ειναι αυτο ποο σου λενε οτι δεν θα μεινεις μονη και οσο περιμενεις με ανυπομονησια αυτο το κατι τοσο δεν ερχεται.Ειναι γεγονος οτι οι νεοι βιαζεσθε παρα πολυ σαν να προκειται να σας παρουν ενα πιατο απο μπροστα σας που δεν θα προλαβεται να φατε.Επισης αυτες οι σχεσεις που γινονται μονο για το σεξ επειδη θελει ενας αφηβος να πειραματιστει ειναι οτι το χειροτερο σε αυτην την ηλικια επειδη δεν τεκμιριωνει σχεση το σεξ ουτε καν ερωτας δεν αναπτυσεται και το αποτελεσμα ειναι ο... Διαβάστε περισσότερα...
λοιπον ειχα ξανακανει μια ερωτηση για τον πρωην μου... τα ειχα μαζι του 1μιση μηνα και μετα για αλλους 2 μηνες γινοταν κατι και με παρακαλουσε για να ξαναειμαστε μαζι, αλλα εγω δεν ηθελα. τωρα ομως εγω θελωω παρα πολυ να ειμαι ξανα μαζι του! με αυτον σταματησαμε να μιλαμε τελη ιουνιου! ειχε γινει και ενα σκηνικο με την μια κοπελα και με αυτον γιατι ειχανε πει καποια ασχημα πραγματα για εμενα και αυτος ειμαι σιγουρη οτι ηξερε πως ειχα δικιο αλλα υπερασπιζοταν την αλλη... και τσακωθηκαμε και μο...
Απάντηση:
Ωραια το καταλαβαινω οτι εισαι κολλημενη μαζι του αλλα αν καταλαβαινω και απ τις κινησεις του και αυτος το εχει καταλαβει οτι το εχεις παρει στα σοβαρα και πιστευω οτι παιζει μαζι σόυ και κυριως με τις αντιδρασεις σου,(να τον κοιταζεις σοβαρα χωρις να του χαμογελας ενω αυτος σου χαμογελουσε)γι αυτο και δεν απαντησε στα καλεσματα σου.Πιστευεις οτι θα απαντησει σε καποίο μηνυμα σου?Και τι εχεις να χασεις?Κανε την τελευταια σου προσπαθεια και αν δεν σου απαντησει και τοτε κοιταξε να προχωρησεις ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν θα έκανα σχέση με κοπέλα οποιασδήποτε εθνικότητας που έχει (ή που είχε στο κοντινό παρελθόν) επιθετική στάση & βλέψεις εναντίον της χώρας μου. Δεν είναι ρατσιστικό το θέμα, δεν τους θεωρώ "κατώτερους" σαν ανθρώπους. Απλά δεν θέλω παρτίδες με ράτσες που μας βλέπουν με μισό μάτι & που αν μπορούσαν θα μας εξολόθρευαν (όπως έχει δείξει άλλωστε η νεώτερη ιστορία: βλέπε Βαλκανικούς & Παγκόσμιους). Κατ΄ εμέ οι μόνοι Βαλκάνιοι που χρήζουν εμπιστοσύνης είναι οι Σέρβοι, ... Διαβάστε περισσότερα...
Μεγαλη ιστορια.... γουσταρω μια κοπελα απο την ταξη μου.. ειμαστε και οι δυο 14.στην ταξη (τα θρανια μας ειναι απεναντι και χωριζονται απο μια σειρα)και με κοιταει την κοιταω και τετοια... της ειχα πει να κατσουμε μαζι στα γαλλικα και οντως δεχτηκε και ειμαστε στο ιδιο θρανιο καμια βδομαδα τωρα... μαθημα δεν κανουμε απλως η καθηγητρια κοιταει (κυριολεκτικα το λεω) και στο τελευταιο μαθημα καναμε διαφορα "παιχνιδακια και τετοια.αλλα μολις της επιασα το χερι αυτη το τραβηξε καπως αναστατω...
Απάντηση:
κοιτα εγω θα σου ελεγα να της πεις τι νιωθεις. αν ημουν στη θεση της θα μου αρεζε να ερχοσουν να μου το πεις και μην ανυσηχεις για το οτι ειναι συνεχεια με τις φιλες της ειναι λογικο . πανε και πες της να μιλησετε οι 2 σας για λιγο, θα δεχτει σιγουρα :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατι τοσος φοβος?κακο ειναι να ειναι το παιδι τους ερωτευμενο?Καλυτερα να περιμενεις θα σου ελεγα .. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φυσικά και υπάρχει και είναι παντού, απλά δεν είμαστε όλοι άξιοι να τη δούμε ή να την αποκτήσουμε! ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είναι λάθος ο τρόπος που σκέφτεσαι.. Βρέθηκε κάποιος στο δρόμο σου που σε πλήγωσε, δεν θα είναι όλοι έτσι! Μπορεί με αυτόν να έχεις μια ευκαιρία να ευτυχίσεις, μην πιέζεις τα συναισθήματά σου, δεν είναι υγιές! Εκδήλωσέ τα, διεκδίκησέ τον, ζήσε!! Στο λέω και από προσωπική πείρα, κι εγώ έτσι ακριβώς έκανα, προσπαθούσα να τα καταπιέσω γιατί δεν ήθελα να πληγωθώ.. Όταν όμως έγιναν τόσο μεγάλα που δεν μπορούσα να τα ελέγξω ήταν αργά.. Μην την πατήσεις κι εσύ! :)) Διαβάστε περισσότερα...
Τελικά ισχύει αυτό που λένε ότι οι πιο μεγάλοι έρωτες με πολύ πάθος δεν έχουν αίσιο τέλος;πιστεύετε ότι τελικά δυο άνθρωποι που είναι τρελά ερωτευμένοι και ζουν στιγμές μεγάλης έντασης και τρομερού πάθους μπορούν να είναι μαζί;ή όντως κοιμούνται χώρια τα βράδια;
Απάντηση:
Πιστευω οτι πολλες φορες αυτο που αποκαλεις παθος ειναι απορροια του εγωισμου και της αυτοκαστραφικης τους τασης,οποτε πιστευω οτι αρκετες φορες τετοιες σχεσεις δεν μπορουν να σταθουν. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι.....να του το πεις με ραβασακι(ανωνυμο) και να τον κοιτας συνεχεια χαμογελωντας για να καταλαβει οτι το εστειλες εσυ ;) Δεν θα εχει αποδιξεις για να σε κανει ρεζιλι :) Διαβάστε περισσότερα...
μου εχει χαμογελασει πολλες φορες .στην κολλητη μου δεν δινει σημασια οταν κοιταει κοιτα εμενα.πριν λογο μιλουσε με κατι κοριτσια και μολις περασα αυτος κοιταζε εμενα..κανει βολτες με τον Γιωργο,τον κολλητο του, και οταν ειμαι πισω του αυτος γυρνα το κεφαλι του .νομιζω οτι αισθανεται και αβολα οταν ειμαι μπροστα (ετσι φαινεται) Τιγινεται τελικα ??
Απάντηση:
συγουρα σε συμπαθει πολυ,και αυτα ολα οσα γραφεις διχνουν οτι σε συμπαθει παρα πολυ και σε γουσταρει και θελει να τα φτιαξετε Διαβάστε περισσότερα...
Όταν λέτε υπονοούμενο.. τι υπονοούμενο δλδ θα πρέπει να "πετάξω" σε μια κοπέλα για να καταλάβει ότι την γουστάρω; Δώστε παραδείγματα. Κ σεις οι κοπέλες πείτε μου ανάλογα παραδείγματα που σας είπαν και σας άρεσαν.
Απάντηση:
Εχεις κολλησει με τα υποννοουμενα... ειναι τοσα πολλα που μπορεις να πεις σε μια κοπελα, που το υποννοουμενο ειναι η τελευταια λυση, σε περιπτωση που δεν παιρνει στροφες... για να της δειξεις οτι ενδιαφερεσαι... πες της ξερω γω... "καθε μερα εισαι κ πιο ομορφη... πως τα καταφερνεις; ποιοειναι το μυστικο σου;" Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν μας λες τι ακριβώς θέλεις όμως.. :ρ Λοιπόν, ο φίλος σου διάλεξε να είναι με αυτήν την κοπέλα και για να είναι μαζί της σημαίνει ότι περνάει καλά.. Μπορεί όπως λες να μην του αξίζει αλλά αυτός έχει μάλλον άλλη γνώμη.. Έχετε μια πολύ όμορφη σχέση αλλά μπορεί να είναι μόνο φιλική από μέρους του.. Θα σε συμβούλευα να μην κάνεις τώρα κάποια κίνηση μιας και είναι σε σχέση.. Μπορείς να του δείξεις το ενδιαφέρον σου αλλά να μην τον διεκδικήσεις.. :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αμέσως μετά το χωρισμό, όχι...πάντα ο ένας από τους δύο θα πληγώνεται να βλέπει τον άλλο να κάνει πράγματα(φλερτ κλπ) με άλλους... Μετά από αρκετό καιρό ίσως αυτό μπορει να πετύχει...εγω σχεδόν όλους τους πρώην μου τους είχα "φίλους" μετά... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
2 χρόνια μεγαλομετοχος ? 2 χρόνια με μεγαλομέτοχο ? ή αναρωτιέσαι αν είναι μεγαλομετοχος και εσύ ερωτευμένη ρομαντική και ντροπαλή ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν γινεται να μας εξηγησης κατι περισσοτερο σε αυτην την ερωτηση? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μισό λεπτό να μασήσω τις δάφνες και θα σας απαντήσω.Όχι.Μπορεί και ναι.Πάντα οι προβλέψεις μου είναι 50-50.Σας κάλυψα έτσι; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολύ μου ακούγεται. Σίγουρα ισχύουν τα παραπάνω ("γούστα είναι αυτά", "αν υπάρχει έρωτας/χημεία", κ.λπ. κ.λπ.) αλλά η "χημεία" θα χαθεί σύντομα σε τέτοια διαφορά. Όποιες ηλικιακές ομάδες & αν εξετάσεις (15-30, 35-50, 65-80 :p) οι διαφορές στα "θέλω" & στα "πιστεύω" τους λογικά θα είναι μεγάλες & αργά ή γρήγορα θα φανεί. & φυσικά υπάρχουν & οι διαφορές στις "αντοχές" αλλά & στην υπομονή & στην κατανόη... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κανονικα αυτη η σχεση των δυο χρονων θα πρεπει να την τελειωσεις πριν σου αφησει αποτυπωματα απο σημαδια πονου που δυσκολα θα σβησουν με τον χρονο.Καλυτερα να κανεις μια καινουργια αρχη χωρις να αναρωτιεσαι γιατι σημασια εχει οταν αγαπας να μην λυπασαι γι αυτο που αφηνεις και να κανεις μια καινουργια αρχη γιατι ετσι ειναι το σεναριο της ζωης, Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ωχχ, δύσκολη κατάσταση... Κάποια στιγμή περνάει, αλλά δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς πότε. Π.χ. εμένα έκανε χρόνια να περάσει... -___- Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσο πιο καλά περνάς, και όσο πιο πολύ δεν το βλεπεις αυτό το πρόσωπο σιγά σιγά το ξεχνάς. Ειδικά να προκύψει κάποιο καινούριο άτομο, σου φεύγει πολύ γρηγορότερα. :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ερωτας μπορει να υπαρχει, αφου ο ερως χρονια δεν κοιτα, αλλά μελλον δεν εχει μια τετοια σχεση... με την καμια... νομιζω δεν ειναι σχεση εκμεταλλευσης απο καμια πλευρα... αυτος ο κυριος παιρνει κατι απο την φιλη σου, τα νιατα της, τη φρεσκαδα, την ζωντανια, ισως την ομορφια της... κ την εξαργυρωνει/ανταποδιδει μαλλον με ενα καλο... κρεβατι... κ λογο ηλικιας του θα εχει μια Α εμπειρια... που θα αρεσει στη φιλη σου τωρα η φιλη σου να του δινει ολα τα παραπανω... για να εχει... τι; ι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η απάντηση έχει να κάνει με το πόσο "κοστολογείς" την ζωή σου. Προσωπικά & την όσο-πιο-τέλεια-μπορείς-να-φανταστείς γυναίκα να γνώριζα, δεν θα θυσίαζα την ζωή μου για χάρη της. Τώρα αν αφαιρέσουμε το στοιχείο της υπερβολής & επικεντρωθούμε στην ουσία της ερώτησής σου, πιστεύω πως ναι. Υπάρχουν (ακόμα) αξιόλογες & εμφανίσιμες (γιατί θέλεις & τα δύο, έτσι δεν είναι;) κοπέλες για να γνωρίσεις. Κοπέλες που όμως κατά πάσα πιθανότητα θα θέλουν & αυτές έναν αξιόλο... Διαβάστε περισσότερα...
Υπάρχουν πολλές φορές που όλοι το παθαίνουμε αυτό. Αν ναι τον/την εχετε ερωτευτεί κατά την διάρκεια της φιλίας σας; Η από την πρώτη ματιά; Πως έχετε σκοπό να βγήτε από το friendzone που σας κρατά μακριά από τον ερωτά σας;
Απάντηση:
εγω πιστευω οτι το ενα δεν αποκλειει το αλλο.ισα ισα αν τυχει 8α ναι πιο πετυχημενη η σχεση γιατι ξερουμε τις αναγκες και τα 8ελω του.απ το να παιζουμε ρουλετα με τον κα8ε βλακα-χαζοχαρουμενη που βρισκουμε κ μετα να απορουμε ποσο στραβοι ειμαστε το προτιμω παντως.πολλοι γαμοι εχουν ξεκινησει απο μια φιλια σε γνωστο μου περιβαλλον τουλαχιστον Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό γιατί πιστεύω πως έχει να κάνει με τον άνθρωπο... δηλαδή αν ο πρώτος σου έρωτας δεν προλάβει να εξελιχθεί και να φτάσει στο επίπεδο της αγάπης... και σε πληγώσει είναι πιθανόν μερικοί άνθρωποι να μην επηρεαστούν και τόσο όσο κάποιοι άλλοι... πιστεύω πως ο έρωτας είναι ωραίο συναίσθημα αλλά και καταστροφικό ταυτόχρονα... θα δεις ερωτευμένους να μην τα πηγαίνουν καλά και ανθρώπους που στην αρχή δεν θα νιώθεις τίποτα απολύτως γι αυτούς στην πορεία να σου δίνουν α... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να σου πώ ένα μυστικό;Ο έρωτας μπορεί να σε χτυπήσει με τα βέλη του ακόμα κι όταν πρωτοσυναντήσεις ένα άτομο.Μπορεί να είναι λίγο παράξενο γιατί ίσως δε σου έχει τύχει αλλά μάθε ότι ο τρόπος που μιλάει κάποιος,ο τρόπος που συμπεριφέρεται,το μυαλό γίνονται αντιληπτά απο τη πρώτη κιόλας μέρα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν την αισθανθω θα ειναι γιατι ο αλλος θα δωσει το δικαιωμα σε μενα,απο μονη μου δεν ειμαι ζηλιαρα.Αλλα και παλι αν σου δινει ο αλλος αυτο το δικαιωμα να "ζηλεψεις"δεν πρεπει να να αρρωσταινεις κιολας γιατι δεν αξιζει να ασχολεισαι με μικροπρεπειες.Για μενα δεν ειναι καθολου καλο σημαδι η ζηλεια σε μια σχεση κ φυσικα οπου ζηλεια δεν εννοω τα μεταξυ αστειου κ σοβαρου πειραγματα που μπορει να γινονται σαν παιχνιδι καμια φορα αλλα το χαρακτηρολογικο στοιχειο .Αν δεν υπαρχει αγαπη αναμε... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 50 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.