Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος
Απάντηση: Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα ...
Απάντηση: "Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p
Απάντηση: Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπ...
Απάντηση: Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου.
Απάντηση: Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστ ε κ μετα πατε οπου θελετε!
Απάντηση: Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητ...
Απάντηση: ο φυλακισμένος δικαιούται να συνάψει γάμο, να δέχεται επισκέψεις του/της συζύγου και των τέκνων του σε ιδιαίτερο χώρο του (σωφρονιστικού)...
Απάντηση: Βασικά αυτά είναι προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις... Δεν νομίζω να ισχύουν... Όπως πχ. αυτό με την ομπρέλα, με τη μαύρη γάτα.....
Απάντηση: δεν συμφωνω.και οσον αφορα την αρμονια του συνολου μαλλον το αντιθετο προκαλουν.τοσο τωρα οσες και σε παλαιοτορες εποχες. πχ)εφτανει μια...
 

<<Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός.>> Συμφωνείτε;

Οχι!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η estragon

Ο γαμος δεν δινει δειαρκεια σε ενα τυχαι γεγονος! Διοτι για να οδηγηθεις στον γαμο προφανως θεωρεις πολυ σοβαρο αυτο που εχεις με τον αλλο!
σχολίασε η estragon  - 2013-08-17 14:07:24
ο γαμος ειναι καθαρα θεμα επιλογης και μετα απο πολυ σκεψη.Ειμαι παντρεμενη 10 χρονια σχεδον μου ειναι αδυνατον να δεχτω οτι δινω διαρκεια σε ενα τυχαιο γεγονος τα δυο μωρα μου δεν ειναι τυχαιο γεγονος ειναι σαν τον γαμο θεμα εσωτερικης ολοκληρωσης
σχολίασε η ntinaki306  - 2014-07-19 23:41:31
Όχι, διαφωνώ εντελώς..! Εσύ; :)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ioannan

Δεν είναι πάντα αποτυχημένη προσπάθεια ο γάμος :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:11:57
Όταν δύο άνθρωποι αγαπιούνται πραγματικά, θα συνεχίσουν να αγαπιούνται για όλοι τους τη ζωή, είτε είναι παντρεμένοι, είτε όχι.. Ο γάμος είναι απλά η επισημοποίηση αυτής της αγάπης.. Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη, πώς μπορεί ο γάμος να θεωρηθεί αποτυχημένη προσπάθεια; :)
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:16:06
Έλα ντε! Δεν μπορεί ;)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:18:00
Συμφωνώ! :) (όλη* ) :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:19:09
καποιες φορες αυτο ειναι :P
Πωπω , πόσο βαριέμαι να κάθομαι να διαφωνώ ή να συμφωνώ με διάφορα κλισέ που γράφετε , και να αιτιολογώ την απάντηση μου λες και είμαι στο δημοτικό και γραφώ έκθεση ( και μετά να σχολιάζει από κάτω η ioanna την απάντηση μου και να τσακωνόμαστε …κ.τ.λ.-κ.τ.λ. ! )

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο grenade

Μπορείς απλά να μην απαντήσεις ;) Φιλικά πάντα!
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:10:53
Άσχετο : όταν έλεγα Ιωαννα , δεν εννοούσα εσένα ! Να ξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιομαστε
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:13:11
Ναι, το κατάλαβα. Όταν είπα ότι μπορείς να μην απαντήσεις το είπα επειδή έγραψες πως <<βαριέσαι να κάθεσαι να διαφωνείς ή να συμφωνείς.>> Και πάλι φιλικά :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:15:24
Αυτό πόνεσε.. :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:16:24
:D Im sorry ! Αλλα το εχουμε ξαναδει το εργο ...! :ρ
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:18:00
Καλά, δεν ξανασχολιάζω.. :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:19:29
@ioannan αυτό που είπα πόνεσε; :p @grenade ποιο έργο έχουμε ξαναδεί; :p
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:19:41
Σαν να μπερδευτήκαμε λίγο …! Η ioanna απευθυνόταν σε εμένα και εγώ στην ioanna
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:22:06
Καλά, το αφήνω σε εσάς. Αν θέλετε συνεχίστε :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:23:09
Μπα , από ότι βλέπω η φίλτατη ioanna ( όχι εσύ , η άλλη ) δεν είναι διατεθειμένη να ξανασχολιασει απάντηση μας .
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:27:43
Εντάξει τότε... :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:29:03
Αφού σε ενοχλέι.. :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:51:25
Ποιος μ@λ@κ@ς τα λέει αυτά ;;;
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:52:57
Εσύ.. :ρ:/
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 14:54:56
Α σωστά ! Εγώ ο μ@λ@κ@ς ! Ναι αλλά , άμα δεν συζητήσουμε , δεν τσακωθούμε , δεν βριστούμε λίγο , δεν μπλοκαρει ο ένας τον άλλον , πως θα περάσει η μέρα ;;; :ρ
σχολίασε ο grenade  - 2013-08-17 14:57:55
Χαχαχα..! Ε όχι, είπαμε! :ρ
σχολίασε η ioannan  - 2013-08-17 15:03:48
εγω διαφωνω αλλα σε μερικες περιπτωσεις μπορει να συμβαινει αυτο που λες

Σχόλια απάντησης

απάντησε η nefo21

Ναι, όντως :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:12:27
Διαφωνώ ;)

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Ωραία :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:16:12
Δεν συμβαινει παντα αυτο που λες!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η christyyy

Το ξέρω ;)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:16:31
μμμμ... οχι ιδιαιτερα! βασικα δες... εγω δεν πιστευω οτι ο γαμος ειναι τοσο ωραιος οσο φαινετε και οσο λενε... απλως κατι χαρτια ειναι!! Να τον βρασω τον γαμο αμα δεν βρω ενα καλο παιδι να με αγαπαει και να τον αγαπαω :))

Σχόλια απάντησης

απάντησε η zo0litsa

Συμφωνώ 1000%!!
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:18:46
συμφωνω! ;D

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

Ωραία :)
σχολίασε η iwannitca  - 2013-08-17 14:59:25
Εσύ δεν διαφωνείς με την παραπάν φράση τι ωραία μου λες; :p
σχολίασε η dupstepic  - 2014-07-19 23:52:57
Όχι, με τίποτα! Ο γάμος επισημοποιεί το πιο ωραίο γεγονός στην ζωή σου! :)
Oχι ιδιαιτερα.Για να μιλησω πιο συγκεκριμενα,θεωρω πως ο γαμος ειναι ενας τροπος να "σφραγισεις"τον δεσμο με τον ανθρωπο που εχεις διαλεξεις να περασεις την υπολοιπη ζωη σου.Για να προβεις σε ενα τετοιο βημα θα πρεπει να γνωριζεις καλα τον αλλον,να εχεις συμβιβαστει με τα ελαττωματα του οπως και αυτος με τα δικα σου.Μονο ετσι πετυχαινει ενας γαμος.Απο την αλλη,οταν ο ιδιος ή η ιδια γνωριζει πως η σχεση αυτη δεν ειναι στα καλυτερα της και πως με το περασμα του καιρου η κατασταση γινεται ακομα χειροτερη και συνεχιζουν στο επομενο σταδιο του γαμου τοτε ναι,θεωρειται αποτυχημενη προσπαθεια!
Αν αφαιρεσεις το "αποτυχημενη" κ το "τυχαιο"... ισως να συμφωνουσα! αν κ δεν ειμαι κ πολυ του γαμου... προτιμω συμβιωση!
συμφωνω απολύτως. είμαι ενάντια στον γαμο. πιστεύω πως εκτος απο αυτο που ειπες είναι και ενα χαρτί που σε δεσμεύει.
οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρευτεις (απο ερωτα παντα κι οχι απο συμφεροντα) τις περισσοτερες φορες το θες πραγματικα οποτ δεν καταλαβαινω γιατι να χαρακτηρισεις τυχαιο γεγονος μια σοβαρη σχεση και αποτυχημενη προσπαθεια το γαμο. απτην αλλη εγω διαφωνω με το γαμο απο ιδεολογικη αποψη και απο τα ιδανικα που μας εχουν περασει υποσυνειδητα για το γαμο, γιατι πιστευω οτι ετσι χανεται καπως ο αυθορμητισμος και η μαγεια. βεβαια αυτο ειναι στο χερι μας να το αλλαξουμε, αλλα μας εχουν κανει πλυση εγκεφαλου ακομα και γι αυτο και θα ειναι πολυ δυσκολο να το ξεπερασουμε.
Δεν κατάλαβα τίποτα! -Γιατί είναι προσπάθεια; -Γιατί να είναι αποτυχημένη αυτή η προσπάθεια; -Ποιος είπε ότι ο γάμος εγγυάται διάρκεια; -Σε ποιο τυχαίο γεγονός αναφέρεται ο ποιητής;
Καταρχήν,ο γάμος δέν είναι προσπάθεια,γιά μένα,αλλά σκοπός..η καλύτερα,μιά επιδίωξη του ατόμου θά ελεγα,κάτω από ορισμένες προυποθέσεις. Τώρα,αν θά πετύχει αυτός ο σκοπός η οχι,θά ελεγα οτι ειναι αλλο κεφάλαιο αυτό..πού δέν εξαρτάται μόνον από τόν ιδιο. Τέλος η διάρκεια αυτού τού σκοπού,σέ καμμία περίπτωση δέν θά μπορούσε νά προβλεφθεί από τόν ιδιο,γιατί είναι η συνισταμένη τών δεδομένων τών δύο ανθρώπων μέσα σέ μία σχέση.
Σχετικές ερωτήσεις
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :)
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ό...
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και ...
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός ...
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε ερωτήσεις χρηστών που σας έχουν αποκλείσει

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Γάμος

Παιδιά,παντρευόμαστε με τον καλό μου το σάββατο με πολιτικό!!Είμαι πολύ ευτυχισμένη και έτσι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας! <3
Απάντηση:
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ότι ΠΡΕΠΕΙ να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά. Δε μπορεί να συμβαίνει αυτό όταν η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει τις βασικές αρχές που χρειάζονται. Το μόνο αποτέλεσμα που βγαίνει από αυτή τη κατάσταση είναι οικογένειες που δεν είναι σωστές. Φυσικά όμως, αν κάποιος πιστεύει σταλήθεια ότι μπορεί να τα καταφέρει, εννοείται ότι καλά κάνει και παντρεύεται. Αλλά σ... Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας. Είμαι 30 χρονών και είμαι παντρεμένος σχεδόν ένα χρόνο. Έχω και ένα παιδάκι 6 μηνών. Εκεί που με τη γυναίκα μου είχαμε 100% σεξουαλικές επαφές οι οποίες με κάλυπταν απόλυτα, μετά τον ερχομό του παιδιού τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Δεν κάνουμε καθόλου σεξ (δεν έχει όρεξη λέει), κι αν κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με το πως ήταν πριν. Το μυαλό της είναι συνεχώς στο πως θα κάνει δουλειές στο σπίτι, τι κουρτίνες ταιριάζουν στο σαλόνι, το παιδί, το παιδί, το παιδί και ένα σωρό πράγματα τα...
Απάντηση:
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και θυμό. Όπως λες εσύ προσπαθείς και την πορσεγγίζεις αλλά αυτή δε θέλει κι ούτε προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση και σίγουρα αυτό σε ενοχλεί περισσότερο από την αποχή.. Έχεις σκεφτεί για ποιο λόγο η γυναίκα σου μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μη σε θέλει καθόλου; Δεν γίνεται να ξύπνησε και να την απωθούσες τόσο πολύ ερωτικά που να μη θέλει ούτε να σ... Διαβάστε περισσότερα...
Θα κανατε εναν τετοιο γαμο?
Απάντηση:
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός γυρίσει από τη δουλειά..αλλά δε θα μπορούσα να παντρευτώ κάποιον για τον οποίο δε νιώθω τίποτα απλά επειδή είναι πλούσιος..θα ήμουν δυστυχισμένη. Διαβάστε περισσότερα...
Ξέρει κανείς τί δικαιολογητικά χρειάζομαι απο Ελλάδα? Είμαι Διαζευγμένος.
Απάντηση:
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου. Διαβάστε περισσότερα...
ακυρωση πολιτικου γαμου με αλλοδαπο γιατι αυτος μενει σε αλλη χωρα
Απάντηση:
Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα εισοδήματα της περιουσίας του ή το προϊόν της εργασίας του δεν αρκούν για την διατροφή του .Αρκεί λοιπόν τα εισοδήματα του ανηλίκου παιδιού από την περιουσία του να μην επαρκεί για να δικαιούται διατροφής χωρίς να χρειάζεται προηγουμένως να εκποιήσει την περιουσία του. Ο υπόχρεος προς διατροφή γονέας δεν μπορεί να προβάλει τον ισχυρισμό ότι δεν μπορεί να δώ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπορείς να κάνεις κάτι.Μόνο αν χωρίσετε ,θα μπορείς να διεκδικήσεις συμμετοχή σου στα μέσα στο γάμο αποκτήματα κατά το 1/3.Δε μου έρχεται κάτι αλλο στο μυαλό αυτή τη στιγμή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστε κ μετα πατε οπου θελετε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητησεις ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και στην αντιστοιχη ΠΡΕΣΒΕΙΑ του κρατους απο το οποιο καταγεται το αλλοδαπο ατομο καθως καθε ξενη χωρα εχει αλλες νομοθεσιες. Χρειαζεται μια διαδικασια για να αποφευχθουν δυσαρεστες καταστασεις οπως εμποριο οργανων, trafficking και χιλια δυο αλλα. Ο πολιτικος γαμος γινεται στο δημαρχειο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ο φυλακισμένος δικαιούται να συνάψει γάμο, να δέχεται επισκέψεις του/της συζύγου και των τέκνων του σε ιδιαίτερο χώρο του (σωφρονιστικού) καταστήματος, καθώς και να του χορηγηθεί έκτακτη άδεια προς εκπλήρωση οικογενειακών αναγκών εξαιρετικού χαρακτήρα. Και τα δικαιώματα πάντως αυτά ισχύουν υπό προυποθέσεις. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/4.pdf Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βασικά αυτά είναι προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις... Δεν νομίζω να ισχύουν... Όπως πχ. αυτό με την ομπρέλα, με τη μαύρη γάτα... Υπάρχουν πολλά... Μερικούς τους επηρεάζει μόνο και μόνο επειδή έχουν μεγαλώσει με αυτά!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν συμφωνω.και οσον αφορα την αρμονια του συνολου μαλλον το αντιθετο προκαλουν.τοσο τωρα οσες και σε παλαιοτορες εποχες. πχ)εφτανει μια κοπελα σε καποιοια ηλικια που καποιοι θεωρουσαν σωστη για γαμο και καλα και αρχιζαν: πρεπει να βρεις ενα καλο παιδι,να αποκατασταθεις να κανεις οικογενεια...αργοτερα δεν θα σε θελει κανεις και θα μεινεις στο ραφι και τι θα λεει ο κοσμος... O_o ελεος! και το κακο ειναι οτι συμβαινει και στις μερες μας!μπορει μια κοπελα να ειναι 25 χρονων να εχει σχεση και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
KΑΜΙΑΑΑΑ!!!με κοροιδευεις?εκτος αν θες να κανεις παιδι.αλλα καλυτερα ειναι να εχεις ενα σκυλι:P εξαλλου και αυτο σαν παιδι ειναι^_^ τι ειδα παραπανω θεε μου...25-26?????????ΟΜG!τα καλυτερα χρονια αντι να εισαι ανεξαρτητος....η ανεξαρτησια ειναι τελεια....:D δεν λεω μπορει να εχεις σχεση με τον αλλο και να μενετε και μαζι^_^ αλλα γαμος???0.ο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί, τους γονείς σου θα παντρευτείς ή τα αδέρφια σου; ο0 Πού κολλάει το ένα με τ΄ άλλο; Εκτός αν εννοείς τα "συζυγικά προνόμια/δικαιώματα", οπότε η απάντηση είναι ότι δεν τα χάνεις. Μάλιστα ήταν να ψηφιστεί να τα έχουν & αυτοί που απλά συζούν (εκτός γάμου δηλαδή, με σύμφωνο συμβίωσης) αλλά δεν ξέρω αν έγινε τελικά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εγω ειμαι ηδη χωρισμενη,με ενα παιδι,εδω και 4 χρόνια.Ισως και να βιαστηκατε,αφου δε γνωριζοσασταν καλα-εγώ ετσι τη πατησα με τον πρωην ανδρα μου-και εισαι και παρα πολυ νεα και με 2 παιδια ηδη!Δε ξερω ποσων ετων ειναι ο ανδρας σου αλλα οπως τα λες-χωρις να θελω να κρινω κανεναν και χωρις να ειμαι και σιγουρη 100%-του έπεσε κάπως βαρύ μάλλον όλο αυτο...Ειναι δυσκολο πραγμα ο γαμος και ειδικα οταν υπαρχουν και παιδια-και ειδικα για τη γυναικα-γτ πρεπει να εισαι πρωτα μητερα,νοικοκυρα αλλα και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
φράση που λέγεται για κάποιον που είπε κάτι άστοχο,κάτι που δεν ταίριαζε και ήταν δυσάρεστο ή προσβλητικό! Διαβάστε περισσότερα...
αλλα ουτε και το μεταβιβαζει εγω πληρωνω ολο το δανειο για να μη με κυνηγαει η τραπεζα πως ξεπλεκω μαζι του? πως μπορω να τον υποχρεωσω να το μεταβιβασει αφοθ το πληρωνω ολο εγω???
Απάντηση:
Ειναι λιγο μπερδεμενη αυτη η κατασταση λογω του δανειου,,,Ομως θα ηθελα να σε ρωτησω αν πληρωνει διατροφη για το παιδι,αν δεν πληρωνει μπορεις να τον χρησιμοποιησεις σαν μοχλο πιεσης ,κ να τον κανεις να πληρωνει ,γιατι οταν ενας γονιος δεν πληρωνει διατροφη εχει φυλακιση.ΠΛΗΡΩΝΕΙ?ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σήμερα αναζητάμε τον γάμο, όχι όπως την εννοούσαν οι παλιότερες γενιές, όχι απλά για να αποκτηθούν παιδιά, οικονομικά ανταλλάγματα ή να μεγαλώσουν περιουσίες. Στις προηγούμενες γενιές, οι διευρυμένες οικογένειες, με όσο το δυνατόν περισσότερους συγγενείς, εξ αίματος ή αγχιστείας, ( συμπέθεροι, κουμπάροι κλπ) έδειχναν μια θέση δύναμης στην κοινωνία αλλά και πολλά εργατικά χέρια για τη συλλογή της σοδειάς. Το ζευγάρι σήμερα « πατά» στις κατακτήσεις των προηγούμενων γενεών. Ο κόπος και ο μόχθ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποιός αποφασίζει και με ποιό τρόπο. Ο τρόπος που συνεργάζεται ένα ζευγάρι για να πάρει αποφάσεις, δείχνει αν υπάρχει αγάπη, περιφρόνηση ή ακόμα και εκβιασμός. Το αυτονόητο Η διάχυτη αντίληψη ότι ο σύντροφος οφείλει να γνωρίζει τι θέλει ο άλλος. Αυτό μοιάζει με μαντική και γίνεται αιτία για παράπονα και ανεξήγητους θυμούς. Εμείς οι δυο είμαστε ένα Μια τέτοια προσδοκία είναι αντίθετη με το Εγώ- Εσύ - Εμείς, δεν αφήνει περιθώρια αυτονομίας και οδηγεί στην αίσθηση εγκλωβισμού. Μια ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πρόσεχε, άν ήταν μουσουλμάνος καί έγινε χριστιαννός, πιθανόν το έκανε για να πάρει την Ελληνική υπηκότητα. Οι μουσουλμάνοι (ειδικά οι Πακιστανοί,Αυγανοί και άλλοι) τις γυναίκες δεν τις έχουν καθόλου σε εκτίμηση, γι αυτό πρόσεχε να μήν έχεις προβλήματα.Αυτό έτυχε σε πάρα πολλές γυναίκες, οι οποίες είχαν σοβαρά προβλήματα γιατι δεν ήξεραν και μερικές το πλήρωσαν ακόμη και με την ζωή τους. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
όχι για μένα δεν είναι μόνο μια υπογραφή και μια αναγνώριση.Ο γάμος είναι η επίσημη ένωση ενός ζευγαριού η οποία ένωση ευλογείται ΄με το αντίστοιχο ιερό μυστήριο ενώπιον του θεού και των ανθρώπων και δημιουργεί δικαιώματα και υποχρεώσεις εκατέρωθεν για τα άτομα που τον τελούν.Το όλο τελετουργικό συνιστά τον τύπο με τον περιβάλλεται ο γάμος,αλλά η πραγματοποίηαη της τέλεσής του συνεπάγεται συνέπειες ουσίας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δαχτυλιδι περνας οταν προκειται να κανεις προταση γαμου στην κοπελα σου.. Βερες περνιουνται κ στις 2 περιπτωσεις γαμου.. Κ θρησκευτικο κ πολιτικο.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πρέπει να πληρούνται μερικές βασικές προϋποθέσεις: Να έχουν δουλειά και οι δυο ή τουλάχιστον ο ένας γιατί δε νοείται γάμος και να σε συντηρούν (έστω και αν μπορούν οι γονείς). Επίσης πρέπει να έχουν ωριμάσει και οι δυο που σημαίνει να είναι έτοιμοι και χορτασμένοι από τη ζωή του εργένη ώστε να μπορούν να αφοσιωθούν στο σύντροφό τους πρώτα και στα παιδιά μετέπειτα χωρίς απωθημένα. Ότι μπορείς να κάνεις ελεύθερος δε μπορείς να κάνεις παντρεμένος και πρέπει να είσαι έτοιμος να αφοσιωθείς στην οι... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εσύ είσαι 5 Τεκνος! Μια μηχανή που παράγει Παιδιά! τι μας λές τώρα.... Ρώτα στην ένωση πολυτέκνων, ξέρουν, θα σου πούν επίσημα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
λενε οτι παλια πηγαινε η μητερα του γαμπρου παρουσια του ζευγαριου και των κουμπαρων εκοβε το κεφαλι ενος κοκορα και ενω το εκανε ο γαμπρος πατουσε δυνατα το ποδι της νυφης :P ετσι η νυφη επαιρνε το μηνυμα υπακοης στον ανδρα της αλλιως θα ειχε την ιδια μοιρα με τον κοκορα χαχαχα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Να τον κανεις! Διαβάστε περισσότερα...
Ποια διαδικασία χρειάζεται προκειμένου να αλλάξει το πατρικό επίθετο της συζύγου μου μετά το γάμο μας;
Απάντηση:
Διαβασε ενα αρθρο που βρηκα Το Δ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ αριθμ. 1044/2010 απόφασή του έκρινε ότι μπορεί η σύζυγος μετά το γάμο της να ζητήσει από τη Νομαρχία την αλλαγή του επωνύμου της και την απόκτηση του επωνύμου του συζύγου της. Ωστόσο, λόγω της σπουδαιότητας του συγκεκριμένου ζητήματος η υπόθεση παραπέμφθηκε στην αυξημένη επταμελή, σύνθεση του ίδιου Τμήματος προς οριστική κρίση. Η αλλαγή του επωνύμου της συζύγου πριν την εφαρμογή του Ν. 3791/2008 ήταν δυνατ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 20 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.