Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: πρώτα από όλα η έκφραση χάλασα τ σώμα μου υποδεικνύει παντελή έλλειψη αυτοπεποίθησης και σεβασμού προς τ πρόσωπο σου.δεν ορίζεσαι ως άτομ...
Απάντηση: Το διάστημα της μίας εβδομάδας δεν επαρκεί για να μιλήσουμε για εγκαθίδρυση κατάθλιψης, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι θα π...
Απάντηση: Εγω θα αντιστρέψω την ερώτησή σου!Γιατί να μην θέλεις να λές αυτά που νιώθεις?Η ανασφάλεια και η απογοΰτευση ισως να είναι τα αποτελέσμα...
Απάντηση: Μάλλον κατάλαβα που το πας... Θες πράγματα που μπορεί να τα έχουν κάποιοι άλλοι & δεν μπορείς ε; Μάλλον θα πρέπει να επικεντρωθείς ...
Απάντηση: Εξαρτάται το τι κάνω.Αν είσαι στη δουλειά για παράδειγμα πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος και προσεκτικός.Αν είσαι διακοπές θα είσαι χαλαρά...
Απάντηση: Τό αγχος ειναι ενας τρόπος ζωής πού σίγουρα επιρρεάζει αρνητικά τήν ζωή μας αλλά καί τήν υγεία μας..αλλα δυστυχώς μπορείς νά τό περιορίσε...
Απάντηση: θά μπορούσαν νά ελθουν τά πάνω κάτω καί νά χαλάσει η μέρα μου,αλλά δέν τό σκεφτομαι ετσι!Ενα σύνολον ωραίων σκέψεων μέ κάνει νά βλέπω ...
Απάντηση: εγιναν..οπως λες κ συ ηταν πραγματα που εγιναν... δυστυχως το παρελθον δε μπορεις να το αλλαξεις,ουτε να παρεις πισω κουβεντες ή πραξεις...
Απάντηση: Για μενα ειναι κατι το συναρπαστικο! Καθε φορα που μου σβαινει νιωθω την αδρεναλινη να κυλαει στο αιμα μου!! Ειναι κατι απεριγραπτο... :/...
Απάντηση: Μάλιστα καταλαβαίνω τι λες,και εγω ήμουν σε άσχημη φάση πρόσφατα διότι φοβόμουν οτι θα γίνει κάτι άσχημο,(συγκεκριμένα )αν υπάρχει κάτι συ...
 
Προσοχή: Οποιεσδήποτε πληροφορίες δεν προέρχονται από ειδικούς. Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθούν ως υπεύθυνες ιατρικές συμβουλές. Με την περιήγηση σας στο Ρώτησε! αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.

Νιώθω χάλια

Γεια σας.. είμαι νέο μέλος στο "Ρώτησε".. είμαι άντρας 21 στα 22 και τον τελευταίο καιρό νιώθω πολύ χάλια ψυχολογικά..κάποιες φορές αναπτύσσω και κάποια συμπτώματα κατάθλιψης..γενικά έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση όσο κι αν ΚΑΠΟΙΕΣ φορές το παίζω άνετος και κουλ μπροστά σε άλλους..πολλές φορές νιώθω την ανάγκη να εκφράσω αυτά που νιώθω με λέξεις αλλά δεν βγαίνει τίποτα..φοβάμαι μην με παρεξηγήσουν..και πολλές φορές νιώθω ότι δεν έχω κάτι ενδιαφέρον να πω..είχα δύσκολα και μοναχικά χρόνια από την παιδική μου ηλικία μέχρι τώρα και ακόμα αντιμετωπίζω κάποια θέματα από το παρελθόν, το παιδικό κυρίως τα οποία δεν μπορώ να αποβάλλω και με ακολουθούν μέχρι τώρα στην ενήλικη ζωή μου..θέματα κυρίως αυτοπεποίθησης..η μητέρα μου είναι καταθλιπτική και πλέον δεν μιλάμε..έχουν προηγηθεί διάφορα μεταξύ μας και έχω απομακρυνθεί από κοντά της..αν και παλιότερα ήμασταν καλά και πονάει το να μην της μιλάω..με τον πατέρα μου δεν έχω σχέσεις, ούτε τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου καθώς άφησε την μητέρα μου όταν έμεινε έγκυος σε εμένα..έχω 2 ετεροθαλή αδέρφια αρκετά μεγαλύτερα από εμένα τα οποία δεν με καταλαβαίνουν, και που από το ένα έχω απομακρυνθεί τελείως γιατι υποστηρίζει τα λεγόμενα της μητέρας μου για μένα, και με το άλλο δεν μιλάμε και τόσο συχνά..μένω με την σχέση μου εδώ και κάμποσους μήνες η οποία είναι πολύ υποστηρικτική απέναντι μου..παρότι δεν έχω δουλειά και δεν μπορώ να συνεισφέρω πολλά πέραν της βοήθειας μου σε εσωτερικές δουλειές του σπιτιού...είμαστε πολύ καλά βασικά! Το μόνο καλό.. Παρόλα αυτά νιώθω χάλια τον τελευταίο καιρό..δεν μπορώ να βρω δουλειά καθότι δεν έχω προϋπηρεσία σε κάποιο αντικείμενο πέραν διανομής φυλλαδίων..ούτε σπουδές..απολυτήριο λυκείου διαθέτω μόνο..έχω κάνει προσπάθειες να αποκατασταθώ και επαγγελματικά αλλά και σε θέμα σπουδών αλλά έχω αποτύχει..στο μυαλό μου μέσα βλέπω μόνο αποτυχία και ανασφάλεια..παρότι έχω όνειρα για μένα απλά νιώθω ότι δεν έχω τη δύναμη να τα πραγματοποιήσω..από φίλους έχω μόνο μια φίλη στην ηλικία μου η οποία είναι πολύ καλός άνθρωπος και με έχει βοηθήσει πολλές φορές στο παρελθόν ψυχολογικά αλλά δεν θέλω να την πρήζω επειδή εκείνη σπουδάζει..και μιας και είπαμε για σπουδές άλλων, έχω μια τάση να ζηλεύω τους άλλους ανθρώπους για τα πράγματα που επιτυγχάνουν..και κυρίως για τις σπουδές τους..όχι με κακία βέβαια..απλά ζήλια και παράπονο..εγώ δεν ήμουν σχεδόν ποτέ καλός στο σχολείο..και ειδικά στο λύκειο που άρχισα να έχω τις ανησυχίες μου σχετικά με τη σεξουαλικότητα μου κλπ..δεν ήμουν ζωηρό παιδί γενικά..ήμουν κάπως κλειστός και ως εκ τούτου ήμουν εύκολος στόχος για πειράγματα (bullying) και ξύλο πολλές φορές..δεν ξέρω..απλά τις περισσότερες φορές δεν βλέπω φως στον ορίζοντα για μένα αν και κάποιες φορές παίρνω τα πάνω μου..αλλά μετά ξαναπέφτω..έχω αρχίσει να ανησυχώ για τον εαυτό μου..δεν βγαίνω από το σπίτι και αν θα βγω θα είναι μόνο για να ψωνίσω για το σπίτι..δεν κοιμάμαι το βράδυ..πωρώνομαι με βίντεο στο youtube..ψάχνω πράγματα που μου αρέσουν..δεν βγαίνω πολύ καθότι και η σχέση μου δεν έχει τόσο χρόνο λόγω δουλειάς και εγώ δεν έχω φίλους παρότι είμαι ήρεμος και πρόσχαρος άνθρωπος με τους τριγύρω μου και θέλω να τους δίνω πολλά..ξέρω δεν έχει σημασία αλλά ίσως να είναι και αυτό θέμα ζήλιας προς τους άλλους και να μου βγαίνει ως παράπονο..απλα είμαι ΧΑΛΙΑ! Νιώθω ότι έχω αποτύχει σε όλα και ότι όσο κι αν προσπαθώ τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό που νιώθω..έχω κάνει απόπειρες βέβαια να πείσω τον εαυτό μου ότι αξίζω και ότι μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου κάνοντας προετοιμασία για να δώσω 2η φορά πανελλήνιες αλλά τα παράτησα όπως τα διάφορα ΙΕΚ στα οποία έχω φοιτήσει..έχω κάνει ψυχοθεραπεία αλλά για ένα μικρό διάστημα και η σύμβουλος με παρέπεμψε σε ένα κέντρο ψυχικής υγείας στο οποίο δεν μπορώ να εγγραφώ καθότι πρέπει να πληρώνω 20 ευρώ το μήνα τα οποία δεν διαθέτω και τα οποία δεν θέλω να ζητήσω ούτε από τη σχέση μου ούτε από κανέναν…είμαι σε απόγνωση..δεν ξέρω τι άλλο να πω πέραν από «ΒΟΗΘΕΙΑ»!!!
Όλα όσα αναφέρεις στο κείμενο σου,φαίνονται σαν ενδείξεις κατάθλιψης.Κακό δεν είναι,ίσα ίσα που είναι η μόνη ψυχική πάθηση που θεραπεύεται.Το θέμα είναι ότι εφόσον έχεις έστω και 2 άτομα στη ζωή σου που σε νοιάζονται και σε καταλαβαίνουν,τί να τους κάνεις τους υπόλοιπους ανθρώπους;Για τις σπουδές δεν γνωρίζω κατά πόσο πλέον βοηθάει ένα πτυχίο.Δεν σπούδασα κάτι στη ζωή μου για να έχω τέτοια εμπειρία.Τις σπουδές τις θεωρούσα(και τις θεωρώ ακόμα και τώρα)τσάμπα κόπο.Θα συνιστούσα την λύση που αναφέ

ρεις με το κέντρο ψυχικής υγείας.Το ποσό των 20 ευρώ το μήνα είναι ελάχιστο.Σε θέματα υγείας δεν θα έπρεπε να γίνονται τσιγκουνιές.Δεν είναι σπατάλη,είναι κάτι που θα ωφελήσει την ψυχική υγεία σου.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

Εισαι ειδικός πάνω σε αυτο και ξέρεις ή απλα εχεις κάποια προσωπική εμπειρία; Σευχαριστώ για την απάντηση! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-16 16:08:45
Ειδικός δεν είμαι.Διαβάζοντας για το θέμα και μαθαίνοντας για αυτή την πάθηση από συγγενείς έμαθα μερικά πράγματα.
σχολίασε ο zimmer  - 2016-02-16 19:12:58
Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά θεωρώ ότι για να έχω μια ολοκληρωμένη διάγνωση για το τι είναι αυτό που αντιμετωπίζω πρέπει να πάω σε περισσότερους από έναν ειδικούς..εύχομαι να μην είναι κατάθλιψη πάντως γιατι δεν αντέχω άλλη ταλαιπωρία..ψυχολογική κυρίως..
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 00:33:43
Κοίτα,όλους μας παίρνει από κάτω πολλές φορές.Άλλοι ξεπερνάνε την όποια δυσκολία πιο γρήγορα,άλλοι χρειάζονται χρόνο,άλλοι δεν το ξεπερνάνε ποτέ.Εφόσον ψάχνεις και ζητάς βοήθεια πιστεύω ότι είσαι σε καλό δρόμο.Σίγουρα ένας ψυχολόγος δεν είναι παντογνώστης.Παρεμπιπτόντως δεν θεωρώ σοβαρή την ψυχολογία και την συμβουλευτική.Περισσότερο λένε τα πράγματα όπως θέλει να τα ακούσει ο άνθρωπος που έχουν μπροστά τους.Λένε για θετική σκέψη και άλλες τέτοιες ανοησίες.Το θέμα δεν είναι να βλέπεις ωραιοποιημένα μια κατάσταση αλλά ως έχει.
σχολίασε ο zimmer  - 2016-02-17 11:37:57
Η αλήθεια είναι ότι ο ψυχολόγος - σύμβουλος ψυχικής υγείας, προσπαθεί κυρίως να σε κάνει να σκέφτεσαι θετικά και να κρατάς απασχολημένο το μυαλό σου με άλλα πράγματα..! Από την άλλη όμως, ενώ σκέφτηκα να πάω σε ψυχίατρο, δεν νομίζω ότι μου χρειάζεται (ακόμα τουλάχιστον)! Επίσης δεν ξέρω, φοβάμαι λίγο τις θεραπείες και όλα αυτά..έχω δει και τη μητέρα μου με τις διάφορες παρενέργειες που είχε όταν έπαιρνε τα αντικαταθλιπτικά..μα φυσικά και την βλέπω ως έχει, αλλά ίσως εκεί να οφείλεται και το πρόβλημα μου..χμμ..με βάζεις σε σκέψεις τώρα!
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 16:18:54
Δεν αντιδρούν όλοι οι άνθρωποι το ίδιο σε όλες τις θεραπείες.Άλλος μπορεί και σε ένα μήνα να αισθανθεί μεγάλη διαφορά,άλλος μπορεί να χρειαστεί κάτι πιο δραστικό.Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούει ο κόσμος να γίνεται αναφορά στην λέξη "ψυχίατρος",αμέσως σκέφτεται την παραφροσύνη.Δεν είναι έτσι.Μερικές φορές χρειάζεται κάποια βοηθητική αγωγή μέχρι να μπεί σε μια σειρά ένας άνθρωπος.Όταν αλλάξει τον τρόπο ζωής του/της και βρεί κάποια ενδιαφέροντα που τον/την κάνουν να αισθάνεται χρήσιμο άτομο,τότε η αγωγή δεν είναι πλέον απαραίτητη.
σχολίασε ο zimmer  - 2016-02-17 19:26:37
φιλε αλεξ ταυτιζομαι παρα πολυ με τον χαρακτηρα σου απλα εγω δεν το εχω αφησει να με παρει απο κατω.με εχουν μαθει να μην κολαω στις ασχημες στιγμες της ζωης και να μη μασαω,απλα να προσπαθω να τις προσπερασω.μην αγχωνεσε σκεπτομενος το παρον και προσπαθησε να ξεχασεις.υπαρχει τροπος να βγεις απο την ασχημη κατασταση στην οποια βρισκεσε με εναν τροπο που θα σε αλλαξει τελιως,ο οποιος ειναι να βρεις μια σταθερη δουλεια.εκτος απο το οτι θα σε βγαλει απο την δυσκολη οικονομικη κατασταση θα σου φτιαξει απιστευτα την διαθεση και αυτο δεν το λεω εγω αλλα ολος ο κοσμος.εχοντας δουλεια νιωθεις οτι χρησιευεις σε κατι,νιωθεις οτι εισαι μερος του συνολου και οχι μια αποτυχημενη εξαιρεση.το ξερω οτι ειναι δυσκολο να βρεις δουλεια στις μερες μας αλλα αν ψαξεις σιγουρα θα βρεις,οσοι λενε το αντιθετο ειναι φραπεδιαρηδες του καφενειου που ψαχνουν δικαιολογιες για να μην παρουν τα ποδια τους.ελπιζω να ακουσεις τη συμβουλη μου και πιστεψε με θα πετυχει,θα θυμασε τον εαυτο σου τωρα και θα λες τι χαζος που ημουν που καθομουν και τρελενομουν για μαλακιες

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο dimitriss0

Δυστυχώς εμενα Δημήτρη μου δεν με έχουν μάθει να μην κολλάω στο παρελθόν καθώς η μητέρα μου εδω και χρόνια ειναι κολλημένη σε αυτο και αναφέρει συχνά πυκνά πόσο δύσκολα πέρασε..δεν κάθισα να την ακολουθήσω βεβαια απλα παρατηρώ οτι οσο περνάνε τα χρόνια τόσο περισσότερο τις μοιάζω..και ειλικρινά δεν ξέρω ακόμη κι αν εχω κατάθλιψη αν φταίνε μόνο οι καταστάσεις που εχω περάσει ή η κληρονομικότητα..! Προσπαθώ να βρω δουλειά αλλα οπως λες ειναι δύσκολο με 0 προϋπηρεσία σε κάποιο κατάστημα..εγω θα προσπαθήσω πολυ πάντως..και ναι ειμαι σίγουρος οτι θα γελάω με εμενα στο μέλλον γιατι και για αλλα πράγματα που ξεπέρασα το ίδιο εκανα..! Σευχαριστώ πολυ για την απάντηση και εύχομαι τα καλύτερα για σενα! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-16 16:14:22
χρειάζεται πολύ δουλεια για να βγαλεις απ την ψυχουλα σου ότι σε ταλαιπωρεί τοσα χρόνια και δυστυχώς πιστεύω οτι μόνος σου δεν θα μπορέσεις να τα καταφερεις ....σαν λύση βλέπω το κεντρο ψυχικής υγειας και μην διστάσεις να ζητησεις τα 20 ευρώ...και που ξέρεις , ίσως εν τω μεταξυ βρεις και κάποια δουλιτσα ...διαφορετικά σε βλέπω να ταλαιπωρείσαι και είναι κρίμα νεο παιδι...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η frou

Αν με καταλάβαιναν στον περίγυρο μου θα με βοηθούσαν χωρις να το ζητήσω αφού εχω δηλώσει πως αισθάνομαι..οχι με τόσο μεγάλη λεπτομέρεια βεβαια..ντάξει δεν θελω να γίνομαι βάρος αλλα κι εγω πονάω κάθε μερα και κανεις δεν με βοηθάει ουσιαστικά..και η αλήθεια ειναι οτι δεν θελω να γίνομαι βάρος σε κανέναν..δεν ξέρω..ίσως προσπαθώ να βρω την ευτυχία και την κατανόηση σε λάθος μέρη και ανθρώπους..γιατι βλεπω οτι εδω υπάρχουν έστω 2-3 άνθρωποι που με καταλαβαίνουν! Σευχαριστώ για την απάντηση! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-16 16:23:51
Όσον αφορά τη δουλειά... Ο ΟΑΕΔ βγάζει κάποια προγράμματα voucher για ανέργους, για απόκτηση προϋπηρεσίας & βέβαια παίρνεις ένα επίδομα. Βγάζει κατά καιρούς κάποια προγράμματα... Μπορείς να ρωτήσεις στον ΟΑΕΔ.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο antonis94

Το ξέρω καλέ μου..το έχω ψάξει αλλά μου λένε ότι χρειάζομαι κάτι σαν πιστοποιητικό για τον τόπο κατοικίας μου και πρέπει να "αγγαρέψω" τη σχέση μου για να με βοηθήσει σε αυτό...σευχαριστώ για τη συμβουλή! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 00:36:24
Σ αυτό το κέντρο γιατί σε παρέπεμψε ή σύμβουλος; Μήπως θα μπορούσες να πάρεις και κάποια άλλη γνώμη; Κοιτά, καλύτερα που δεν έχεις βοήθεια από άλλους, γιατί καλό θα ήταν να κινητοποιηθεις απο μόνος σου, να σταθείς -όσο γίνεται και εν μέσω κρισης-στα πόδια σου. Καταλαβαίνω ότι αυτό που λέω είναι δύσκολο. Ίσως υποσυνείδητα "βρίσκεις καταφυγιο" στο σπίτι, γιατί δυσκολεύεσαι να αντιμετωπίσεις την κοινωνία λογω χαμηλης αυτοεκτιμησης. Ύστερα, θα ήταν καλό να σε βλέπει και ή κοπέλα σου να προσπαθείς. Πρέπει όμως για μένα πάνω απ όλα να καταλάβεις ότι οι συνθήκες που μεγαλωσες είναι πολύ ιδιαίτερες και όλα αυτά για μένα ακούγονται αναμενόμενα, δεδομένης και κάποιας κληρονομικότητας ίσως από τη μητέρα σου, γιατρός δεν ειμαι.Να δικαιολογείς τον εαυτό σου, αλλά να μην τον αφήνεις να το βάζει κάτω. Οι άλλοι τους οποίους "ζηλευεις" μεγάλωσαν αλλιώς και διαμόρφωσαν άλλο χαρακτήρα. Για μένα 2 πράγματα:ξαναδες το θέμα της θεραπείας, κανε ο,τι μπορείς για δουλειά, και σκέψου οτι υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ χειρότερα από μας δυστυχώς και οικονομικά και σε θέματα υγείας. Ή κατάθλιψη μας κάνει και λίγο εγωιστες, θεωρούμε ότι το δικό μας πρόβλημα είναι το μοναδικό. Πάντως υπάρχει πολύς κόσμος όπως εσύ, πάλεψε το. Με μικρούς στόχους κάθε φορά. Και να αποτυχίες, συμβαίνει σε όλους, μέσα στη ζωη είναι.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η gademo

Απλά στο συγκεκριμένο κέντρο που πήγα σε πρώτη φάση, ο αριθμός συνεδριών περιοριζόταν στις 6 και κάθε 2 βδομάδες πράγμα το οποίο εμένα προσωπικά δεν μου αρκούσε και επίσης η ψυχολόγος μου είπε ότι χρειάζομαι δουλειά..παραπάνω δουλειά για να νιώσω καλά και ότι εκείνη λόγω περιορισμού συνεδριών δεν μπορεί να με βοηθήσει περαιτέρω..ξέρω ότι η σχέση μου θα ήταν καλό να με βλέπει να προσπαθώ..και δεν μαρέσει που αναγκάζομαι να ζητάω λεφτά και το οτιδήποτε μερικές φορές..νιώθω ξεφτίλα και με κάνει να νιώθω χειρότερα για τον εαυτό μου..δεν ξέρω ρε συ απλά νιώθω ότι έχω αποτύχει τόσο στη ζωή μου σε πολλά πράγματα που μοιάζουν αυτονόητα για την κοινωνία που και η πιο μικρή αποτυχία μοιάζει τεράστια στα μάτια μου...ναι η αλήθεια είναι ότι νιώθω ότι μόνο εγώ το αντιμετωπίζω αυτό μερικές φορές αλλά μετά βλέπω και τα χειρότερα..όχι ότι χαίρομαι, απλά νιώθω καλύτερα που δεν είμαι στη θέση κάποιου άλλου με χειρότερα προβλήματα..θα δω για δουλειά έχω αρχίσει να ψάχνω..σευχαριστώ πολύ!!
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 00:43:44
Ή αποτυχία είναι μέσα στο μυαλό σου. Είτε θα πρέπει να κανείς δουλειά με επαγγελματία, είτε να την πάρεις στην πλάκα. Δεν φταις εσύ για την κατάθλιψη, οι συνθήκες που μεγάλωσες σε οδήγησαν εδώ (ενδεχομενως και η κληρονομικοτητα-δεν ξερω). Αλλά μην αφήνεις αυτό το κομμάτι του εαυτού σου να ορίζει το καλό κομμάτι. Είσαι πολύ νέος ακόμα κι έχεις χρόνο να διορθώσεις τα πράγματα. Αλλά πρέπει να προσπάθησεις, είσαι υπεύθυνος για τον εαυτό σου από δω και πέρα, που αναγνωρίζεις το πρόβλημα. Ξέρεις πόσοι αποτυγχάνουν σε διάφορα αλλά δεν το βάζουν κάτω ή έχουν και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους; Αγάπησε τον εαυτό σου και στήριζε τον. Αν δεν το κανείς εσύ, θα γίνεις βορά των θηρίων... Από δουλειά, και το πιο απλό, όπως λέει κι ο dimitriss0, θα σε κάνει να νιωσεις χρήσιμος. Παρεμπιπτοντως, το γράψιμο σου δείχνει συγκροτημένο άτομο, οργανωμένο μυαλό, μου έκανε εντυπωση. Άλλοι σπουδάζουν και δεν το διαθετουν, κάτι πρέπει να σου πει αυτό... Καλη τύχη!
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 02:28:34
Χαχα δεν είσαι η μόνη που μου κάνεις τέτοιο κομπλιμέντο για την επιδεξιότητα μου στο γράψιμο..μου το έχουν πει πολλοί αυτό..! Σευχαριστώ! :-) Ξέρω πως δεν φταίω αλλά σε ένα βαθμό και κατά κάποιο τρόπο φταίω..ίσως φταίει και η έλλειψη πατρικού προτύπου στην τελική! Η αλήθεια είναι ότι έχω παρατήσει τον εαυτό μου σε έναν βαθμό και δεν με φροντίζω όσο θα έπρεπε..να έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου πάλι όχι δεν θα ήθελα..! Να προσπαθώ αλλά να βλέπω αποτέλεσμα, ναι! Γενικά όταν ασχοληθώ με κάτι, το κάνω καλά και είμαι αρκετά απαιτητικός από τον εαυτό μου σε κάποια θέματα..βορά θηρίων είμαι εδώ και πολλά χρόνια και δεν υπερβάλλω για να θυματοποιήσω τον εαυτό μου..ξέρω ότι είμαι υπεύθυνος για τον εαυτό μου και αυτό με φοβίζει λίγο..γενικά φοβάμαι να παίρνω ρίσκα στη ζωή μου..δουλειά ψάχνω, και πιστεύω κάτι θα βρω..σευχαριστώ και πάλι για τα λόγια σου! Με έκανες να νιώσω καλύτερα! Καλή τύχη και σε εσένα σε ο,τι κι αν κάνεις! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 02:52:08
Μηπως να ασχοληθείς με τη συγγραφή; Καλέ εδώ εβαλες κόμμα στο ότι, τέτοια επιμέλεια! Κι έχεις τελειώσει μόνο λύκειο και δεν είχες καλούς βαθμούς στο σχολείο; Εγώ πάντως βλέπω έναν άνθρωπο με προσόντα, που ο ψυχολογικος του παράγοντας τον κρατάει πίσω. Απαιτητικός με τον εαυτο σου είναι καλό να είσαι, αλλά να μην το παρακανεις. Ρίσκα να παίρνεις στη ζωη, γιατί ή ζωή είναι ή ίδια ρίσκο. Φυσικά δεν μιλάω για υπερβολές ή παραλογισμους, αλλά ως εκεί που σε παίρνει. Μήπως έχεις καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία; Πάντως ψαξτο με το γράψιμο, μου έκανες εντύπωση...
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 03:16:47
Χαχα αλήθεια το πιστεύεις;; Με το γράψιμο και την έκφραση των συναισθημάτων μου στον γραπτό λόγο το έχω πάρα πολύ..! Και ναι έχω καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου! Συνήθως όταν φτάνω στα όρια μου και θέλω να ξεσπάσω ζωγραφίζω και τραγουδάω..και από ο,τι μου έχουν πει τα πηγαίνω πολύ καλά και στα δύο απλά θέλω εξάσκηση..θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτά απλά στην κοινωνία που ζούμε δεν έχουν "ψωμί" που λένε..οπότε έχω προσπαθήσει να σπουδάσω "χρήσιμα" πράγματα..όχι ότι η τέχνη είναι άχρηστη! Το αντίθετο μάλιστα! Με κάνει να νιώθω ο εαυτός μου και με απελευθερώνει! :-)
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 03:43:33
Καλά, κι όσοι σπουδασαμε κάτι "χρήσιμο" μην νομιζεις ότι τρώμε... Τώρα, να σου πω, έχεις πέσει και σε δύσκολες εποχές. Πάντως μπορείς να το κανείς σα χόμπι, για να νιώθεις εσύ καλά, γράψιμο, ζωγραφική, τραγούδι, ο,τι σ ευχαριστεί εσένα, και πού ξέρεις πού θα βγει. Άρα δεν είσαι καταθλιπτικός, καλλιτέχνης είσαι! Δεν κάνω πλάκα, οι καλλιτέχνες είναι ευαίσθητες προσωπικότητες. Και πολλοί συγγραφείς ασκούσαν κάποιο επάγγελμα για βιοπορισμό, αλλά την ψυχουλα τους την έβγαζαν στην τέχνη. Διάβαζα κάπου για τον Άγγελο Κυρίτση, ξεκίνησε να σπουδάζει Ή/Υ, δεν του άρεσε, και μέσα από όλη αυτήν την αναζήτηση κατέληξε συγγραφέας. Ποτέ δεν ξέρεις... Πάντως ο,τι σε κάνει να νιώθεις καλά, κάντο. Να ακούς τις ανάγκες του εαυτού σου. Όσο για την κοινωνία, τι θα ήταν χωρίς την τέχνη... Γιατί μήπως όταν θέλουμε να περάσουμε καλά, σε μια μορφή τέχνης πανω κατω δεν καταλήγουμε;
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 04:09:26
Το θέμα είναι να τα έχεις εσύ καλά με τον εαυτό σου, να εχεις εσυ καλη γνωμη για σένα, και οι άνθρωποι που εκτιμας, οι υπόλοιποι... Μη δίνεις σημασία στον κάθε ανασφαλη, χαιρεκακο, κομπλεξικο, που αρέσκεται στο να υποβαθμίζει τους άλλους για να νιώθει ο ίδιος καλά...
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 04:12:51
Το κακό είναι ότι επηρεάζομαι εύκολα από όλους τους ανθρώπους..κάποιες φορές νιώθω σαν να έχω έναν μαγνήτη συναισθημάτων από τους άλλους..δυστυχώς ή ευτυχώς..έχεις δίκιο απλά πρέπει να βρω και μια δουλειά για να μπορώ να τα κάνω αυτά στον ελεύθερο μου χρόνο τουλάχιστον..δεν ξέρω απλά θέλω να εκφράζομαι..μου κάνει καλό! Και επειδή δεν έχω πολλούς φίλους που να έχουν κοινά ενδιαφέροντα με εμένα δεν μπορώ να τα εκφράσω και τα κρατώ μέσα μου και συνήθως μου βγαίνει σε κλάμα..είναι πολύ σημαντική η ανθρώπινη επικοινωνία και το γνωρίζω από πρώτο χέρι..είμαι πολύ δοτικός άνθρωπος και μου αρέσει να δίνω και να παίρνω..έτσι είναι οι άνθρωποι! Απλά συνήθως όταν είμαι μόνος μου το βράδυ νιώθω μεγάλη θλίψη και κάποιες φορές μες τη μέρα το νιώθω οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι κατάθλιψη ή κάτι άλλο..ίσως πρέπει να κοινωνικοποιηθώ λίγο γιατι όλα αυτά τα χρόνια η μητέρα μου με περιόριζε πάρα πολύ και με έκανε να αισθάνομαι απομόνωση..και κατά συνέπεια ανασφάλεια, επειδή έβλεπα τον εαυτό μου μόνο..
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 04:43:11
Είναι λίγο περίεργο δεν μπορώ να στο εξηγήσω..εύχομαι πραγματικά κανένας άνθρωπος να μην νιώσει ποτέ όπως εγώ..! Επίσης πολλές φορές νιώθω ότι είμαι αρκετά μεγάλος για να τα νιώθω αυτά και ντρέπομαι κάπως να μιλάω για τα προσωπικά μου αλλά ειλικρινά τον τελευταίο καιρό έχω φτάσει στα όριά μου..
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 04:44:50
Να μιλάς, να τα βγάζεις από μέσα σου, εκτονωνεσαι και βρίσκεις και ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν. Ή κοινωνικοποίηση βοηθάει, και η δοτικοτητα επίσης, αλλά κρύβουν την παγίδα της εκμεταλλευσης. Οι περισσότεροι την ευαισθησία, την καλοσύνη, την ευγενεια τις εκλαμβάνουν ως αδυναμία και βρίσκουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τον άλλον είτε βγάζοντας κάτι από αυτόν είτε βγάζοντας τα απωθημένα τους σε αυτόν. Εδώ μιλάω εκ πείρας. Γι αυτό πάντα να βάζεις όρια. Λίγοι άνθρωποι σέβονται χωρίς να τους το υποδείξεις. Ελπίζω να συναντήσεις τέτοιους. Και είναι πολύ σημαντικό που στη ζωη σου έχεις την κοπέλα σου και τη φιλή σου, σ αυτό είσαι πολύ τυχερός. Το αίσθημα της θλίψης μπορεί να μη σε εγκαταλείψει και ποτέ, δεν ξέρω. Αποδεξου το, πες έτσι είμαι, έτσι μεγάλωσα, μη νιώθεις ενοχές γι αυτό, κι εκτονωσου δημιουργικά όπως μπορείς. Είναι καλό που όλα αυτά τα έχεις συνειδητοποιήσει από τώρα, γιατί έχεις χρόνο...
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 15:19:33
Ή μητέρα σου μπορεί να σε κρατούσε απομονωμενο, ίσως γιατί ήθελε να σε προστατέψει. Ένα παιδί που έχει εγκαταλειφθεί από τον πατέρα του είναι ήδη ένα πληγωμένο παιδί. Ίσως ήθελε να μην πονεσεις περισσότερο από τη συμπεριφορά του κόσμου, όπως ενδεχομένως θεωρούσε εκείνη. Κι εγώ υποθέσεις κάνω. Μου φαίνεται καλό ότι απομακρύνθηκες από την επιρροή της, αλλά ίσως θα σου έκανε καλό να έχεις μια στοιχειώδη επαφή μαζί της. Δεν ξέρω, μια γνώμη λέω, ένας ειδικός είναι ο κατάλληλος να σου πει.
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 15:24:21
Δεν είναι πάντα εύκολο, γιατι μερικές φορές σκέφτομαι ακριβώς αυτό που λες πιο πάνω για την εκμετάλλευση..! Και με έχουν εκμεταλλευτεί γενικά στη ζωή μου..γιατι και ευγένεια έχω, και δοτικός είμαι! Μπορεί να είναι και αυτό το πρόβλημα στην τελική! Ίσως η υπερβολική ευγένεια και η δοτική συμπεριφορά να κάνουν τους άλλους αδιάφορους απέναντι σου ή απλά να προσπαθούν να απομυζήσουν όσα περισσότερα μπορούν από εσένα..! Τέλος πάντων..δεν ξέρω..πάντως εμένα δεν μου βγαίνει ούτε να είμαι αγενής, ούτε να μην δίνω..όση εκμετάλλευση κι αν έχω φάει..η μητέρα μου δυστυχώς έχει περάσει αρκετά στη ζωή της κι αυτή από μικρή ηλικία και τα βλέπει όλα μαύρα πλέον..ναι ίσως να μου έκανε καλό να έχω μια επικοινωνία μαζί της αλλά πίστεψε με έχει κάνει πολλά άσχημα πράγματα για να με κάνει να νιώσω άσχημα..και έχει κάνει και πράγματα σε σχέσεις που είχα στο παρελθόν και σε φίλους μου επειδή νόμιζε ότι με επηρέαζαν να της φέρομαι άσχημα! Και ακόμα το πιστεύει! Δεν παίρνει και τα φάρμακά της..άσε..
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 16:26:18
Α επίσης η ειδικός μου έχει πει και εκείνη ότι καλά έκανα και έφυγα, και ότι στη φάση που είμαι θα ήταν καλό να μην έχω επικοινωνία μαζί της..πράγμα με το οποίο είμαι κι εγώ ούτως ή άλλος σύμφωνος!
σχολίασε ο alex94  - 2016-02-17 16:27:31
Το ότι δεν παίρνει τα φάρμακα της δεν είναι καλό, επηρεάζει τη συμπεριφορά της. Αλλά πρέπει να προσπαθήσει ή ίδια, δεν μπορείς εσύ ή άλλοι να είναι υπεύθυνοι. Αν κάποιος δεν θέλει να βοηθήσει τον εαυτό του, δεν μπορούν να το κάνουν οι άλλοι με το ζόρι. Ίσως υποσυνείδητα να ήθελε μια παρέα στην κατάθλιψη της και σε κράτησε για τον εαυτό της, ίσως πάλι υποσυνείδητα να σου είναι θυμωμένη, γιατί έβλεπε ότι με φίλους και σχέσεις προσπαθουσες σιγά σιγά να "φύγεις", να κανείς τη ζωή σου, ενώ εκείνη σου είχε " αφιερωθεί". Την ευγένεια και τη δοτικοτητα την εχω πληρώσει κι εγώ πολύ, κι εγώ επειδή πέρασα μοναχικά παιδικά χρόνια και ήθελα πολύ την επικοινωνία, διψουσα για παρέα, και υποχωρούσα για να την εχω (μόνο σε φιλικές σχέσεις). Στο τέλος όμως έφτανα στο αμήν και διέκοπτα τη σχέση. Σιγα σιγά έμαθα να βάζω όρια. Τα όρια δείχνουν σεβασμό προς τον εαυτό μας. Ευτυχώς όμως βρήκα και πολύ λίγους που σέβονται από μόνοι τους. Ειδες, δεν είσαι μόνος...
σχολίασε η gademo  - 2016-02-17 18:15:15
Φιλε μου Αλεξ, διαβαζοντας ολα αυτα θα προσπαθησω να σου δωσω μια καλη γνωμη. Αυτα που εγραψες ειναι σαφως αποθαρρυντικα για τον εαυτο σου, δειχνοντας εναν ανθρωπο που εχει/ειχε στοχους για την ζωη του αλλα μαλλον δεν ηταν τοσο ισχυροι για αυτο και απετυχε. Αυτο δειχνει πως μεχρι στιγμης δεν εχεις παρει σωστες αποφασεις, η μαλλον, αποφασεις περαν των δυνατοτητων σου. Μερικες φορες πρεπει να μαστε πιο σιγουροι για αυτο που θελουμε να αποκτησουμε, αλλιως μιας ζωη θα μενουμε πισω. Εισαι νεο παιδι γεματο ενεργεια μελλον κι αν μη τι αλλο δεν χρειαζεται να απογοητευεσαι για την κατασταση που βρισκεσαι, γιατι πολυ απλα ανηκεις στο μεγαλυτερο ποσοστο (δεν εισαι εξαιρεση). Τι εννοω; Στο πανεπιστημιο που βρισκομαι απο οσο βλεπω το μεγαλυτερο ποσοστο τα παραταει επειδη τα βρισκει σκουρα και το αλλο μισο βγαζει ενα πτυχιο ισα με 5 μονο και μονο για να λεει οτι εχει πτυχιο και τα 4-5-6 χρονια πηγαν στραφη αφου σαφως δεν θα βρουν δουλεια. Εσυ τουλαχιστον ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ πραγμα που σημαινει πως δεν σου αρεσει να υποχρεωνεσαι σε αλλους. Μην ξεχνας επισης οτι το μεγαλυτερο ποσοστο επισης ειναι gamers χωρις κοπελα χωρις τιποτα και απο το πρωι που ξυπνανε μεχρι να κοιμηθουν σκεφτονται ενα παιχνιδι και ειναι μια χαρα χαρουμενοι. Εγω προσωπικα πιστευω πως η διαγνωση της ψυχολογου σε εριξε πολυ κατω και οι σκεψεις που κανεις για τον εαυτο σου, ενω αν ψαξεις βαθια μεσα σου θα δεις πως ειναι υπερβολες. Αν θες να δωσεις και να συνανστρεφεσαι με πιο πολλους ανθρωπους υπαρχουν κατηχητικα, αιθουσες χορου, αθλητικες εγκαταστασεις, εθελοντικες δραστηριοτητες και γενικα σεμιναρια τα οποια αν τα ψαξεις λιγο θα δεις πως υπαρχει κοσμος ο οποιος θα σε αποδεχτει για αυτο που εισαι, απλα τα χεις παρατησει λιγο και βλεπεις τα πραγματα με πιο απαισιοδοξη ματια, ΚΑΚΩΣ. Εγω στην θεση σου αν εβλεπα οτι τα πραγματα ειναι μουντα θα αλλαζα κατι, κι αυτο το κατι θα ηταν να εβαζα νεους στοχους νεες προσπαθειες γιατι ειμαι νεο παιδι και θελω το καλυτερο για μενα η ζωη συνεχιζεται φιλε μου Αλεξη!
an mporeis kane tin erotisi sou se ixografisi . exeis grapsi polla re file .den skeftikes tin varemara na to diavasoume ό
Σχετικές ερωτήσεις
Η αποψή μου,ειναι οτι τά διάφορα στάτους,πού παρακολουθείται σάς δίνουν λανθασμένα πρότυπα γιαυτό καί προβληματίζεσαι. Αλλοίμονο,αν...
Και λεμε αβυσσος η ψυχη της γυναικας αλλα κι τα αγορια δεν πανε πισω,Εδω που εχουν φθασει τα πραγματα εχουν μπερδευτει και οι ανδρες με ...
Έχετε λίγο χρόνο από ότι λες, προσπαθήστε να τον εκμεταλλευτείτε.. Όταν γυρίσει κουρασμένος από τη δουλειά καν του μια έκπληξη, αιφνιδίασ...
Δηλαδη απο οτι καταλαβα θες καμπυλες... Εε? :P Οι καμπυλες βασιζονται στην λεκανη και τους μηρους της. Δοκιμασες να γυμνασεις τους μηρου...
αυτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι το κατα ποσο σε ενδιαφερει να εισαι καλος σε αυτο το πραγμα,στα μαθηματικα δηλαδη.... εαν δεν σε ενδια...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Ψυχική υγεία

Απάντηση:
Η αποψή μου,ειναι οτι τά διάφορα στάτους,πού παρακολουθείται σάς δίνουν λανθασμένα πρότυπα γιαυτό καί προβληματίζεσαι. Αλλοίμονο,αν ολοι οι ανδρες ειχαν τά ιδια γούστα,γιά εμάς τίς γυναίκες.Τότε σύμφωνα μέ τά λανθασμένα πρότυπα πού μάς δινουν τά στάτους καί ΜΜΕ θά επρεπε νά ειμασταν ολες καμπόν,πανομοιότυπες. Ευτυχώς πού σέ κάποιες κυριαρχεί καί η λογική καί δέν ακολουθούν τίς μιμήσεις καί τίς...αντιγραφές πού διαλύσουν οχι μόνο τό ηθος τής νεολαίας...αλλά καί τά μυαλά τους,αφού ο... Διαβάστε περισσότερα...
σημερα πηγα στο σχολειο το πρωι και ειδα αυτον που γουσταρω να κραταει το χερι μιας πουτ@ν@ς κυριολεκτικα και μετα να ειναι αγκαλια ενω μεχρι εχθες την εβριζε και μετα σαν φιλη μου ειπε πως την γουσταρει και πως τα φτιαξανεε γρρρ πανω που ειχε χωρισει με την αλλη που τα ειχεεε βοηθειααααα...
Απάντηση:
Και λεμε αβυσσος η ψυχη της γυναικας αλλα κι τα αγορια δεν πανε πισω,Εδω που εχουν φθασει τα πραγματα εχουν μπερδευτει και οι ανδρες με τις γυναικες και μαλλον ολες τις βριζουν με τον ιδιο τροπο αφου τις βρισκουν πολυ ευκολες,καλο ειναι λοιπον να συνελθεις να του δειξεις πως εσυ μπορεις κι θελεις να κανεις την διαφορα και αδιαφορησε.Μην ανησυχεις θα σου περασει αμα σκεφθεις οτι δεν σου ταιριαζε σαν χαρακτηρας αφου ελεγε αλλα την μια και αλλα εκανε την αλλη.Περιμενε να δεις μηπως τα κανει ο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Έχετε λίγο χρόνο από ότι λες, προσπαθήστε να τον εκμεταλλευτείτε.. Όταν γυρίσει κουρασμένος από τη δουλειά καν του μια έκπληξη, αιφνιδίασέ τον.. Κανόνισε ένα Σαββατοκύριακο να πάτε κάπου να αλλάξετε παραστάσεις, έστω και μια μονοήμερη! :) Υπάρχουν "μικρά" πράγματα που μπορούν να σας βγάλουν από αυτή τη ρουτίνα! :)) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δηλαδη απο οτι καταλαβα θες καμπυλες... Εε? :P Οι καμπυλες βασιζονται στην λεκανη και τους μηρους της. Δοκιμασες να γυμνασεις τους μηρους σου? :/ Εισει 17, πιθανοτητες για περαιτερω αναπτυξη ειναι ελαχιστες, οποτε η μονη λυση ειναι η γυμναστικη και η καλη διατροφη... Μην παραμελεις τροφες, αν εισαι πολυ αδυνατη δεν θα δεις αποτελεσμα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Ποτέ δεν ήμουνα καλός στα μαθηματικά(ειδηκά της 2ας γυμνασίου και πάνω,εξισώσεις,αλγόριθμοι,αρθροιστικές και αυτά)και το παραδέχομαι! Αλλά δεν είμαι και βλάκας..τα πιάνω γρήγορα!Μόνο στα μαθηματικά,φυσική και χημεία δεν τα πάω καλά επειδή είναι πολλές οι πράξεις και με προβληματίζουνε οι πολλοί αριθμοί!=/ Και όσο για το φυτό δεν το λέω με κακό τρόπο απλά επειδή έχει επικρατήσει,εγώ σέβομαι όσους/ες προσπαθούνε για να έχουνε μέλλον!Όταν μου το είπε αυτό όλοι γέλασαν,εγώ έκανα σαν να μην το ά...
Απάντηση:
αυτο που πρεπει να σκεφτεις ειναι το κατα ποσο σε ενδιαφερει να εισαι καλος σε αυτο το πραγμα,στα μαθηματικα δηλαδη.... εαν δεν σε ενδιαφερει τοσο,μπορεις δεν μπορεις την επομενη φορα που θα το παιξει εξυπνος πες του ενα"στην πουτσαααρα μου" και τελειωνει εκει.στην τελικη και αυτος σκατιας ειναι σε κατι που δεν εχει ενδιαφερθει να μαθει στο οποιο εσυ μπορει να εισαι καλος.κακως δινεις αξια στα λογια του. Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΦΕΤΟΣ ΔΙΝΩ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ 6 ΚΙΛΑ..ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 58..ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΡΑΓΑΔΕΣ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΝΙΩΘΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ.ΕΙΧΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΣΑ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΡΑΓΑΔΕΣ??ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!.
Απάντηση:
πρώτα από όλα η έκφραση χάλασα τ σώμα μου υποδεικνύει παντελή έλλειψη αυτοπεποίθησης και σεβασμού προς τ πρόσωπο σου.δεν ορίζεσαι ως άτομο μ βάση το σώμα σου αλλά την προσωπικότητα σου και θα ήταν καλό να τ συνειδητοποιήσεις.να σε ενημερώσω πως ομοιοπαθώ και μάλιστα από την ηλικία των 16,5 ετών. καταλαβαίνεις πως το όλο θέμα κλόνισε απίστευτα την αυτοπεποίθηση μου όπως και την δική σου..εκ πείρας μπορώ να σ πω πως οι ραγάδες επεκτείνονται μ τον καιρό μεγεθύνοντας την θλίψη σου.τα laser ίσως α... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το διάστημα της μίας εβδομάδας δεν επαρκεί για να μιλήσουμε για εγκαθίδρυση κατάθλιψης, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι θα πρέπει να αφήσετε το πρόβλημα να εξελιχθεί. Είναι πιθανό όντως να νιώσετε καλύτερα μετά από ένα διάστημα χωρίς βοήθεια, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσπαθήσετε να ξεπεράσετε το πρόβλημα μόνη σας. Η γνώμη μας είναι ότι θα σας ήταν χρήσιμο να απευθυνθείτε σε κάποια υπηρεσία προκειμένου να αξιολογηθούν καλύτερα οι δυσκολίες που αντιμετωπίζετε. Περισσότ... Διαβάστε περισσότερα...
Να τα κρατάω για εμένα .. Όσο καλα και να ειναι ...
Απάντηση:
Εγω θα αντιστρέψω την ερώτησή σου!Γιατί να μην θέλεις να λές αυτά που νιώθεις?Η ανασφάλεια και η απογοΰτευση ισως να είναι τα αποτελέσματα μιας τέτοιας απόφασής σου..και καλό θα είναι να αναθεωρήσεις τις σκέψεις σου. Οπως και να ακουσθούν αυτά που θα εξωτερικεύσεις σε εναν φίλο σου,σημασία εχει οτι θα αισθανθείς την χαρά οτι μοιράζεσαι στιγμές με κάποιον που σε καταλαβαίνει,ανεξάρτητου του τρόπου εκφρασης των νοημάτων που πρέπει να εξωτερικεύσεις. Η ζωή απο μόνη της εχει αυτόν τον αέναο χ... Διαβάστε περισσότερα...
Καθε 1 μηνα με πιανει κατι που δεν μπωρω να το εξιγισω ανχονομαι χωρις λογο και μολις μου περνα το ανχος τα βλεπω ολα μιζερα και νιωθω το κεφαλι μου σαν να με εχουν κοπανιση στο τυχο.
Απάντηση:
Μάλλον κατάλαβα που το πας... Θες πράγματα που μπορεί να τα έχουν κάποιοι άλλοι & δεν μπορείς ε; Μάλλον θα πρέπει να επικεντρωθείς σε αυτά που μπορείς & ύστερα να προσπαθήσεις για περισσότερα. Σου απαντάω αόριστα γιατί δεν βλέπω να μας διευκρινίζεις τι ζητάς. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εξαρτάται το τι κάνω.Αν είσαι στη δουλειά για παράδειγμα πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος και προσεκτικός.Αν είσαι διακοπές θα είσαι χαλαρά. :p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τό αγχος ειναι ενας τρόπος ζωής πού σίγουρα επιρρεάζει αρνητικά τήν ζωή μας αλλά καί τήν υγεία μας..αλλα δυστυχώς μπορείς νά τό περιορίσεις αλλά οχι νά το αποβάλλεις. Ειναι στήν φύση του ανθρώπου νά ανησυχεί καί νά νοιάζεται γιά τό κάθε τί αρκεί νά μήν το φθάνει στήν υπερβολή γιατί τότε φθάνουμε νά δημιουργούμε προβλήματα στό σηματντικότερο αγαθό πού υπάρχει στήν ζωή μας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θά μπορούσαν νά ελθουν τά πάνω κάτω καί νά χαλάσει η μέρα μου,αλλά δέν τό σκεφτομαι ετσι!Ενα σύνολον ωραίων σκέψεων μέ κάνει νά βλέπω τήν μέρα μου γεμάτη από οσα μπορούν νά τήν κρατήσουν μακρυά απ τίς ....κακοτοποιές,καί ετσι,αποφεύγω τούς σκουντούφληδες τούς γκρινιάρηδες καί οσους τούς αισθάνομαι νά μήν ειναι ποτέ ευχαριστημένοι, μέ οσα κι αν εχουν,μέ αποτελεσμα νά αναλώνονται σέ ...μαύρες σκέψεις γιά τό πώς θά τά αποκτήσουν./ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εγιναν..οπως λες κ συ ηταν πραγματα που εγιναν... δυστυχως το παρελθον δε μπορεις να το αλλαξεις,ουτε να παρεις πισω κουβεντες ή πραξεις!αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να δεις πως μπορεις να αλλαξεις το τωρα κ το αυριο αν επιθυμεις,αν μπορεις.αν σκεφτεσαι διαρκως οτι εκανες λαθος,με αποτελεσμα ναχεις ενοχες,θα κλεινεσαι στο καβουκι σου κ η ζωη θα περασει νερο κ δε θα το καταλαβεις..τα λαθη ειναι καλα μαθηματα για τη ζωη,καποιες φορες τα πληρωνουμε ακριβα αλλα ερχεται ανταμοιβη με τη μορφη ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για μενα ειναι κατι το συναρπαστικο! Καθε φορα που μου σβαινει νιωθω την αδρεναλινη να κυλαει στο αιμα μου!! Ειναι κατι απεριγραπτο... :/ Το deja vu το νιωθουμε καθε φορα που ακουμε, βλεπουμε η κανουμε κατι που το νομιζουμε πως το εχουμε ξανακουσει, ξαναδει η ξανακανει ενω δεν θυμομαστε! Διαβάστε περισσότερα...
Πφφφφφ....Αγχώνομαι, δε τρώω,παίρνω κιλά,πρήζομαι,με πιάνει πονοκέφαλος,κοιμάμαι με τις κότες και πολλές ώρες....Χάλια μαύρα....
Απάντηση:
Μάλιστα καταλαβαίνω τι λες,και εγω ήμουν σε άσχημη φάση πρόσφατα διότι φοβόμουν οτι θα γίνει κάτι άσχημο,(συγκεκριμένα)αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σε έχει φέρει σε αυτή τη φάση...συνήθως ειναι ένα σύνολο καταστάσεων και μια αφορμή για να ξεσπασεις,σκέψου οτι θα περάσει,μπορεί να σου συμβεί κάτι άσχημο αλλά αν εκτός από αυτό το πρόβλημα έχεις να αντιμετωπίσεις και την απαισιόδοξια σου δεν θα την βγάλεις καθαρή..σκέψου οτι μετά ο.τι και αν γίνει θα βρεις τρόπο να τον προσπεράσεις,αν δεν έχ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εκτος απ΄το "ειμαστε οτι τρωμε" υπαρχει και το "ειμαστε οτι νιωθουμε"... αν νιωθουμε για τον Π**τσο, κατι δεν παει καλα με μας και οχι με το περιβαλλον γυρω μας. Προσπαθω να βλεπω τα πραγματα αισιοδοξα και να διωχνω μακρια τους μ*λακες απο διπλα μου, αν συνεχιζω να βλεπω τα πραγματα για τον π**τσο... εε ψαχνω κανα μ**νι για εκτονωση...!!! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το σωαμα του καθε ανθρωπου αντιδρα διαφορετικα σε ορισμενες συνθηκες.αλλοι δεν νιωθουν αγχος καθολου,αλλοι νιωθουν και δεν εχουν κανενα συμπτωμα σωματικο,αλλοι νιωθουν κουραση,συγχυση,νευρα,ελλειψη συγκεντρωσης,κλαμα,ζαλαδες,κρισεις αγχους κλπ.....το δικο σου σωμα αντιδρα ετσι,πρηζεται δηλαδη.αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να προσπαθησεις να αλλαξεις οπτικη,να αλλαξεις τον τροπο αντιληψη σου ωστε να μην αναγνωριζεις παντου αιτιες για αγχος.ετσι θα αγχωνεσαι λιγοτερο.επισης μπορεις να κανεις... Διαβάστε περισσότερα...
Οταν εχετε αγχος,νευρα και γενικα αισθανεστε οτι ολα σας πιεζουν και δεν εχετε χωρο να αναπνευσετε...τι κανετε για να νιωσετε καλυτερα;
Απάντηση:
Μπορείς να ξεκινήσεις ένα άθλημα ...! :) και εγω αυτο έκανα παρόλο που δεν είχα πολυ χρόνο μέσα στην εβδομάδα .. !και όταν είχα πιεσμενο προγράμμα μια μισή ώρα χαλαρη προπόνηση (βόλεϊ ) με έκανε να χαλαρώσω (είτε είχα νεύρα είτε είχα άγχος ) και ακόμα βοηθάει με στην υγεία 2 σε 1 ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αν δεν εχει συμβει κατι,πχ ερωτικη απογοητευση ή κατι αλλο σοβαρο στην οικογενεια,για να το δημιουργει αυτο το πραγμα ως μια επιδραση της κακης ψυχολογιας σου στο σωμα,τοτε πρεπει να πας σε γιατρο να το κοιταξεις.... Διαβάστε περισσότερα...
Επειδή εγώ γενικός από τη φύση μου παθαίνω τρακ με το παραμικρό που γίνεται μήπως έχετε καμιά συμβουλή στο πως να το αντιμετωπίσω;
Απάντηση:
Κοιτα αυτο ειναι μεσα στο μυαλο σου... Αν εσυ ο ιδιος δεν το αντιμετωπισεις δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις... Πρεπει μονος σου να δεις οτι το αγχος δεν σε βοηθαει καθολου, ισα ισα σε σταματα... Ειναι καλο να εχουμε λιγακι αγχος για να μας δινει μια ωθηση, αλλα το υπερβολικο αγχος γυριζει μπουμερανγκ... Όποτε σε πιανει αγχος να σκεφτεσαι οτι δεν σε βοηθα καπου,να παιρνεις βαθειες ανασες και να προσπαθεις να το διωξεις... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η τροποποίηση των δυσλειτουργικών σας σκέψεων, αρνητικών ή θετικών, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα όπλα για την καλύτερη καταπολέμηση του πλεονάζοντος βάρους. Πάρα πολλοί άνθρωποι με προβλήματα πάχους έχουν αναπτύξει ένα σύστημα πεποιθήσεων και ιδεών που τους δημιουργεί προβλήματα στην προσπάθεια ελέγχου του βάρους ή συμμετοχής σε ένα πρόγραμμα μείωσης βάρους. Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό, αν κάποιος θέλει να αρχίσει δίαιτα αλλά σκέφτεται 'ποτέ δεν θα τα καταφέρω να αδυνατίσω', ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εγω δεν ενιωθα ασχημα, παροτι υπηρχαν ατομα που προσπαθουσαν να το με κανουν, αλλα δεν τα καταφερναν. θα ελεγα οτι ημουν πολυ επαναστατικο ατομο και τσαμπουκας και δεν εχει αλλαξει αυτο. γουσταρα τα φαρδια ρουχα και να σηκωνω τα μαλλια μου και γενικα το πολυ χιπ-χοπ, αλλα αυτο εχει κατευναστει αρκετα τωρα. επισης ημουν ευαισθητη, εκλαιγα ευκολα κι ειχα πολλα νευρα, τα οποια δυστυχως δε λενε να φυγουν. γενικα πιστευω πως αυτοι που αισθανονται ασχημα σε αυτη την ηλικια για τον εαυτο τους, ει... Διαβάστε περισσότερα...
πειτε κανεναν τροπο για να χαλαρωσω ρε παιδια..ειμαι συνεχεια αγχωμενη χωρις κανεναν λογο ομως...το στομαχι μ ειναι κομπος ,εχω δυσπνοια,δεν μπορω να φαω,να κοιμηθω ,παθαινω κρισεις πανικου και εχω ενα τεραστιο βαρος στο στηθος κ κλαιω συνεχεια...τι να κανω να μ περασει??
Απάντηση:
ναι ποσο καιρο εισαι ετσι;πρωτον βγες απο το σπιτι,μην ακους εντονη μουσικη και ταινιες που σε κανουνε πιο χαλια απο οτι εισαι.βρες χομπι ασχολιες ξεκινα να μαγειρευεις αν σου αρεσει διαβαζεις βιβλια ξεκινησε περιπατο,χαλαρω τζονκινγ μην το παρακανεις με το τρεξιμο θα γινεις οδοντογλυφιδα κανε πραγματα που σε ευχαριστουνε και να σκεφταισε θετικα! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
η μιζέρια καλή μου απο οτι κατάλαβα ειναι μια πλευρά του εαυτού σου και πίστεψε το! απλά υπάρχουν και πολλα όμορφα πράγματα γύρω σου και μέσα σου αλλά δεν τα βλέπεις γιατι μπροστά σου ακριβώς ειναι η μιζέρια, βαλτή στην άκρη λοιπον ... ;) Διαβάστε περισσότερα...
εμενα με καταθλιβουν και νιωθω μελαγχολια...
Απάντηση:
Τα Χριστούγεννα είναι μέρες γιορτής και χαράς.Κανένας και τίποτα δεν μπορεί να μας σταματήσει να χαιρόμαστε Τον ερχομό Του Χριστού μας.Δεν υπάρχουν λεφτά σίγουρα αυτό μας στεναχωρεί αλλά καιρός δεν είναι να βάλουμε άλλες προτεραιότητες πάνω απο το χρήμα? Λατρεύω Το Ρούντολφ το ελαφάκι που το τραγουδάμε και το χορεύουμε με την Ευτυχούλα μου το λατρευτό μου εγγονάκι.Η ζωή είναι πολύ ωραία τέτοιες στιγμές ανεμελιάς βλέποντας την αθωότητα στο αγαπημένο της προσωπάκι!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ακουω μουσικη και ταυτοχρονα φανταζομαι διαφορες εκδοχες με τις οποιες μπορω να διαχειριστω τα προβληματα μου! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αυτά τα ολίγα:http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1% CE%BD%CE%AF%CE%B1 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το ότι δεν βρίσκεις δουλειά μάλλον φταίει η κατάσταση στην Ελλάδα και όχι εσυ. Αυτό που σου χρειάζεται είναι να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου και σε αυτό θα σε βοηθήσουν οι φίλοι σου. Δεν σε ξέρω αλλά κάθε άλλο παρά άχρηστη είσαι. Διαβάστε περισσότερα...
επισης υπαρχει καποιες φορες μια ενοχληση,περισσοτερο εσωτερικη ενοχληση παρα πονος στο μπροστινο μερος του μετωπου μου (μιλιγγια)
Απάντηση:
Αλτσχαιμερ!!!Χαχα!Πλακα σου κανω...Απ το αγχος θα ναι μην φοβασαι θα περασει καποτε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Join the club,αρχίσαμε να πληθαίνουμε; Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 5 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: