Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Η έρευνα στηρίχτηκε σε στοιχεία που προέκυψαν από εκκλήσεις για ψυχολογική υποστήριξη. Η ηλικιακή ομάδα έχει να κάνει με το ότι οι γυναίκ...
Απάντηση: Άμα χάνεις τον ύπνο σου με κάθε μία που έχει βαλθεί να σου διαλύσει το σπίτι τότε τι να σου πούμε εμείς... Το λάθος που κάνουν οι παντ...
Απάντηση: Επειδή τα ετερώνυμα έλκονται. Για τον ίδιο λόγο οι μικροκαμωμένοι άντρες έχουν αδυναμία στις νταρντάνες.
Απάντηση: Απατα με να σε απατω, για να γινουν σφαλματα, Σφαλματα και σφαλματα της ζωης διδαγματα...
Απάντηση: Είναι ελεύθερος και σε περιμένει.
Απάντηση: Ελεος ρε παιδια!!! μια ζωη εχουμε κι ας την ζησει ο καθενας οπως θελει..οπως νιωθει και θελει καθε στιγμη, κι ας κανουμε και "λαθοι...
Απάντηση: προφανως σε ερεθιζει σεξουαλικα οτι παιρνεις τον αντρα μιας αλλης και κατα δευτερον,γουσταρεις τους εμπειρους.
Απάντηση: Γιατι να μην τσακωνονται???Αν δεν γινοταν και αυτο η ζωη μας θα ηταν μια απιστευτη βαρετη ευθεια!..Αναζωογονει και κραταει σε εγρηγορση τ...
Απάντηση: Δεν αξίζει να ασχολείσαι καν με ένα άτομο που πρώτον δε σου δίνει σημασία και δεύτερον δε διστάζει να βλάπτει τρίτους που δε φταίνε σε τι...
Απάντηση: γενικα ολες οι σχεσεις και η συμπεριφορα μας σε αυτες εχουν αμεση σχεση με τα βιωματα μας την ηλικια μας και τα θελω μας ..μηπως εχεις α...
 

Γιατι οι παντρεμένοι τα φτιαχνουν με μικρες?

Μηπως απλα δεν υπαρχει σεβασμος?
Τι τα έφτιαξες με παντρεμένο; :P

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο anonimos2012

Οχι. Το εμαθε μια ξεδερφη μου για τον μπαμπα της. Και φαινοταν καλος ανθρωπος. Δεν περιμενα κατι τετοιο.
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-26 14:35:28
ρε είναι γουρούνια, ουστ, λέρες ! (τα πήρα τώρα :P )

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Ενώ εσείς οι γυναίκες είστε αγίες! Το φωτοστέφανο σας λείπει! :P
σχολίασε ο anonimos2012  - 2013-01-26 18:32:58
http://www.rotise.gr/erotisi/ epeidi-maresei-na-spao-rekor- kai-ochi-aparaitita-se-kati- simantiko-as-spasoyme-mazi-to- rekor-ton-perissoteron- apantiseon-scholion-se-mia- erotisi-grapste-oti-thelete- de-xero-poso-echei-i- megalyteri-mechri-tora-alla- elpizo-na-kanoyme-neo-rekor- moyachachacha.html απαντηστε εδω:D
σχολίασε η cloudrazortsrt  - 2013-01-26 18:51:06
Cloud κόψε κ συ! Άντε... αρκετά μου έσπασε τα νεύρα ο άλλος ο π@π@ρ@ς!
σχολίασε ο anonimos2012  - 2013-01-26 18:52:57
πρώτον,εμείς οι γυναίκες αγίες δεν είμαστε, αλλά όταν αγαπάμε δεν ξενοκοιτάμε... ενώ το μάτι του άνδρα πάντα παίζει :P οι άνδρες μετά από χρόνια γάμου βαριούνται κ γουστάρουν άλλες καταστάσεις με κοπελίτσες... :p άντε... άνδρες πεταμένα λεφτά, που λέει και μια φίλη μου :P
σχολίασε η lena93  - 2013-01-26 22:05:23
και ο σεβασμος τι εγινε? Χαθηκε στη διαδρομη? Εγω αμα ειμαι με καποιον δεν καθομαι να κοιταω αλλους. Μηπως τους λειπει η ηθικη?
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-26 22:36:21
"εμείς οι γυναίκες... όταν αγαπάμε δεν ξενοκοιτάμε" Λένα δεν σε παρεξηγώ γιατί είσαι μικρή & δεν έχεις δει πολλά ακόμα... ;)
σχολίασε ο memoric  - 2013-01-26 22:45:56
φίλε, όταν μια γυναίκα αγαπάει πραγματικά και χαίρεται γι αυτό που έχει, δεν ξενοκοιτάει :)
σχολίασε η lena93  - 2013-01-27 01:30:33
Δεν άλλαξε κάτι, το προηγούμενο σχόλιο ισχύει... Αλλά μην επιμένεις & πολύ γιατί ξέρεις τι λένε ε: "Ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται, ο ηλίθιος επιμένει." Φιλενάδα... ;)
σχολίασε ο memoric  - 2013-01-27 02:13:20
Έτσι μπράβο memoric πες τα!
σχολίασε ο anonimos2012  - 2013-01-27 10:26:40
υπαρχουν αυτες που μονο κοιτανε και αυτες που κανουν κιολας αλλα ενταξει να κοιταξεις μονο ολες το κανουν πιστευω δεν ειναι και κακο αυτο
σχολίασε η antonia92  - 2013-01-27 10:35:49
βασικά νομίζω χάσατε το θέμα της ερώτησης, όπως κ το περιεχόμενο της απάντησής μου, οπότε δεν αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω :P εγώ η ηλίθια :P
σχολίασε η lena93  - 2013-01-27 16:06:45
Μπορεί πράγματι να ξεφύγαμε απ το θέμα της ερώτησης, το περιεχόμενο όμως της απάντησής σου δεν το χάσαμε, επ αυτού σχολιάζουμε. Αλλά επειδή το ρητό που είπα ισχύει εξίσου & για μένα, ούτε εγώ θα σχολιάσω περαιτέρω. ;) Θα πω μόνο ότι αν θεωρείς ότι δεν έχεις να αποκομίσεις κάτι από κάποιον που έχει 7πλάσια διάρκεια ζωής από σένα σαν ενήλικας & πιστεύεις ότι είναι σωστό να πεις "δεν αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω" τι να πω, καλή τύχη. Με τέτοιου είδους νοοτροπία & με ατάκες του στυλ "είναι γουρούνια" θα σου χρειαστεί... (Παρεμπιπτόντως κανείς δεν σε είπε ηλίθια...)
σχολίασε ο memoric  - 2013-01-27 23:35:42
να κάνω την ερώτηση ανάποδα γιατί οι μικρές τα φτιάχνουν με παντρεμένους(όχι ότι οι πρώτοι δικαιολογούνται αλλά).

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zackfair

σωστος.να μην κατηγορουμε μονο τους αντρες...
σχολίασε η cloudrazortsrt  - 2013-01-26 18:25:14
Πρώτη φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε!
σχολίασε ο anonimos2012  - 2013-01-26 18:33:27
-Αυτό-ακριβώς- ήρθα να απαντήσω!
σχολίασε ο memoric  - 2013-01-26 22:09:03
τώρα τρέχοντας:P
σχολίασε ο zackfair  - 2013-01-27 02:01:59
χαχαχαχαχ :P
σχολίασε ο anonimos2012  - 2013-01-27 23:39:11
δεν φταινε μονο οι αντρες...προφανως με αυτο που κανουν δεν δειχνει σεβασμο αλλα μερικες φορες και οι γυναικες κανουν λαθος και οθουν τον αντρα τους στον να της απατησει.... αν μια γυναικα δεν περιποιητε τον εαυτο της ε πως θα αρεσει στον αντρα της μετα?η αν δεν συζητα τα προβλημα που ισως αντιμετωπιζουν στην ερωτικη τους ζωη παρα μονο λενε αγαπη μου με ποναει το κεφαλι μου δεν μπορω αποψε ε ...τι θα κανει ο αντρας???δεν το διακαιολογω απολυτα...αυτο δειχνει οτι δεν υπαρχει επικοινωνια στο ζευγαρι αλλιως ο αντρας η η γυναικα πρινη οδηγηθει στην απιστια θα συζηταγε το προβλημα του/της με τον συζυγο.... ε και για τις μικρουλες που πανω με παντρεμενους τι να πω....πανε μαζι τους επειδη ειναι dilfs?:Pνα βρουμε μεγαλυτερο αν θελουνε αλλα ανυπαντρο:P

Σχόλια απάντησης

απάντησε η cloudrazortsrt

*πριν να...οχι πρινη:P
σχολίασε η cloudrazortsrt  - 2013-01-26 18:33:34
Ισως εχεις ηπως το θεωρουν μαγκια?
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-26 22:39:01
Αν ομως τα συζητανε αλλα αυτος δεν βαζει μυαλο? Τι γινεται?
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-26 22:47:11
αν συζητανε με τη γυναικα του και αυτος εχει το μυαλο του στην απιστια σημανει οτι πλεον εχει χασει το παθος και αυτο που αισθανοταν στην αρχη για αυτη.τουλαχιστον ομως θα επρεπε να τη σεβεται... υπαρχουν βεβαια και αντρες που βαζουν την οικογενεια του πανω απο την απιστια δεν εχουν απατησει ποτε την γυναικα τους και ειναι πολυ καλη οικογενειαρχες.αυτο ειναι μαγκια.
σχολίασε η cloudrazortsrt  - 2013-01-27 01:37:09
Κατά την άποψη μου είναι η κλιμακτήριος των αντρών αυτό. Είναι η στιγμή που θέλουν να δουν αν περνάει ακόμα η μπογιά τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φταίνε και οι ιδιες τους οι γυναίκες όπως αναφέρει πιο πάνω και η cloudrazortsrt . Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις πάλι μπορεί να φταίνε και οι μικρές που τους κολλάνε. Ίσως να οφείλεται και σε όλα τα παραπάνω ταυτόχρονα.
Γιατί μπορούν! ;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο memoric

Δηλαδη εσυ θα το εκανες?
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-26 22:42:25
Αν & δεν βλέπω τι σχέση έχει τι θα έκανα εγώ, παρόλα αυτά όχι, "θεωρητικά" δεν θα το έκανα. Όχι μόνο αν ήμουν παντρεμένος αλλά ακόμα & αν ήμουν ελεύθερος. Γενικά το να πάω με "μικρούλα" το θεωρώ επιεικώς χάσιμο χρόνου, δεν έχει να μου προσφέρει -τίποτα- σε σχέση με μια 30άρα. Το ότι έχει (ίσως) πιο σφιχτό (_)_) προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο...
σχολίασε ο memoric  - 2013-01-26 22:50:03
γιατι οι μικρες τους θυμιζουν τα στοιχεια που ερωτευτηκαν στη γυναικα τους οταν ειχαν ορωτογνωριστει,τους ανανεωνει,τους κανει να νιωθουν περιζητητοι και επιθυμητοι καθως συνηθως στο γαμο το παθος χανεται απο ενα σημειο και μετα.επισης οι μικρες πεφτουν πιο ευκολα και ειναι μεγαλος ο πειρασμος απεναντι στη νεανικη σαρκα....αλλα απο την αλλη γιατι λες οτι οι παντρεμενοι τα φτιαχνουν με μικρες?υπαρχουν πολλοι πιστοι οικογενειαρχες οπως και πολλοι που οταν απιστουν δεν τα φτιαχνουν με μικρες....

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skouk

Σαυτο έχεις δικιο. Θα συμφωνησω. Παντως ξερω αρκετα κοριτσια τα οποια τα φτιαχνουν με ατομα και 10 χρονια μεγαλυτερα τους (και ειναι και ανηλικα).
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-28 14:35:26
οι κοπελες θεωρουν τους συνομηλικους ανωριμους και γοητευονται περισσοτερο απο μεγαλυτερους κατι που για μενα ειναι ενδειξη και της δικης τους ανωριμοτητας.ειναι ειρωνικη η κατασταση...
σχολίασε ο skouk  - 2013-01-28 15:54:41
Την κάνουν που την κάνουν την παρανομία, τουλάχιστον ας την ευχαριστηθούν.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο ataktoulis

Α μαλιστα... Δηλαδη εσυ συμφωνεις, ε? :P
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-28 14:37:32
Όχι βέβαια, δε συμφωνώ. Απλά εννοώ πως αν είναι να απατήσουν το στεφάνι τους ας το κάνουν με μία που αξίζει.
σχολίασε ο ataktoulis  - 2013-02-01 22:07:03
ναι απλα δεν υπαρχει εκτιμηση και σεβασμος γιατι οι ανθρωποι δεν σκεφτονται πια τον αλλο διπλα τους

Σχόλια απάντησης

απάντησε η antonia92

Σωστα. Άλλωστε, και αυτος ειναι ενας λογος για τον οποιο υπαρχουν και τα εκατονταδες διαζυγια που συνεχως αυξανεται ο αριθμος τους.
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-28 14:42:28
1) γιατι τους περασε ο ερωτας 2) γιατι δεν αγαπησαν ποτε τη συζυγο τους πραγματικα 3) γιατι οσο ναναι οι "μικρουλες" ειναι πιο...ζωηρες! Αυτο ισχυει και για τις γυναικες φυσικα, δεν κατηγορω μονο τους αντρες... Παντως εγω, με την ελαχιστα ελαχιστη εμπειρια που διαθετω δεν θα το εκανα ΠΟΤΕ!
μπορει να γινει μπορει κ να μη γινει σταματηστε να τα βαζετε ολα,ολους κ ολες στο ιδιο τσουβαλι, δε βαρεθηκατε να "Τσακωνεστε" γυρω απτα ιδια θεματα κ να λετε διαρκως τα ιδια κ τα ιδια...; οπως ενας παντρεμενος θα τα φτιαξει με μια μικρη,ετσι κ μια παντρεμενη θα τα φτιαξει με ενα μικρο....το γιατι ποικιλλει κ διαφερει οπως μια μικρη θα τα φτιαξει με ενα παντρεμενο,ετσι κ ενας μικρος θα τα φτιαξει με μια παντρεμενη....το γιατι ποικιλλει κ διαφερει...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ankaaa

Ναι αλλα εχω παρατηρησει οτι αλλιως συμπεριφερονται σε εναν ανδρα αμα κανει κατι τετοιο, και αλλιως στην γυναικα. Δεν αντιμετωπιζεται το ιδιο.
σχολίασε η peaceandlove  - 2013-01-28 14:45:19
ναι, ειναι αυτοι που θα σου πουν οτι ολες οι γυναικες ειναι πουτ@@@ επισης....μην ασχολεισαι με μικροτητες
σχολίασε η ankaaa  - 2013-01-28 14:56:53
Γιατι ο αντρας γεννιεται εραστης! Μην το σκεφτεσαι και χανεις την ουσια, μην το συζητας γιατι χανεις το νοημα... Απλα απολαυστε τo! sex..sex... sex... !!! Αυτο ειναι το μότο μου! :)
Αμα η γυναικα δν κανει καλα τη δουλεια της λογικο ειναι ο αντρας να ξενοπηδησει.
Σχετικές ερωτήσεις
Οσο ημουν εφηβος δεν ειχα θεμα να τα φτιαξω με οποιαδηποτε εφηβη μου εκανε κλικ χωρις να εξεταζω αν ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη, αρκει ν...
Φυσικά & θα μου άρεσε. Ξέρεις κανέναν (ασχέτως ηλικίας) που δεν θέλει να είναι ποθητός; Το πώς θα την αντιμετώπιζα εξαρτάται απ΄ τις...
Μην της το πεις ακόμα.. Δώσε μια ευκαιρία στον πατέρα σου ακόμα, και άμα δεις ότι δεν γίνεται τίποτα τότε σκέψου το ενδεχόμενο να ενημερώ...
Φαση: 1) Καποιο γεγονος ηταν πολυ διασκεδαστικο. Πχ. "Ειχε πολη φαση"! 2) Κατι το ωραιο, καλο, τρελο κ.τ.λ. Πχ. "Εσπασα ...
Μέχρι χτες πίστευες πως το γεγονός ότι οι γυναίκες μπλέκουν με δεσμευμένους ή παντρεμένους άντρες, αποτελεί...ένα είδος μαζοχισμού, να θέ...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Σχέσεις - Άλλα

Απάντηση:
Οσο ημουν εφηβος δεν ειχα θεμα να τα φτιαξω με οποιαδηποτε εφηβη μου εκανε κλικ χωρις να εξεταζω αν ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη, αρκει να μου αρεσε... οταν ενηλικιωθηκα εκοψα καθε σχεση/δεσμο με ανηλικες... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φυσικά & θα μου άρεσε. Ξέρεις κανέναν (ασχέτως ηλικίας) που δεν θέλει να είναι ποθητός; Το πώς θα την αντιμετώπιζα εξαρτάται απ΄ τις ηλικίες μας. Αν ήμουν 35 & μου την έπεφτε 30χρονη τότε οκ. Αν όμως είχε τα μισά μου χρόνια θα της έλεγα "πήγαινε κορίτσι μου να βρεις ένα αγοράκι της ηλικίας σου για να παίξετε". Γιατί περί παιχνιδιού πρόκειται. Οποιοσδήποτε με μια κάποια πείρα ξέρει ότι όπως εύκολα έφαγε το κόλλημα η μικρή, τόσο εύκολα αύριο-μεθαύριο θα της περάσει &... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μην της το πεις ακόμα.. Δώσε μια ευκαιρία στον πατέρα σου ακόμα, και άμα δεις ότι δεν γίνεται τίποτα τότε σκέψου το ενδεχόμενο να ενημερώσεις τη μητέρα σου.. Αλλά μπορείς να πάρεις την ευθύνη να διαλυθεί ο γάμος τους; Δεν λέω, το σωστό είναι να ξέρει, αλλά δεν είναι τόσο εύκολη απόφαση... Πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά.. :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φαση: 1) Καποιο γεγονος ηταν πολυ διασκεδαστικο. Πχ. "Ειχε πολη φαση"! 2) Κατι το ωραιο, καλο, τρελο κ.τ.λ. Πχ. "Εσπασα το χερι μου" "Ασχημη φαση φιλαρακι" (:Ρ) 3) Εμμμ, αυτο που λεμε "χαμουρευομαι", δηλαδη φιλια, χαδια, χουφτωματα εκτος απο σεξ!... Προταση με αυτο δεν μπορω να σου δωσω... :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μέχρι χτες πίστευες πως το γεγονός ότι οι γυναίκες μπλέκουν με δεσμευμένους ή παντρεμένους άντρες, αποτελεί...ένα είδος μαζοχισμού, να θέλεις να έχεις κάτι που ξέρεις ότι δε μπορείς και να τυραννάς την ύπαρξή σου όλη με αυτή την κατάσταση. Σήμερα κατάλαβες ότι το παιχνίδι παίζεται αλλιώς κι ότι τίποτα δεν είναι απλά θέμα εγωισμού. Τουλάχιστον όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Αλήθεια, γιατί μια γυναίκα αναζητά τη συντροφιά ενός άντρα ήδη «καπαρωμένου»; Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά, καθώς σύμφωνα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η έρευνα στηρίχτηκε σε στοιχεία που προέκυψαν από εκκλήσεις για ψυχολογική υποστήριξη. Η ηλικιακή ομάδα έχει να κάνει με το ότι οι γυναίκες διανύουν την κλιμακτηριακή φάση κι έχουν ανάγκη από συναισθηματική και σεξουαλική επιβεβαίωση, ενώ ο άντρας μπαίνοντας στην Πέμπτη δεκαετία της ζωής του αισθάνεται επιβεβαίωση του ανδρισμού του. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχτηκαν, οι γυναίκες που διατηρούν εξωσυζυγικές σχέσεις και αποφασίζουν να προχωρήσουν σε διαζύγιο, επισκέπτονται ευκολότερα ψυχολό... Διαβάστε περισσότερα...
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ 1. ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO http://www.youtube.com/watch?v=FrEnoYKlBx4 2. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΑΛΛΟ e-mail ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΗΜΙΓΥΜΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 3. ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ 4. ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ VIDEO KAI OTAN THN ΡΩΤΗΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ...
Απάντηση:
Άμα χάνεις τον ύπνο σου με κάθε μία που έχει βαλθεί να σου διαλύσει το σπίτι τότε τι να σου πούμε εμείς... Το λάθος που κάνουν οι παντρεμένοι είναι ότι κολακεύονται. Στην πραγματικότητα δεν θέλει εσένα, το γάμο σου θέλει. Οι γυναίκες είμαστε ανταγωνιστικές. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Επειδή τα ετερώνυμα έλκονται. Για τον ίδιο λόγο οι μικροκαμωμένοι άντρες έχουν αδυναμία στις νταρντάνες. Διαβάστε περισσότερα...
1. Αν βρεις μια καλή σύζυγο, θα γίνεις ευτυχισμένος. Αν βρεις μια κακή σύζυγο, θα γίνεις φιλόσοφος! 2. Υπάρχει τρόπος για να θυμάσαι πάντα τα γενέθλιά της: να τα ξεχάσεις μία φορά! 3. Όταν ένας άλλος άνδρας σού παίρνει τη γυναίκα, η καλύτερη εκδίκηση είναι να τον αφήσεις να την κρατήσει! 4. Επιτέλους, βρέθηκε συντομότερος και ασφαλέστερος από το e-banking τρόπος μεταφοράς χρημάτων: ο γάμος! 5. Όποτε κάνεις λάθος, ομολόγησέ το! Όποτε έχεις δίκιο, βγάλε τον σκασμό! 6. Βρείτε χρόν...
Απάντηση:
Απατα με να σε απατω, για να γινουν σφαλματα, Σφαλματα και σφαλματα της ζωης διδαγματα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είναι ελεύθερος και σε περιμένει. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ελεος ρε παιδια!!! μια ζωη εχουμε κι ας την ζησει ο καθενας οπως θελει..οπως νιωθει και θελει καθε στιγμη, κι ας κανουμε και "λαθοι" (και καλυτερα να κανουμε αν ειναι να ζουμε - οχι απλα να υπαρχουμε). Κυριος σε θεματα ερωτικα οπου δεν πρεπει να υπερισχυει η λογικη, το "σωστο" (τι ειναι αυτο αληθεια? ποιος το κρινει? οι κοινωνικες συμβασεις? ποιος εχει τω δικαιωμα να κρινει εμενα? ) αλλα το συναισθημα, ο παρορμητισμος, καλο ειναι να αφηνομανοστε σε αυτο που θελουμε και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
προφανως σε ερεθιζει σεξουαλικα οτι παιρνεις τον αντρα μιας αλλης και κατα δευτερον,γουσταρεις τους εμπειρους. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατι να μην τσακωνονται???Αν δεν γινοταν και αυτο η ζωη μας θα ηταν μια απιστευτη βαρετη ευθεια!..Αναζωογονει και κραταει σε εγρηγορση τα ζευγαρια ενας καυγας.Επιβαλλεται οχι μονο στους παντρεμενους,αλλα γενικα στα ζευγαρια.Δεν εννοω βεβαια να πεφτει ξυλο,αλλα να υπαρχει η διαφορετικη γνωμη,η αντιπαραθεση κ.τ.λ. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν αξίζει να ασχολείσαι καν με ένα άτομο που πρώτον δε σου δίνει σημασία και δεύτερον δε διστάζει να βλάπτει τρίτους που δε φταίνε σε τιποτα στο βωμό της δικής του ευχαρίστησης.Τέτοια άτομα αδίστακτα και ευτελή χωρίς ηθικούς φραγμούς και αναστολές πέταξέ τα από τη ζωή σου! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
γενικα ολες οι σχεσεις και η συμπεριφορα μας σε αυτες εχουν αμεση σχεση με τα βιωματα μας την ηλικια μας και τα θελω μας ..μηπως εχεις απογοητευτει και δεν πιστευεις οτι αξιζει να ασχοληθεις περισσοτερο ?,αυτοι που γνωριζεις ειναι επιφανειακοι και θελουν απο σενα κατι εφημερο , το καταλαβαινεις και φευγεις ?μηπως φοβασαι μια σοβαρη σχεση και πριν δεθεις εξαφανιζεσαι η φοβασαι να ερωτευτεις ?εσυ ξερεις ...αν γνωριζεις τι θελεις απο τον αλλον κ οταν το βρεις τοτε πιστευω οτι θα μεινεις στην σχεση Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κι εσυ τι θα κανεις?Αμα εσυ θες να τον συγχωρησεις καντο, αν παλι δεν θελεις μην το κανεις.Δεν υπαρχει τι πρεπει να κανεις κουκλα μου ή τι ειναι λαθος και σωστο.Κανε αυτο που σου λεει η καρδια σου κι αν ειναι λαθος θα το επωμιστεις και θα μαθεις απο αυτο ,ωστε να μην το ξανακανεις στην πορεια.Μαθε στη ζωη σου να κανεις αυτο που ΘΕΛΕΙΣ και οχι αυτο που δεν ειναι σωστο για τους αλλους.... Διαβάστε περισσότερα...
Βσκ τν ξερω απο περισι κ ειμασταν λιγο σε κοντρα κ αυος μ κοροηδευε αλλα ειχα παρατηρισει περισι οτι με ψιλοκοιταζε αλλα εγω ημουν κολλημενη μ εναν αλλον κ δν τν ειχα προσεξει..(ηξερα βεβεα οτι ηταν γλυκουλης κ νοστιμουλης) κ τ καλοκαιρι π γραφαμε κτ τεστ μας εβαλαν ν κατσουμε μζ κ εγω επειδι δν ειχα διαβασει αρχιζα ν τν αντιγραφω κ ενω περιμενα οτι θα τ ελεγε αυτος αντιθετως με βοηθησε κ μ περιμενε ν τελειωσω .την επομενη μερα γραφαμε αλλο τεστ κ τ ειπα ν ξανα κατσοτμε μζ κ μ ειπε οκ αλλα δν...
Απάντηση:
κι εγω τα ιδια παω εκτη και μου αρεσει ενασ απο την πεμπτη δεν μου μιλαει αλλα με κοιταει ασταματητα ειναι ενασ που με κοροιδευε και δεν ξερω αν με αγαπαει εγω ομωσ ναι.ρωταει τον αδερφο μου με ποιον τα εχω οταντον ρωτηε τελευταια τα ειχα με εναν βλακα και το μετανιωνω τι θα κανω ??? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
να τον ξεχασεις..δν ειναι για τα δοντια σ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειμαι δεκαπεντεμιση χρονων πάω 1η λυκείου και ειναι τρελα καψουρευμενος με μια μια μικρη απο την 2α γυμνασίου.το έμαθε μια μερα απο διάφορες κινήσεις που εκανα με φίλους μου φίλες της κλπ και ολα ηταν μια χαρά μόλις το έμαθε και κατάλαβα πως ενδιαφερόταν(είπε αρχικά πως έχω ωραία ματιά,πως ειμαι ψηλός κλπ)και ήθελε να πάω να της μιλήσω.πηγα λοιπόν και εκανα έναν ωραιοτατο μονόλογο,καθώς επειδη αυτη ντρεποταν οι μόνες λέξεις που ξεστομιζε ηταν ναι,οχι και μμμ.της ζήτησα να βγούμε έξω καμια μερα να γνωριστούμε καλύτερα και μου λέει ναι,ΑΛΛΑ αυτο το σκ δεν μπορω απο το άλλο όμως ειμαι ενταξει(-.-).της ζητάω μετα το τηλ της αλλα δεν το θυμοταν.πάω μετα στο σχολασμα να της μιλήσω και μου λέει πως σημερα επειδη ειχε απογευματινό δεν θα κατέβαινε στα σχολικά(ναι ιδιωτικό ειναι το σχολείο αλλα αλλου ειναι το θεμα μας).παω λοιπόν να ρίξω κανά σουτακι μέχρι να μαζευτούν οι υπόλοιποι στα σχολικά και οπως λατευθυνομουνα μετα απο κανά 5λεπτο προς το σχολ την βλέπω να βολταρει με μια φίλη της στον χώρο των σχολικων(-.-).πρωτο ξενερωμα για μένα,πρώτο ψέμα για εκείνη.την επόμενη δεν μιλήσαμε αλλα έμαθα τηλεφωνικως απο μια φίλη της πως έριξε χ σε έναν άλλο για πάρτη μου.ωραια λέω καλα πάμε.την μεθεπόμενη πάλι τίποτα(δεν γνωριζομασταν καθόλου οποτε επειδη δεν ειχαμε πολλα να πουμε και σε συνδυασμό με την ντροπαλοτητα της 2 μέρες πήγαν σκ@τ@).της μίλησα λοιπόν την επόμενη και την ρωτάω:το τηλεφωνακι σου το έμαθες;αυτη μου λέει ναι αλλα θα ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΡΤΑ(-.-) θα στο δώσω αυριο. 2ο ξενερωμα(ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΚΑΡΤΑ;;;).τσπ λέω αφού θα μου το δώσει αυριο ειναι οκ.παω αυριο σχολείο και βλέπω ΌΛΟ το γυμνάσιο να λείπει.τι ειχε γίνει;είχαν παει εκδρομη(-.-)2ο ψέμα 3ο ξενερωμα. Δεν λιμησαμε λοιπόν καθόλου.εντωμεταξυ της έχω στείλει έτοιμα φιλίας στο Facebook και παρόλο που υπήρχε δραστηριότητα στον λογαριασμό της και πρόσθεσε με στην βδομάδα φίλους,το 1 βδομάδας έτοιμα μου έμεινε αναπάντητο.της στέλνω παρόλα αυτα μήνυμα:που βρε ειρήνη σημερα και σε έψαχνα;μου απαντάει:ekdromi.που πήγατε της κανω;στα @@ της αυτη δεν απάντησε ποτε.τι διάολο λέω αφού πηγαίναμε καλα μέχρι τώρα.την επόμενη της λέω:αυριο θα περάσω απο ιλιον μπορείς να συναντηθούμε κάπου κοντα σε σένα;(αυτη μένει περισσο).μου απαντάει:dystixws oxi.οκ της λέω άμα μπορείς κάποια στιγμή μεσα στο σκ Στείλε μου(ξέρω μλκι@ μου δεν έπρεπε να άσχοληθω τόσο).τελικα μαθαίνω πως το σκ πήγε στο παζάρι του αχολειου(μια χριστουγεννιάτικη π@π@ρι@ που πουλάνε διάφορες hand made βλακείες)στο οποίο ειχε τη δυνατότητα να συναντηθούμε(το ξέρω διότι ένας φίλος μου καψουρης με άλλη το έκανε).4ο ξενερωμα.μετα λέω να την γράψω καμποσο καιρο μπας και ψαρωσει η μήπως ωριμάσει λιγο και καταλάβει τι θελει.Ρωταω εντωμεταξυ μετα απο 4 μέρες μια φίλη της γιατι ειναι τόσο απομακρη η ειρήνη και αφού την ρώτησε μου απαντάει ότι με αποφεύγει αλλα χωρίς να της πει τον λογο.ξεχασα να πω πως ειχαμε ξαναμιλησει μια ακόμη φορα με την φίλη της και μου είπε πως φοβοτανε επειδη ειναι πιο μεγαλος και μπορεί να θελω να κανω ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.(να την .i. Για όσους δεν κατάλαβαν και ότι ήθελε να πάω να ΤΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ)(-.-).και να θελω(που θελω οπως κάθε αντρας) εκτός του ότι δεν έχω δώσει αφορμή για να πει κατι τέτοιο τί διάολο δεν θα την βιασω άμα δεν θελει.Πηγα λοιπόν και της είπα:μου είπαν ότι φοβάσαι...και μου λέει τί;οχι δεν ισχύει κατι τέτοιο.της λέω εισαι σίγουρη;και μου λέει ναι ναι δεν φοβάμαι τίποτα.οκ της κανω και είπα 2-3 μλκιες που σκέφτηκα εκείνη την ωρα και έφυγε στην κυριολεξία τρέχοντας στο σχολικό(να φανταστείτε οι φίλοι μου με ρωταγανε άμα την εβρισα).εδω τελειωνει το mini story που ξεχασα να αναφέρω προηγουμένως.αφού πέρασε καμια βδομάδα λοιπόν χωρίς να της έχω δώσει την παραμικρή σημασία κ αυτη ανταποδιδωντας πάω τελευταία μερα σχολείου στο σχολασμα και την πιάνω να της μιλήσω.μπορεις να μου πεις της λέω τί τρέχει;η συμπεριφορά σου με εχει μπερδέψει πολυ.εγω πιστευω πως απο την πλευρά μου ήμουν κύριος και σου φερθηκα πολυ ωραία αλλα κάθε φορα που σου μιλάω δεν αλλάζει κατι.θα επιμεινω στο τηλέφωνο σου αλλα μην μου πεις δικαιολογίες του στυλ δεν το θυμάμαι,δεν έχω κάρτα ή δεν ξέρω και εγω τι άλλο,καλύτερα πες μου δεν θελω να στο δώσω.σου είπα να βγούμε καμια μερα να γνωριστούμε καλύτερα αλλα εσυ όλο με αποφευγεις.και μου απαντάει:εεεεε εγω δεν θελω λογω ηλικιας...εεεε λογω της διαφοράς μας.της λέω:κοιταξε να δεις κανένας δεν μπορεί να σε αναγκάσει να κανεις το οτιδήποτε(το πιάσαμε το υπονοούμενο ε;)και μου λέει το ξέρω αλλα...καλα της κανω άμα θες πάντως να βγούμε καμια μερα πες μου,διότι πιστευω πως άμα με γνωρίσεις θα δεις πως ειμαι ωραίος ως χαρακτήρας και ως άνθρωπος γενικα.νταξει μου λέει θα δούμε.καλα Χριστούγεννα δεν είπε κανένας και αλλάξαμε πορεία.εγω οπως εβραζα στην διαδρομή προς το σπιτι έγραψα στο κινητό ότι σκεφτομουν εκείνη την ωρα(το οποίο πραγματικά με βοήθησε να χάσω ένα <<βάρος>> άο πάνω μου) για αυτην και τα έστειλα σε μήνυμα στο φβ της τα οποία δεν θελω να τα γράψω για πολλούς λόγους και ποτε δεν απάντησε.δεν της ξανά έστειλα απο το 2012 και πραγματικά μου λείπει αφάνταστα.ειχα φανταστεί τα Χριστούγεννα μου με αυτην την κοπελα και τελικα ολα πήγαν κατα διαόλου.σας παρακαλω όσοι είχατε το κουράγιο να διαβάσετε όλη την ιστορία βοηθήστε με γιατι ειναι πραγματικα απελπισμένος....ειμαι χώμα και πιστευω πως ειναι κατι παραπάνω αυτο που νιώθω για αυτην την κοπελα απο απλή καψουρα!ευχαριστω προκαταβολικά. 
