Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: καμοια φορα όταν σκέφτομαι κατι καποιον γινεται και τον/την βλεπω λιγο αργοτερα...ισως να μπορεις να ταξιδεψεις σε καποιο επιπεδο συνειδη...
Απάντηση: Οπως υπαρχει το αδικο,υπαρχει και το δικιο.Στο συμπαν υπαρχει το αδικο,ασφαλως γιατι καποιοι επιλεγου το στηριζουν,και φθανουν να αδικουν...
Απάντηση: Πιστεύω πώς οχι,δέν θά ηταν καλύτερα.Η γλώσσα εκφράζει τήν πολιτισμική υαυτότητα ενός λαού,μιάς κοινωνίας,καί τού ατόμου. Είναι καλό νά ...
Απάντηση: θά συμφωνούσα με αυτό, μόνο αν ημουν βέβαιη οτι μπορούσα νά εχω βκερδίσει καί τό αλλο μισο.. . Τό σίγουρι πάντως είναι πώς γιά κά...
Απάντηση: Τό καλοκαίρι,εχω περισσότερη ορεξη γιά δουλειά,αν καί δέν θέλω νά μού επισκιάζει η δουλειά τίς διακοπές μου,τίς οποίες δέν ...χάνω μέ τίπ...
Απάντηση: Γιατί ένας ενήλικας νοιάζεται πολύ για το τι δείχνει προς τα έξω.Νοιάζεται για το τι λένε οι γύρω του γι αυτόν και στην προσπάθεια του να...
Απάντηση: "Τά πάντα"είναι αδύνατον νά τά γνωρίζω,οσο καί νά τό θέλω.. Ομως πιστεύω οτι "η αγνοια σκοτώνει"καί θεωρώ οτι ισχύει...
Απάντηση: Προσπαθώ να σκεφτώ τι είναι αυτό που έδωσαν τα αμέτρητα παιδάκια ώστε να πάρουν πίσω θάνατο από πείνα, αρρώστιες & πολέμους, που γε...
Απάντηση: οχι καθολου δεν συμφωνω...εμεις συχνα με τον εγωισμο μας,αρνουμαστε να παραδεχθουμε οτι ειμαστε πχ εγωιστες,τσιγκουνιδε ς κτλ! Αλλα εγω...
Απάντηση: Εγώ αντιθέτως το βρίσκω καλό.Το να περπατάω στο δρόμο χωρίς κανέναν δίπλα μου είναι προτιμότερο,απο το να περιτριγυρίζομαι απο κόσμο αδιά...
 

καλυτερα να ρισκαρεις και να χασεις παρα να αναρωτιεσαι τι θα γινοταν αν....! Συμφωνειτε?

Όχι . Είμαι πολύ γέρος για τέτοια ..!

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο grenade

ναι...γιατι κοντευεις και την 4η ηλικια!:Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:13:48
Στο δικό μου χωριό , μέχρι την 3η ηλικία ξέρουμε ! Αυτήν την « 4η » πρώτη φορά την ακούω …
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-28 01:32:50
χαχαχα και στο δικο μου το χωριο μεχρι την 3η ηλικια εχουμε! ειρωνικα το ειπ οτι κ καλα εχεις περασει την τριτη ηλικια....γιατι εισαι μικρος ακομα!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:34:30
Ενω εσυ ..κοντευεις να βγεις στην συνταξη ! :ρ
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-29 16:27:35
φυσικα ρισκαρεις και ας φας το κεφαλι σου,απο το να ζεις μια ζωη με αυτο το ΑΝ ......
σχολίασε η marakith  - 2013-08-30 18:55:22
Αυτο επρεπε να το γραψεις σαν απαντηση , και οχι σαν σχολιο στην απαντηση μου !
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-30 19:22:49
να ρισκαρης και να χασεις γτ με το αν θα σε τρωει η περιεγρια

Σχόλια απάντησης

απάντησε η christyyy

ακριβως...συμφωμω κ εγω μαζι σου!:Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:14:21
αλλα εμενα με τρωει ενα αν -.-
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-28 01:22:55
γιατι δν ρισκαρεις?? (αν μιλαμε για το ιδιο θεμα...)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:25:20
γτ αν το κανω θα παω θα του τα πω ολα θα κοκκινησω και θα εξαφανιστο απο προσωπου γης για κανα χρονο
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-28 01:30:34
μα δν υπαρχει λογος να ντρεπεσαι για αυτα που νοιωθεις...!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:35:10
το ξερω αλλα δν
σχολίασε η christyyy  - 2013-08-28 01:38:46
χμμ οκ...:\
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:39:34
Συμφωνω

Σχόλια απάντησης

απάντησε η sweetheart

ωραι..και εγω!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:18:03
Συμφωνώ α-π-ό-λ-υ-τ-α! Εγώ αυτό ακολουθώ και μέχρις στιγμής σε κακό δε μου έχει βγει..! :) Άμα δε ρισκάρεις και συμβιβάζεσαι, δε ζεις.. :)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ioannan

και εγω συμφωνω...:) κ με αυτο που ειπες...:Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 01:24:11
Χαχα ωραία! :):)
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-28 01:31:39
εκτός και αν δεν θέλεις να σου λυθεί η απορία.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zackfair

χαχα ναι...:Ρ
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-28 09:37:22
Συμφωνώ! Τουλάχιστον αν ρισκάρεις, ξέρεις οτι το προσπάθησες..οτι έκανες οτι μπορούσες..αλλιώς, μένεις με την απορία

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

ναι ετσι ακριβως!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:30:30
Διαφωνώ.Άν όντως ρισκάρεις και χάσεις θα λες μετά"γιατί ρίσκαρα;".Και το οτι θα μετανιώσεις για το οτι ρίσκαρες μπορεί να κρατήσει για μία ζωή.Αντίθετα η απορία"και αν ρίσκαρα τότε τί θα γινόταν;",μπορεί να κρατήσει λιγότερα χρόνο.Συν τοις άλλοις δεν έχεις χάσει και τίποτα μη ρισκάροντας.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

ναι αλλα αν δεν ριξαρεις θα αναρωτιεσαι τι θα γινοταν αν ρισκαρες...
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:28:43
Μία σοφή ρήση έλεγε"φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά".Δεν πέθανε και κανένας επειδή δεν ρίσκαρε.
σχολίασε ο zimmer  - 2013-08-30 19:34:58
ναι αλλα αν ρισκαρεις και δεν πετυχει ξερεις οτι εσυ προσπαθησες...κ απλα δεν πετυχε!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-31 09:11:06
Και χάνεις το θάρρος να προσπαθήσεις ξανά εφόσον αποτύχεις.
σχολίασε ο zimmer  - 2013-08-31 10:34:25
εγω δεν συμφωνω...!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-31 10:57:28
Ὀπως επιθυμείς.
σχολίασε ο zimmer  - 2013-09-01 10:57:29
Συμφωνώ και επαυξάνω!! ;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η iwannitca

ωραια!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:28:06
οχι παντα

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kimonito

τι εννοεις?
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:29:02
Καλύτερα να ρισκάρεις.. Η δική μου άποψη είναι, ότι όταν ρισκάρεις γνωρίζεις πολύ καλά τι κάνεις, βλέπεις τον εαυτό σου, πως αντιδρά και γενικά εξωτερικεύεις αυτό που θέλεις να κάνεις.. Οπότε και να χάσεις, τουλάχιστον προσπάθησες.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η felli

συμφωνω!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:27:43
Ακριβώς. Παρόλα αυτά δεν θα΄λεγα ότι έχω ρισκάρει ποτέ μου... ;ρ

Σχόλια απάντησης

απάντησε η denialove

χαχαχα ωραια!:)
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:29:26
Ναιιι, πιο ωραία δεν γίνεται... *.* :Ρ
σχολίασε η denialove  - 2013-08-31 16:43:04
Ναι.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kapios22

ωραια!
σχολίασε η akhslove  - 2013-08-30 19:29:38
ναι συμφωνω απολυτα γιατι τι κανεις αμα δε ρισκαρεις στη ζωη σου απλα καθεσαι και περιμενεις απο καποιον αλλον να τα μαθεις? χαχαχα η τελεια ζωη πλακα κανω ωραιο να ρισκαρεις και να χασεις τι εγινε?
θα ρισκαρα σε ορισμενες περιπτωσεις ..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η taraballoo

εγω παντα
σχολίασε η axtipiti  - 2013-09-07 13:24:48
με την υποβολη της λογικής πάντα.... αλλιως μπορεις να αναροτιεσαι και τι θα γινοταν ΑΝ... επεφτα απο τον γκρεμο.. ;)
δεν εχει τετοια...Αν δεν παρης το ρισκο πως θα κερδισης?Στην ζωη κερδιζουν οι τολμηροι...και οσοι περνουν ρισκο αλλα να ξερης δεν μου αρεση να χανω.
Σχετικές ερωτήσεις
Πραγματικά είμαι χαρούμενη που μοιράστηκες μαζί μας αυτό το προσωπικό και χαρμόσυνο νέο.Συγχαρητήρια να σου ευχηθώ , καλή λευτεριά στην...
Φυσικά & όλα γίνονται για κάποιον λόγο. Όταν αφήσεις κάτι να πέσει, θα πέσει εξαιτίας της βαρύτητας. Ομοίως ό,τι συμβαίνει στις ζωέ...
ναι !!ενα απλό παραδείγμα παλια η ποδοσφαιριστές επεζαν για την φανέλα τώρα παίζουν για το χρημα !δεν περνο δεν παίζω!ετσει έγινε δυστυχώ...
οχι !απλός μετρά πρώτα τα υπέρ και τα κατά! και μετά αποφασηζη αν θα το κάνη σε αυτο που σκεφτετε! γιατί έχει την γνώση της ηλικίας!και ...
Όχι απαραίτητα.Παίζουν ρόλο οι εμπειρίες που έχει περάσει ο καθένας στη ζωή του.Άν κάνουμε σύγκριση ας πούμε ανάμεσα σε 2 άτομα που ο ένα...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Φιλοσοφία

Απάντηση:
Πραγματικά είμαι χαρούμενη που μοιράστηκες μαζί μας αυτό το προσωπικό και χαρμόσυνο νέο.Συγχαρητήρια να σου ευχηθώ , καλή λευτεριά στην μητέρα αλλά καί τίς ευχές μου γιά καλοδεχτείς με την σύντροφό σου ,ενα υγιέστατο μωράκι! Διαβάστε περισσότερα...
Ειχα μια συζητηση με κατι παιδια. Γενικα μιλουσαμε για το καρμα, καποιοι λεγανε οτι η μοιρα μας ειναι προδιαγεγραμμενη κλπ κλπ, ξερετε. Και λεγανε οτι "ολα για καποιο λογο γινονται", κ τελος παντων εννοουσαν οτι αν πχ εγω τρακαρω κ παω στο νοσοκομειο μπορει η "μοιρα" (ή η οποια υπερδυναμη θελετε) να τ "κανει" αυτο γιατι θελει να συνηθισω τον σωματικο πονο, γιατι θα ερθει ας πουμε κατι χειροτερο. Ή μπορει στο νοσοκομειο να γνωρισω ξερω γω τον ερωτα της ζωης μου ή ...
Απάντηση:
Φυσικά & όλα γίνονται για κάποιον λόγο. Όταν αφήσεις κάτι να πέσει, θα πέσει εξαιτίας της βαρύτητας. Ομοίως ό,τι συμβαίνει στις ζωές μας συμβαίνει λόγω αμέτρητων μεταβλητών & είναι συνέπεια προηγούμενων καταστάσεων, αποφάσεων κ.λπ.... Δεν υπάρχει "τύχη", υπάρχει μόνο "αιτία & αποτέλεσμα". Απλά το μυαλό μας δεν μπορεί να επεξεργαστεί την πληθώρα τον λόγων που οδήγησαν σε κάποια κατάσταση με αποτέλεσμα να την αποδίδει στην τύχη, σε υπερφυσικές δυνάμεις, στ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ναι !!ενα απλό παραδείγμα παλια η ποδοσφαιριστές επεζαν για την φανέλα τώρα παίζουν για το χρημα !δεν περνο δεν παίζω!ετσει έγινε δυστυχώς τώρα !ανέφερα αυτο!αλλα εχει πολλα χηροτερα ακόμα!απο γιατρους/υπαλλήλους/που υποτιθετε ειναι ορκισμένη να υπηρετούν τους πολίτες και πολι αλλη ακόμα!γιυατο λεο ναι!!και απο ιδιοτες [να μην βγαζω και τον εαυτομου απο εξο]απο ολον τον κοσμο γενηκα!! Υ/Σ/επιδης δεν μπορώ να σχολιάσω στης απάντησης κατι συνβενη και δεν μπορο εχει προβλημα και δεν μεβαζη στα ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι !απλός μετρά πρώτα τα υπέρ και τα κατά! και μετά αποφασηζη αν θα το κάνη σε αυτο που σκεφτετε! γιατί έχει την γνώση της ηλικίας!και την εμπειρία της ζωής! ενώ ο νεος τολμά πιο απερίσκεπτα !!αυτή είναι οι διαφορά του θαρους σε γενικές γραμες!!αλλα πάντα θα υπάρχουν και η εξαίρεσης!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι απαραίτητα.Παίζουν ρόλο οι εμπειρίες που έχει περάσει ο καθένας στη ζωή του.Άν κάνουμε σύγκριση ας πούμε ανάμεσα σε 2 άτομα που ο ένας είναι 40 χρονών και του ήρθαν στη ζωή τα πράγματα κάπως βολικά και σε έναν άλλο που είναι στην ίδια ηλικία αλλά δουλεύει από τα 12 του,ποιός θα έχει μεγαλύτερη πείρα από τη ζωή;Ποιός θα έχει κάνει περισσότερα λάθη στη ζωή του για να έχει διδαχτεί κιόλας; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
καμοια φορα όταν σκέφτομαι κατι καποιον γινεται και τον/την βλεπω λιγο αργοτερα...ισως να μπορεις να ταξιδεψεις σε καποιο επιπεδο συνειδησεις.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οπως υπαρχει το αδικο,υπαρχει και το δικιο.Στο συμπαν υπαρχει το αδικο,ασφαλως γιατι καποιοι επιλεγου το στηριζουν,και φθανουν να αδικουν γυρω τους,ανθρωπινες ζωες εννοω,ανεξαρτητα με τα αποτελεσματα που θα επιφερουν στην ισοροπια του χωροχρονου,οι πραξεις τους. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πιστεύω πώς οχι,δέν θά ηταν καλύτερα.Η γλώσσα εκφράζει τήν πολιτισμική υαυτότητα ενός λαού,μιάς κοινωνίας,καί τού ατόμου. Είναι καλό νά ξεχωρίζουν αυτές οι διαφορές,διότι ετσι βλέπουμε καί τίς επιδράσεις πού υφίστανται ο ανθρωπος,αλλά καί τίς επιρροές πού δέχεται στό χώρο πού βρίσκεται. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θά συμφωνούσα με αυτό, μόνο αν ημουν βέβαιη οτι μπορούσα νά εχω βκερδίσει καί τό αλλο μισο.. . Τό σίγουρι πάντως είναι πώς γιά κάθε εγχειρημα,χρειάζεται μιά αρχή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τό καλοκαίρι,εχω περισσότερη ορεξη γιά δουλειά,αν καί δέν θέλω νά μού επισκιάζει η δουλειά τίς διακοπές μου,τίς οποίες δέν ...χάνω μέ τίποτε. Τόν χειμώνα απλά μού αρέσει νά χουζουρεύω στό σπίτι μου,νά μαζευόμαστε ολοι οι φίλοι γύρω από τό τζάκι καί νά φτειάχνουμε τήν δική μας ατμόσφαιρα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί ένας ενήλικας νοιάζεται πολύ για το τι δείχνει προς τα έξω.Νοιάζεται για το τι λένε οι γύρω του γι αυτόν και στην προσπάθεια του να γίνει ένα με τον σωρό ξεχνάει τι πάει να πει να είσαι και λίγο παιδί ώστε να μπορείς να απολαμβάνεις την ζωή σου,γιατί για εμένα αν χάσεις έστω και λίγο από την παιδικότητα σου δεν ζεις. Όταν ξεκινάμε να μεγαλώνουμε,κάποια στιγμή θα πρέπει δυστυχώς για εμένα να γίνουμε ένα με αυτόν τον σωρό για να γίνουμε κοινωνικά αποδεκτοί. Πάντως στην δική μου περίπτωσ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Τά πάντα"είναι αδύνατον νά τά γνωρίζω,οσο καί νά τό θέλω.. Ομως πιστεύω οτι "η αγνοια σκοτώνει"καί θεωρώ οτι ισχύει αυτό σέ ολα τά θέματα πού σχετίζονται μέ μένα,γι αυτό είναι απαραίτητο νά γνωρίζω κάθε τί πού μέ αφορά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Προσπαθώ να σκεφτώ τι είναι αυτό που έδωσαν τα αμέτρητα παιδάκια ώστε να πάρουν πίσω θάνατο από πείνα, αρρώστιες & πολέμους, που γεννιούνται φορείς του AIDS ή εθισμένα στα ναρκωτικά, αλλά δεν βρίσκω κάτι. Επομένως μάλλον θα πω ότι δεν συμφωνώ με την πρόταση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι καθολου δεν συμφωνω...εμεις συχνα με τον εγωισμο μας,αρνουμαστε να παραδεχθουμε οτι ειμαστε πχ εγωιστες,τσιγκουνιδες κτλ! Αλλα εγω πιστευω πως τα σκυλια μας γνωριζουν καλυτερα απο κανεναν αλλο,μιας και το διεσθανονται και καταλαβαινουν τι ανθρωπος εισαι...αν πχ εχεις σκυλι,να εισια συγουρη πως αυτο σε ξερει καλυτερα απο οτι ξερεις εσυ τον ιδιο σου τον εαυτο.. Αυτο,επειδη το σκυλι σου,ενδιαφερεται μονο για σενα,εισαι ο μονος του φιλος...σε καταλαβαινω και σε αγαπαει περισσοτερο απο τ... Διαβάστε περισσότερα...
η χειρότερη μοναξιά είναι αυτή ανάμεσα σε τόσους ανθρώπου -αποξένωση-
Απάντηση:
Εγώ αντιθέτως το βρίσκω καλό.Το να περπατάω στο δρόμο χωρίς κανέναν δίπλα μου είναι προτιμότερο,απο το να περιτριγυρίζομαι απο κόσμο αδιάφορο. Διαβάστε περισσότερα...
ο καλος καλο δε βλεπει ουτε ακουει λεει μια παροιμια πόσοι συμφωνειται και πόσοι διαφωνείτε!
Απάντηση:
Ο καλός πέφτει θύμα εκμετάλλευσης οπότε δεν βλέπει καλό.Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να φτάσει κάποιος στο άλλο άκρο.Απλά κάνεις μια καλή πράξη και μετά αδιαφορείς αν θα το αναγνωρίσει κάποιος ή όχι. Διαβάστε περισσότερα...
"Μην αποκλείεις ποτέ το οτιδήποτε. Μόνος θα διαψεύσεις τον εαυτό σου!"
Απάντηση:
τα σενάρια όλα είναι πιθανά,λέει ένας στίχος τραγουδιού.Δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και σίγουροι εκ των προτέρων για ό,τιδήποτε.το μόνο που μπορούμε να ξέρουμε με βεβαιότητα είναι τα πιστεύω μας όμως κάποια από τα οποία δεν αλλάζουν ανάλογα με τις περιστάσεις αλλά είναι σταθερα παγιωμένα στη συνείδηση μας,είναι ένα με το είναι μας .Το ότι καμιά φορά μπορεί να αναιρέσουμε κάποιες ιδέες ή θεωρίες ή να τις διευρύνουμε και όχι απαραίτητα να τις καταργήσουμε είναι ίσως κάποιες εξαιρέσεις που έχ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν ειναι να χανω τις αναμνησεις μου θα προτιμησω να κρατησω αυτες που εχω ωστε να εχω καποιες "σταθερες" στη ζωη μου, να ξερω ποιος ειμαι και απο που προερχομαι! Η αλλη επιλογη ειναι χειροτερη γιατι ο,τι καινουργιο θα γινεται αναμνηση και θα χανεται κι αυτο, δλδ θα ειμαι ενα "παρον" μονο! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Συμφωνω οτι η μεγαλη υπομονη για αυτον που εχει κατορθωσει να την εχει με την εννοια οτι γνωριζει να τη διατηρει οπως κ οταν πρεπει κ επιβαλλεται απο τα πραγματα ειναι σιγουρα αποτελεσμα μιας υψηλης πνευματικοτητας και δονητικης συχνοτητας υπο τον ορο οτι νους που τη δειχνει καταφερνει κ ισορροπει τον πονο με τη χαρα κ νιωθει ευτυχης ο,τιδηποτε κι αν χρειαστει να αντιμετωπισει.Ξερεις ειναι πολυ σημαντικο τοτε να βρισκουμε την ευτυχια οταν την εχουμε μεγαλυτερη αναγκη κ οταν το πετυχαινει αυτο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το λεμε σε καποιον που τρωει πολυ,δηλαδι θελουμε να του πουμε,οτι μας κοστιζει λιγοτερο να τον ντθνουμε παρα να τον ταιζουμε καταλαβες?? Διαβάστε περισσότερα...
Andy Warhol, 1928-1987, Αμερικανός καλλιτέχνης
Απάντηση:
ο χρονος αλλαζει τα πραγματα οντως αλλα αυτο ειναι μεταφορικο.....δεν ερχεται ο κυριος χρονος να μεταποιησει μια κατασταση ή μια συμπεριφορα. μερικοι ανθρωποι ειναι δυσαρεστημενοι με την κατασταση τους ή απλως εχουν εντονα ερευνητικη φυση και εξελισσονται,δημιουργουν,αποκτουν ονομα και επηρεαζουν τους γυρω τους.ετσι εγκαταλειπονται οι παλιες ιδεες και νοοτροπιες και μεταφερομαστε σε κατι καινουριο,βεβαια ολο αυτο θελει χρονο.ομως την αλλαγη δεν την επεφερε ο χρονος,ουτε αυτος ειναι η αιτια τ... Διαβάστε περισσότερα...
Η αγάπη είναι ένα πάρα πολύ δυνατό συναίσθημα… και μια πάρα πολύ δυνατή λέξη για να την χρησιμοποιείς τόσο εύκολα… επίσης είναι και επικίνδυνη… μπορεί να σου καταστρέψει ολόκληρη τη ζωή σου, για ένα μόνο σ’ αγαπώ που είπες!
Απάντηση:
Οχι δεν συμφωνω.Καμια λεξη δεν ειναι δυνατη να σου καταστρεψει τη ζωη,αλλα ενας ανθρωπος.Το Σ αγαπω δεν εχει τετοια δυναμη,ειναι μια απλη λεξη που χρησιμοποιησες γιατι το ενιωσες.Αν ο ανθρωπος που το ειπες δεν αξιζε,ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα.Το σαγαπω θα το λεω οσο πιο συχνα μπορω,δεν ειναι "κακια" και "επικινδυνη" λεξη,ειναι ενα συναισθημα και οταν το νιωσουμε θα πρεπει να το πουμε.Η ζωη ειναι πολυ συντομη και μπορει να ερθουν τα πανω-κατω και να μην εχουμε προλα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οχι βεβαια δεν θα ηθελα να ημουν μικρη,καθε ηλικια εχει την χαρη της....Βιωσα την παιδικότητά μου,την εφηβεια μου,την ενηλικίωσή μου,τώρα μενει να γνωρισω τις αλλες ηλικιες,αυτες που θα ερθουν και ανυπομονω!Αλιμονο αν μεναμε στασιμοι και δεν θελαμε να γνωρισουμε τις χαρες των αλλων ηλικιων! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειναι οι αδερφες ψυχες,που αλληλοελκονται,για να φτειαξουν την κοινη τους πορεια. Που θα μας δωσουν την ελπιδα,οτι υπαρχουν κι αλλοι σαν κι εμας,που μοιραζονται τις ιδιες προσδοκιες ,τους ιδεολογικους η ιδεαλιστικους προσανατολισμους,σκεψεις και συναισθηματα,στην πορεια της ζωης μας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
επειδη εχουμε λιγο χασει την εννοια να παραθεσω το εξης. οταν λεμε καλομαθημενος δεν εννοουμε κατι το κακο, ειναι αυτο που εχει μαθει καλα-σωστα-ωραια. κακομαθημενος ειναι αυτος που δεν εχει μαθει στα καλα στα σωστα και στα ωραια και εχει μεγαλωσει με κακιες συνηθειες. το γιατι εμεις εχουμε αλλαξει τις εννοιες ακομα δεν το εχω καταλαβει. Διαβάστε περισσότερα...
εγω εχω νομιζω εχω βρει την απαντηση αλλα 8α η8ελα να μου πητε την γνομη σας.
Απάντηση:
Σκέψου να είχες μια αλυσίδα και να έλειπε ένας κρίκος πώς θα ήταν αυτή η αλυσίδα; Λειψή βέβαια. Αν της προσέθετες άλλο κρίκο και όχι το δικό της θα ξεχώριζε αλλά πάλι θα ήταν ολοκληρωμένη αλλά θα είχε διαφορές, αλλά θα εξυπηρετούσε τον ίδιο σκοπό. Το ίδιο γίνεται και με τη γη Αν δεν υπήρχε η γη κάποιος άλλος πλανήτης θα ήταν στη θέση της αλλά σίγουρα θα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι αφού αυτός ο πλανήτης βρίσκεται στην ίδια θέση με τον ήλιο θα είχε τις ίδιες κλιματολογικές συνθήκες, θα είχε ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Θα σου απαντήσω και στα δυο σου ερωτήματα. α) Όλα τα μωράκια όταν γεννηθούν είναι γλυκούλικα κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ότι αύριο ένα από αυτά θα εξελιχθεί σε τρομοκράτη, ληστή, δολοφόνο, καλόγερο, καλό παιδί ή άγιο. Οταν μεγαλώσει, οι επιλογές που θα κάνει, η οικογένεια, οι φίλοι του θα τον επηρεάσουν. Δεν έγινε καλός ή κακός από την κούνια. Καμία φύση δεν του έδωσε αυτή την κατάληξη. Μόνος του με την ελεύθερη βούληση που κέρδισε από το Θεό, τον έφεραν σ αυτήν την κατάσταση. Καλό είν... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ότι όπου ακούς υπερβολές για την σπουδαιότητα, τις δυνατότητες ή την αξία κάποιου πράγματος ή ατόμου ,να είσαι επιφυλακτικός Διαβάστε περισσότερα...
Για ποιό λόγο έχει επικρατήσει σε όλα τα παραμύθια η ίδια αρχή "Μια φορά και ένα καιρό" και το ίδιο τέλος "και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα";
Απάντηση:
γιατι αναφερετε σε ενα "γεγονος" που δεν είμαστε παρόντες οποτε δεν γνωριζουμε τον ακριβη χρονο και τοπο !!! οποτε ειναι 'φλου' .. τωρα το οτι τελεθωνει και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα;μαλλον θα το κανουν για ψυχολογικους λογους ωστε στο υποσειδητο να παρμενει μια ωραια αισθηση ασφαλης ( μην ξεχναμε τα παραμυθια λεγονται σε παιδια ,,,) ενω ενα κακο τελος θα προκαλεσει προβληματα 'ψυχολογικα" Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το λεμε για ανθρωπο που δεν περνη σοβαρα οτι και να του λενε οι αλλοι ο αμετακινητος στις αποψεις του... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 144 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.