Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: αχ πανε και εξηγησε της οτι ειπες οτι ειπες επειδη αυτη σου το ζητησε
Απάντηση: Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,...
Απάντηση: Όχι δεν νομίζω να έκανα σχέση.Όχι επειδή δουλεύει βράδυ και θα βλέπεις κοπέλες τον αν είναι πιστός δεν έχει να κάνει με αυτό.Αλλά μπορεί ...
Απάντηση: Ως προς την εμπιστοσύνη διαφωνώ κάθετα! Δεν λέω να είσαι παρανοϊκός με μανία καταδίωξης, αλλά τυφλή εμπιστοσύνη δεν είναι να έχεις ούτε...
Απάντηση: Καλησπέρα.Και εγώ θα σου πω να το παλέψεις...αφού τα πάτε καλά και η κοπέλα σου φαίνεται να έχει κατανόηση πιστεύω πως μπορείτε να το παλ...
Απάντηση: Εχεις καταφέρει νά πιάσεις τήν στιγμή τής...πραγματικής τελειότητας! Αξίζει νά το προσπαθήσει κανείς φιλενάδα..
Απάντηση: Τό τηλέφωνο σίγουρα δέν μπορεί νά βοηθήσει νά ξεκινήσει μιά σχέση ποσο μάλλον καί νά διατηρηθεί. Ευνόητο ειναι νά εχεις στρές η αγχος α...
Απάντηση: Ασφαλώς καί δέν πρέπει νά σέ προβληματίζει αυτό,διότι οπως ειπες καί μόνος σου εισαι μόλις 14/χρόνων καί επιπλέον η σχέση στόν καθένα ερ...
Απάντηση: Κοίτα, τα τελευταία 2 χρόνια ειμαι με ενα παιδί που σπούδαζε εξωτερικό (τον προηγούμενο μήνα τελείωσε με τα μαθήματα) κ τα πηγαίναμε καλά...
Απάντηση: Προσωπικά δεν μ΄ αρέσουν οι μεγάλες διαφορές, ούτε στο ύψος, ούτε στα κιλά, ούτε στην ηλικία, ούτε στη νοημοσύνη. Μ΄ αρέσει να υπάρχει ...
 

αμα ενασ αντροποσ μετα απο μια σχεσι σε περνι τελεφονο δεν ιπε ποτε οτι χορισαμε.μαγαπαι ι οχι

Το οτι σε παιρνει τηλεφωνο,τη στιγμη που δεν σου ξεκαθαρησε αν χωρισατε ή οχι,δηλωνει περισσοτερο ανθρωπο που νιωθει μοναξια και μεσα απο ενα τηλεφωνο προσπαθει να καλυψει τα κενα του.Η αγαπη αποδεικνυεται περισσοτερο με πραξεις και οχι τοσο με τα λογια.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η rolita

αφυ νιοτι μονακσια ιατι δεν κσαναγιριζι πισο πορο να κανο κατι ια να γιρισι
σχολίασε η angelia  - 2011-07-03 19:11:47
Αν ηθελε να γυρισει,θα ειχε γυρισει ηδη.Αυτη τη μοναξια δεν την νιωθει συνεχεια,παρα μονο οταν σε παιρνει τηλεφωνο και σε θελει για να του ανεβαζεις την πεποιθηση και τον εγωισμο του.
σχολίασε η rolita  - 2011-07-03 19:35:21
rolita είσαι θεά και συμφωνώ με την απάντησή σου..angelia,δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσεις να τον φέρεις πίσω.το θέμα είναι σε μια σχέση να θέλουν κι οι δύο να είναι μαζί.όχι μόνο ο ένας.φαντάσου δυο ανθρώπους να περπατάνε μαζί σε ένα δύσκολο δρόμο(όπως είναι η ζωή μας).όταν κάποια στιγμή πέσει ο ένας απο τους 2,ο άλλος πρέπει να τον βοηθήσει.όχι να συνεχίσει και όταν πέσει εκείνος να ζητάει βοήθεια.προφανός ο "καλός" σου,είχε ελπίδες για κάτι άλλο που απλά δεν του "έκατσε" και τελικά γύρισε σε εσένα.ψάξε για κάποιον που θα εκτιμήσει αυτό που είσαι.κάποιος που θα σε βλέπει σαν ρεζέρβα,δεν σου χρησιμεύει.έχεις αγώνα μπροστά σου και θέλεις το καλύτερο τώρα!!γιατί?γιατί το αξίζεις.όπως ο καθένας μας.. ;-)
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 02:04:37
συμφωνω!!!!!δεν ειμαστε παιχνιδακια την μια να μασ εχουν κ την αλλη να μασ παραταν!η μασ εχουν η οχι!τελοσ!
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 14:21:20
το θέμα είναι να αγαπάς πάνω απόλα τον εαυτό σου και μετά τον άλλον.αν δε σε αγαπάς γιατί να σε αγαπήσει ο άλλος?
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 14:27:09
κοιτα!αν τα λες αυτα σε μενα,ειμαι 1ης ταξεωσ μαλακασ!παντα εβαζα τουσ αλλουσ πρωτα!κ ποσο μαλλον τωρα π το ατομο π ειμαι μαζι τον αγαπαω οσο τιποτα στον κοσμο!!!!!!!!ειμαι τησ λογικησ οτι αν ειναι αυτοσ καλα......8α ειμαι κ εγω..αλλα τωρα σχετικα με το 8εμα τησ κοπελασ δεν ειναι αγαπη!εμενα μ κανει...οτι ο τυποσ ωαριοταν..δεν ειχε τι να κανει και λεει αυτην την εχω σιγουρη κατσε να την παρω...
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 14:37:32
συμφωνω μαζί σου για το θέμα της κοπέλας.και δεν σε κάνει μαλάκα το γεγονός ότι θέλεις να είναι καλά οι άνθρωποι που νοιάζεσαι.απλά είσαι άνθρωπος.κάτι που σπανίζει.και για μένα καλά κάνεις.έτσι είμαι κι εγώ.απλά μετά απο κάποια στιγμή,γύρισε ο εγκέφαλος ανάποδα(επειδή κάποιοι/ες δεν το εκτιμήσανε)και απο τότε εγώ διαλέγω αν θα νοιαστώ για κα΄ποιον η όχι.δεν περιμένω τους άλλους.αν θέλουν ας νοιαστούναν όχι απο δω πανε κι οι άλλοι.επί πολλά χρόνια ήμουν μεγάλο κορόιδο με αποτέλεσμα να φτιάξω στο τέλος μια ψυχολογία,μαύρη σαν την συμπεριφορά τους.τωρα πια,δεν δίνω δεκάρα.απλά τονιζω το γεγονός ότι εγω θα διαλέω ποιος εχει σημασία για μένα.είτε λέγεται φίλος/η,είτε λέγεται σχέσηείτε οτιδηποτε.
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 14:43:49
ναι..εχει δικιο σ αυτο!κ εγω απο μικρη εδινα ωαρυτητα και σημασια σ αν8ρωπουσ που στην πορεια μ επεδιξαν οτι δεν τ αξιζαν....τωρα πλεον εχω κρατησει γυρω μου μονο αυτουσ που αξιζουν...κ μπορω ν πω οτι σ 8εμα παρεασ ειμαι στην καλυτερη μ φαση!!!!!!!!!!!!!τουσ νοιαζομαι κ τσ αγαπουν!το ιδιο κ εκεινοι και μ τ διχνουν...
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 14:55:03
bastet τα ρεστα μου,ακριβως το ιδιο εχει συμβει και σε μενα,η mania θα το δει σιγα σιγα και θα ερθει αντιμετωπη με αυτο αργοτερα.Ολα ειναι θεμα εμπειριων,φυσικα καταθετουμε τις δικες μας εμπειριες που ισως τωρα να φαινονται καπως,αλλα στην πορεια της ζωης τα παραπανω που εγραψε η bastet επαληθευονται.
σχολίασε η rolita  - 2011-07-06 14:57:47
εστι οπως εχουν γινει τα πραγματα,σε θεωρώ πολύ τυχερή να έχεις φιλους που σαγαπουν και νοιαζονται οπως εσυ.βασικά για μενα έχει μεγαλη σημασία να μπορείς να εμπιστεύεσαι.μετα απο αρκετα χρόνια,τώρα ξαναεμπιστεύτηκα άνθρωπο και πόσο μάλλον κοπέλα.δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή.
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 14:59:38
εγω εύχομαι η mania να μην χρειαστεί να βιώσει την λακίαμα μιας φιλίας.ειναι πολύ δύσκολο να χάνεις την εμπιστοσύνη στους ανθρώπους.πολύ δύσκολο να την βρεις..μερικές φορές αργεί πολύ..και χάνεις πολλά που αλληλοσυνδέονται.
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 15:03:12
μην νομιζεισ..κ εγω μεχρι να καταληξω εδω π ειμαι τωρα.....περασα απο πολλα κ διαφορερτικα ατομα!φαντασου οτι απο παιδικουσ φιλουσ εχω 2 μονο!ολοι οι αλλοι εφαγαν sout!οτι αξιζει αντεχει στον χρονο......
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 15:03:39
ψψψψψψψψψψ...τι είπες τωρα βρε συ?και καλά κάνεις!!!είμαστε ότι εμαστε κι αυτό θα είμαστε.σε οποιον αρέσουμε,για τους άλλους απλά δεν θα μπορέσουμε!!!Ε-Τ-Σ-Ι!!!!
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 15:16:24
εμ...ετσι ειναι!!!!!!αν 8ελουν την προσοχη την εκτιμηση και την μπιστοσυνη μ να μ τ εποδιξουν οτι τ αξιζουν!!!!!!δεν τ εκαναν!μακρια μου!!!!!ετυχε κ εγω καποια στιγμη ν χασω την εμπιστοσυνη σ κολλητα μ προσωπα γτ επαιξαν...πο@@@@ια!κ απ τοτε μακρια!
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 15:23:29
χιχι!ετσι ετσι!κι εσυ καηκες ε?δεν πειραζει εκεινοι θα καουν χειρότερα.ξερω αρκετα ατομα που το επαιζαν ταχα μου κ ετσι,και τωρα..φυσάνε και το γιαουρτι να κρυωσει.κι εγω απλα απολαμβανω την "θεια" δίκη που ειναι θεϊκά υπέροχη.ότι κανουμε το βρίσκουμε μπροστά μας,αργά ή γρήγορα.οπότε τα χεράκια μου τα θέλω καθαρά.ασε να τα λερωσουν αλλοι.
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 15:26:45
Ολα ειναι καλο να τα βιωνουμε και την απορριψη και την πικρα και το χασιμο εμπιστοσυνης,αλλιως πως θα μαθουμε να εχουμε κριση σωστη εκει που πρεπει?Τιποτα δεν ειναι τυχαιο και mania εχεις πολλα ακομα να μαθεις,σε αυτο που σου λεω απλα πιστεψε με...
σχολίασε η rolita  - 2011-07-06 15:27:56
συμφωνω bastet!!!!και rolita για να το λεσ ......ξερεισ εσυ!!!!!!! :)
σχολίασε η mania  - 2011-07-06 15:32:42
σιμφονο με ολυσ αλα πια εχο χασι κατε επιστοσινι .
σχολίασε η angelia  - 2011-07-06 20:35:32
μετα απο σχεση με αλλη εννοεισ??????
Αν δεν σου είπε ότι χωρίζετε για μένα έχετε δεσμό. Είναι φυσικό να σου τηλεφωνεί. Νομίζω ότι σ αγαπάει.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο Anonimos

πλακα κανεις ετσι?δεν ειπε οτι χωριζουν για να εχει καβατζα.οταν εισαι με καποιον μιλας.δεν περιμένεις να δεις αν θα σου κατσει η αλλη περιπτωση κι αναλόγως πράττεις.η άλλη χαζή ήταν που περίμενε ένα τηλέφωνο ένα κάτι?ε όχι.παιδιά να προσέχουμε τι λέμε.και ποσο μαλλον οταν ειναι ανώνυμες οι απαντησεις
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 15:32:00
Πρόσεξε την ορθογραφία σου, βγάζει μάτι.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο Anonimos

εδω τόσα και τόσα βγάζουν ματι,εσάς καλέ μου άνθρωπε αυτό σας πείραξε?
σχολίασε η bastet  - 2011-07-06 15:33:00
Για ποια άλλη περίπτωση μιλάς, δεν σε καταλαβαίνω. Μια περίπτωση δεν είναι; Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά τι εννοεί και παρεξηγήθηκε η απάντησή μου. Συγνωμη φίλε, αλλά είσαι πολύ απότομος και θρασύς. Μπορούσες να δώσεις την απάντησή σου και να μην κρίνεις τόσο αυστηρά για θέμα που δεν αφορά εσένα.
Σχετικές ερωτήσεις
Μόνο αρνητικά βρίσκω.Είναι λίγο δύσκολο 2 άτομα με αυτή την διαφορά ηλικίας να βρούν πολλά κοινά στον τρόπο σκέψης,στο τι θέλουν από τη ζ...
Συγγνωμη, αλλα εμενα μου φαινεται ΟΛΗ η ιστορια υπερβολικη!!! Καταρχας δε μπορω να καταλαβω γτ εμεις η γυναικες στρεφομαστε η μια εναντ...
Φταίει τό τέλος μιάς κοινωνικής εποχής,πού δέν ευνοεί τίς σχέσεις,σέ ενα κλίμα που οι περισσότεροι νιάζονται γιά προσκαιρες σεξουαλικές ε...
Στα 14 και να κάνεις σχέση, δε θα είναι σχέση =Ρ Δεν είναι "ώριμη" ηλικία. είναι χειρότερο να παριστάνεις την ερωτευμένη και να...
Δεν θα το ανεχόμουν αν ήμουν στην θέση σου.Πάει και τελείωσε. :p Μου φαίνεται ότι σε δουλεύει.Μην είσαι βλάκας.Χωρίς να ξέρω τι πραγματ...
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Σχέσεις - Άλλα

Γεια σας, πιστεύεται πως σχέση με 12χρονια διάφορα είναι υπερβολική κ δεν έχει μελλον; Μιλαω για το γεγονός οτι ο αντρας να ειναι μεγαλύτερος απο την γυναίκα.Ποια είναι τα θετικά κ τα αρνητικά της καταστασης;;
Απάντηση:
Μόνο αρνητικά βρίσκω.Είναι λίγο δύσκολο 2 άτομα με αυτή την διαφορά ηλικίας να βρούν πολλά κοινά στον τρόπο σκέψης,στο τι θέλουν από τη ζωή,τους στόχους τους.Εγώ πάντως με ένα άτομο με τέτοια διαφορά ηλικίας(αν ήταν στα 24 με 25)δεν θα έβρισκα κάτι το κοινό. Διαβάστε περισσότερα...
Εκτενής περΕχω σχεση με καποιον και το τελευταιο διαστημα δεν τα παμε καλα. Ειναι 5 χρονια μεγαλυτερος μου και εγω αρκετα αβγαλτη για την ηλικια μου 24 ειμαι .Δεν εχω ουτε παρεες με αγορια ουτε παρτιδες. Ειμαι εμφανισιμη αρκετα (δεν το λεω επειδη ειμαι εγω αλλα αντικειμενικα μου το λενε οτι ειμαι) ψηλη λεπτη με καλο σωμα και ωραιο προσωπο οχι της κλασσικης ομορφιας αλλα καλο.Ειχα πει το καλοκαιρι στο αγορι μου επειδη ειχα τσαντιστει να σβησει καποιες τυπισες απο το προφιλ του στο fb δεν ειχ...
Απάντηση:
Συγγνωμη, αλλα εμενα μου φαινεται ΟΛΗ η ιστορια υπερβολικη!!! Καταρχας δε μπορω να καταλαβω γτ εμεις η γυναικες στρεφομαστε η μια εναντιον της αλλης χωρις κανενα λογο... Κι εσυ βρε κοπελα μου, γτ τοση ζηλεια κι ανταγωνισμος?? Τι σου προσφερει? Δε λεω, ολοι μας εχουμε τις ανασφαλειες και τους φοβους μας, κι αυτο πολλες φορες οφειλεται στην ελλειψη αυτοσεβασμου κι αυτοεκτιμησης... Καμια μας δεν ειναι η Μονικα Μπελουτσι ή η Πενελοπε Κρουζ ή η Ζολι... Αν ειναι δυνατον, δηλαδη να δημιουργουμ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φταίει τό τέλος μιάς κοινωνικής εποχής,πού δέν ευνοεί τίς σχέσεις,σέ ενα κλίμα που οι περισσότεροι νιάζονται γιά προσκαιρες σεξουαλικές επαφές.. Μέσα σέ ολλα αυτά,πού ευνοούν μόνο τόν κορεσμό τών αισθήσεών,εχει χαθεί τό συναίσθημα, ο ρομαντισμός καί η αγάπη. Μήν ψάχνεις νά βρείς ευθύνες στόν ευατό σου.. Καλύτερα μέσα από τίς προσπάθειές σου,προκειμένου νά βρείς αυτό πού θά αναθερμάνει τόν πραγματικό ερωτα καί τήν αγάπη,σέ μιά σχέση πραγματική ,νά περιμένεις υπομονετικά,"τήν ανοιξη&... Διαβάστε περισσότερα...
ειμαι 14 και δεν θελω να κανω σχεσεις...σε οσους το λεω με αγριοκοιταζουν...ισως επειδη ειμαι κοριτσι;;
Απάντηση:
Στα 14 και να κάνεις σχέση, δε θα είναι σχέση =Ρ Δεν είναι "ώριμη" ηλικία. είναι χειρότερο να παριστάνεις την ερωτευμένη και να είσαι σε μια σχέση, μόνο και μόνο για να μη λένε βλακείες οι άλλοι για σένα, οπότε κάνε αυτό που νομίζεις. Διαβάστε περισσότερα...
Ενω η κοπελα μου ειναι προς εμενα πολυ γλυκια καλη κλπ πιστευω οτι τα χει μαλλον. Ενω μ λεει πως μαγαπα οταν ερχεται ενα μεγαλυτερο παιδι απο αλλο σχολειο τρεχει τον αγκαλιαζει πεφτει απανω του αυτος την πιανει απτην μεση...κλπ.. Οοι κενε οτι τα χουνε.... Χθες που ηταν μαζι εγω καθομουν κ τους κοιταγα τι θα κανουν κ αυτη κοιταγε εμενα... οταν τους βλεπω μαζι δεν ξερω τι να κανω ΖΗΛΕΥΩΩΩ κανειε δεν ξερει οτι τα χουμε αυτη μτο ζητησε.. αα σε μενα μ λεει οτι ειναι πολυ πολυ πιλυ πολυ καλος της...
Απάντηση:
Δεν θα το ανεχόμουν αν ήμουν στην θέση σου.Πάει και τελείωσε. :p Μου φαίνεται ότι σε δουλεύει.Μην είσαι βλάκας.Χωρίς να ξέρω τι πραγματικά συμβαίνει μου φαίνεται ότι σε εκμεταλλέυεται.Εσύ ξέρεις καλύτερα. Διαβάστε περισσότερα...
Ενω με την κοπελα μου τις προηγουμενες.βδομαδες τα πηγαιναμε αρκετα καλα σημερα.δημιουργηθηκε ενα προβλημα. Μου χε πει να μην πω σε κανενα οτι τα χουμε. Και αυτο εκανα κ της ειπα οτι αν με.ρωτησει καποιος τι τρεχει.. και με ποια θα του ελεγα μια που.γουσταρα παλια. Λοιπον χθες.πηρα τηλ την κοπελα μου αλλα τ σηκωσε η ξαδερφη της και κολλητη μου. Με.ρωτησε πως παει με αυτην που γουσταρα κ τως ειπα ολα ωραια και καλα κλπ... σιγουρα η κοπελα μου το μαθε και τακκουσε γτ μετα καταλαβα ορι με ε...
Απάντηση:
αχ πανε και εξηγησε της οτι ειπες οτι ειπες επειδη αυτη σου το ζητησε Διαβάστε περισσότερα...
για πρώτη φορά εχω σχεση τι να κάνω πως να συμπεριφερθώ? εκεινη ειναι έμπειρη και μάλλον ξέρει περισσότερα! Τί να κάνω?Έχω άγχος και φοβάμαι!!!!!
Απάντηση:
Θά συμφωνήσω μέ τήν lauren...μέ πρόλαβε..!!Νά είσαι ο εαυτός σου λοιπόν καί ασε αυτά τά θέματα νά εξελιχθούν φυσιολογικά,μέσα στόν χρόνο,γιατί ετσι εχουν καί τήν χάρι τους!!Μήν προκαταβάλεσαι μέ τό αγχος σου,καί χαλάς αυτές τίς ωραίες στιγμές πού είναι ανεπανάληπτες καί γιά τούς δυό σας. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Όχι δεν νομίζω να έκανα σχέση.Όχι επειδή δουλεύει βράδυ και θα βλέπεις κοπέλες τον αν είναι πιστός δεν έχει να κάνει με αυτό.Αλλά μπορεί να θέλει να πηγαίνω να τον βλέπω εκεί που θα δουλεύει και μένα δεν μου αρέσουν τα club και γενικά αυτά.Ακόμα δεν μου αρέσει τόσο το στυλ τους σαν άντρες...κατάλαβες; xD :p Μου αρέσει πιο απλοί άντρες...άσε που και αυτοί θέλουν άλλου τύπου κοπέλες συνήθως. Οπότε δεν θα ταιριάζαμε. xD :p Διαβάστε περισσότερα...
Εγώ διάβασα αυτό: "Η καλή σχέση θέλει εμπιστοσύνη, αλλά & χώρο για διαφωνίες." Η δίκη σας γνώμη ποια είναι;
Απάντηση:
Ως προς την εμπιστοσύνη διαφωνώ κάθετα! Δεν λέω να είσαι παρανοϊκός με μανία καταδίωξης, αλλά τυφλή εμπιστοσύνη δεν είναι να έχεις ούτε στον πισινό σου (όπως λένε & στα μέρη μου). Χώρος για διαφωνίες ναι, πρέπει να υπάρχει γιατί είναι φυσικό να προκύψουν & τέτοιες. Ακόμα καλύτερα θα έλεγα "χώρος για διάλογο". Αυτό πιστεύω ότι είναι & το σημαντικότερο για οποιαδήποτε μορφή σχέσης, η επικοινωνία. & φυσικά στην περίπτωση των ερωτικών σχέσεων μεγάλο ρόλο παίζει ... Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα στην ωραία παρέα του ρώτησε ! Λοιπόν τα έχω με τη κοπέλα μου 6 μήνες τώρα.. από Σεπτέμβρη θα φύγω εγώ... θα μπορώ να έρχομαι κάθε χριστούγεννα, πάσχα, καλοκαίρι... επίσης ίσως και 1 εως το πολύ 2 φορές το μήνα για κανένα σαββατοκύριακο.. Ξέρω ότι είναι νωρίς απλά με έπιασε αυτό τώρα βραδιάτικα και θέλω να ακούσω καμιά άλλη άποψη εκτός φίλων από ξένους, μεγαλύτερους κτλπ.. Πάμε μια χαρά μαζί έχουμε ξεπεράσει πολλά εμπόδια έχουμε δεθεί πολύ δυνατά έχει αυθορμητισμό, περιπέτεια, συνεχώ...
Απάντηση:
Καλησπέρα.Και εγώ θα σου πω να το παλέψεις...αφού τα πάτε καλά και η κοπέλα σου φαίνεται να έχει κατανόηση πιστεύω πως μπορείτε να το παλέψετε όσο να ναι ε; :/ Nα ξέρεις όμως είναι πολύ δύσκολο.Προσωπικά δεν έχω ζήσει κάτι ανάλογο δεν ξέρω τι να σου πω πάνω σε αυτό.Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα μου έλειπε πολύ ο άλλος.Μπορεί ας πούμε μια φορά να είμαι στενοχωρημένη και να θέλω να με πάρει μια αγκαλιά και να μην είναι εκεί. :/ Αλλά κάνεις υπομονή.Και αν είναι να βλέπεστε εκτός απο τις διακ... Διαβάστε περισσότερα...
https://www.youtube.com/watch?v=aSZVYZTze74
Απάντηση:
Εχεις καταφέρει νά πιάσεις τήν στιγμή τής...πραγματικής τελειότητας! Αξίζει νά το προσπαθήσει κανείς φιλενάδα.. Διαβάστε περισσότερα...
Πρόσφατα άρχισα να κάνω μια σχέση με έναν 19 χρονο κι εγω ειμαι 17.Δεν πηγαινε καλά γιατί ντρεπόμουν να τον παίρνω τηλεφωνο και τον πηραξε και νομιζε οτι τον εχω γραμμενο.Οταν με παιρνει τηλ. η οταν παω να τον παρω εγω με πιανει ανχος τρομερο.Αυτη ειναι η πρωτη μου σχεση.Κι επεισης με πετυχε σε περιοδο εξετασεων και δν με αφηνανε να βγαινω και μου ελεγε οτι εχει βαρεθει αυτο το πραγμα.Και επειδη δεν τον επερνα τηλ. μου ελεγε οτι εχει τσαντιστει και οτι δν θα με ξαναπαρει τηλ.Την επομενη μερα ...
Απάντηση:
Τό τηλέφωνο σίγουρα δέν μπορεί νά βοηθήσει νά ξεκινήσει μιά σχέση ποσο μάλλον καί νά διατηρηθεί. Ευνόητο ειναι νά εχεις στρές η αγχος απ τήν στιγμή πού δέν εχετε βρεθεί από κοντά νά αναπτυχθεί κάποια οικειότητα μεταξύ σας. Πάνω απ ολα εκανες πολλή καλά πού τόν εβαλες στήν θέση του,γιά τήν ελλειψη κατανόησης πού εδειξε απέναντί σου γιά τόν περιορισμένο χρόνο πού διέθετες, ειδικά στή περίοδο τών εξετάσεών σου. Αλλά κατ αρχην μήν εισαι τόσο αυστηρή μέ τόν εαυτό σου,γιά τό "αντικοινων... Διαβάστε περισσότερα...
Για σας είμαι μολις 14 ετων και δεν εχω ακομη βρεθει σε μια σχεση και δεν μπορω να καταλαβω αν εγω πρεπει να κανω κατι για να γινει αυτο. Ευχαριστω.
Απάντηση:
Ασφαλώς καί δέν πρέπει νά σέ προβληματίζει αυτό,διότι οπως ειπες καί μόνος σου εισαι μόλις 14/χρόνων καί επιπλέον η σχέση στόν καθένα ερχεται, οταν ερχεται καί η κατάλληλη στιγμή γι αυτόν κάτι πού θά τό καταλάβεις. Διαβάστε περισσότερα...
λοιπον πειτε ότι θα φευγατε για σπουδες στο εξωτερικο και θα γυρνουσατε σε 2 χρονια και το καλοκαιρι πριν φυγετε ειχατε γνωρισει μια κοπελααγορι και σας αρεσε,πως θα τηςτου το δειχνατε?οσο καιρο εισασταν στο εξωτερικο από αποσταση εννοω..
Απάντηση:
Κοίτα, τα τελευταία 2 χρόνια ειμαι με ενα παιδί που σπούδαζε εξωτερικό (τον προηγούμενο μήνα τελείωσε με τα μαθήματα) κ τα πηγαίναμε καλά. Ειχαμε προβλήματα, ειχαμε καυγάδες, αλλα υπήρχε αγάπη. Ειναι όντως δύσκολο να πετύχει σχέση από απόσταση, αλλα οχι ακατόρθωτο. Εκτός από καλοκαίρι-Πάσχα- Χριστούγεννα κ τέτοιες γιορτές όπου ερχόταν Ελλάδα, βρισκόμασταν όσο πιο συχνά γινόταν. Μιλούσαμε πολύ στο τηλ (υπήρχε μια καλή χρέωση, αλλα χαλάλι :Ρ) , στέλναμε sms.. Άλλωστε η τεχνολογία βοηθάει πολύ ... Διαβάστε περισσότερα...
παιδια συζητουσα σημερα με μια γνωστη μου,για το αν παιζει ρολο ή μας χτυπάει στο ματι αν μια κοπελα σε μια σχεση είναι κοντη..και το αγορι ψηλο πχμια γνωστη μας είναι 1,54 πολύ ομορφη,γυμνασμενη με πολύ καλες αναλογιες κτλ και τα εχει με ένα παιδι το οποιο είναι 1,82 κολυμβητης(καλα πολύ που σας ενδιαφερει αυτό:P) τεσπα,..και είχαμε διαφωνιες γτ εκεινη ελεγε ότι η σχεση δεν θα προχωρησει και πως είναι πολύ ασχημο στο ματι και δεν θα βολευει καθολου το αγορι πο η κοπελα είναι κοντη..εγω προσω...
Απάντηση:
Προσωπικά δεν μ΄ αρέσουν οι μεγάλες διαφορές, ούτε στο ύψος, ούτε στα κιλά, ούτε στην ηλικία, ούτε στη νοημοσύνη. Μ΄ αρέσει να υπάρχει "συμβατότητα". Από ΄κει & πέρα τόσο αυτό που λέει η φίλη σου όσο & αυτό που λες εσύ, είναι εξίσου άκυρα. Το αν θα προχωρήσει η σχέση έχει να κάνει με αμέτρητες παραμέτρους, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται & τα γούστα τους. Ούτε εσύ μπορείς να το ξέρεις, ούτε η φίλη σου & μάλλον ούτε καν οι ίδιοι (στην αρχή τουλάχιστον). Διαβάστε περισσότερα...
Ονειρεύτηκα ότι τα είχα με τον κολλητό μου και ότι ήμασταν λέει και πολύ ευτυχισμένοι. Ένιωθα τόσο ωραία όταν ήμουν μαζί του και τον αγαπούσα και με αγαπούσε πολύ. Ένιωθα όπως θέλω να με κάνει κάποιος να νιώσω. Τι λέτε να σημαίνει αυτό; Δυστυχώς, αυτό το όνειρο με επηρέασε κάπως και δεν ξέρω τι συμβαίνει...
Απάντηση:
Φαίνεται οτι θέλεις νά ξεκινήσεις μιά σχέση μαζί του καί δέν θέλεις νά εκδηλωθείς. Αυτό είνα κάτι πού αργά η γρήγορα θά γίνει,αν καταλάβει καί ο κολλητός σου οτι τόν θέλεις.Λοιπόν μήπως είναι ωρα νά τού εξηγήσεις πώς αισθάνεσαι απέναντί του; Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ενα σιντί μέ τά αγαπημένα του τραγούδια ισως.. Διαβάστε περισσότερα...
γιατι σε ενα ερωτηματολογιο που μας εδωσε μια καθηγητρια ειχε μια τετοια ερωτηση αλλα ειχε ως απαντησεις αν μιλαω στον ενα (γονιο) ή και στους δυο.της λεω λοιπον εγω και μια συμμαθητρια μου εμεις που δεν μιλαμε σε κανενα τι θα βαλουμε? και μας λεει,καλα ρε παιδια δεν μιλατε καθολου με τους γονεις σας,δεν επικοινωνειτε καθολου?της εκανε μεγαλη εντυπωση. τοσο περιεργο ειναι να μην μιλας για τα προσωπικα σου στους γονεις σου?
Απάντηση:
Πάντοτε μιλούσα με τους γονείς μου για όλα, ακόμη & για τα προσωπικά μου. Δεν τους έλεγα βέβαια τις "ανατριχιαστικές λεπτομέρειες" αλλά γνώριζαν με ποιες νταλαβερίζομαι & με ποιους συναναστρέφομαι. Δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να εμπιστεύεσαι έναν ξένο που αποκαλείς "φίλο" (& που αύριο μπορεί να σε "μαχαιρώσει" πισώπλατα) & να μην εμπιστεύεσαι τους γονείς σου που το μόνο που θέλουν είναι το καλό σου. Εννοείται φυσικά πως & οι γονεί... Διαβάστε περισσότερα...
Καταλαβαίνετε ό,τι όταν έχεις την ανάλογη συμπεριφορά σε πρόσωπα του κύκλου ή αυτά που γνωρίζεις στην πορεία, να υπομένεις την αλαζονεία & το εγώ, να θες να είσαι κοντά σε κάποιους & αυτοί να "ταξιδεύουν".. Ποιο είναι το νόημα στις σχέσεις (κάθε είδους) των ανθρώπων που αντί να δίνουν όταν παίρνουν, να σου γυρνούν τη πλάτη & όταν παραπονεθείς για την "ελαφρότητά" τους στο μυαλό, να θίγονται & να μη δίνουν δεκάρα...;;
Απάντηση:
Το ότι κάποιος είναι ευγενικός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι και αδύναμος χαρακτήρας και ότι σε ποδοπατάνε οι άλλοι και σε κάνουν ότι θέλουν.Γιατί πολύ ταυτίζουν την ευγένεια με αυτό... Τώρα το ότι προσφέρεις κάτι σε κάποιον και δεν στο ανταποδίδει δεν είναι τόσο δικό σου θέμα όσο δικό του.Εκτός αν αισθάνεσαι ότι εξαπατήθηκες.Αν προσφέρεις στον άλλο επειδή θες,δεν περιμένεις ανταπόδοση. Διαβάστε περισσότερα...
Σε πια ηλικία ηταν η πρώτη σας σχέση ?
Απάντηση:
Αν θυμαμαι καλα στα τελη της Α λυκειου,ειμουν η μικροτερη στην ταξη,και θυμαμαι ειμουν 15,6 ενω ολοι οι αλλοι ειχαν κλιεσει τα 16 :Ρ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ποπο φιλε σε νιωθω!!! :/ και εγω αντιμετωπιζα το ιδιο ακριβως προβλημα..της ειπα πως νιωθω για αυτη και μου ειπε πως νιωθει και αυτη το ιδιο!!ημουν πολυ τυχερος..μπορει να μην σου τυχει και εσενα το ιδιο..εμενα ομως μου ειχε δειξει και καποια σημαδια!σε εσενα εχει δειξει τιποτα?..και πες οτι της μιλας...αμα σου πει σε βλεπει σαν φιλο,τι εγινε?και παλι παρεα θα κανετε...αλλα μην πας απλα και της πεις "ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ"..μιλα της και πες της πως νιωθεις για αυτην! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ίσως να θεωρούν οτι είναι κάτι αναγκαίο στη ζωή τους.Ίσως να σκέφτονται πως αν είναι μόνοι τους,κάτι δεν πάει καλά.Μπορεί να φοβούνται τη μοναξιά που έχει δαιμονοποιηθεί απο τον κόσμο σαν κάτι το αφύσικο.Έτσι σπεύδουν όσο πιο νωρίς μπορούν να κάνουν ανούσιες εφήμερες σχέσεις πιστεύοντας οτι έτσι καλύπτουν το κενό στη ζωή τους. Διαβάστε περισσότερα...
το ενδιαφερον του αλλου στον συντροφο/η και θελει να ζησει αυτο το κατι διαφορετικο που θα τον αναζωογονει? Σιγουρα σε μια σχεση πρεπει να υπαρχουν καποιες αξιες οπως η εμπιστοσυνη αλλα απτην αλλη.. Τι πιστευετε?
Απάντηση:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "αλλά απο την άλλη..." ? Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν κάποιες αξίες στην σχέση.Και το ότι αποκτάς οικειότητα με τον άνθρωπο που έχει δίπλα σου και τον αισθάνεσαι δικό σου άνθρωπο και ότι μπορείς να το εμπιστευτείς,δεν σημαίνει πως έτσι χάνεται το ερωτικό ενδιαφέρον με αποτέλεσμα να απομακρυνθείτε και να βαρεθήτε ο ένας το άλλο.Αντιθέτως... Διαβάστε περισσότερα...
Αν τύχει να μου αρεσει μια χωρης να την ξερω ουτε αυτη να μην εχουμε ανταλλαγή ουτε μια ματια να μην εχουμε μιλήσει καθόλου να μην έχουμε κοινούς φίλους πως μπορω να την μιλήσω ??
Απάντηση:
Ειναι δυσκολο να βρης τροπο να μιλησετε αν δεν εχετε τουλαχιστον κοινους φιλους...Γιατι δεν προσπαθεις να αποκτησεςι 1-2 φιλους για να αρχισουν να κινουνται και προς το μερος της προκειμενου να ξεκινησετε μια γνωριμια φιλιας;μετα θα δεις τι θα κανεις, Διαβάστε περισσότερα...
Ζήτησε από την φίλη μου να βρεθούν, χωρίς να το μάθω για να συζητήσουν. Έχει πρόβλημα λέει με μένα και θέλει την βοήθειά της. Θα με χωρίσει ε; :(
Απάντηση:
Οχι βεβαια !Αν ηταν να σε χωρησει δεν θα χρειαζοταν να μιλησει με την φιλη σου.Μαλλον κατι τον εχει προβληματισει στην συμπεριφορα σου και θελει να το συζητησει με την φιλη σου επειδη πιστευει οτι σε ξερει καλυτερα.Αλλα ενταξει δεν θα ειναι τιποτα μην αγχωνεσαι.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν τη ζητάς σε σχέση αμέσως. Της ζητάς ραντεβού. Για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο με απαλή μουσική ή αν δεν έχεις λεφτά για κάτι τέτοιο, σε ένα μπαράκι με χαμηλό φωτισμό και ήρεμη μουσική για να μπορείτε να μιλάτε. Μη ντρέπεσαι. Τα κορίτσια δεν έλκονται από τους ντροπαλούς και τα "καλά" παιδιά. Να είσαι θαρραλέος. Διαβάστε περισσότερα...
ας μου απαντηση καποιος σε μια ερωτηση! γιατι ενω ξέρω το παρελθον του συντροφου μου,με πειραζει ακομα..1 χρονο τωρα που ημαστε μαζί με πειραζει.δεν το σκευτομε συχνα,αλλα οταν το σκευτομαι ξενερωνω πολυ και δεν θελω ουτε να τον βλεπω....με πειράζει το γεγονός οτι του αρεσαν αλλες..ο χριστός......ξέρω πως ειναι φυσιολογικό να εχει την ζωη του πριν απο μενα..αλλα εμενα με πειράζει...ας μου πει καποιος τι να κανω για να το αποβαλω αυτο απο πάνω μου.ευχαριστώ πολυ΄:)
Απάντηση:
Εδω την προταση σου θα την συμπληρωνα για να σου απαντησω παρελθον σχεσεις και μελλον.Για μενα το παρελθον σε εχει ξεχασει το παρον δεν σε ξερει και το μελλον σου ειναι αορατο!Μηπως να ξεγραψης και συ το παρελθον και να ζησης το παρον με τον ανθρωπο σου για να τον γνωρισης και καλλυτερα? Ετσι θα μπορεσης να εισαι πιο σιγουρη και για το μελλον που στην εποχη μας πλητει ασχημα τις σχεσεις μας... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
για να στο πω μεσα απο παραδειγμα........εγω τα ειχα με ενα παιδι απο αποσταση 2 χρονια.. ολο ελεγε θα κατεβει κλ.π αλλα δεν .. με αποτελεσμα 2 χρονια να μιλαμε και να ειναι μονο λογια.. το αποτελεσμα? ολη την μερα τσακωνομαστε.. θα χωρισουμε να ησυχασω!! και εγω και αυτος.. αρα απο οτι καταλαβαινεις δεν εχω καλη γνωμη για σχεσεις που ειναι μονο λογια.. Διαβάστε περισσότερα...
Διατηρω σχεση εξ αποστασεως εδω και λιγο καιρο. Με προβληματιζει που δεν μιλαμε πλ κατα την διαρκεια της ημερας. Επειδη εχω μεινει καποιες μερες εκει, αντιλαμβανομαι οτι οι ωρες της σχολης ειναι παραξενες, γυρναει αργα στο σπιτι και είναι πτωμα κλπ και γενικα δεν θα ειναι με ενα κινητο στο χερι συνεχεια.. Αλλα μιλαμε ελαχιστα.. ετσι μου φαινεται τουλαχιστον..δεν μιλαμε ουτε 20 λεπτα την ημερα.. Μπορει να ειμαι υπερβολικη. Απο φιλες που εχουν/ειχαν σχεση εξ αποστασεως ξερω οτι μιλαγαν τουλαχισ...
Απάντηση:
Το έχω ζήσει 2 φορές.Την μία με σχέση 8 μηνών κ την άλλη 6 μηνών.Κανένα δεν κράτησε κ ο λόγος ήτανε ότι αυτό δεν θα άλλαζε.Και τελείωσε από μεριάς μου.Όσο έντονα συναισθήματα κ αν υπήρχαν οι ζωές μας ήταν διαφορετικές και τα προγραμματά μας το ίδιο με αποτέλεσμα όταν ήθελα να του μιλήσω να είναι πχ έξω ή όταν μπορούσε εκείνος να ήμουν εγώ.Κι είναι κ το θέμα ότι όσο να ναι χάνετε ένα μέρος της εμπιστοσύνης.Εγώ προσωπικά ζήλευα πολύ γιατί δεν ήξερα τι έκανε.Δεν ξέρω αν είσαι κ συ στην ίδια φάση... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Δεν ειναι σωστό να τη προσβάλλεις...ούτε ο τρόπος που μιλάς για αυτή ειναι ωραίος, αλλα τέσπα :Ρ αγνόησε την κ θα το καταλάβει...αλλιώς πες της πως έχεις σχέση Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 149 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.