Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: μηπως εκανες τιποτα μαλακιες και εσυ? και εγω ετσι εκανα αλλα οχι σε σχεση βεβαια. το μετανιωσα πολυ αλλα μετα δεν μπορεις να αλλαξεις κ...
Απάντηση: ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ χαχα! να γκρινιαζουν, να προσπαθουν να μας αλλαξουν, και να καθυστερουν στα ραντεβου τους! αα και να εχουν πονοκεφαλο....
Απάντηση: ναι είναι φυσικότατο!! για φαντάσου να είμαστε όλοι την ώρα: "αχ αγαπη μου..θα πάμε για ποτο εκει" "αχ ναι μωρο μ ειναι ...
Απάντηση: κι εγω συμφωνω οτι πρεπει να μιλησετε, αλλα φροντισε να εισαι διακιτικη και να μην τον πιεσεις. μπορει απλα να περναει μια φαση και να θε...
Απάντηση: Δεν εισαι πολυ ξεκαθαρη τι ενοεις αλητακος και μελλοντικα προβληματα; ας ειναι ομως τον αλητακο μπορει να τον διαχειριστει ο κυριος ο μπα...
Απάντηση: πες οτι την πηραν κ τα χρονια τωρα χαχαχαχαχα το αλλο μισο δεν υπαρχει διοτι κανενας ανθρωπος δεν ειναι μισος απο μονος του...αν καποιος...
Απάντηση: απλα ειναι τυχεροι η κοπελα γιατι για τον τυπο ειναι ακριβως αυτο που γουσταρει γιαυτο 7χ και κανει κουκου ακομα μαζι της απλα πραγματα.....
Απάντηση: φυσικα...γιατι δεν μιλαμε μονο για μην απομακρυνση μεταξυ σας η για ψιλοτσακωμους που ειναι σαν αλατοπιπερο:p και μετα τα ξαναβρισκεται ο...
Απάντηση: ειστε 3 χρονια μαζι και πηγε με 5...σε θεωρει δεδομενη μν καθεσαι αλλο μαζι του προχωρα παρακατω θα βρεις κατι πολυ καλυτερο που θα σε εκ...
Απάντηση: Μαλλον εννοει οτι θα ηθελε να ειχε μια εμπειρια πριν απο σενα, να ειχε κανει "καποια" πραγματα... Νομιζω οτι εισαι η 1η του σ...
 

γιατι στεναχωριεσαι μετα απο ενα χωρισμο μιασ πολυ συντομης σχεσης?

γιατι πιθανον να μην ηθελες να ερθουν ετσι τα πραγματα και να εχεις πληγωθει...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο nuxtobaths

τι να πω... ειχα δωσει ηθικη και ψυχολογικη υποστηριξη σε οτι προβλημα ειχε και τελικα πηρα μια πικρα...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 14:44:59
Γιατι αυτον τον ανθρωπο τον εμπιστευτηκες,τον αγαπησες και του αφιερωθηκες...Ειχε ελπιδες και σχεδια για το μελλον σας..και τωρα απο εναν χωρισμο ο εσωτερικος σου κοσμος και ολα σου σχεδια γκρεμιζονται απλα με μονο μια λεξη:"Χωριζουμε"!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η vasoulaa

ειχε πει κ πει πολλα κ με γεμισε ελπιδες για ενα μελλον κοινο αν κ νωρισ.. τι να πω..τελικα ισωσ να ναι κασλυτερα να σαι μονοσ σου...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 14:46:58
Αυτο το λες γιατι οι πληγες σου ειναι ανοιχτες-προσφατες ακομα!Δεν ειναι ωραια και η μοναξια!Το καλυτερο ειναι να βρισκες τον καταλληλο με την πρωτη προσπαθεια..αμ δεν ειναι ετσι...Το καλο αργει!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-07 18:45:53
εχει αργησει καιρο τωρα γτ δυστυχως κανενασ ανθρωπος μεχρι τωρα δν ηταν ενταξει...μα τον μλκ μαγννητη εχω??:(
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 18:48:24
Μμμ δεν ξερω και ουτε μπορω να στο πω γιατι δεν εχω ιδεα..Τυχαινουν αυτα!Μικρος σε ηλικια ηταν?
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-07 18:51:01
οχι..ειναι 34..δν το λεσ μικρο αλλα ουτε κ μεγαλο...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 18:52:45
Αααα τοτε ειναι απαραδεκτος!Αμα ελεγες οτι ειναι γυρως στα 20-24,τοτε θα στον δικαιολογουσα λογω της ηλικιας!Αλλα αφου ηταν τοσο,δεν μπορω να του δωσω ελαφρυντικα!!!Ποσο καιρο εισασταν μαζι,αν επιτρεπεται?
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-07 18:55:22
απο το σεπτεβρη δν ηταν πολυσ ο καιροσ..αλαλ αν θεσ ο αλλοσ να σε αμθει σε μαθαινει εστω κ τα βασικα...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:08:29
Σωστα!Πρεπει να ξερει τουλαχιστον τα βασικα!Αλλα τι να πεις???Ενα μπορω να σου πω:Αφου ο τυπος φερθηκε σαν γουρουνι,δεν αξιζει να στεναχωριεσαι γι αυτον!Αμα ηταν τελεια συμπεριφορα του απεναντι σου και σε απατησε,λεω γω,τοτε επρεπε να οδυρεσαι!Οχι,τωρα!Πιστεψε με...Δεν εχει νοημα και καλυτερα να μην γυρισει πισω σ εσενα ποτε!Η γνωμη μου...
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-07 19:14:09
κ πολυ σωστη γνωμη εχεισ..απλα τα λεω κ απο δω για να ξελαμπικαρω....
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:16:39
Ναι,σε καταλαβαινω κι ειναι ο,τι καλυτερο μπορεις να κανεις για να ξαλαφρωσεις κιολας..Να τα μοιραζεσαι με τους ανθρωπους γυρω σου και να χεις την γνωμη τους και να ενθαρρυνεσαι κιολας για να μην σε παρει η κατω βολτα!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-07 19:18:16
υπαρχουν πολλοι λογοι...καταρχας,παρα το συντομο χαρακτηρα της σχεσης,για σενα μπορει να σημαινε κατι "μεγαλο"....να αφορουσε εναν μεγαλο ερωτα που χαθηκε γρηγορα ή μια αγαπη που δεν αποδειχτηκε αληθινη... αλλος λογος μπορει να ειναι η απογοητευση σου για τις λαθος εκτιμησεις σου οσον αφορα το συντροφο σου ή ορισμενες συμπεριφορες που εσυ θα μπορουσες να ειχες αποφυγει.απο την αλλη ισως αυτη η σχεση να σημαινε μια νεα αρχη και με την καταρρευση της να νιωθεις πως και η θεληση σου για το νεο ξεκινημα να χαθηκε ή να κοντραρεται απο εμποδια της μοιρας...μπορει να εχεις αμφιβολιες για το αν εφταιγες εσυ ή ο αλλος ή κατα ποσο ηταν στο χερι σου να συνεχισεις και δεν το εκανες,αν τελικα ηθελε εσενα ο συντροφος ή αν απλως σε εκμεταλλευτηκε.μπορει να νιωθεις θλιψη επειδη ακομα κι αν δεν ηταν η καλυτερη σχεση ή η πιο μεγαλη σε διαρκεια τουλαχιστον δεν ενιωθες μοναξια....υπηρχε καποιος διπλα σου ακομα κι αν δεν ηταν ο ιδανικος....ισως υποσεινηδητα να δεχεσαι τον πονο της απορριψης,οτι κατι εκανες εσυ και απομακρυνεις τους αλλους απο σενα και παντα καταληγει ετσι.....και πολλοι αλλοι λογοι...τον πραγματικο λογο τον ξερεις εσυ μεσα σου....

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skouk

θα ξεκινουσαμε κατι μαζι, μια κοινη ζωη εστω κ νωρισ.. κ ειχα αρχισει να πιστευω στους ανθρωπους και στις σχεσεις. μια κοινη ζωη με εναν αντρα που ποτε δν πιστεθα οτι θα το εκανα γτ δν ημουν αρκετα ετοιμη γιαυτο. κ ομως με αυτον τον ανθρωπο τολμησα να κανω μια αρχη και τελικα ολα κατερρευσαν γτ εκεινος νομιζε οτι δν ημουν αρκετα διπλα του..μα τι αλλο μπορει να κανει κανεις οταν υπαρχουν γυρω μασ μονο προβληματα παρα να προσφερει ψυχολογικη κ ηθικη υποστηριξη?ουτε αυτο του ηταν αρκετο κ ισως καλυτερα που τελειωσε γτ θα γινοντουσαν τα πραγματα χειροτερα...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 14:57:44
δηλαδη ειχαε θεματα οπως πχ οικονομικα και τα ξεσπουσε ολα στη σχεση σας ενω εσυ ησουν διπλα του και προσπαθουσες να τον υποστηριζεις?
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-07 15:06:04
καπως ετσι..μεχρι που μπορεσα να του δανεισω ενα πολυ μικρο ποσο για να μπορεσει αν κινηθει..ποια γυναικα θα το εκανε αυτο στη σημερινη εποχη για τον φιλο της που τον ξερει ελαχιστα,εχουν λιγους μηνες σχεση, κ εχουν βρεθει λιγες φορες εξαιτιασ των οικονομικων προβληματων..ποιοσ ανθρωπος με οποιαδηποτε προβληματα δν επιζητα ενα απλο τηλεφωνο για να νοιωσει οτι καποιοσ τον νοιαζεται? αντιθετα εκεινος ελεγε πωσ ακομα κ το τηλεφωνο που εκανα που ρωτουσα πως ειναι τον πιεζε, κ δν του προσεφερε τπτ αλλο παρα πιεση...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 15:10:36
τι να σου πω ρε συ....παρα το οτι ηταν μια συντομη σχεση φαινεται οτι εσυ ειχες επενδυσει σαυτη και χρονο και προσπαθεια και οπως ειναι λογικο περιμενες αλλη αντιμετωπιση.οποτε εισαι απογοητευμενη και πληγωμενη..αν γινοταν για λιγο αυτη η ιστορια αντε να ελεγες η πιεση,η στενοχωρια τελος παντων θα ειχε καποια ελαφρυντικα...αλλα αν ησασταν μηνες μαζι και βοηθουσες και προσπαθουσες και σου φεροταν ετσι τοτε μαλλον δεν ειχε χρονο παρα για τον εαυτο του....δεν ειναι δικο σου λαθος ουτε εισαι λιγη..απλως μερικοι ανθρωποι ειναι εγωτικοι....σφαιρα ενδιαφεροντος αποτελει ο εαυτος τους,ολοι τους χρωστανε αλλα απο την δεν εχουν καμια υποχρεωση οι ιδιοι ουτε χρωστανε "χαρες" και εξηγξσεις....δεν ειμαι απολυτος διοτι δεν γνωριζω την κατασταση αλλα ηταν ετσι οπως τα λες,παρα τη δικαιολογημενη απογοητευση σου ισως ειναι καλυτερα ετσι.ισως γλιτωσες απο καποιον που θα σε κρατουσε πισω,θα σε υποβαθμιζε και δεν θα σου παρειχε οτι θες και αξιζεις,για μια ζωη....everything happens for a reason...
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-07 15:17:29
αυτο σκεφτηκα κ εγω τωρα που ηρεμησα καπως..ολα για καποιον λογο γινονται...κ οταν του ελεγα πωσ βαζει ενα κλοιο στο προβληματα του κ δν με αφηνε να μπω, απαντουσε πως τα προβληματα του θελει να τα λυνει μονος του.. τι να πω..ισωσ ηθελα παρα πολλα κ υλικα κ δν του εφταναν τα ηθοκα που του παρειχα..μεχρι κ οι φιλες μ εκτιμανε πολυ περισσοτερο την οποια ηθικη υποστηριξη τουσ δινω κ εκεινος.....
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 15:21:39
οι ανθρωποι διαφερουν....το θεμα δεν ειναι οτι δεν του εφταναν οσα μπορουσες να δωσεις αλλα το οτι δεν εκανε κατι για να διατηρησει αυτη τη σχεση.....σε μια σχεση πρεπει ο ενας να υποστηριζει τον αλλο και να μην βαζει προβληματα και αλλα θεματα πανω απο το σθντροφο του...δεν λεω οτι ολα παντα ειναι ιδανικα αλλα αν παντα ειναι το αντιθετο τοτε υπαρχει προβλημα και ειτε το συζητας και το λυνεις ειτε αποχωρεις..δεν μπορεις να αλλαξεις κανεναν ουτε να του βαλεις το σωστο στο κεφαλι...
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-07 15:36:18
σωστα... προφανως κοιτουσε μονο τα προβληματα του κ οχι τον ανθρωπο που θα του σταθει για να λυσουν μαζι οτι μπορουν... ασ παμε παρακατω γτ η ζωη ειναι πολυ μικρη κ γενματη εκπληξεις για να τη χαραμιζουμε με ασκοπεσ στεναχωριες για καποιον που τελικα να μην αξιζει την τοση σημασια μασ..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 16:04:56
μην το λες σε μενα αυτο...εσυ πρεπει να το καταλαβεις.λαθος ή οχι,δικαιο ή οχι η κατασταση εχει οπως εχει.αφου προσπαθησες να την αλλαξεις και δεν γινοταν,αποδεχεσαι και προχωρας τη ζωη σου.δεν υπαρχει λογος να εμμενεις σε κατι που σου προκαλει δυστυχια...οι σχεσεις,ο ερωτας,η αγαπη ειναι πραγματα που,περαν των δυσκολιων με τις οποιες ερχονται αντιμετωποι,πρεπει να σε γεμιζουν,να σου δινουν χαρα,κατι να περιμενεις απο το αυριο....ψαξε και βρες αυτο λοιπον και χαμογελα!!τα υπολοιπα ειναι απλως λεπτομερειες....
σχολίασε ο skouk  - 2011-12-07 22:48:04
αυτο ακριβωσ λεω να κανω αποδω κ περα... :)
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 23:27:28
Γιατι μπορει το συγκεκριμενο προσωπο να σου αρεσε καιρο πριν τα φτιαξετε και οταν τα φτιαξατε να ανακαλυψες οτι τελικα δεν ηταν ο ιδανικος για σενα, οτι δεν σου ταιριαζε... Μπορει να νιωθεις μεσα σου το αισθημα της απορριψης και τον εγωισμο σου να πληγωνεται (ειδικα αν ο λογος που χωρισατε ηταν καποιο τριτο προσωπο...). Βεβαια αυτο ειναι αναλογα και την περιπτωση!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η kit

δν ξερρω αν υπηρχε 3ο προσωπο κ τον γνωρησα μεσα στο στιβο που ετρεχα. δν το ηξερα πολυ καιρο..εκει τον γνωρησα εκει ξεκινησε η σχεση..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 15:15:06
Κρίμα που έγιναν έτσι τα πράγματα, ειλικρινά με στενοχώρησες με ότι διάβασα, πάντως αν έκανε μιά γυναίκα όλα αυτά για μένα και μάλιστα στη σημερινή εποχή θα την είχα στα ώπα-ώπα και απο κοντά, όχι να της πώ πως με πιέζει κιόλας, οπότε Κορίτσι δέν έκανε αυτός για σένα, περαστικός ήταν και έφυγε, ε, άστον να πάει... Μη στενοχωριέσαι, τα Καλά Κορίτσια δεν χάνονται και όπως λέει μιά παροιμία "Οταν κλείνει μία Πόρτα ανοιγουν άλλες 1000...."

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο labis67

να σαι καλα... κ ομως αποτι φαινεται δνκρατησε την υποσχεση του αλλα αποδειχτηκε οτι δν αξιζε ουτε το ελαχιστο αποτι εδωσα...αλλοι παρακαλανε να χουν συμπαρασταση κ εκεινου η δικη μου του ηταν πιεστικη.. τι να πω...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 18:57:15
giatί δεν κράτησε:ρ
Τί σύντομη,τί μακροχρόνια.Η απογοήτευση που παίρνεις είναι η ίδια.Καλά κάνω και αποφεύγω τις σχέσεις.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο papasouzas

να σου πω κ εγω το εκανα μεχρι κ πριν 2 χρονια που κρατησε η προηγουμενη σχεση μου, αλλα καποια στιγμη θες κ καπου να αραξεις..βαριεσαι να περιπλανιεσαι απο δω κ απο κει ασκοπα.. θες το λιμανι σου..κ ενασ ανθρωπος αν θελει μπορει να σε πεισει ακομα κ σε λιγεσ μερες οτι εισαι οτι καλυτερο του..τεσπα...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 18:59:31
Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα(για εμένα πάντα)απο το να βγαίνω έξω και να μην χρειάζεται να δώσω λογαριασμό σε καμία και κανέναν για το που θα πάω και πότε θα γυρίσω.
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-07 19:02:03
καλα ο καθενας εχει τισ αποψεισ του κ ειναι σεβαστεσ.αλλα αν καποιοσ λεει κατι ειτε αντρασ ειτε γυναιακ καλο ειναι να κρατα τον λογο του.. ειτε σε σχεση ειτε σε φιλια..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:10:51
Δυστυχώς για αυτό που αναφέρεις δεν έχω άποψη.Απέχω απο σχεσεις και φιλίες και δεν έχει χρειαστεί ποτέ να δώσω υπόσχεση σε κάποιον/α.
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-07 19:19:35
απλα ειχε αλλους σκοπους..ηταν μαζι σ μεχρι να τον ξελασπωσεις..εφαγε οσα μπορουσε την εκανε με ελαφρα...το παθημα ελπιζω να σ γινει μαθημα...υπαρχουν πολλοι καλοι φραγκοφαγαδες εκει εξω γιαυτο το νου σ....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η katerinakosto

να πω οτι εφαγε τρελλα λεφτα να το πω...ηταν πολυ λιγα για να κανει κατι τετοιο.να πεσεισ τοσο χαμηλα για ενα μικρο ποσο?? ελεοσ... ολοκληρα δωματια τουρισμου σε νησι ειχε.. τα 100 κ 200 ευρω πηγε να φαει ξεφτιλα... τοσο μπορουσε να κανει κ ενα δωρο που θα μπορουσε να του παρω που λεει ο λογος.. ξεφτιλα..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:02:01
ε γιαυτο...αμα ειχες περισσοτερα θα καθοταν ακομα μαζι σ ο γυφτος..οποτε τυχερη εισαι π τον ξεφορτωθηκες.... ;)
σχολίασε η katerinakosto  - 2011-12-07 19:11:53
σιγα τα πολλα που ειχα ..να παει κ να βρει αλλου αλλα αυτη που θα βρει ευχομαι να τον χορεψει στο ταψι για να εκτιμησει τπτ...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:18:20
θα ρθει κ η σειρα τ....ολα εδω πληρωνονται....πες πως σ εφυγε ενα βαρος...τα καλυτερα ερχονται.... ;)
σχολίασε η katerinakosto  - 2011-12-07 19:25:24
η αληθεια ειναι οτι ετσι ενοιωσα οτι εφυγε ενα βαρος...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:28:07
γτ ηταν ενα βαρος..σε ολους τους τομεις της ζωης σ...παλι καλα π γλυτωσες γτ τετοιοι ανθρωποι κανουν τα παντα για να πετυχουν τον σκοπο τους κ μπορει την επομενη να ηταν κατι χειροτερο απο αυτο...τυχερη εισαι...
σχολίασε η katerinakosto  - 2011-12-07 19:37:32
ευτυχως...παμε για αλλα...... :)
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 19:39:19
ετσι σε θελω!!!! ;) απλα το βλεπεις σαν εμπειρια κ σαν μαθημα για να ξεχωριζεις κ να φυλαγεσαι απτα λαμογια....
σχολίασε η katerinakosto  - 2011-12-07 19:43:57
Μια ειναι η λυση.. Κρατα πισινες, δηλαδη παντα εχε στο πισω του μυαλου σου οτι τιποτα δεν ειναι δεδομενο. Ειτε προκειται για συντομη ειτε για μακροχρονια σχεση.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο triantyllos

και που κρατησα μια πισινη παλι την επαθα τεσπα το παθημα -μαθημα..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 20:54:30
αυτο σημαινει οτι δινεσαι σαυτο που κανεις.. καλο αυτο, αλλα ριψοκινδυνο!
σχολίασε ο triantyllos  - 2011-12-07 20:58:51
γινομαι χαλι να με πατησουν οταν χρειαστει αλλα δν σηκωνω να με κοροιδευουν κ οταν το αντιληφθω γινεται χαμος..ειμαι αρκετα εξυπνη για να καταλαβαω τι θελουν οι ανθρωποι αλλα πολλες φορες υπομενω κ περιμενω για να δω μεχρι που μπορει να φτασει ενασ ανθρωπος κ με εκπλησει οταν γινεται απληστοσ σε υλικα αγαθα καθως κ ψυχικα.. ειμαστε τα μεγαλυτερα τερατα εμεις οι ανθρωποι τελικα...
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 21:06:56
εχεις δικιο. το ενδεχομενο να λεει αληθεια το εξετασες? οτι δηλαδη να μην θελει να σε στενοχωρει για μια κατασταση που βιωνει αυτη τη στιγμη και ειναι δυσκολη για αυτον? αν το εκανε αυτο, για μενα προσωπικα ειναι μαγκας.
σχολίασε ο triantyllos  - 2011-12-07 21:24:00
το γεγονοσ ομως οτι μου εκρυβε που δουλευει?τι κανει ? που βρισκεται? ειχε πολλα κενα...μαγκασ θα ηταν αν δν μου εκρυβε καταστασεισ,αν δν φοβοταν να μαθω για το παρελθον του κ με εβαζε στη ζωη του κ στα προβληματα του..τοτε ναι..οχι στην παραμικρη δυσκολια λακιζουμε κ αν δουμε οτι καποιοσ παει να μαθει την αληθεια σε χωριζει.. θα δεχομουν τα παντα απο το να ειναι τησ νυχτας μεχρι κ να ταν παντρεμενος,αρκει να μου το ελεγε να ταν ξεκαθαρος κ μετα εγω θα αποφασιζα αν ηθελα να συνεχισω κατω απο αυτες τισ συνθηκες.. ετσι εχω μαθει να μαι ξεκαθαρη..
σχολίασε η flo21  - 2011-12-07 23:34:48
μαλιστα. δεν ηξερα αυτες τις σημαντικες λεπτομερειες. παμε παρακατω τοτε!! τελος!!
σχολίασε ο triantyllos  - 2011-12-08 01:00:09
Όταν υπάρχουν συναισθήματα σε μιά σχέση κι αυτή διακόπτεται,τότε είναι ανθρώπινο να νιώσεις την έλλειψη τού άλλου. Μόνο αν ήταν κάτι χλιαρό πού δεν σε γέμιζε,δεν θα δημιουργούσε το αίσθημα της απώλειας.
γιατι εχεις καρδια.....αν ησουν απο παγο δεν θα στεναχωρισοσουν...ομως ειμαι σιγουρη οτι αμεσως το ξεπερνας και πας γι αλλα.....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rolita

για να δουμε κατα ποσο τελικα θα το ξεπερασω κ ποτε...ακομα τον σκεφτομαι,ακομα τον βλεπω στον υπνο μου,ακομα τον αισθανομαι διπλα μου.οσο κ αν θελω να προχωρησω δν μπορω ακομα... :(
σχολίασε η flo21  - 2011-12-11 12:41:18
εισαι λιγο υπερβολικη θα ελεγα...προφανως θα φταιει το νεαρο της ηλικιας σου....Τιποτα δεν κραταει για παντα.Θα τον ξεπερασεις και θα βρεις εναν αλλον.Οπως ανεφερες κι εσυ ηταν μια συντομη σχεση...οσο συντομη ηταν η σχεση τοσο πιο συντομα θα τον ξεπερασεις...
σχολίασε η rolita  - 2011-12-11 12:45:34
Σχετικές ερωτήσεις
Ισως.Εξαρτάται... Αλλά εδώ μιλάμε για αρκετά μεγάλη διαφορά... Εγώ πιστεύω οτι μέχρι 10 άντε 15 χρόνια(με την προυπόθεση ότι είναι και ...
τον εγωισμο ξερεις αυτο που προκαλεις τον αλλο να τρεξει απο πισω σου, να γραψει εκεινος/η πρωτος μηνυμα, να παρει εκεινος/η τηλεφωνο...
Κοίταξε να δεις, σε αυτή την ηλικία το πιο κατάλληλο ειναι να πειραματιζόμαστε που και που για μια καλύτερη ερωτική ζωή στο μέλλον. Οπότε...
ηθελα ενα κοριτσι εδω και ενα χρονο αλλα αυτη ηταν κολλημενη με εναν αλλον! απο την στιγμη που αρχισαμε να κανουμε παρεα μου αρεσε και το...
Ωχχ παναγια μου... Αυτο μου θυμιζει μια προσφατηυποθεση που με απασχολει... :Ρ Κοιτα, συμφωνα με τους κανονισμους ποτε δεν τα φτιαχνουμε...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Ερωτικές σχέσεις

Απάντηση:
Ισως.Εξαρτάται... Αλλά εδώ μιλάμε για αρκετά μεγάλη διαφορά... Εγώ πιστεύω οτι μέχρι 10 άντε 15 χρόνια(με την προυπόθεση ότι είναι και οι δύο ενήλικοι και σε μια ηλικία που ξέρου τι θέλουν ώστε να μπορέσει να υπάρξει μέλλον) ,είναι εντάξει.Θέλω να πω είναι πιο ευκόλο να τα βρεις με τον άλλο.Αν υπάρχει πιο μεγάλη διαφορά όπως λες και υπάρχει χάσμα γενεών, στη σχέση δεν γεφυρώνεται εύκολα αυτό το χάσμα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τον εγωισμο ξερεις αυτο που προκαλεις τον αλλο να τρεξει απο πισω σου, να γραψει εκεινος/η πρωτος μηνυμα, να παρει εκεινος/η τηλεφωνο πρωτα, να μιλησει εκεινος/η πρωτα, κλπ πιστευω αυτο καταστρεφει τις σχετικα υγιεις σχεσεις... Διαβάστε περισσότερα...
Ειμαι 15, τα εχω με μια κοπελα σχεδον 2 χρονια και βαρεθηκα τα ιδια και τα ιδια, μονο να φιλιομαστε.. Τι μπορω να κανω για να γινει το πραγμα πιο ενδιαφερον?
Απάντηση:
Κοίταξε να δεις, σε αυτή την ηλικία το πιο κατάλληλο ειναι να πειραματιζόμαστε που και που για μια καλύτερη ερωτική ζωή στο μέλλον. Οπότε, αν την βαρέθηκες την κοπέλα και δεν σε απασχολεί πια, χωρίζετε, απλό. Αν πάλι δεν θες να χωρίσετε, λυπάμαι, αλλα δεν ξέρω τι να απαντήσω μιας και δεν γνωρίζω τον τρόπο σκέψης σας και τα «θέλω» σας. :/ Διαβάστε περισσότερα...
Μου αρεσει μια κοπελα την οποια ξερω 3 χρονια γιατι παμε μαζι στο ιδιο σχολειο.Ενω ξερουμε ο ενας τον αλλον δεν μιλαμε καθολου αλλα συχναζουμε στην ιδια πλατια εγω με τους φιλους μου και αυτη με τις φιλες της.Δεν νομιζω να της αρεσω καθολου.Βλεπω επισεις οτι καθε φορα που ειμαι στην πλατια της την πεφτουν πολλα παιδια με τον τροπο τους και επισεις ειναι κολλημενη με ενα παιδι που τον ξερω.Τι να κανω για να της μπω στο ματι και να αλλαξει λιγο γνωμη για μενα και να τις αρεσω.Να της το πω στα ι...
Απάντηση:
ηθελα ενα κοριτσι εδω και ενα χρονο αλλα αυτη ηταν κολλημενη με εναν αλλον! απο την στιγμη που αρχισαμε να κανουμε παρεα μου αρεσε και το ηξερε αλλα ηταν κολλημενη με αυτον! τελος παντων της ειπα μετα οτι απο δω και περα θα ειμαστε μονο φιλοι και ολα μια χαρα αλλα εγω δεν ειχα σταματησει να τη θελω! μετα απο 7 μηνες ξεκολλησε απο αυτον και προσπαθουσα με κατι φιλες μου να την κανουμε να με θελει αλλα αυτη στην αρχη δεν εδινε σημασια! μετα καταλαβε τι θελουμε να κανουμε και μου τονιζε ποσο σημ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ωχχ παναγια μου... Αυτο μου θυμιζει μια προσφατηυποθεση που με απασχολει... :Ρ Κοιτα, συμφωνα με τους κανονισμους ποτε δεν τα φτιαχνουμε με το αγορι της φιλης μας, εστω και πρωην... Το θεωρω γαιδουρια! Αλλα απο την στιγμη που δεν μπορεις να ελεγξεις τα αισθηματα σου, εισαι ερωτευμενη, και η φιλη σου δεν εχει αισθηματα πια τοτε τζαμπα ανησυχεις... Εκτος και αν η φιλη σου απλως ανησυχει για σενα... Διαβάστε περισσότερα...
πριν μια 4 μερες χωρισα με την κοπελια μου που τα ειχαμε 3,5 μηνες, για μια εβδομαδα δεν μου μιλουσε ουτε σε κλησεις ουτε σε μηνυματα... μολις περασε η εβδομδα μου εστειλε μηνυμα στο κινητο οτι δεν θελει να ειμαστε μαζι γιατι δεν αισθανεται οπως παλια, για 4 μερες δεν της μιλησα καθολου, την πεμπτη μερα της εστειλα μηνυμα το οποιο ηταν σαν αποχαιρετισμος της σχεσης μας και απο την μερια μου. Δυστιχως επειδη παντα δοκιμαζω να κανω μια επανασυνδεση, 3 μερες μετα, κατα το απογευμα περιπου, της ...
Απάντηση:
μηπως εκανες τιποτα μαλακιες και εσυ? και εγω ετσι εκανα αλλα οχι σε σχεση βεβαια. το μετανιωσα πολυ αλλα μετα δεν μπορεις να αλλαξεις και πολλα δεν γυριζει ο αλλος πισω. αλλη εκδοχη ειναι οτι δεν σε γουσταρει αλλο.η ποτε δεν σε γουσταρε για αυτο ξεκολλα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ χαχα! να γκρινιαζουν, να προσπαθουν να μας αλλαξουν, και να καθυστερουν στα ραντεβου τους! αα και να εχουν πονοκεφαλο...! :D Διαβάστε περισσότερα...
Πόσο πιστευετε οτι υσχυει;
Απάντηση:
ναι είναι φυσικότατο!! για φαντάσου να είμαστε όλοι την ώρα: "αχ αγαπη μου..θα πάμε για ποτο εκει" "αχ ναι μωρο μ ειναι υπέροχα" ή "καρδια μ δεν ειναι ωραια αυτα π φορας" "ναι εχεις δίκιο θα παω να αλλαξω" τελοσπαντων γ ν μν τα πολυλογώ ειναι λογικο να υπάρχουν διαφωνίες όπως σε όλες τι σχέσεις..αδερφικες,φιλικες, οικογενειακες,... κ καμια φορά αν υπάρχει ένταση ακόμα καλύτερα γτ μετα την ενταση ερχτ το καλο σεξ :Ρ χαχα Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας παιδιά...Λοιπόν εγώ και ο φίλος μου έχουμε σχέση εδώ και 2 χρόνια περίπου τώρα τελευταία όμως αρχίζει να συμπεριφέρεται παράξενα...Εννοώ...πολλές φορές όταν του προτείνω να πάμε σινεμά προσπαθεί να το αποφύγει και τέτοια...Δεν νομίζω να είναι με άλλη..αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα υπάρχει..:(
Απάντηση:
κι εγω συμφωνω οτι πρεπει να μιλησετε, αλλα φροντισε να εισαι διακιτικη και να μην τον πιεσεις. μπορει απλα να περναει μια φαση και να θελει να ειναι για λιγο καιρο μονος του, χωρις να θελει να χωρισετε. δωστου χρονο και χωρο κι αν δεις οτι συνεχιζει, το ξανασυζηταμε ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν εισαι πολυ ξεκαθαρη τι ενοεις αλητακος και μελλοντικα προβληματα; ας ειναι ομως τον αλητακο μπορει να τον διαχειριστει ο κυριος ο μπαμπας δηλαδη εαν αγαπαει και την μαμα σου... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πες οτι την πηραν κ τα χρονια τωρα χαχαχαχαχα το αλλο μισο δεν υπαρχει διοτι κανενας ανθρωπος δεν ειναι μισος απο μονος του...αν καποιος πιστευει σε αυτα καλυτερα να βρει τροπο να ολοκληρωθει απο μονος του,ωστε να μπορεσει να κανει σχεση.βρισκεις εναν ανθρωπο κ μοιραζεσαι πραγματα,συναισθηματα,δεν συμπληρωνεις τα κενα του αλλου.δε μπορει να εισαι κολημενος απο τον αλλο,νιωθοντας οτι χωρις αυτον δεν υπαρχεις. σαν εκφραση τη θεωρω σαχλαμαρα. εγω απο τα 19 κ μετα αρχισα τις ουσιαστικες σχεσει... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
απλα ειναι τυχεροι η κοπελα γιατι για τον τυπο ειναι ακριβως αυτο που γουσταρει γιαυτο 7χ και κανει κουκου ακομα μαζι της απλα πραγματα.. δεν εχει να κανει με την ομορφια αλλα με το γουστο του καθενος ..οπως και αν ειναι η κοπελα αυτη στα ματια αυτου του τυπου φαινεται Μ@@@@Α και ολες οι αλλες απλα καρναβαλια... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
φυσικα...γιατι δεν μιλαμε μονο για μην απομακρυνση μεταξυ σας η για ψιλοτσακωμους που ειναι σαν αλατοπιπερο:p και μετα τα ξαναβρισκεται οποτε οκ.... εσυ λες για κλαματα και γκρινιες και αυτο δεν ειναι καλο...:/ το θεμα ειναι να περνας καλα σε μια σχεση και θα αισθανεσαι καλα με τον αλλο αλλα να περναει και αυτος καλα και να χαιρεται που σε εχει. δεν λεω πως θα υπαρχουν μικροτσακωμοι...αλλα οχι και με κλαματα κ.τ.λ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ειστε 3 χρονια μαζι και πηγε με 5...σε θεωρει δεδομενη μν καθεσαι αλλο μαζι του προχωρα παρακατω θα βρεις κατι πολυ καλυτερο που θα σε εκτιμαει πραγματικα...ισως αν τον αφησεις γυρισει πισω σε εσενα αλλα αν αυτο γινει (που το πιο σιγουρο ειναι να γινει) και θες εσυ ν γυρισεις μν γυρισεις κατευθεια...καντον να ζηλεψει και να καταλαβει τ εχασε...περασα ακριβως τα ιδια και τωρα ειμαστε μαζι με παρακαλαει γτ φοβαται μν με χασει και ειναι και πιστος ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μαλλον εννοει οτι θα ηθελε να ειχε μια εμπειρια πριν απο σενα, να ειχε κανει "καποια" πραγματα... Νομιζω οτι εισαι η 1η του σχεση και εχει ανασφαλειες σε ορισμενα θεματα, εσυ ομως σαν καλο κοριτσι φροντισε να τον κανεις να νιωθει ανετα και αν συμβει καποιο "ατυχημα" ή ειναι λιγο αγαρμπος δειχτου πως "γινεται"... αν ξερεις και εσυ φυσικα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ισως θα εντπωσιαζοτανε εαν ειχατε πολλα κοινα ενδιαφεροντα. βεβαια,οπως λενε και οι αλλοι,πρεπει να εισαι ο εαυτος σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όταν κάνεις κάτι τέτοιο είναι λογικό και να υποστείς τις συνέπειες!!Δεν θα σου συνιστούσα να του το πείς γιατί δεν νομίζω να το δεχτεί διότι δεν ήταν και λίγος καιρός..Το μονο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακαλέσεις τον άλλον να το λύσετε ειρηνικά και να μην πεί τίποτα..Η περίπτωση σου μου θυμίζει ενα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια όπου μιλάει για ένα ζευγάρι που ήταν παντρεμένο χωρισμένο με διαφορετικές ζωές ο καθένας και άλλους συντρόφους και μια φορά τον μήνα βρίσκονταν μαζί και κάνανε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Παράλληλη σχέση ένα χρόνο και δεν την στεφανώνει , Μπάσοι-γουρούνια-δολοφόνοι ! Διαβάστε περισσότερα...
Ειμαι 18 χρονων και παντα καταφερνω και τις ριχνω ολες ...μεχρι στιγμης δεν μ εχει πει ποτε καμια οχι (δεν ειμαι ψωνιο).....αλλα το προβλημα μ ειναι πως οταν τα φτιαξω με καποια μετα αρχιζω και κομπλαρω ,δηλαδη ντρεπομαι και τετοια :S.....πως να το αντιμετωπισω ???
Απάντηση:
Είναι λογικό να κομπλάρεις και να νιώθεις αυτό το τρέμουλο στα πόδια,το μούδιασμα στο σώμα και την ζαλάδα (ναι,όλοι το έχουμε περάσει).Πάντα(άποψη μου) όταν αρχίζει μια σχέση θα κομπλάρεις λίγο απλα θα κοιτάξεις να το ξεπεράσεις..Πώς;Με τον χρόνο..Ο χρόνος όλα τα γιατρεύει όπως λέγανε και οι πρόγονοι μας..Γιατί δεν δοκιμάζεις να μιλήσεις στην κοπέλα σου αμα την εμπιστεύεσαι;Η ντροπή είναι φυσικό πράγμα και κατα την άποψη μου δεν πρέπει να την αποβάλλεις αλλα να την ελλατώσεις! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
συμβαινει γιατι απλα ειχατε ζησει πραγματα μαζι κ ηταν ο πρωτος σου.χαλαρωσε..δεν ειναι τπτ θα δεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μη κατηγορεις τη μανα οτι ειναι οπισθοδρομικη..οι μαναδες θα κανουν πολλα προκειμενου να προστατεψουν το παιδι τους,μιας κ ακουσε οτι εισαι κωλοπαιδο.θα πρεπει να διαβαζει κ οχι να ξεμυαλιζεται με ερωτες κλπ. κ με καποιο καλο παιδι παλι θαχε το φοβο του ξεμυαλισματος,του ξεπαρθενιασματος απο τοσο μικρη κλπ κλπ...απτη στιγμη που εκεινη ομως ζοριζεται,δε μπορεις να κανεις κατι.να πας να μιλησεις στη μανα της να της δειξεις οτι εισαι σωστος;δε νομιζω να βγαλεις κατι.ποσο καιρο ειστε μαζι; Διαβάστε περισσότερα...
milame edw kai kairo kai mou exei deiksei ediaferon otan tn prwtognorisa eixa kati san sxesh kai den tou polu edina shmasia..prin fygw gia diakopes hrthe kai me eide.. kai otan gyrisa synexisame na milame.. anakalupsa oti eixe sxesh me mia kopela apo to nisi t tn rwthsa k mu t paradexthke.. mou ekane gkrinies otan den tou milousa.. kai mou leei ta proswpika t.. arketes fores hthele n brethoume.. ospou egine k me epiase k me filise..
Απάντηση:
Καταρχάς γράφε Ελληνικά για να συνεννοούμαστε χωρίς αποκρυπτογράφηση! ;) Σχέση εξ αποστάσεως; Καλά... :p Αφού σε θέλει & τον θέλεις προχωρήστε & μην σε απασχολεί. "Μάτια που δεν βλέπονται..." λένε στο χωριό μου... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Με τέτοιους που κάθεσαι κι ενδιαφέρεσαι και χολοσκάς, και του.. χρόνου θα ρωτάς τα ίδια... Σιγά τη σχέση, ένας μήνας, εδώ που τα λέμε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
έχω κάνει σχέσεις με κοπέλες που γνώρισα μέσω ίντερνετ. Γενικά γίνεται και θα γίνεται ένας μεγάλος πόλεμος ενάντια στο ίντερνετ απο τα μέσα μαζική εξημέρωσης επείδη απειλεί το επάγγελμα τους. Μέγαλοι κολοσοί παγκωσμίως έχουν καταρεύσει μιας και το ίντερνετ κάνει τόσο εύκολη την πρόσβαση στην πληροφορία. Προσπαθούν να μας ποτίσουν την ιδέα ότι το διαδίκτυο έιναι γεμάτο παιδόφιλους , βιαστές και δολοφόνους. Έχω κάνει και φιλίες , λόγω τις αγάπης μου για την μουσικής (συνθέτω ηλεκτρονική μου... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΜΗΝ κανεις τπτ ακομα για να μην χασεις το μαλλι σου Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
κοιτα νομιζω πρεπει ν το συζητησεις με την φιλη σου . Ηξερε οτι σ αρεσει ο αδερφος της ; ναι θα ειναι καπως περιεργα τα πραγματα γιατι σκεψουν ν ησουν στ θεση της και να ακουγες τις λεπτομεριες απο τ σχεση . ειναι αβολο αλαλ πιστευω οτι η πραγματικες φιλες βρισκουν τν κωδικα τους :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Koιτά να σου πω, δεν θεωρώ σωστό να υπάρχει μια συγκεκριμένη διαφορά ηλικίας για 2 ανθρώπους. Αυτό είναι ανάλογα τα άτομα και την ωριμάδα που κατέχουν γιατί έχω προσέξει πως πολλές φορές η ηλικία δεν έχει καμιά σχέση με τα μυαλά που κουβαλά κάποιος. Καταρχάς πρέπει και οι δύο να είναι άνω των 20. Απο εκεί και έπειτα μπορεί να έχουν διαφορά 20 χρόνων+. Είμαι αντίθετη με τις σχέσεις, ενηλίκων - εφήβων γιατί άλλα ζητάνε οι ενήλικοι και άλλα οι έφηβοι. Καταρχάς, ο χαρακτήρας των εφήβων δεν έχει σ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το οτι ο πατέρας της ειναι δάσκαλος γυμναστικής σκασίλα μας,γτ μας τοπες;εφόσον ειναι σε σχέση να κάτσεις στα αυγά σου,αν παρατήσει αυτόν για σένα,αύριο νασαι σίγουρος οτι δε θα διστάσει να αφήσει εσένα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μπορεις να μην της το πεις και να φροντισεις να μεινεις το ιδιο συγκεντρωμενη στα μαθηματα ωστε να μην εχει λογο να σου την πει οταν το μαθει. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βρεσ μια αλλη που να σε ¨"γεμιζει" σαν ανθρωπο....... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 57 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.