Σχετικές ερωτήσεις
Απάντηση: Μισθός! :p...
Απάντηση: ποιλικο...
Απάντηση: θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1...
Απάντηση: Οι πολλαπλές εφαρµογές των Νέων Τεχνολογιών επιδρούν ποικιλοτρόπως σε κάθε πτυχή της κοινωνικής, οικονοµικής και πολιτιστικής δραστηριότητας και αυ...
Απάντηση: Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέσεις το 14...
Απάντηση: Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος...
Απάντηση: Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια...
Απάντηση: Πηλικο...
Απάντηση: Δυσκολο εγχείρημα αλλα παρόλα αυτα καλη επιτυχία :) Μπορεις να δεις και αυτη την σελίδα και ελπιζω να σε βοηθήσει ;) http:// www.deutschakademie...
Απάντηση: Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποιεις κομπιο...
 
Αποτελέσματα αναζήτησης ερωτήσεων

Διδασκαλια διαιρεσης

Απάντηση: φυσικα!,μακαρι να εκαναν και σε εμας!
Απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις:
Απάντηση: Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: κανονικη διαιρεση
Απάντηση: βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: διαιρετης επι ποιλικο
Απάντηση: βάζεις υποδιαστολή στο ποιλίκο και συνεχιζεις κ...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: 10/2=5 Επαλύθευση κάνεις πολλαπλασιάζοντας τον...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: πυθαγόρεια
Απάντηση: πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη για ν...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: Μάλλον θα εννοείς την ευκλείδεια διαίρεση, αυτή...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: Πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη και σ...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: τα πολλαπλασιαζεισ και τα 2 με το 10 η το 100 η...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: μαθηματικα δεν κανετε σχολειο?
Απάντηση: προσθετεις μηδενικα στο τελος του ακεραιου,τοσα...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: Τη δοκιµή της διαίρεσης την κάνουµε ως εξής: πο...συνέχεια απάντησης
Απάντηση: http://oedb.sch.gr/books/d05-web/classD/ diaires...συνέχεια απάντησης

Απαντήσεις ερωτήσεων

Ενισχυτική διδασκαλία Δεν θέλω να επιβαρύνω τους γονείς μου με το να πληρώνουν φροντιστήριο είμαι 2α λυκείου και έβγαλα πέρσυ 17 λέτε να παω???
Απάντηση:
φυσικα!,μακαρι να εκαναν και σε εμας! Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
παντου.. αμα ειναι εκτος ελλαδας.. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
με και στη μεθοδο των τριων κανεις μια διαρεση..αλλα δεν εχουν μαθει το τροπο λες ε? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Απάντηση:
θα πεις 98 δια 49= 2 κατω και το 1 το 1 στο 49=0 οποτε 20 με υπολοιπο 1 Απαντηση> 20.1 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Οι πολλαπλές εφαρµογές των Νέων Τεχνολογιών επιδρούν ποικιλοτρόπως σε κάθε πτυχή της κοινωνικής, οικονοµικής και πολιτιστικής δραστηριότητας και αυτό είναι πλέον µια αναµφισβήτητη πραγµατικότητα. Σήµερα είναι γενικά αποδεκτό ότι οι Νέες Τεχνολογίες έχουν ένα ζωτικής σηµασίας ρόλο στην εκπαίδευση όλων των βαθµίδων. Ουσιαστικά η ίδια η κοινωνία επιβάλλει την προετοιµασία των νέων έτσι ώστε να καταστούν διορατικοί και επιδέξιοι χρήστες των πληροφοριών αλλά και δηµιουργοί γνώσεων. Οι εκπαιδευτικο... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλάσιαζεις τον δέκαδικό και τον ακέραιο με τον αριθμό που Πολλαπλάσιασες τον δεκαδικο για να γίνει ακέραιος δηλ. Αν θες να διαιρέσεις το 14:2.5 τότε Πολλαπλάσιαζεις το 14 και το 2.5 με το 10 έτσι γίνεται 140 :25 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Ευκλείδεια Διαίρεση, αν δεν κάνω λάθος. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Καντους ακεραιους γ περισσοτερη ευκολια Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
Δυσκολο εγχείρημα αλλα παρόλα αυτα καλη επιτυχία :) Μπορεις να δεις και αυτη την σελίδα και ελπιζω να σε βοηθήσει ;) http://www.deutschakademie.de/online-deutschkurs/ griechisch/ Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Κανουμε τον ακαιρεο αριθμο δεκαδικο προσθετοντας κομα και τα αναλογα μηδενικα και μετα προχωραμε στην διαιρεση. Αλλα γιατι δεν χρησιμοποιεις κομπιουτερακι; Που να σκεφτεσαι τωρα τετοια πραγματα! :) Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Είσοδο στην τάξη με ένα παζλ (που να γνωρίζουμε απο πριν τον αριθμό των κομματιών). Ο καθηγητής αναγράφει στην κορυφή του πίνακα "Συμπλήρωση του Πάζλ" και απο κάτω οριζόντια στον πίνακα ομαδα Νο1 μέλη 0, Νο2 μέλη 0 κ.ο.κ Επιλογή 4 μαθητών στους οποίους μοιράζουμε σε σακουλάκια τα κομμάτια. Σημειώνουμε στον πίνακα τον αριθμό των παιδιών μαζί με το σύνολο των κομματιών (αφου μετρήσουν τι παρέλαβαν) π.χ το παιδί Νο1 εχεί 12 κομμάτια απο τα 54, το Νο2 18 απο τα 54 κ.ο.κ Έτσι όλη η τ... Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
κανονικη διαιρεση Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις στον ακέραιο τόσα μηδενικά όσα είναι τα δεκαδικά του διαιρέτη και διώχνεις την υποδιαστολή. Μετά έχεις διαίρεση ακέραιο με ακέραιο. π.χ. 35:0,73=3500:73 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
εργατικός/ή/ό φωτεινός//ή/ό ταξιδιάρης/α/ικο διδακτικός/ή/ό χορευτικός/ή/ό μαύρος/η/ο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
διαιρετης επι ποιλικο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
βάζεις υποδιαστολή στο ποιλίκο και συνεχιζεις κανονικα Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
10/2=5 Επαλύθευση κάνεις πολλαπλασιάζοντας τον διερέτη στην πράξη μας το 2 με το πηλίκο στην πράξη μας το 5.Αν ο πολλαπλασιασμός τους κάνει τον διαιρετέο στην πράξη μας το 10 τότε η διαίρεση είναι σωστή. Πράγματι 2*5=10 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Απάντηση:
πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη για να δούμε αν πάρουμε το διαιρετέο είναι σωστή η διαίρεση. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Μάλλον θα εννοείς την ευκλείδεια διαίρεση, αυτή που μαθαίναμε στο δημοτικό, με διαιρεταίο, διαιρέτη, πηλίκο και υπόλοιπο Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Πολλαπλασιάζουμε το πηλίκο με το διαιρέτη και στο γινόμενο προσθέτουμε το υπόλοιπο. Όλο αυτό πρέπει να μας δώσει το διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
τα πολλαπλασιαζεισ και τα 2 με το 10 η το 100 η 1000 μεχρι να γινει ο δεκαδικος ακαιρεος Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
μαθηματικα δεν κανετε σχολειο? Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
προσθετεις μηδενικα στο τελος του ακεραιου,τοσα οσα ειναι τα ψηφια πισω απο την υποδιαστολη του δεκαδικου, π.χ το 12,345 : 12 γινεται 12345 :12000 Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
Τη δοκιµή της διαίρεσης την κάνουµε ως εξής: πολλαπλασιάζουµε διαιρέτη επι πηλίκο Στο γινόµενο προσθέτουµε το υπόλοιπο, τότε θα πρέπει να βρίσκουµε τον διαιρετέο. Διαβάστε περισσότερα...
Απάντηση:
http://oedb.sch.gr/books/d05-web/classD/diairesh/ sections/activity_4/index.html Ισως βοηθηθεις διοτι μου ειναι δυσκολο να σου περιγραψω γραπτα,χωρις να σου δειχνω. Διαβάστε περισσότερα...
Ρώτησε τους 136 online χρήστες!
* Γράψε με λίγες λέξεις, τον τίτλο της ερώτησής σου και πάτα το κουμπί δημιουργίας νέας ερώτησης.
Προαιρετικά, μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέρειες για την ερώτησή σου στο παρακάτω πεδίο.