Απάντηση:
Δε το διάβασα όλο αλλά πάνω-κάτω κατάλαβα τι περνάς..σου δίνω 3 επιλογές και ότι θες κάνε αλλά και οι 3 είναι έγκυρες!(δηλαδή άμα δε κάνεις κάτι από αυτά τα 3 δεν έχεις μέλλον μαζί της) 1.Ζήτα από τη φίλη της που στην αρχή λες ότι σου είπε πως έδωσε Χ σε άλλον για πάρτη σου,το τηλέφωνό της(ίσως άλλαξε από τότε)και πες της να βρεθείτε να τα πείτε από κοντά. 2.Μάθε που μένει και στείλτης 30φυλλα με κούριερ,είναι πολύ ρομαντικό και όλα τα κορίτσια το εκτιμάνε ιδιαιτέρως.(προσωπική εμπειρία) 3... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα μπορουσε να ειναι και η μισαλλοδοξια. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ποσων χρονων εισαι?? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
για της γυναικες ναι μπορουν Διαβάστε περισσότερα...
Μπορει να υπαρξει αγαπη μεταξυ ενος αντρα και μιας γυναικας χωρις να υπαρχει ερωτικη ελξη μεταξυ τους?
Απάντηση:
Ναι! Η αγάπη δεν σημαίνει ότι πρέπει πάντα να είναι ερωτική. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
με τον χρόνο,τίποτα δεν γίνεται απο την μια στιγμής στην αλλή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οι χορισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτε............http://youtu.be/F37zjvfJ_dw Διαβάστε περισσότερα...
θελω ενα αγορι εδω και αρκετο καιρο.ειμαι λιγακι παχουλη και ντρεπομαι.δεν ξερω τι να κανω.εχουμε μιλησει 2 φορες.τι να κανω για να του αρεσω?το αγορι δεν ειναι σαν τους αλλους διαφερει δεν ειναι νταης και ειναι παντα ευγενικος με ολους το βλεπω καθε μερα στο λυκειο και κοιταζομαστε .αχουμε εναν κοινο φιλο αλλα δεν με πολυβοηθαει.λοιπον να εχω ελπιδες να κανω κατι (τι?)ή να προσπαθησω τον ξεχασω?
Απάντηση:
μην υποτιμας τον εαυτο σου για τον καθε ανθροπο ειπαρχει και ενας καταλιλος δηλαδη αν τον θελης τοσο και νομιζης οτι θα ειναι αυτος ο ανθρπο σου μην δυσταζης μπροστα σε τιποτα αλλα αν εχεις αμφιβολιες κανε λυγο ειπομονη και θα ερθει το καταλιλο αγορι να σε βρει μην χαλας την διαθεση σου [η συμβουλη μου κιταξε τα μαθηματα και ολα θα ερθουν στειν ωρα τους και το κυριοτερο ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟι ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΟΧΙ ΕΣΥ] απο εναν αγνοστο σου και αρκετα μεγαλιτερο σου Διαβάστε περισσότερα...
Και οταν φεύγαμε στο διπλανο πουλμαν ήταν η πρωην του αγοριού μου κ σε καποια φάση πριν ξεκινησουμε γυρισα κ ειδα οτιε κοιταγε κ το ειπα στημ φιλη μου που καθοτα διπλα μου και της κανει με το χερι της αν θελει κατι κ εκεινη κουνισρ το κεφάλι της προς το οχι..αυριο που ειναι Δευτέρα θα την δω στο σχολείο..1ον.να παω να της μιλησω? 2ον. Αν ναι τι να της πω? 3ον. Αν αρχίσει και μου λεει μαλακιες τι να της πω για να την μιωσ?
Απάντηση:
Παρατα την και κοιτα πώς αλλιως μπορεις να συνεχισεις να εχεις το αγορι σου διπλα σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Συχνά, τα φλερτ , ειδικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εποχής μας, συμβαίνουν ανάμεσα σε ανθρώπους που μένουν σε διαφορετικές περιοχές, με αρκετή χιλιομετρική απόσταση μεταξύ τους. Πριν αποφασίσετε αν αξίζει ή όχι να αναπτύξετε μια σχέση εξ αποστάσεως, χρειάζεται να σκεφτείτε μερικούς σημαντικούς παράγοντες: Δείτε αν σας «διευκολύνει» μια σχέση εξ αποστάσεως ή μήπως διευκολύνει μόνο το άλλο πρόσωπο. Πολλές φορές αρκετοί άνθρωποι επιδιώκουν τέτοιες σχέσεις , εκφράζονται ανοιχτά μόν... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ε ναι...γιατι αν η..ευκαιρια που του προκυψει δεν του αρεσει αρεσει για τους χ,ψ λογους γιατι να κανει σχεση με καποια που δεν θελει μονο και μονο για να πει οτι εκανε σχεση παρολο που στη ζωη του δεν γνωρισε πολλες γυναικες... απο την αλλη αν του αρεσει μια κοπελα και αρεσει και σε αυτη θα πρεπει να προσεξει να μην την χασει... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 59 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: