Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: το "είναι" στα αρχαία είναι ΑΠΑΡΕΜΦΑΤΟ και όχι ρήμα... είναι το απαρέμφατο του ρήματος "ειμί" (=είμαι)... Χρονική Αν...
Απάντηση: 17 εχω αρχαιο απο την πρωτη γιμνασιου μεχρη την 1η λυκειου:Ρ σταθερη ΑΞΙΑ :Ρ
Απάντηση: Χωρις παρεξηγηση. γιατι δεν ρωτας τους καθηγητες σου;
Απάντηση: Φιλε μου αν σου πουμε την χρονικη αντικατασταση στο ρημα εγκωμιαζω ,δεν θα σε ωφελουσε σε τιποτα γιατι θα το ξεχνουσες αμεσως.Δεν θα ηταν...
Απάντηση: αν έχεις καμια χρονομηχανη για να μας μεταφερεις στον 5ο αιωνα μπορει να το μαθεις.
Απάντηση: Αχ, Θέε μου, τι άλλο θα ακούσουμε;
Απάντηση: το τέκνον, του τέκνου, τω τέκνω, το τέκνον, (ω) τέκνον // τα τέκνα, των τέκνων, τοις τέκνοις, τα τέκνα, (ω) τέκνα όσο για τα πνεύματα,...
Απάντηση: ναύσταθμος, νηοπομπή, νεώλκηση
Απάντηση: εξήγαγον, εξήγαγες, εξήγαγε, εξηγάγομεν, εξηγάγετε, εξήγαγον
Απάντηση: οίδα, ήδη/ήδειν, είσομαι/ειδήσω, έγνων, έγνωκα, εγνώκειν
 

Αρχαια... Γκρρ!

Δεν μου αρεσαν τα Αρχαια αλλα μεχρι τωρα δεν παραπονιομουν.Τις προηγουμενες εβδομαδες τα πηγαινα καλα και δεν ειχα κανενα ιδιαιτερο προβλημα,αλλα τωρα τελευταια που δυσκολεψαν τα αρχαια αρχισα τα παραπονα!Τα αντιπαθω για τους εξης λογους: * Ειναι μια γλωσσα που μετα το σχολειο δεν θα μας χρησιμεψουν σε τιποτα εκτος αν γινουμε φιλολογοι! * Παντα πρωτα μαθαινουμε τα νεα γραμματικα φαινομενα στα αρχαια και μετα στα νεα! (πραγμα αδιανοητο!) * Εχω αρχισει να ξεχνω την Νεοελληνικη γλωσσα και μπερδευομαι με τα αρχαια! (πχ παω να κλεινω ενα ρημα και το κλεινω στα αρχαια!Ελεος) * Ολοι λενε πως για να μαθεις καλα τα νεα πρεπει να ξερεις και τα αρχαια γιατι απο εκει προερχονται ολα!Μπορει να προερχονται απο εκει τα πιο πολλα αλλα σημασια εχει πως μιλαω νεα! * Η γλωσσα εξελισεται και δεν βρισκω κανενα λογω να μαθαινουμε κατι που στην πραγματικοτητα εχει τελειωσει! Καταλαβετε το, η αρχαια γλωσσα εχει πεθανει! * Οι καθηγητες που διδασκουν συνηθως αρχαια δινουν (οπως την καθηγητρια μου) μεγαλυτερη βαση στα αρχαια και παρατανε τα νεα! Απο τις 2 ωρες γλωσσα που εχω την εβδομαδα και την 3 ωρες αρχαια, κανω 1 ωρα γλωσσα και 4 ωρες αρχαια! Καθηγητρια ειναι οτι γουσταρει κανει! Εξαλλου στο σχολειο δικτακτορια δεν εχουμε?!
συνφωνώ....αιδία ειναι τα αρχαια...εχοθμε και αυριο

Σχόλια απάντησης

απάντησε η sophaki

Κι εμεις γ@μωτο... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 22:41:12
Σε εσας φενονται χαλια τα αρχαια αλλα σε σχολεια του εξωτερικου κανουν 16 ωρες αρχαια την εβδομαδα.Αν ως λαος εκτημουσαμε τον γλωσικο πλουτο που εχουμε θα ειμασταν σε καλυτερη κατασταση και οι αλλοι λαοι θα μας σεβονταν περησσοτερο.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-12-04 14:49:03
Υπαρχουν ορολογιες της ιατρικης που εχουν βασηστει στα αρχαια και χρησιμοποιουνται παγκοσμιος.Αν εσεις δεν ξερετε αρχαια δεν σημαινει οτι εχουν πεθανει ως γλωσσα γιατι τα αρχαια ελληνικα ειναι η μονη γλωσσα που ειναι διαχρονικη και χρησιμοποιουνται εννοιες τις οπως σας ειπα σε πολλες χωρες του εξωτερικου.
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-12-04 14:52:05
Εμενα παλι μου δημιουργουν πονοκεφαλο και μου σπανε τα νευρα! :Ρ Μπορει να χρησιμοποιουνται, αλλα δεν ταν μιλαει και ολοκληρος λαος, οποτε εγω τσαμπα κουραζομαι! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-04 15:02:47
Το να αποκτησεις σωστη παιδεια δεν ειναι κουραση αλλα εφοδιο
σχολίασε η ntinaki67  - 2011-12-04 15:26:30
Δεν θα σχολιασω το "σωστη"... Θα πω μονο οτι οταν καθομαι εγω να διαβασω 5 ωρες αρχαια, τοτε ΝΑΙ, κουραζομαι!! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-04 17:12:45
Αργότερα θα καταλάβεις ότι και αυτά κρύβουν τη μαγεία τους, όπως και οι αποδείξεις στα μαθηματικά.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η openminded

Ναι αλλα μαυρη μαγεια! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 22:40:41
Κάνεις λάθος τα αρχαία δεν τα χρειάζεσαι μόνο εάν γίνεις φιλόλογος.Και δικηγόρος για παράδειγμα να γίνεις και γιατρός τα αρχαία θα τα χρειαστείς...Και αυτό που λενε πως για να μαθεις καλα τα νεα πρεπει να ξερεις και τα αρχαια είναι σωστό...Αφού λες ότι η γλώσσα εξελίσεται πρώτα πρέπει να μάθεις πως έφτασε σε αυτό το σημείο...Όπως και στην ιστορία μαθαινείς όλα τα γεγονότα με τη σειρά έτσι και με τα αρχαία.Τέλος η αρχαία γλώσσα δεν έχει πεθάνει...Ξέρεις πόσα παιδιά στην αγγλία,την αγγλία και σε άλλες ευρωπαικές χώρες μαθαίνουν αρχαία;

Σχόλια απάντησης

απάντησε η elaki

Ναι αλλα μαθαινουν επειδη το ΘΕΛΟΥΝ, οχι υποχρεωτικα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 22:40:28
στην αγγλια μας εχουν ξεφτυλισει, αρχαια ομως ξερουν να μαθαινουν ετσι? και σε αλλες ευρωπ. χωρες...
σχολίασε η excelsa  - 2011-12-01 01:27:49
Ναι, τα αρχαια τους μαραναν τους αγγλους! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 07:22:36
Τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό.Αν θες μπορείς να ζητήσεις να μην κάνεις αρχαία,να απαλλαγείς από το μάθημα...
σχολίασε η elaki  - 2011-12-01 14:51:50
Θα επηρρεασει αυτο τους βαθμους μου ομως?
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 14:59:16
Μην απελπιζεσαι εχουν δικιο οσοι λενε οτι για να μαθης καλα νεα Ελληνικα πρεπει να ξερεις καλα αρχαια Δεν ειναι τυχαιο οτι οι μελλοντικοι υπολογιστες σχεδιαζονται στην αρχαια Ελληνικη γλωσσα επειδη ειναι η μοναδικη στον κοσμο με 100.000.000 λεξεις και ιδιωματα ενω η αμεσως επομενη η λατινικη ειναι μολις με 9.000.000.και τα μισα απαυτες εχουν Ελληνικη ριζα Επισης σε πολλα ευρωπαικα σχολεια αρχιζουνν τα τελευταια χρονια να βαζουν στα προγραμματα τους την αρχαια ελληνικη γλωσσα Ακομη επιστημονες εχουν πει οτι για την αντιμετωπιση της δυσλεξιας πρεπει τα παιδια να μαθαινουν αρχαια Ελληνικα , Κινεζικα ή Λατινικα Εχεις την δυνατοτητα ολα αυτα που σου γραφω να τα διασταυρωσης μεσα στο διαδυκτιο Την ιδια αποψη ειχα και εγω οταν πηγαινα σχολειο αλλα ντραπηκα παρα πολυ οταν βρεθηκα σε ενα καμπινγκ και ενας Πολωνος γιατρος προσπαθησε να μου μιλησει αρχαια Ελληνικα

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο kriton

χαχαχαχαχα! Τι στο καλο...? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 22:39:51
Εμεις αυριο εχουμε Οδυσσεια αλλα τα ιδια χαλια...Απορω γιατι?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dimilol

Εμενα μου λες... Καλυτερη μου φαινεται η Οδυσσεια παντως! Εχουμε και εναν Τηλεμαχο στην ταξη, ριχνουμε και λιγο δουλεμα, αρα καπως παλευεται... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 22:39:09
Χα!Καλα πατε εσεις!;) παντος εμεις και τον Οδυσσεα να ειχαμε,με το σραβοξυλο την καθηγητρια,χαιρι δεν βρησκουμε!
σχολίασε η dimilol  - 2011-12-01 17:51:21
χαχαχα! Εμας δεν ειναι στριγγλα ευτυχως... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 17:54:22
Γιατί άραγε σε όλα τα ευρωπαικά πανεπιστήμια θέλουν τα αρχαία και δίνουν βαρύτητα να τα μάθουν και εδώ στην Ελλάδα συχνά πυκνά ακούω κουβέντες του τύπου τι να τα μάθω αφού δεν θα μου χρειαστούν. Απορρίπτουμε ότι καλό έχουμε ενώ οι ξένοι αντιλαμβάνονται τι θησαυρούς έχει η Ελλάδα και ποθούν να τους κατακτήσουν με την μάθηση. Κρίμα........ Γιατί αρεσκόμαστε στα εύκολα και άνοστα και απορρίπτουμε τα υπέροχα και δύσκολα? Ανόητοι είναι οι καθηγητές παιδάκι μου που φτύνουν αίμα να στα χωρέσουν στο κούφιο κεφαλάκι σας?

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dimitra50

Α δεν ξερω για τους αλλους, παντως το δικο μου το κεφαλι μονο κοθφιο δν ειναι! Εχω τοσα μεσα που ξεχειλιζει! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-11-30 23:33:13
και που εισαι ακομη....Α γυμνασιου δεν εισαι? θα τα εχεις μεχρι τη γ λυκειου και μαλιστα, αν πας θεωρητικη θα εχεις επιπλεον και μαθημα αγνωστο κειμενο στα αρχαια, να το μεταφρασεις μονη σου!!!! τα μαθηματικα δηλαδη καλυτερα ειναι? Που αν κανεις ενα λαθος μηδενιζεται ολο το υπολοιπο, ενω στα αρχαια κανεις ενα λαθος και συνεχιζεις παρακατω, χωρις να επηρεαζεται απο αυτο το λαθος!! κι εγω, παροτι θεωρητικη εδωσα μαθηματικα, φυσικη-φρικηηη! και μου κατεβασαν το Μ.Ο. Λυω Λυω Λυεις Λυης Λυει Λυη Λυωμεν Λυομεν Λυετε Λυετε Λυουσιν Λυοσιν αρχικοι χρονοι:ΑΓΩ, ηγων, αξω, ηγαγον, αγηοχα, ηγηοχιν!!!!! καπως ετσι δεν τα εχει και το βιβλιο σου??? με αγαπη, χαχα!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η excelsa

ελπιζω να μην εκανα κανα λαθος... :-P
σχολίασε η excelsa  - 2011-12-01 01:34:56
Πω πω τι εφιάλτης είναι αυτός? Προτιμώ να μελετήσω πάλι το κεφάλαιο με τα ολοληρώματα.. :Ρ
σχολίασε η openminded  - 2011-12-01 01:37:45
Και να κανες λάθος, ποιος θα το παρατηρήσει?
σχολίασε η openminded  - 2011-12-01 01:38:10
καποιος που τα θυμαται ακομη ή τα κανει τωρα... τί ειναι τα ολοκληρωματα?
σχολίασε η excelsa  - 2011-12-01 01:43:06
Στο σχολείο τα είχα μαθει ως το αντίστροφο της παραγώγου, στη σχολή όμως τα μαθαίνουμε ώς όριο αθροισμάτων.
σχολίασε η openminded  - 2011-12-01 01:50:54
ουτε αυτα θυμαμαι τι ειναι, τα θυμαμαι μονο σαν ονομασιες απτο σχολειο και τη σχολη. εκτος κι αν οριο αθροισματων ειναι αυτο με το l και το απειρο (οο) διπλα του.
σχολίασε η excelsa  - 2011-12-01 02:09:43
Γκουχου, γκουχου...! Ασε καλυτερα, τραγουδιστρια θα γινω... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 07:24:17
Χρειάζονται τα αρχαία ως μάθημα για να μην πω οτι είναι απαραίτητα.Έτσι μαθαίνεις τον πλούτο της Ελληνικής γλώσσας και όχι την κουτσουρεμένη/απλοποιημένη μέθοδο που έχουμε στα σχολεία μας.Πάντως στο σχολείο που πήγαινα εγω δεν κάναμε ποτέ Αρχαία(κακώς).

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο papasouzas

Υπαρχει ακομα αυτο το σχολειο, κι αν ναι που, γιατι πρεπει να παω επειγοντως!!! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 15:00:27
Υπάρχει ακόμα αλλά είναι για εγκεφαλικά καμμένους.Απο πού αλλού θα αποφοιτούσα;
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-01 18:14:42
Ναι ενω οι πρωθυπουργι μας που αποφοιτησαν απο το M.I.T και στο Χαρβαρντ ειδες ποσο αστερια ειναι.. :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 22:37:18
Λες να βάλω και εγώ υποψηφιότητα για πρωθυπουργός;Γιατί καλύτεροι είναι αυτοί;Τουλάχιστον εγώ θα υποσχεθώ προεκλογικά να τακτοποιήσω όλους όσοι μπαίνουν στο Ρώτησε για να πάρω και ψήφους.Όταν εκλεγώ πάντως δεν θα σας ξεχασω.
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-02 12:06:59
Α ενταξει τοτε! Εδικα εμενα, ε? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-02 13:55:50
Εσένα θα άφηνα απέξω;
σχολίασε ο papasouzas  - 2011-12-02 18:10:44
χιχιχι! :D
σχολίασε η kit  - 2011-12-03 08:56:08
οχι, παιδια ειναι το καλυτερο μθημα του κοσμου... αρκει να μη μας βαζουν διαβασμα κι ασκησεις!!!!!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η dafdaphnaki

χαχαχα! Ετσι συμφωνω κι εγω! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 16:04:37
Ειναι ο,τι πιο ενδιαφερον μαθημα αλλα σας βοηθαει να μαθετε και να κατανοησετε ακομα καλυτερα τα νεα γραμματικα φαινομενα,εφοσον τα αρχαια θεωρουνται πιο δυσκολα απο τα νεα ελληνικα!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η vasoulaa

Eμενα παντως με μπερδευουν χειροτερα!
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 16:13:27
Θα τα συνηθισεις και θα τα εμπεδωσεις καλυτερα στην 1η και 2α λυκειου...
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-01 16:15:57
Και μεχρι τοτε τι θα κανω? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 16:18:09
Θα προσπαθεις να καταλαβαινεις την ουσια τους και παιρνεις τουλαχιστον τις βασεις ωστε στο λυκειο να τα εμπεδωσεις!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-01 16:22:44
Καταλαβα... Σκ@τ@ δηλαδη... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 16:26:39
Προσπαθεια και ορεξη θελει!Τιποτα αλλο!Αλλα απ οτι δεν βλπεω δεν την κατεχουμε την ορεξη.Σωστα?
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-01 16:30:17
Μωρε την ορεξη την εχουμε, αλλα με αλλα πραγματα... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 17:55:21
Και ειναι απολυτα φυσιολογικο!Αλλα δεν πρεπει να κανουμε μονο αυτα που μας ευχαριστουν αλλα και τα αλλα που ειναι οι υποχρεωσεις μας!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-01 23:06:39
Υποχρεωση τα αρχαια? Ε ρε που μπλεξαμε... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-02 13:56:25
Ναι,Γιατι σου φαινεται παραξενο???Τα Αρχαια αποτελει ενα μαθημα που ειστε υποχρεωμενοι να το διδασκεστε μεχρι να επιλεξετε σε ποια κατευθυνση θα πατε.Αλλα και παλι υπαρχουν Αρχαια γενικης κατευθυνσης.Δεν θα τα κανετε με τοση λεπτομερια αλλα θα υπαρχουν σαν μαθημα!
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-02 14:48:48
Αυτα θα επιλεξω! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-02 14:58:20
Φυσικα!Εφοσον εχεις διαπιστωσει οτι δεν σ αρεσουν τα αρχαια μπορεις να διαλεξεις κατευθυνση που ναι μεν θα χει Αρχαια γενικης κατευθυνσης αλλα θα υπαρχουν Μαθηματικα,Φυσικη,Χημεια και δεν ξερω κι εγω τι αλλο.Εισαι καλη στα θετικα μαθηματα?
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-02 15:47:01
Ειμαι πολυ καλη στην εκθεση, πιανεται? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-02 23:49:29
Ετσι κι αλλιως σε ολες τις κατευθυνσεις πρεπει να σαι καλος στην εκθεση οποτε εισαι μεσα στο πνευμα!!!Δεν μου απαντησες...Πως τα πας με τα μαθηματικα?(απ του χρονου θα γνωρισεις φυσικη και χημεια)
σχολίασε η vasoulaa  - 2011-12-03 11:08:08
Μαθηματικα + εγω = ΕΚΡΗΞΗ!!! :Ρ Ουτε και η Φυσικη μου πολυαρεσει κι ειναι η υπερτατη ειρωνια που δεν μου αρεσουν και τοσο αυτα τα δυο μαθηματα, αφου η μαμα ειναι Φυσικος και ο μπαμπας Μαθηματιικος! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-04 15:05:33
συμφωνω οχι 100% 200% μαζι σου δεν υπαρχει πιο ηλιθιο μαθημα που ειναι και τελειως αχρηστο και αν μεγαλωσεις ταξη θα δεις πως γινονται πολυ δυσκολα τωρα εισαι στην αρχη :P

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο akis33

Α υπεροχα...! χαχαχα!
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 22:38:09
ναι .....και εγω κυριολεκτικα πνυγομαι γλου γλου!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η anastasia1999

χαχαχαχα! Καλα εμεν μου λες? Σημερα ξεχασα τα βατραχοπεδιλα και με πηρε το ρευμα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-01 22:37:56
τσουναμι!
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-12-02 15:08:44
Εμενα μου λες... :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-02 23:49:41
εμενα τυφωνας ερχεται και δεν εχω καταφυγιο!!!χD
σχολίασε η anastasia1999  - 2011-12-03 09:19:26
χαχαχα! Μου μαθες και το xD!
σχολίασε η kit  - 2011-12-03 16:06:37
ααα....σε καταλαβενω! παλυ καλα η καθηγητρια μου ειναι πιο καλη! παντως.....ελεος κι εγω αυτο λεω! δηλαδη τι? θα συνανατησω κανεναν αρχαιο για να του μιλησω??? τεσπα. διαβασα καπου οτι μπενει αυτο το μαθημα στα σχολεια για να μην ξεχναμε τα νεο ελληνικα γιατι γραφουμε μονο Greeglish.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η milenalove

Δεν γινοταν να μας βαλουν ως μαθημα ξενων γλωσσων τα greeklish? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-03 08:54:57
εγω ειμαι ΚΑΤΑ των greekligh! τις προαλες τα ΄χωσα σε εναν καθηγητη γιατι εγραφε greeklish! δηλαδη ελεος! μια ζωη μας μαθενουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ, μας μαθενου να γραφουμε ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ερσχετε αυτος και μου γραφει GREEKLISH??? αλλα τι να πεις? δασκαλε που διδασκες και λογο δεν εκρατεις! παντως τον ταπωσα κανονικα! πολυ το ευχαριστηθηκα!
σχολίασε η milenalove  - 2011-12-05 00:04:22
χαχαχα! Καλα κι αυτος σε ποιο μαθημα εγραφε greeklish??? :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-05 14:12:10
ειναι καθηγητης πληροφορικης και βιολογιας (μονο βιολογια διδασκει). στο μαθημα της βιολογιας καναμε μαθημα με διαδραστικο πινακα. και μας εγραψε greeklish! σηκωνω το χερι μου και λεω ΄΄ΚΥΡΙΕ! τι γραφετε? γιατι γραφετε greeklish?΄΄ ΄΄εεεε....να....βαριομουν να αλαξω γλωσσα΄΄ ΄΄τι βαριοσασταν κυριε? ειναι δυνατον??? μας μαθενετε να γραφουμε ΜΟΝΟ ελληνικα και εσεις μας γραφετε GREEKLISH΄΄ αλλα δεν απαντησε!
σχολίασε η milenalove  - 2011-12-07 16:25:00
χαχαχα! Φαση... Μωρε μακαρι να καναμε κι εμεις μαθημα με διαδραστικο πινακα κι ας μας εγραφε και βιετναμεζικα! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-07 16:30:49
ναι....εμεις εχουμε μονο 6 εθουσες, υπαρχουν μονο απο την 1η μεχρη τη 3η γυμνασιου, εχουμε σε ολες της εθουσες διαδραστικους και μη διαδραστικους πινακες, αλλα ειναι πολυ μικρο σχολειο! ο ενας ειναι πανω στον αλλων!
σχολίασε η milenalove  - 2011-12-07 16:41:22
Τα Αρχαία έπρεπε να μπαίνουν από το δημοτικό στα σχολεία,χωρίς βαθμολόγηση και με εισαγωγή στην ιδέα και το νόημα της Αρχαιοελληνικής ιδέας,ούτως ώστε στο Γυμνάσιο να είχε γίνει κατανοητή η ανάγκη της διδασκαλίας των. Το μάθημα θα έπρεπε να είναι επικεντρωμένο στην ουσία και το νόημα των κειμένων και όχι στην γραμματική. Να παρέμενε σε όλες τις βαθμίδες προαιρετικό και χωρίς βαθμολόγηση,με τμήματα εκμάθησης της γλώσσας,για όποιον επιθυμούσε.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο skia

Αυτο ενταξει! Αλλα οχι ετσι οπως ειναι τωρα!
σχολίασε η kit  - 2011-12-03 09:11:44
Έλα ντε πες τα! Χαχαχαχα! Δεν είναι τίποτα το έχω πάθει και εγώ! Το πιο δύσκολο για μένα είναι το συντακτικό!

Σχόλια απάντησης

απάντησε η aya20809

Εμενα οι τονοι!! :Ρ
σχολίασε η kit  - 2011-12-03 16:06:06
Σχετικές ερωτήσεις
http:// taexeiola.blogspot.g r/2011/03/vohthhma- arxaiwn- gymnasiou.html Στο λινκ, στο κάτω μέρος του πλαισίου θα δεις κάτι σύμβολα, θα δε...
Πάρε πρόταση πρόταση, δες που έχει ρήμα, υποκείμενο κλπ Διάβασε το αρκετές φορές να δεις τι πάνω κάτω λεει πιάσε μερικές λέξεις.
Βαια-Δαφνη του Απολλωνα:Συνθετη λεξη απο το επιτακτικο μοριο Δα και της λεξης αφνω που σημαινει ξαφνικα (Δα+αφνω).Απο την αρχαιοτητα η Δα...
Ακριβώς :)
Το δοκω ειναι όντως το δοκεω-ω κ σημαινει νομίζω- έχω τη γνώμη :) κ κλείνεται κανονικά σαν -εω/-ω με προσοχή στον παρακείμενο μέσης φωνής...
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Φιλολογία

Απάντηση:
http://taexeiola.blogspot.gr/2011/03/vohthhma- arxaiwn-gymnasiou.html Στο λινκ, στο κάτω μέρος του πλαισίου θα δεις κάτι σύμβολα, θα δεις και τα βελάκια ↑ ↓ με αυτά μετακινήσε στις σελίδες που χρειάζεσαι... Διαβάστε περισσότερα...
Παδιά θέλω την βοήθεια σας!! ἐπὶ τοῖσδε ξυμμαχίαν ἐποιήσαντο πρὸς βασιλέα καὶ Τισσαφέρνην Λακεδαιμόνιοι καὶ οἱ ξύμμαχοι. ὁπόσην χώραν καὶ πόλεις βασιλεὺς ἔχει καὶ οἱ πατέρες οἱ βασιλέως εἶχον, βασιλέως ἔστω· καὶ ἐκ τούτων τῶν πόλεων ὁπόσα Ἀθηναίοις ἐφοίτα χρήματα ἢ ἄλλο τι, κωλυόντων κοινῇ βασιλεὺς καὶ Λακεδαιμόνιοι καὶ οἱ ξύμμαχοι ὅπως μήτε χρήματα λαμβάνωσιν Ἀθηναῖοι μήτε ἄλλο μηδέν. 8.18.2καὶ τὸν πόλεμον τὸν πρὸς Ἀθηναίους κοινῇ πολεμούντων βασιλεὺς καὶ Λακεδαιμόνιοι καὶ οἱ ξύμμαχοι· καὶ κ...
Απάντηση:
Πάρε πρόταση πρόταση, δες που έχει ρήμα, υποκείμενο κλπ Διάβασε το αρκετές φορές να δεις τι πάνω κάτω λεει πιάσε μερικές λέξεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Βαια-Δαφνη του Απολλωνα:Συνθετη λεξη απο το επιτακτικο μοριο Δα και της λεξης αφνω που σημαινει ξαφνικα (Δα+αφνω).Απο την αρχαιοτητα η Δαφνη (την αναφερει και ο Ομηρρος)νυμφη της θεας Αρτεμης και κορη του Πηνειου αγαπηθηκε απο τον Απολλωνα και για να γλυτωση απο την καταδιωξη του ζητησε απο τον πατερα της να την σωσει.Ο Πηνειος την μεταμορφωσε σε δαφνη και μολις την εφθασε ο Απολλωνας εκοψε τα φυλλα του φυτου και τα εκανε στεφανι και το φορεσε στο κεφαλι του.ετσι και σημερα η δαφνη ταυτιζετα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Το δοκω ειναι όντως το δοκεω-ω κ σημαινει νομίζω- έχω τη γνώμη :) κ κλείνεται κανονικά σαν -εω/-ω με προσοχή στον παρακείμενο μέσης φωνής που ειναι Δέδογμαι και Δεδόκημαι ?) υπερσυντελικο δεν εχει καθολου... Οι παραπάνω απαντήσεις αναφέρονται στο "δοκεί" που ειναι απρόσωπο κ σημαινει φαίνεται καλό Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το "είναι" στα αρχαία είναι ΑΠΑΡΕΜΦΑΤΟ και όχι ρήμα... είναι το απαρέμφατο του ρήματος "ειμί" (=είμαι)... Χρονική Αντικατάσταση: Ενεστώτας: εἶναι Παρατατικός: - (δεν έχει απαρέμφατο ο παρατατικός) Μέλλοντας:ἔσεσθαι Αόριστος: γενέσθαι Παρακείμενος:γεγονέναι Υπερσυντέλικος: - (δεν έχει απαρέμφατο ο υπερσυντελικος). Στη χρονική αντικατάσταση, παίρνουμε το τύπο που μας έχει δοθεί και ψάχνουμε το αντίστοιχο τύπο σε όλους τους άλλους χρόνους (δηλαδή αυτό που σου έγραψα... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
17 εχω αρχαιο απο την πρωτη γιμνασιου μεχρη την 1η λυκειου:Ρ σταθερη ΑΞΙΑ :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
εχω χρονικη αντικατασταση του ρηματος επεταξε..ποιανου ρηματος ειναι? του πεταω? και πως 8α γινει μετα?
Απάντηση:
Χωρις παρεξηγηση. γιατι δεν ρωτας τους καθηγητες σου; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φιλε μου αν σου πουμε την χρονικη αντικατασταση στο ρημα εγκωμιαζω ,δεν θα σε ωφελουσε σε τιποτα γιατι θα το ξεχνουσες αμεσως.Δεν θα ηταν καλυτερα να ανοιξεις το βιβλιο σου και να σου μεινει; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αν έχεις καμια χρονομηχανη για να μας μεταφερεις στον 5ο αιωνα μπορει να το μαθεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αχ, Θέε μου, τι άλλο θα ακούσουμε; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
το τέκνον, του τέκνου, τω τέκνω, το τέκνον, (ω) τέκνον // τα τέκνα, των τέκνων, τοις τέκνοις, τα τέκνα, (ω) τέκνα όσο για τα πνεύματα, ξέρεις ;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ναύσταθμος, νηοπομπή, νεώλκηση Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εξήγαγον, εξήγαγες, εξήγαγε, εξηγάγομεν, εξηγάγετε, εξήγαγον Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οίδα, ήδη/ήδειν, είσομαι/ειδήσω, έγνων, έγνωκα, εγνώκειν Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
νεος, μοντερνος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
η μέλισσα, της μελίσσης, τη μελίσση, την μέλισσαν, (ω) μέλισσα // αι μέλισσαι, των μελισσών, ταις μελίσσαις, τας μελίσσας, (ω) μέλισσαι 100% στο τεστ πρωτόκλιτων ουσιαστικών Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
πολίτης, πολίτου, πολίτη, πολίτην, πολίτα // πολίται, πολιτών, πολίταις, πολίτας, πολίται Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ο φυγας του φυγαγος τω φυγαδι τον φυγαδα ο φυγα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Νομιζω Νομιζεις Νομιζει Νομιζομεν Νομιζετε Νομιζουσι(ν) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
η νυξ αι νυκται της νυκτος των νυκτων τη νυκτι ταις νυξι την νυκτα τας νυκτας νυξ νυκται δεν εχω βαλει πνευματα ουτε τονους Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Ανωμαλο ετεροκλητο ουσιαστικό η γυνή της γυναικός τη γυναικί την γυναίκα ω γύναι αι γυναικες των γυναικών ταις γυναιξι τας γυναικας ω γυναικες Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
H γυνη,της γυνακος,τη γυναικι,την γυναικα,ω γυναι.Αι γυναικαι,των γυναικων,ταις γυναιξι,τας γυναικαις ,ω γυναικαι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εισβαίνω, εισέβαινον, εισβήσομαι, εισέβην, εισβέβηκα, εισεβεβήκειν Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
γτ δε παιρνεις το σχολικο βιβλιο της α λυκειου ;; θαναι και φθηνο και θα κανεις δουλεια σου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καταρχάς ο τύπος οψόμεθα ανήκει στο συνηρημένο ανώμαλο ρήμα οράω-ω(βλέπω) κ είναι απληθ. πρόσωπο μέλλοντα (μέσος τύπος αν και ανήκει στην ενεργητική φωνή). Κλίνεται ως εξής: όψομαι όψει/όψη (το η παίρνει κυπογεγραμμένη) όψεται οψόμεθα όψεσθε όψονται Υ.Γ. Το αρχικό ο παίρνει παντού ψιλή, ενώ στον τύπο του ενεστώτα (ορω) το ο παίρνει δασεία κ το ω περισπωμένη (λόγω συναίρεσης). Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
η οδος της οδου τη οδω την οδον ω οδε αι οδοι των οδων ταις οδοις τας οδους ω οδοι Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ρώτησε τους 59 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: