Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου.
Απάντηση: Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος
Απάντηση: Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα ...
Απάντηση: "Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p
Απάντηση: Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπ...
Απάντηση: ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ ....
Απάντηση: θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση...
Απάντηση: Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου.
Απάντηση: οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρε...
Απάντηση: Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστ ε κ μετα πατε οπου θελετε!
 

ειστε υπερ ή κατα του γαμου?

Χχμμ...γενικοτερα σαν θεσμος θα ελεγα πως ειμαι υπερ..Συγκεκριμενα με τα δεδομενα της κοινωνιας γενικα ειμαι κατα..Σε μπερδεψα ε;

Σχόλια απάντησης

απάντησε η magdoula

η αληθεια ειναι πως λιγο ναι.νομιζω ομως οτι καταλαβαινω τι θες να πεις
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:56:12
εεεε..δεν το εχω σκεφτει ακομα αυτο, πιστευω πως ειμαι κατα!αν καπαντρευομουν ομως μονο εγω το αγορι μου σε ενα εκκλησακι μακριααααα!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η mcbs1

παντρευομουν*
σχολίασε η mcbs1  - 2015-01-17 11:04:38
Μου είναι αδιάφορο,γιατί ουσιαστικά είναι μόνο ένα χαρτί που δίνει δικαιώματα στη γυναίκα.Αν αγαπάω κάποιον,δε θα "σφραγίσω την αγάπη μου" με το γάμο...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η limitededition8

ναι,στην πραγματικοτητα δεν αλλαζει τιποτα
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:55:25
ναι ,ειμαι υπέρ του γάμου με λίγους συγγενείς και φιλους , σε κάποιο ξωκλήσι....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η frou

ειναι ωραια ετσι.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:54:40
Κι εγώ ο ίδιο.. :)
σχολίασε η minore  - 2015-01-18 08:48:08
Είμαι υπέρ αλλά του Θρησκευτικού γάμου.Ο γάμος είναι μυστήριο της Εκκλησίας και μόνο...διαφορετικά χίλιες φορές συμβίωση απλά παρά να υποβαθμίζεις ένα Θείο Μυστήριο σε γραφειοκρατική ή κοσμική κατάσταση.Αυτό δηλώνει και μια εμπάθεια ενάντια στην Εκκλησία

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο alestos

Υποβαθμίσεις ένα ΘΕΙΟ ΜΥΣΤΉΡΙΟ? Μόνο του υποβαθμίζεται.
σχολίασε η lena93  - 2015-01-17 15:42:19
Αυτό λέω.Δεν πρέπει να παίζουμε με τη φωτιά γιατί αυτή αργά ή γρήγορα θα μας κάψει
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 15:48:45
Είναι Μυστήριο του Θεού.Πώς να το κάνουμε δλδ?δεν πιστεύεις?μην παντρεύεσαι καθόλου.Τί μου κάνεις σόνι και καλά ποιλιτικό γάμο?(όχι εσύ,γενικά μιλάω)Ο πολιτικός γάμος για την Ορθοδοξία θεωρείται βλασφημία στο όνομα του Θεού
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 15:50:52
Σε όλο τον κόσμο οι περισσότεροι πολιτικό κάνουν μόνο στην Ελλάδα έχουμε κολλημένα μυαλά έλεος πια... Άλλοι θέλουν να λένε ότι είναι παντρεμένοι αλλά δε γουστάρουν την εκκλησία σιγά μη σας ρωτήσουν κιόλας για να παντρευτούν..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 16:26:42
εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι κανουν καποιοι και πολιτικο και θρησκευτικο γαμο.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:57:45
Τον πολιτικό πιστεύω κυρίως για πρακτικά ζητήματα,ή απλά για να λένε "δες,παντρεύτηκα". Τον θρησκευτικό είτε λόγω πίστης είτε για να ντυθούν νυφούλες οι γυναίκες και να γίνει τζέρτζελο ;-)
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 17:18:23
Πάντως η αλήθεια είναι ΜΙΑ.Ο γάμος είναι έργο του Θεού και της Ορθοδοξίας.Πάρτε το απόφαση γιατί η αλήθεια καίει πολλές φορές...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 17:21:42
Η πίστη μας πρέπει να είναι απόλυτη όσων είμαστε χριστιανοί.Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια για όλους εμάς....Η θα ακολουθήσεις κατά γράμμα τις εντολές του Θεού ή να μην τον ακολουθήσεις καθόλου
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 17:24:44
εγω προσωπικα δεν τα πολυπηγαινω και καλα με τα της εκκλησιας.δεν ειμαι αθεος κτλ απλα δεν θελω να με βαζει σε καλουπια η εκκλησια και τα ατομα της.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 17:29:47
Δική σου επιλογή αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται φίλε όσο σκληρή και αν είναι
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 17:31:12
Οι μουσουλμάνοι δεν πιστεύουν στο Θεό μας αλλά παντρεύονται,το ίδιο και οι βουδιστές. Και σου ξαναλέω,θα σας ρωτήσουμε για να παντρευτούμε;μη χειρότερα...
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 17:44:17
Όχι βέβαια.Απλά εγώ ο <,τρελός>> σαν κολλημένο μυαλό κρίνω τα πράγματα σύμφωνα με τις εντολές του Θεού μου και επισημαίνω κάποιες αλήθεις για το γάμο
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 17:45:56
Αυτή είναι η ΔΙΚΗ σου αλήθεια και των πιστών,δε σημαίνει ότι είναι αντικειμενική
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 17:47:25
Σιγουρότατα δεν είναι αντικειμενική σύμφωνα με τις κοσμικές αντιλήψεις....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 17:48:44
Αντικειμενική δεν είναι από πολλές απόψεις αλλά την έχουμε ξανακάνει αυτήν την κουβέντα οπότε δε χρειάζεται ν´αναλωνόμαστε..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 19:05:26
Οκ.Αυτή πιστεύω όμως εγώ και δεν μπορείς να μου την αλλάξεις όπως και εγώ τη δική σου.Σεβάσου την και δέξου αν θες...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 19:13:36
Είναι Μυστήριο του Θεού.Πώς να το κάνουμε δλδ?δεν πιστεύεις?μην παντρεύεσαι καθόλου.Τί μου κάνεις σόνι και καλά ποιλιτικό γάμο?(όχι εσύ,γενικά μιλάω)Ο πολιτικός γάμος για την Ορθοδοξία θεωρείται βλασφημία στο όνομα του Θεού Νομιζω δεν χρειαζεται να κρυβεις οτι εννοεις εμενα.Εγω δεν πιστευω,αρα δεν με νοιαζει η καθε βλασφημια στο ονομα του θεου σου,και θα κανω πολιτικο γαμο αν ποτε παντρευτω ;ρ Αναρωτιεμαι τι θα εκανες αν ερωτευοσουν αθεη.......
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-17 20:44:49
Πάνω από τον έρωτα πρέπει να μπαίνουν πάντα οι αρχές.Άνθρωπος που βάζει το πάθος πάνω από τις αρχές αποτυγχάνει πάντα.Και δεν εννοούσα εσένα
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 20:47:34
ναι καλα...
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-17 20:48:36
Όσον αφορά τις αρχές αυτά υσχύουν στη δική μου ΠΙΣΤΗ.Η Ορθοδοξία χαρακτηρίζεται από την απόλυτη φύση της
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 20:50:20
Και ποτέ δεν έκρυψα πως οι άθεοι είναι πνευματικοί μου <<εχθροί>> και όλων των πιστών Χριστιανών
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 20:52:39
δεν με νοιζει και πολυυ ;ρ ---------------------------- Λενα μπες μειλ μολις το διαβασεις αυτο ;ρ Βρηκα αυτο που λεγαμε χτες ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-17 21:18:18
΄΄Εκανε το λάθος η Λένα και σχολίασε.Ας λουστεί ειδοποιήσεις τώρα
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 21:30:32
και ενα σπερματοζωαριο εκανε λαθος πριν 19 χρονια,αλλα τελος παντων..
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-17 21:56:45
Σου απαγορεύω να μιλάς για τους γονείς μου
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 22:05:50
Ρε κουτό αν δεν έφευγε το σπερματοζωάριο αυτό εσύ ποιόν θα καψουρευόσουνα τόσο πολύ?
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-17 22:07:42
μόνο στην Ελλάδα έχουμε κολλημένα μυαλά έλεος πια... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΤΡΟΠΕΣ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΔΙΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΥΝΕΛΙΑ ΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ Ε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ αι στο διαολο πια ανθελληνες εθνομηδενιστες απλυτοι πατριδα θρησκεια οικογενεια σε αυτο χτιστηκε η Ελλάδα και αυτο θα παραμεινει
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-17 23:26:07
Αντε γαμηθειτε επιτελους με καθε ανωμαλο τροπο δυο δυο πρωκτικο αθεοι αφηστε τα χαρτια εδω και φυγετε ρε
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-17 23:27:44
Μυστήριε πρόσεχε πώς μιλάς γιατί δε με ξέρεις κι από χτες.Ούτε εμένα ούτε κανέναν εδώ μέσα αμέσως όποιος δε συμφωνεί μαζί σου τον αρχίζεις στα μπινελίκια αυτό όμως μπορούμε κι εμείς να το κάνουμε. Είδαμε κι από εσάς τους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ προκοπή..άντε στο διάολο βραδιάτικα...
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-17 23:59:02
Κοριτσακι μου τραβα γαμησου νυχτιατικα ουτε να απαντησεις δεν μπορεις...Εισαι αθεη δεν υπαρχει παραδεισος και κολαση για σενα βρωμιαρα
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 00:13:25
Χαχαχαχαχαχα μπα;δε σου κάνει η απάντησή μου;τί περιμένει η αφεντιά σας σαν σωστή απάντηση; Αλλά χρυσαυγίτης δεν είσαι;τί να περιμένει κανείς από εσάς; Εγώ θα γ....ώ ρε σιχαμένε,εσύ θα μείνεις με το πουλί στο χέρι..θα σε έβριζα και χειρότερα αλλά σιγά μην πέσω σε ΤΟΣΟ χαμηλό επίπεδο..άντε γεια
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 00:21:19
Καλα ενταξει τετοια απαντηση ουτε ο αλεστος δεν θα εδινε...ελεος...αντε γεια μην ακουσεις κι αλλα....να σας δω αν θα τα λετς αυτα μετα τις εκλογες...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 00:27:17
Πάλι δεν ικανοποιήθηκες; Αλλά πώς να ικανοποηθείς,αφού αν δεν κάνεις τον άλλο να πέσει στο επίπεδό σου σου κακοφαίνεται.. Ό,τι θέλω θα λέω μετά τις εκλογές.. Παρεμπιπτόντως,θα ήθελα μια μέρα να μου κάνεις μαθήματα στο πώς να απαντάω σε άτομα σαν εσένα,μιας και οι δικιές μου απαντήσεις μάλλον δεν γίνονται και πολύ αντιληπτές σε άτομα σαν εσένα..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 00:38:54
επ μισο... εγω ειμαι αθεη,αρα εγω "ειμαι" η βρωμιαρα ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 09:08:54
Σπυρο,πρωτον ποτε δεν μιλησα για τους γονεις σου.Δευτερον,κοψε επιτελους τις βλακειες με τις καψουρες σου.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 09:10:10
Σία ούτε εγώ πιστεύω..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 09:34:22
Οκ ρε κορίτσια.Ο καθένας έχει τις απόψεις του.Όσο για ταπολιτικά και εκεί αντίπαλοι είμαστε.Είμαι προγονόπληκτος και εγώ κατά μία έννοια
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 09:36:13
α συγνωμη κατερινα,δεν το ξερα... οποτε παμε παρεα στη βρωμα ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 09:39:29
Χαχαχχαχ απλά έχω διαβάσει πέντε βιβλία του Κώστα Πλεύρη...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 09:41:22
Σπύρο εσύ όμως ποτέ δε με αποκάλεσες βρωμιάρα επειδή είπα τη γνώμη μου για κάποιο θέμα που δε συμφωνούμε,σε αντίθεση με κάποιους άλλους απολίτιστους εθνικιστές..
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 09:42:15
Αυτό έχει υιοθετηθεί επειδή συνήθως οι αναρχικοί στις πορείες είναι όντως βρωμιάρηδες....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 09:43:37
ναι κατερινα δεν σε αποκαλεσε βρωμιαρα.Εμενα ομως με ειχε πει π**τανα,και χωρις λογο μαλιστα... -.-
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 09:55:14
ρε Σία αφού το μετάνιωσα,γιατί τα σκαλίζεις?γιατί κολλάς?
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 09:56:06
Εγώ δεν είμαι αναρχική όμως,για αυτούς Σπύρο όλοι βρωμιάρηδες είναι,εκτός από τους ίδιους φυσικά :Ρ
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 09:58:51
δεν με ενδιαφερει καθολου αν το μετανιωσες,με ενδιαφερει οτι το ειπες.Και μαλιστα μετα,"αφου το μετανιωσες", με ξανααποκαλεσες ετσι και εμενα αλλα και την μητερα μου.Τελειο?
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 09:59:16
Και το ξαναμετάνιωσα.Αφού ήδη φαίνονται ριζικές αλλαγές επάνω μου
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 09:59:58
Ναι Κατερίνα κατάλαβα....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:00:57
συγνωμη αλλα εγω απο την συμπεριφορα σου σε εμενα δεν βλεπω καμια ριζικη αλλαγη.Ουτε για τους αλλους βασικα.Τωρα αν εσυ θεωρεις οτι αλαξες...... Εγω παντως ειμαι σιγουρη οτι αν ξανατσακονωμασταν,θα μπορουσες ανετα να με ξανααποκαλεσεις ετσι (ομως αυτη τη φορα θα το ειχα σιυνιθισει)
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 10:04:07
ξεφυγε η συζητηση!mistiriosssss τραβα αυτοκτονα αγορι μου!κολλημνενε!εχετε παει χρονια πισω τον κοσμο με τις κολοθρησκειες σας!!
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 10:05:54
Αυτό ακριβώς Σία.Οι ριζικές αλλαγές τον τελευταίο φαίνονται ακριβώς στους καυγάδες.Ούτε έχω βρίσει,ούτε έχουμε ξεφύγει και σου το είπα προχθές πμ αυτό...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:06:02
δεν εχουμε κυγαδισει αυτον τον καιρο..για αυτο δεν φαινονται οι αλλαγες
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 10:07:23
Κίμωνα διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της θρησκείας....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:07:34
Θα καυγαδίζαμε αλλά το πρόλαβα...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:08:06
δεν το προλβες.Αν το παμε σε καυγα,δεν το σωζουμε με τιποτα.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 10:09:03
Είσαι τόσο σίγουρη?μα δε θέλω να το πάμε ποτέ σε καυγά
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:11:32
αυτό ακριβώς αποφεύγω γιατί βαρέθηκα τα πισογυρίσματα και το όλο σκηνικό...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:12:13
Σπυρο η αληθεια ειναι οτι συμφωνουμε σε πολλα,ολο και καπου θα διαφωνουσαμε.μολις το βρηκαμε!
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 10:15:39
Εγώ είμαι όλο και πιο δεξιά....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:16:06
οχι σας παρακαλω,μην το πατε παλι στ πολιτικα.Γιατι τοτε σιγουρα θα καυγαδισουμε
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 10:17:05
Θρησκευτικά μιλούσαμε αλλά τεσπα....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:19:14
Λένα συγγνώμη για τις ειδοποιήσεις αλλά και για τη συμπεριφορά μου
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 10:54:20
Σιγα ρε ανοιχτομυαλε προοδευτικε εχουμε παει χρονια πισω τον κοσμο γιατι δεν πας ρε στο πακισταν ιραν ιρακ να τα πεις αυτα ε γιατι δεν τα λες αυτα με τους μουσουλμάνους φοβασαι μην σε σφαξουν ε πρεπει να σεβεσαι στο τι πιστευει ο καθενας και φυσικα θα απαντησω οταν δεν σεβεστε την ελλαδα και την ορθοδοξια ψοφος να σας βρει αθεοι εθνομησδενιστες
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:24:02
συμφωνω σε ολα.Ψοφος να μας βρει εμας τους αθεους εθνομηδενιστες
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 11:25:49
ΤΡΑΒΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΡΕ ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:26:34
εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει η θρησκεια του καθενος.Με ενδιαφεριε να ειναι καλος χαρακτηρας και οχι ζωον.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 11:27:47
Wonderdul γιατι δεν πατε σε αλλες χωρες να τα πειτε αυτα εσεις ειστε πολιτες του κοσμου δεν ςχετε συνορα...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:28:36
Απο οτι ειδες οι ομοιοι σου δεν σέβονται την θρησκεια μου...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:29:49
θα γινω κτηνιατρος χωρις συνορα ;ρ μου εδωσες ιδεα.. Δεν ξερω για τους αλλους ομοιους μου,παντως εγω και η Κατερινα ποτε δεν προσβαλαμε την θρησεια σου.Την σεβομαστε.Απλα εσυ αρχισες να μας χλευαζεις.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 11:34:50
wonderful συμφωνω για το καλο χαρακτηρα που λες πιο πανω mistiriossss με ολα αυτα περι κολασης που λες εισαι απλα γελοιος γιατι συμφωνα με τον Χριστιανισμο ο Θεος δεν ειναι τιμωρος.αλλα εσυ εισαι καμμενος τελειως!
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 11:39:02
Δεν ξερω καμια κατερινα...οι λιμιτεντ μια φορα ειπε...συμφωνα με τοχχριστιανισμο γελοιε υπαρχει κολαση και παραδεισος..καμμενος και ψεκασμενος εισαι...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:55:19
Παντως στα αλλα δεν απαντησες...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:55:38
Ναι κτηνιατρος χωρις συνορα...οχι στην ελλαδα και την σουηδια ομως...εκει που δεν σεβονται τα ζωα τα πηδανε τα βασανιζουν...τραβα να σε σφαξουν σαν αρνι...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 11:56:51
"ΟΙ λιμιτεντ"? ομικρον γιωτα σε ονομαστικη ενικου? Ελληναρας,τι να πεις.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 12:00:06
Απαντηση...πιανεσαι απο αλλου...καλα...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 12:03:51
παρακαλω?
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 12:04:30
Μυστήριε έχεις καταντήσεο αηδία. Εγώ προσωπικά ζω στη Γερμανία,κάνω παρέα με ανθρώπους από όποια εθνικότητα μπορείς να φανταστείς και σε πληροφορώ ότι όπως εκμεταλλεύονται οι Έλληνες τους άλλους δεν το κάνει ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ.
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 15:29:12
Θα σας έλεγα τίποτα για τις ειδοποιήσεις αλλά έχετε χάρη που εγώ σχολίασα άλλου απάντηση άρα δε μπορώ να κλαφτώ :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-01-18 16:16:12
μπες μειλ ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 16:51:09
Σε λιγάκι θα μπω...έχουμε φλέγοντα ζητήματα σε αναμονή ;)
σχολίασε η lena93  - 2015-01-18 17:36:28
εχει περασει μια ωρα ;ρ θα το χω υποψη μου οτι οταν λες "σε λιγο" θα εννοεις μερικες ωρες αργοτερα ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 18:24:12
Και εμένα με γράφετε κανονικά.Αχαριστία στο μεγαλείο της
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 18:33:07
τι αλλο θες να σου πουμε??
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 18:34:02
Δε λέω για σένα.Για τη Λένα λέω
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 18:34:41
Γιαυτο μιλας κοπελα μου δεν ζεις στην Ελλάδα...αλλο εκμεταλευση και αλλο τι πιστεύει ο καθενας...αστο...
σχολίασε ο mistiriossss  - 2015-01-18 18:35:06
Δεν είναι το τί πιστεύω,είναι το τί βλέπω εδώ και 3 χρόνια που έφυγα από την Ελλάδα και ήρθα εδώ.Δεν ξέρεις,μη μιλάς.Εγώ ξέρω πώς είναι στην Ελλάδα γιατί εκεί μεγάλωσα,λείπω 3 χρόνια κι όταν έφυγα ήταν ήδη χάλια η κατάσταση. Και ναι,εδώ οι συμπατριώτες μας οι Ελληναράδες
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 19:54:15
είναι τόσο καθάρματα,εγώ ξέρω τί βλεπω και τί έζησα δε θα μου πεις εσύ που δεν έχεις ιδέα.
σχολίασε η limitededition8  - 2015-01-18 19:54:49
Δούλευα ρε παιδιά :Ρ δε γράφω κανέναν :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-01-18 22:14:26
Αν δε με έγραφες θα απαντούσες και σε αυτό και στο άλλο που έγραψα στο προφίλ σου.
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-18 22:52:43
Αν σου πω ότι δε το είδα καν ότι μου έγραψες στο προφίλ μου δε θα με πιστέψεις...τώρα που το είπες το είδα
σχολίασε η lena93  - 2015-01-18 23:53:26
Τώρα γύρισες Λενιώ;
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-19 00:06:47
Ταλαιπωρία...
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 00:17:50
Δεν γίνεται έτσι ομως... καμια αλλη δουλιτσα για αργοτερα εχεις βρεις που ειναι πιο χαλαρη με τις ωρες;
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-01-19 00:20:06
Άστα να πάνε :/ και να έλεγα ότι βγάζω καλά λεφτά, καλά θα ήταν...αλλά... :/ και η βλακεία είναι ότι έτσι ξυπνάω αργά και χάνω τα μαθήματα στο Πανεπιστήμιο
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 11:22:40
Σόρρυ αλλά τι να σπουδάζεις Λένα?
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 12:09:21
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων...
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 13:01:35
ξεχωριστα μενεις η με τους γονεις ρε συ? ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 13:20:03
Εγώ? :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 13:33:44
ε ναι... γιατι αν μενεις με τους γονεις σου,δεν σε ξυπνανε? ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 13:43:23
Στο ίδιο σπίτι με τους δικούς μου μένω, αλλά δεν ασχολούμαστε ο ένας με τον άλλο :Ρ θεωρητικά ολόκληρη κοπέλα είμαι, δε θα με ξυπνάνε οι δικοί μου :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 13:54:02
Σε αντίθεση με μένα που ενώ μένω με τους γονείς μου με ξυπνάνε 1 ώρα πριν....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 16:12:23
Και η δική μου σχολή κοντά είναι...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 16:14:22
Εμενα ειναι μακρια.Αλλα εχω πλεον δικο μου προσωπικο ξυπνητηρι.Τα σκυλια θελουν βολτα,οποτε πηδφανε πανω μου και με ανουν λιωμα...
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 16:59:04
Εγώ μένω Αθήνα και η σχολή μου είναι Πειραιά...δε το λες και κοντά, αλλά δεν αξίζει να πάω να μείνω πιο κοντά...
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 17:04:31
ε ναι.Τωρα να πληρωνεις και 200 ευρω για τη γκαρσονιερα δε λεει ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 17:44:02
Μακάρι να είχα λεφτά να το έκανα :(
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 17:46:56
τοσο χαλια? ;/
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 18:14:45
Απλά δεν έχω λεφτά για να νοικιάσω σπίτι και να πληρώνω τους λογαριασμούς
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 19:12:11
ποιος εχει βρε Λενα? ;ρ τεσπα μπες μειλ,σου εστειλα πριν λιγο
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 19:12:53
Αναλόγως και τα έσοδα της οικογένειας....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 19:13:02
Όχι...δεν αφήνω τους δικούς μου να μου πληρώσουν ενοίκιο. Από τη στιγμή που πήγα 18 δε παίρνω λεφτά από εκείνους...κ όχι γιατί δεν έχουν ή δε μου δίνουν , απλά δε θέλω...θέλω μόνη μου να προσπαθώ... και ήδη καφέ, ποτά, σινεμά, έξοδοι, ψώνια, ρούχα, παπούτσια, κομμωτήρια, καλλυντικά, κλπ κλπ τα πληρώνω όλα μόνη μου
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 19:19:04
Και πολύ καλά κάνεις.Να ξέρεις πως σκέφτεσαι ορθά και σου βγάζω το καπέλο σε αυτό....
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 19:20:09
Θενξ
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 23:12:57
Τπτ να σαι καλά...
σχολίασε ο alestos  - 2015-01-19 23:13:37
κατα... συνειδητα, αμετακλητα κ τετελεσμενα...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο virus1

εμενα δεν θα με παντρευοσουν;ουτε αν επεφτα στα γονατα και σου εκανα προταση;;p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 12:56:03
ε αν επεφτες στα γονατα κ μου εκανες μια καλη... προταση, θα το σκεφτομουν πολυ σoβαρα... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 12:56:56
αυτο ακριβως ειχα στο μυαλο μου... χιχιχι :***
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 13:41:16
παω για βερες... τι κανεις το βραδυ? ;)
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 13:47:35
θα σε σκεφτομαι το βραδυ... :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 13:56:55
παντως αν θελεις το βραδυ ειμαι ευκαιρος για αυτη την... προταση... να δω αν το κατεχεις κιολας ή χρειαζεσαι εντατικα ιδιαιτερα... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:04:37
που εδω στο ρωτησε; ;p αα δεν ξερω...μπορει να κανω νανι νωρις..
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:05:41
οπου θελεις ρε μωρο, εκει κολλας; αλλά μεχρι τις 10... μετα παω για πιο σκληρα... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:08:45
πιο σκληρααα;δλδ; οκ μεχρι τις 10 αλλα απο τι ωρα θα εισαι δικος μου;το λεω για να μην με παρει ο υπνος οχι τπτ αλλο... :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:10:25
μαζι μου κ να σε παρει ο υπνος δεν παιζει... ναι πιο σκληρα... γιαυτο ειμαι "κατα... συνειδητα, αμετακλητα κ τετελεσμενα"... αντε να εξηγησεις στην γυναικα σου αν παντευτεις οτι καποιες "συνηθειες" δεν αλλαζουν... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:16:58
οχι εννοω οτι εχω αρχιζει να νυσταζω πριν μιλησουμε και γι αυτο.το ερω οτι μαζι σου το ματι μου γαριδα θα ειναι.. ;p η κοπελια τι γνωμη εχει γι αυτο;
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:22:58
η κοπελα αν δεν ημουν ετσι δεν θα με γουσταρε... οπως κ εγω εκεινη.
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:28:36
μπααα μην το λες υπαρχουν και μαζοχες...χωρις παρεξηγηση ετσι;καταλαβες τι λεω.μοιαζεται δλδ σαν χαρακτηρες η ειστε τελειως διαφορετικοι;
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:29:55
ταιριαζουμε... μονο αυτο.
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:30:46
χμμμ...δεν καταλαβα πολλα αλλα δεν θα γινω αδιακριτη. :*
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:34:54
ξεχασες αυτο που σου ειπα παλιοτερα... δεν εχω καμια σχεση στην πραγματικοτητα με την εικονα που ολοι εχετε για μενα εδω μεσα... τραβαω λιγο την πλακα για να γινει ντορος... ;) :*
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:36:45
δλδ ποιος εισαι; :D τσ τσ τσ!!!
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:37:37
απέκτησες καινούργια θαυμάστρια η είναι η ίδια με νέο λούκ;
σχολίασε ο zackfair  - 2015-01-17 14:40:38
οταν λες νεο λουκ; ;p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:41:27
αααα ο Νικολακης!!! που χαθηκες εσυ; η ιδια ειναι ειναι... ορκισμενη θαυμαστρια.... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:42:36
καλά κατάλαβα.
σχολίασε ο zackfair  - 2015-01-17 14:43:15
virus1 και γονατιμενη μην σου πω... :D
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:46:18
κ στα 4... γιαυτο σαγαπαω! :***
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:49:13
α μπα;μαγαπας τωρα; ;p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:53:01
μην τα παιρνεις τoις μετρητοις οτι ακους... :p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:56:25
μμ..:(... :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:57:32
ειδες; γ.μ.ει ο virus... :p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 14:59:12
:( δεν μαρεσει οταν μου μιλας ετσι... :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:01:00
ειμαι αλητης ειπαμε... :p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:02:26
και εγω bitch :D :P
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:04:35
ετσι σε θελω μωρο μου, σκυλα!!!! ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:06:35
χαχαχα θελεις να σε δεσω και να σου δινω χαστουκακια; ;p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:09:00
μπουνιες θελω! αν συνατηθουμε εμεις οι 2 με ασθενοφορο θα μας παρουν... στην εντατικη κατευθειαν... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:13:17
χαχαχαχαχαχααχαχ!!! γιατι μπουνιες αγαπουλα μου; ;p τοσο βιτσιοζος εισαι; :D
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:15:52
αν μου το ζητησεις τι να κανω; θα μου κατσεις τελικα, τι θα γινει; :p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:17:10
τι εννοεις να σου κατσω;γιατι δεν το εχουμε ξανακανει;η κανεις πως δεν θυμασαι;καλα λες τι εισαι αλητης τελικα... :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:22:21
α ναι δικιο εχεις, το εχουμε κανει... κοιτουσα το αλλο φυλο στην αντζεντα μου... τις "εκκρεμοτητες"... ;p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:27:16
ποιο αλλο φυλο;αλλαξοπιστησες; :0 :p
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:30:36
φυλλο* :p
σχολίασε ο virus1  - 2015-01-17 15:31:44
χιχιχιχιχιχιχι!!!! :D :*** αστεεεερι μου!!!!!!! <3
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 15:44:03
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ότι ΠΡΕΠΕΙ να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά. Δε μπορεί να συμβαίνει αυτό όταν η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει τις βασικές αρχές που χρειάζονται. Το μόνο αποτέλεσμα που βγαίνει από αυτή τη κατάσταση είναι οικογένειες που δεν είναι σωστές. Φυσικά όμως, αν κάποιος πιστεύει σταλήθεια ότι μπορεί να τα καταφέρει, εννοείται ότι καλά κάνει και παντρεύεται. Αλλά συνήθως παίρνουν γρήγορα τις αποφάσεις και δε τους βγαίνει σε καλό.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η thehater

ΣΥΜΦΩΝΩ :)
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 14:06:44
συφμωνω,ειδικα σε αυτο που λες οτι η κοινωνια περναει οτι πρεπει να παντρευτεις και να κανεις οικογενοια
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:53:38
Εξαρτάται!Είμαι υπέρ,εάν καί εφοσον,υπάρχουν οι συνισταμένες πού θά μέ οδηγούσαν σέ αυτόν.Γιά μένα είναι περίπλοκο τό θέμα!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η papia

ναι καταλαβαινω.σευχαριστω!
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 10:09:53
Σίγουρα θα απαντούσα αν υπήρχε το κατάλληλο άτομο. Με τα δεδομένα της εποχής & γενικώς στη ζωή πρώτα δουλειά & λεφτά, για να μπορέσεις να κάνεις όλα αυτά που ονειρεύεσαι...

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο manofsteel

εχεις δικιο για τη δουλεια και τα λεφτα.και σιγουρα πρεπει να παντρευεται καποιος μονο αν εχει βρει το καταλληλο ατομο
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 10:11:24
υπέρ του διαζυγίου,είναι στην μόδα και είναι τα διπλάσια απο τους γάμους.
ουτε υπερ ουτε κατα
Kατά.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dupstepic

Νομίζω ότι ο γάμος δεν φέρνει την ευτυχία.Το αντίθετο μην σου πω.Και πρέπει να έχεις πάνω απο το κεφάλι σου εκτός απο τον άλλο την οικογενειά του και όλο του το σόι ειδικά αν έχουν μία τάση να επεμβαίνουν στην ζωή του ζευγαριού.Και το αντίθετο μπορεί να συμβεί και η δική σου οικογένεια να επεμβαίνει. Μπορεί να είσαι μια χαρά με τον άλλο, να παντρευτείς και να χαλάσουν όλα. Ακόμα για να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά πρέπει να έχεις σταθερή δουλειά και να είσαι ικανός κάνεις οικογένεια.Αλλιώς μετά τους παίρνει όλους ο διάολος και τα παιδάκια δεν φταίνε σε τίποτα. Ακόμα πολύ γάμοι γίνονται απο συμφέρον.Κάποιοι παντρέυονται κάποιον επειδή νομίζουν ότι είναι ο άνθρωπος του και μετά αυτός αλλάζει συμπεριφορά και δείχνει έναν άλλο εαυτό.Είναι εφιαλτικό. Για αυτό με πνίγει η ιδέα του να παντρευτώ.Το μόνο που θέλω είναι μια σοβαρή σταθερή σχέση αλλά όχι γάμο.
σχολίασε η dupstepic  - 2015-01-17 15:28:39
αυτα ειναι... :/
σχολίασε η silvia30  - 2015-01-17 16:10:44
συμφωνω πολυ μαζι σου!εχεις δικιο.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-17 16:51:02
Εκτός απο αυτό μου φαίνεται γελοίο ότι είναι σχετικό με το γάμο.Το νυφικό,κάτι τραπέζια κρεβάτια τι στο καλό κάνουν.Έλεος δηλαδή. :p Ειδικά εκεί που χορεύει στο τραπέζι μετά η νύφη με το γαμπρό με πιάνει νευρικό γέλιο απορώ πως δεν γελάνε και η ίδιοι και βάζουν και κάτι τραγούδια άστα να πάνε. :p Με τίποτα δεν μπορώ να με φανταστώ "νυφούλα" μου φαίνεται χαζό.
σχολίασε η dupstepic  - 2015-01-18 01:07:36
70% κατά

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Και 30% "πολύ κατά"
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 11:26:03
Με τρομαζουν οι κοινωνικες συνθηκες που επικρατουν στη χωρα μου.Σιγουρα ειμαι κατα του γαμου 100% .
Υπέρ, αλλά σε μεγάλη ηλικία, που φαίνονται τα προβλήματα και το ζευγάρι έχει κατασαλάξει. Γιατί στις μικρές ηλικίες, αυτή μ΄ αρέσει, αυτή τη θέλω, για άλλη αρρωσταίνω για ΄κεινη πεθαίνω...
κοιτα..η αληθεια ειναι οτι θα μου αρεσε ενας γαμος με νυφικα,ρυζια,λουλουδια κλπ.Αλλα,για μενα,αν παντρευομουν,θα ηθελα απλα να παω μονο εγω με τον συντροφο μου ησυχα και ωραια να παντρευτουμε,να το ξερουμε μονο εμεις και να μην εχουμε κανεναν πανω απο το κεφαλι μας... Οποτε θα πω οτι ειμαι υπερ,μεχρι ενα σηχειο..

Σχόλια απάντησης

απάντησε η wonderful

ναι ενταξει,ουτε εγω θελω γαμο με 100 ατομα και τραπεζι μετα
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 10:08:39
εμενα γενικα δεν μου αρεσει η πολυκοσμια ;ρ Αν ειναι για τραπεζι κιολας,αντε να παμε σε καμια ταβερνα να φαμε με τους συγγενεις και τους καλους μας φιλους.Τωρα να κανεις ολοκληρο θεμα για ενα χαρτι... που στο κατω κατω μπορει να χωρισουμe κιολας
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 11:23:26
κοιτα,αν υπαρχουν και τοσα πολλα ατομα χανεται και η οποια "μαγεια" της στιγμης.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 11:39:55
ακριβως.Ο γαμος πρεπει να συνοδευεται με ευχαριστες στιγμες,οπυο μαζι σου ειναι μονο οι πολυ κοντινοι σου ανθρωποι..αυτο θεωρω εγω.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-18 11:41:25
Έχετε δίκιο...όταν έχει πολύ κόσμο δεν είσαι τόσο χαλαρός...
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 11:24:13
εξαλλου ο γαμος ειναι προσωπικη στιγμη.
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-20 11:29:57
Φυσικα και ειμαι υπερ...τωρα οσοι λετε να παντρευτειτε μονοι με το γαμπρο ρε αν δεν κανεις ενα γλεντι με ολο το χωριο μια εβδομαδα πριν και μια μετα δεν ειναι γαμος τραβατε σε κηδεια και πςραστς βερες...
Κατά.Δεν μπορώ να συνυπάρξω με έναν άνθρωπο για παραπάνω από μισή ώρα.Πόσο μάλλον να είμασταν και παντρεμένοι και να χρειαζόταν ολόκληρη διαδικασία για να την ξεφορτωθώ.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

μαλιστα,καταλαβα.σευχαριστω για την απαντηση
σχολίασε ο kimonito  - 2015-01-18 11:40:27
Εγώ αυτό με τη μισή ώρα που λες, πάντως, δε μπορώ να το πιστέψω... Και δε το λέω σαν κομπλιμέντο
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 11:25:21
Δηλαδή;
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-19 11:41:32
Θεωρώ πως υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να συζητήσει κάποιος μαζί σου
σχολίασε η lena93  - 2015-01-19 13:04:46
Σαφώς και υπάρχουν ενδιαφέροντα πράγματα να συζητήσει κάποιος.Αλλά όχι με εμένα.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-19 18:17:47
Πρεπει καποιος/α να σε πληγωσε πολυ εσενα ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 18:20:19
Αν δεν προσεγγίζεις τον κόσμο και δεν τους θέλεις κοντά σου,δεν μπορούν να σε βλάψουν.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-19 18:23:29
δεν γινεται απο παντα να ησουν τοσο απαισιοδοξος.
σχολίασε η wonderful  - 2015-01-19 18:53:50
Δεν είμαι απαισιόδοξος.Βλέπω τα πράγματα ακριβώς όπως έχουν.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-01-19 18:55:51
Υπερ.
Δεν θα ελεγα πως ειμαι κατα αλλα πιστευω πως ειναι καλυτερα να παντρευομαστε μετα τα 35 ...
Σχετικές ερωτήσεις
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά εμένα μ αρέσει η Πέγκυ Ζήνα, αλλά δεν θα το έβαζα γι αυτό, διότι με τα λόγια του τραγουδιού θέλω να του δώσω...
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :)
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και ...
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά.
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός ...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Γάμος

