Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Δέν ξέρω γιά τί ηλικίες μιλάμε εδώ..Αλλά αν είναι ενήλικοι καλό θά είναι νά γνωρισθούν πρώτα γιά νά ξεκαθαρισθούν κάποια πράγματα.Πρός α...
Απάντηση: Φταίει τό τέλος μιάς κοινωνικής εποχής,πού δέν ευνοεί τίς σχέσεις,σέ ενα κλίμα που οι περισσότεροι νιάζονται γιά προσκαιρες σεξουαλικές ε...
Απάντηση: Στα 14 και να κάνεις σχέση, δε θα είναι σχέση =Ρ Δεν είναι "ώριμη" ηλικία. είναι χειρότερο να παριστάνεις την ερωτευμένη και να...
Απάντηση: Δεν θα το ανεχόμουν αν ήμουν στην θέση σου.Πάει και τελείωσε. :p Μου φαίνεται ότι σε δουλεύει.Μην είσαι βλάκας.Χωρίς να ξέρω τι πραγματ...
Απάντηση: λοιπον ακου να κανεις παρε με εναν φιλο του η φιλη του ωστε να μιλανε εκεινει η δυο και μετα θα προσπαθισεις να του μιλας να πειτε κι ενα...
Απάντηση: Γιατι νομιζω πως και εγω κοπελια ειμαι στην ιδια θεση με το αγορι που σου αρεσει; :S Πραγματικα και εγω κοιταω μια κοπελια αλλα επειδ...
Απάντηση: αχ πανε και εξηγησε της οτι ειπες οτι ειπες επειδη αυτη σου το ζητησε
Απάντηση: Εξηγησε στον φιλο σου οτι απλα δεν τον βλεπεις ετσι.Να μην εχεις τυψεις επειδη δεν νιωθεις οσα θα ηθελε κι ο αλλος να νιωσεις.Τα πραγματα...
Απάντηση: καλα πλακα κανεις?? σε 2 χρονια μεσα στην ιδια ταξη και δεν εχετε μιλησει ποτε??? μηπως τωρα θα εχει προβλημα μαζι σου και θα νομιζει δια...
Απάντηση: Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,...
 

Ειναι κακο να μιλας με καποιον φιλικα ενω εχεις σχεση??

Εκτενής περΕχω σχεση με καποιον και το τελευταιο διαστημα δεν τα παμε καλα. Ειναι 5 χρονια μεγαλυτερος μου και εγω αρκετα αβγαλτη για την ηλικια μου 24 ειμαι .Δεν εχω ουτε παρεες με αγορια ουτε παρτιδες. Ειμαι εμφανισιμη αρκετα (δεν το λεω επειδη ειμαι εγω αλλα αντικειμενικα μου το λενε οτι ειμαι) ψηλη λεπτη με καλο σωμα και ωραιο προσωπο οχι της κλασσικης ομορφιας αλλα καλο.Ειχα πει το καλοκαιρι στο αγορι μου επειδη ειχα τσαντιστει να σβησει καποιες τυπισες απο το προφιλ του στο fb δεν ειχε παρτιδες και δεν της ηξερε προσωπικα, και δεν μιλουσε αλλα ειχα την εντυπωση οτι επαιζε το ματακι του. Επειδη τσαντιστηκε αν και της εσβησε μου ειπε οτι δεν εισαι ετσι με τπτ σαν μια συγκεκριμενη που του ειπα να σβησει που παρεπιπτωντως εχουμε αρκετα κοινα εμφανισιακα ειναι και αυτη το style σαν εμενα ψηλη λεπτη και ωραιο προσωπο. Εκεινος μου ειπες οτι εχω να ζηλεψω το προσωπο της, που ενταξει ωραια ειναι αλλα δεν εχει μεγαλες διαφορες απο μενα εχει καστανο μαλλι τωρα χαλκινο οπως εγω και καστανα ματια.Το θεμα ειναι οτι εμενα αυτο με πληγωσε και που κολλησε και απο τοτε του το χτυπαω συχνα. Επειδη λοιπον καταλαβε οτι το ευαισθητο σημειο μου ειναι οι ανασφαλειες μου που εχω με την εμφανιση μου συχνα πυκνα αν και με γεμιζει κοπλιμεντα εχω μπει στο τρυπακι του ανταγωνισμου με αλλες γυναικες και νιωθω οτι το εκμεταλευεται.Τον ρωταω συνεχεια για το πως ειμαι, ζηλευω με το παραμικρο και αν πει για καποια διασημη οτι ειναι ωραια.Και τον εχω ζαλισει.Εχει βεβαια και αυτος τα προβληματα του οικονομικα κλπ και πολλες φορες μου εχει τονισει οτι θελει εμενα και μονο για αυτο που ειμαι και να τα πηγαινουμε καλα. Και εδω παμε και στο σκελος του ερωτηματος μου. Εχω ενα fake προφιλ ρολου στο fb και ετσι μου στελνουν διαφοροι εκει μεσα αλλα δεν μιλαω σε κανεναν. Μια μερα μου στειλε καποιος και μου ειπε να τον βοηθησω να φτιαξει ενα mail για να κανει και αυτος 1 προφιλ σαν εμενα ψευτικο για να προσεγγισει μια πρωην του που ειχαν χωρισει εδω και 3 χρονια. Του ειπα να μην το κανει για να μην εκτεθει τον ρωτησα τι επαιξε με τη σχεση πως χωρισαν (ειμαι αρκετα ευαισθητοποιημενη στα θεματα καρδιας εγω) μου ειπε οτι τον εκμεταλευοταν οτι της εκανε ολα τα χατηρια και εν τελει αφου δεν εβρισκε δουλεια των χωρισε αυτη.Και του ειπα να μην τα ξεγραψει εντελως. Απο βλακια μου λοιπον σημερα ειπα στο αγορι μου οτι εκανα αυτη τη συνομιλια στο ψευτικο μου πιο πολυ για να δει τι ειναι οι γυναικες.Γιατι εγω καθομαι στη σχεση μας παρολο που γνωριζω οτι εχει οικονομικα προβληματα και οχι δεν βγαινουμε για καφε ποτο αλλα και με το ζορι τα λεμε μια φορα τη βδομαδα. Και εκεινος τσαντιστικε γιατι εκανα τσατ με αυτον τον τυπο. Να πω την αληθεια εγω αυτον τον τυπο τον οποιο τον λυπηθηκα γιατι ηταν αρκετα κλειστος και αυτος και θυμα απο οτι καταλαβα.Αλλα για να πω και την αληθεια γιατι επειδη δεν εχω παρτιδες με αντρες να μιλησω να ρωτησω κατι ερωτηματικα που μου εχουν δημιουργηθει τελευταια με το αγορι μου, και ανασφαλιες με την εμφανιση μου.ηθελα αυτον να τον ψαρεψω για το πως λειτουργουν οι αντρες οταν ειναι καψουρηδες, αν εχουν ματια για αλλες , τι ειδους γυναικες αρεσουν, κατι του ψιλοειπα αλλα ειδα οτι ηταν κλειστος τυπος και δεν ηθελα να ανοιχτω πιο πολυ γιατι δεν ξερεις ποιος μπορει να ειναι. Εν τω μεταξυ στο real μου δεν εχω ουτε 40 φιλους και οι μονοι ανδρες φιλοι ειναι κατι ξαδερφια μου.Και μετα πολλα λοιπον ο δικος μου το θεωρησε μεγαλη προδοσια και μου ειπε να το τελειωσουμε. Εγω τρελλαθηκα τελειως εκανα κατι σκηνες τι να πω, του ορκιζομουν να με συγχωρεσει. Τελικα μου ειπε οτι ηθελε να μου δωσει ευκαιρια αν κλεισω το fake μου αλλα και παλι που ειπε οτι κλωνησα την εμπιστοσυνη του, και οτι οπως και εκεινος δεν ειχε καμια παρτιδα με καμια δεν θα ηθελε οτι καλημερα να λεω με αρσενικο γατο και οτι θα το σκεφτοταν αν θα με συγχωρουσε για αυτο που εκανα. Ηταν τοσο κακο?Εγω ουτε με φιλες μου δεν βγαινω εξω δεν δινω κανενα δικαιωμα.Και αν μιλησα και μ αυτον ηταν γιατι ηθελα να μιλησω με ενα αντρα να του πω τι μου χει συμβει και πως εχασα αυτοπεποιηθηση κλπ απο μια σχεση,και να ρωτησω γνωμη, και αυτο παλι δεν το καταφερα. Λετε να μαζευτηκαν πολλα οτι τον επριξα για την εμφανιση μου και την αφορμη αυτο.?Σας παρακαλω πειτε μου τι να κανω. Εσβησα το ψευτικο προφιλ. Λετε να με συγχωρεσει, να κανω κανενα κολπο και εγω?
φυσικά και όχι... (σόρυ αλλά απαντώ χωρίς να διαβάσω το "ιστορικό" σου)....

Σχόλια απάντησης

απάντησε η frou

Ιστορικο οταν λες εννοεις την εκτενης περιγραφη που εκανα ετσι? γιατι ειναι η πρωτη μου φορα που γραφω εδω και δεν ξερω πολλα.Αλλα αν διαβασεις οτι συνεβει και τωρα δεν ξερω πως να φτιαξω τα πραγματα, δεν εχω κανει κατι κακο παντωσ, να πεις οτι μιλαγα με καποιον αλλον πονηρα δεν φερομαι ετσι εγω
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-01 23:23:06
ναι,την εκτενή περιγραφή εννοώ....σόρυ :(
σχολίασε η frou  - 2015-03-02 01:58:41
καλόοοο !!!!
σχολίασε η frou  - 2015-03-02 11:00:16
Συγγνωμη, αλλα εμενα μου φαινεται ΟΛΗ η ιστορια υπερβολικη!!! Καταρχας δε μπορω να καταλαβω γτ εμεις η γυναικες στρεφομαστε η μια εναντιον της αλλης χωρις κανενα λογο... Κι εσυ βρε κοπελα μου, γτ τοση ζηλεια κι ανταγωνισμος?? Τι σου προσφερει? Δε λεω, ολοι μας εχουμε τις ανασφαλειες και τους φοβους μας, κι αυτο πολλες φορες οφειλεται στην ελλειψη αυτοσεβασμου κι αυτοεκτιμησης... Καμια μας δεν ειναι η Μονικα Μπελουτσι ή η Πενελοπε Κρουζ ή η Ζολι... Αν ειναι δυνατον, δηλαδη να δημιουργουμε θεματα εκει που δεν υπαρχουν! Κι εγω στον πρωην μου (ο οποιος με αριστα το 10 σε εξωτερικη εμφανηση επαιρνε 3,5-4) του ειχα ξεκαθαρισει πως αν μου ινοταν η ευκαιρια να αω με τον Μπραντ Πιτ ή τον Τομας Σανγστερ ή τον Κουτσερ, θα πηγαινα, και παρολο που ζηλευε δεν εκανε σκηνικο....!!! Υστερα, αυτο που εκανες με το φέικ φβ ηταν τεραστεια βλακεια (κατα τη γνωμη μου) και δε σε κατηγορω οτι το εκανες σκοπιμα ωστε να κανεις κατι με αυτον τον ανδρα, και που ξερεις πως δε σου πουλουσε παραμυθι? Τελος, εγω αν ημουν το αγορι σου (μιλαω ευθεως) θα χωριζαμε οχι για το φβ, αλλα για τη ζηλεια και τον ανταγωνισμο σου. Μπορει να εαιζε οπως λες το ματι (εκει επρεπε να τον χωρισεις εσυ απευθεια αν το πιστευες αυτο) μπορει κι οντως να μην εκανε κατι οπως κι εσυ με εκεινον τον ανδρα... Επισης, αφου ξερεις πως εχει προβληματα, τωρα ειναι που πρεπει να του σταθεις και να εισαι διπλα του...! Και αν οντως σε αγαπαει θα εισαι για εκεινον η μοναδικη του παμεμορφη και ταλαντουχα ηθοποιος, τραγουδιστρια κι ο,τι θες!! Αλλα με τη συμπεριφορα σου τον απωθεις! Η συμβουλη μου ειναι να αλλαξεις σταση, και να μειωσεις τα ποσοστα ζηλειας κι ανταγωνισμου σου και να αγαπας τον εαυτο σου ωπως ειναι για να σου δημιουργουνται ανασφαλειες ;) Καλο μηνα

Σχόλια απάντησης

απάντησε η thomassangster

Ναι νομιζω επαιζε το ματακι του αλλα δεν εκανε τιποτα με ολες αυτες.Δεν της ηξερε καν προσωπικα και δεν ειχε μιλησει.Η αληθεια ειναι πως ηταν κυριος απεναντι μου σ αυτο το θεμα αλλα νομιζω οτι οταν καταλαβαινε οτι ζηλευα μου την εσπαγε επιτηδες ειτε για να ζηλεψω ειτε δεν ξερω για να με κανει να ξυπνησω και να παψω να ειμαι ανταγωνιστικη.Το θεμα ειναι οτι αυτος εκανε υπομονη με αυτο το θεμα και μου το τονιζε αλλα μολις εμαθε για αυτο το πραγμα τρελαθηκε μου ειπε οτι το κλωνισα την εμπιστοσυνη Ηταν η σταγονα. Νομιζει οτι θα μπορουσα να κανω κατι με αυτον η οτι εψαχνα καποιον και τον ειχα σα καβατζα πραγμα που δεν ισχυει καθοτι σφοδρα ερωτευμενη μαζι του 1ον και 2ον δεν ξηγιεμαι τοσο ετσι εγω ειμαι ευθης αν ηταν θα ειχα φυγει θα εβρισκα αλλον μετα.Επρεπε να μου εχει εμπιστοσυνη ηταν τον 1ος μου δεν ειχα παει με αλλον. Ουτε ειχα ποτε φιλους αντρες ουτε ιδιαιτερα παρε δωσε.Ειναι και αυτος ζηλιαρης δεν μπορω να πω αν τον πιασει.Φοβαμαι πως θα χασω τον μονο αντρα που αγαπησα στη ζωη μου!
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 00:29:12
Κανονας των θετικων επιστημων: τα ετερονυμα ελκονται και τα ομωνυμα απωθουνται.... δυστυχως ανηκεται στα ομωνυμα :/ Μη στεναχωριεσαι !! Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια...! :-) :-) :-) :-)
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-02 01:08:41
Χαλάρωσε...σε καταλαβαίνω γιατί έχω βρεθεί κ εγώ στη θέση σου... Το καλύτερους ήταν να τον άφηνες...γιατί κ εσύ είσαι άνθρωπος...είναι λογικό να βγαίνεις με τις φίλες σου κλπ...δε γίνεται να περιορίζεσαι.... κ από την άλλη,μη τον ζηλεύεις τόσο...Να είσαι κοπέλα με ενδιαφέρον ώστε να τραβάτε προσοχή του πάνω σου...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

Ναι η αληθεια ειναι πως αν εβγαινα να πηγαινα για κανενα καφε δεν θα μου ελεγε κατι. Αλλα ειμαστε και οι δυο κλειστοι και αυτοσ πηγαινει που και που σε κανενα σπιτι φιλου του και δεν βγαινει κ αυτος αλλα ειμαι και εγω ετσι.Το Θεμα ειναι οτι το τσατ του φανηκε πολυ χοντρο.Εχεις απολυτο δικιο σ αυτο που λες να εχεις ενδιαφεροντα τραβας την προσοχη περσι που δουλευα ηταν καλυτερα γενικα τα πραγματα στη ζωη μου.Ναι η αληθεια πως δεν εκανα κατι κακο γιατι στο τσατ μου δεν εδωσα ουτε καν στοιχεια κρατησα την ανωνυμια μου και απλα εδωσα μια συμβουλη σε καποιον που ειχε ακομα ελπιδες για κατι που δεν του αξιζε γιατι να κατακριθω για αυτο. Γιατι να χασει την εμπιστοσυνη του για αυτο φταιω που τον ζαλιζα.Αν μπορουσα να ξανααρχισω απο την αρχη θα γινομουν το ιδιο κοριτσι που ερωτευτηκε τοτε.
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 08:35:38
Κ εγώ στη θέση του θα θυμωνα... Γίνε ξανά το κορίτσι που ερωτεύτηκε...θέλει υπομονή κ επιμονή για να γίνουν τα πράγματα όπως τότε
σχολίασε η lena93  - 2015-03-02 12:48:29
Eχω ξεχασει πως ημουν τοτε :P Ειχα προσωπικοτητα παντως, πιστευα στον εαυτο μου, ημουν γλυκια, ειχα πολλα καλα τωρα που το σκεφτομαι.Και πιο συγκρατημενη ημουν.Τωρα ειμαι ενας χειμαρος εχω χασει τη μπαλα.Θελω να ξαναγινω οπως ημουν
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 15:54:33
Σε καταλαβαίνω... :Ρ ηρέμησε κ φτιάξε τα πράγματα...Τι ηλικίες είστε?
σχολίασε η lena93  - 2015-03-02 17:02:35
24 εγω και 29 αυτος. Ναι θα προσπαθησω θελω να γινω οπως παλια.Μακαρι να τα καταφερω αλλα εκεινος ειπε οτι εχουμε περασει παρα πολλα και ειναι δυσκολο να ειμαστε οπως στην αρχη εχουμε κανει και διαφορα ο ενας στον αλλον. Με πηρε τηλεφωνο και με ρωτησε αν μπορει να εμπιστευτει λογω αυτου της συνομιλιας μου και του ειπα απολυτα.Εχω κανει μια κατινια κοπελια του εχω ψαξει το ιστορικο μερικες φορες και ειδα οτι εβλεπε κατα διαστηματα πορνοταινιες και κοιταγε και το προφιλ μιας συγκεκριμενης που του ειχα πει να σβησει.Την εσβησε αλλα ειδα οτι απο τοτε εμπαινε και κοιταγε το προφ της.Και απο τοτε με εχουν ζωσει τα φιδια και τρωγομαι συνεχεια στη σχεση μας διχως λογο
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:26:50
Και οταν του τα ειπα αυτα τα αρνηθηκε φυσικα δεν ξερει τι εχω κανει. Παρολα αυτα μου ειπε να τα ξαναφτιαξουμε και να μη μιλαμε για αλλους και αλλες
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:28:09
Συγγνωμη, που θα το πω, αλλα δε νομιζω πως... πως ειναι καλη ολη αυτη η κατασταση... προδιδετε ο ενας τον αλλον...
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-02 19:35:33
Δεν το βλεπει ετσι.Λεει οτι δεν θα βρεις αλλον αντρα να σου ειναι πιο πιστος απο μενα.Να μη βγαινει μονος με φιλους του να καυλαδιζει παρα μονο μαζι μου, να μη εχει φιλες γυναικες και να εχει πολλα παρε δωσε, να μη μιλαει με καμια στο fb ενω εγω οπως λεει το εκανα,οτι λεφτα βγαζει να τα τρωει μαζι μου και να μην κανει τιποτα για τον εαυτο του.Αστα σου λεω μπερδεμα
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:43:09
Μωρε τι μας λεει???! Εαν εκεινος ειχε 10 φιλες εσυ μπορεις να βρεις 100! Καρδουλα μου, για ολους υπαρχει το αλλο μισο, το οποιο θα βαζει εσενα πιο πανω απο τον εαυτο σου και δε θα περιμενει τιποτα για ανταλλαγμα και δε θα μετραει τι σου εκανα και τι μου εκανες... δηλαδη τι εδωσε και τι πηρε.... Αντε τωρα, θελει να με συγχησει... και μου και σου και του.... αν δεν υπαρχει μας δεν υπαρχει αγαπη
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-02 21:03:04
Χαχαχα τα παιρνεις στο κρανιο κ εσυ τι να κανεις. Χαχα σε ευχαριστω που συμμετεχεις στην συζητηση μαζι μου. Να διευκρινησω ομως οτι εκεινος δεν εχει φιλες γυναικες και παρτιδες κ αυτα και ειδικα οταν κανει σχεση οπως λεει θελει να ειναι σωστος και αφοσιωμενος.Και μεχρι τωρα δεν ζητησε καποιο ιδιαιτερο ανταλαγμα απο μενα αλλα οσες φορες του ειχα πει οτι αν εβρισκα καποιον αλλον και επειδη μοιαζουμε στον χαρακτηρα και εχουμε θεμα με την πιστη και την κτητικοτητα μου λεει οτι δεν θα βρεις να ειναι πιο πιστος απο μενα και εγω του εχω πει δεν προκειτε να βρεις αλλην να ειναι τοσο κυρια σαν εμενα. Λες να μου τα χτυπαει εεε? Ξερει το περιεργο ειναι οτι καποτε ειχαμε αγαπηθει πολυ και υπηρξαμε τρισευτυχισμενοι και δεν εχει περασει πολυς καιρος απο τοτε.Αλλα τι στο διαολο εχει συμβει.
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 21:31:12
Μη με ευχαριστεις ειναι χαρα μου να βοηθησω! Σε μια ομως σχεση δε γινεται να υπαρχει μονο πιστη... πρεπει να υπαρχει κι η εμπιστοσυνη... και φυσικα δεν εννοω να περιχαρακωθειτε... Να ρωτησω? Απο μονος του δε θελει να κανει παρεες? (Και με ανδρες και κυριως με γυναικες) Ποσος καιρος παει απο τοτε?
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-02 21:49:52
Καποτε ειχε πολυ μεγαλο κυκλο εκει που ζει πολλους φιλους φιλες γνωστους/ες αλλα μετα αποτραβηχτηκε.Κυριως ολα αυτα μεχρι τα 19 του και μετα αρχιζε να κοβει αλλα νομιζω οτι καμια 4 αρα χρονια πρεπει να εχει απομακρυνθει πιο πολυ.Τωρα εχει καποιους φιλους ελαχιστους που εχει κρατησει γιατι οπως λεει δεν υπαρχει αληθινη φιλια και μεσα σ αυτους και μια γυναικα με την οποια ειναι σαν αδερφια ηταν η κοπελα του κολλητου του που σκοτωθηκε.Ολους αυτους τους βλεπει αραια και που. Αλλες γυναικες φιλες δεν εχει πλεον και σκοπιμα απο οτι μου εχει πει γιατι δεν θεωρει οτι υπαρχει φιλια μεταξυ αντρα και γυναικας παρα μονο αν η γυναικα ειναι ασχημη η κοπελα κολλητου.Και οταν ειναι σε μια σχεση οπως λεει δεν κανει μαλακιες. Ειναι και σκορπιος το πουλακι μου μυστηριο τρενο.Η αληθεια ειναι πως εκτος απο πιστη πρεπει να υπαρχει κ εμπιστοσυνη και ειχαμε πολυ μεγαλη εμπιστοσυνη ο ενας στον αλλον πεταγαμε απο ευτυχια.Επιτελους ειχαμε βρει εναν ωμο να ακουμπησουμε. Αλλα πολλα αποθυμενα τελευταια μεταξυ μας
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 22:20:11
Πρώτον,σιγά την αμαρτία που έκανες να τσεκάρεις ιστορικό...όλοι το έχουμε κάνει ;Ρ Δεύτερον, δεν είναι κακό να βλέπει τσόντες..εσύ δε βλέπεις? Ανθρώπινο είναι...
σχολίασε η lena93  - 2015-03-03 01:22:32
Υπαρχει αλιθηνη φιλια, κι αναμεσα στα δυο φυλα... το προβλημα ειναι μην το μπερδεψουμε εμεις... Μην απομωνονεται απο τον κοσμο... δε θα του βγει σε καλο, πολλες φορες η μοναξια οδηγει σε διαφορες κι ασχημες καταστασεις.... δε γινεται καποιος να μην εχει φιλους, ή αν δε θελει φιλους, να εχει εστω μια παρεα
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 05:49:41
Μωρε και εγω το ιδιο σκατα τα εχω κανει και χειροτερα απο αυτον, αυτος εχει και 3 4 φιλους που αραια εστω και βρισκεται αλλα γενικα εχει ξεκοψει.εγω ειμαι σε ακομα χειροτερη κατασταση.Νιωθω οτι εχω τον κουλομαγνητη κανω φιλιες που δεν μου κρατανε ποτε, και δεν μου βγαινουν ποτε σε καλο και εχω παραιτηθει πλεον τελειως.
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 13:46:18
Λενα ενταξει οι τσοντες ειναι το λιγοτερο ειναι εικονικη πραγματικοτητα δεν ειμαστε και καθε μερα μαζι η αληθεια ειναι για νααα ... Αλλα αν βλεπει καποιες τυπισες στο fb χωρις να μιλαει μαζι τους ειναι ανησυχητικο?
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 13:49:45
Μην ανησυχεις, και κυριως μην παραιτησε!!! Πακεψε για τις ομορφιεςκαι τις αξιες της ζωης.... και μηκανενας μας δεν εχει κουλομαγνητη, γιατι ο καθενας εχει διαφορετικο νοητικο και πνευματικο επιπεδο, που αν βρει καποιον με παρομοια στοιχεια θα ταιριαξει.... στο γυμνασιο, δεν ειχα πραγματικους φιλους... εκανα παρεα με παιδια τα οποια αποδειχθηκαν αναξια για μενα, και τωρα στο λυκειο αποφασισα ποιους θα λεω φιλους μου.... για ολους μας υπαρχουν ανθρωποι που μας νοιαζονται και μας αγαπανε κι ας μην εχουμε βρει ακομα την υπαρξη τους! Αν δεν παλεψουμε ομως, δε θα βρεθει ποτε η υπαρξη αυτη....:-)
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 14:53:55
"Δεύτερον, δεν είναι κακό να βλέπει τσόντες..εσύ δε βλέπεις? Ανθρώπινο είναι..." Σε τσακωσα Λενα ;ρ
σχολίασε η wonderful  - 2015-03-03 15:11:51
Χαχαχα νταξει ρε παιδια και ποιος δεν εχει δει τωρα θεμα θα το κανουμε αλλα οχι καθε βδομαδα :P
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 15:15:24
Εγω να σου πω κατι επειδη ειμαι και μεγαλυτερη σε ηλικια απο σενα.Εχω γνωρισει ανθρωπους και την εχω πατησει (για φιλιες λες τωρα) Αλλα οι ανθρωποι φαινονται κατα καποιον τροπο απο την αρχη επρεπε να προσεχω πιο πολυ και να ειμαι πιο τυπικη.Για αυτο σου λες τωρω που τα διακρινω εξ αρχης αυτα για αυτο δεν μπορω να κανω φιλιες κοβω λασπη.Να σου πω την αληθεια δεν μου καθοταν και ποτε το θεμα φιλια
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 15:17:42
Γενικα σαν φιλη πως ησουν; δηλαδη τι εκανες τοτε; μηπωςεφταιγε κατι στο χαρακτηρα σου...?
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 15:50:27
Εντελως τυπικα και με σκοπο τη βοηθεια ρωταω , δε θελω να παρεξηγηθω κα να προσβαλω ....
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 15:51:15
Για να ξερεις δεν ημουν ουτε ανακατοστρα ,ουτε κουτσομπολα, οπως πολλες που μου τυχαιναν και με ανακατευαν.Ε οταν ημουν μικρη ηταν διαφορετικα γιατι ημουν πιο ευκολοπιστη και πιο εξαρτημενη απο αλλους και το εκμεταλευοντουσαν , αλλα μεγαλωνοντας αλλαξα και εβλεπα οτι ολο και χειροτερα ατομα μου προεκειπταν απο αυτους που δεν τους κανεις τιποτα και σε βριζουν και σου πετανε μπιχτες μεσω fb και μετα σε κοροιδευουν και σου κανουν τη φιλη απο κοντα αει στα διαλα γαμω τις κατινιες μερικων.
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 16:35:09
Αχα..... ασχημο αυτο :/ Δε ξερω τοτε, να ξερεις ομως πως σιγουρα υπαρχουν ατομα που σαγαπουν :-)
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 16:43:10
Υπαρχουν ανθρωποι που με αγαπουν το ξερω και ευχαριστω το θεο για αυτο!
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 16:50:41
Βλεπεις τελικα κοπελα μου που υπαρχουν αληθινοι φιλοι? Κι ας ειναι συγγενεις ή οτιδηποτε... μπορειτε να βασιστειτε σε αυτους!!!!! Νομιζω ομως πως εχουμε ξεφυγει απο το θεμα κατα το ημιση :ρ
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 17:10:13
Θα το κάνω το θέμα να ξεφύγει κ κατά το υπόλοιπο ήμισυ, για να απαντήσω στη wonderful :p εμμ σια...τι να κάνουμε :Ρ λογικό είναι
σχολίασε η lena93  - 2015-03-03 17:16:12
Τιποτα δεν μου φενεται περιεργο πλεον ΧΔ Πωπω φαντασιωσεις που θα χεις τα βραδια,με τοσες τσοντες ΧΔ
σχολίασε η wonderful  - 2015-03-03 17:40:34
Χαχαχαχα!!!! :-)
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 18:17:04
Εγω δεν τα κοροιδευω αυτα τα πραγματα γιατι ολοι τα εχουμε κανει αλλα τα κανεις πολυ συχνοτερα οταν δεν εχεις σχεση ομως...Η λεω μαλακιες? :P
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 19:06:40
Ναι ενταξει δεν εχω παραπονο σ αυτο ανθρωπους να βασιστω εχω κοντα μου αλλα αληθινους φιλους δεν ειχα ποτε.Αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι αυτα δυσκολα βρισκεις καλους φιλους σημερα
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 19:08:23
"Πωπω φαντασιωσεις που θα χεις τα βραδια,με τοσες τσοντες ΧΔ " Σε μένα αναφέρεσαι? :Ρ Πρώτα από όλα δεν είπα εγώ κάτι για βράδια...μπορεί να τις βλέπω το πρωί :Ρ Δεύτερον, δεν έχω πολλές φαντασιώσεις, ,ότι έχω το εκπληρώνω κ μου φεύγει :Ρ Και τρίτον, τι εννοείς "με ΤΟΣΕΣ τσόντες " ? Είπα εγώ ότι κάθομαι κ βλέπω τσόντες κάθε μέρα όλη μέρα? ! :Ρ είπα ότι θεωρώ φυσιολογικό να βλέπει κάποιος...σε υπερβολικό βαθμό ("τόσες") τίποτα δεν είναι καλό :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-03-03 19:19:47
θα διαφωνησω με την τελευταια σου προταση ;ρ Ο πολυς υπνος ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ;Ρ Αμα μωρε,μην πουμε καμια πλακα αμεσως να αναλυσεις καθε λεξη ΧΔ
σχολίασε η wonderful  - 2015-03-03 19:25:19
Δεν είναι τόσο καλός... Πριζεσαι στο πρόσωπο :Ρ Χαχαχ :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-03-03 19:27:36
ο πολυς υπνος ειναι καλος.Τερμα :3 το προσωπο ξεπριζεται.
σχολίασε η wonderful  - 2015-03-03 19:46:43
Χαχαχαχαχ δεκτό :ρ
σχολίασε η lena93  - 2015-03-03 20:46:42
Θα σου απαντουσα αλλα εσυ εγραψες την ιστγορια της ζωης σου και δεν εκανα καν τον κοπο να το διαβασω
ουτε εκθεση πανελληνιων να εγραφες.. ;ρ Δεν ειναι καθολου κακο που ηθελες να μιλησεις με εναν αντρα για τις ανασφαλειες σου.Πρεπει να του ξεκαθαρισεις οτι δεν μπορεις να εισαι κλεισμενη,πρεπει να επικοινωνεις με το περιβαλλον και τον κοσμο γυρω σου.Και επειδη μιλησες με καποιον αγνωστο τι? δεν γυρισατε ταινια πορνο ρε γαμωτο -.- απλα μιλησατε.Που στον ανεμο βρηκε προδοσια? ειναι υπερβολικα υπερβολικος ;ρ

Σχόλια απάντησης

απάντησε η wonderful

Του κακοφανηκε οσο δεν φανταζεσαι.Βρεθηκα να απολογουμε. Η αληθεια ειναι πως και μενα δεν θα μου αρεσε αυτο αλλα αν ηταν καποια που ηθελε μια συμβουλη και ηταν απελπισμενη στα ερωτικα της θα ελεγα δεν παει στο διαολο και εγω εχω βρεθει σε αναλογη θεση.Τοτε που ηθελα να μιλησω καπου και δεν ειχα που και σε γνωστους δεν μπορεις γιατι ντρεπεσαι.Ισως να ειμαι και εγω υπερβολικη γιατι δεν θελω να εχει γυναικες στο fb δεν ημουν ετσι παλια μου εχει βγει μια ζηλια ανευ προηγουμενου.
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:47:02
την απαντηση την εδωσες μονη σου.επιες φιλικα,οποτε δεν υπαρχει προβλημα.απκ την αλλη βεβαια καταλαβαινω το αγορι σου,γιατι απο αυτα που μας λες,τον εχεις ζαλισει.οποτε ειναι κατανοητη η αντιδραση του απο την μια πλευρα.οπως δεν θες και εσυ να μιλαει με αλλες,ετσι δεν θελει και αυτος για σενα.και θα σου συνιστουσα,απο αυτα που διαβαζω,να μην τον πιεζεις αλλο και να μην νιωθεις ανασφαλεια με την εμφανιση σου.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kimonito

Θελω να κουλαρω βασικα και οπου βγει.Ενω καποτε εκανα ονειρα οπως και αυτος, εγω εχω απογοητευτει.Κοντευω να τρελαθω μ αυτη την υποθεση θελω να χαλαρωσω να γινω οπως παλια
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:49:05
"Γιατι εγω καθομαι στη σχεση μας παρολο που γνωριζω οτι εχει οικονομικα προβληματα και οχι δεν βγαινουμε για καφε ποτο αλλα και με το ζορι τα λεμε μια φορα τη βδομαδα."Όταν όντως θέλεις να είσαι μαζί με έναν άνθρωπο,δεν σκέφτεσαι την οικονομική του κατάσταση ή το κάθε πότε θα βγαίνετε.Για να απαντήσω και στο αρχικό ερώτημα,ναι,εγώ θα το έβρισκα λάθος να γίνεται κουβέντα για εμένα πίσω από την πλάτη μου και ειδικά με κάποιο ξένο άτομο.Για αυτό υπάρχει ο διάλογος,για να λύνεται το όποιο πρόβλημα προκύπτει.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο zimmer

Γιατι μερικες φορες θελεις μια αλλη γνωμη πιο αποστασιοποιημενη για αυτο μιλας σε καποιον αλλον.Αλλα αυτος δεν τσαντιστηκε απλα επειδη ηθελα να μιλησω με καποιο αγορι για το θεμα μας αλλα γενικα γιατι μιλησα με καποιον αγνωστο που να σου πω και κατι, ουτε στοιχεια
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:38:09
ουτε στοιχεια δικα μου ειχε, ουτε το ονομα μου,ουτε πως ειμαι ηξερε αλλα ουτε καν ποσο χρονων ειμαι πανω κατω.Οποτε εγω ηθελα να κρατησω την ανωνυμια μου και να το ξεκοψω ετσι για να μην νομιζει και ο αλλος τιποτα. Και επισης ηθελα να του πω πως ειναι οι γυναικες και εγω δεν ειμαι ετσι καθομαι και τον καταλαβαινω που εχει οικονομικα.Αλλα αλλες γυναικες τα κοιτανε αυτα και ειδικα οταν συζητανε για μελλον και γαμο και παιδια οπως μιλουσε αυτος.Πραγματα που μαζι του για ν τα κανω θα παει καμια 20 ετια ετσι οπως ειναι η κατασταση ομως εγω συνεχιζω εκει γιατι τον αγαπω
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-02 19:52:53
Μα το θέμα είναι,πιστεύεις τον κάθε άνθρωπο που μπαίνει στο Facebook και λέει τα δικά του;Εκείνο το site βρίθει από άτομα που παριστάνουν τους πληγωμένους για να βρούν υποψήφια θύματα.
σχολίασε ο zimmer  - 2015-03-03 10:54:18
Ναι σωστα τα λες εχεις δικιο σ αυτο δεν μπορεις να ξερεις κανεναν πραγματικα εκει μεσα.Ολα ειναι μια εντυπωση ψευδαισθηση στο fb
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 13:40:56
Δέν υπάρχει απόλυτη απάντηση σε αυτό που ρωτάς,διότι αυτό εχει να κάνει με τις συμβιβαστικές θέσεις που υιοθετούνται και απο τους δυο σε μια σχέση. Πάντως απο την μια σε βλέπω να αναγνωρίζεις κάποια λάθη σου που οδήγησαν σε αυτο το σημειο την σχέση σου,και απο την αλλη να θέλεις να καταφύγεις σέ κόλπο για να ισορροπήσεις. Θά σε συμβούλευα να ξεκαθαρίσεις μέ διάλογο ξεκαθαρα κάθε τι εσφαλμένο που κατά την γνώμη σου εχει γίνει μεταξύ σας. Γιά μένα ειναι η καλυτερη λύση.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η papia

Ναι ετσι πρεπει να γινει, αλλα το κακο ειναι πως τελευταια εχουν γινει πολυ μεγαλοι καυγαδες μεταξυ μας. Προσπαθουμε μιλοντας να τα βρισκουμε μετα απο αυτους βεβαια αλλα μενουν αποθυμενα καμια φορα. Ναι θα ηθελα πολυ να βρω καποια στοιχεια που ειχα οταν γνωριστηκαμε για να υπαρξει η αναλογη ισορροπια αλλα πρεπει αυτο να συμβει και απο τις 2 πλευρες
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 23:45:00
Εγώ θα πω το αντίστροφο. Εσένα θα σου άρεσε ο φίλους να μιλάει φιλικά με κάποια;

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο manofsteel

Ναι αφενος εγω δεν ειχα δωσει ποτε δικαιωμα για να μην μου εχει εμπιστοσυνη.Και αν μιλησα με καποιον του το ειπα εγω η ιδια δεν ειχα να κρυψω κατι, δεν σου λεω πως δεν θα με τσαντιζε ουσα και εγω ζηλιαρα αλλα αν ηταν καποια που ηθελε μια συμβουλη και ηταν σε δυσκολη θεση και μου εδειχνε ολον τον διαλογο οπως του τον εδειξα εγω σημαινει οτι δεν θα ειχε να κρυψει κατι.Τελος παντων μιλησαμε και το λυσαμε αυτο το θεμα μεταξυ μας
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-03 23:28:39
Μωρέ δεν είπα ότι έχεις άδικο. Σε πιάνω. Αλλά στις σχέσεις πρέπει να λύνουμε τα πράγματα με τους δικούς μας ανθρώπους γτ κάποιος άλλος θα το πάρει διαφορετικά & θα σε φέρει σε σημείο που μπορεί να σε εκθέσει. Χαίρομαι πολύ που τα βρήκατε. Καλή τύχη! :)
σχολίασε ο manofsteel  - 2015-03-03 23:31:58
Αχ, μπραβο!!!! Κι εγω χαιρομαι πολυ!
σχολίασε η thomassangster  - 2015-03-03 23:46:01
Ναι ευτυχως λυθηκε η παρεξηγηση!Σας ευχαριστω πολυ παντως ολους παιδια που ασχοληθηκατε με το θεμα μου και καναμε αυτο το διαλογο.Θα μπαινω και εγω συχνα τωρα που γραφτηκα εδω ελπιζω να σας βρισκω και να τα λεμε
σχολίασε η sokolata123  - 2015-03-04 11:36:58
Σχετικές ερωτήσεις
αν εισαι οντως 17 και εισαι αρκετα μεγαλυτερη πχ και εσυ 25 τοτε δεν μου φαινεται παραλογο να μην εχεις φιλησει.σιγα και αλλοι που φιλησα...
Δεν ξέρω εγώ το θεωρώ χαζό αυτό.Ενας γονιός να είναι φίλος με το παιδί του στο φβ; Ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που οι γονείς στέλνουν α...
Άσε τις συμβουλές, να είσαι ο εαυτός σου και ότι είναι να γίνει θα γίνει.
Μόνο αρνητικά βρίσκω.Είναι λίγο δύσκολο 2 άτομα με αυτή την διαφορά ηλικίας να βρούν πολλά κοινά στον τρόπο σκέψης,στο τι θέλουν από τη ζ...
Η ιδέα σου με την λακτα είναι υπέροχη απλά πρόσεξε μην γίνει κννα μπέρδεμα και του φτιάξεις κατάσταση με καμιά άλλη...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Σχέσεις - Άλλα

οτι θα ειναι χαλια γιατι δεν ξερω πως γινεται. Ολοι λενε οτι εκεινη τη στιγμη σου βγαινει..κι αν δε μου βγει?! :/
Απάντηση:
αν εισαι οντως 17 και εισαι αρκετα μεγαλυτερη πχ και εσυ 25 τοτε δεν μου φαινεται παραλογο να μην εχεις φιλησει.σιγα και αλλοι που φιλησαν τι καταλαβαν....εγω παντως θα ελεγα οτι θα πρεπει να το ξερει για να σε καθοδηγησει και για να μην εχεις και ανγχος.εσυ απλα να φιληθητε θες η και να κανετε σχεση ξερω γω; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν ξέρω εγώ το θεωρώ χαζό αυτό.Ενας γονιός να είναι φίλος με το παιδί του στο φβ; Ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που οι γονείς στέλνουν αίτημα και σε φίλους τον παιδιών τους ...οτι να ναι! Ειλικρινά ποιο το νόημα; Αν ανησυχείς για το παιδί σου μπορείς να το προστατεψεις και αλλιώς όχι μόνο από το φβ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Άσε τις συμβουλές, να είσαι ο εαυτός σου και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας, πιστεύεται πως σχέση με 12χρονια διάφορα είναι υπερβολική κ δεν έχει μελλον; Μιλαω για το γεγονός οτι ο αντρας να ειναι μεγαλύτερος απο την γυναίκα.Ποια είναι τα θετικά κ τα αρνητικά της καταστασης;;
Απάντηση:
Μόνο αρνητικά βρίσκω.Είναι λίγο δύσκολο 2 άτομα με αυτή την διαφορά ηλικίας να βρούν πολλά κοινά στον τρόπο σκέψης,στο τι θέλουν από τη ζωή,τους στόχους τους.Εγώ πάντως με ένα άτομο με τέτοια διαφορά ηλικίας(αν ήταν στα 24 με 25)δεν θα έβρισκα κάτι το κοινό. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η ιδέα σου με την λακτα είναι υπέροχη απλά πρόσεξε μην γίνει κννα μπέρδεμα και του φτιάξεις κατάσταση με καμιά άλλη... Διαβάστε περισσότερα...
Μία φίλη μου γουστάρει έναν 2 χρόνια μεγαλύτερο της και δεν φτάνει η διαφορά ηλικίας είναι και πολύ πιο κοντή από αυτόν και θέλει να του πει να τα φτιάξουν (δεν έχει καμιά ελπίδα) και δεν ξέρει άμα αυτός έχει ήδη σχέση να της πω ότι δεν έχει ελπίδες ή να την αφήσω στην τρέλα της;
Απάντηση:
Δέν ξέρω γιά τί ηλικίες μιλάμε εδώ..Αλλά αν είναι ενήλικοι καλό θά είναι νά γνωρισθούν πρώτα γιά νά ξεκαθαρισθούν κάποια πράγματα.Πρός αυτήν τήν κατεύθυνση, ισως νά μπορούσες νά τήν βοηθήσεις καί σύ,αν υπάρχουν κοινοί φύλλοι καί γνωστοί σας, μέ τό νεαρό πού είναι ξετρελαμμένη η φίλη σου.. Οσο γιά τά δύο χρόνια πού είναι μεγαλύτερό της δέν νομίζω οτι τίθεται θέμα...καί πάλι αν μιλάμε τιά ηλικίες από 18 ετών καί ανω.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φταίει τό τέλος μιάς κοινωνικής εποχής,πού δέν ευνοεί τίς σχέσεις,σέ ενα κλίμα που οι περισσότεροι νιάζονται γιά προσκαιρες σεξουαλικές επαφές.. Μέσα σέ ολλα αυτά,πού ευνοούν μόνο τόν κορεσμό τών αισθήσεών,εχει χαθεί τό συναίσθημα, ο ρομαντισμός καί η αγάπη. Μήν ψάχνεις νά βρείς ευθύνες στόν ευατό σου.. Καλύτερα μέσα από τίς προσπάθειές σου,προκειμένου νά βρείς αυτό πού θά αναθερμάνει τόν πραγματικό ερωτα καί τήν αγάπη,σέ μιά σχέση πραγματική ,νά περιμένεις υπομονετικά,"τήν ανοιξη&... Διαβάστε περισσότερα...
ειμαι 14 και δεν θελω να κανω σχεσεις...σε οσους το λεω με αγριοκοιταζουν...ισως επειδη ειμαι κοριτσι;;
Απάντηση:
Στα 14 και να κάνεις σχέση, δε θα είναι σχέση =Ρ Δεν είναι "ώριμη" ηλικία. είναι χειρότερο να παριστάνεις την ερωτευμένη και να είσαι σε μια σχέση, μόνο και μόνο για να μη λένε βλακείες οι άλλοι για σένα, οπότε κάνε αυτό που νομίζεις. Διαβάστε περισσότερα...
Ενω η κοπελα μου ειναι προς εμενα πολυ γλυκια καλη κλπ πιστευω οτι τα χει μαλλον. Ενω μ λεει πως μαγαπα οταν ερχεται ενα μεγαλυτερο παιδι απο αλλο σχολειο τρεχει τον αγκαλιαζει πεφτει απανω του αυτος την πιανει απτην μεση...κλπ.. Οοι κενε οτι τα χουνε.... Χθες που ηταν μαζι εγω καθομουν κ τους κοιταγα τι θα κανουν κ αυτη κοιταγε εμενα... οταν τους βλεπω μαζι δεν ξερω τι να κανω ΖΗΛΕΥΩΩΩ κανειε δεν ξερει οτι τα χουμε αυτη μτο ζητησε.. αα σε μενα μ λεει οτι ειναι πολυ πολυ πιλυ πολυ καλος της...
Απάντηση:
Δεν θα το ανεχόμουν αν ήμουν στην θέση σου.Πάει και τελείωσε. :p Μου φαίνεται ότι σε δουλεύει.Μην είσαι βλάκας.Χωρίς να ξέρω τι πραγματικά συμβαίνει μου φαίνεται ότι σε εκμεταλλέυεται.Εσύ ξέρεις καλύτερα. Διαβάστε περισσότερα...
...?
Απάντηση:
λοιπον ακου να κανεις παρε με εναν φιλο του η φιλη του ωστε να μιλανε εκεινει η δυο και μετα θα προσπαθισεις να του μιλας να πειτε κι ενα γεια κ.λ.π πρεπει να εισαι θαραλεα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατι νομιζω πως και εγω κοπελια ειμαι στην ιδια θεση με το αγορι που σου αρεσει; :S Πραγματικα και εγω κοιταω μια κοπελια αλλα επειδη νομιζω πως με κοιταει αυτη και χαμογελαει,νταξει οχι βεβαια παντα αλλα οταν ειναι με την φιλη της η την παρεα της χαμογελαει και με κοιταει.... Διαβάστε περισσότερα...
Ενω με την κοπελα μου τις προηγουμενες.βδομαδες τα πηγαιναμε αρκετα καλα σημερα.δημιουργηθηκε ενα προβλημα. Μου χε πει να μην πω σε κανενα οτι τα χουμε. Και αυτο εκανα κ της ειπα οτι αν με.ρωτησει καποιος τι τρεχει.. και με ποια θα του ελεγα μια που.γουσταρα παλια. Λοιπον χθες.πηρα τηλ την κοπελα μου αλλα τ σηκωσε η ξαδερφη της και κολλητη μου. Με.ρωτησε πως παει με αυτην που γουσταρα κ τως ειπα ολα ωραια και καλα κλπ... σιγουρα η κοπελα μου το μαθε και τακκουσε γτ μετα καταλαβα ορι με ε...
Απάντηση:
αχ πανε και εξηγησε της οτι ειπες οτι ειπες επειδη αυτη σου το ζητησε Διαβάστε περισσότερα...
να ρωτησω κατι ; ειμαι ερωτευμενη με εναν ξανθο κουκλο μα και ο καλυτερος μου φιλος ειναι εσωτευμενος μαζι μου δεν θελω να τον πληγωσω μα δεν μου αρεσει τι να κανω;
Απάντηση:
Εξηγησε στον φιλο σου οτι απλα δεν τον βλεπεις ετσι.Να μην εχεις τυψεις επειδη δεν νιωθεις οσα θα ηθελε κι ο αλλος να νιωσεις.Τα πραγματα δεν πανε παντα οπως τα θελουμε κι αυτος ο φιλος σου θα βρει αργα ή γρηγορα μια αλλη κοπελα.Αντε και καλη τυχη με αυτον που σαρεσει.Αγαπαμε ξανθους! Διαβάστε περισσότερα...
Καλημέρα παιδιά εδώ και δυο χρόνια μου αρέσει ένα κορίτσι από την τάξη μου και θέλω τώρα που θα ξανανοίξουν τα σχολεία να αρχίσω να μιλάω μαζί της και δεν ξέρω πως… και στην συνέχεα θέλω να τα φτιάξουμε…..( πιο καλά είναι να αρχίσω να μιλάω μαζί της ? Ή να τα της ζητήσω ξαφνικά? ) ….. Ή πείτε μου εσείς γνώμες Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Απάντηση:
καλα πλακα κανεις?? σε 2 χρονια μεσα στην ιδια ταξη και δεν εχετε μιλησει ποτε??? μηπως τωρα θα εχει προβλημα μαζι σου και θα νομιζει διαφορα? δεν ξερω μπορει και οχι... παντως αρχισε να της μιλας και να κανετε παρεα. οταν δεθειτε καπως εξομολογησου της οτι την αγαπας 2 χρονια.. ξερω γω κατι τετοιο.. θα ειναι πολυ πολυ ρομαντικο πιστευω ♥♥♥ Διαβάστε περισσότερα...
για πρώτη φορά εχω σχεση τι να κάνω πως να συμπεριφερθώ? εκεινη ειναι έμπειρη και μάλλον ξέρει περισσότερα! Τί να κάνω?Έχω άγχος και φοβάμαι!!!!!
Απάντηση:
Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,γιατί ετσι εχουν καί τήν χάρι τους!!Μήν προκαταβάλεσαι μέ τό αγχος σου,καί χαλάς αυτές τίς ωραίες στιγμές πού είναι ανεπανάληπτες καί γιά τούς δυό σας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι δεν νομίζω να έκανα σχέση.Όχι επειδή δουλεύει βράδυ και θα βλέπεις κοπέλες τον αν είναι πιστός δεν έχει να κάνει με αυτό.Αλλά μπορεί να θέλει να πηγαίνω να τον βλέπω εκεί που θα δουλεύει και μένα δεν μου αρέσουν τα club και γενικά αυτά.Ακόμα δεν μου αρέσει τόσο το στυλ τους σαν άντρες...κατάλαβες; xD :p Μου αρέσει πιο απλοί άντρες...άσε που και αυτοί θέλουν άλλου τύπου κοπέλες συνήθως. Οπότε δεν θα ταιριάζαμε. xD :p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ρωτάς αν θα γίνει συνάντηση(συναντήσετε)ή αν θα συναντούσαμε κάποιον απο το διαδίκτυο;Και στις δύο περιπτώσεις η απάντηση είναι η ίδια:σε καμία περίπτωση. Διαβάστε περισσότερα...
Εγώ διάβασα αυτό: "Η καλή σχέση θέλει εμπιστοσύνη, αλλά & χώρο για διαφωνίες." Η δίκη σας γνώμη ποια είναι;
Απάντηση:
Ως προς την εμπιστοσύνη διαφωνώ κάθετα! Δεν λέω να είσαι παρανοϊκός με μανία καταδίωξης, αλλά τυφλή εμπιστοσύνη δεν είναι να έχεις ούτε στον πισινό σου (όπως λένε & στα μέρη μου). Χώρος για διαφωνίες ναι, πρέπει να υπάρχει γιατί είναι φυσικό να προκύψουν & τέτοιες. Ακόμα καλύτερα θα έλεγα "χώρος για διάλογο". Αυτό πιστεύω ότι είναι & το σημαντικότερο για οποιαδήποτε μορφή σχέσης, η επικοινωνία. & φυσικά στην περίπτωση των ερωτικών σχέσεων μεγάλο ρόλο παίζει ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα στην ωραία παρέα του ρώτησε ! Λοιπόν τα έχω με τη κοπέλα μου 6 μήνες τώρα.. από Σεπτέμβρη θα φύγω εγώ... θα μπορώ να έρχομαι κάθε χριστούγεννα, πάσχα, καλοκαίρι... επίσης ίσως και 1 εως το πολύ 2 φορές το μήνα για κανένα σαββατοκύριακο.. Ξέρω ότι είναι νωρίς απλά με έπιασε αυτό τώρα βραδιάτικα και θέλω να ακούσω καμιά άλλη άποψη εκτός φίλων από ξένους, μεγαλύτερους κτλπ.. Πάμε μια χαρά μαζί έχουμε ξεπεράσει πολλά εμπόδια έχουμε δεθεί πολύ δυνατά έχει αυθορμητισμό, περιπέτεια, συνεχώ...
Απάντηση:
Καλησπέρα.Και εγώ θα σου πω να το παλέψεις...αφού τα πάτε καλά και η κοπέλα σου φαίνεται να έχει κατανόηση πιστεύω πως μπορείτε να το παλέψετε όσο να ναι ε; :/ Nα ξέρεις όμως είναι πολύ δύσκολο.Προσωπικά δεν έχω ζήσει κάτι ανάλογο δεν ξέρω τι να σου πω πάνω σε αυτό.Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα μου έλειπε πολύ ο άλλος.Μπορεί ας πούμε μια φορά να είμαι στενοχωρημένη και να θέλω να με πάρει μια αγκαλιά και να μην είναι εκεί. :/ Αλλά κάνεις υπομονή.Και αν είναι να βλέπεστε εκτός απο τις διακ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οσο ημουν εφηβος δεν ειχα θεμα να τα φτιαξω με οποιαδηποτε εφηβη μου εκανε κλικ χωρις να εξεταζω αν ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη, αρκει να μου αρεσε... οταν ενηλικιωθηκα εκοψα καθε σχεση/δεσμο με ανηλικες... Διαβάστε περισσότερα...
Πρόσφατα άρχισα να κάνω μια σχέση με έναν 19 χρονο κι εγω ειμαι 17.Δεν πηγαινε καλά γιατί ντρεπόμουν να τον παίρνω τηλεφωνο και τον πηραξε και νομιζε οτι τον εχω γραμμενο.Οταν με παιρνει τηλ. η οταν παω να τον παρω εγω με πιανει ανχος τρομερο.Αυτη ειναι η πρωτη μου σχεση.Κι επεισης με πετυχε σε περιοδο εξετασεων και δν με αφηνανε να βγαινω και μου ελεγε οτι εχει βαρεθει αυτο το πραγμα.Και επειδη δεν τον επερνα τηλ. μου ελεγε οτι εχει τσαντιστει και οτι δν θα με ξαναπαρει τηλ.Την επομενη μερα ...
Απάντηση:
Τό τηλέφωνο σίγουρα δέν μπορεί νά βοηθήσει νά ξεκινήσει μιά σχέση ποσο μάλλον καί νά διατηρηθεί. Ευνόητο ειναι νά εχεις στρές η αγχος απ τήν στιγμή πού δέν εχετε βρεθεί από κοντά νά αναπτυχθεί κάποια οικειότητα μεταξύ σας. Πάνω απ ολα εκανες πολλή καλά πού τόν εβαλες στήν θέση του,γιά τήν ελλειψη κατανόησης πού εδειξε απέναντί σου γιά τόν περιορισμένο χρόνο πού διέθετες, ειδικά στή περίοδο τών εξετάσεών σου. Αλλά κατ αρχην μήν εισαι τόσο αυστηρή μέ τόν εαυτό σου,γιά τό "αντικοινων... Διαβάστε περισσότερα...
Για σας είμαι μολις 14 ετων και δεν εχω ακομη βρεθει σε μια σχεση και δεν μπορω να καταλαβω αν εγω πρεπει να κανω κατι για να γινει αυτο. Ευχαριστω.
Απάντηση:
Ασφαλώς καί δέν πρέπει νά σέ προβληματίζει αυτό,διότι οπως ειπες καί μόνος σου εισαι μόλις 14/χρόνων καί επιπλέον η σχέση στόν καθένα ερχεται, οταν ερχεται καί η κατάλληλη στιγμή γι αυτόν κάτι πού θά τό καταλάβεις. Διαβάστε περισσότερα...
λοιπον πειτε ότι θα φευγατε για σπουδες στο εξωτερικο και θα γυρνουσατε σε 2 χρονια και το καλοκαιρι πριν φυγετε ειχατε γνωρισει μια κοπελααγορι και σας αρεσε,πως θα τηςτου το δειχνατε?οσο καιρο εισασταν στο εξωτερικο από αποσταση εννοω..
Απάντηση:
Κοίτα, τα τελευταία 2 χρόνια ειμαι με ενα παιδί που σπούδαζε εξωτερικό (τον προηγούμενο μήνα τελείωσε με τα μαθήματα) κ τα πηγαίναμε καλά. Ειχαμε προβλήματα, ειχαμε καυγάδες, αλλα υπήρχε αγάπη. Ειναι όντως δύσκολο να πετύχει σχέση από απόσταση, αλλα οχι ακατόρθωτο. Εκτός από καλοκαίρι-Πάσχα- Χριστούγεννα κ τέτοιες γιορτές όπου ερχόταν Ελλάδα, βρισκόμασταν όσο πιο συχνά γινόταν. Μιλούσαμε πολύ στο τηλ (υπήρχε μια καλή χρέωση, αλλα χαλάλι :Ρ) , στέλναμε sms.. Άλλωστε η τεχνολογία βοηθάει πολύ ... Διαβάστε περισσότερα...
παιδια συζητουσα σημερα με μια γνωστη μου,για το αν παιζει ρολο ή μας χτυπάει στο ματι αν μια κοπελα σε μια σχεση είναι κοντη..και το αγορι ψηλο πχμια γνωστη μας είναι 1,54 πολύ ομορφη,γυμνασμενη με πολύ καλες αναλογιες κτλ και τα εχει με ένα παιδι το οποιο είναι 1,82 κολυμβητης(καλα πολύ που σας ενδιαφερει αυτό:P) τεσπα,..και είχαμε διαφωνιες γτ εκεινη ελεγε ότι η σχεση δεν θα προχωρησει και πως είναι πολύ ασχημο στο ματι και δεν θα βολευει καθολου το αγορι πο η κοπελα είναι κοντη..εγω προσω...
Απάντηση:
Προσωπικά δεν μ΄ αρέσουν οι μεγάλες διαφορές, ούτε στο ύψος, ούτε στα κιλά, ούτε στην ηλικία, ούτε στη νοημοσύνη. Μ΄ αρέσει να υπάρχει "συμβατότητα". Από ΄κει & πέρα τόσο αυτό που λέει η φίλη σου όσο & αυτό που λες εσύ, είναι εξίσου άκυρα. Το αν θα προχωρήσει η σχέση έχει να κάνει με αμέτρητες παραμέτρους, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται & τα γούστα τους. Ούτε εσύ μπορείς να το ξέρεις, ούτε η φίλη σου & μάλλον ούτε καν οι ίδιοι (στην αρχή τουλάχιστον). Διαβάστε περισσότερα...
Ονειρεύτηκα ότι τα είχα με τον κολλητό μου και ότι ήμασταν λέει και πολύ ευτυχισμένοι. Ένιωθα τόσο ωραία όταν ήμουν μαζί του και τον αγαπούσα και με αγαπούσε πολύ. Ένιωθα όπως θέλω να με κάνει κάποιος να νιώσω. Τι λέτε να σημαίνει αυτό; Δυστυχώς, αυτό το όνειρο με επηρέασε κάπως και δεν ξέρω τι συμβαίνει...
Απάντηση:
Φαίνεται οτι θέλεις νά ξεκινήσεις μιά σχέση μαζί του καί δέν θέλεις νά εκδηλωθείς. Αυτό είνα κάτι πού αργά η γρήγορα θά γίνει,αν καταλάβει καί ο κολλητός σου οτι τόν θέλεις.Λοιπόν μήπως είναι ωρα νά τού εξηγήσεις πώς αισθάνεσαι απέναντί του; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ενα σιντί μέ τά αγαπημένα του τραγούδια ισως.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Περιμενε 1-2 μερες ακομα να καλμαρουν τα νευρα...Οταν αρχισει να σου λειπει τοτε θα εισαι ετοιμη να παραδεχτεις την οποια ευθυνη σε βαραινει...(βεβαια υπαρχουν και κακομαθημενα και ισχυρογνωμονες) κανε την αυτοκριτικη σου και πραξε αναλογα... Διαβάστε περισσότερα...
κλειστό χαρακτήρα,δεν ανοίγετε εύκολα.
Απάντηση:
Λοιπόν η κατάσταση θέλει πολύ προσοχή από την πλευρά σου. αν δεν έχει δείξει κάτι παραπάνω, φαίνεται ότι σε βλέπει φιλικά. πρέπει να το προσέξεις αυτό - και για να μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα και για να μην κάνεις λάθος κινήσεις. Αν της/του μιλήσεις χύμα, να ξέρεις ότι κατά 50% μπορεί να την/τον χάσεις. Αν πάλι δεν της/του μιλήσεις να ξέρεις ότι μπορεί να σκέφτεται το ίδιο και να περιμένει εσένα. Άρα; Άρα, το πας στο χαλαρό και προσεκτικό, λες και περνάς από ναρκοπέδιο. Και έτσι μπορείς να... Διαβάστε περισσότερα...
γιατι σε ενα ερωτηματολογιο που μας εδωσε μια καθηγητρια ειχε μια τετοια ερωτηση αλλα ειχε ως απαντησεις αν μιλαω στον ενα (γονιο) ή και στους δυο.της λεω λοιπον εγω και μια συμμαθητρια μου εμεις που δεν μιλαμε σε κανενα τι θα βαλουμε? και μας λεει,καλα ρε παιδια δεν μιλατε καθολου με τους γονεις σας,δεν επικοινωνειτε καθολου?της εκανε μεγαλη εντυπωση. τοσο περιεργο ειναι να μην μιλας για τα προσωπικα σου στους γονεις σου?
Απάντηση:
Πάντοτε μιλούσα με τους γονείς μου για όλα, ακόμη & για τα προσωπικά μου. Δεν τους έλεγα βέβαια τις "ανατριχιαστικές λεπτομέρειες" αλλά γνώριζαν με ποιες νταλαβερίζομαι & με ποιους συναναστρέφομαι. Δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να εμπιστεύεσαι έναν ξένο που αποκαλείς "φίλο" (& που αύριο μπορεί να σε "μαχαιρώσει" πισώπλατα) & να μην εμπιστεύεσαι τους γονείς σου που το μόνο που θέλουν είναι το καλό σου. Εννοείται φυσικά πως & οι γονεί... Διαβάστε περισσότερα...
Σε πια ηλικία ηταν η πρώτη σας σχέση ?
Απάντηση:
Αν θυμαμαι καλα στα τελη της Α λυκειου,ειμουν η μικροτερη στην ταξη,και θυμαμαι ειμουν 15,6 ενω ολοι οι αλλοι ειχαν κλιεσει τα 16 :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 10 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.