Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: πρωθυπουργοσ για την ελλαδα θα μπορουσα να πω οτι ειναι ο μπαρακ ομπαμα αλλωστε οτι λενε τα αμερικανακια στον γιωργακη αυτοσ αμεσωσ το πρ...
Απάντηση: ουδεν σχολιον...
Απάντηση: Η Τελωνειακή Ένωση αποτελεί το βασικό στοιχείο της κοινής αγοράς. Μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης, η δημιουργία της αποτέλεσε το...
Απάντηση: Δεν υπάρχει Σύνταγμα πλέον. Ή μάλλον υπάρχει, αλλά μόνο για όπου θέλουν αυτοί. Τώρα ισχύει το αφορισμένο το μνημόνιο.
Απάντηση: Πιστεύω δεν ξέρει κανένας. Αν το θέμα είναι επείγον μπες στη ιστοσελίδα της ΔΟΕ ή πάρε τηλέφωνο το υπουργείο για να μάθεις.
Απάντηση: θα τους παρει ο διαολος αν πηραξουν το επιδομα οι κλεφτες
Απάντηση: Θα μπορουσε να κανει αυτο που θα θελανε οι νεοι.
Απάντηση: 200.000 μούτζες/μήνα....
Απάντηση: Ψίχουλα μπροστά σε αυτά πού κλέβει νόμιμα και παράνομα ο κάθε πορδηπουργός. Πάντως το μηνιαίο του εισόδημα,φτάνει για να περάσει μιά οικ...
Απάντηση: Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ξεθεμελιώθηκε και κατεδαφίστηκε όλο το οικοδόμημα των κοινωνικών κατακτήσεων και παροχών εκατονταετιών! Έπρεπε ο κ...
 
και να ηταν μονο αυτό ; άσε μην αρχίσω και ρίχνω καντήλια βραδιάτικα..
θά συμφωνήσεις καί εσύ φαντάζομαι, πώς σέ ολο αυτό τό κλίμα της χρεωκοπίας που επικρατεί, δέν θά μπορούσε νά λειτουγήσει ο θεσμός τής δημοκρατίας. Μέσα στήν κατάσταση αυτή πού υπάρχει ενα γενικό μπέρδεμα προκειμένου τό κράτος νά ισορροπήσει μέσα από μέτρα καί λιτότητα,καταστρατηγούνται κανόνες καί προειλλημένες αποφάσεις,καί αυτό τό εχουμε δεί αρκετές φορές,νομίζω μία απ αυτές τής φορές θά ειναι καί αυτή πού αναφέρεσαι. Αναφέρομαι στήν απόφαση τής Δεή, νά μην κόβεται τό ρεύμα σέ ευπαθείς ομάδες πληθυσμού καί σε Αμεα γενικότερα.
Στην δημοκρατια σιγουρα γινονται λ α θ η, αλλα θα εξετασθούν αν καί απο ποιους εγιναν, οπως ακουσα στις ειδησεις.

Σχόλια απάντησης

απάντησε η ira2014

Σ ευχαριστω για την τοποθετηση σου στο θεμα...απλα θελω να σε ρωτησω...σοβαρα τωρα...πιστευεις αυτα που λενε οι ειδησεις;
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-24 19:32:02
Σ ευχαριστω για την τοποθετηση σου στο θεμα...απλα θελω να σε ρωτησω...σοβαρα τωρα...πιστευεις αυτα που λενε οι ειδησεις;
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-24 19:33:00
Οχι δεν πιστευω στις ειδησεις αλλα μια δηλωση εστω να ακουσουμε για το συμβαν. Μας γεμιζει αποτροπιασμο το περιστατικο.
σχολίασε η ira2014  - 2014-07-24 19:43:26
Δε φανταζεσαι ποσα πολλα θα επρεπε να γνωριζεις και βεβαια τα καναλια τα κρυβουν επιμελως...
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-24 22:43:20
Τελικα ειχεις απολυτο δικιο διοτι εχει βαθος η συνεχεια του περιστατικου που απ οτι ενημερωθηκα θα εχει και συνεχεια.
σχολίασε η ira2014  - 2014-07-25 00:08:50
Επίσης μπραβο σου και για την πετυχημενη ερωτηση σου. Ειχε και αυτη βαθος, με δυο αποδεκτες. Ο ενας ηταν η αμοιρη γυναικα και ο θανατος της απο αμελεια γραφειοκρατικη, η οχι ( η δικαίσύνη θα αναδειξει τον ενοχο).Ο αλλος αποδεκτης ειναι η δημοκρατια και τροπος που χειραγωγειτε σημερα.
σχολίασε η ira2014  - 2014-07-25 00:59:04
Σ ευχαριστω πολυ...καλημερα...
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-25 07:57:31
Παρακαλω.
σχολίασε η ira2014  - 2014-07-25 19:18:44
το ακουσα φιλε!!!απλα τραγικο!!!
Δεν το είχα ακούσει το περιστατικό μέχρι που διάβασα την ερώτησή σου. Ψάχνοντάς το λιγάκι λοιπόν, βρήκα τη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΗ που υποστηρίζει ότι το ρολόι δεν ήταν στο όνομα της 56χρονης, καθώς επίσης δεν είχε υποβληθεί ποτέ αίτηση για να ενταχθεί στο μητρώο των Ευάλωτων Πελατών & συγκεκριμένα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης. & ρωτάω τώρα εγώ. Φταίει η "δημοκρατία" που αναφέρεις; Φταίει μια επιχείρηση με εκατομμύρια καταναλωτές που είναι φύσει αδύνατον να γνωρίζει τι συμβαίνει σε κάθε σπίτι; Ή μήπως τελικά φταίνε οι συγγενείς που δεν είχαν φροντίσει να πληρώσουν το ρεύμα όταν η ζωή της 56χρονης κρεμόταν κυριολεκτικά απ΄ αυτό; & άσχετα απ΄ το αν είχαν πληρώσει το ρεύμα, δεν φταίνε ο συγγενείς που δεν είχαν φροντίσει να έχουν γεννήτρια ή έστω UPS; Γιατί διακοπές δεν συμβαίνουν μόνο από χρέη ή απεργίες, αλλά & από κακοκαιρία ή υψηλή κατανάλωση το καλοκαίρι. Επομένως αυτοί οι ίδιοι που άφησαν την τύχη της μάνας τους στο έλεος του καιρού (& των χρεών), τώρα τα βάζουν με τη ΔΕΗ την οποία δεν είχαν καν φροντίσει να ενημερώσουν! Αυτή είναι λοιπόν η "δημοκρατία" που αναφέρεις. Ιντερνετικά λαϊκά δικαστήρια χωρίς να γνωρίζουμε τα γεγονότα & κυνήγι μαγισσών.

Σχόλια απάντησης

απάντησε ο memoric

Μαλιστα...ολα αυτα που αναφερεις τα ελεγε μεσα το...ελαττωματικο λινκ. Το τινος φταιξιμο ηταν δεν εξεταζεται εδω περα.Ισως εφταιγε η ΔΕΗ ισως εφταιγαν οι συγγενεις ισως εφταιγε η γρια ισως εφταιγα κι εγω ακομα...Το θεμα ειναι οτι πεθαινει απο καθαρη βλακεια ενας ανθρωπος,εν ετει 2014!!!Ναι ναι ναι...ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ...Εγω το διαβασα και πηγα να το μεταφερω το θεμα οπως ειναι (γι αυτο αλλωστε προσπαθησα να αντιγραψω και το λινκ).Ειναι λοιπον ενα θεμα για σχολιασμο απο ολα τα μελη. Εσυ εκανες την τοποθετηση σου και πας να ονομασεις τη συζητηση που παει να ξεκινησει εδω περα <<κυνηγι μαγισσων και λαϊκο δικαστηριο>>...οκ...σ ευχαριστω...ολες οι αποψεις σεβαστες...
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-24 18:57:14
"...Εγω το διαβασα και πηγα να το μεταφερω το θεμα οπως ειναι..." Καλά έκανες, είπα εγώ τίποτα για ΄σένα (ή για κανέναν άλλον προσωπικά); Απλά σχολίασα το (ιντερνετικό συνήθως) φαινόμενο του να δικάζουμε & να καταδικάζουμε χωρίς να γνωρίζουμε τι έχει συμβεί. & αν & είναι αυτονόητο ότι η άποψή μου είναι σεβαστή, όπως & να ΄χει ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης.
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 19:10:05
Δέν ειναι ουτε δημοκρατικό ομως ουτε λογικό νά πεθαίνει συμπολίτης μας από τήν διακοπή ενός αγαθού, που ειναι υποχρέωση νά διανέμεται δωρεάν σέ ολους καί οχι μονον στίς ευπαθείς ομάδες.
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 20:05:16
Καταρχάς δεν κατάλαβα πού κόλλαγε αυτό το σχόλιο στην απάντησή μου. Υποστήριξα πουθενά ότι είναι λογικό που πέθανε η γυναίκα; Κατά δεύτερον, τι εννοείς "...ειναι υποχρέωση νά διανέμεται δωρεάν σέ ολους..."; Υποχρέωση τίνος; Δεν ξέρω αν το έχεις υπόψη σου αλλά η ΔΕΗ είναι Α.Ε. εισηγμένη στο ΧΑ με μετόχους & τα σχετικά. Αλλά ούτε καν όταν ήταν αμιγώς κρατική δεν ήταν λογικό & βιώσιμο να παράγει & να διανέμει δωρεάν ρεύμα, πόσο μάλλον τώρα. Σίγουρα λοιπόν είναι επαίσχυντο το να πεθάνει ένας συνάνθρωπός μας για κάτι τόσο ασήμαντο όπως χρέη, αλλά μην λέμε & ό,τι θέλουμε.
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 21:00:53
Ηθελα να σχολιάσω (ανεξαρτητα από τό οτι σιγουρα ειναι ιδιωτική επιχείρηση)πώς αν θέλουμε νά μιλάμε γιά δημοκρατία θά πρέπει νά θεωρήσουμε επαίσχυντο τό γεγονός οτι πεθαίνει ενας ανθρωπος από ενα αγαθό που σέ αλλους καιρούς θά μπορούσε νά υπήρχε δωρεάν σέ ολους τούς πολίτες..Αλλά στό σήμερα ισχύει αυτό πού λές καί δέν διαφωνώ .
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 21:12:39
Σε ποιούς καιρούς υπήρχε δωρεάν ρεύμα σε όλους τους πολίτες; (ή μήπως κατάλαβα κάτι λάθος από αυτό που έγραψες papia?)
σχολίασε η katerinoulagd  - 2014-07-24 21:14:02
Επιπλέον δέν σέ σχολίασα αρνητικά...δέν κατάλαβα τον εκνευρισμό σου..σίγουρα δέν υποστήριξες οτι "ειναι λογικό που πέθανε η γυναίκα" ..κάτι πού συμφωνούμε ολοι βέβαια.
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 21:19:05
Η ηλεκτρική ενέργεια,θεωρείται κοινωνικό αγαθό οπως καί το νερο,katerinoulagd.
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 21:22:25
Ναι αλλά ποτέ δεν ήταν δωρεάν..όπως και το νεράκι που πίνουμε..που πλένουμε πιάτα..κλπ κλπ κι αυτό το πληρώνουμε..
σχολίασε η katerinoulagd  - 2014-07-24 21:25:25
Όπως είπα όχι, δεν θα μπορούσε να διατίθεται δωρεάν σε όλους τους πολίτες. Όταν το 80% του ρεύματος προέρχεται από καύση πετρελαίου & το 90% αυτού του πετρελαίου από εισαγωγές, δεν βλέπω πώς θα μπορούσε το ρεύμα αυτό να μας έρχεται τσάμπα. Επίσης σκέψου το πόσο αλόγιστα θα το σπαταλούσαμε τότε & πως πάλι σε κάποιας μορφής μέτρα ή περιορισμούς ή ακόμα & χρέωση θα καταλήγαμε. - Δεν εκνευρίστηκα γιατί αν μη τι άλλο το σχόλιό σου δεν αφορούσε σε κάτι που είπα. Απλά επεσήμανα το γεγονός ότι το να ξεκινάς "...δεν είναι δημοκρατικό -όμως- ούτε λογικό..." είναι σαν να είχα πει πιο πριν ότι είναι δημοκρατικό & λογικό. Κάτι που δεν είπα φυσικά & γι΄ αυτό παραξενεύτηκα. (Άσε που μετά από 15+ χρόνια σερφαρίσματος, χρειάζονται πολλά περισσότερα για να εκνευριστώ. ;p)
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 21:34:33
"Κοινωνικό αγαθό" σημαίνει ότι είναι διαθέσιμο σε όλους χωρίς διακρίσεις, όχι ότι είναι διαθέσιμο δωρεάν.
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 21:39:12
Εφ οσον λοιπόν ειναι κοινωνικό αγαθό,katerinoulagd ΄θά επρεπε νά διανεμόταν δωρεάν στους πολίτες η τουλάχιστον ενα μέρος του αν θέλουμε νά τά λέμε σωστά,καί μάλιστα μέ τήν εποπτεία του΄κράτους,καί οχι σέ οσους εχουν μόνο χαμηλά εισοδήματα,Αυτό διευκρινιστηκά ηθελα νά υποστηρίξω,επισημαίνοντας οτι αυτό θά μπορούσε νά γίνει σέ περιόδους δημοκρατίας αλλά οχι σήμερα,οπου η δημοκρατία πλήτεται . Επίσης η αρχή τής πρότασής μου δέν βγάζει ολο το νόημα τού περιεχομένου memoric -πού οπως ειδα τό εξέλαβες λάθος καί ορθώς σέ παραξενεψε,αλλά ειδα καί εκνευρισμό ισως νά εκανα λάθος..
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 21:49:11
Papia δεν το βρίσκεις αυτό κάπως ουτοπικό;
σχολίασε η katerinoulagd  - 2014-07-24 22:04:01
Ναί σήμερα ειναι ουτοπία,μέ τίς τόσες ιδιωτικοποιήσεις δέν διαφωνώ..Τώρα πιά δέν θά πρέπει νά συζητάμε αν ειναι κοινωνικό αγαθό η ηλεκτρική ενέργεια καί τό νεράκι αλλά σέ ποιό κόστος θά διανέμονται αυτά τά αγαθά..Ετσι ενημερωτικά δές εδώ http://www.makthes.gr/news/ opinions/123582/
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 22:14:24
"...Το ελληνικό κράτος, όπως και κάθε κράτος, έχει σίγουρα την ευθύνη να εξασφαλίζει την παροχή αυτών των ζωτικών υπηρεσιών σε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες..." Ακριβώς αυτό που σου είπα, "κοινωνικό αγαθό = δίνεται σε όλους ανεξαιρέτως". Δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να δίνεται δωρεάν. Ούτε καν σε πιο δημοκρατικές κοινωνίες (π.χ. αρχαία Αθήνα) δεν υπήρχε η έννοια "δωρεάν αγαθά". Ακόμα & τότε φόρους & τέλη πλήρωναν. Άσε που δεν καταλαβαίνω τι εστί "δωρεάν"; Ποιός θα πληρώνει τα λειτουργικά έξοδα δηλαδή; Πώς το έχεις συλλάβει εσύ σαν ιδέα, ότι θα πληρώνει το κράτος; Ωραία, το κράτος τα λεφτά από πού τα βρίσκει; Από εμάς δεν τα παίρνει μέσω φόρων; (Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει.)
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 22:29:33
Δεν διαφωνώ. Αντιθέτως σαν καταναλωτής θα με συνέφερε αυτό που λες. ;p Απλά προσπαθώ να καταλάβω το "πώς".
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 22:30:54
Δέν πέρνω τίς ειδοποιήσεις μέ συγχωρείς.Τό θέτω απευθείας οπως ορίζεται βάσει συντάγματος,νά διαθέτονται τά κοινωνικα αγαθά από τό κράτος,καί οπως βλέπουμε μέ τις ιδιωτικοποιήσεις τους μάλλον βρισκόμαστε σέ αδιέξοδο. (Τό δωρεάν,τό υποστηρίζω εφ οσον ειναι αναγκαία αυτά τά αγαθά γιά τόν ανθρωπο,)θά μού πείς ουτοπία αλλά καί οι ιδιωτικοποίσεις αυτών τών αγαθών ειναι μονόδρομος οπως φαίνεται.
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 23:04:11
Καί δέν βλέπω τέλος σέ αυτήν τήν συζήτηση πού μάλλον εχει ξεφύγει,σέ καληνυκτίζω..
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 23:30:57
Ποιά συζήτηση; Ένα απλό "πώς" ρώτησα. :p Τελοσπάντων, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία άλλωστε. Καληνύχτα & σε ΄σένα...
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-24 23:34:01
τό πώς memoric είναι θέμα εξουσίας καί πολιτών νά ορίσουν τίς παραμέτρους κάτι πού θέμα ανεξάντλητο ..Δέν λύνεται μέ τίς δικές μας αναζητήσεις μόνον.Ναί, καληνύχτα.
σχολίασε η papia  - 2014-07-24 23:40:09
Ρωτώντας "πώς" δεν εννοώ πώς θα οριστεί το διαδικαστικό ή το νομοθετικό πλαίσιο. Εννοώ "πώς θα πληρωθεί το ρεύμα που θα καταναλώνουν 12.000.000 άνθρωποι". Βέβαια είναι ρητορική η ερώτηση, καθώς την απάντηση την ξέρω ήδη. Ο μόνος τρόπος θα ήταν μέσα απ΄ τους φόρους. (Με λίγα λόγια οι μισθωτοί & οι συνταξιούχοι θα την πληρώσουν πάλι... :p)
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-25 00:01:26
Βρε νά ρωτήσουμε τήν τρώικα πού δέν θέλει νά φορολογήσει τό μαύρο χρήμα τών επιχειρηματιών πού εκμεταλεύονται τουριστικές περιοχές memoric ..καί πού οι φόροι αναγκαστικά εκπίπτουν από μισθωτούς καί συνταξιούχους.
σχολίασε η papia  - 2014-07-25 00:13:45
Ακριβώς! Επειδή στην τελική πάλι ο λαουτζίκος θα την πλήρωνε τη νύφη, άσε τα πράγματα όπως είναι, που τώρα τουλάχιστον ο καθένας πληρώνει το ρεύμα του! ;D
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-25 00:15:52
"λεφτά υπάρχουν" καί λύσεις υπάρχουν αλλά η εξουσία θέλει αρετή καί τόλμη..γιά νά τά πετύχει..Αρετή κατά τήν αρχαία Ελλάδα ειχαν μόνον οσοι ευρίσκονταν στήν εξουσία αλλά σήμερα δυστυχώς αυτό τό αγαθό δέν υπάρχει..σέ οσους κυβερνούν τήν Ελλάδα ολα αυτά τά χρόνια.Ετσι λοιπόν θά διαφωνήσω μέ τόν χρήστη καί τήν ερώτησή του ..Δέν διαπράτει δολοφονία η δημοκρατία αλλά η εξουσία μέσω τής δημοκρατίας..
σχολίασε η papia  - 2014-07-25 00:23:12
(Νομίζω ότι & εκείνος κάπως έτσι το εννοούσε...) Καλά δεν το συζητάμε, σε αυτό συμφωνούμε 100%! & κάπου εδώ ήρθε η ώρα να σε καληνυχτίσω (για μια τελευταία φορά :p) & να αποσυρθώ στην κλίνη μου...
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-25 00:30:28
Τό ιδιο καί εγώ νομίζω,μέ περιμένει από ώρα τό κρεββατάκι μου καληνύχτα καί πάλι.
σχολίασε η papia  - 2014-07-25 00:33:09
Τελικά έιχε στείλει επιστολή η γυναίκα... http://www.protothema.gr/ greece/article/397855/h- epistoli-sok-tis-56hronis- tetrapligikis-apo-ta-hania/
σχολίασε ο manofsteel  - 2014-07-25 21:10:57
Ανατριχιασα ρε φιλε...
σχολίασε ο gabrielconstant  - 2014-07-25 21:14:04
Επιστολή στα Χανιώτικα Νέα, ναι. Το θέμα είναι σκέφτηκε κανείς απ΄ τους συγγενείς, απ΄ τα Χανιώτικα Νέα ή ακόμα & απ΄ τους αναγνώστες τους να κάνουν -αίτηση- ή έστω γνωστοποίηση του δημοσιεύματος στη ΔΕΗ; Ή μήπως όλοι τους θεώρησαν ότι ως δια μαγείας οι υπολογιστές που εκδίδουν τους λογαριασμούς θα διαβάσουν την εφημερίδα & θα ενημερωθούν μόνοι τους;
σχολίασε ο memoric  - 2014-07-25 22:02:00
Σχετικές ερωτήσεις
Για τη δήλωση δεν έχω να πω κάτι! Ενα καλό ερώτημα πάντος προς όλους που μας έχουν κυβερνήσει τόσα χρόνια από όλα τα κόμματα είναι το πότ...
Μα αφού λένε ότι κανείς τους δεν το ήξερε!
οτι το χειροτερο προσπαθουν να περασουν !! μετα απο αυτο θα ερθει το τσιπ κατω απο το δερμα ... να μην το δεχτει κανεις !! ειναι σαν να...
μαζι και οι πολιτες βεβαια ...μαζι πανε αυτα
ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ;
Δώστε την απάντησή σας στην ερώτηση:
Παρακαλούμε γράψτε με Ελληνικούς χαρακτήρες
Διαθέσιμοι χαρακτήρες :
Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες πρέπει να εισάγουν κωδικό
Πενταψήφιος κωδικός:
Εικόνα Captcha: Παρακαλούμε αναγνωρίστε την εικόνα.
Εάν δεν μπορείτε να διακρίνετε τον πενταψήφιο κωδικό, κάντε κλικ εδώ για εμφάνιση νέου κωδικού
Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να συμφωνούν με τους όρους χρήσης

Απαντημένες ερωτήσεις στην κατηγορία Κυβέρνηση

Απάντηση:
Για τη δήλωση δεν έχω να πω κάτι! Ενα καλό ερώτημα πάντος προς όλους που μας έχουν κυβερνήσει τόσα χρόνια από όλα τα κόμματα είναι το πότε έφυγε η δημοκρατία! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μα αφού λένε ότι κανείς τους δεν το ήξερε! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
οτι το χειροτερο προσπαθουν να περασουν !! μετα απο αυτο θα ερθει το τσιπ κατω απο το δερμα ... να μην το δεχτει κανεις !! ειναι σαν να σε φυλακιζουν πολλα θα σου κανουν με αυτο ... δεν τα λενε... Αν θελεις περισσοτερα να σου στειλω σχεττικο να διαβασεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαζι και οι πολιτες βεβαια ...μαζι πανε αυτα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
πρωθυπουργοσ για την ελλαδα θα μπορουσα να πω οτι ειναι ο μπαρακ ομπαμα αλλωστε οτι λενε τα αμερικανακια στον γιωργακη αυτοσ αμεσωσ το πραγματοποιει για αυτο τον λογο αλλωστε φτασαμε εδω που ειμαστε΄΄ σε τελικη φαση εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει πρωθυπουργοσ αλ΄λα μια παγκοσμια διακυβερνηση ολα εχουν ξεπουλυθει και εμεισ κοιμωμαστε Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
ουδεν σχολιον... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Η Τελωνειακή Ένωση αποτελεί το βασικό στοιχείο της κοινής αγοράς. Μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης, η δημιουργία της αποτέλεσε τον πρωταρχικό στόχο και διήρκεσε έως το 1968. Τα σημαντικότερα μέτρα περιελάμβαναν: * Την κατάργηση όλων των δασμών και περιορισμών μεταξύ των κρατών μελών * τη δημιουργία κοινού δασμολογίου (ΚΔ), που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρωπαϊκή Κοινότητα στα εμπορεύματα προέλευσης τρίτων χωρών (τα έσοδα που προκύπτουν ανήκουν στους ιδίους πόρους της Κοινότητ... Διαβάστε περισσότερα...
Όσο η Μαμακία δεν είναι Συνταγματικά κατοχυρωμένη, ΌΛΑ τα κόμματα είναι εκτός Συνταγματικού Τόξου!
Απάντηση:
Δεν υπάρχει Σύνταγμα πλέον. Ή μάλλον υπάρχει, αλλά μόνο για όπου θέλουν αυτοί. Τώρα ισχύει το αφορισμένο το μνημόνιο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πιστεύω δεν ξέρει κανένας. Αν το θέμα είναι επείγον μπες στη ιστοσελίδα της ΔΟΕ ή πάρε τηλέφωνο το υπουργείο για να μάθεις. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
θα τους παρει ο διαολος αν πηραξουν το επιδομα οι κλεφτες Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Θα μπορουσε να κανει αυτο που θα θελανε οι νεοι. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
200.000 μούτζες/μήνα.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ψίχουλα μπροστά σε αυτά πού κλέβει νόμιμα και παράνομα ο κάθε πορδηπουργός. Πάντως το μηνιαίο του εισόδημα,φτάνει για να περάσει μιά οικογενεια για ένα χρόνο,έστω φτωχικά. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?v=b8YSJpyLb9Y
Απάντηση:
Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ξεθεμελιώθηκε και κατεδαφίστηκε όλο το οικοδόμημα των κοινωνικών κατακτήσεων και παροχών εκατονταετιών! Έπρεπε ο κόσμος να αντιδράσει πιο δυναμικά και να μην αφήσει να περάσουν αυτά τα μέτρα. Η αδικία είναι κατάφωρη πια και πρέπει να πληρώσουν αυτοί που τα φάγανε! Η εξαθλίωση του λαού θα είναι πλήρης και θα φτάσουμε στο σημείο να μην έχουμε να πάμε εμείς αλλά και τα παιδιά μας στο γιατρό αν δεν έχουμε να πληρώσουμε, δε θα μπορούν να μορφωθούν παρά μόνο όσοι έχουν χρήματ... Διαβάστε περισσότερα...
ήταν τελικά απαραίτητο να γίνει η απογραφή δημοσίων υπαλλήλων;
Απάντηση:
ναι ήταν αφού δεν ξέραμε πόσοι είμαστε Διαβάστε περισσότερα...
Αν δεν βαριέστε διαβάστε τα. Σημειώστε ότι ο Monti που θα γίνει πρωθυπουργός της Ιταλίας είναι πρόεδρος της Trilateral Europe που ο Παπαδήμος είναι μέλος της. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=324953
Απάντηση:
Δηλαδή τόσο καλά τα πράγματα!!! Το νερό κύλησε στο αυλάκι και το σχέδιο ισοπέδωσης της Ελλάδας ολοκληρώθηκε!!! Μπράβο τους.............. Διαβάστε περισσότερα...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OAW5eXC9T-Y#! ειναι λιγο μεγαλο αλλα πολυ ενδιαφερον....
Απάντηση:
εεε!οσο ναναι!πολλα λογια λιγη ενοια! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Φιλε μ σε παρακαλω αν μπορεις να γραφεις με σωστη ορθογραφια...:) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Να τους παρεις τηλ η να περασεις απ το ταμειο σου.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ο Ελληνας πρωθυπουργός αμείβεται με περίπου 110.000 ευρώ ετησίως. (το διαβασα στο Εθνος http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378& subid=2&pubid=10186826 ) Διαβάστε περισσότερα...
και το ρουσφετακι... ρουσφετακι!
Απάντηση:
Απάντηση:
Μόνο προς το χειρότερο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ετσι οπως ειναι τωρα η Ελλαδα,ενδεχομενως να ηταν μια λυση.... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Γεώργιος Παπανδρέου 1963 (;) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Από το 2010 έως και το 2014, προκειμένου να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός στήριξης της Ελλάδας.Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα βγουμε το 2014,απλως το κείμενο του μνημονίου που υπέγραψε η κυβέρνηση με την Ε.Ε. και το ΔΝΤ ,αφορα τα μέτρα που θα ληφθούν αυτα τα χρονια. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Στην κοιλια της μανας σου βρε μαλακα γιατι εκτός από την εμβρυακη ζωή και απο αυτήν που ζεις μετα που σε βγαλαν από τον πατο της μανας σου δεν υπαρχει. Και απο οτι φαινεται τζαμπα σε γεννησε κωθωνι.. Διαβάστε περισσότερα...
Ποιοί έχουν διατελέσει πρωθυπουργοί της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια;
Απάντηση:
24/07/1974 - 10/05/1980: Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής 10/05/1980 - 21/10/1981: Γεώργιος Ράλλης 21/10/1981 - 02/07/1989: Ανδρέας Παπανδρέου 02/07/1989 - 12/10/1989: Τζανής Τζαννετάκης 12/10/1989 - 23/11/1989: Ιωάννης Γρίβας (Υπηρεσιακός) 23/11/1989 - 11/04/1990: Ξενοφών Ζολώτας 11/04/1990 - 13/10/1993: Κωνσταντίνος Μητσοτάκης 13/10/1993 - 17/01/1996: Ανδρέας Παπανδρέου 22/01/1996 - 08/03/2004: Κωνσταντίνος Σημίτης 08/03/2004 - 4/10/2009: Κωνσταντίνος Α. Καραμανλής 4/10/2009 - σήμερα Γε... Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 28 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.