Απάντηση:
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά εμένα μ αρέσει η Πέγκυ Ζήνα, αλλά δεν θα το έβαζα γι αυτό, διότι με τα λόγια του τραγουδιού θέλω να του δώσω ένα μήνυμα. Η απάντηση που έδωσες όμως με έβαλε σε σκέψεις, σκέψεις που ποτέ δεν σκέφτηκα. Λες ότι δεν σ αρέσει η Πέγκυ Ζήνα, και δεν θα την έβαζες στο γάμο σου. Σκέφτομαι τώρα και λέω. Θα πρέπει να συνεννοηθώ μαζί με το μέλλοντα σύζυγο γιατί μπορεί να έχει τα δικά σου γούστα και να μην την θέλει κι αυτός. Δεν είναι σωστό λοιπόν να του μαυρίσω τη μέρα. Α... Διαβάστε περισσότερα...
Παιδιά,παντρευόμαστε με τον καλό μου το σάββατο με πολιτικό!!Είμαι πολύ ευτυχισμένη και έτσι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας! <3
Απάντηση:
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :) Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας. Είμαι 30 χρονών και είμαι παντρεμένος σχεδόν ένα χρόνο. Έχω και ένα παιδάκι 6 μηνών. Εκεί που με τη γυναίκα μου είχαμε 100% σεξουαλικές επαφές οι οποίες με κάλυπταν απόλυτα, μετά τον ερχομό του παιδιού τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Δεν κάνουμε καθόλου σεξ (δεν έχει όρεξη λέει), κι αν κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με το πως ήταν πριν. Το μυαλό της είναι συνεχώς στο πως θα κάνει δουλειές στο σπίτι, τι κουρτίνες ταιριάζουν στο σαλόνι, το παιδί, το παιδί, το παιδί και ένα σωρό πράγματα τα...
Απάντηση:
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και θυμό. Όπως λες εσύ προσπαθείς και την πορσεγγίζεις αλλά αυτή δε θέλει κι ούτε προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση και σίγουρα αυτό σε ενοχλεί περισσότερο από την αποχή.. Έχεις σκεφτεί για ποιο λόγο η γυναίκα σου μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μη σε θέλει καθόλου; Δεν γίνεται να ξύπνησε και να την απωθούσες τόσο πολύ ερωτικά που να μη θέλει ούτε να σ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα θα κανω το γάμο μου στο κτήμα acropolis στο κορωπί ξέρει κανείς αν είναι καλό? η΄καμια συμβουλή για γάμο σε κτημα
Απάντηση:
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά. Διαβάστε περισσότερα...
Θα κανατε εναν τετοιο γαμο?
Απάντηση:
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός γυρίσει από τη δουλειά..αλλά δε θα μπορούσα να παντρευτώ κάποιον για τον οποίο δε νιώθω τίποτα απλά επειδή είναι πλούσιος..θα ήμουν δυστυχισμένη. Διαβάστε περισσότερα...
Ξέρει κανείς τί δικαιολογητικά χρειάζομαι απο Ελλάδα? Είμαι Διαζευγμένος.
Απάντηση:
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου. Διαβάστε περισσότερα...
ακυρωση πολιτικου γαμου με αλλοδαπο γιατι αυτος μενει σε αλλη χωρα
Απάντηση:
Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα εισοδήματα της περιουσίας του ή το προϊόν της εργασίας του δεν αρκούν για την διατροφή του .Αρκεί λοιπόν τα εισοδήματα του ανηλίκου παιδιού από την περιουσία του να μην επαρκεί για να δικαιούται διατροφής χωρίς να χρειάζεται προηγουμένως να εκποιήσει την περιουσία του. Ο υπόχρεος προς διατροφή γονέας δεν μπορεί να προβάλει τον ισχυρισμό ότι δεν μπορεί να δώ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπορείς να κάνεις κάτι.Μόνο αν χωρίσετε ,θα μπορείς να διεκδικήσεις συμμετοχή σου στα μέσα στο γάμο αποκτήματα κατά το 1/3.Δε μου έρχεται κάτι αλλο στο μυαλό αυτή τη στιγμή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ .... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρευτεις (απο ερωτα παντα κι οχι απο συμφεροντα) τις περισσοτερες φορες το θες πραγματικα οποτ δεν καταλαβαινω γιατι να χαρακτηρισεις τυχαιο γεγονος μια σοβαρη σχεση και αποτυχημενη προσπαθεια το γαμο. απτην αλλη εγω διαφωνω με το γαμο απο ιδεολογικη αποψη και απο τα ιδανικα που μας εχουν περασει υποσυνειδητα για το γαμο, γιατι πιστευω οτι ετσι χανεται καπως ο ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστε κ μετα πατε οπου θελετε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητησεις ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και στην αντιστοιχη ΠΡΕΣΒΕΙΑ του κρατους απο το οποιο καταγεται το αλλοδαπο ατομο καθως καθε ξενη χωρα εχει αλλες νομοθεσιες. Χρειαζεται μια διαδικασια για να αποφευχθουν δυσαρεστες καταστασεις οπως εμποριο οργανων, trafficking και χιλια δυο αλλα. Ο πολιτικος γαμος γινεται στο δημαρχειο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ο φυλακισμένος δικαιούται να συνάψει γάμο, να δέχεται επισκέψεις του/της συζύγου και των τέκνων του σε ιδιαίτερο χώρο του (σωφρονιστικού) καταστήματος, καθώς και να του χορηγηθεί έκτακτη άδεια προς εκπλήρωση οικογενειακών αναγκών εξαιρετικού χαρακτήρα. Και τα δικαιώματα πάντως αυτά ισχύουν υπό προυποθέσεις. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/4.pdf Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βασικά αυτά είναι προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις... Δεν νομίζω να ισχύουν... Όπως πχ. αυτό με την ομπρέλα, με τη μαύρη γάτα... Υπάρχουν πολλά... Μερικούς τους επηρεάζει μόνο και μόνο επειδή έχουν μεγαλώσει με αυτά!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν συμφωνω.και οσον αφορα την αρμονια του συνολου μαλλον το αντιθετο προκαλουν.τοσο τωρα οσες και σε παλαιοτορες εποχες. πχ)εφτανει μια κοπελα σε καποιοια ηλικια που καποιοι θεωρουσαν σωστη για γαμο και καλα και αρχιζαν: πρεπει να βρεις ενα καλο παιδι,να αποκατασταθεις να κανεις οικογενεια...αργοτερα δεν θα σε θελει κανεις και θα μεινεις στο ραφι και τι θα λεει ο κοσμος... O_o ελεος! και το κακο ειναι οτι συμβαινει και στις μερες μας!μπορει μια κοπελα να ειναι 25 χρονων να εχει σχεση και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα τα ρωτησετε αναλητικα στον ΔΗΜΟ οπου ανηκεται Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
KΑΜΙΑΑΑΑ!!!με κοροιδευεις?εκτος αν θες να κανεις παιδι.αλλα καλυτερα ειναι να εχεις ενα σκυλι:P εξαλλου και αυτο σαν παιδι ειναι^_^ τι ειδα παραπανω θεε μου...25-26?????????ΟΜG!τα καλυτερα χρονια αντι να εισαι ανεξαρτητος....η ανεξαρτησια ειναι τελεια....:D δεν λεω μπορει να εχεις σχεση με τον αλλο και να μενετε και μαζι^_^ αλλα γαμος???0.ο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί, τους γονείς σου θα παντρευτείς ή τα αδέρφια σου; ο0 Πού κολλάει το ένα με τ΄ άλλο; Εκτός αν εννοείς τα "συζυγικά προνόμια/δικαιώματα", οπότε η απάντηση είναι ότι δεν τα χάνεις. Μάλιστα ήταν να ψηφιστεί να τα έχουν & αυτοί που απλά συζούν (εκτός γάμου δηλαδή, με σύμφωνο συμβίωσης) αλλά δεν ξέρω αν έγινε τελικά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ειναι καλο να τα ρωτησεις στην Ν.Υορκη αυτα δεν ειναι τα ιδια με την Ελλαδα. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Εγω ειμαι ηδη χωρισμενη,με ενα παιδι,εδω και 4 χρόνια.Ισως και να βιαστηκατε,αφου δε γνωριζοσασταν καλα-εγώ ετσι τη πατησα με τον πρωην ανδρα μου-και εισαι και παρα πολυ νεα και με 2 παιδια ηδη!Δε ξερω ποσων ετων ειναι ο ανδρας σου αλλα οπως τα λες-χωρις να θελω να κρινω κανεναν και χωρις να ειμαι και σιγουρη 100%-του έπεσε κάπως βαρύ μάλλον όλο αυτο...Ειναι δυσκολο πραγμα ο γαμος και ειδικα οταν υπαρχουν και παιδια-και ειδικα για τη γυναικα-γτ πρεπει να εισαι πρωτα μητερα,νοικοκυρα αλλα και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
φράση που λέγεται για κάποιον που είπε κάτι άστοχο,κάτι που δεν ταίριαζε και ήταν δυσάρεστο ή προσβλητικό! Διαβάστε περισσότερα...
αλλα ουτε και το μεταβιβαζει εγω πληρωνω ολο το δανειο για να μη με κυνηγαει η τραπεζα πως ξεπλεκω μαζι του? πως μπορω να τον υποχρεωσω να το μεταβιβασει αφοθ το πληρωνω ολο εγω???
Απάντηση:
Ειναι λιγο μπερδεμενη αυτη η κατασταση λογω του δανειου,,,Ομως θα ηθελα να σε ρωτησω αν πληρωνει διατροφη για το παιδι,αν δεν πληρωνει μπορεις να τον χρησιμοποιησεις σαν μοχλο πιεσης ,κ να τον κανεις να πληρωνει ,γιατι οταν ενας γονιος δεν πληρωνει διατροφη εχει φυλακιση.ΠΛΗΡΩΝΕΙ?ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τιποτε δεν ειναι σιγουρο ολα αλλαζουν με τον καιρο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σήμερα αναζητάμε τον γάμο, όχι όπως την εννοούσαν οι παλιότερες γενιές, όχι απλά για να αποκτηθούν παιδιά, οικονομικά ανταλλάγματα ή να μεγαλώσουν περιουσίες. Στις προηγούμενες γενιές, οι διευρυμένες οικογένειες, με όσο το δυνατόν περισσότερους συγγενείς, εξ αίματος ή αγχιστείας, ( συμπέθεροι, κουμπάροι κλπ) έδειχναν μια θέση δύναμης στην κοινωνία αλλά και πολλά εργατικά χέρια για τη συλλογή της σοδειάς. Το ζευγάρι σήμερα « πατά» στις κατακτήσεις των προηγούμενων γενεών. Ο κόπος και ο μόχθ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποιός αποφασίζει και με ποιό τρόπο. Ο τρόπος που συνεργάζεται ένα ζευγάρι για να πάρει αποφάσεις, δείχνει αν υπάρχει αγάπη, περιφρόνηση ή ακόμα και εκβιασμός. Το αυτονόητο Η διάχυτη αντίληψη ότι ο σύντροφος οφείλει να γνωρίζει τι θέλει ο άλλος. Αυτό μοιάζει με μαντική και γίνεται αιτία για παράπονα και ανεξήγητους θυμούς. Εμείς οι δυο είμαστε ένα Μια τέτοια προσδοκία είναι αντίθετη με το Εγώ- Εσύ - Εμείς, δεν αφήνει περιθώρια αυτονομίας και οδηγεί στην αίσθηση εγκλωβισμού. Μια ... Διαβάστε περισσότερα...
Ποια διαδικασία χρειάζεται προκειμένου να αλλάξει το πατρικό επίθετο της συζύγου μου μετά το γάμο μας;
Απάντηση:
Διαβασε ενα αρθρο που βρηκα Το Δ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ αριθμ. 1044/2010 απόφασή του έκρινε ότι μπορεί η σύζυγος μετά το γάμο της να ζητήσει από τη Νομαρχία την αλλαγή του επωνύμου της και την απόκτηση του επωνύμου του συζύγου της. Ωστόσο, λόγω της σπουδαιότητας του συγκεκριμένου ζητήματος η υπόθεση παραπέμφθηκε στην αυξημένη επταμελή, σύνθεση του ίδιου Τμήματος προς οριστική κρίση. Η αλλαγή του επωνύμου της συζύγου πριν την εφαρμογή του Ν. 3791/2008 ήταν δυνατ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 56 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: