Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου.
Απάντηση: Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος
Απάντηση: Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα ...
Απάντηση: "Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p
Απάντηση: Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπ...
Απάντηση: ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ ....
Απάντηση: θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση...
Απάντηση: Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου.
Απάντηση: οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρε...
Απάντηση: Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστ ε κ μετα πατε οπου θελετε!
 

ειμαι πολυ μπερδεμενη ψυχολογικα..ειμαι παντρεμενη εχω διο μωρα αλλα και θελω να χωρισο αλλα και απο την αλλη δεν θελω να πληγωσο κανενα αλλα εγω δεν ειμαι ευτιχισμενη σε αυτον τον γαμο δεν ξερω τι να κανο

τι ειναι αυτο που σε καθιστα δυστυχισμενη στο γαμο σου?

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skouk

το οτι δεν ζω τον ερωτα οτι γενικα ειμαι κλισμενι ολη μερα στο σπιτι με τα μωρα...ο αντρασ μου ασχολιτε πιο πολι με τουσ φιλουσ του και καθολου με τα μωρα δεν βοειθαι τπτ και πουθενα και καθετε ολοι μερα...εχουν φιγι ολα τα εσθιματα μου μονο να τον νιαζομε εμινε..
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:32:30
καταρχας γραφε λιγο πιο ελληνικα για να σε καταλαβαινω καλυτερα.κατα δευτερον,ο γαμος,οι σχεσεις γενικα δεν ειναι κατι ευκολο.χρειαζονται αγωνα...γιατι δεν προσπαθεις να συζητησεις μαζι του τις ανησυχιες σου,τους προβληματισμους σου?
σχολίασε ο skouk  - 2013-02-12 23:00:03
το εχω κανει αλλα τιποτα
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 17:14:05
θεωρεις οτι εχεις κανει οτιδηποτε περναει απο το χερι σου για να σωσεις το γαμο σου?αν ναι τοτε,κανε μια τελευταια κουβεντα με το συζυγο,πες του οτι δεν τραβαει αλλο και οτι ετσι οπως ειναι τα πραγματα δεν βλεπεις το νοημα σε ολο αυτο.αν αλλαξει συμπεριφορα αξιζει να το παλεψεις. αν απο την αλλη θεωρεις οτι υπαρχουν ακομα πραγματα να δοκιμασεις,καντο!!αξιζει να παλεψεις μεχρι τελους για να σωσεις την οικογενεια σου....στην τελικη μιλα σε καποιο φιλο του που να εχετε καλη σχεση ωστε να βοηθησει.ή δεν ξερω,σε τιποτα αδερφια ή οποιον νομιζεις οτι εχει καλη σχεση και με τους 2 σας να τον πριζωσει λιγο.να του θεσει τον προβληματισμο.
σχολίασε ο skouk  - 2013-02-13 18:20:27
θέλω να σώσω το γάμο μου όχι για μένα τόσο όσο για τα μωρά μου
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 19:11:32
με αυτο το σκεπτικο δεν κανεις τιποτα....ενας γαμος πρεπει να μενει ενωμενος κυριως για τους γονεις και επειτα για τα παιδια.αν το κανεις μονο για τα παιδια σου θα σε λυπησω αλλα δεν νομιζω να καταφερεις κατι...
σχολίασε ο skouk  - 2013-02-13 19:48:01
Αν συνεχίσεις με το βιολί του είδους "για τα παιδιά", και του χρόνου θα μας γράφεις τα ίδια, καλή μου. Δεν πιο ρεαλιστικά τα πράγματα.
σχολίασε ο evfr2  - 2013-03-24 22:56:45
ποσο χρονων εισαι και ποσα χρονια εισαι παντρεμενη;

Σχόλια απάντησης

απάντησε η mar1315

24 ετων και ειμε παντρεμενη 5 χρονια
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:34:11
παντρευτηκες γιατι τον αγαπησες τον αντρα σου;ησασταν καιρο μαζι;βοηθεια εχεις απο κεινον,απο τους δικους σας οσον αφορα τα παιδια ή τις δουλειες του σπιτιου;

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ankaaa

ωοιθεια εχο απο τουσ γονεισ μου αλλα παντραφτικα απο ερωτα αλα ωιαστικαμε πολι μονο 6 μινεσ σχεσι ειχαμε και μετα λογοδοθικαμε
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:36:06
γιατι λες οτι δεν εισαι ευτυχισμενη?ποιο ειναι το προβλημα δηλαδη?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η cloudrazortsrt

δεν με γεμιζι σινεσθιματικα νιοθο να πνιγομε...το οτι δεν ζω τον ερωτα οτι γενικα ειμαι κλισμενι ολη μερα στο σπιτι με τα μωρα...ο αντρασ μου ασχολιτε πιο πολι με τουσ φιλουσ του και καθολου με τα μωρα δεν βοειθαι τπτ και πουθενα και καθετε ολοι μερα...εχουν φιγι ολα τα εσθιματα μου μονο να τον νιαζομε εμινε..
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:36:57
Είσαι στην αρχή προσπάθησε να χαλαρώσεις...Οι άντρες (αν και δεν το εγραψες αλλα φανταζομαι) ετσι ειναι συνηθως δεν θα βοηθανε στο σπιτι και θα σου διημιουργουν προβληματα. Γενικα ομως προκυπτουν προβληματα και το καλυτερο θα ειναι να το συζητησεις με τον ιδιο και να επιλεξετε εσεις τις αλλαγες στην ζωη σας π θα σας κανουνε χαρουμενους. Δωσε χρονο στν εαυτο σου μην τα παρατας οι περισσοτεροι γαμοι ετσι προκυπτουν, μερικες φορες βοηθανε κι οι φιλοι να σου ανεβασουν το ηθικο :)

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο blacklabel22

διστιχοσ μετα το γαμο μου εχασα τουσ φιλουσ μ και τησ φιλες μου...και μετα απο 5 χρονια πολλον προβλιματον και με εναν ανθροπο ο οπιοσ ποτε δεν κατανοι τιν κατασταση ουτε κανα στα μωρα του...κιματε στισ 2 τα ξιμεροματα ξιπνα στισ 12 το μεσημερη πιγενι στουσ φιλουσ του ερχετε μονο για φαγιτο μετα παι για στιχιμα και το ωραδι μεχρι τισ 12 παλι με τουσ φιλουσ του
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:47:59
Αμαααν!!!!!! Ίδιος ο θείος μου!! Εγω σου προτείνω να χωρίσεις αν σε μολύνει αυτή η σχέση θα φανεί και στην πορεία στα παιδιά σ κι δεν σε οφελεί. Δεν ξέρω πόσο σοβαρά θα δεις την απαντησή μ γτ είμαι και 16 χρονων αλλά αυτή είναι η αποψή μ :)
σχολίασε ο blacklabel22  - 2013-02-12 22:19:03
οχι δεν ειναι οτι δεν ειπες κατι που δεν ισχει απλα δεν ειναι τοσο ευκολο οσο να το κανουμε
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 17:15:59
Μα Αντιγκρέο μου η ζωή σου είναι πιο δύσκολη έτσι και φαντάσου είναι ακόμη η αρχή!! Τι θα γίνει στην πορεία; Με εναν ανθρωπο π δεν νοιαζεται και ειναι με τις παρεες τ; Ειδικα οταν μεγαλωσουν τα παιδια και δεθουν με τον πατερα τους θα ειναι ακομη πιο δυσκολο!! Η θεια μ τράβαγε τα ίδια πράγματα και μετα απο 11 χρόνια γάμου χώρισε διότι αυτός ξενοπήδαγε με το συμπάθιο και φαντάσου είναι ίδιου στυλ με τν δικο σ κι εχει και παιδια 10 και 8 χρονων.
σχολίασε ο blacklabel22  - 2013-02-13 19:38:49
να το συζητήσεις με τον σύζυγό σου

Σχόλια απάντησης

απάντησε η lena93

το εχω κανι ειδι αλα τιποτα δεν εγινε
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:48:39
το οτι δεν ζω τον ερωτα οτι γενικα ειμαι κλισμενι ολη μερα στο σπιτι με τα μωρα...ο αντρασ μου ασχολιτε πιο πολι με τουσ φιλουσ του και καθολου με τα μωρα δεν βοειθαι τπτ και πουθενα και καθετε ολοι μερα...εχουν φιγι ολα τα εσθιματα μου μονο να τον νιαζομε εμινε..
Το μόνο που μπορείς & πρέπει να κάνεις πριν χωρίσεις είναι να το συζητήσεις μαζί του & να του πεις ακριβώς αυτά που είπες σε ΄μας. Εξάλλου δεν νομίζεις ότι τον αφορά & εκείνον το θέμα; Αν παρόλα αυτά δεν βγάζετε άκρη τότε κάν΄ το, χώρισέ τον. Είσαι πολύ μικρή για να καταδικαστείς σε μια δυστυχισμένη ζωή για πάντα. Βέβαια όλα αυτά έπρεπε να τα έχεις σκεφτεί πριν κάνεις τα παιδιά αλλά τουλάχιστον κάνε κάτι τώρα ώστε να μην μεγαλώσουν μέσα σε μια δυστυχισμένη οικογένεια. & φυσικά & για ΄σένα, για να μπορέσεις να ξαναφτιάξεις & εσύ τη ζωή σου (με κάποιον άλλον ίσως) τώρα που είσαι ακόμα μικρή.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο memoric

εχω δοκιμαση του εχω μιλιση αλλα δεν λεει να το καταλαβη...φοωαμε να χωρισω γιατι δεν θελω να τον πλιγοσο...προτιμαο να ειμε πλιγομενη εγω παρα αφτος...ειμαι νεκρι σε αφτο το γαμο και δεν μπορο να το αλαξω διστιχος..ποτε μου δεν ηθελα να εχω ενα τοσο διστιχισμενο γαμο....σε ευχαριστο πολι για τη σιβουλι σου
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 21:55:50
Κατανοητό έως & αξιοθαύμαστο θα έλεγα που δεν θέλεις να τον στεναχωρήσεις. Οι σχέσεις όμως (με αποκορύφωμα το γάμο) σημαίνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις & "περνάμε & οι δύο καλά". Αν περνάει μόνο ο ένας καλά & ο άλλος υποφέρει τότε δεν είναι γάμος αλλά (συγνώμη για την έκφραση) νταβατζιλίκι. Βέβαια αντί να χωρίσεις τελεσίδικα μπορείς απλά να φύγεις για ένα διάστημα σε κάποιον συγγενή ή φίλη, έτσι & αυτός θα δει ότι δεν είναι απλά "γκρίνιες" & εσύ θα δεις πώς είναι να είσαι μακριά του.
σχολίασε ο memoric  - 2013-02-12 22:20:49
Ωωωωπππ....Αυτή η φράση της κοπέλας:"προτιμαο να ειμε πλιγομενη εγω παρα αφτος" δε μου άρεσε καθόλου...Δε γίνεται να καθεσαι σε μια σχεση-γαμο που σε στενοχωρει για να ειναι καλα ο αλλος!Κοροϊδευεις και τον εαυτό σου και τον άλλο.Και εσυ που εχεις και δυο παιδια-και μιλαω σαν ατομο που σε καταλαβαινει απολυτα γτ κι εγω χωρισα γτ δεν ημουν καλα-σου ξαναλεω,αν δεν εισαι εσυ καλα δε θα ειναι και τα παιδια σου...Και αυτο ειναι το χειροτερο.Και να σου πω και το αλλο,θα πας καποια στιγμη 40 χρονων και θα κοπανας το κεφαλι σου στο τοιχο γτ θα ξυπνησεις ενα πρωι και θα δεις οτι χαραμισες τη ζωη σου και τα νιατα σου για εναν ανθρωπο που δεν αξιζε...Σκεψου το...
σχολίασε η irinel  - 2013-02-13 11:20:22
φοβαμαι μην τον πληγώσω και κανω καμια τρελα..και διστιχοσ δεν ειναι ευκολο το να χωριζις...δυστιχος το λεω αλλα αν με κερατονε θα μου ητανε πολυ ευκολοτερω
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 17:19:41
Ο χωρισμος ενδεχεται να κανει την σχεση με τον αντρα σου πιο υγειη, κατι που 8α εχει 8ετικο αντικτυπο στα παιδια σου. Αν εχεις αυτη την αποψη,χωρισε τον. Μονο ομως ,αφου κανεις μια συζητηση μαζι του και διαπιστωσεις οτι αδιαφορει τελειως.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η punkothrashou

την εχω κανει τι συζητηση μαζι του και τ ειπα οτι σκεφτομε να χωρισουμε εκλεγε και μετα απο 30 λεπτα ξανα μπικε στο ριθμο του..δλδ φιλοι χαρτια ποδοσφερο και στιχιμα και 1 ορα μονο για την οικογενια τ
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 22:05:21
μηπως του συμβαινει κατι για το οποιο δν 8ελει να σου μιλησει και παρουσιαζει τετοια συμπεριφορα?
σχολίασε η punkothrashou  - 2013-02-12 22:07:47
οχι απλα θελη τα παντα και εγο επιδι δεν θελω να τον πλιγοσο μενο μαζι του..δεν ειναι οτι δεν τον νιαζομε οτι δεν τον αγαπαω απαλα δεν νιοθο την αγαπη που πρεπη δεν θελω να με ακιζι να με φιλαι...και αφτος ασχολιτε με αλλα..λιπι ολι μερα σχεδον και ερχετε σπιτι τα μεσανιχτα και με τα μωρα δεν ασχολιτε ΚΑΘΟΛΟΥ
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-12 22:14:43
τοτε τι να σου πω.. μπορει να εκλαιγε γιατι ηξερε οτι 8α σπασεις και αυτο τον βολευε , χωρις πραγματικα να νοιαζεται. Παντως πιστευω πως αμα νιω8εις και εσυ ευτυχισμενη 8α μπορεσεις να στα8εις ακομη καλυτερα στα παιδια σου. Οσο για τον αντρα σου, αν δεν νοιαζεται οπως λες, ειτε ειστε μαζι ειτε χωρια,αυτη η αδιαφορια παλι 8α γινει αντιληπτη απτα παιδια σου, οποτε παλι 8α εχουν κενα απο αυτον.
σχολίασε η punkothrashou  - 2013-02-12 22:19:44
ο γιος μας που είναι 4 ετών δεν τον θελη και αφτο τον ενοχλι... αλλά λογικό είναι αφού ποτέ δεν είναι μαζί μας
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 17:22:07
ο γιος δν 8ελει τν πατερα?
σχολίασε η punkothrashou  - 2013-02-13 22:00:24
Εγω ειμαι ηδη χωρισμενη,με ενα παιδι,εδω και 4 χρόνια.Ισως και να βιαστηκατε,αφου δε γνωριζοσασταν καλα-εγώ ετσι τη πατησα με τον πρωην ανδρα μου-και εισαι και παρα πολυ νεα και με 2 παιδια ηδη!Δε ξερω ποσων ετων ειναι ο ανδρας σου αλλα οπως τα λες-χωρις να θελω να κρινω κανεναν και χωρις να ειμαι και σιγουρη 100%-του έπεσε κάπως βαρύ μάλλον όλο αυτο...Ειναι δυσκολο πραγμα ο γαμος και ειδικα οταν υπαρχουν και παιδια-και ειδικα για τη γυναικα-γτ πρεπει να εισαι πρωτα μητερα,νοικοκυρα αλλα και ΓΥΝΑΙΚΑ βεβαια-και αυτό όσον αφορα τη σχέση τη προσωπική με τον άνδρα σου....Πρέπει να του μιλήσεις και να του πεις ολα αυτα που νιωθεις και να δεις τι θα σου πει και εκεινος...Δεν ειναι καθολου ευκολο πραγμα ενα διαζυγιο,οταν υπαρχουν παιδια.Αλλα....Αν δεν εισαι εσυ καλα δε θα ειναι και τα παιδια σου.Και τα παιδια δεν τα εκανες μονη σου!Πρεπει να αναλαβει και εκεινος τις ευθυνες του...

Σχόλια απάντησης

απάντησε η irinel

είναι 25 και αυτός... μικροί παντρευτήκαμε και έτσι δεν ζήσαμε τίποτα και τα τελευταία 5 χρόνια είναι λες και νιώθω ότι είμαι 60 χρόνο.. κλεισμένη μόνη στο σπίτι με τα παιδιά και αφτί δεν είναι ζωή
σχολίασε η antrigeo  - 2013-02-13 17:26:34
Σχετικές ερωτήσεις
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :)
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ό...
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και ...
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά.
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός ...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Γάμος

Παιδιά,παντρευόμαστε με τον καλό μου το σάββατο με πολιτικό!!Είμαι πολύ ευτυχισμένη και έτσι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας! <3
Απάντηση:
Να ζήσετε και να είστε πολύ ευτυχισμένοι! Με το καλό να πάρετε αγκαλιά και το μωράκι σας! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Προσωπικά, δε θελω να παντρευτώ. Όσον αφορά τους άλλους, πιστεύω ότι είναι μεγάλος λάθος της κοινωνίας να περνάει στον άνθρωπο τη σκέψη ότι ΠΡΕΠΕΙ να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά. Δε μπορεί να συμβαίνει αυτό όταν η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει τις βασικές αρχές που χρειάζονται. Το μόνο αποτέλεσμα που βγαίνει από αυτή τη κατάσταση είναι οικογένειες που δεν είναι σωστές. Φυσικά όμως, αν κάποιος πιστεύει σταλήθεια ότι μπορεί να τα καταφέρει, εννοείται ότι καλά κάνει και παντρεύεται. Αλλά σ... Διαβάστε περισσότερα...
Γεια σας. Είμαι 30 χρονών και είμαι παντρεμένος σχεδόν ένα χρόνο. Έχω και ένα παιδάκι 6 μηνών. Εκεί που με τη γυναίκα μου είχαμε 100% σεξουαλικές επαφές οι οποίες με κάλυπταν απόλυτα, μετά τον ερχομό του παιδιού τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Δεν κάνουμε καθόλου σεξ (δεν έχει όρεξη λέει), κι αν κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με το πως ήταν πριν. Το μυαλό της είναι συνεχώς στο πως θα κάνει δουλειές στο σπίτι, τι κουρτίνες ταιριάζουν στο σαλόνι, το παιδί, το παιδί, το παιδί και ένα σωρό πράγματα τα...
Απάντηση:
Καλημέρα! :) Καταλαβαίνω πως το να νιώθεις ότι ο σύντροφός σου δε σε θέλει ερωτικά είναι πολύ άσχημο και δίκαια νιώθεις απογοήτευση και θυμό. Όπως λες εσύ προσπαθείς και την πορσεγγίζεις αλλά αυτή δε θέλει κι ούτε προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση και σίγουρα αυτό σε ενοχλεί περισσότερο από την αποχή.. Έχεις σκεφτεί για ποιο λόγο η γυναίκα σου μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μη σε θέλει καθόλου; Δεν γίνεται να ξύπνησε και να την απωθούσες τόσο πολύ ερωτικά που να μη θέλει ούτε να σ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα θα κανω το γάμο μου στο κτήμα acropolis στο κορωπί ξέρει κανείς αν είναι καλό? η΄καμια συμβουλή για γάμο σε κτημα
Απάντηση:
Πάρα πολύ καλή ιδέα νά γίνει ο γάμος σέ κτήμα,προσοχή χρειάζεται στήν οργάνωση,γιά νά πάνε ολα καλά. Διαβάστε περισσότερα...
Θα κανατε εναν τετοιο γαμο?
Απάντηση:
ΠΟΤΕ όμως..το θεωρώ κατάντια..εγώ θα ήθελα να δουλεύω,να γυρίζω σπίτι να κάνω δουλείτσες και να περιποιούμαι τον άντρα μου όταν κι αυτός γυρίσει από τη δουλειά..αλλά δε θα μπορούσα να παντρευτώ κάποιον για τον οποίο δε νιώθω τίποτα απλά επειδή είναι πλούσιος..θα ήμουν δυστυχισμένη. Διαβάστε περισσότερα...
Ξέρει κανείς τί δικαιολογητικά χρειάζομαι απο Ελλάδα? Είμαι Διαζευγμένος.
Απάντηση:
Θα ρωτησεις στο Δημο της περιοχης οπου ειναι η κατοικια σου. Διαβάστε περισσότερα...
ακυρωση πολιτικου γαμου με αλλοδαπο γιατι αυτος μενει σε αλλη χωρα
Απάντηση:
Γινεται να ρωτησεις εκει που εγινε ο γαμος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κατά το άρθρο 1486 εδ. β του Α.Κ. το ανήλικο τέκνο, κι αν ακόμα έχει περιουσία , έχει δικαίωμα διατροφής από τους γονείς του , εφόσον τα εισοδήματα της περιουσίας του ή το προϊόν της εργασίας του δεν αρκούν για την διατροφή του .Αρκεί λοιπόν τα εισοδήματα του ανηλίκου παιδιού από την περιουσία του να μην επαρκεί για να δικαιούται διατροφής χωρίς να χρειάζεται προηγουμένως να εκποιήσει την περιουσία του. Ο υπόχρεος προς διατροφή γονέας δεν μπορεί να προβάλει τον ισχυρισμό ότι δεν μπορεί να δώ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
"Θα σας ευχόμουν καλούς απογόνους, αλλά βλέπω ότι δεν χάσατε χρόνο!" ;p Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Το ότι αγοράστηκε μέσα στο γάμο δε σημαίνει ότι σας ανήκει κατά το ήμισυ .Αφού το αγόρασε αυτός και του ανήκει 100% είναι δικό του.Δεν μπορείς να κάνεις κάτι.Μόνο αν χωρίσετε ,θα μπορείς να διεκδικήσεις συμμετοχή σου στα μέσα στο γάμο αποκτήματα κατά το 1/3.Δε μου έρχεται κάτι αλλο στο μυαλό αυτή τη στιγμή. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΣΕΙς ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ .... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα πρεπει να το ζητησετε εσεις εγγραφως και μετα απο δικαστικη αποφαση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί δεν ζητάς απ΄ την γιαγιά σου να σας φέρει σε επαφή; Αν δεν θέλει ο πατέρας σου, τότε απευθείας με τ΄ αδέρφια σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οχι δε συμφωνω. δε συμφωνω ουτε με τη φραση ουτε απαραιτητα με το γαμο. η φραση μου φαινεται λεθος γιατι οταν φτανεις σε σημειο να παντρευτεις (απο ερωτα παντα κι οχι απο συμφεροντα) τις περισσοτερες φορες το θες πραγματικα οποτ δεν καταλαβαινω γιατι να χαρακτηρισεις τυχαιο γεγονος μια σοβαρη σχεση και αποτυχημενη προσπαθεια το γαμο. απτην αλλη εγω διαφωνω με το γαμο απο ιδεολογικη αποψη και απο τα ιδανικα που μας εχουν περασει υποσυνειδητα για το γαμο, γιατι πιστευω οτι ετσι χανεται καπως ο ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ας ερθει σαν τουριστας,παντρευεστε κ μετα πατε οπου θελετε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η βιζα ειναι τουριστικη και για περιορισμενες ημερες. Σιγουρα θα χρειαστει κατι διαφορετικο. Περισσοτερες πληροφοριες θα πρεπει να αναζητησεις ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και στην αντιστοιχη ΠΡΕΣΒΕΙΑ του κρατους απο το οποιο καταγεται το αλλοδαπο ατομο καθως καθε ξενη χωρα εχει αλλες νομοθεσιες. Χρειαζεται μια διαδικασια για να αποφευχθουν δυσαρεστες καταστασεις οπως εμποριο οργανων, trafficking και χιλια δυο αλλα. Ο πολιτικος γαμος γινεται στο δημαρχειο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ο φυλακισμένος δικαιούται να συνάψει γάμο, να δέχεται επισκέψεις του/της συζύγου και των τέκνων του σε ιδιαίτερο χώρο του (σωφρονιστικού) καταστήματος, καθώς και να του χορηγηθεί έκτακτη άδεια προς εκπλήρωση οικογενειακών αναγκών εξαιρετικού χαρακτήρα. Και τα δικαιώματα πάντως αυτά ισχύουν υπό προυποθέσεις. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/4.pdf Διαβάστε περισσότερα...
όταν βρεθεί ενα κοκκινάδι (κραγιόν) στο αυτοκίνητο του συζήγου μου και δεν είναι δικό μου ούτε ανοίκει σε καποιαν απο το οικογενειακό του περιβάλλον (αφου πρόλαβα να τες ρωτήσω πρωτη με τρόπο και να το επιβεβαιωσω) είναι αρκετά ενοχοποιητικό στοιχείο ώστε να χωρίσεις? ειδικά όταν δεν εχει καμιά εξήγηση να δώσει γιαυτο?
Απάντηση:
Το αν είναι αρκετό για να τον χωρήσεις θα το κρίνεις εσύ.. Εξαρτάται από πολλά πράγματα. Όταν λες δεν είχε εξήγηση; Δεν προσπάθησε να δικαιολογηθεί; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βασικά αυτά είναι προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις... Δεν νομίζω να ισχύουν... Όπως πχ. αυτό με την ομπρέλα, με τη μαύρη γάτα... Υπάρχουν πολλά... Μερικούς τους επηρεάζει μόνο και μόνο επειδή έχουν μεγαλώσει με αυτά!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
δεν συμφωνω.και οσον αφορα την αρμονια του συνολου μαλλον το αντιθετο προκαλουν.τοσο τωρα οσες και σε παλαιοτορες εποχες. πχ)εφτανει μια κοπελα σε καποιοια ηλικια που καποιοι θεωρουσαν σωστη για γαμο και καλα και αρχιζαν: πρεπει να βρεις ενα καλο παιδι,να αποκατασταθεις να κανεις οικογενεια...αργοτερα δεν θα σε θελει κανεις και θα μεινεις στο ραφι και τι θα λεει ο κοσμος... O_o ελεος! και το κακο ειναι οτι συμβαινει και στις μερες μας!μπορει μια κοπελα να ειναι 25 χρονων να εχει σχεση και ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
KΑΜΙΑΑΑΑ!!!με κοροιδευεις?εκτος αν θες να κανεις παιδι.αλλα καλυτερα ειναι να εχεις ενα σκυλι:P εξαλλου και αυτο σαν παιδι ειναι^_^ τι ειδα παραπανω θεε μου...25-26?????????ΟΜG!τα καλυτερα χρονια αντι να εισαι ανεξαρτητος....η ανεξαρτησια ειναι τελεια....:D δεν λεω μπορει να εχεις σχεση με τον αλλο και να μενετε και μαζι^_^ αλλα γαμος???0.ο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γιατί, τους γονείς σου θα παντρευτείς ή τα αδέρφια σου; ο0 Πού κολλάει το ένα με τ΄ άλλο; Εκτός αν εννοείς τα "συζυγικά προνόμια/δικαιώματα", οπότε η απάντηση είναι ότι δεν τα χάνεις. Μάλιστα ήταν να ψηφιστεί να τα έχουν & αυτοί που απλά συζούν (εκτός γάμου δηλαδή, με σύμφωνο συμβίωσης) αλλά δεν ξέρω αν έγινε τελικά. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
φράση που λέγεται για κάποιον που είπε κάτι άστοχο,κάτι που δεν ταίριαζε και ήταν δυσάρεστο ή προσβλητικό! Διαβάστε περισσότερα...
αλλα ουτε και το μεταβιβαζει εγω πληρωνω ολο το δανειο για να μη με κυνηγαει η τραπεζα πως ξεπλεκω μαζι του? πως μπορω να τον υποχρεωσω να το μεταβιβασει αφοθ το πληρωνω ολο εγω???
Απάντηση:
Ειναι λιγο μπερδεμενη αυτη η κατασταση λογω του δανειου,,,Ομως θα ηθελα να σε ρωτησω αν πληρωνει διατροφη για το παιδι,αν δεν πληρωνει μπορεις να τον χρησιμοποιησεις σαν μοχλο πιεσης ,κ να τον κανεις να πληρωνει ,γιατι οταν ενας γονιος δεν πληρωνει διατροφη εχει φυλακιση.ΠΛΗΡΩΝΕΙ?ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Σήμερα αναζητάμε τον γάμο, όχι όπως την εννοούσαν οι παλιότερες γενιές, όχι απλά για να αποκτηθούν παιδιά, οικονομικά ανταλλάγματα ή να μεγαλώσουν περιουσίες. Στις προηγούμενες γενιές, οι διευρυμένες οικογένειες, με όσο το δυνατόν περισσότερους συγγενείς, εξ αίματος ή αγχιστείας, ( συμπέθεροι, κουμπάροι κλπ) έδειχναν μια θέση δύναμης στην κοινωνία αλλά και πολλά εργατικά χέρια για τη συλλογή της σοδειάς. Το ζευγάρι σήμερα « πατά» στις κατακτήσεις των προηγούμενων γενεών. Ο κόπος και ο μόχθ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποιός αποφασίζει και με ποιό τρόπο. Ο τρόπος που συνεργάζεται ένα ζευγάρι για να πάρει αποφάσεις, δείχνει αν υπάρχει αγάπη, περιφρόνηση ή ακόμα και εκβιασμός. Το αυτονόητο Η διάχυτη αντίληψη ότι ο σύντροφος οφείλει να γνωρίζει τι θέλει ο άλλος. Αυτό μοιάζει με μαντική και γίνεται αιτία για παράπονα και ανεξήγητους θυμούς. Εμείς οι δυο είμαστε ένα Μια τέτοια προσδοκία είναι αντίθετη με το Εγώ- Εσύ - Εμείς, δεν αφήνει περιθώρια αυτονομίας και οδηγεί στην αίσθηση εγκλωβισμού. Μια ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πρόσεχε, άν ήταν μουσουλμάνος καί έγινε χριστιαννός, πιθανόν το έκανε για να πάρει την Ελληνική υπηκότητα. Οι μουσουλμάνοι (ειδικά οι Πακιστανοί,Αυγανοί και άλλοι) τις γυναίκες δεν τις έχουν καθόλου σε εκτίμηση, γι αυτό πρόσεχε να μήν έχεις προβλήματα.Αυτό έτυχε σε πάρα πολλές γυναίκες, οι οποίες είχαν σοβαρά προβλήματα γιατι δεν ήξεραν και μερικές το πλήρωσαν ακόμη και με την ζωή τους. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αν θέλει ο κουμπάρος και ...αντέχει και η τσέπη του τα έξοδα δεν υπάρχει πρόβλημα! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
«Καυτό» σεξ και στη… μέση ηλικία! Έχετε σκεφτεί ότι το να μην έχετε οργασμό σε μια σεξουαλική πράξη ή να μην κάνετε μια μέρα σεξ δεν είναι και το τέλος του κόσμου; Ότι μπορεί και άλλα πράγματα να είναι το ίδιο σέξι όσο αυτά; Ότι μπορεί ακόμα και στη Μέση Ηλικία να απολαύσει κανείς το σεξ και με άλλους τρόπους; Όχι φυσικά. Γιατί οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουμε ότι σεξουαλική πράξη σημαίνει οργασμός. Και μετά από τον οργασμό το…χάος. Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Σύμφωνα με την... Διαβάστε περισσότερα...
Ποια διαδικασία χρειάζεται προκειμένου να αλλάξει το πατρικό επίθετο της συζύγου μου μετά το γάμο μας;
Απάντηση:
Διαβασε ενα αρθρο που βρηκα Το Δ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ αριθμ. 1044/2010 απόφασή του έκρινε ότι μπορεί η σύζυγος μετά το γάμο της να ζητήσει από τη Νομαρχία την αλλαγή του επωνύμου της και την απόκτηση του επωνύμου του συζύγου της. Ωστόσο, λόγω της σπουδαιότητας του συγκεκριμένου ζητήματος η υπόθεση παραπέμφθηκε στην αυξημένη επταμελή, σύνθεση του ίδιου Τμήματος προς οριστική κρίση. Η αλλαγή του επωνύμου της συζύγου πριν την εφαρμογή του Ν. 3791/2008 ήταν δυνατ... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 50 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.