Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: 225 με 45ρι προφίλ.Άν αυξήσεις το φάρδος θα χάσεις και σε τελική και σε άνεση.Άσε που θα καίει και πολύ περισσότερο.
Απάντηση: το αναγραφει στο πλαι του ελαστικου. καθε ελαστικο αναγραφει με αναγλυφα γραμματα τις πιεσεις του στα πλαγια του ελαστικου εκει που λεει ...
Απάντηση: Έτσι έλεγαν πιο παλιά με αφορμή τις κόντρες που γίνονταν.Τώρα πρέπει να επιτρέπεται.Αλλά είναι ημίμετρο.Καλύτερο είναι να γίνει μια συνολ...
Απάντηση: Το κοστος του δεν υπερβαινει τα 2000€ για μια πλήρη δουλειά (κιτ + εργατικά). Χρησιμοποιούμενο με σύνεση, ΔΕΝ επιβαρύνει την φθορά του κι...
Απάντηση: tft
Απάντηση: ΤΟΥΟΤΑ
Απάντηση: Στην σελιδα www.greenautogas.gr επικοινωνησε μαζι τους και εχουν το καταληλο κιτ
Απάντηση: Ανάλογα το τί θέλεις να του κάνεις.Άν του βάλεις μία τουρμπίνα με πίεση στο 0,8 bar θα τα φτάσει αυτά τα άλογα και θα έχεις και κάμποση ρ...
Απάντηση: η τιμη τους ξεκιναει απο τα 50 ευρω
Απάντηση: τσεκαρε τι καρε ειναι οι δικες σου και τι καρε ειναι αυτες που θελεις να αγορασεις! αν ταιριαζουν στο καρε τσεκαρεις και το οφσετ αν ειν...
 

αναρτηση για ναβαρα d-40 καλη και φτηνη?

Σχετικές ερωτήσεις
Ανάλογα αν θἐλεις να σκληρύνεις ελαφρώς την ανάρτηση ή αν θέλεις να το κάνεις αγωνιστικό το αμάξι.Στην δεύτερη περίπτωση βάζεις Bilstein ...
Με πιάνεις αδιάβαστο...
0,5 bar είναι χαμηλή πίεση.Λογικά δεν θα σου βγάλει πρόβλημα.Με αυτή την πίεση δεν είναι και απαραίτητο να βάλεις intercooler αλλά καλού ...
Δεν ακούγονται καλά λόγια για τα βουλγάρικα. Κάντο στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος.
οσο πιο φαρδυ το λαστιχο τοσο πιο πολυ γλιστραει στη βροχη φιλε μου....
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Βελτιώσεις

Απάντηση:
Ανάλογα αν θἐλεις να σκληρύνεις ελαφρώς την ανάρτηση ή αν θέλεις να το κάνεις αγωνιστικό το αμάξι.Στην δεύτερη περίπτωση βάζεις Bilstein PSS-9 και ησύχασες.Βέβαια μετά θα κάνει σαν κουδουνίστρα το αμάξι αλλά θα μπαίνεις τάπα στις στροφές. Διαβάστε περισσότερα...
προσπαθω να αλλαξω τα ημιμπαρα απο το αυτοκινητο μου αλλα στο σημειο που συνδεονατι με την κρεμαγιερα δεν εχουν καποια αυλακια η κατι ετσι ωστε να τα πιασω με καποιο κλειδι για να τα ξεβιδωσω.. ειναι στρογγυλα χωρις γωνιες... εχει κανεισ ιδεα πως βγαινουν >?
Απάντηση:
Με πιάνεις αδιάβαστο... Διαβάστε περισσότερα...
εχω το mazdarx8 cosmo
Απάντηση:
0,5 bar είναι χαμηλή πίεση.Λογικά δεν θα σου βγάλει πρόβλημα.Με αυτή την πίεση δεν είναι και απαραίτητο να βάλεις intercooler αλλά καλού κακού βάλε ένα.Το θέμα δεν είναι αν θα αντέξει ο κινητήρας αλλά κατα πόσο θα κάνει σωστή δουλειά ο μηχανικός και πόσο θα το ταλαιπωρεἰς το αμάξι. Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΘΕΤΗΣΗ ΚΙΤ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟΥ? ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ? ΑΝ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ(ΠΟΛΗ-ΤΗΛ-ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ) ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
Απάντηση:
Δεν ακούγονται καλά λόγια για τα βουλγάρικα. Κάντο στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος. Διαβάστε περισσότερα...
σμαρτ φορ2 εχω με τα μαμισια ζαντολαστιχα
Απάντηση:
οσο πιο φαρδυ το λαστιχο τοσο πιο πολυ γλιστραει στη βροχη φιλε μου.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
225 με 45ρι προφίλ.Άν αυξήσεις το φάρδος θα χάσεις και σε τελική και σε άνεση.Άσε που θα καίει και πολύ περισσότερο. Διαβάστε περισσότερα...
πίεση εμπρός και πίσω ελαστικού
Απάντηση:
το αναγραφει στο πλαι του ελαστικου. καθε ελαστικο αναγραφει με αναγλυφα γραμματα τις πιεσεις του στα πλαγια του ελαστικου εκει που λεει και τις διαστασεις για να καταλαβεις. επισης οι πιεσεις ειναι για ΚΡΥΑ λαστιχα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Έτσι έλεγαν πιο παλιά με αφορμή τις κόντρες που γίνονταν.Τώρα πρέπει να επιτρέπεται.Αλλά είναι ημίμετρο.Καλύτερο είναι να γίνει μια συνολική αναβάθμιση του κινητήρα παρα να γίνεται μια αύξηση της ιπποδύναμης για ελάχιστο χρόνο. Διαβάστε περισσότερα...
Πόσο κοστίζει το nitro να μπει σε ενα αμάξι;
nitro 
Απάντηση:
Το κοστος του δεν υπερβαινει τα 2000€ για μια πλήρη δουλειά (κιτ + εργατικά). Χρησιμοποιούμενο με σύνεση, ΔΕΝ επιβαρύνει την φθορά του κινητήρα πέραν του κανονικού. Προσοχή χρειάζεται στην ποιότητα καυσίμου (βενζίνης) όταν είναι να χρησιμοποιηθεί το νίτρο. Τα σέρβις πρέπει να γίνονται σχολαστικά και τακτικότατα, ελέγχοντας για τυχόν αστοχίες υλικών (όπως σωληνάκια, κεφαλή, μπεκ/μπουζί) κλπ. Το advance (κοινώς αβανς) του μοτέρ έχει μεγάλη σημασία σε μια μετατροπή νίτρο. Ο εγκαταστάτης πρέπε... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
AN ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ RX8 ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ
Απάντηση:
Στην σελιδα www.greenautogas.gr επικοινωνησε μαζι τους και εχουν το καταληλο κιτ Διαβάστε περισσότερα...
poso 8a kostisei
Απάντηση:
Ανάλογα το τί θέλεις να του κάνεις.Άν του βάλεις μία τουρμπίνα με πίεση στο 0,8 bar θα τα φτάσει αυτά τα άλογα και θα έχεις και κάμποση ροπή διαθέσιμη.Με 3.000 ευρω καθάρισες.Βέβαια μετά θέλεις φρένα,ανάρτηση ειδάλλως δεν θα μαζεύεται το αμάξι.Η ατμοσφαιρική πρόταση είναι πιο ακριβή επειδή περιλαμβάνει τετραπετάλουδο και ένα σωρό περιφερειακά που αν αρχίσω να τα αναφέρω θα μας τελειώσει ο χώρος.Υπολόγισε γύρω στις 4.000 ευρω.Πρόσθεσε όπως και πριν φρένα και ανάρτηση για να δέσει το γλυκό.Με α... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
η τιμη τους ξεκιναει απο τα 50 ευρω Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τσεκαρε τι καρε ειναι οι δικες σου και τι καρε ειναι αυτες που θελεις να αγορασεις! αν ταιριαζουν στο καρε τσεκαρεις και το οφσετ αν ειναι το σωστο και τις βαζεις. ζητα γνωμη και απο εναν λαστιχα οπωσδηποτε!!! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
αεριο! το υποξειδιο του νιτρου (ακριβεστερα) μπαινει στον θαλαμο καυσης και κατεβαζει δραματικα την θερμοκρασια.οταν κατεβει η θερμοκρασια μπορει να μπει περισσοτερο μιγμα στον θαλαμο , να καει και να δωσει πιο πολυ ισχη Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
στα αξεσουαρ εχει κατι καθαριστηκα για ζαντες αλλα αν ειναι καμενες απο τα τακακια δεν θα κανης και πολα μονο καλο πλησημο με σαπουνια να της βελτιοσης λιγω αν ειναι πολ χαλια αν εναι αλουμινιου μονον πλισημο αν ειναι βαμενες προτημοτερο βαψτες εχει χρωματα που αντεχουν θερμοκρασιες Διαβάστε περισσότερα...
Τι είναι η κρυογενική ανακρυστάλλωση;
Απάντηση:
Κρυογενική επεξεργασία είναι π επεξεργασία εκείνη που γίνεται σε κάθε μεταλλικό αντικείμενο το οποίο ψύχεται σε θερμοκρασία χαμηλότερη των -150c Κατά την κρυογενική επεξεργασία η κρυσταλλική δομή κάθε μετάλλου μεταβάλλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα άτομα να δημιουργούν πιο πυκνή διάταξη μεταξύ τους. Έτσι τα κενά στην κρυσταλλική δομή του μετάλλου εξαλείφονται και οι παραμένουσες τάσεις του εκτονώνονται. Επιπλέον στα ανθρακούχα κράματα του σιδήρου (ατσάλι, μαντέμι) παρ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Για να χαρακτηρίζονται sport,να μην είναι πιο σκληρά;Απλή λογική. Διαβάστε περισσότερα...
Πως μπορώ να χαμηλώσω το rallye με τι αναρτήσεις;
Απάντηση:
ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Αναλογα... τι αμαξι ειναι ?? και τι κυβικα εχει ?? παντος μην φανταστης τιποτα υπερβολικα αλογα.. και ειδικα απο ενα τελικο μονο.. Διαβάστε περισσότερα...
αν μπορω να ανεβασω την ιποδυναμη
Απάντηση:
Ο κινητήρας είναι το τελευταίο μέρος του αυτοκινήτου που βελτιώνεται. Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν τα λάστιχα, το τιμόνι, τα φρένα. Με παραπάνω ταχύτητα χρειάζεσαι και μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μην την ψάχνεις, πανάκριβα. Το σωσύβιό σας είναι σαν σαμπρέλα από τρακτέρ. Γιατί, το δικό σου είναι καλύτερο; Το δικό μου είναι δράκος! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ελαστικα πετλασ 185 60 14 τιμη88 Διαβάστε περισσότερα...
θελω να μαθω πως να ανεβασω κατα πολυ την ιπποδυναμη του κορολλα.με υπερκυβισμο και με τοποθετηση τουρμπο ή με την τοποθετηση ενος μεγαλυτερου κινητηρα?
Απάντηση:
Με αυτό τον κινητήρα επάνω,αγόρασε και ένα μουλάρι να τραβάει το αμάξι.Θα δείς μεγάλη διαφορά.Ή να πηγαίνεις σε κατηφόρες μόνο.Άν αποφασίσεις να αλλάξεις μοτερ(η πιο ορθή κίνηση),θα πας προς το 1.600αρι που έμπαινε στο Starler Glanza.Το να το βρείς βέβαια είναι άλλο θέμα.Αλλά για αρχή θα έχεις ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.Χρειάζεται να βάλεις και μεγαλύτερα φρένα γιατί ωραία είναι να είναι γρήγορο το αμάξι αλλά πρέπει να σταματάει κιόλας.Και ανάρτηση.Και θα χρειαστεί επιπλέον ράψιμο για να μ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν αναφέρετε και κυβικά όμως.Μπορείτε να πάτε στο 215/45/17 αν έχετε 1.800 κυβικά μοτερ.Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε 225/45/17.Άν είναι 1.600 κυβικά όμως θα κόψει αρκετά απο τη δύναμη του αυτοκινήτου. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
σε καποιο praktiker αν εχεις κοντα σου,πηγαινε και ρωτα για ενα καθαριστικο που ειναι σε καφε μπουκαλι.δεν θυμαμαι ονομα...κανει δουλεια καλη. Διαβάστε περισσότερα...
πως μπορω να διαλεξω την καταλληλη εξατμηση βελτιωσης για το αμαξι μου?
Απάντηση:
Τι αμάξι έχεις; Ίσως μπορώ να σου προτείνω κάτι καλό Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τι eksatmisei exeiςω μαρκα?? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
15ρια λάστιχα με τόσο φάρδος και προφίλ δεν νομίζω να υπάρχουν.Μήπως εννοείς 17ρια ή 18ρια;Τα 17ρια ξεκινάνε απο το 215/45 και ανεβαίνει η διάσταση. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 142 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.
Βρείτε όλες τις απαντήσεις για: