Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: οτι εχεις δικιο εχεις, αλλα σκεψου το αλλιως... μιλωντας για τις ερωτησεις στην κατηγορια σχεσεις παντα, οταν εχεις θεμα με καποιον δικο...
Απάντηση: εισαι ντροπαλος πιστευω, και ισως να εχεις μια καπως ελλειψη αυτοπεποιθησης..εισα ι στην εφηβεια ομως, η καταλληλη περιοδος, για να προσπα...
Απάντηση: εγω πιστευω ακραδαντα η ζηλεια ειναι θεμα ΜΟΡΦΩΣΗΣ.... ο μορφωμενος ανθρωπος εχει αλλη οπτικη γωνια κ αντιμετωπισης των πραγματων.
Απάντηση: Είναι δύσκολη ερώτηση για να απαντηθεί. Πάνω σε αυτό το ερώτημα στηρίχθηκε και μία ελληνική εκπομπή πριν λίγα χρόνια (πιστεύω όλοι θυμάστ...
Απάντηση: στις γιαγιαδες που ενω δεν χωρανε στ λεωφορειο σε σμπρωχνουν . σε αυτους που πιανουν με τον κωλο τους ολη τη κολωνα στ μετρο . Σε αυτον...
Απάντηση: δυστυχώς, υπάρχουν και αυτά. ήξερα για το τόκιο, στο οποίο πληρώνεις γύρω στα 750$ για 2-3τμ, προφανώς, αυτό είναι χειρότερο!!! κι αν σκε...
Απάντηση: Για εναν ανθρωπο το νοημα ειναι καποια αξια (πχ η αγαπη , η οικογενεια , οι φιλοι , η διασκεδαση) Για καποιο ων ενος ανωτερου επιπεδου...
Απάντηση: Πάτησα για να έρθω να καμαρώσω & μου έβγαλε 2 φορές σφάλμα σύνδεσης. Ακόμα & το rotise με ζηλεύει... -.- Ευχαριστώ φίλε Anonime...
Απάντηση: Σε προσωπικό επίπεδο μου αρέσει η ευγένεια . Αλλά αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου, είναι κάποιος που ξέρω ότι με θάβει από πίσω μου ,να μ...
Απάντηση: Ποιός είναι αυτός ο πάτερ που λες; & σε ποιό βίντεο αναφέρεσαι; Στην google μου βγάζει "προφητείες γέρου Παΐσιου", αυτόν ε...
 

Η ικανοτητα να συγχωρεις ειναι χαρακτηριστικο των δυνατων ανθρωπων.." Συμφωνειτε μαυτο?

ωραια ερωτηση πρωσοπικα συμφωνο μ αυτο

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο makis108

και εγω καταληγω εκει καπου.......δυναμη ψυχης , μυαλου, προσωπικοτητας...
σχολίασε η maria098  - 2011-08-09 18:48:50
ετσι μπραβο
σχολίασε ο makis108  - 2011-08-09 20:23:19
Συμφωνω. Εξαλλου λενε οτι. Το να κανεις λαθος ειναι ανθρωπινο το να συγχωρεις ειναι θεικο.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ntinaki67

Σωστό. Ποιος όμως φτάνει το θεϊκό; Ποιος συγχωρεί περισσότερες από μια και αυτή τυπικά; Δύσκολο ε;Όσο δύσκολο είναι να ζητήσει ο ένας συγνώμη,άλλο τόσο δύσκολο είναι να συγχωρήσει ο άλλος. Το να αναγνωρίσει κάποιος το λάθος του και να ζητήσει συγνώμη θέλει μεγάλη δύναμη.Ρωτήστε τον εαυτό σας. Μπορώ να ζητήσω συγνώμη από τον τάδε; Ε! Τότε μπορώ,αν συμβεί, να τον συγχωρέσω.Προσοχή!Πάντοτε ειλικρινά και όχι τυπικά,όπως κατά λάθος στο δρόμο πε΄φτουμε επάνω στον άλλο και αμέσως με ένα τυπικό "σόρι" τελειώσαμε.Τι θα γίνει αν κάποιος μας έχει κάνει μεγάλο κακό είτε σκόπιμα είτε άθελά του π.χ. μας έχει κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά,ή μας έχει κλέψει.Θα τον συγχωρέσετε ειλικρινά.Απαντήστε το ίδιο ειλικρινά.Εγώ σε τούτο το φορουμ ζήτησα συγνώμη από την demipnd επειδή χρεισημοποίησα λίγο ειρωνία στα αγγλικά της στο προφίλ(επειδή έγραφε αγγλικά στο προφίλ και της έκανα την παρατήρηση) όταν μου έκανε αίτημα φιλίας.Αυτή μου απάντησε "συγχωρεμένος νάσαι" χωρίς να ζητήσει συγνώμη (συνέχεια)
σχολίασε ο panais  - 2011-08-08 13:01:48
Πες τε μου τη γνώμη σας.Με συγχώρεσε ειλικρινά; Όχι.Ο εγωισμός της δεν την άφησε.Γι αυτό και δε ζήτησε συγνώμη παρότι χρησιμοποίησε βαριές εκφράσεις για το πρόσωπό μου.Ήθελε δύναμη να συγχωρήσει;Βεβαίως.Ήθελε δύναμη να ζητήσει συγνώμη;Βεβαίως.Τη δύναμη δεν την είχε.Μακάρι να μπορούσαμε να συγχωρούσαμε ειλικρινά και όλοι μας.Οι δικαστές θα έμεναν άνεργοι.Τότε θα είχαμε φτιάξει μια θεϊκή κοινωνία.
σχολίασε ο panais  - 2011-08-08 13:10:26
εγω μιλαω για ουσιαστικη συγχωρεση.....και για να γινει αυτο οπως σωστα λες, πρεπει να δουμε αν οντως ο αλλος μετανιωσε. το να συγχωρησεις καποιον νομιζω θελει μεγαλη δυναμη χαρακτηρα οι πιο πολλοι απο μας συγχωρουμε και στν πρωτη δυσκολη στιγμη τα κοπαναμε παλι απο την αρχη...αρα λοιπον αφου το κανουμε δεν εχουμε συγχωρησει αληθινα! τωρα θα μου πεις αλλο συγχωρω και αλλο ξεχνω....anyway καλο ειναι να συγχωρουμε αν βεβαια αξιζει τον κοπο..αλλα και πως καταλαβαινουμε οτι αξιζει??
σχολίασε η maria098  - 2011-08-08 15:25:24
Η εννοια του θεικου σε αυτο που ειπα ενωει μια ανωτερη δυναμη δηλαδη πρεπει κανεις να δηξει ανωτεροτητα συγχωρωντας καποιον για ενα λαθος.Ηκοινωνια μας ειναι μια κοινωνια ανθρωπων μετις ιδιαιτεροτητες αλλα και τα λαθη της.Θα συγχωρουσα κατω απο προυποθεσςις δηλαδη εξαρταται τι μου εχει κανει ο αλλος, σπανια ζηταω συγνωμη αλλα αν πρεπει θα τη ζητησω.Αλλα ομως και εγω δεν εχω την απαιτηση να εχω την συγνωμη των αλλων. τη συγνωμη ο καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα εξαρταται απο τον ψυχισμο του καθενος.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-08-08 15:49:59
βασικα η συγνωμη σαν λεξη ειναι μεγαλη υποθεση και εννοειται πως ο καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα και εννοειται κιολας πως υπαρχουνε ανθρωποι που τη λενε για πλακα.....αν δε θελεις να συγχωρησεις καποιον τοτε κοβεις μαζι του υπαρχουνε και οι περιπτωσεις που καπιοι λενε συγχωρω αλλα δε το ξεχνανε και δημιουργειται αμεσως η τριβη..απο την αλλη αν πραγματικα πιστευεις στον αλλον και θελεις να συγχωρησεις απλα το κανεις...και προχωρας...για μενα το σημαντικοτερο ειναι η πραγματικη μετανοια του ανθρωπου, αυτο μας δειχνει τι πρεπει να κανουμε....
σχολίασε η maria098  - 2011-08-08 19:37:11
Ακρηβως αυτο που λες.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-08-09 08:56:57
Δεν συμφωνώ απόλυτα ,από την άποψη του ότι προς συγκεκριμένο άνθρωπο ,τον συγχωρείς μία φορά ,τον συγχωρείς δεύτερη φορά ,τον συγχωρείς τρίτη φορά .....πόσο μπορείς να συνεχίσεις να συγχωρείς πια αυτόν τον ένα συγκεκριμένο άνθρωπο ? Μετά τον αφήνω στον Θεό και ας τον κρίνει ! Βαρέθηκα πια να συγχωρώ !

Σχόλια απάντησης

απάντησε η delxxx16

μαζι σου
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-08-08 12:28:48
Καλημέρα.
σχολίασε η delxxx16  - 2011-08-08 12:30:59
καλημερα κατερινακι τι κανεις?
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-08-08 12:31:48
Ξανά το ίδιο θα σε πω ,μια χαρά λέω ,εσύ ?
σχολίασε η delxxx16  - 2011-08-08 12:37:39
καλα προσπαθουμε :)
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-08-08 12:39:14
την πρωτη φορα πιστευω ειναι καλο να συγχωρεις, εφοσον βεβαια ο αλλος στ αληθεια εχει μετανιωσει...απο κει και επειτα ομως "το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου.." το λεγανε και οι αρχαιοι ημων...
σχολίασε η maria098  - 2011-08-08 15:21:04
δειχνεις ανωτεροτητα ετσι.αρκει να μη γινεται συνεχεια οπως ειπε κ η κοπελα πιο πανω!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η blondeangel

σπανια πρεπει να γινεται ..
σχολίασε ο dimitrisk2  - 2011-08-08 12:36:31
Ακριβώς !
σχολίασε η delxxx16  - 2011-08-08 12:38:02
Λαθος συγνωμη δεν πρεπει να δινεται σπανια αλλα οταν το απαιτουν οι περηστασεις δηλαδη μπορει να λεμε συγνωμη συχνα μπορει ομως οπως ειπατε να την λεμε σπανια.Εξαλλου ποιοι ειμαστε εμεις για να κρηνουμε ποιος μετανιωσε αληθινα οθεος συγχωρει οι ανθρωποι πρεπει να καταλαβαινουν και να συμπονουν.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-08-08 16:06:10
ακριβως....δε θα δωσουμε και αφεση αμαρτιων.....τελικα μαλλον ειναι μεγαλο πραγμα να συγχωρεις....και συγχωρεις τον αλλον μια φορα και για ενα πραγμα αν παλι για κατι συγκεκριμενο συγχωρει καποις αβερτα ε μετα δεν ειναι ανωτερος ειναι μ@!@κ@3.....σορρυ κιολας ε...
σχολίασε η maria098  - 2011-08-08 19:41:43
Βρε παιδιά τι σημαίνει συγχωρώ;Δίνω άφεση αμαρτιών.Αν το πάρουμε στην κυριολεξία δεν είμαστε αρμόδιοι,όπως ειπώθηκε πιο πάνω,παρά μόνο ο Θεός.(αυτό για τις μεγάλες αμαρτίες).¨οταν κάποιος μας έχει βλάψει είτε πολύ είτε λίγο ανάλογα,δυσκολευόμαστε,να δώσουμε την ειλικρινή συγνώμη και αυτή όπως ειπώθηκε πιο πάνω επιφανειακά γιατί δεν ξέρουμε αν μετάνοιωσε πραγματικά.Ε!το "πάρα κύριε ελέησον το βαριέται και ο Θεός" όπως σωστά είπε η maria098.Όμως ό Χριστός είπε, όταν ρωτήθηκε, πόσες φορές να συγχωρούμε,"όσες φορές μας ζητηθεί".Εδώ τι λέτε;Μπορούμε; Εγώ προσωπικά από το ίδιο πρόσωπο,δεν πιστεύω πάνω από δύο.Στη συνέχεια θα τον αποφεύγω και θα αραιώσω τις επαφές μου.Αν συγχωρούμε συνεχώς θα γίνουμε άγιοι ή χαζο...;
σχολίασε ο panais  - 2011-08-08 20:51:41
συγχωρεση-->(η ενέργεια του συγχωρώ, η συγγνώμη που δίνεται σε κπ. που έκανε μια πράξη παράνομη ή αντίθετη με τον ηθικό νόμο) αρα λοιπον η εννοια της λεξης "συγχωρεση" που εννοουμε εμεις εχει να κανει με ηθικους κωδικες, κςδικες συμπεριφορας. Τωρα η θεικη συγχωρεση εχει αλλη ετοιμολογικη σημασια ας μην τα μπερδευουμε μιλαμε για καθημερινες υποθεσεις και οχι για ψηλα νοηματα κανεις μας δεν φτανει το θεο κανεις μας δεν ειναι αγιος!
σχολίασε η maria098  - 2011-08-09 18:43:45
επισης μιλω για δυναμη οχι για θεικη ικανοτητα...χαχαχαχα βρε Παναη πως μου τα μπλεξες ετσι..!
σχολίασε η maria098  - 2011-08-09 18:45:14
Να πούμε τις απόψεις μας δεν θες; Αυτό ακριβώς κάνω.Για να βρισκόμαστε σε κουβέντα ντε; Ας μιλήσουμε και για την Αγία Γραφή μιας και πάει και εκεί το θέμα. Λοιπόν εντάξει.Το θέμα έχει δύο πλευρές όπως τόπες.Τη θεϊκή συγχώρεση και την ανθρώπινη.Εγώ πάντως πιο πάνω πήρα θέση όσον αφορά την ανθρώπινη και...ευκολότερα δίνω συγχώρεση παρά ζητάω.Το θέμα είναι μεγάλο και χρειάζεται και ένας θεολόγος για να μας πει την άποψή του.Αλήθεια το συγνώμη γιατί δεν πιάνει στα δικαστήρια;
σχολίασε ο panais  - 2011-08-09 22:26:42
ακριβως υπαρχουνε δυο πλευρες και εμεις σχολιαζουμε την ανθρωπινη...τωρα στα διακστηρια δεν ξερω αν πιανει η συγνωμη παντως ξερω πως αν καποιος [αραδεχτει και μετανιωσει σιγουρα ελαφραινει τη θεση του και δεν ισυχει μονο για νομικες υποθεσεις αυτο..τωρα αμα ο αλλος εχει σκοτωσει και ζητησει συγνωμη μαλλον εκει πρεπει να επεμβει ο θεος για την γλητωσει.....
σχολίασε η maria098  - 2011-08-11 14:18:11
Ωραίο!! Για φαντάσου να ίσχυε έτσι! Θα γινόταν η κάθε είδους παρανομία νκαι με ένα συγνώμη θα λυνόταν το θέμα. Ούτε δικαστήρια ούτε φυλακές ούτε δικηγόροι.Μήπως θά ήταν καλύτερα; Γιατί αρκετοί παράνομοι κάνουν ότι κάνουν για να τραβήξουν το ένδιαφέρον της κοινωνίας έστω και με αυτό τον τρόπο, μιας και ο άλλος τρόπος ο αποδεκτός από την ηθική κοινωνία είναι αποριπτέος.
σχολίασε ο panais  - 2011-08-11 21:41:41
κοιτα εχεις δικιο, αλλα δε νομιζω να φτασουμε ως εκει αλλα τωρα θα μου πεις στην ελλαδα ζουμε, εδω κανουνε φονους μετανιωνουνε, παραδιδονται δειχνουνε καλη διαγωγη στη διαρκεια της φυλακησης και δε πα να χουνε σκοτωσει ενα χωριο ολοκληρο σε 3 χρονακια εξω οι κυριοι με αναστολη...δεν ειναι ετσι? απλα σε περιπτωση που εχουνε μετανιωσει πραγματικα η κοινωνια μας, η νομολογια και η ηθικη ακολουθουνε τη γνωστη διαδικασια του και καλα"σωφρωνισμου" (γτ στην πραγματικοτητα χειροτερος βγαινεις απο κει μεσα)μ απο κει και περα αν θα συγχωρεθουνε ειναι αλλουνου το εργο.........δυο οψεις κ εκει λοιπον.....
σχολίασε η maria098  - 2011-08-13 12:24:38
ναι....και οχι..αναλογα τι πρεπει να συνχωρησεις...αν ειναι κατι πολυ σοβαρο τοτε ναι εισαι δυνατος ανθροπος ....
δεν νομιζω να εχει να κανει με δύναμη...απλα για να συγχωρεσεις πρεπει να ταπεινωθεις...να σκυψεις το κεφάλι...να δεχθεις την συγνωμη του άλλου...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο ayrton

Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι το συγνωμη αλλα και η αληθινη συγχωρεση χρειαζονται μεγαλο αποθεμα ψυχης.Οταν καποιος κανει πολλες φορες το ιδιο λαθος και ζηταει συγνωμη χαζοι δεν ειμαστε εμεις που τον συγχωρουμε αλλα αυτος που κανει το λαθος αυτο.Οι ανθρωποι ειμαστε αδυναμα πλασματα και δεν μπορουμε να καταλαβουμε ποτε πρεπει να συγχωρουμε.Δουλεια του ανθρωπου ειναι να συμπονει και να κατανοει. Η συγχωρεση δεν δινεται απο τον ανθρωπο.Δεν χρειαζεται να σκυψεις το κεφαλι για να συγχωρεσεις αρκει η αγνη καρδια.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-08-09 09:03:15
να ταπεινωθεις??? δε νομιζω..εσυ που τη δεχεσαι τουλαχιστον...βεβαια καποιος που ζητα συγνωμη -για μενα- δε ταπεινωνεται ουτε εκεινος..γενικα ουτε η συγνωμη ουτε η συγχωρεση ειναι συνωνημα της ταπεινωσης...δε ξερω ετσι το βλεπω εγω...ταπεινωτικο για καποιον ειναι οταν κανει το λαθος και δε το αναγνωριζει καν ποσο να μαλλον να ζητησει και συγνωμη....
σχολίασε η maria098  - 2011-08-09 18:38:49
Σχετικές ερωτήσεις
ετσι οπως το εννοεις δεν νομιζω, ειμαι αυταρκης κ παταω στα ποδια μου πλεον αλλά λογω της κοινωνικοτητας μου, θελω ανθρωπους διπλα μου...
Ωραία ερώτηση έκανες..! Είμαι κατά της βίας, δεν θα μπορούσα να κάνω κακό σε κάποιον.. Βέβαια σε τέτοιες καταστάσεις δεν σκέφτεσαι.. Η αλ...
Γιατί είμαστε άνθρωποι. Η επιβίωση μας βασίζεται σε κοινωνίες με θεωρητικά ενωμένα μέλη. Λέγοντας και πράττοντας με αυτό το τρόπο κρατιόμ...
Με συγχωρείς αλλά εγώ διαφωνώ.. Διπρόσωπους ανθρώπους δε γνωρίζω και άμα τύχει και γνωρίσω κάποιον δεν του δίνω καθόλου χώρο στη ζωή μου....
Οταν λες χαρακτηριστικο δεν εννοεις χαρακτηρα, αλλά προσοντα ε; :p ε το στηθος ειναι το δυνατο σημειο στην γυναικα (οσες δεν τοχετε μη...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Κοινωνικά - Άλλα

Απάντηση:
ετσι οπως το εννοεις δεν νομιζω, ειμαι αυταρκης κ παταω στα ποδια μου πλεον αλλά λογω της κοινωνικοτητας μου, θελω ανθρωπους διπλα μου δεν μου αρεσει η μοναξια... μ΄αυτη την εννοια ναι εξαρτομαι απο την συντροφικοτητα κ την παρουσια διπλα μου ανθρωπων. κ ποτε μην λες... "δεν εχω αναγκη κανεναν"... το ακουω συχνα να λεγεται σε μια στραβη που θα τυχει, καποιος συνανθρωπος θα βοηθησει... τοτε τον εχουμε αναγκη κ εξαρτομαστε απο την βοηθεια του! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ωραία ερώτηση έκανες..! Είμαι κατά της βίας, δεν θα μπορούσα να κάνω κακό σε κάποιον.. Βέβαια σε τέτοιες καταστάσεις δεν σκέφτεσαι.. Η αλήθεια είναι ότι άμα πέθαινε κάποιο πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο δεν θα μπορούσα να συνέλθω, πόσο μάλλον να πάρω εκδίκηση.. Αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά, μόνο όταν έρχεται εκείνη η κατάσταση (χτύπα ξύλο..!) γνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί είμαστε άνθρωποι. Η επιβίωση μας βασίζεται σε κοινωνίες με θεωρητικά ενωμένα μέλη. Λέγοντας και πράττοντας με αυτό το τρόπο κρατιόμαστε όλοι μαζί ενωμένοι. Κάποιες φορές εστεμμένα γνωρίζοντας ότι με αυτή τη συμπεριφορά θα έχουμε προσωπικό όφελος και άλλες πιστεύοντας ότι έτσι δεν θα διαταράξουμε την ισορροπία των σχέσεων μας. Διαβάστε περισσότερα...
Μπροστά σου σου χαμογελάνε δείχνουν ενδιαφέρον για σένα αλλά με το που σου γυρνάνε την πλάτη αμέσως βγάζουν το φτυάρι να σε θάψουν... δεν γίνεται να είναι απλά τα πράγματα; όταν δεν συμπαθείς κάποιον να του το πεις έτσι ώστε ο άλλος να ξέρει να μην ασχολείται με τον άλλον.. ή να ξέρει τουλάχιστον ότι δεν τον συμπαθεί... Γιατί κάνουν έτσι; :(
Απάντηση:
Με συγχωρείς αλλά εγώ διαφωνώ.. Διπρόσωπους ανθρώπους δε γνωρίζω και άμα τύχει και γνωρίσω κάποιον δεν του δίνω καθόλου χώρο στη ζωή μου.. Δεν χρειάζεται να μας πληγώνουν άνθρωποι που δεν αξίζουν! ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οταν λες χαρακτηριστικο δεν εννοεις χαρακτηρα, αλλά προσοντα ε; :p ε το στηθος ειναι το δυνατο σημειο στην γυναικα (οσες δεν τοχετε μην στεναχωριεστε... σιγουρα θα εχετε αλλα κάλη... :p) κ o **λος... γοφοι... :p ας μην κοροιδευομαστε... εμεις οι αντρες αυτα κοιταμε στην 1η ματια... ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οτι εχεις δικιο εχεις, αλλα σκεψου το αλλιως... μιλωντας για τις ερωτησεις στην κατηγορια σχεσεις παντα, οταν εχεις θεμα με καποιον δικο σου ανθρωπο, παντα πρωτα σκεφτεσαι πως να του το πεις η πως να τον αντιμετωπισεις. εδω απλα εκφραζεις τις σκεψεις σου και παιρνεις γνωμες, για να εχεις μια πιο σφαιρικη αποψη για το προβλημα σου. δεν ειναι απαραιτητο και δε σε αναγκαζει και κανεις ουτε να τις εμπιστευτεις ουτε να διαλεξεις μια απο αυτες. ειναι επιλογη σου το τι θα κανεις, απλα μεσα απο τις... Διαβάστε περισσότερα...
Οταν βρισκομαι σε οποιαδηποτε μερη με πολυ κοσμο μονος μου ή σε ξενο σπιτι με αρκετους αγνωστους εστω και στο σπιτι ενος φιλου μου νιωθω αβολα και με πιανει αγχος.Ενω οταν ειμαι με εναν καλο φιλο ή με την οικογενεια μου καπου με πολυ κοσμο ειμαι λιγο πιο ανετος διοτι νιωθω <<προστατευμενος>>.Ακομα και στο σχολειο οταν λειπουν οι φιλοι μου και ειμαι ολομοναχος απομονωνομαι.Επισης οταν ειμαι σε μια παρεα παιδιων που εχω πρωτογνωρισει ή δεν γνωριζω καλα δισταζω να μιλησω(να συμμετεχω...
Απάντηση:
εισαι ντροπαλος πιστευω, και ισως να εχεις μια καπως ελλειψη αυτοπεποιθησης..εισαι στην εφηβεια ομως, η καταλληλη περιοδος, για να προσπαθησεις να απαλλαγης απο ολο αυτο!! :-) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εγω πιστευω ακραδαντα η ζηλεια ειναι θεμα ΜΟΡΦΩΣΗΣ.... ο μορφωμενος ανθρωπος εχει αλλη οπτικη γωνια κ αντιμετωπισης των πραγματων. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είναι δύσκολη ερώτηση για να απαντηθεί. Πάνω σε αυτό το ερώτημα στηρίχθηκε και μία ελληνική εκπομπή πριν λίγα χρόνια (πιστεύω όλοι θυμάστε). Κατά τη γνώμη μου, είναι αδύνατο να ξεχωρίσουμε ΕΝΑΝ από όλους όσους επηρέασαν την πορεία του κόσμο και την εξέλιξη της ανθρωπότητας, διότι είναι αμέτρητοι και ο καθένας καταπιάστηκε με κάτι διαφορετικό και η συμβολή του ήταν μοναδική. Στο θέμα πόλεμος ο Χίτλερ επηρέασε αρνητικά τον κόσμο (όπως αναφέρθηκε από το χρήστη denialove), ενώ σπουδαίος, ίσως ο μ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
στις γιαγιαδες που ενω δεν χωρανε στ λεωφορειο σε σμπρωχνουν . σε αυτους που πιανουν με τον κωλο τους ολη τη κολωνα στ μετρο . Σε αυτον που μου νοικιαζει το σπιτι γιατι ειναι τζαμπατζης στην δεη π μ ηρθε 207 ευρω σε αυτους π πουλανε πραγματα και λενε πχ. 9,99 αντι για 10 ευρω και σ δινουν και τ 1 λεπτο ρεστα στη καθηγητρια μ που με περασε με 5 Διαβάστε περισσότερα...
http://www.globalomen.com/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE% AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B1? moduleToLoad=StrangePage&categoryID=4&entry_id=269 9&language=gr
Απάντηση:
δυστυχώς, υπάρχουν και αυτά. ήξερα για το τόκιο, στο οποίο πληρώνεις γύρω στα 750$ για 2-3τμ, προφανώς, αυτό είναι χειρότερο!!! κι αν σκεφτείς, πως σε λίγο, οι άστεγοι της Ελλάδος θα είναι περισσότεροι από το 20%, καλύτερα να μην δίνουμε ιδέες στους υπόλοιπους!!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για εναν ανθρωπο το νοημα ειναι καποια αξια (πχ η αγαπη , η οικογενεια , οι φιλοι , η διασκεδαση) Για καποιο ων ενος ανωτερου επιπεδου η ανθρωποτητα υπαρξει σημαινει κατι αγνωστο για μας και μπορει να ειναι οτιδηποτε. Εγω ειλικρινα δε ξερω , σκεφτομαι πολλα αλλα δε μπορω να απαντησω , καλυτερα που δε ξερω ,,,ισως αλλιως τα πραγματα να ηταν πολυ απλοικα, ισως το να ειναι ολα δυσκολα με εμενα με κανει πιο σοφο,,,τι νοημα εχει βεβαια το να εισαι σοφος ...κλπ κλπ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πάτησα για να έρθω να καμαρώσω & μου έβγαλε 2 φορές σφάλμα σύνδεσης. Ακόμα & το rotise με ζηλεύει... -.- Ευχαριστώ φίλε Anonime, σε εσένα θα κάνω ειδική αναφορά κατά την πρώτη παρουσίαση της αυτοβιογραφίας μου! ;D Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σε προσωπικό επίπεδο μου αρέσει η ευγένεια . Αλλά αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου, είναι κάποιος που ξέρω ότι με θάβει από πίσω μου ,να μου το παίζει ευγένικος . Εκεί θα τον ειρωνευτώ ! Όπως και το άλλο που είναι παρόμοιο με αυτό ,βλέπω ας πούμε κάποια άτομα που έρχονται σε εμένα και μου λένε διάφορα άσχημα πράγματα ,ίσως τα χειρότερα θα μπορούσα να πω για τον Α και μόλις τον βλέπουνε μπροστά τους ,αρχίζουν τις γλύκες και τις ευγένειες ! Ε ,εκεί κολλάει νομίζω η ειρωνεία ! Διαβάστε περισσότερα...
Εχετε δει τ βιντεο π δημοσιευσε ενα παιδι μ τν πατερ Παησιο;μα κλ ποσο ηλιθιος κ ποσο θρασος παιζει ν εχει γ ν αμαυρωνει τν μνημη ενος νεκρου;
Απάντηση:
Ποιός είναι αυτός ο πάτερ που λες; & σε ποιό βίντεο αναφέρεσαι; Στην google μου βγάζει "προφητείες γέρου Παΐσιου", αυτόν εννοείς; Διαβάστε περισσότερα...
Δηλαδή άνθρωποι που μπορεί να σκοτώσουν,να βιάσουν,να φάνε, κ.λ να κάνουν κακό ακόμα και στα ίδια τους τα παιδιά θα έπρεπε να μπαίνουν φυλακή, αν θεωρούνταν ψυχοπαθείς; κανονικά δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ψυχολογικό πρόβλημα να τους βοηθούσε καλύτερα αν τους κλείναμε σε κανένα ψυχιατρείο;
Απάντηση:
τα ιδρυματα δεν λειτουργουν σωστα και αυτο ειναι το βασικο προβλημα.οι φυλακες καταρχες λεγονται σωφρονιστικα ιδρυματα,δηλαδη υποτιθεται οτι μπαινεις εκει,και δεχεσαι απο ορισμενους ανθρωπους βοηθεια,να σκεφτεις τις επιλογες σου,να αναθεωρησεις,να αλλαξεις και οταν εισαι ετοιμος να αφηνεσαι ελευθερος στην κοινωνια.ομως οι φυλακες ειναι απλως κελια που σε κρατουν μεσα για ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα,και οχι μονο δεν σε βοηθα να γινεις καλυτερος αλλα συνηθως σε κανει τρις χειροτερο,γτ για... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι άνθρωποι είναι όπως και τα άλλα ζώα από την πρώτη στιγμή της υπάρξεως τους έχουν ανάγκες, όταν αυτές ικανοποιούνται εύκολα είναι πιο ήρεμοι και αυτό μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλοσύνη. Επίσης η συμμόρφωση στους κανόνες του περίγυρου επειδή βολεύουν τους άλλους μπορεί να νοηθεί ως καλοσύνη. Η ανάγκη για αποδοχή από τους άλλους η οποία ασυναίσθητα μας πιστοποιεί και τη δική μας αξία (αφού βρίσκει αντίκρυσμα άρα είναι και υπαρκτή) και το συμμάζεμα της συμπεριφοράς μας με ασυναίσθητο ... Διαβάστε περισσότερα...
αναφέρομαι και γενικά και συγκεκριμένα ... Πως μπορεί να πει ένας άνθρωπος για έναν άλλον οτι δεν έχει ανθρωπια μέσα του χωρις καν να τον ξέρει;
Απάντηση:
Λενάκι μου ακριβό εγώ θα σου πώ αυτό. Η Αγία Εκκλησία μας και οι Άγιοι Πατέρες μας που την υπηρετούν λένε στους χριστιανούς που ασκούνται στην πίστη μας με τον αγώνα τον καλό.Άν μπορείτε να κρατάτε τη γλώσσας σας και να τη βουτάτε στο μυαλό σας πρίν πήτε κάτι,είναι άξιον επαίνου. Άν δεν μπορείτε τότε να νηστεύετε για να μην είστε κοιλιόδουλοι. Τι θέλω να πώ με αυτό,νομίζω το κατάλαβες. Επειδή όλοι μας εύκολα πέφτουμε στην παγίδα της πολυλογίας και είναι πολλές οι φορές που λέμε αστοχίες κι α... Διαβάστε περισσότερα...
http://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php? auth=364 Τωρα δουλευει! Θελω την γνωμη σας!
Απάντηση:
Να πω την αλήθεια,τα βρίσκω λίγο γενικά και αόριστα τα γνωμικά του φίλου σου.Είναι μέσες άκρες οι βάσεις του Κομμουνισμού αλλά απο αυτή τη θεωρία που διατύπωσε μέχρι την πρακτική εφαρμογή τους,υπάρχει πολύ μεγάλη διάσταση. Διαβάστε περισσότερα...
εγω ειμαι καπως τρελουτσικη.Για παραδειγμα αμα καταλαθος χτυπησω καπου το ενα μου χερι πρεπει να χτυπησω και το αλλο ακριβως στο ιδιο σημειο.Η αμα βραχω απο την μια μερια του κορμιου μου θα πρεπει να βραχω και απο την αλλη.Ενταξει ομως μην νομιζετε οτι ειμαι και εντελως ανωμαλη πριν μερικα χρονια ειχα παθει ατυχημα και χρειαστηκε να κανω 8 ραματα σην παλαμη μου.Δεν εσκισα και την αλλη μου παλαμη αλλα εδεσα και το αλλο μου χερι ακριβως οπως και το πληγωμενο!Εσεις για να σας δω με κερδιζει κανε...
Απάντηση:
Όχι ιδιαίτερα,δεν θα το έλεγα.Απλά με την καθαριότητα στο σπίτι έχω ένα θέμα,θέλω να είναι πάντα καθαρό.Ίσως και με την τάξη,να είναι όλα τακτοποιημένα. Διαβάστε περισσότερα...
ειχα κανει προσφατα την συγκεκριμενη ερωτηση: http://www.rotise.gr/erotisi/ti-prepei-na-ginei- gia-to-metanasteytiko-zitima-stin-chora-mas.html και δυο χρηστες του συγκεκριμενου ιστοτοπου συγκεκριμενα οι χρηστες avisitor και marilena κατι με προσβαλλουν.Διαβαστε τα σχολια τους και θα καταλαβαιτε.Τοσο μικροπρεπεις ειναι ορισμενοι δυστυχως συμπατριωτες μου που αμφισβητουν την καταγωγη μου επειδη βαρεθηκα την Ελλαδα και δεν βλεπω να εχω μελλον εδω περα.Δεν ειμαι Ελληνιδα επειδη δεν ειμαι διατεθ...
Απάντηση:
Γιατί δεν περιορίζεσαι στις κακίες και τις προσβολές στο εκεί ερώτημά σου και προσπαθήσεις να το παίξεις αθώο θύμα, δικό μου και της avisitor, ανοίγοντας νέα ερωτήματα στα οποία παρακινείς τους υπόλοιπους να διαβάσουν όσα λέχθηκαν και να πάρουν το μέρος σου; Τόση ανάγκη έχεις για αυτοδικαίωση; Αν κάποιος πίστευε ότι έχεις δίκιο να βρίζεις τους ανθρώπους που πολέμησαν και θυσιάστηκαν για αυτή τη χώρα, θα σου το έλεγε. Αν κάποιος πίστευε ότι οι μετανάστες είναι όλοι αρνάκια και παναγίτσες, πάλι... Διαβάστε περισσότερα...
γιατί τρωγομαστέ αναμεταξύ μας τι έχουμε να χωρίσουμε;
Απάντηση:
Ρωτα την πεθερα μου, που βγαζει κακια μεχρι και για τη μανα της και την αδερφη της!!! χαχαχαχα Περαν της πλακας! Νομιζουν οτι ετσι θα "ανεβουν" στα ματια αλλων! Αυτο πιστευω! Η μονη ζηλια που εχω νιωσει στη ζωη μου, ηταν οταν ειμασταν σε διαφορετικες πολεις με το μωρο μου και ζηλεβα τους φιλους του που μπορουσαν να τον βλεπουν! Χαιρομουν που ηταν μαζι τους αλλα πονουσα που δεν ειμουν και εγω εκει! Οσο για ατομα που με πηγωνουν ή προσπαθουν να το κανουν, απλα δεν αξιζει να χαλαω τη... Διαβάστε περισσότερα...
Μπορεί μια πραγματικά επιβλητική ταινία τριών λεπτών να αφηγείται μια ολόκληρη ιστορία; Ο Βρετανός σκηνοθέτης σερ Ρίντλεϋ Σκωτ ξεκίνησε έναν παγκόσμιο κινηματογραφικό διαγωνισμό για επίδοξους σκηνοθέτες, με τίτλο, «Πείτε το με το δικό σας τρόπο». Υπήρξαν πάνω από 600 συμμετοχές. Η ταινία δεν επιτρεπόταν να διαρκεί πάνω από τρία λεπτά, να περιέχει μόνο μέχρι έξι γραμμές αφήγηση και να αποτελεί μια ολοκληρωμένη ιστορία. Πρώτευσε το «Μονόκερως από Πορσελάνη» σε σκηνοθεσία του Αμερικανού Κήγκα...
Απάντηση:
Καταπληκτικό σενάριο μέσα σε τρία λεπτά.Όντως δικαιολογημένα πήρε το πρώτο βραβείο.... Νάσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας......... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν υπαρχει ασχημος ανθρωπος... Η ομορφια ειναι κατι υποκειμενικο, οτι δεν αρεσει σε μενα δεν σημαινει οτι ειναι και ασχημο, μπορει να αρεσει σε σενα και το αντιθετο. Αν καποιος δεν εχει κακια μεσα του και προσεχει τον εαυτο του αυτο αντανακλαται στα ματια του, αυτο ομορφαινει τον ανθρωπο ! :)) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν είναι όπως είναι σήμερα, με τα μνημεία, τα αξιοθέατα, τις φυσικές ομορφιές, τα μαγαζιά κλπ. αλλά αδειάσει από ανθρώπους μόνο, χωρίς να αλλάξει κάτι άλλο, τότε θα κάνω τσάμπα το γύρω του κόσμου, θα πάρω στα χέρια μου όσα ήθελα πάντα να αποκτήσω, θα ψαχούλευα απόρρητα έγγραφα να δω τι έπαιζε στο παρασκήνιο, θα διάβαζα τα πρωτότυπα βιβλία που είναι κλειδωμένα σε προσωπικές βιβλιοθήκες των την εξουσία εχόντων, θα έκανα κάποιες έρευνες για μερικά άτομα που με ενδιαφέρουν, θα δοκίμαζα ότι γεύσει... Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=Zf8- Ww5FeAU&feature=autoplay&list=UUgjC5Ac96g4clUTi5qm GyzA&lf=plcp&playnext=4 ασ ακουσουμε ολοι μαζί.
Απάντηση:
μακαρι να φτασουν καποτε οι ανθρωποι (και εμεις ανθρωποι ειμαστε) στην πραγματικη κατανοηση των αναγγων και του σεβασμου προς τους γυρω τους, μικρους και μεγαλους! τοτε ΝΑΙ ολα θα γινουνως δια μαγειας τελεια! Γλυκια μου ουτοπια! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οι φοβιες συνηθως ειναι η φυσικη αντιδραση της ανθρωπινης φυσης για το αγνωστο...πολλες φορες βεβαια ειναι και η γνωση ή η βαθια πεποιθηση οτι κατι μπορει να σε πληγωσει,να σε φθειρει,οποτε το φοβασαι και το αποφευγεις.πολλες φοβιες εχουν τη ριζα τους στο παιδικο παρελθον μας,καποια τραυματικη εμπειρια που μας στιγματισε... Διαβάστε περισσότερα...
".. επι τελουσ δεν θα βρεθει ενασ ανθρωποσ να σωσει την ΕΛΛΑΔΑ και να κρεμασει τα κοπροσκυλα τουσ πολιτικουσ που φερανε τουσ πολιτεσ σαυτη την απελπισια " γιωργοσ | 18/03/2012 07:13 Ασύλληπτο δράμα στη Ζάκυνθο http://www.protothema.gr/greece/article/? aid=183820 ..απλώς με συγκίνησε... έχετε να πείτε κάτι??
Απάντηση:
Αυτό που έχω να πώ είναι ότι με κάνει να αισθάνομαι βαθιά λύπη τι τι θα απογίνει η ψυχή της αυτόχειρος. Το μόνο που παρακαλώ και που πιστεύω πως έτσι είναι,ότι η δύστυχη γιαγιούλα,δεν ήταν υγιείς.Δηλαδή είχε πάθει ψυχολογικά.Η φρικτή πράξη της ν απανθρακωθεί μου λέει ότι δεν ήξερε τι έκανε. Αυτό θα της δώσει και τη συγχώρηση απο Τον Θεό για την αυτοκτονία της που είναι εθελούσια αφαίρεση μιας ζωής,και αυτό στα μάτια Του Θεού είναι έγκλημα. Αλοίμονον αν όλοι οι γονείς αυτοκτονούσαν για να μη... Διαβάστε περισσότερα...
Κατα την γνώμη μου το πρώτο γιατί πράγματι όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι. Έχουμε τις ίδιες ανάγκες για να επιβιώσουμε. Ο τρόπος που ζούμε μας κάνει διαφορετικούς ως προς τον χαρακτήρα μας. Αλλά έχουμε όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά.
Απάντηση:
δεν γινεται να ισχυουν και τα 2.ειναι αντιφατικο....ο γιωργος ειναι χοντρος ή αδυνατος?ειναι χοντρος αλλα με αδυνατα ακρα.....δεν γινεται....ειτε ειμαστε ιδιοι ειτε διαφορετικοι...αν ειμαστε διαφορετικοι αλλα και ιδιοι οπως υποστηριζεται δεν νομιζω οτι βγαινει ιδιαιτερο νοημα.η προταση δεν στεκει. αυτο που στεκει και το οποιο πιστευω προσωπικα ειναι οτι οι ανθρωποθ μοιαζουμε ως προς ορισμενα μας χαρακτηριστικα,σε πολλες περιπτωσεις ισως και στα περισσοτερα χαρακτηριστικα σε σημειο που μοιαζο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
...πιο ενοχλητικος γινεται! Οταν ειναι παιδι (5-10) γκρινιαζει για τα παιχνιδια, οταν ειναι εφηβος (11-18) γκρινιαζει για το σχολειο και τα γκομενικα, οταν ειναι ενηλικας (19+) γκρινιαζει για την ανεργια, για τους πολιτικους και για την ελλειψη χρηματων και οταν ειναι υπερηλικας (65+) γκρινιαζει για την συνταξη, τα φαρμακα, τα αρθριτικα, για τα παιδια του, για τα εγγονια του... Οπως βλεπεις οσο μεγαλωνει, τοσο πιο πολυ γκρινιαζει!! :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 54 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.