Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Στο εμπόριο υπάρχουν ενα σωρό καθαριστικά για τις ζάντες.Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να κάνετε σαπουνάδα με υγρό πιάτων και χλιαρό νερό κα...
Απάντηση: Για να χαρακτηρίζονται sport,να μην είναι πιο σκληρά;Απλή λογική.
Απάντηση: Τί να τον κάνουν τον τροχονόμο;Να κάνει τον διαιτητή όταν αρχίσουν να παίζουν σφαλιάρες οι οδηγοί μεταξύ τους ή να τον βρίζουν εκείνον;
Απάντηση: Ακριβά. Περίπου όσο κάνει η τετράδα για το αυτοκίνητο, κάνει το ένα για το φορτηγό.
Απάντηση: Όχι, δε μπορείς. Κοίταξε αν γίνεται να τον αντικαταστήσεις.
Απάντηση: ετσι λενε ... βασικα οχι η διαφορα ειναι υπερβολικα μικρη
Απάντηση: η τιμη τους ξεκιναει απο τα 50 ευρω
Απάντηση: Η σκάστρα είναι επάνω στην κεφαλή της τουρμπίνας και λειτουργεί ως αποσυμπιεστής κατά την υπερπλήρωση του τούρμπο. Ο λόγος ύπαρξης είναι ...
Απάντηση: Πια ειναι η διαφορά μεταξύ 265/70/19.5 και 305/70/19.5. Θα εχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αν τα βάλω. Τώρα φοράει τα 265. Vertzos@me.com
Απάντηση: Meisterchaft, Borla, Magnaflow ... diskolo na tis vreis kai akrives
 

επιδιορθωση δερματινου καθισματος

Σχετικές ερωτήσεις
0,5 bar είναι χαμηλή πίεση.Λογικά δεν θα σου βγάλει πρόβλημα.Με αυτή την πίεση δεν είναι και απαραίτητο να βάλεις intercooler αλλά καλού ...
ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ me 28% ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 5 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ infofasma@gmail.com
Σλοβακία.
Στην σελιδα www.greenautogas.gr επικοινωνησε μαζι τους και εχουν το καταληλο κιτ
Μαζί με το αυτοκόλλητο στο πλάι που θα γραφει TURBO η χωρίς
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Βελτιώσεις

εχω το mazdarx8 cosmo
Απάντηση:
0,5 bar είναι χαμηλή πίεση.Λογικά δεν θα σου βγάλει πρόβλημα.Με αυτή την πίεση δεν είναι και απαραίτητο να βάλεις intercooler αλλά καλού κακού βάλε ένα.Το θέμα δεν είναι αν θα αντέξει ο κινητήρας αλλά κατα πόσο θα κάνει σωστή δουλειά ο μηχανικός και πόσο θα το ταλαιπωρεἰς το αμάξι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ me 28% ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 5 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ infofasma@gmail.com Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
AN ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ RX8 ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ
Απάντηση:
Στην σελιδα www.greenautogas.gr επικοινωνησε μαζι τους και εχουν το καταληλο κιτ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μαζί με το αυτοκόλλητο στο πλάι που θα γραφει TURBO η χωρίς Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Στο εμπόριο υπάρχουν ενα σωρό καθαριστικά για τις ζάντες.Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να κάνετε σαπουνάδα με υγρό πιάτων και χλιαρό νερό και να τις τρίψετε με μία παλιά οδοντόβουρτσα.Ξεπλένετε καλά και έτσι η πιο πολλή βρωμιά θα καθαρίσει. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για να χαρακτηρίζονται sport,να μην είναι πιο σκληρά;Απλή λογική. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τί να τον κάνουν τον τροχονόμο;Να κάνει τον διαιτητή όταν αρχίσουν να παίζουν σφαλιάρες οι οδηγοί μεταξύ τους ή να τον βρίζουν εκείνον; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ακριβά. Περίπου όσο κάνει η τετράδα για το αυτοκίνητο, κάνει το ένα για το φορτηγό. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι, δε μπορείς. Κοίταξε αν γίνεται να τον αντικαταστήσεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ετσι λενε ... βασικα οχι η διαφορα ειναι υπερβολικα μικρη Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
η τιμη τους ξεκιναει απο τα 50 ευρω Διαβάστε περισσότερα...
Παιδιά στα αμάξια τα τούρμπο, τι είναι η σκάστρα;
Απάντηση:
Η σκάστρα είναι επάνω στην κεφαλή της τουρμπίνας και λειτουργεί ως αποσυμπιεστής κατά την υπερπλήρωση του τούρμπο. Ο λόγος ύπαρξης είναι για να μπορεί η τουρμπίνα να αποσυμπιέζεται σύντομα μετά από το άφημα του γκαζιού ώστε να πέφτουν οι στροφές της και μετά να ξανασυμπιέζει ανεβάζοντας στροφές μόλις πατήσουμε και πάλι το γκάζι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πια ειναι η διαφορά μεταξύ 265/70/19.5 και 305/70/19.5. Θα εχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αν τα βάλω. Τώρα φοράει τα 265. Vertzos@me.com Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Meisterchaft, Borla, Magnaflow ... diskolo na tis vreis kai akrives Διαβάστε περισσότερα...
...για τη μέγιστη ιπποδύναμη των αυτοκινήτων;
Απάντηση:
Κανονικά όχι.Όσο σηκώνει η τσέπη σου,τόσο αναβαθμίζεις το όχημα σου.Βέβαια απο ένα σημείο και έπειτα μόνο πρόσφυση δεν θα έχεις στις πίστες για πατιναζ που χαριστικά αποκαλούμε δρόμους.Πρόβλημα μόνο με τον θόρυβο θα έχεις αν έχεις υπερβολικά ελεύθερη εξάτμιση.Ότι εξάρτημα αναβάθμισης μπεί στο όχημα,επιβάλλεται να δηλωθεί στην τροχαία και να περαστεί στην άδεια κυκλοφορίας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΤΣΙΤΣΕΚΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 23960 22414 Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι το turbo και πως χρησιμοποιείται;
turbo 
Απάντηση:
το τουρμπο ειναι ενα εξαρτημα που συμβαλει στην βελτιωση του μειγματος καυσιμου-αερα που βρισκετε στον θαλαμο καυσης.βασικα αποτελειτε απο δυο φτεροτες που συνδεονται μεταξυ τους.η πρωτη περιστρεφετε απο τα καυσαερια και μεταδιδει την κινηση στην δευτερη,αυτη αναροφα αερα απο το περιβαλον αυξανει την πιεση του και μεσω σωληνοσεων τον στελνει στον θαλαμο καυσης.Για ποιο αυξιμενες επιδοσεις τοποθετειται και ενα ιντερκουλερ μεταξυ τουρμπινας και εισαγωγης που μειωνει την θερμοκρασια του σιμπιεσμ... Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι η κρυογενική ανακρυστάλλωση;
Απάντηση:
Κρυογενική επεξεργασία είναι π επεξεργασία εκείνη που γίνεται σε κάθε μεταλλικό αντικείμενο το οποίο ψύχεται σε θερμοκρασία χαμηλότερη των -150c Κατά την κρυογενική επεξεργασία η κρυσταλλική δομή κάθε μετάλλου μεταβάλλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα άτομα να δημιουργούν πιο πυκνή διάταξη μεταξύ τους. Έτσι τα κενά στην κρυσταλλική δομή του μετάλλου εξαλείφονται και οι παραμένουσες τάσεις του εκτονώνονται. Επιπλέον στα ανθρακούχα κράματα του σιδήρου (ατσάλι, μαντέμι) παρ... Διαβάστε περισσότερα...
Πόσο κοστίζει το nitro να μπει σε ενα αμάξι;
nitro 
Απάντηση:
Το κοστος του δεν υπερβαινει τα 2000€ για μια πλήρη δουλειά (κιτ + εργατικά). Χρησιμοποιούμενο με σύνεση, ΔΕΝ επιβαρύνει την φθορά του κινητήρα πέραν του κανονικού. Προσοχή χρειάζεται στην ποιότητα καυσίμου (βενζίνης) όταν είναι να χρησιμοποιηθεί το νίτρο. Τα σέρβις πρέπει να γίνονται σχολαστικά και τακτικότατα, ελέγχοντας για τυχόν αστοχίες υλικών (όπως σωληνάκια, κεφαλή, μπεκ/μπουζί) κλπ. Το advance (κοινώς αβανς) του μοτέρ έχει μεγάλη σημασία σε μια μετατροπή νίτρο. Ο εγκαταστάτης πρέπε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πίεση εμπρός και πίσω ελαστικού
Απάντηση:
το αναγραφει στο πλαι του ελαστικου. καθε ελαστικο αναγραφει με αναγλυφα γραμματα τις πιεσεις του στα πλαγια του ελαστικου εκει που λεει και τις διαστασεις για να καταλαβεις. επισης οι πιεσεις ειναι για ΚΡΥΑ λαστιχα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
σε καποιο praktiker αν εχεις κοντα σου,πηγαινε και ρωτα για ενα καθαριστικο που ειναι σε καφε μπουκαλι.δεν θυμαμαι ονομα...κανει δουλεια καλη. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αναλογα τις διαστασεις. εχουν περιπου την διπλασια τιμη απο τα κανονικα. Διαβάστε περισσότερα...
ειπαρχησηστημα ποθ το τοποθετης και με ενα κουμπη απο μαμα θορηβο το γιρνας σε ελεφτερας
Απάντηση:
Ναι,υπάρχει.Μπαίνει ένα κλαπέτο στο τελικό της εξάτμισης το οποίο ελέγχεται απο διακόπτη που θα μπεί στην κονσόλα του αυτοκινήτου.Ανοίγοντας τον διακόπτη,κλείνει το κλαπέτο και μειώνεται αρκετά ο θόρυβος απο την εξάτμιση.Αν και σε περίπτωση που σε σταματήσουν για έλεγχο και σου κάνουν και decibelομέτρηση και βρούν οτι διαθέτεις τέτοιο σύστημα θα σε υποχρεώσουν να το γυρίσεις στην ελεύθερη ροή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν ξερω φιλε για την οδοντοκρεμα,αλλα επειδη ασχολιεμαι πολυ με αυτα,ακου.....τα φαναρια στο αμαξι μ,ειχαν κ αυτα γινει κιτρινα κ ειχαν 8αμπωσει.πι8ανοτατα απο τον ηλιο πιστευω,κ επειδη ισωσ ειναι κ πλαστικα.τα πηγα σε φανοποιο,ο οποιοσ μ ειπε να παρω αλοιφη για νικελ κ 8α τα κανω σαν καινουργια.μην στα πολυ λογω,την πηρα,τα ετριψα 2 με 3 φορεσ με ενα πανακη,κ με κυκλικεσ κινησεισ,κ οντως εγιναν σαν καινουργια.δοκιμασε το κ 8α με θυμηθεισ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εχω ενα sym quadlander 300, με τελικη ταχυτητα τα 80km/h με το ζορι. σκεφτηκα να του φορεσω ζαντες αυτοκινητου με μεγαλυτερη ακτινα (πρεπει να ταιριαζουν και τα μπουλονια) για να ακουμπησω τουλαχιστων τα 100. θα χρειαστει βεβαια να το χαμηλωσω. την γνωμη σας.
Απάντηση:
Μπορεις να αλλαξεις την ακτινα της ζαντας, αλλα για να γλυτωσεις καποια λεφτα καλητερα ειναι να της αλλαξεις γραναζωμα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αεριο! το υποξειδιο του νιτρου (ακριβεστερα) μπαινει στον θαλαμο καυσης και κατεβαζει δραματικα την θερμοκρασια.οταν κατεβει η θερμοκρασια μπορει να μπει περισσοτερο μιγμα στον θαλαμο , να καει και να δωσει πιο πολυ ισχη Διαβάστε περισσότερα...
ποσους ιππους βγαζι ενα τετραπεταλουδο μοτερ rallye 16v με εκεντροφορους kent 52/53 ασιμετρους ,και πως γινετε αυτη η μετατροπη .
Απάντηση:
Ρώτησε τους 149 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: