Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: απο οσα ξερω γινονται με το θανατο ενος αστρου (ηλιου). κατι παθαινει ο πυρηνας του τελοσπαντων, ωσπου στο τελος αποκτα μεγαλη βαρυτητα κ...
Απάντηση: http:// el.wikipedia.org/ wiki/Μαύρη_τρύπα
Απάντηση: Yπαρχουν αμετρητοι γαλαξιες στο συμπαν, πιθανοτατα να υπαρχουν και γαλαξιες που να μην εχουν μαυρη τρυπα στο κεντρο του. Αλλα σιγουρα θα...
Απάντηση: Αφου δεν μπορουμε να ταξιδεψουμε και να ΄δουμε΄ απλα μπορουμε να υπολογιζουμε βαση στατιστικων... ολα ανατρεπονται μερα με την μερα.
Απάντηση: Σωστότερα, απορροφάει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο χρώμα. Ο λόγος είναι ότι ένα μαύρο αντικείμενο φαίνεται μαύρο επειδή δεν αντανακλά...
Απάντηση: Ενα μπωλάκι / πιατάκι με ελληνικό καφέ (σκόνη, όχι βρασμένο!) ανοιχτό στην κατάψυξη, τραβάει τις μυρωδιές.
Απάντηση: το 600π.χ ο Θαλης ο Μηλισιος το στατικο ηλεκτρισμο Ο Νικολας Τεσλα το εναλασομενο ρευμα το 1891
Απάντηση: Κάθε στοιχείο και ένωση μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης, να βρίσκεται σε στερεά, υγρή ή αέρια φάση. Για το νερό, ...
Απάντηση: Από την ανάλυση του φάσματος του ηλιακού φωτός κατά τη διέλευσή του μέσα από σταγονίδια υγρασίας στην ατμόσφαιρα, λόγω του διαφορετικού σ...
Απάντηση: Πεπιεσμένος αέρας είναι ο αέρας ο οποίος είναι εγκλοβισμένος υπό πίεση μέσα σε κάποιο χώρο ή αντικείμενο. Για παράδειγμα αέρα υπο πίεση έ...
 

μαυρες τρυπες..

η μαυρες τρυποες εχουν αυτες εχουν αυτην την υπερβολικη βαρυτητα γιατι εχουν συμπικνισει τεραστια ποσοτητα μαζας μεσα σε ενα κοκο αμμου. η συντιξη αυτη απελευθερονει τεραστρια ενεργεια. θα μπορουσαμε να φτιαξουμε μια μαυρη τρυπα?
εγω ειμαι σιγουρος οτι ναι θα μπορεσουμε

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο dimitrisk2

εχεισ δει σε κατι παιδικα αυτην την σκινη: ναειναι ενα παιδι πανω σε ενα σκαιτμπορνττο οποιο ειναι συνδεδεμενο -με ενα καλοδιο- με ενα σκυλο. το παιδικραταει ενα καλαμι ψαρεματος που στην αικρη εχει ενα λουκανικο το οποιο το κυνιγαει ο σκυλος ομως το λουκανικο ειναι σε τετοια αποσταση που οσο και να τρεχει ο σκυλος για να το πιασει δεν μπορει και ετσι τρεχει συνεχια σερνοντας το παιδι πανω στο σκαιτμπορντ. φαντασου κατι τετοιοομως αντι παιδι να ειναι ενα διαστιμοπλοιο και αντι λουκανικο να ειναι μια μαυρη τρυπα. ετσι το διαστιμοπλοιο θα τρεχει συνεχια χορις να ξοδεβει καυσιμα. επισις σκεψου πως οσα περισοτερα πραγματα βαλουμε μεσα στον κοκο αμμου τοσα περισσοτερη βαρυτικη ελξη θα εχει επομενος αν καταφερουμε να βαλουμε μερικους χιλιαδες πλανητες ή ηλιους τοτε η βαρυτικη ελξηθα ειναι τοσο μεγαλη οστε το διαστιμοπλοιο να τρεχει ισως στην ταχητητα του φωτος.
σχολίασε ο ikaria  - 2011-08-31 20:28:52
ουαιυυυ μια χαρα το εχεις αναλυση ε?
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-08-31 20:30:14
εεεεεε σε ευχαριστω πολυ δημητρη...
σχολίασε ο ikaria  - 2011-08-31 20:32:25
ναι ειναι σχεδον σιγουρο.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η bbj

εχεισ δει σε κατι παιδικα αυτην την σκινη: ναειναι ενα παιδι πανω σε ενα σκαιτμπορνττο οποιο ειναι συνδεδεμενο -με ενα καλοδιο- με ενα σκυλο. το παιδικραταει ενα καλαμι ψαρεματος που στην αικρη εχει ενα λουκανικο το οποιο το κυνιγαει ο σκυλος ομως το λουκανικο ειναι σε τετοια αποσταση που οσο και να τρεχει ο σκυλος για να το πιασει δεν μπορει και ετσι τρεχει συνεχια σερνοντας το παιδι πανω στο σκαιτμπορντ. φαντασου κατι τετοιοομως αντι παιδι να ειναι ενα διαστιμοπλοιο και αντι λουκανικο να ειναι μια μαυρη τρυπα. ετσι το διαστιμοπλοιο θα τρεχει συνεχια χορις να ξοδεβει καυσιμα. επισις σκεψου πως οσα περισοτερα πραγματα βαλουμε μεσα στον κοκο αμμου τοσα περισσοτερη βαρυτικη ελξη θα εχει επομενος αν καταφερουμε να βαλουμε μερικους χιλιαδες πλανητες ή ηλιους τοτε η βαρυτικη ελξηθα ειναι τοσο μεγαλη οστε το διαστιμοπλοιο να τρεχει ισως στην ταχητητα του φωτος.
σχολίασε ο ikaria  - 2011-08-31 20:29:25
Εγω προσωπικα τα τελευταια χρονια κανω "τρυπες στο νερο"....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rolita

εχει και η ελλαδα μ.τρυπα
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-08-31 20:40:58
Με το μ που εβαλες διπλα στη λεξη τρυπα,εγω διαβαζω ο,τι θελω οκ?..:P
σχολίασε η rolita  - 2011-08-31 20:45:49
Δεν θα σουν η μόνη.. Εγώ πάντως για σένα το αποκλείω να συμβαίνει.. Απλά από διαίσθηση αν θες.. Ίσως έτσι το βλέπεις μόνο εσύ.. sml
σχολίασε ο manolis002  - 2011-09-01 11:35:42
ενοουσα μαυρη τρυπα στα οικονομικα .
σχολίασε ο fanoyris  - 2011-09-15 19:29:15
Ναι, αλλα τι να την κανουμε λες και δεν εχουμε αρκετες... :Ρ

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kit

πεστα. τρυπα του οζοντος λογου χαρη...
σχολίασε η excelsa  - 2011-08-31 21:59:08
χαχαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-08-31 22:10:29
διαβασε το σχολιο που εχω γραψει πιο πανω(στον Δημητρη) και θα καταλαβεις
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:14:26
Και απο κατω απο οτι φαινεται! Εγω παντως το εχω δει με γαιδουρι και καροτο!
σχολίασε η kit  - 2011-09-01 13:00:42
ναι.μαλιστα εχω ακουσει οτι στο CERN εχουν δημιουργησει μικρες μαυρες τρυπες με μολις μερικα χιλιοστα του δευτερολεπτου διαρκεια ζωης.φαντασου σε λιγα χρονια.
ρε φίλε ξέρεις για τις μαύρες τρύπες τι είναι και από τι είναι και δεν ξέρεις αν μπορούμε να φτιάξουμε; τόσο πολύ σε απασχολεί το φαινόμενο αυτό;

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο faust24

ναι! τοσο πολυ. ο λογος ειναι αυτος: εχεισ δει σε κατι παιδικα αυτην την σκινη: ναειναι ενα παιδι πανω σε ενα σκαιτμπορνττο οποιο ειναι συνδεδεμενο -με ενα καλοδιο- με ενα σκυλο. το παιδικραταει ενα καλαμι ψαρεματος που στην αικρη εχει ενα λουκανικο το οποιο το κυνιγαει ο σκυλος ομως το λουκανικο ειναι σε τετοια αποσταση που οσο και να τρεχει ο σκυλος για να το πιασει δεν μπορει και ετσι τρεχει συνεχια σερνοντας το παιδι πανω στο σκαιτμπορντ. φαντασου κατι τετοιοομως αντι παιδι να ειναι ενα διαστιμοπλοιο και αντι λουκανικο να ειναι μια μαυρη τρυπα. ετσι το διαστιμοπλοιο θα τρεχει συνεχια χορις να ξοδεβει καυσιμα. επισις σκεψου πως οσα περισοτερα πραγματα βαλουμε μεσα στον κοκο αμμου τοσα περισσοτερη βαρυτικη ελξη θα εχει επομενος αν καταφερουμε να βαλουμε μερικους χιλιαδες πλανητες ή ηλιους τοτε η βαρυτικη ελξηθα ειναι τοσο μεγαλη οστε το διαστιμοπλοιο να τρεχει ισως στην ταχητητα του φωτος.
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:35:41
και αν τρεξει με την ταχητητα του φωτος θα μπορεσουμε να κανουμε ταξιδια στο χρονο!
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:37:59
οκ και τι θες να πετύχεις;
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 10:38:10
όλο αυτό για ταξίδια στο χρόνο; μαλακία μου φαίνεται
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 10:38:29
σου λεω πως θελω να πετυχω ταξιδια στο χρονο!
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:39:02
γιατι σου φενεται μ@@κια???
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:39:32
και εγώ σε ρωτάω πως θα το πετύχεις αυτό πρακτικά; θεωρητικά όλοι καλοί ήμαστε. μου φαίνεται μαλακία, γιατί ακόμη και να το καταφέρουν ποιος θα έχει το δικαίωμα να κάνει ταξίδια στο χρόνο; και τι επιλογές θα έχει; και τι θα γίνει αν γίνει τρομοκρατικό όπλο; και κάτι τελευταίο... αν γινόταν να επιτευχθεί αυτό δε θα είχε έρθει κάποιος από το μέλλον να μας το πει;
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 10:41:29
κοιταξε το πρακτικο ζητημα ιναι αναφερομενο στην θεωρια του αϊνσταϊν(θεωρια της σχετικοτητας). στην αρχη για να κανεις ταξιδια στο χρονο θα εχουν δικαιομα αυτοι που θα εχουν την οικονομικη δυνατοτητα. καθως θα περνανε τα χρονια θα μειονουν τις τιμες οσπου στο τελος θα ειναι ενα καθημερινο ταξιδι, βεβεα σε ενα ταξιδι στο χρονο το μονο πραγμα που δεν πρεπει να κανου,ε ειναι να μιλισουμε σε καποιον για τι ποι ειμστε γιατι ετσι θα θα αλαξουμε το παρον μας και το μελλον. επισησ που ξερεις πως δεν εχουν ερθει ανθρωποι απο το μελλον? και επιπλεον πως ξερεις πως δεν εχουν αλαξει το μελλον! επισης αν η επιστημη σταματουσε να εφεβρει νεεσ θεωριες απο τον φοβο πως θα γινει καταστροφικο οπλο τοτε δεν θα προχορουσαμε σαν πολιτισμος. ισωσ να γινει οπλο ισωσ και οχι. κοιτα την θετικη λευρα και ασε την φαντασια και την περιεργια σου να δουλεψει γιατι οταν ειμαστε περιεργοι ανοιγουμε νεα μονοπατια κοιταζοντας μονο το μελλον και συνεχισε να προχορας!
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 10:56:01
σαν πολιτισμός; πολιτισμός δεν είναι ο ηλεκτρισμός ούτε το ίντερνετ ούτε τα κινητά. πολιτισμός είναι να μην υπάρχει άνθρωπος πάνω στον πλανήτη που να λέει "πεινάω". και αφού δε θα μιλάς σε κανέναν γιατί να κάνεις ταξίδι στο χρόνο; ποιος ο λόγος;
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 11:01:05
πρωτον: πολιτισμος ειναι να μην υπαρχει να μην υπάρχει άνθρωπος πάνω στον πλανήτη που να λέει "πεινάω" ομως το 8εμα ειναι να τον διεφκολινεις οσο περισσοτερο μπορεις για να φαει! δευτερον: ενα ταξιδι στο χρονο θα μας χρησημεβε στο να ξερουμε καποια για το παρελθον οπως: το μπιγκ μπανκ ή το τι υπιρχε πριν το μπιγκα μπανκ ή το πως δημιουργιθικε η ζωη στον πλανητη και αλλες υπερβολικα πολυ συμαντικες ερωτησεις!
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 11:09:23
και βλέπεις εσύ κανέναν να βοηθά; το ξέρεις ότι τα λεφτά που χαλάμε στα όλπα παγκοσμίως θα μπορούσαμε να σώσουμε τις υπανάπτηκτες χώρες; χεσμένο το έχω το ταξίδι στο χρόνο όταν βλέπω πως είμαι ΤΩΡΑ. το ΤΏΡΑ ζεις και τίποτα άλλο.
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 11:13:45
μπορει να ζεις το ΤΩΡΑ αλλα το αν θα το κανουν οπλο η αν δεν το κανουν εγω δεν το ξερω και δεν μππορω να κανω τιποτα για αυτο! ο αϊνσταϊν νομιζει το ήξερε πως χαρις την θεωρια του θα γινοταν το πιο καταστροφικο οπλο στον κοσμο???? νομιζεις αν το ηξερε θα το εκανε? νομιζεις πως τοτε δεν υπιρχε πεινα στον κοσμο???? και οταν υοπιρχε πεινα τοτε ανακαλιψε την θεωρια της σχετικοτητας και αυτο αδοσε μια αναπτιξη στον πολιτισμο! τι θα γινοταν αν δεν ειχε εφεβρει την θεωρια του? θα ειμασταν το ιδιο??!!!! καθω χρονο και καθε στιγμη υπαρχει χρονος για επιστιμη μην τα αποριπτεις ολα γιατι ενα μεγαλο ποσοστο ανυθρωπων πεινανε! το να πεθενεις απο την πεινα ειναι υπερβολικα συμαντικο γεγονος. ειναι σαν να μου λες πως επηδι ο κοσμος πειναει να σταματησει η επιστιμη να αναπτιζεται και να απολισουν ολους τους επιστιμονες!!!!!! σου ακουγεται ΛΟΓΙΚΟ αυτο!!!!!!!!!
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 11:23:15
μια απορια πως στο διαολο θα καταφερεις να δεις το BIG BANG αφου οταν εγινε ακομα και στα πρωτο δευτερολεπτο ο κομσος ειχε την μαζα ενος πορτοκαλιου....πως θα αναπνευσεις,που θα στεκεσαι ??.....
σχολίασε ο eddi  - 2011-09-01 13:12:45
αποριες που θα μπορουσες να τις δεις μονο με την πραξη. :Ρ
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-01 13:38:12
ικάρια λες ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!! άλλα λέει η θεια μου άλλα ακούν τα αφτιά μου. διάβασες για τον αινστάιν και την θεωρία του και νομίζεις πως είναι τα ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!!! μάθε πως ο αινσταιν δουλευε σε γραφειο ευρεσιτεχνιων και πατεντων και όλα περνούσαν από το χέρι του. η θεωρία του πιστεύετε πως είναι κλεμμένη και επίσης κάποτε ρωτήθηκε και δεν ήξερε να την εξηγήση. εντέλει το θέμα δεν είναι ο συγχωρεμένος αλλά οι προταιρεώτητες. θες ταξίδια στον χρόνο; ναι ρε φίλε μαζί σου, τι με νοιάζει εμένα. αλλά υπάρχουν άλλες υποχρεώσεις. μην σκαλώνεις εκεί. καλό ακούγεται αλλά βαριέμαι να μιλάω θεωρητικά.
σχολίασε ο faust24  - 2011-09-01 19:23:56
μπορει εγω να μην εχω γραφειο σαν το αινσταιν αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως αν μπορεσει καποιος να το αποδιξει με τα λογια του η πραξη θα ειναι πιο ευκολη. επιστιμονας δεν ειναι αυτος ποου εχει το γραφειο του και τα λεφτα του. η θεωρια καμια φορα αν την αναλισεις λογικα μπορει να γινει σε πραξη! αγνοω αν ο αινσταιν την εκλεψε απο καποιον αλλον, δεν μποιρεισ να το ξερει αυτο εκτος αν δεις ενα βιντεο ή πας ενα ταξιδι στο χρονο.εμενα το μονο που με νιαζει ειναι η 8εωρια! επισης να σδε ρωτησε ρε συ, γιατι βαριεσαι να μηλας θεωριτικα? εχεις δει κανενα φυσικο επιστιμονα να ανακλυπτει ή να εφευρισκει κατι χορις θεωρια????? μηπως εχεις δει κανενα μαθημα στο σχολειο που να μην εχει θεωρια???? αν βαριεσαι δεν χρειαζεται να μηλας!και τις χαζομαρες τυπου:μην σκαλονεις- μην τις λεσ αν δεν σκεφτεις πρωτα. ειναι σαν να μου λες: υπαρχουν πολλα προβληματα στον κοσμο που πρεπει να λυθουν. προτερεοτητα εχουν αυτα! επομενος ασ αφισουμε τις μα@@κιες (επιστημες, τεχνολογια,φιλλολογια, αρχιτεκτονικη κτλ.
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-02 09:42:29
διαβασα αυτο με το διαστημοπλοιο και τη μαυρη τρυπα και μετα βαρεθηκα.μαλακια ιδεα....
σχολίασε ο nikos22  - 2011-09-15 19:13:19
ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΧΕΙ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΙΑ??
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-15 19:15:48
κατσε να διαβασω και παρακατω και θα σου πω
σχολίασε ο nikos22  - 2011-09-15 19:18:07
για να καταλαβω κατι.εσυ θες να φτιαξουμε μια μαυρη τρυπα και να εχουμε απο πισω ενα διαστημοπλοιο να την ακολουθει?
σχολίασε ο nikos22  - 2011-09-15 21:48:13
λοιπον η ιδεα ειναι μαλακια για τους εξης λογους το σημαντικοτερο οτι ειναι μη πραγματοποιησημη,τουλαχιστον για τα σημερινα δεδομενα ποιος σου ειπε οτι οσο περισσοτερο ταϊζεις μια μαυρη τρυπα τοσο μεγαλυτερη βαρυτικη ελξη αποκτα? πως θα κατευθυνεις τη μαυρη τρυπα προς την κατευθυνση που θες? ειναι απορβλεπτες και μπορει να καταπιει το διαστημοπλοιο με το παραμικρο λαθος υπολογισμο φυσικα και θα χρησιμοποιουνταν ως τρομοκρατικο οπλο αν μπορουσε να πραγματοποιηθει και κατι αλλο.το ταξιδι στο παρελθον δεν ειναι εφικτο.ουτε καν θεωρητικα,ποσο μαλλον πρακτικα
σχολίασε ο nikos22  - 2011-09-15 21:52:56
1ον, ουτε η θεωρια του νευτονα ηταν αντιλφτει για τα τοτε γεγονοτα 2ον, ο ιδιοσ ο stephen hawking ανεφερε πως οσο πιο πολυ μαζα βαζει στην μαυρη τρυπα τοσο περισσοτερη βαρυτικη ελξη θα αποκτα. 3ον, το πως θα κατεφθινω δεν ειναι τοσο συμαντικο οσο πως θαζ την ελενξω να υπαρχει οποτε εγω θελω. εχω βρει απαντηση και για αυτο. η μαυρη τρυπα δεν ειναι μια ισοβια φυλακη. στην διαρκια της ζωης της εξαμολαει σωματιδια απο αυτα που εχει ρουφιξει( ειπε ο stephen hawking) οταν δεν εχει τι αλλο να ρουφιξει σιγα σιγα σιρικνονεται και στο τελος εξαφανιζεται. επομενος ρουφαμε με γρηγορο ρυθμο τα σωματιδια που εξαμολαει και στο τελος εξαφανιζεται. οταν εξαφανιστει η οθιση που θα εχει δοσει στο διαστιμοπλοιο δεν χανετε γιατι βρισκεται στο διαστημακαι ετσι το διστιμοπλοι μπορει να στριψει με ουρμπινες του. 3ον,το θεμα να γινει τρομοκρατικο οπλο δεν με φοβιζει. δεν μπορουμε να παμε πισω την επιστημη επηδη φοβομαστε πως θα γινει τρομοκρατικο οπλο. με την θεωρια του αινσταιν δημιουργισε τη ατομικη .....
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-16 11:51:55
βομβα και ομως τι θα ειμασταν αν ο αινσταιν δεν ειχε ανακαλιψη την θεωρια του??? και αν δεν την ειχε ανακαλιψει αυτος σιγουρα καποιος αλλος θα το ειχε κανει στην θεση του. 4ον, και ομως ειναι θεωριτικα το ταξιδι στο οπαρελθον. πρεπει να διαβασεις το επιστιμονα Ronald Mallett για να το καταλαβεις. επισηςακομα και αν υπαρξη μια περιπτοση που θα λεει το αντιθετο τοτε θα ειναι ριψοκινδυνο αλλα και πολυ δικαιο. αν πιγενες στο μελλον και μετα ξαναργινουσες στο παρελθον ειναι σιγουρο πως θα αλλαζες το μελλοναφου θα χρησιμοποιουσες εστω και λιγηαπο αφτην την γνωση που θα ειχες παρει απο το μελλον. νομιζω ειναι δικαιο. και 5ον το μονο προβλημα ειναι το πως θα μπορουσα να συνδεσωτην μαυρη τρυπα με το "καλαμι ψαρεματο". εκει μονο εχω κολισει. θα μου προτηνες καμια λυση?
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-16 12:08:43
ναι θα σου προτεινω μια λυση.παρατα το το θεματακι γιατι κολλας στο τι λεει ο καθε τρελαμενος
σχολίασε ο nikos22  - 2011-09-16 12:13:19
γιατι τρελαμενος?
σχολίασε ο ikaria  - 2011-09-16 12:14:42
Και μετά φίλοι μου, να μην ξεχάσουμε να κάνουμε και μια τρύπα...στο νερό.
Σχετικές ερωτήσεις
Οι μαύρες τρύπες μπορεί να μην υπάρχουν - ή τουλάχιστον όχι όπως έχουν τις έχουν φανταστεί οι επιστήμονες, πίσω από έναν αδιαπέραστο &quo...
Εάν μια μαύρη τρύπα καταπιεί ένα βιβλίο, τι συμβαίνει με τις πληροφορίες; Η πιο πρόσφατη μελέτη από μια ομάδα φυσικών λέει ότι στο απώτερ...
Το 1971 ο φυσικός Stephen Hawking πρότεινε ότι θα μπορούσαν όλα γύρω μας να είναι 'μίνι' μαύρες τρύπες, οι οποίες δημιουργήθηκαν ...
Αν και τα κβάζαρ είναι συμπαγή αντικείμενα μικρού μεγέθους, κατά τη διάρκεια που τροφοδοτούνται με υλικό απελευθερώνουν αρκετή ενέργεια γ...
Οι θεαματικές αυτές κοσμικές συγχωνεύσεις πιστεύεται ότι είναι συνηθισμένες σε περιβάλλοντα όπως τα σμήνη των γαλαξιών στο μακρινό σύμπαν...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Φυσική

Απάντηση:
Οι μαύρες τρύπες μπορεί να μην υπάρχουν - ή τουλάχιστον όχι όπως έχουν τις έχουν φανταστεί οι επιστήμονες, πίσω από έναν αδιαπέραστο "ορίζοντα γεγονότων". Ένας αμφισβητούμενος νέος υπολογισμός θα μπορούσε να καταργήσει τον ορίζοντα, και να λύσει έτσι ένα ενοχλητικό παράδοξο στη φυσική. Ο ορίζοντας γεγονότων υποτίθεται πως χαρακτηρίζει ένα όριο πέρα από το οποίο τίποτα δεν μπορεί να δραπετεύσει από τη βαρύτητα μιας μαύρης τρύπας. Η συμβατική άποψη για τις μαύρες τρύπες περιλαμβάνου... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εάν μια μαύρη τρύπα καταπιεί ένα βιβλίο, τι συμβαίνει με τις πληροφορίες; Η πιο πρόσφατη μελέτη από μια ομάδα φυσικών λέει ότι στο απώτερο μέλλον, η μαύρη τρύπα θα ξεράσει τελικά το πλήρες περιεχόμενο του βιβλίου! Ούτε μια μαύρη τρύπα δεν μπορεί να καταστρέψει τις πληροφορίες. Για δεκαετίες αυτή η ερώτηση έχει παγιώσει τη σύγκρουση μεταξύ της κβαντομηχανικής και της θεωρίας της βαρύτητας του Αϊνστάιν, την γενική σχετικότητα. Η κβαντομηχανική επιμένει ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το 1971 ο φυσικός Stephen Hawking πρότεινε ότι θα μπορούσαν όλα γύρω μας να είναι 'μίνι' μαύρες τρύπες, οι οποίες δημιουργήθηκαν από το Big Bang. Η βία της ταχύτατης επέκτασης που ακολούθησε την έναρξη του Σύμπαντος θα μπορούσε να έχει συμπιέσει τις συγκεντρώσεις της ύλης σε μορφή μικροσκοπικών μαύρων οπών, τόσο μικρών που δεν θα μπορούμε να τις δούμε ακόμη και με ένα συνηθισμένο μικροσκόπιο. Αλλά τι γίνεται αν αυτές οι μίνι μαύρες τρύπες ήταν παντού, και στην πραγματικότητα, τι γίνετ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν και τα κβάζαρ είναι συμπαγή αντικείμενα μικρού μεγέθους, κατά τη διάρκεια που τροφοδοτούνται με υλικό απελευθερώνουν αρκετή ενέργεια για να επισκιάσουν ένα ολόκληρο γαλαξία. Το κβάζαρ OJ 287 είχε παράγει σχεδόν περιοδικές οπτικές εκρήξεις πριν περίπου 100 χρόνια, όπως φαίνονται για πρώτη φορά σε φωτογραφικές πλάκες από το 1891. Η κεντρική υπερβαρέα μαύρη τρύπα του είναι η μεγαλύτερη γνωστή, με μια μάζα 18 δισεκατομμύρια ηλιακές μάζες, ή έξι φορές μεγαλύτερη από αυτήν που ξέραμε μέχρι τώρα ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι θεαματικές αυτές κοσμικές συγχωνεύσεις πιστεύεται ότι είναι συνηθισμένες σε περιβάλλοντα όπως τα σμήνη των γαλαξιών στο μακρινό σύμπαν. Επίσης, στο τελικό τους στάδιο οι συγχωνεύσεις αναμένεται να είναι έντονες πηγές βαρυτικών κυμάτων. Τώρα, δύο επιστήμονες από το Ινστιτούτο Kavli για τη Σωματιδίων Αστροφυσική και Κοσμολογία δοκίμασαν μια νέα μέθοδο για να δούμε την έντονη ακτινοβολία από το παρελθόν, που προέρχεται από τη συγχώνευση δύο γαλαξιών με σκοπό να δούμε τις υπερμεγέθεις μαύρες τ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
απο οσα ξερω γινονται με το θανατο ενος αστρου (ηλιου). κατι παθαινει ο πυρηνας του τελοσπαντων, ωσπου στο τελος αποκτα μεγαλη βαρυτητα και ελκει τα παντα με μεγαλη ταχυτητα ακομα και το φως. λογω της πολυ μεγαλης βαρυτητας που ασκουν ελκουν ακομα και τον εαυτο τους, συνθλιβονται κι εξου μια μαυρη τρυπα! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
http://el.wikipedia.org/wiki/Μαύρη_τρύπα Διαβάστε περισσότερα...
Υπαρχει καποιος γαλαξιας που να μην εχει μαυρη τρυπα στο κεντρο του;
Απάντηση:
Yπαρχουν αμετρητοι γαλαξιες στο συμπαν, πιθανοτατα να υπαρχουν και γαλαξιες που να μην εχουν μαυρη τρυπα στο κεντρο του. Αλλα σιγουρα θα υπαρχει μαυρη τρυπα σε καθε γαλαξια, ακομη και αν δεν ειναι στο κεντρο του.. Μπορει ομως να κανω και λαθος. Διαβάστε περισσότερα...
ποσες μαυρες τρυπες εχει το συμπαν;
Απάντηση:
Αφου δεν μπορουμε να ταξιδεψουμε και να ΄δουμε΄ απλα μπορουμε να υπολογιζουμε βαση στατιστικων... ολα ανατρεπονται μερα με την μερα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σωστότερα, απορροφάει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο χρώμα. Ο λόγος είναι ότι ένα μαύρο αντικείμενο φαίνεται μαύρο επειδή δεν αντανακλά κανένα χρώμα (μέρος του ηλιακού φάσματος), οπότε δεν αντανακλά και κανένα μέρος της ενέργειας του ηλιακού φωτός. Διαβάστε περισσότερα...
μετα απο διακοπη ρευματος επι 15 ημερες και με κρεατα, μυρισε η καταψυξη και παρολου που την καθαρισαμε με ξυδι και σοδα δεν ξεμυρισε καλα. τι αλλο να κανω;
Απάντηση:
Ενα μπωλάκι / πιατάκι με ελληνικό καφέ (σκόνη, όχι βρασμένο!) ανοιχτό στην κατάψυξη, τραβάει τις μυρωδιές. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το 600π.χ ο Θαλης ο Μηλισιος το στατικο ηλεκτρισμο Ο Νικολας Τεσλα το εναλασομενο ρευμα το 1891 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κάθε στοιχείο και ένωση μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης, να βρίσκεται σε στερεά, υγρή ή αέρια φάση. Για το νερό, π.χ., πάγος, υγρό και ατμός αντίστοιχα. Βρασμός είναι η κατάσταση κατά την οποία ένα υγρό έχει φτάσει στη μέγιστη θερμοκρασία του σε υγρή φάση (για το καθαρό νερό σε ατμοσφαιρική πίεση 100°C), και έχει ξεκινήσει η μετατροπή σε αέρια φάση. Λόγω της μετατροπής, ο ατμός (αέρια φάση) που παράγεται στο εσωτερικό του υγρού δημιουργεί φυσαλίδες, η άνοδος των οποί... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Από την ανάλυση του φάσματος του ηλιακού φωτός κατά τη διέλευσή του μέσα από σταγονίδια υγρασίας στην ατμόσφαιρα, λόγω του διαφορετικού συντελεστή διάθλασης των διαφορετικών συχνοτήτων (χρωμάτων) του ορατού φάσματος. Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι ο πεπιεσμένος αέρας και που χρησιμοποιείται;
Απάντηση:
Πεπιεσμένος αέρας είναι ο αέρας ο οποίος είναι εγκλοβισμένος υπό πίεση μέσα σε κάποιο χώρο ή αντικείμενο. Για παράδειγμα αέρα υπο πίεση έχουμε μέσα στα αναψυκτικά, στα διάφορα σπρέυ ακόμα και μέσα στο αεροπλάνο όταν ταξιδεύουμε. Ενδεικτικά, μερικές από τις εφαρμογές του είναι η κίνηση εργαλείων, η συσκευασία, η βαφή, ο αυτοματισμός, η επεξεργασία φίλμ, το φύσημα πλαστικών, η παραγωγή καλλυντικών, η παραγωγή γαλακτοκομικών τροφίμων-ποτών, η μεταφορά και ο διαχωρισμός προϊόντων και χιλιάδες άλλ... Διαβάστε περισσότερα...
1 λιτρο ελαιολαδο ποσα κιλα η γραμμαρια ειναι???? ευχαριστς!!!!!
Απάντηση:
Ενα λιτρο ειναι περιπου 920 γρ ενω ενα κιλο ειναι 1087 γρ, Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θελω να μαθω ολες τις μοναδες μετρησης ραδιενεργειας Διαβάστε περισσότερα...
Ο ατμοσφαιρικός ηλεκτρισμός είναι ο κλάδος της Φυσικής της ατμόσφαιρας που ασχολείται με τη μελέτη των ηλεκτρικών φαινομένων, τα οποία λαμβάνουν χώρα στην ατμόσφαιρα Η ατμόσφαιρα είτε ο ουρανός είναι αίθριος είτε με κακοκαιρία και με νέφη είναι πάντοτε ηλεκτρισμένη. Ο ατμοσφαιρικός ηλεκτρισμός ανακαλύφθηκε το 1752 από τον Φραγκλίνο (B. Franklin), όταν απέδειξε ότι η αστραπή είναι ένας ηλεκτρικός σπινθήρας. Ενώ η ατμόσφαιρα είναι μονωτής (διηλεκτρικό) σε κανονικές συνθήκες, κάτω όμως από ειδικές συνθήκες (η ένταση του ηλεκτρικού πεδίου μεταξύ ενός σύννεφου και της Γης να γίνει πολύ μεγάλη πχ 5 εκατομμύρια V/m) γίνεται αγώγιμη (για πολύ μικρό χρόνο της τάξεως των μsec). Αποτέλεσμα είναι τα ηλεκτρόνια στη βάση του νέφους να διαπερνούν την ατμόσφαιρα και να φτάνουν στη Γη. Έτσι δημιουργείται μια ηλεκτρική εκκένωση που συνοδεύεται και από άλλα φαινόμενα. Από την ιστορία Ο κεραυνός από τη μυθολογία, εθεωρείτο ότι είχε υπερφυσική προέλευση. Ήταν το μεγάλο όπλο του Δία. Για τους Βίκινγκς, η αστραπή δημιουργείται από τον θεό Thor καθώς το σφυρί του χτυπούσε ένα αμόνι, ενώ οδηγούσε το άρμα του στα σύννεφα. Στην ανατολή, τα πρώτα αγάλματα του Βούδα τον εμφανίζουν να φέρει έναν κεραυνό με βέλη σε κάθε άκρη. Οι ινδικές φυλές στη Βόρεια Αμερική θεωρούσαν ότι η αστραπή οφειλόταν στα φτερά ενός μυστικού πουλιού που αναβόσβηναν και όταν πέταγε χτυπούσαν τα φτερά κάνοντας τον ήχο της βροντής. Ο Αμερικανός Benjamin Franklin (1706-1790) εκτέλεσε την πρώτη συστηματική, επιστημονική μελέτη της αστραπής κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του 18ου αιώνα. Πριν από εκείνη την εποχή, η επιστήμη του ηλεκτρισμού είχε φτάσει στο σημείο που μπορούσαν τα θετικά και τα αρνητικά φορτία να διαχωριστούν. Οι ηλεκτρικές μηχανές θα μπορούσαν, με την τριβή δύο διαφορετικών υλικών, να αποθηκεύσουν φορτία σε πρωτόγονους πυκνωτές, όπως οι φιάλες του Leyden, από τις οποίες μπορούσαν να παραχθούν και να παρατηρηθούν σπινθήρες. Ενώ κι άλλοι είχε σημειώσει προηγουμένως την ομοιότητα μεταξύ των εργαστηριακών σπινθήρων και της αστραπής, ο Φραγκλίνος ήταν ο πρώτος, το 1749, που σχεδίασε ένα πείραμα που απέδειξε αποφασιστικά την ηλεκτρική φύση της αστραπής. Στο πείραμά του θεωρούσε ότι τα σύννεφα είναι φορτισμένα, άρα και η αστραπή πρέπει επίσης να οφείλεται σε ηλεκτρικό φαινόμενο. Στο πείραμα αυτό, θα έπρεπε ο πειραματιστή Φραγκλίνος να κρατάει μια σιδερένια ράβδο με το ένα χέρι για να δημιουργήσει μια ηλεκτρική αποφόρτιση μεταξύ του άλλου χεριού και του εδάφους. Εάν τα σύννεφα ήταν ηλεκτρισμένα τότε θα έπρεπε να ξεσπάσουν σπινθήρες μεταξύ της ράβδου και ενός σύρματος μέσα στη Γη, που σε αυτήν την περίπτωση, συγκρατιόνταν από ένα μονωμένο κερί. Το πείραμά του όμως εκτελέσθηκε επιτυχώς από έναν άλλο, τον Γάλλο Thomas Francois D' Alibard τον Μάιο του 1752 όταν παρατηρήθηκαν σπινθήρες να ξεπηδούν από τη σιδερένια ράβδο κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Ο G. W. Richmann, ένας Σουηδός φυσικός που εργαζόταν στη Ρωσία, κατά τη διάρκεια του Ιουλίου του 1753, απέδειξε ότι τα καταιγιδοφόρα νέφη περιέχουν ηλεκτρικό φορτίο, και δυστυχώς σκοτώθηκε όταν τον χτύπησε ένας κεραυνός. Πριν ο Φραγκλίνος ολοκληρώσει το αρχικό πείραμά του, σκέφτηκε έναν καλύτερο τρόπο να αποδειχθεί η υπόθεσή του μέσω της χρήσης ενός αετού. Ο αετός πήρε τη θέση της σιδερένιας ράβδου, δεδομένου ότι μπορούσε να βρεθεί πολύ ψηλά και μπορούσε να πετάει οπουδήποτε. Ο αετός ήταν κατασκευασμένος από μεταξωτό ύφασμα και στο σπάγκο του αετού έδεσε ένα μεταλλικό κλειδί. Κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας στην Πενσυλβάνια, το 1752, ο διασημότερος χαρταετός της ιστορίας πέταξε και προσέλκυσε αντίθετο προς αυτό φορτίο δημιουργώντας έτσι ένα μονοπάτι για τα φορτία από τον αέρα προς τη Γη. Επίσης ο Φραγκλίνος βρήκε ότι ενώ τα σύννεφα ήταν πολύ ψηλά, το χαμηλότερο μέρος τους ήταν αρνητικά φορτισμένο. Την ίδια χρονιά ο L. Lemonnier, επαναλαμβάνοντας το πείραμα του Φραγκλίνου, διαπίστωσε ότι ακόμη και σε μια ανέφελη και καθαρή ημέρα ο αέρας είναι ηλεκτρικά φορτισμένος. Αργότερα, το 19ο αιώνα, έγινε σημαντική πρόοδος στην κατανόηση των ιδιοτήτων της αστραπής όταν εφευρέθηκαν η φωτογραφία και τα φασματοσκοπικά εργαλεία. Οι μετρήσεις στα ρεύματα που μετέφερε η αστραπή έγιναν στη Γερμανία από τον Pockels (1897-1900), που ανέλυσε το μαγνητικό πεδίο που προκλήθηκε από τα ρεύματα της αστραπής για να υπολογίσει τις τιμές των ρευμάτων. Η κλασική εικόνα του ατμοσφαιρικού ηλεκτρισμού Η κλασική θεωρία του ατμοσφαιρικού ηλεκτρισμού διατυπώθηκε το 1920 από τον Charles Wilson (που πήρε Νόμπελ Φυσικής το 1927 για την ανακάλυψη του θαλάμου Wilson). Ο Wilson κάνοντας μακρινές παρατηρήσεις και μετρήσεις των ηλεκτρικών πεδίων των καταιγίδων συμπέρανε πρώτος για τη δομή των φορτίων μέσα στα καταιγιδοφόρα νέφη καθώς και το φορτίο που ελευθερώθηκε σε μια αστραπή. Σύμφωνα με τη θεωρία του η Γη και η ηλεκτρόσφαιρα θεωρούνται δύο οπλισμοί ενός σφαιρικού πυκνωτή, οι οποίοι χωρίζονται από την ατμόσφαιρα. Τα χαρακτηριστικά του σφαιρικού αυτού πυκνωτή είναι: Η Γη θεωρείται ότι είναι αρνητικά φορτισμένη ως προς την ηλεκτρόσφαιρα που είναι θετικά φορτισμένη και συντηρείται θετικά από ένα ανοδικό ρεύμα που δημιουργείται από τις καταιγίδες. Η ηλεκτρόσφαιρα, η οποία βρίσκεται στο κάτω μέρος της Ιονόσφαιρας, σε ύψος 50-65 km, είναι μια ισοδυναμική επιφάνεια και σχηματίζει κλωβό Faraday. Το ρεύμα τροφοδοσίας ισούται με το άθροισμα όλων των ηλεκτρικών ρευμάτων αέρα - Γης, τα οποία υπάρχουν σε όλες τις περιοχές της Γης που έχουν καλό καιρό. Ο ετήσιος μέσος όρος του συνολικού ρεύματος αέρα - Γης, για καλό καιρό, είναι περίπου σταθερός και έχει τιμή 1.800 Α. Μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού οπλισμού του σφαιρικού πυκνωτή, λόγω της αγωγιμότητας του αέρα, υπάρχει μια αντίσταση διαρροής R. Η ολική αντίσταση Rολ πάνω από εκτάσεις καλού καιρού είναι περίπου 200 Ω. Η Rολ είναι ισοδύναμη προς το R/S, όπου S είναι το εμβαδόν της επιφάνειας της Γης. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, μεταξύ των οπλισμών του σφαιρικού πυκνωτή ρέει κατακόρυφα ηλεκτρικό ρεύμα, το οποίο ελέγχεται και συντηρείται από την παγκόσμια δραστηριότητα των καταιγίδων. Στη δεκαετία του '30, η έρευνα των φαινομένων της αστραπής παρακινήθηκε κατά κύριο λόγο από την ανάγκη να μειωθούν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα της αστραπής στα ηλεκτρικά συστήματα και από την επιθυμία να γίνει κατανοητή μια σημαντική μετεωρολογική διαδικασία. Ο ρυθμός εκείνης της έρευνας ήταν αρκετά σταθερός μέχρι τη δεκαετία του '60, όταν τότε το ενδιαφέρον των επιστημόνων ανανεώθηκε λόγω της γενικά απροσδόκητης ευπάθειας των transistors από τις μεταβολές της τάσης και των ρευμάτων, από την πτώση των κεραυνών.Κάθε καταιγίδα, που έχει αναπτυχθεί αρκετά, δρα ως γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρισμού. Το ρεύμα που δημιουργείται από τις καταιγίδες ρέει κατακόρυφα προς τα πάνω μέσα στην ανώτερη ατμόσφαιρα, ονομάζεται ρεύμα τροφοδοσίας και είναι εκείνο το οποίο διατηρεί την ηλεκτρόσφαιρα σε ένα θετικό δυναμικό (σε σχέση με αυτό της Γης) περίπου 300 kV. Κοντά στην ηλεκτρόσφαιρα, όπου η αγωγιμότητα είναι πολύ μεγάλη, η κατακόρυφη συνιστώσα εξαφανίζεται και το ρεύμα διασκορπίζεται πλάγια. Κατόπιν επιστρέφει στη Γη υπό μορφή ρεύματος αγωγιμότητας αέρα - Γης, το οποίο είναι σχεδόν ομοιόμορφα κατανεμημένο πάνω από τη Γη, όταν ο καιρός είναι καλός. Για τη συντήρηση του ρεύματος αέρα - Γης σε αίθριο καιρό απαιτείται συνεχώς η ύπαρξη μέχρι και 2.300 καταιγίδων ανά τη Γη.
Απάντηση:
Οι βασικές παράμετροι του ατμοσφαιρικού ηλεκτρισμού Τα βασικά στοιχεία που καθορίζουν τη σύγχρονη εικόνα του ατμοσφαιρικού ηλεκτρισμού είναι τα ιόντα, η ηλεκτρική αγωγιμότητα και το ηλεκτρικό πεδίο της ατμόσφαιρας, καθώς και το κατακόρυφο ηλεκτρικό ρεύμα αέρα - Γης. Τα ιόντα της ατμόσφαιρας παράγονται από την κοσμική ακτινοβολία, τη μικρού μήκους κύματος υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία και την ακτινοβολία των ραδιενεργών στοιχείων στο έδαφος ή στα χαμηλά στρώματα του αέρα-διακρίνονται σε μι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι, υπάρχουν. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
στη στρατόσφαιρα η θερμοκρασία μέχρι του ύψους των 35 χλμ. δεν παρουσιάζει ουσιώδη μεταβολή. Από το ύψος όμως αυτό αρχίζει ν΄ αυξάνει, αντίθετα απ ότι συμβαίνει στη τροπόσφαιρα. Το φαινόμενο αυτό καλείται θερμοκρασιακή αναστροφή ή απλά αναστροφή. Η θερμοκρασία στην στρατόσφαιρα αρχίζει από τους -60° C και ανεβαίνοντας πάνω από τα 35 χλμ. βαθμιαία αυξάνει, με τιμή που εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Φτάνει μέχρι και τους 15° C. Η αύξηση αυτή της θερμοκρασίας οφείλεται κυρίως στην απορρό... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατι αυτη ειναι η ιδιοτητα τους....απλα ετσι ειναι ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η επιτάχυνση της βαρύτητας είναι g=9,81 m/s2 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σήμερα, οι επιστήμονες κατανοούν πολύ καλά τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η ζωή, από μηχανισμούς που βασίζονται στη θεωρίας της φυσικής επιλογής του Δαρβίνου για την επιβίωση του ισχυρότερου. Ωστόσο, το κλασσικό έργο του Δαρβίνου του 1859 "Για την Προέλευση των Ειδών", κατά ειρωνικό τρόπο δεν απαντά στην ίδια ερώτηση - με ποιο τρόπο πραγματικά προήλθαν τα διάφορα είδη. Και μέχρι σήμερα, πώς από την πρώτη μικρή δεξαμενή των χημικών ουσιών αναπήδησε η ζωή, εξακολουθεί να αποτελεί ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ναι, υπάρχουν. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
λοιπον υπαρχει ενα σωληνακι αναμεσα τους με μια βαλβιδα και ετσι ενωνονται τα δυο δοχεια και με την βαλβιδα ελεγχει καποιος αν θελει την πιεση που ασκειται η την κινηση των υγρων απο το ενα δοχειο στο αλλο συνηθως με τετοια δοχεια ασχολουμαστε στην θερμοδυναμικη φυσικη στην 1 λυκειου Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δίοδος Εκπομπής Φωτός, (LED, Light Emitting Diode), αποκαλείται ένας ημιαγωγός ο οποίος εκπέμπει φωτεινή ακτινοβολία στενού φάσματος όταν του παρέχεται μία ηλεκτρική τάση κατά τη φορά ορθής πόλωσης (forward-biased). Το χρώμα του φωτός που εκπέμπεται εξαρτάται από την χημική σύσταση του ημιαγώγιμου υλικού που χρησιμοποιείται, και μπορεί να είναι υπεριώδες, ορατό ή υπέρυθρο. Το μήκος κύματος του φωτός που εκπέμπεται, και, κατά συνέπεια, το χρώμα του, εξαρτάται από το χάσμα ενέργειας των υλικ... Διαβάστε περισσότερα...
ατμοσφαιρική πίεση
Απάντηση:
Ατμοσφαιρική πίεση ή «Βαρομετρική πίεση» ονομάζεται η πίεση που ασκεί η ατμόσφαιρα, με το βάρος της, στην επιφάνεια της Γης. Στην επιφάνεια της Γης η ατμοσφαιρική πίεση ισούται, κατά μέσον όρο με το βάρος στήλης ύδατος ύψους 11 μ.(m) περίπου, ή με το βάρος στήλης υδραργύρου ύψους 760 χιλ. (mm). Η ατμοσφαιρική πίεση που υφίσταται το σώμα του ανθρώπου αντισταθμίζεται από τον αέρα και τα λοιπά ρευστά που κυκλοφορούν εντός του οργανισμού του. Διαβάστε περισσότερα...
απο 100000 θερμιδεσ και πανω
16313 
Απάντηση:
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΗΚΗ ΧΡΗΣΗ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μετά από μερικά δισεκατομμύρια χρόνια ανεξέλεγκτης επέκτασης, αρχίζει το σύμπαν να επιβραδύνεται; Μια νέα ανάλυση των γειτονικών υπερκαινοφανών προτείνει ότι το διάστημα μπορεί να μην επεκτείνεται τόσο γρήγορα όσο κάποτε, μια προκλητική υποψία ότι η πηγή της σκοτεινής ενέργειας μπορεί να είναι πιο εξωτική από ό,τι νομίζαμε. Πάνω από μια δεκαετία τώρα, οι αστροφυσικοί έχουν βρει ότι μια άγνωστη αντιβαρυτική δύναμη φαίνεται να σπρώχνει το σύμπαν μακριά με ένα διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό. Τι ακρ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όταν μιλάμε για το spin του πρωτονίου, το συνολικό spin έχει μεγαλύτερη τιμή από το άθροισμα των quarks που το απαρτίζουν. Κάθε πρωτόνιο περιέχει 3 quarks, τα spin των οποίων μπορούν να δώσουν μόνο το 20% του συνολικού spin του πρωτονίου. Νέα όμως πειράματα στον Σχετικιστικό Συγκρουστή Βαρέων Ιόντων (RHIC) στο εργαστήριο Brookhaven, μπορούν να βοηθήσουν να λυθεί το πρόβλημα γύρω από το μέρος του spin του πρωτονίου. Αυτά αφορούν την έρευνα των ιδιοτήτων των γκλουονίων, των σωματιδίων δηλαδή... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 21 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: